Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Subaru impreza 1.6 ts Vs Pinin 1.8
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Subaru impreza 1.6 ts Vs Pinin 1.8
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    6
    10
    65
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 4
      456 last edited by

      Ερωτήματα του αναποφάσιστου αγοραστή (ΕΤ3): ποιό από τα δύο είναι πιό κατάλληλο για χιόνι και λάσπη δεδομένου ότι το Subaru s/w έχει μόνιμη τετρακίνηση και κοντό, ενώ το μικρό Pinin έχει απλά το VCU και όχι τις πολλές επιλογές του δύλιτρου? Oι 4 αντιπροσωπείες μου δώσαν όλες διαφορετικές απαντήσεις στο αν το AWD είναι 50-50 (σαν μπλοκέ δηλαδή) και αν αλλάζει σε άλλο ποσοστό ανάλογα με την πρόσφυση και άν το μικρό Pinin είναι πισωκίνητο και το VCU to φτάνει σε 50-50.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 4
        456 last edited by

        Ερωτήματα του αναποφάσιστου αγοραστή (ΕΤ3): ποιό από τα δύο είναι πιό κατάλληλο για χιόνι και λάσπη δεδομένου ότι το Subaru s/w έχει μόνιμη τετρακίνηση και κοντό, ενώ το μικρό Pinin έχει απλά το VCU και όχι τις πολλές επιλογές του δύλιτρου? Oι 4 αντιπροσωπείες μου δώσαν όλες διαφορετικές απαντήσεις στο αν το AWD είναι 50-50 (σαν μπλοκέ δηλαδή) και αν αλλάζει σε άλλο ποσοστό ανάλογα με την πρόσφυση και άν το μικρό Pinin είναι πισωκίνητο και το VCU to φτάνει σε 50-50.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 4
          456 last edited by

          Ερωτήματα του αναποφάσιστου αγοραστή (ΕΤ3): ποιό από τα δύο είναι πιό κατάλληλο για χιόνι και λάσπη δεδομένου ότι το Subaru s/w έχει μόνιμη τετρακίνηση και κοντό, ενώ το μικρό Pinin έχει απλά το VCU και όχι τις πολλές επιλογές του δύλιτρου? Oι 4 αντιπροσωπείες μου δώσαν όλες διαφορετικές απαντήσεις στο αν το AWD είναι 50-50 (σαν μπλοκέ δηλαδή) και αν αλλάζει σε άλλο ποσοστό ανάλογα με την πρόσφυση και άν το μικρό Pinin είναι πισωκίνητο και το VCU to φτάνει σε 50-50.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgex last edited by

            Ξανά έψαξα για το AWD της Subaru. Σε 3 site της εταιρίας (Αγγλία, Αμερική και Ιαπωνία), δεν λέει πουθενά ΑΚΡΙΒΩΣ τι είναι το AWD.

            Βρήκα μόνο αυτό:

            Full-time AWD system automatically distributes power between front and rear wheels based on traction needs. Manual transmission models have a viscous-coupling locking center differential.

            Κάτι άλλο που ήταν σε flash και δεν γίνεται copy, λέει οτι υπάρχουν 4 είδη AWD της Subaru, σε όλα μεταφέρεται ροπή στον μπροστά ή πίσω άξονα, ανάλογα ποιός έχει την καλύτερη πρόσφυση.

            Για το τι γίνεται ξεχωριστά σε κάθε ένα από τα 2 διαφορικά, δεν βρήκα τίποτα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nass last edited by

              Νομίζω πως όλα τα Subaru έχουν το ίδιο σύστημα τετρακίνησης: τρία διαφορικά, κεντρικό και πίσω διαφορικό με συνεκτικό συμπλέκτη (SureTrac στο STi). Κοντές σχέσεις μόνο το Forester το απλό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Τα ερωτήματά σου με έχουν απασχολήσει και εμένα δυστυχώς χωρίς επιτυχία!
                Βασικά σε χιόνια και λάσπες θες δυνατότητα μπλοκαρίσματος και νομίζω καμία από τις αναφερόμενες επιλογές δε το προσφέρουν.
                Το Subaru SW έχει κοντές (που δεν κάνουν τίποτα σε λάσπη και χιόνι αλλά αλλού) και μάλλον περισσότερους χώρους. Το χαμηλότερο ύψος του το κάνουν και καλύτερο στη διαδρομή μέχρι τις λάσπες και τα χιόνια.
                Στα Subaru δεν μπλοκάρεις το κεντρικό και νομίζω ότι το πίσω δεν είναι περιορισμένης ολίσθησης σε όλα αλλά από κάποιο επίπεδο και πάνω....δεν παίρνω και όρκο. Πάντως το Forester turbo λέει ότι έχει πίσω μπλοκέ ενώ για το απλό δεν αναφέρεται τίποτα...
                Όσο για το τι παίζει με το Pinin 1,8 πρέπει να το βάλουμε κουίζ. Φαίνεται ότι έχει σημαντικές διαφορές από το δίλιτρο αλλά είναι κρυμένο μυστικό για λίγους! Μάλλον είναι κυρίως προσθιοκίνητο όπως HRV, CRV, Xtrail με εμπλοκή του πίσω άξονα στα δύσκολα.
                Απο τα SUV το Xtrail προσφέρει κατ'επιλογήν κλείδωμα ροπής στο κεντρικό διαφορικό (ίσως όχι 50-50 αλλά κάτι κοντινό) και προσπαθεί με (extra)ηλεκτρονικά να φρενάρει ότι σπινάρει αλλά μάλλον προσπαθείς να συγκρατήσεις την τιμή αγοράς σε πιο χαμηλά επίπεδα. Από τα πιο καθαρόαιμα το Vitara 1,6 είναι μικρό σε χώρους αλλά ίσως φτάνεις το δίλιτρο...?
                Ο τρίτος δρόμος: πάρε ό,τι τετρακίνητο σου αρέσει και βάλε άγρια, λασπερά λάστιχα!

