-
Ο χρήστης PSO_GEORGE έγραψε:
εγω παντως επελεξα ηλιοροφη,ζαντες interlagos αφου οι 17αρες δεν μου αρεσουν και ειδικα του διλιτρου,φυσικα το dcc,το cd510 ,ελεγχος πιεσης ελαστικων και το παραγγειλα και ασπρο που του παει η οροφη κι ας μην ανοιγει!!!!Για το μονο που ψιλομετανιωνω ειναι το dsg αλλα μου αρεσει το χειροκινητο και ετσι μικρος ο καημος....http://www.vwvortex.com/artman/publish/ ... 2367.shtml' target='_blank
διαβασετε κι αυτο ...λεει οτι απο τελη αυγουστου ξεκινα η παραγωγη στην γερμανια και αγγλια και απο νοεμβριο υπολοιπη ευρωπη
-
Ο χρήστης Sandouras έγραψε:
Nα ρωτησω κατι αλλο?Αμα καποιος θελει μπορει να βαλει στο εσωτερικο τον ουρανο απο το 2.0 ο οποιος ειναι μαυρος σε σχεση με αυτον του 1.4(160) ο οποιος ειναι ασπρος?
Δεν μπορω να καταλαβω, γιατι για κατι τοσο μικρο, η VW εχει 2 διαφορετικες γραμμες να παραγουν δυο διαφορετικους ουρανους και υστερα να σε βαζει να πληρωνεις για τετοιες χαζομαρες.
Ναι πληρωνεις κατι και στον βαζουν. Μου το παν στην αντιπροσωπεια, αλλα για περισσοτερα, καλυτερα να ρωτησεις καποιον πωλητη.
Ελεος ομως, πιο κερδοφορο δεν θα ταν για την VW να βαζε παντου τον μαυρο ουρανο και να μην μας κοροιδευε με το να καταστρεφει την εικονα του αυτοκινητου με το να βαζει τον μπεζ?Μπορει να σου φανει περιεργο αλλα η λευκη επενδυση
οροφης δινει μεγαλυτερη αισθηση ευρυχωριας απ' οτι η μαυρη ειδικα για καποιον που π.χ δεν μπορει να ξεφυγει σε κοστος επιλεγοντας τα δερματινα με αποχρωση 'τρουφα' που
δινουν μεγαλυτερη αισθηση ευρυχωριας.
Συγκεκριμενα αν καποιος καθεται πισω, ενω κοιταζοντας την λευκη επενδυση μπορει
υποσυνειδητα να κανει για μερικα χιλιομετρα υπομονη, με την μαυρη επενδυση, αν και τα καθισματα ειναι μαυρα (χωρις δερμα 'τρουφα' ή καφε αλκανταρα αν οντως παραγεται γιατι μια πραγματικη φωτο δεν εχω βρει) τοτε μπορει να ανακαλυψει οτι ειναι κλειστοφοβικος μεσα σε πολυ λιγα λεπτα ακομα και αν υπαρχει ηλιοροφη...Προσωπικα το εχω δοκιμασει και εχοντας καθισει πισω με μαυρη επενδυση οροφης
και μαυρα καθισματα, ειχα βγει στο λεπτο, σε αντιθεση με τα στανταρ καθισματα
και την λευκη επενδυση, αλλα ακομα και με τα δερματινα σε αποχρωση τρουφας με μαυρη
επενδυση οροφης , οπου παρεμεινα με μεγαλυτερη ανεση χωρις να εχω μπορεσει να εξηγησω το γιατι, εκεινη τη στιγμη... -
Kαθίσματα λέτε καλύτερα καφε αλκαράντα δηλ παρα μαύρα αλκαράντα?
-
Ο χρήστης nickolas2005 έγραψε:
Kαθίσματα λέτε καλύτερα καφε αλκαράντα δηλ παρα μαύρα αλκαράντα?Οσον αφορα την αισθηση ευρυχωριας πιστευω οτι θα ειναι καλυτερα.
Απο εκει και περα ειναι καθαρα θεμα γουστου, αν και προσωπικα περα απο
φωτο του configurator δεν εχω δει ουτε βρει κανονικη.
Αν εχει βρει καποιος θα βοηθουσε πολυ... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Nα ρωτησω κατι αλλο?Αμα καποιος θελει μπορει να βαλει στο εσωτερικο τον ουρανο απο το 2.0 ο οποιος ειναι μαυρος σε σχεση με αυτον του 1.4(160) ο οποιος ειναι ασπρος?
Δεν μπορω να καταλαβω, γιατι για κατι τοσο μικρο, η VW εχει 2 διαφορετικες γραμμες να παραγουν δυο διαφορετικους ουρανους και υστερα να σε βαζει να πληρωνεις για τετοιες χαζομαρες.
Ναι πληρωνεις κατι και στον βαζουν. Μου το παν στην αντιπροσωπεια, αλλα για περισσοτερα, καλυτερα να ρωτησεις καποιον πωλητη.
Ελεος ομως, πιο κερδοφορο δεν θα ταν για την VW να βαζε παντου τον μαυρο ουρανο και να μην μας κοροιδευε με το να καταστρεφει την εικονα του αυτοκινητου με το να βαζει τον μπεζ?Μπορει να σου φανει περιεργο αλλα η λευκη επενδυση
οροφης δινει μεγαλυτερη αισθηση ευρυχωριας απ' οτι η μαυρη ειδικα για καποιον που π.χ δεν μπορει να ξεφυγει σε κοστος επιλεγοντας τα δερματινα με αποχρωση 'τρουφα' που
δινουν μεγαλυτερη αισθηση ευρυχωριας.
Συγκεκριμενα αν καποιος καθεται πισω, ενω κοιταζοντας την λευκη επενδυση μπορει
υποσυνειδητα να κανει για μερικα χιλιομετρα υπομονη, με την μαυρη επενδυση, αν και τα καθισματα ειναι μαυρα (χωρις δερμα 'τρουφα' ή καφε αλκανταρα αν οντως παραγεται γιατι μια πραγματικη φωτο δεν εχω βρει) τοτε μπορει να ανακαλυψει οτι ειναι κλειστοφοβικος μεσα σε πολυ λιγα λεπτα ακομα και αν υπαρχει ηλιοροφη...Προσωπικα το εχω δοκιμασει και εχοντας καθισει πισω με μαυρη επενδυση οροφης
και μαυρα καθισματα, ειχα βγει στο λεπτο, σε αντιθεση με τα στανταρ καθισματα
και την λευκη επενδυση, αλλα ακομα και με τα δερματινα σε αποχρωση τρουφας με μαυρη
επενδυση οροφης , οπου παρεμεινα με μεγαλυτερη ανεση χωρις να εχω μπορεσει να εξηγησω το γιατι, εκεινη τη στιγμη...Χμ...δεν το χα σκεφτει αυτο... Καλο...
-
Ο χρήστης dimik έγραψε:
Nα ρωτησω κατι αλλο?Αμα καποιος θελει μπορει να βαλει στο εσωτερικο τον ουρανο απο το 2.0 ο οποιος ειναι μαυρος σε σχεση με αυτον του 1.4(160) ο οποιος ειναι ασπρος?
Ναι εάν βάλεις το σπορ πακέτο με 545 ευρώ περιέχεται και ο μαύρος ουρανός, σκέτος δεν νομίζω να μπορεί να μπει...τουλάχιστον δεν έμπαινε όταν έκλεισα εγώ το αυτοκίνητο.
Το σπορ πακετο μπαινει μονο στο 2.0 και εγω ενδιαφερομαι για το 1.4 με τα 160.
υγ:Το 1.4 με τα 160 εχει καδενα?
-
Το σπορ πακετο μπαινει μονο στο 2.0 και εγω ενδιαφερομαι για το 1.4 με τα 160.
υγ:Το 1.4 με τα 160 εχει καδενα?
Το σπορ πακέτο μπαίνει στο 1.4 με τιμή 545 κανονικά και με νορμαλ καθυστέρηση.
Καθυστέρηση υπάρχει στις 18 αρες ζάντες γιατί η Ιταλία τις έχει σαν στανταρ εξοπλισμό και στις παραγγελίες που έκανε παίρνει όλα τα αποθέματα (πχ. σε 10 ιταλικες παραγγελίες 1 παραγγελία από άλλη χώρα παίρνει αμάξι με 18 αρα ζάντα) και επίσης στην ηλιοροφή γιατί έχει μεγάλη ζήτηση -
Ο χρήστης ktsif έγραψε:
[καμια σχεση...εχω φιλο στην ιταλια και μου ειπε οτι κανονικα ερχεται με 17αρες ζαντες και εχει ως extra τις 18αρες....λοιπον το αμαξι καθυστερει διοτι ειναι η παραγωγη ακομα στην αρχη για το μοντελο και φυσικο ειναι να μην εχουν μεγαλα αποθεματα ...περιμενουν να δουν τι ζητηση υπαρχει και μετα ξεκινουν τις μεγαλες παραγγελιες σε ζαντες-ηλιοροφες και οτι αλλο ειναι....αυτα μου τα εχει πει ατομο απο γερμανια που ειναι σε εργοστασιο
-
Ο χρήστης PSO_GEORGE έγραψε:
καμια σχεση...εχω φιλο στην ιταλια και μου ειπε οτι κανονικα ερχεται με 17αρες ζαντες και εχει ως extra τις 18αρες....λοιπον το αμαξι καθυστερει διοτι ειναι η παραγωγη ακομα στην αρχη για το μοντελο και φυσικο ειναι να μην εχουν μεγαλα αποθεματα ...περιμενουν να δουν τι ζητηση υπαρχει και μετα ξεκινουν τις μεγαλες παραγγελιες σε ζαντες-ηλιοροφες και οτι αλλο ειναι....αυτα μου τα εχει πει ατομο απο γερμανια που ειναι σε εργοστασιο
Τι να σου πω η πληροφορία είναι από την Ίδια την Κοσμοκαρ και καλά εύχομαι να είναι έτσι όπως τα λές οπότε καλή αναμονή. Και όταν ρώτησα την ιστορία που έγινε με το Tiguan που οι χρόνοι αναμονής πήγαν κοντά στο ένα χρόνο, μου είπαν ότι κάνανε προγραμματισμό για 3000 αμάξια για όλο το χρόνο και οι παραγγελίες ξεπεράστηκαν κατα 600 αμάξια
-
Ο χρήστης ktsif έγραψε:
καμια σχεση...εχω φιλο στην ιταλια και μου ειπε οτι κανονικα ερχεται με 17αρες ζαντες και εχει ως extra τις 18αρες....λοιπον το αμαξι καθυστερει διοτι ειναι η παραγωγη ακομα στην αρχη για το μοντελο και φυσικο ειναι να μην εχουν μεγαλα αποθεματα ...περιμενουν να δουν τι ζητηση υπαρχει και μετα ξεκινουν τις μεγαλες παραγγελιες σε ζαντες-ηλιοροφες και οτι αλλο ειναι....αυτα μου τα εχει πει ατομο απο γερμανια που ειναι σε εργοστασιο
Τι να σου πω η πληροφορία είναι από την Ίδια την Κοσμοκαρ και καλά εύχομαι να είναι έτσι όπως τα λές οπότε καλή αναμονή. Και όταν ρώτησα την ιστορία που έγινε με το Tiguan που οι χρόνοι αναμονής πήγαν κοντά στο ένα χρόνο, μου είπαν ότι κάνανε προγραμματισμό για 3000 αμάξια για όλο το χρόνο και οι παραγγελίες ξεπεράστηκαν κατα 600 αμάξια
λοιπον ολοι πρεπει να κανουμε υπομονη και ολα θα στρωσουν...παιδια τα αμαξια μας δεν αργουν γιατι δεν ειναι πολλες οι παραγγελιες αλλα γιατι τους τελειωνουν τα αρχικα αποθεματα και περιμενουν απο τις εταιριες να τους στειλουν...οταν ερθει υλικο το εργοστασιο μου ειπαν μπορει σε μια μερα να φτιαξει τοσα αμαξια που θα παρουν ολοι οι ελληνες την παραγγελια τους....δεν ειναι δηλαδη θεμα εργοστασιου και πολλων παραγγελιων αλλα θεμα αποθεματων!!!διοτι στην αρχη αγοραζουν μικρες σχετικα ποσοτητες ανταλλακτικων
-
Οπως παραγγελνουμε εμεις αυτ/τα ετσι παραγγελνουν και τα εργοστασια εξαρτηματα απο αλλα εργοστασια για να τα συναρμολογησουν και να προκυψουν αυτα που εχουμε παραγγειλει.
