-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Σε ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ (χρόνο από το Α στο Β) είναι σίγουρα μπροστά το Audi.
Σχέση με τη 335i ναι...με την 135i δε νομίζω.
απο αυτα που διαβαζω μαλλον ο krus εχει δικιο...διπλο τουρμπο σε πισωκουνα σε ελληνικο δρομο φεξε μαη μου να φας τριφυλλι...
O Krus έχει σίγουρα δίκιο...
Νίκο λυπάμαι, αλλά σε στροφοδιαδρομή δεν έχει τύχη η 135 απέναντι στο ΤΤS.
Η 135 είναι η αγαπημένη μου ΒΜW επί του παρόντος, είμαι από τους πρώτους (μαζί με τον ΒΑΣΙΛΗ) που μίλησαν για το potential αυτού του αυτοκινήτου,δικαιωθήκαμε, μου θυμίζει 2002 από τα 3/4 πίσω, την αγοράζω αυριο κιόλας....αλλά, δεν σημαίνει ότι θα βάλω παρωπίδες
Και μιας και δεν έχουμε Μέγαρα, βάζω και εγώ γυρολόγια από το Γερμανικό Sport Auto, το οποίο μετρά στο μικρό Hockenheim και κάποια αυτοκίνητα και στο Ring...Σού σημειώνω ότι έχει βαθμολογήσει με παρα πολύ υψηλό σκορ την 135 (τους αρέσει πολύ), αλλά οι χρόνοι στο Hockenheim είναι οι παρακάτω
-ΒΜW 135i 1.17.4
-Audi TTS 1.16.1Μερικοί ενδεικτικοί χρόνοι άλλων αυτοκινήτων που αναφέρθησαν, πάντα στο Hockenheim
-ΒΜW 335i 1.18.0
-Cayman S 1.15.8
-Cayman 1.18.5
-Evo X 1.17.8
-EVO IX 1.17.6αν στα παραπάνω προσθέσουμε και τον παράγοντα 'ολισθηρότητα οδοστρώματος', αντιλαμβανόμαστε ότι δεν έχει καμμία ελπίδα η 135 απέναντι στο ΤΤ,ασχέτως αν πίσω από το τιμόνι της 135 θα είσαι με ένα χαμόγελο 'Colgate' μονίμως!
Δε μίλησα όμως εγώ πουθενά για χρόνους σε πίστα
Εκτός αν δε κατάλαβα καλά το 'Από Α σε Β' γιατί αυτό εγώ το εκλαμβάνω ως χρόνος σε δύο σημεία ευθείας.
Ίσα-ίσα είπα ότι ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ η 135i είναι πιο γρήγορη από τη ΤΤ-S.
Και πάλι...και 5 δευτερόλεπτα να ήταν πιο γρήγορο το ΤΤ, αυτή την αίσθηση της 135i απλά δεν την έχει. Το τιμόνι του ΤΤ-S είναι για γέλια, πραγματικά.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Μα καλα γιατι συζηταμε τοσο πολυ για τους χρονους?Για εμενα δεν παιζουν μεγαλο ρολο στην επιλογη αυτοκινητου.Πιστευω και εσεις το ιδιο.Kαι σε εμένα δεν παίζει ρόλο,αλλά δεν μπορώ να σκεφθώ πως αλλιώς θα αντικειμενικοποιήσουμε τα δηλωθέν ότι το 'Α είναι ταχύτερο απο το Β σε στροφοδιαδρομή'
Γνωρίζω ότι υπαρχει και σε αυτή την περίπτωση λάθος μέτρησης (διαφορετικές χρονικές περίοδοι, άλλοι οδηγοί κλπ), αλλά σε διαφορές άνω του δευτερολέπτου δεν νομίζω ότι μπορούμε να αμφισβητήσουμε πολλά... -
ρε παιδια μην ριχνεται λαδι στη φωτια!!!Σε καποιον αρεσει πιο πολυ η 135 σε αλλον το TT-S.Γιατι πρεπει να φανατιζομαστε τοσο πολυ με τις εταιριες?Εχει καποιο νοημα?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Το Quattro επίσης όσπου να κλειδώσει μπροστά-πίσω κλπ...έχει χάσει αρκετό χρόνο σε σχέση με το πισωκίνητο. Επίσης μη ξεχνάς ότι το πισωκίνητο έχει λογικά καλύτερη εκκίνηση γιατί το βάρος κάθεται πίσω στην εκκίνηση.
ελα ρε νικο, δε κανει και τοση ωρα να κλειδωση η τετρακινηση!!!δε μιλαμε για haldex I on-off..
η 1 για να κλειδωσει με το μπλοκε-φρενο(την ειπα και γω τη κακια μου ) ποση ωρα θελει??στην εκκινηση παντως, αυτο που λες με το βαρος που καθεται πισω, ισχυει κυριως για τις carrera που χουν πολυ βαρος πισω, η 1 λογικα(οπως οι περισσοτερες bmw) θα ειναι μοιρασμενη.
το ΤΤ ειναι τετρακινητο.δε χρειαζεται καμια τεχνη, βαζεις 5000 στροφες και εφυγες! στην 135 θα θες τεχνη και μαλιστα αρκετη!!!θυμαμαι μια φορα εναν με ενα opel gt που δε μπορουσε να πατησει με τιποτα κατω και δε μπορουσε να ξεκινησει με τιποτα το τερας!!!
βεβαια θυμαμαι και τυπο με punto gt 230 αλογα(πρεπει οντως να χε τοσα) που ξεκινουσε με τη μικροσκοπικη ζαντουλα του ΤΕΛΕΙΑ!!!! ακομα το φυσαω αυτο το τσαγακι
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Σε ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ (χρόνο από το Α στο Β) είναι σίγουρα μπροστά το Audi.
Σχέση με τη 335i ναι...με την 135i δε νομίζω.
Δε μίλησα όμως εγώ πουθενά για χρόνους σε πίστα
Εκτός αν δε κατάλαβα καλά το 'Από Α σε Β' γιατί αυτό εγώ το εκλαμβάνω ως χρόνος σε δύο σημεία ευθείας.
Ίσα-ίσα είπα ότι ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ η 135i είναι πιο γρήγορη από τη ΤΤ-S.
Το 'Α' και 'Β' είθισται να ορίζονται στις 'αυτοκινητο-κουβέντες' , ως τοπολογικά σημεία αναφοράς και όχι χιλιομετρικά εν κινήσει ή ευθείες όπως στις 'κοντροκουβέντες'....
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
ρε παιδια μην ριχνεται λαδι στη φωτια!!!Σε καποιον αρεσει πιο πολυ η 135 σε αλλον το TT-S.Γιατι πρεπει να φανατιζομαστε τοσο πολυ με τις εταιριες?Εχει καποιο νοημα?εγω παντως εχω να δηλωσω οτι παρα το οτι δειχνω φανατισμενος, απλως περναω την ωρα μου συζητωντας οπως θα κανα και με τους φιλους μου(και σεις οταν μιλατε με φιλους σας δε διαφωνειτε φωναζονας μερικες φορες?)..
καμια φορα μπορει να φαινεται οτι ανεβαινουν οι τονοι, γιατι δεν εχεις τον αλλο μπροστα σου και απο τα γραπτα δε μπορεις να καταλαβεις ακριβως το υφος και το τονο του.
βεβαια καποιοι οντως μπορει να φανατιζονται,αλλα εγω τουλαχιστον με το Νικο δεν εχω κανενα προβλημα και το ξερει καλα,αυτο βεβαια δε σημαινει οτι δε θα διαφωνησουμε!!!
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Μα καλα γιατι συζηταμε τοσο πολυ για τους χρονους?Για εμενα δεν παιζουν μεγαλο ρολο στην επιλογη αυτοκινητου.Πιστευω και εσεις το ιδιο.
Kαι σε εμένα δεν παίζει ρόλο,αλλά δεν μπορώ να σκεφθώ πως αλλιώς θα αντικειμενικοποιήσουμε τα δηλωθέν ότι το 'Α είναι ταχύτερο απο το Β σε στροφοδιαδρομή'
Γνωρίζω ότι υπαρχει και σε αυτή την περίπτωση λάθος μέτρησης (διαφορετικές χρονικές περίοδοι, άλλοι οδηγοί κλπ), αλλά σε διαφορές άνω του δευτερολέπτου δεν νομίζω ότι μπορούμε να αμφισβητήσουμε πολλά...Σωστο.Αν και θα προτιμουσα αυτο το 1 δευτερολεπτο να το καναμε 2 για να ειμαστε 100% σιγουροι.Βεβαια και παλι στα τετοια μου.Λες και θελω αυτοκινητο για πιστα?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ρε παιδια μην ριχνεται λαδι στη φωτια!!!Σε καποιον αρεσει πιο πολυ η 135 σε αλλον το TT-S.Γιατι πρεπει να φανατιζομαστε τοσο πολυ με τις εταιριες?Εχει καποιο νοημα?
εγω παντως εχω να δηλωσω οτι παρα το οτι δειχνω φανατισμενος, απλως περναω την ωρα μου συζητωντας οπως θα κανα και με τους φιλους μου(και σεις οταν μιλατε με φιλους σας δε διαφωνειτε φωναζονας μερικες φορες?)..
καμια φορα μπορει να φαινεται οτι ανεβαινουν οι τονοι, γιατι δεν εχεις τον αλλο μπροστα σου και απο τα γραπτα δε μπορεις να καταλαβεις ακριβως το υφος και το τονο του.
βεβαια καποιοι οντως μπορει να φανατιζονται,αλλα εγω τουλαχιστον με το Νικο δεν εχω κανενα προβλημα και το ξερει καλα,αυτο βεβαια δε σημαινει οτι δε θα διαφωνησουμε!!!
Σορρυ τελευταιο απο εμενα:
Μα εννοειται!!Η αμφισβητηση ειναι το παν , ομως πολλες φορες πρεπει να αμφισβητουμε και τον εαυτο μας για να ειμαστε σωστοι!ΥΓ.Εννοειται πως το προηγουμενο ποστ μου δεν πηγαινε σε καποιον συγκεκριμενο.Επλπιζω να μην φανηκε ετσι.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
1.H 135i δε βγαίνει σε άλλη έκδοση, μόνο Coupe.2.Από κατανάλωση...γύρω στα 13 με σκίσιμο.
3.Το Quattro επίσης όσπου να κλειδώσει μπροστά-πίσω κλπ...έχει χάσει αρκετό χρόνο σε σχέση με το πισωκίνητο. Επίσης μη ξεχνάς ότι το πισωκίνητο έχει λογικά καλύτερη εκκίνηση γιατί το βάρος κάθεται πίσω στην εκκίνηση. 4.Σχέση με τη 335i ναι...με την 135i δε νομίζω.
-
Βγαίνει και σε Cabrio, νομίζω απαντήθηκε ήδη.
-
Δεν ξέρω τι εννοείς με τον όρο 'σκίσιμο', αλλά με σκίσιμο είναι πολύ παραπάνω από αυτό που αναφέρεις. Διπλασίασέ το ή και τριπλασίασέ το και θα είσαι πιο κοντά στην πραγματικότητα.
-
Κλειδώνει ταχύτατα και ομαλότατα. Η εκκίνηση εξαρτάται και από τον συντελεστή πρόσφυσης, στο γλιστερό, παρά την μεγαλύτερη φόρτιση του πίσω άξονα στο MFE, το 4κίνητο ειδικά σε αυτές τις αναλογίες kg/ps θα εξαφανιστεί.
-
Που βασίζεται αυτή η υπόθεση;
Κατά τα άλλα ο tsilis κάλυψε το θέμα άριστα. Σε ελληνικό, γλιστερό στροφιλίκι δεν υπάρχει περίπτωση να μην χάσουν από το οπτικό τους πεδίο οι 135/335 τo TTS. Σε ευρωπαϊκό καλό οδόστρωμα/πίστα τα πράγματα θα είναι διαφορετικά.
-
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
μετά το τοπικ 120i VS gti σε ορεινό στροφιλίκι, λεω να κάνουμε ενα 135i VS tt-s.εχω κανει ηδη φιλε μου!!!
οποιος ενδιαφερεται ας το ψαξει(ειχα και ψηφοφορια )
@evgenios
δεν ειπα οτι το λεγες για μενα,απλα πιστευω πως το γεγονος οτι κραζονται πολλοι εδω μεσα, ειναι μερος του διαλογου δεν ειναι κατι το παραξενο και το αφυσικο,τωρα αν καποιοι τα παιρνουν τοσο ασχημα που μπορει να χανουν τον υπνο τους ας το κοιταξουν...
τελος τα κι απο μενα -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
1.H 135i δε βγαίνει σε άλλη έκδοση, μόνο Coupe.
2.Από κατανάλωση...γύρω στα 13 με σκίσιμο.
3.Το Quattro επίσης όσπου να κλειδώσει μπροστά-πίσω κλπ...έχει χάσει αρκετό χρόνο σε σχέση με το πισωκίνητο. Επίσης μη ξεχνάς ότι το πισωκίνητο έχει λογικά καλύτερη εκκίνηση γιατί το βάρος κάθεται πίσω στην εκκίνηση. 4.Σχέση με τη 335i ναι...με την 135i δε νομίζω.
-
Βγαίνει και σε Cabrio, νομίζω απαντήθηκε ήδη.
-
Δεν ξέρω τι εννοείς με τον όρο 'σκίσιμο', αλλά με σκίσιμο είναι πολύ παραπάνω από αυτό που αναφέρεις. Διπλασίασέ το ή και τριπλασίασέ το και θα είσαι πιο κοντά στην πραγματικότητα.
-
Κλειδώνει ταχύτατα και ομαλότατα. Η εκκίνηση εξαρτάται και από τον συντελεστή πρόσφυσης, στο γλιστερό, παρά την μεγαλύτερη φόρτιση του πίσω άξονα στο MFE, το 4κίνητο ειδικά σε αυτές τις αναλογίες kg/ps θα εξαφανιστεί.
-
Που βασίζεται αυτή η υπόθεση;
Κατά τα άλλα ο tsilis κάλυψε το θέμα άριστα. Σε ελληνικό, γλιστερό στροφιλίκι δεν υπάρχει περίπτωση να μην χάσουν από το οπτικό τους πεδίο οι 135/335 τo TTS. Σε ευρωπαϊκό καλό οδόστρωμα/πίστα τα πράγματα θα είναι διαφορετικά.
Ώρες, ώρες εκνευρίζομαι όταν μερικοί μιλάνε χωρίς να έχουν τη παραμικρή ιδέα. Ρώτα λοιπόν ιδιοκτήτες 135i ή ΟΔΗΓΗΣΕ το και δες τι ΜΕΣΗ κατανάλωση έχει...γιατί προφανώς και δε μιλάμε για στιγμιαία όταν λέμε 'πόσο καίει'. Το αυτοκίνητο λοιπόν καίει 13 με 13.5 (τόσο έδειχνε και το BC του και τον ρώτησα κιόλας). Στιγμιαία πόσο καίει στο σκίσιμο δεν έχει καμία σημασία...γιατί στιγμιαία και το δικό μου καίει 40λτ/100κμ...
Επίσης...ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ότι δεν έγραψα πουθενά για κόντρα σε στροφές...μίλησα για επιδόσεις σε ευθεία!!! Στη πίστα είναι άλλο θέμα, παίζουν πολλά ρόλο και ούτως ή άλλως οι διαφορές είναι τόσο μικρές που μερικές φορές να οφείλεται και στο οδηγικό στυλ του οδηγού.
εγω τουλαχιστον με το Νικο δεν εχω κανενα προβλημα και το ξερει καλα,αυτο βεβαια δε σημαινει οτι δε θα διαφωνησουμε!!!
Ακριβώς
ελα ρε νικο, δε κανει και τοση ωρα να κλειδωση η τετρακινηση!!!δε μιλαμε για haldex I on-off..
η 1 για να κλειδωσει με το μπλοκε-φρενο(την ειπα και γω τη κακια μου ) ποση ωρα θελει??στην εκκινηση παντως, αυτο που λες με το βαρος που καθεται πισω, ισχυει κυριως για τις carrera που χουν πολυ βαρος πισω, η 1 λογικα(οπως οι περισσοτερες bmw) θα ειναι μοιρασμενη.
το ΤΤ ειναι τετρακινητο.δε χρειαζεται καμια τεχνη, βαζεις 5000 στροφες και εφυγες! στην 135 θα θες τεχνη και μαλιστα αρκετη!!!θυμαμαι μια φορα εναν με ενα opel gt που δε μπορουσε να πατησει με τιποτα κατω και δε μπορουσε να ξεκινησει με τιποτα το τερας!!!
βεβαια θυμαμαι και τυπο με punto gt 230 αλογα(πρεπει οντως να χε τοσα) που ξεκινουσε με τη μικροσκοπικη ζαντουλα του ΤΕΛΕΙΑ!!!! ακομα το φυσαω αυτο το τσαγακι
Κοίτα...το σκεπτικό μου είναι ότι στη μία περίπτωση το TT-S (όσο γρήγορα κι αν είναι) πρέπει να στείλει μπρος-πίσω τη κίνηση για να ξεκινήσει...ενώ η 135i απλά ξεκινάει.
Έχεις οδηγήσει κι εσύ το TT-S...κάνε βόλτα καμιά 135i και πες μου τι πιστεύεις κι εσύ, μην είμαι μόνος.
Πάντως μια χαρά ξεκίνησε σε κόντρα...μια χαρά μου ξεκίνησε κι εμένα και γενικότερα μια χαρά ξεκινάει. Δεν έχει και 500+ άλογα για να έχει πρόβλημα...είπαμε!!!
-
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
- Δεν ξέρω τι εννοείς με τον όρο 'σκίσιμο', αλλά με σκίσιμο είναι πολύ παραπάνω από αυτό που αναφέρεις. Διπλασίασέ το ή και τριπλασίασέ το και θα είσαι πιο κοντά στην πραγματικότητα.
προσωπικά δεν έχει τυχει να οδηγήσω ούτε ΕΝΑ αυτοκίνητο που με σκίσιμο (οπως το εννοώ μαλλον εγώ κ εσυ...) που να έκαψε κατω απο 12-13 λιτρα για τα 100χλμ...
τωρα αν κάποιος το 'σκιζει' για 20 χλμ, αλλάζει το πραμα.
βεβαια η διαφορά του 'παω πιο γρηγορα απο τους άλλους' μεχρι το 'ΣΚΙΖΩ' ειναι τοση οσο το τσαμπιονς απο το ουέφα...
Έχεις οδηγήσει κι εσύ το TT-S...κάνε βόλτα καμιά 135i και πες μου τι πιστεύεις κι εσύ, μην είμαι μόνος.
[/quote]
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Σε ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ (χρόνο από το Α στο Β) είναι σίγουρα μπροστά το Audi.
Σχέση με τη 335i ναι...με την 135i δε νομίζω.
Νόμιζε ό,τι θέλεις. Με νομίσματα κι εγώ είμαι ο πρέζιντεντ οφ δε γιουνάιτεντ στέιτς.
απο αυτα που διαβαζω μαλλον ο krus εχει δικιο...διπλο τουρμπο σε πισωκουνα σε ελληνικο δρομο φεξε μαη μου να φας τριφυλλι...
Εκεί που στρίβεις με το TTS τέρμα γκάζι, με την 135 παλεύεις να συμμαζέψεις το πίσω μέρος. Αυτό έχει τη γοητεία του, αλλά δεν έχει αποτέλεσμα. Απλά πραγματάκια είναι.
Νικος120 εισαι σιγουρος πως η καταναλωση της 135 ειναι 13 λιτρα με σκισιμο?Γιατι πραγματικα μου φαινεται εξωπραγματικη τιμη απο εναν 3λιτρο διτουρμπινο κινητηρα.Αν οντως ειναι ετσι , τα συγχαρητηρια μου στην BMW για τον φοβερο (και για την καταναλωση) αυτο κινητηρα.
Ναι, ναι, σίγουρος είναι ΚΑΙ γι' αυτό
Για την πληροφόρησή σας, στην 135i η κατανάλωση πέφτει στο 12-13 μόνο αν ΣΕΡΝΕΣΑΙ, με το κιβώτιο στο D που σoυ βάζει 6η στις 1.500 σ.α.λ. ή στο χειροκίνητο με ανάλογο τρόπο οδήγησης. Νο πρόμπλεμ, η ροπή περισσεύει, αλλά αυτή ο οδήγηση απέχει... τόνους απο τη λέξη 'σκίσιμο'. Προσωπικά, έχω δει και 23-24 λτ./100 στο trip της 135i, για διαδρομή 150-200 χλμ.δε τιθεται βεβαια ζητημα κοντρας...η 135 προφανως ειναι ενα ωραιο αμαξακι το οποιο μαλλον θα προτιμουσα απο το ΤΤ...
Το αυτό και δι εμέ. Δεν θα το συζητουσα δεύτερη φορά. Αλλά ότι θα έτρωγα ξύλο από TTS, θα το έτρωγα και με το παραπάνω.
Σού σημειώνω ότι έχει βαθμολογήσει με παρα πολύ υψηλό σκορ την 135 (τους αρέσει πολύ), αλλά οι χρόνοι στο Hockenheim είναι οι παρακάτω
-ΒΜW 135i 1.17.4
-Audi TTS 1.16.1....................
αν στα παραπάνω προσθέσουμε και τον παράγοντα 'ολισθηρότητα οδοστρώματος', αντιλαμβανόμαστε ότι δεν έχει καμμία ελπίδα η 135 απέναντι στο ΤΤ,ασχέτως αν πίσω από το τιμόνι της 135 θα είσαι με ένα χαμόγελο 'Colgate' μονίμως!
Οι χρόνοι στο Χόκενχαιμ από μόνοι τους σημειώνουν ότι ακόμα και σε ΚΑΛΟ οδόστρωμα, δεν παίζει η 135 να είναι ταχύτερη απο TTS. Όσο καλά ηλεκτρονικά και να έχει, είναι ένα τέρας ροπής με κίνηση μόνο πίσω. Και επαναλαμβάνω, η -έστω και μη μόνιμη- τετρακίνηση και το στήσιμο του TTS επιτρέπουν το στρίβειν τέρμα γκάζι συχνά πυκνά. Στην 135 αυτό δε γίνεται ποτέ και πουθενά. Και βέβαια, η μπέμπα έχει πάρει καλούς βαθμούς και κριτικές και από εμάς, γιατί είναι αμαξάρα και τη γουστάρουμε όσο δεν πάει. Από αυτό ως το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ όμως, υπάρχει απόσταση.
Δε μίλησα όμως εγώ πουθενά για χρόνους σε πίστα
Εκτός αν δε κατάλαβα καλά το 'Από Α σε Β' γιατί αυτό εγώ το εκλαμβάνω ως χρόνος σε δύο σημεία ευθείας.
Ίσα-ίσα είπα ότι ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ η 135i είναι πιο γρήγορη από τη ΤΤ-S.
Δεν είναι κακό να είσαι ευθειάκιας, αλλά αν είσαι τι την θες την κουβέντα για τιμόνια, κατανομή βάρους και στρίψιμο;
Για την πληροφόρησή σου, 'χρόνος από το Α στο Β' σημαίνει... χρόνος από το Α στο Β για μια λογική απόσταση αρκετών χιλιομέτρων και όχι βέβαια για ευθείες των 500-1000 μ. Στην ευθεία, η 135 είναι ντραγκστερ και δεν κάθεται τίποτα δίπλα της (ρωτήστε το τρέντι αγοράκι με την SL500 ), αλλά διαδρομή από το Α στο Β που να περιλαμβάνει μόνο ευθείες εγώ ξέρω μόνο την εθνική έξω από τη Θήβα (~15,5 χλμ.)
Κατά τα άλλα ο tsilis κάλυψε το θέμα άριστα. Σε ελληνικό, γλιστερό στροφιλίκι δεν υπάρχει περίπτωση να μην χάσουν από το οπτικό τους πεδίο οι 135/335 τo TTS. Σε ευρωπαϊκό καλό οδόστρωμα/πίστα τα πράγματα θα είναι διαφορετικά.
Θα είναι, αλλά όχι ΤΟΣΟ διαφορετικά ώστε να αλλάξει το αποτέλεσμα
Ώρες, ώρες εκνευρίζομαι όταν μερικοί μιλάνε χωρίς να έχουν τη παραμικρή ιδέα.
Εγώ να δεις
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Δεν είναι κακό να είσαι ευθειάκιας, αλλά αν είσαι τι την θες την κουβέντα για τιμόνια, κατανομή βάρους και στρίψιμο;Για την πληροφόρησή σου, 'χρόνος από το Α στο Β' σημαίνει... χρόνος από το Α στο Β για μια λογική απόσταση αρκετών χιλιομέτρων και όχι βέβαια για ευθείες των 500-1000 μ. Στην ευθεία, η 135 είναι ντραγκστερ και δεν κάθεται τίποτα δίπλα της (ρωτήστε το τρέντι αγοράκι με την SL500 ), αλλά διαδρομή από το Α στο Β που να περιλαμβάνει μόνο ευθείες εγώ ξέρω μόνο την εθνική έξω από τη Θήβα (~15,5 χλμ.)
Δεν είμαι ευθειάκιας...μακάρι να μπορούσα να την έβαζα σε πίστα, δε μπορούσα...την οδήγησα σε συγκεκριμένο μέρος όμως που δε μπορούσα να δω τι κάνει σε στροφές. Επίσης ευθείες έχει και στο Ελ.Βεν. Εκεί την οδήγησα.
Το χρόνος από σημείο Α σε Β είναι τόσο vague όσο δε γίνεται...συγκεκριμενοποίησέ το λοιπόν.
Ναι, ναι, σίγουρος είναι ΚΑΙ γι' αυτό Για την πληροφόρησή σας, στην 135i η κατανάλωση πέφτει στο 12-13 μόνο αν ΣΕΡΝΕΣΑΙ, με το κιβώτιο στο D που σoυ βάζει 6η στις 1.500 σ.α.λ. ή στο χειροκίνητο με ανάλογο τρόπο οδήγησης. Νο πρόμπλεμ, η ροπή περισσεύει, αλλά αυτή ο οδήγηση απέχει... τόνους απο τη λέξη 'σκίσιμο'. Προσωπικά, έχω δει και 23-24 λτ./100 στο trip της 135i, για διαδρομή 150-200 χλμ.
Κοίτα να δεις...δεν έχω κανένα λόγο να πω ψέμματα...μεταφέρω αυτό που βλέπω...και αυτό που μου είπε ο ιδιοκτήτης. Επίσης το BC πριν κάνα μισάωρο είχε καμιά 10αριά διαδοχικές κόντρες.
-
ρε νικ δεν ειπε κανεις οτι λες ψεματα... βεβαια λιγο το μοτορι της 135 σε θαμπωσε..
σκεψου οτι σε σκισιματα τα απλα 1.8τ και 2.0τ της vag βγαζουν καταναλωσεις του στυλ 14-15-16 λιτρα, δεν ειναι λιγο δυσκολο η 135 να χει σε σκισιμο 13 λιτρα?μιλαμε για μεγαλυτερο κινητηρα και με 2 τουρμπινες...λογικο ειναι να θελει βενζινηβασικα υπαρχει κατοχος 335 στο φορουμ να μας πει την αποψη του...ναι, αυτος που εδωσε το Ζ...
για το Α στο Β ο krus πχ μπορει να εννοει το λαρισα-μακρυνιτσα...μη ξεχνας οτι το tts δεν ειναι πολυ πιο αδυναμο απο την 135 και ειναι τετρακουνα...επισης αυτο καταφερνει και κοντραρει το νεο evo οπως λενε μερικα περιοδικα σε θεματα στριβειν...οποτε no wonder οτι μπορει να μεινει μια 35αρα πισω...
αν και δε βλεπω το λογο να προτιμαγε κανεις το tts απο τα 35αρια... εγω πιστευω οτι ειναι κακασχημη η 135 και η 1 κουπε γενικα αλλα οκ, θα τη επελεγα σε σχεση με το αουντι..ειναι παλιοπ@υτανο οπως και να το κανουμε...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ώρες, ώρες εκνευρίζομαι όταν μερικοί μιλάνε χωρίς να έχουν τη παραμικρή ιδέα. Ρώτα λοιπόν ιδιοκτήτες 135i ή ΟΔΗΓΗΣΕ το και δες τι ΜΕΣΗ κατανάλωση έχει...γιατί προφανώς και δε μιλάμε για στιγμιαία όταν λέμε 'πόσο καίει'. Το αυτοκίνητο λοιπόν καίει 13 με 13.5 (τόσο έδειχνε και το BC του και τον ρώτησα κιόλας). Στιγμιαία πόσο καίει στο σκίσιμο δεν έχει καμία σημασία...γιατί στιγμιαία και το δικό μου καίει 40λτ/100κμ...
Tην είχα για σχεδόν μια εβδομάδα στην διάθεσή μου και μετά από περίπου 2.000 χιλιόμετρα η μέση κατανάλωση ήταν 19,5Lt/100km. Όχι βάσει trip, βάσει μέτρησης από γέμισμα σε γέμισμα. Σε αποσπασματικά σκισίματα των 100 ή 200 χιλιομέτρων ξεπερνούσε κατά πολύ τα 20Lt/100 μέση. Καλό θα ήταν λοιπόν να είσαι πιο προσεκτικός στο τι γράφεις γενικότερα, γιατί το φόρουμ το διαβάζει και κόσμος και είναι κρίμα να παραπληροφορείται.
Μ' αρέσει που εκνευρίζεται κιόλας το παιδί...
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Ώρες, ώρες εκνευρίζομαι όταν μερικοί μιλάνε χωρίς να έχουν τη παραμικρή ιδέα. Ρώτα λοιπόν ιδιοκτήτες 135i ή ΟΔΗΓΗΣΕ το και δες τι ΜΕΣΗ κατανάλωση έχει...γιατί προφανώς και δε μιλάμε για στιγμιαία όταν λέμε 'πόσο καίει'. Το αυτοκίνητο λοιπόν καίει 13 με 13.5 (τόσο έδειχνε και το BC του και τον ρώτησα κιόλας). Στιγμιαία πόσο καίει στο σκίσιμο δεν έχει καμία σημασία...γιατί στιγμιαία και το δικό μου καίει 40λτ/100κμ...
Tην είχα για σχεδόν μια εβδομάδα στην διάθεσή μου και μετά από περίπου 2.000 χιλιόμετρα η μέση κατανάλωση ήταν 19,5Lt/100km. Όχι βάσει trip, βάσει μέτρησης από γέμισμα σε γέμισμα. Σε αποσπασματικά σκισίματα των 100 ή 200 χιλιομέτρων ξεπερνούσε κατά πολύ τα 20Lt/100 μέση. Καλό θα ήταν λοιπόν να είσαι πιο προσεκτικός στο τι γράφεις γενικότερα, γιατί το φόρουμ το διαβάζει και κόσμος και είναι κρίμα να παραπληροφορείται.
Μ' αρέσει που εκνευρίζεται κιόλας το παιδί...
Άρα έχει πρόβλημα το BC του...
-
το 13 ειναι οντως πολυ λιγο,αλλα και συ pai mei εκανες μεση 19???πρεπει να το εσκιζες το κακομοιρο
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Άρα έχει πρόβλημα το BC του...
Καθόλου δεν είναι απαραίτητο να έχει πρόβλημα το BC του. Γνωρίζεις τι χιλιομετρικό φάσμα έγραψε το BC; Γνωρίζεις πως οδηγείτο το αυτοκίνητο για κάθε δευτερόλεπτο της απόστασης που διανύθηκε και μετρήθηκε; Ή απλώς είδες έναν αριθμό, σου είπε και ο ιδιοκτήτης 'Νίκο, έχει φάει τρελό σκίσιμο, τώρα ήμουν στην Κρυφή και έριξα δέκα κολωνάκια για πρωϊνό', και βγήκε το συμπέρασμα ότι η 135i έχει 13 λίτρα μέση;
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Άρα έχει πρόβλημα το BC του...
Καθόλου δεν είναι απαραίτητο να έχει πρόβλημα το BC του. Γνωρίζεις τι χιλιομετρικό φάσμα έγραψε το BC; Γνωρίζεις πως οδηγείτο το αυτοκίνητο για κάθε δευτερόλεπτο της απόστασης που διανύθηκε και μετρήθηκε; Ή απλώς είδες έναν αριθμό, σου είπε και ο ιδιοκτήτης 'Νίκο, έχει φάει τρελό σκίσιμο, τώρα ήμουν στην Κρυφή και έριξα δέκα κολωνάκια για πρωϊνό', και βγήκε το συμπέρασμα ότι η 135i έχει 13 λίτρα μέση;
Μα πριν 5 λεπτά είχε κάνει καμιά 10αριά ανοίγματα μια 335i...και μετά το οδήγησα εγώ.
Ρίξε και μια ματιά και εδώ: Spritmonitor
Κάπως συμφωνούν αυτά που λέω, δε νομίζεις?
TT-S vs 135