                Αυτά που είναι σε flash γίνονται copy με το κατάλληλο download manager (χρησιμοποιώ Flashget επιτυχώς αλλά βγάζει διαφημίσεις).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 4
                  456 last edited by

                  πρώτον thanks σε ολους που μου δώσατε απάντηση. Ομολογώ ότι περίμενα
                  και καμιά απάντηση από κάτοχο των αυτοκινήτων για κάτι πιό συγκεκριμένο, αλλά τι να γίνει.
                  Δευτερον ο αναποφάσιστος αγοραστής απέριψε το subaru γιατί μετά από ένα διήμερο σε κακοτράχαλα μέρη κατάλαβε το σημαντικό της απόστασης από το έδαφος. Οπότε μου έμεινε το Pinin, που οι απαντήσεις απο Συγγρού, Ιερά οδό και Γέρακα σχετικά με την συνεχή ή όχι τετρακίνηση
                  ήταν εντελώς μα εντελώς διαφορετικές.
                  Τρίτον επειδή κύταζα παλιότερα και για το Terios μου φαίνεται πολύ αστείο που και εκείνοι μου λέγαν διαφορετικά για την μόνιμη τετρακίνηση
                  του (εώς ότου έφτασα στον διαυθυντή της έκθεσης και απλά μου είπε
                  'δεν ξέρω')

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • X
                    xtrail last edited by

                    http://www.4x4abc.com/
                    Θα βρεις απαντήσεις σχετικά με part time, full time και AWD. Πάντως καλύτερα το Pinin 2.0 το οποίο έχει και κοντές

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      boxer2003 last edited by

                      Ο χρήστης 456 έγραψε:
                      πρώτον thanks σε ολους που μου δώσατε απάντηση. Ομολογώ ότι περίμενα
                      και καμιά απάντηση από κάτοχο των αυτοκινήτων για κάτι πιό συγκεκριμένο, αλλά τι να γίνει.
                      Δευτερον ο αναποφάσιστος αγοραστής απέριψε το subaru γιατί μετά από ένα διήμερο σε κακοτράχαλα μέρη κατάλαβε το σημαντικό της απόστασης από το έδαφος. Οπότε μου έμεινε το Pinin, που οι απαντήσεις απο Συγγρού, Ιερά οδό και Γέρακα σχετικά με την συνεχή ή όχι τετρακίνηση
                      ήταν εντελώς μα εντελώς διαφορετικές.
                      Τρίτον επειδή κύταζα παλιότερα και για το Terios μου φαίνεται πολύ αστείο που και εκείνοι μου λέγαν διαφορετικά για την μόνιμη τετρακίνηση
                      του (εώς ότου έφτασα στον διαυθυντή της έκθεσης και απλά μου είπε
                      'δεν ξέρω')

                      Συγνώμη, δεν είχα πάρει μυρωδιά τη συζήτηση...
                      Τα έγραψα σε άλλο ποστ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 4
                        456 last edited by

                        Να θέσω ένα επιπλέον θέμα σε ότι αφορά το Pinin 1.8 : στοχεύω στο
                        φτηνό πεντάθυρο που δεν έχει ABS. Το κρίνεται αυτοκτονία σε ένα τόσο βαρύ αυτοκίνητο... Επιπλέον στο site και γενικά οι περισσότεροι το
                        ψιλοθάβουν, είναι επειδή δεν έχει το σύστημα του 2λιτρου
                        με επιλεγόμενη τετρακίνηση, κλείδωμα και LSD, ή υπάρχουν και έτεροι λόγοι.
                        Thanks

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          boxer2003 last edited by

                          Ο χρήστης 456 έγραψε:
                          Να θέσω ένα επιπλέον θέμα σε ότι αφορά το Pinin 1.8 : στοχεύω στο
                          φτηνό πεντάθυρο που δεν έχει ABS. Το κρίνεται αυτοκτονία σε ένα τόσο βαρύ αυτοκίνητο... Επιπλέον στο site και γενικά οι περισσότεροι το
                          ψιλοθάβουν, είναι επειδή δεν έχει το σύστημα του 2λιτρου
                          με επιλεγόμενη τετρακίνηση, κλείδωμα και LSD, ή υπάρχουν και έτεροι λόγοι.
                          Thanks

                          Φίλε το οδήγησα στο Λιβάδι Παρνασσού, και ήταν πολύ καλό στις λάσπες της ειδικά διαμορφομένης και μέτριας σε δυσκολία, πίστας.
                          Πάντως χωρίς ABS δε θα σου το συνιστούσα....
                          Κι όχι μόνο λόγω βάρους. Οι Ελληνικοί δρόμοι, πάνε αγκαλιά με αυτά τα συστήματα πλέον...
                          Σίγουρα αν δώσεις κάτι παραπάνω , το μεγάλο με τα καλά διαφορικά, τα αξίζει! κι όχι μόνο για εκτός δρόμου, και εντός σε παγωμένες ανηφοριές (έστω και με σκληρό παγωμένο χιόνι), ενα καλό ελεγχόμενο (όπως της Μιτσου), κάνει καλή δουλειά!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr