-
Η κατηγορία ‘μικρομεσαία’ έχω την εντύπωση ότι είναι μια κατηγορία που δεν δικαιολογεί καθόλου τα χρήματα που απαιτούνται για την αγορά τους.
ΠΧ.Corolla με καλό εξοπλισμό κάνει 20,000€ ενώ με ελάχιστα παραπάνω παίρνεις AVENSIS. Δεν συγκρίνονται , το δεύτερο είναι πολύ καλύτερο.
Golf 20.000€ ,δεν είσαι καλά μου φαίνεται είναι παρά πολλά!!!!!!!!!!!
ASTRA 18.0000€, δώσε κάτι παραπάνω και πάρε vectra.Και άλλα πολλά , μην τα γράφω τώρα!!!!!!!!!!!
Εξάλλου, αν δεις ποιος αγοράζει σε αυτή την κατηγορία , θα παρατηρήσεις ότι είτε είναι νέοι οικογενειάρχες , που ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν τους δίνει τους απαραίτητους χώρους, είτε πιτσιρικάδες που το θέλουν για να βγάλουν καμία γκόμενα.
Το value for money δεν είναι καλό σε αυτή την κατηγορά.Είτε δίνεις μέχρι το πολυ15,000€ και παίρνεις ένα μικρό full extra, είτε δίνεις ~22.000€ και παίρνεις μεσαίο(που ούτος η άλλος έχουν καλό εξοπλισμό)
Η λύση της μέσης καταστάσεις πιστεύω ότι είναι χάσιμο χρημάτων, διότι δεν ικανοποιεί ούτε τον οικογενειάρχη ούτε τον ‘πιτσιρικά’(εννοώ κάποιον έως 25-28 ετών )
Αν λάβουμε υπόψιν ότι αυτή η κατηγορία κάνει τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ελλάδα, τότε εγώ καταλαβαίνω ότι όταν θέλουμε να αγοράσουμε αυτοκίνητο δεν έχουμε σαν κριτήριο τι ανάγκες θέλουμε να καλύψουνε αλλά τι λεφτά διαθέτουμε .
ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ (σωτήριο για τους κατασκευαστές)
-
Η κατηγορία ‘μικρομεσαία’ έχω την εντύπωση ότι είναι μια κατηγορία που δεν δικαιολογεί καθόλου τα χρήματα που απαιτούνται για την αγορά τους.
ΠΧ.Corolla με καλό εξοπλισμό κάνει 20,000€ ενώ με ελάχιστα παραπάνω παίρνεις AVENSIS. Δεν συγκρίνονται , το δεύτερο είναι πολύ καλύτερο.
Golf 20.000€ ,δεν είσαι καλά μου φαίνεται είναι παρά πολλά!!!!!!!!!!!
ASTRA 18.0000€, δώσε κάτι παραπάνω και πάρε vectra.Και άλλα πολλά , μην τα γράφω τώρα!!!!!!!!!!!
Εξάλλου, αν δεις ποιος αγοράζει σε αυτή την κατηγορία , θα παρατηρήσεις ότι είτε είναι νέοι οικογενειάρχες , που ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν τους δίνει τους απαραίτητους χώρους, είτε πιτσιρικάδες που το θέλουν για να βγάλουν καμία γκόμενα.
Το value for money δεν είναι καλό σε αυτή την κατηγορά.Είτε δίνεις μέχρι το πολυ15,000€ και παίρνεις ένα μικρό full extra, είτε δίνεις ~22.000€ και παίρνεις μεσαίο(που ούτος η άλλος έχουν καλό εξοπλισμό)
Η λύση της μέσης καταστάσεις πιστεύω ότι είναι χάσιμο χρημάτων, διότι δεν ικανοποιεί ούτε τον οικογενειάρχη ούτε τον ‘πιτσιρικά’(εννοώ κάποιον έως 25-28 ετών )
Αν λάβουμε υπόψιν ότι αυτή η κατηγορία κάνει τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ελλάδα, τότε εγώ καταλαβαίνω ότι όταν θέλουμε να αγοράσουμε αυτοκίνητο δεν έχουμε σαν κριτήριο τι ανάγκες θέλουμε να καλύψουνε αλλά τι λεφτά διαθέτουμε .
ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ (σωτήριο για τους κατασκευαστές)
-
Η κατηγορία ‘μικρομεσαία’ έχω την εντύπωση ότι είναι μια κατηγορία που δεν δικαιολογεί καθόλου τα χρήματα που απαιτούνται για την αγορά τους.
ΠΧ.Corolla με καλό εξοπλισμό κάνει 20,000€ ενώ με ελάχιστα παραπάνω παίρνεις AVENSIS. Δεν συγκρίνονται , το δεύτερο είναι πολύ καλύτερο.
Golf 20.000€ ,δεν είσαι καλά μου φαίνεται είναι παρά πολλά!!!!!!!!!!!
ASTRA 18.0000€, δώσε κάτι παραπάνω και πάρε vectra.Και άλλα πολλά , μην τα γράφω τώρα!!!!!!!!!!!
Εξάλλου, αν δεις ποιος αγοράζει σε αυτή την κατηγορία , θα παρατηρήσεις ότι είτε είναι νέοι οικογενειάρχες , που ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν τους δίνει τους απαραίτητους χώρους, είτε πιτσιρικάδες που το θέλουν για να βγάλουν καμία γκόμενα.
Το value for money δεν είναι καλό σε αυτή την κατηγορά.Είτε δίνεις μέχρι το πολυ15,000€ και παίρνεις ένα μικρό full extra, είτε δίνεις ~22.000€ και παίρνεις μεσαίο(που ούτος η άλλος έχουν καλό εξοπλισμό)
Η λύση της μέσης καταστάσεις πιστεύω ότι είναι χάσιμο χρημάτων, διότι δεν ικανοποιεί ούτε τον οικογενειάρχη ούτε τον ‘πιτσιρικά’(εννοώ κάποιον έως 25-28 ετών )
Αν λάβουμε υπόψιν ότι αυτή η κατηγορία κάνει τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ελλάδα, τότε εγώ καταλαβαίνω ότι όταν θέλουμε να αγοράσουμε αυτοκίνητο δεν έχουμε σαν κριτήριο τι ανάγκες θέλουμε να καλύψουνε αλλά τι λεφτά διαθέτουμε .
ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ (σωτήριο για τους κατασκευαστές)
-
Θέλω να πάρω το 106. Αλλά γιατί να το πάρω, αφού μπορώ να βάλω κάτι παραπάνω και να πάρω το 206. Ωραίο μεν, αλλά με κάτι παραπάνω παίρνω το 307 το οποίο έχει και χώρους. Ναι, αλλά μετά βάζω κάτι παραπάνω και παίρνω το 406. To οποίο τσοντάροντας κάτι ακόμα γίνεται 607.
Εντάξει, νομίζω το έπιασες.
Από εκεί και πέρα, τα πάντα είναι θέμα γούστου και προτεραιοτήτων σχετικά με την κατηγορία από την οποία θα επιλέξει κάποιος αυτοκίνητο. Έχεις σκεφτεί πως κάποιοι μπορεί να επιλέγουν το Astra ας πούμε για να μην 'υποστούν αυτά που θα τους φορτώσει το Vectra'; Για παράδειγμα κάποιος ο οποίος έχει τις επιδόσεις και την ευχρηστία σαν προτεραιότητες, θα προτιμήσει το Astra επειδή το Vectra:
- Είναι βαρύτερο και έχει χειρότερες επιδόσεις
- Έχει μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις (κακό για την πόλη πχ)
- Καταναλώνει περισσότερο
- Έχει χειρότερη ευελιξία στο δρόμο σε σχέση με το Astra
- Είναι ακριβότερο (έστω και λίγο)
-
πλεον με τα προβληματα στις πολεισ (παρκινγκ κυκλοφοριακο κτλ) ενας οικογενειαρχης με 2 παιδια γιατι να μην προτιμησει ενα κορολλα, ενα γκολφ, κορντομπα κτλ? μπορει η διαφορα στο κοστος αγορας να ειναι μικρο οπως πολυ σωστα λες, αλλά μην ξεχναμε οτι το κορολλα παρκαρει πιο ευκολα απο ενα αβενσις, ελισσεται καλυτερα μεσα στην πολη, ενω μπορεις να κανεις και ταξιδι πιο ανετα απο οτι με ενα πολο (χωρους). δηλαδη ισως να ειναι η χρυση τομη!
-
Τα τελευταία χρονια, το μαρκετινγκ θέλει ακόμη περισσότερες κατηγορίες αυτοκινήτων. Έτσι έχουμε τα SUV,SAV, MPV και δεν ξέρω τι άλλα.....Πόσο μάλλον να καταργήσουμε μία κατηγορία.
Τα μοντέλα των κατασκευαστών είναι τόσα πολλά που μερικά δεν ξέρουμε που να τα εντάξουμε και γι αυτό δημιουργούνται άλλωστε και οι νέες κατηγορίες.
Για σκέψου το λίγο. -
Ο χρήστης GFON έγραψε:
ΠΧ.Corolla με καλό εξοπλισμό κάνει 20,000€ ενώ με ελάχιστα παραπάνω παίρνεις AVENSIS. Δεν συγκρίνονται , το δεύτερο είναι πολύ καλύτερο.
Golf 20.000€ ,δεν είσαι καλά μου φαίνεται είναι παρά πολλά!!!!!!!!!!!
ASTRA 18.0000€, δώσε κάτι παραπάνω και πάρε vectra.To αν η Corrola είναι τόσο κοντά σε τιμή με το Avensis, είναι πρόβλημα της Toyota.
Για σύγκρινε την τιμή του Golf με αυτή του Passat.
Και η τιμή που δίνεις για το Astra αφορά ποιο μοντέλο? Γιατί σώνει και καλά πρέπει να προτιμήσει κάποιος το πλουσιότερα εξοπλισμένο μοντέλο?
Μου φαίνεται ότι τα παραδείγματα που φέρνεις είναι τα 'κατάλληλα' ώστε να υποστηρίξουν τη θέση σου...
Εξάλλου, αν δεις ποιος αγοράζει σε αυτή την κατηγορία , θα παρατηρήσεις ότι είτε είναι νέοι οικογενειάρχες , που ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν τους δίνει τους απαραίτητους χώρους, είτε πιτσιρικάδες που το θέλουν για να βγάλουν καμία γκόμενα.
Έχεις συγκεκριμένα στατιστικά στοιχεία για να υποστηρίξεις αυτό που λες παραπάνω, ή πρόκειται για απλές εικασίες και κατά συνέπεια χωρίς νόημα για την συνέχιση της συζήτησης?
Το value for money δεν είναι καλό σε αυτή την κατηγορά.
Κάνεις λάθος. Το value for money δεν είναι απόλυτη έννοια, είναι σχετικό με τις ανάγκες. Αν θέλεις το καλύτερο value for money (αντικειμενικά) μπορεί να χρειαστεί να πας σε τιμή αγοράς που να είναι εκτός πραγματικότητας για την πλειοψηφία. Δυστυχώς όλοι μας κάνουμε συμβιβασμούς.
Είτε δίνεις μέχρι το πολυ15,000€ και παίρνεις ένα μικρό full extra, είτε δίνεις ~22.000€ και παίρνεις μεσαίο(που ούτος η άλλος έχουν καλό εξοπλισμό)
Έχω μια φυσική αντιπάθεια στις εκφράσεις άσπρο-μαύρο, Πασόκ-ΝΔ, Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός. Σιχαίνομαι τα τεχνητά διλλήματα. Για το λόγο αυτό δεν θεωρώ σοβαρή πρόταση το παραπάνω.
Αν λάβουμε υπόψιν ότι αυτή η κατηγορία κάνει τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ελλάδα, τότε εγώ καταλαβαίνω ότι όταν θέλουμε να αγοράσουμε αυτοκίνητο δεν έχουμε σαν κριτήριο τι ανάγκες θέλουμε να καλύψουνε αλλά τι λεφτά διαθέτουμε .
Φυσικά και όλα ξεκινούν από τα διαθέσιμα κεφάλαια, όπως σε όλα τα καταναλωτικά αγαθά. ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ!!! Διαφορετικά οι περισσότεροι από εμάς δεν θα αποκτούσαν ποτέ αυτοκίνητο, γιατί θα έπρεπε να πάρουμε είτε 4-5 για να καλύψουμε όλες τις ανάγκες, ή το ένα Υπεραυτοκίνητο, που και να υπήρχε θα κόστιζε όσο ένα τεσσάρι στην Πολιτεία.
Όπως είπα όλα είναι θέμα 'έξυπνων' συμβιβασμών... και επιλογών! Και όσο περισσότερες επιλογές έχουμε τόσο το καλύτερο.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Όπως είπα όλα είναι θέμα 'έξυπνων' συμβιβασμών... και επιλογών! Και όσο περισσότερες επιλογές έχουμε τόσο το καλύτερο.Πρώτη απάντηση αυτό που λέει ο προηγούμενος.
Δεύτερη απάντηση το ότι αγοράζονται τόσα πολλά που σημαίνει ότι μάλλον αποτελούν τον καλύτερο συμβιβασμό για πάρα πολλούς αγοραστές....αν και προφανώς όχι για σένα που δείχνει ακριβώς την αξία του να υπάρχουν διαθέσιμες επιλογές! -
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Αν λάβουμε υπόψιν ότι αυτή η κατηγορία κάνει τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ελλάδα, τότε εγώ καταλαβαίνω ότι όταν θέλουμε να αγοράσουμε αυτοκίνητο δεν έχουμε σαν κριτήριο τι ανάγκες θέλουμε να καλύψουνε αλλά τι λεφτά διαθέτουμε .
έκανε τις μεγαλύτερες πωλήσεις. Το 2003 τα supermini είχαν το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά.
Όσον αφορά στις -μικρές- διαφορές τιμών μεταξύ των διαφόρων εκδόσεων εξοπλισμού με τα αμέσως μεγαλύτερα μοντέλα, ισχύει και στα ίδια μοντέλα με μεγαλύτερο κινητήρα.
Ένα καλά εξοπλισμένο 1.400 μπορεί να κοστίζει περισσότερο από το βασικό 1.600 (και υπάρχουν πολλοί που θα επιλέξουν το 1.400 )
-
Ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω τη λογική σου. Οι πληθώρα των μοντέλων αλλά και οι διάφορες εκδόσεις του ιδίου έχουν σαν σκοπό να καλύπτούν τις ανάγκες του κάθε αγοραστή. Οι διακυμάνσεις στις ανάγκες στους χώρους καλύπτονται με τις εκδόσεις 3, 4 ,5 ή station εκδόσεων. Επίσης οι ανάγκες για καλύτερες ή όχι επιδόσεις καλύπτονται από τους προσφερόμενους κινητήρες, όπως επίσης και οι ανάγκες σε σχέση με την οικονομία, φορολογία, έξοδα συντήρησης τελών κυκλοφορίας και ασφάλισης. Το ότι εσένα δεν ενδιαφέρει μια συγκεκριμένη κατηγορία δεν σημαίνει ότι είναι άχρηστη. Ακόμα και το ποιο άχρηστο αμάξι στα δικά μας μάτια αν βρίσκει αγοραστές και διατηρείται στην αγορά έχει λόγο ύπαρξης. Ακόμα και τα life style αυτοκίνητα.
-
[>quote='cavallino']Θέλω να πάρω το 106. Αλλά γιατί να το πάρω, αφού μπορώ να βάλω κάτι παραπάνω και να πάρω το 206. Ωραίο μεν, αλλά με κάτι παραπάνω παίρνω το 307 το οποίο έχει και χώρους. Ναι, αλλά μετά βάζω κάτι παραπάνω και παίρνω το 406. To οποίο τσοντάροντας κάτι ακόμα γίνεται 607.
Κοιτα, πριν μπεις σε αυτη τι λογική θα πρεπει να εχεις αποφασισει τι ανα γκες θελεις να ικανοποιησης με το αυτοκινητο που θα αγορασεις!!!
Πολλοι κανουν το ιδιο λαθος με αυτο που λες Τι λεφτα εχω πρωτα και μετα τι αναγκες ικανοποιω!!Αν κινησαι στα βουνα και εχεις 10,000 ευρω αναγκαστικά θα παρεις lada και ας μπορεις να παρεις ενα accent , διοτι το accent δεν σου κανει για τι δουλια σου, ενω το LADA ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ!!!!
Αυτη ειναι η διαφορα, οχι οπως το σκεφτεσαι!! [/quote] -
Πάντως προσωπικά προτιμώ τα πιο μικρά... ασχέτως τιμής...
Για οικογένεια με 2 παιδιά, σπάνια θα χρειαστεί (πραγματικά να χρειαστεί) κάτι μεγαλύτερο από ένα μικρομεσαίο SW... Τώρα κι εμένα δεν θα με χαλούσε ένα πχ Mondeo, αλλά πιθανότατα θα έπαιρνα για παράδειγμα ένα Focus. Γιατί είναι πιο μικρό, άρα πιο ευέλικτο, οικονομικό και εύκολο (παρκάρισμα, κίνηση) ενώ δεν υστερεί ιδιαιτέρως σε ταξίδι... -
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
..................................................................................................................................................................................................................................................Όπως είπα όλα είναι θέμα 'έξυπνων' συμβιβασμών... και επιλογών! Και όσο περισσότερες επιλογές έχουμε τόσο το καλύτερο.
Nομίζω ότι ο συνονόματος το κάλυψε το θέμα πλήρως.
-
[>quote='Vasilios']>Ο χρήστης GFON έγραψε:
ΠΧ.Corolla με καλό εξοπλισμό κάνει 20,000€ ενώ με ελάχιστα παραπάνω παίρνεις AVENSIS. Δεν συγκρίνονται , το δεύτερο είναι πολύ καλύτερο.
Golf 20.000€ ,δεν είσαι καλά μου φαίνεται είναι παρά πολλά!!!!!!!!!!!
ASTRA 18.0000€, δώσε κάτι παραπάνω και πάρε vectra.To αν η Corrola είναι τόσο κοντά σε τιμή με το Avensis, είναι πρόβλημα της Toyota.
Για σύγκρινε την τιμή του Golf με αυτή του Passat.
Και η τιμή που δίνεις για το Astra αφορά ποιο μοντέλο? Γιατί σώνει και καλά πρέπει να προτιμήσει κάποιος το πλουσιότερα εξοπλισμένο μοντέλο?
Αυτο που λέω, και μαλλον δεν το καταλαβες, ειναι οτι τα μικρομεσαια τα θεωρώ ακριβά, γιαυτο που προσφέρουν!!!!!
Εξάλλου, αν δεις ποιος αγοράζει σε αυτή την κατηγορία , θα παρατηρήσεις ότι είτε είναι νέοι οικογενειάρχες , που ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν τους δίνει τους απαραίτητους χώρους, είτε πιτσιρικάδες που το θέλουν για να βγάλουν καμία γκόμενα.
Έχεις συγκεκριμένα στατιστικά στοιχεία για να υποστηρίξεις αυτό που λες παραπάνω, ή πρόκειται για απλές εικασίες και κατά συνέπεια χωρίς νόημα για την συνέχιση της συζήτησης?
αν βρεις στατιστικα πεστο και σε μενα !!!!!αλλα νομιζω οτι μια ματια γυρω μας στους δρομους θα σε πισει!!
Το value for money δεν είναι καλό σε αυτή την κατηγορά.
Κάνεις λάθος. Το value for money δεν είναι απόλυτη έννοια, είναι σχετικό με τις ανάγκες. Αν θέλεις το καλύτερο value for money (αντικειμενικά) μπορεί να χρειαστεί να πας σε τιμή αγοράς που να είναι εκτός πραγματικότητας για την πλειοψηφία. Δυστυχώς όλοι μας κάνουμε συμβιβασμούς
.
Αυτό δεν το καταλαβα ,τι εννοεις??
οτι πρεπει να παρεις αυτοκινητο 50,000 για να τα κανει ολα??Είτε δίνεις μέχρι το πολυ15,000€ και παίρνεις ένα μικρό full extra, είτε δίνεις ~22.000€ και παίρνεις μεσαίο(που ούτος η άλλος έχουν καλό εξοπλισμό)
Έχω μια φυσική αντιπάθεια στις εκφράσεις άσπρο-μαύρο, Πασόκ-ΝΔ, Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός. Σιχαίνομαι τα τεχνητά διλλήματα. Για το λόγο αυτό δεν θεωρώ σοβαρή πρόταση το παραπάνω.
ο καθενας κανει οτι θελει, εξαλλου οτι πληρωνεις παιρνεις ,κανε μια προσπαθεια να καταλαβεις τι χρησιμοτητα αυτου που αγοραζεις και οχι τι θα ηθελες!! Εξξαλλου ολοι θα θελαμε ενα cayenne αλλα δεν θα ξεραμε τι να το νκανουμε (ασε την συντηρηση)
Αν λάβουμε υπόψιν ότι αυτή η κατηγορία κάνει τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ελλάδα, τότε εγώ καταλαβαίνω ότι όταν θέλουμε να αγοράσουμε αυτοκίνητο δεν έχουμε σαν κριτήριο τι ανάγκες θέλουμε να καλύψουνε αλλά τι λεφτά διαθέτουμε .
Φυσικά και όλα ξεκινούν από τα διαθέσιμα κεφάλαια, όπως σε όλα τα καταναλωτικά αγαθά. ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ!!! Διαφορετικά οι περισσότεροι από εμάς δεν θα αποκτούσαν ποτέ αυτοκίνητο, γιατί θα έπρεπε να πάρουμε είτε 4-5 για να καλύψουμε όλες τις ανάγκες, ή το ένα Υπεραυτοκίνητο, που και να υπήρχε θα κόστιζε όσο ένα τεσσάρι στην Πολιτεία.
Όπως είπα όλα είναι θέμα 'έξυπνων' συμβιβασμών... και επιλογών! Και όσο περισσότερες επιλογές έχουμε τόσο το καλύτερο. [/quote]
συμφωνω για το θεμα των συμβιβασμων, εξαλλου το κανουμε ΟΛΟΙ!!! αλλα δεν θεωρω σωστο να ξεκινας να αποφασισεις αγορα αυτοκινητου χωρις να εχεις αξιολογηση τις αναγκες σου παρα μονο το τι βασταει η τσεπη σου!!!!!!!!!!!!! ΠΡΩΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΕ ΠΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΘΕΣ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΣ (ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ,ΜΙΝΙ,) ΚΑΙΑ ΜΕΤΑ ΠΑΣ ΣΤΙς ΕΝ ΛΟΓΟ ΕΠΙΛΟΓΕς ΤΙς ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑς.
Εχω βαρεθει να βλεπω τζιπ στην Αθηνα απο ανθρωπους που δεν εχουν πατηση ποτε το ποδι τους σε χωμα ,αλλα το περνουν για να ικανοποιησουν ΤΙ???? μηπως το κομπλεξ τους?????
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Εχω βαρεθει να βλεπω τζιπ στην Αθηνα απο ανθρωπους που δεν εχουν πατηση ποτε το ποδι τους σε χωμα ,αλλα το περνουν για να ικανοποιησουν ΤΙ???? μηπως το κομπλεξ τους?????
Ασχετο !!!!!
-
γενικα οι πλουσιες εκδοσεις στα 1600 των μικρομεσαιων πλησιαζουν επικινδυνα τα 1800αρια μεσαια...απο κει και περα ειναι θεμα του αγοραστη γιατι να δωσει 20000ευρω για ενα γκολφ η 17500 για ενα 307 αν μπορει να ανεβει κατηγορια...φυσικα υπαρχουν και αλλοι παραγοντες οπως παρκινγκ κτλ
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Εχω βαρεθει να βλεπω τζιπ στην Αθηνα απο ανθρωπους που δεν εχουν πατηση ποτε το ποδι τους σε χωμα ,αλλα το περνουν για να ικανοποιησουν ΤΙ???? μηπως το κομπλεξ τους?????
Ασχετο !!!!!
Νομιζεις!!!!Για ρωτα ολους αυτους τι αναγκες θελαν να καλυψουν οταν αποφασισαν να αγορασουν καποια αυτοκινητο.
Την ιδια λογική ακολουθουν πολλοι στην αγορά αυτοκινητου.
Χρησιμοποιώ αυτο το παραδειγμα διοτι πιστευω οτι ειναι ξεκαθαρο σε αυτα που προανεφερα!!!! -
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Αυτο που λέω, και μαλλον δεν το καταλαβες, ειναι οτι τα μικρομεσαια τα θεωρώ ακριβά, γιαυτο που προσφέρουν!!!!!
Κατάλαβα πολύ καλά. Εσύ τα θεωρείς πολύ ακριβά γι'αυτό που προσφέρουν σε εσένα.
Τι λες, κατάλαβα καλά ή όχι?
αν βρεις στατιστικα πεστο και σε μενα !!!!!αλλα νομιζω οτι μια ματια γυρω μας στους δρομους θα σε πισει!!
Εγώ μια 'ματιά' που έριξα μέσα σ'αυτό εδώ το φόρουμ, καθώς και στον στενό μου κύκλο, κάθε άλλο παρά αυτό το προφίλ αγοραστών συνάντησα.
Άρα επιβεβαιώνεις την παρατήρησή μου ότι πρόκειται για εικασίες βασισμένες στην προσωπική σου εκτίμηση. Και ειδικά αυτό το 'να βγάλουνε καμιά γκόμενα' μπορεί να θεωρηθεί και προσβλητικό από κάποιους.
Αυτό δεν το καταλαβα ,τι εννοεις??
οτι πρεπει να παρεις αυτοκινητο 50,000 για να τα κανει ολα??Με απόλυτα κριτήρια ναι.
Με σχετικά κριτήρια προφανέστατα όχι.
Μόνο που εσύ αρνείσαι να δεχτείς ότι τα σχετικά κριτήρια τα δικά μου μπορεί να είναι διαφορετικά από τα δικά σου.
συμφωνω για το θεμα των συμβιβασμων, εξαλλου το κανουμε ΟΛΟΙ!!! αλλα δεν θεωρω σωστο να ξεκινας να αποφασισεις αγορα αυτοκινητου χωρις να εχεις αξιολογηση τις αναγκες σου παρα μονο το τι βασταει η τσεπη σου!!!!!!!!!!!!! ΠΡΩΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΕ ΠΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΘΕΣ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΣ (ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ,ΜΙΝΙ,) ΚΑΙΑ ΜΕΤΑ ΠΑΣ ΣΤΙς ΕΝ ΛΟΓΟ ΕΠΙΛΟΓΕς ΤΙς ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑς.
Δεν είναι ακριβώς έτσι.
Δεν ξέρω πως ρυθμίζεις τα πράγματα στην δική σου οικογένεια, οι περισσότερες οικογένειες όμως δεσμεύονται από έναν (σφιχτό συνήθως) οικογενειακό προϋπολογισμό. Ακόμα και αν δεχτούμε ότι πολλοί παρασσύρονται με τα δάνεια, τις προσφορές, κλπ το σωστό είναι να δεις πρώτα πόσα χρήματα διαθέτεις και να δεις αν με αυτά καλύπτονται πλήρως ή όχι οι ήδη δεδομένες και πραγματικές ανάγκες σου. Το να επιλέξεις 'κατηγορία' όπως το θέτεις δεν έχει βάση. Κοιτάς τι θέλεις οπωσδήποτε, τι θα ήταν καλό να έχεις και τελικά τι το παραπάνω θα σε ευχαριστούσε να έχεις. Συνδιάζεις αυτά με το διαθέσιμο ποσό και η 'κατηγορία' βγαίνει μόνη της! Ή μπορεί να καταλήξεις σε 2-3 αυτοκίνητα διαφορετικών κατηγοριών, συμβαίνει συχνά! Στο τελικό στάδιο, νομίζω ότι 9 στους 10 επιλέγουν με συναισθηματικά και αισθητικά κριτήρια.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Αυτο που λέω, και μαλλον δεν το καταλαβες, ειναι οτι τα μικρομεσαια τα θεωρώ ακριβά, γιαυτο που προσφέρουν!!!!!
Κατάλαβα πολύ καλά. Εσύ τα θεωρείς πολύ ακριβά γι'αυτό που προσφέρουν σε εσένα.
Τι λες, κατάλαβα καλά ή όχι?
ΣΩΣΤΑ καταλαβες, παντα μιλω με υποκοιμενικα κριτηρια!!!!
αν βρεις στατιστικα πεστο και σε μενα !!!!!αλλα νομιζω οτι μια ματια γυρω μας στους δρομους θα σε πισει!!
[>quote]Εγώ μια 'ματιά' που έριξα μέσα σ'αυτό εδώ το φόρουμ, καθώς και στον στενό μου κύκλο, κάθε άλλο παρά αυτό το προφίλ αγοραστών συνάντησα.
Άρα επιβεβαιώνεις την παρατήρησή μου ότι πρόκειται για εικασίες βασισμένες στην προσωπική σου εκτίμηση
.
Και η δικη μου ειναι προσωπικη και η δική σου!!!!!!!!!!!!
Και ειδικά αυτό το 'να βγάλουνε καμιά γκόμενα' μπορεί να θεωρηθεί και προσβλητικό από κάποιους.
Γιατι προσβλητικό...
Οταν ημουν 20 τι το ηθελα το οχημα, για να πηγαινω την Κυριακή στην εκκλησία ?????(παντα υπαρχουν οι εξαιρεσεις ....μη μου πεις τωρα φιλε Vassilios' κανα επιχειρημα 'εχει καποιος προβλημα στην οικογενεια και τον παει στο νοσοκομειο')
Αυτό δεν το καταλαβα ,τι εννοεις??
οτι πρεπει να παρεις αυτοκινητο 50,000 για να τα κανει ολα??
[/quote]Με απόλυτα κριτήρια ναι.
Με σχετικά κριτήρια προφανέστατα όχι.
Μόνο που εσύ αρνείσαι να δεχτείς ότι τα σχετικά κριτήρια τα δικά μου μπορεί να είναι διαφορετικά από τα δικά σου.
Τωρα αυτο που λες ειναι αυθαιρετο!!! πως κατεληξες σε αυτο το συμπερασμα?????
συμφωνω για το θεμα των συμβιβασμων, εξαλλου το κανουμε ΟΛΟΙ!!! αλλα δεν θεωρω σωστο να ξεκινας να αποφασισεις αγορα αυτοκινητου χωρις να εχεις αξιολογηση τις αναγκες σου παρα μονο το τι βασταει η τσεπη σου!!!!!!!!!!!!! ΠΡΩΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΕ ΠΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΘΕΣ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΣ (ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ,ΜΙΝΙ,) ΚΑΙΑ ΜΕΤΑ ΠΑΣ ΣΤΙς ΕΝ ΛΟΓΟ ΕΠΙΛΟΓΕς ΤΙς ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑς.
Δεν είναι ακριβώς έτσι.
Δεν ξέρω πως ρυθμίζεις τα πράγματα στην δική σου οικογένεια, οι περισσότερες οικογένειες όμως δεσμεύονται από έναν (σφιχτό συνήθως) οικογενειακό προϋπολογισμό. Ακόμα και αν δεχτούμε ότι πολλοί παρασσύρονται με τα δάνεια, τις προσφορές, κλπ το σωστό είναι να δεις πρώτα πόσα χρήματα διαθέτεις και να δεις αν με αυτά καλύπτονται πλήρως ή όχι οι ήδη δεδομένες και πραγματικές ανάγκες σου. Το να επιλέξεις 'κατηγορία' όπως το θέτεις δεν έχει βάση. Κοιτάς τι θέλεις οπωσδήποτε, τι θα ήταν καλό να έχεις και τελικά τι το παραπάνω θα σε ευχαριστούσε να έχεις. Συνδιάζεις αυτά με το διαθέσιμο ποσό και η 'κατηγορία' βγαίνει μόνη της! Ή μπορεί να καταλήξεις σε 2-3 αυτοκίνητα διαφορετικών κατηγοριών, συμβαίνει συχνά! Στο τελικό στάδιο, νομίζω ότι 9 στους 10 επιλέγουν με συναισθηματικά και αισθητικά κριτήρια.
[/quote]
σωστο αυτο που λες, αλλα οχι η επιλογη σου να παιζει μεταξυ sendan, suv, jeep.... αυτο ειναι ασχετο με τον προυπολογισμό σου
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
σωστο αυτο που λες, αλλα οχι η επιλογη σου να παιζει μεταξυ sendan, suv, jeep.... αυτο ειναι ασχετο με τον προυπολογισμό σου
Δεν λέω ότι τόσο μεγάλες διαφοροποιήσεις είναι συνηθισμένες, όμως μερικές κατηγορίες αλληλοκαλύπτονται σε μεγάλο βαθμό. Αυτό το παρατήρησες και εσύ στο αρχικό σου post. Προσωπικά νομίζω πως μόνο κακό δεν είναι αυτό.
Για παράδειγμα, κάποιος που κοίταζε για το Φόκους τελικά πήρε Φιέστα (γιατί τελικά διαπίστωσε πως τον κάλυπτε - και από χώρους, ενώ ήταν φτηνότερο).
Κάποιος που ήταν σίγουρος ότι ήθελε SUV κατέληξε σε ένα θαυμάσιο Station.
Και ένας ακόμη εδώ μέσα, (GTZ ) πήγαινε αρχικά για σουπερμίνι και κατέληξε με μικρομεσαίο.
Η θέση μου είναι πως δεν πρέπει να δίνουμε τόση σημασία στις 'κατηγορίες' per se, αλλά στην ουσία.
Τόσο στα αυτοκίνητα, όσο και στη Ζωή γενικότερα...
Μικρομεσαία:έχουν λόγο ύπαρξεις????