Καμια εταιρια δεν θελει καθυστερησεις...οποτε...υπομονη! -
Ο χρήστης chrismk2 έγραψε:
Οπως παραγγελνουμε εμεις αυτ/τα ετσι παραγγελνουν και τα εργοστασια εξαρτηματα απο αλλα εργοστασια για να τα συναρμολογησουν και να προκυψουν αυτα που εχουμε παραγγειλει.
Καμια εταιρια δεν θελει καθυστερησεις...οποτε...υπομονη!Υποψιάζομαι δάκτυλο της marelli στις καθυστερήσεις......
-
Να ρωτησω και κατι αλλο μιας και σας βλεπω πολυ ενημερωμενους.Το σπορ πακετο λετε οτι μπαινει και στο 1.4 σωστα?Ωραια αν ομως εγω πχ δεν θελω τις 17αρες και θελω τις 18αρες ποσο θα παει γιατι ετσι και αλλιως τις 17αρες στο σπορ πακετο αν τις παρεις εξτρα θα πρεπει να δωσει 215 ευρω.Επισης ειδα οτι στο σπορ πακετο εχει και φιμε κρυσταλλα 65% αλλα εγω δεν τα θελω γιατι θελω να βαλω μεμβρανες στο αμαξι μπρος-πισω οπως εχω και στην 147 μου και σκουρωτερες ακομα.Γινεται λοιπον να το βγαλουν απο το πακετο?
-
Οπως εχει αναφερθει και νωριτερα το σπορ πακετο δεν σπαει.
Οποτε βαζεις φιμε στα υπολοιπα και βαζεις εξτρα τις 18αρες. -
To RNS 510 μπαίνει στο scirocco ???
-
Nαι μπαινει...αλλα εχει ελλιπη χαρτογραφηση για την Ελλαδα.
-
Ο χρήστης chrismk2 έγραψε:
Οπως εχει αναφερθει και νωριτερα το σπορ πακετο δεν σπαει.
Οποτε βαζεις φιμε στα υπολοιπα και βαζεις εξτρα τις 18αρες.Λαλακια της VW.Γιατι ρε γαμωτο δεν βγαζουν το σπορ πακετο οπως η αλφα ρομεο με 17 και με 18.Παντος αυτη τους η κινηση ειναι καθαρα για να στα παιρνουν.Αφου αμα βαλεις 18αρες θα πληρωσεις 425 ευρω με την προυποθεση οτι κρατανε τις standart 17αρες.Αμα παρεις το πακετο με τις αλλες που χωρια εχουν 215 ευρω επρεπε να σου κρατανε αυτες και να βρισκεις την διαφορα.Αμα ηθελαν αυτοι ολα μπορουσαν να τα κανουν.Βεβαια ισως στο μελλον αλλαξει κατι.
-
Ο χρήστης 147_gtm έγραψε:
Οπως εχει αναφερθει και νωριτερα το σπορ πακετο δεν σπαει.
Οποτε βαζεις φιμε στα υπολοιπα και βαζεις εξτρα τις 18αρες.Λαλακια της VW.Γιατι ρε γαμωτο δεν βγαζουν το σπορ πακετο οπως η αλφα ρομεο με 17 και με 18.Παντος αυτη τους η κινηση ειναι καθαρα για να στα παιρνουν.Αφου αμα βαλεις 18αρες θα πληρωσεις 425 ευρω με την προυποθεση οτι κρατανε τις standart 17αρες.Αμα παρεις το πακετο με τις αλλες που χωρια εχουν 215 ευρω επρεπε να σου κρατανε αυτες και να βρισκεις την διαφορα.Αμα ηθελαν αυτοι ολα μπορουσαν να τα κανουν.Βεβαια ισως στο μελλον αλλαξει κατι.
Ουτε οι πρωτοι ειναι ουτε οι τελευταιοι που θα τα παιρνουν...
Τουλαχιστον η τιμη του 1.4 scirocco ειναι ιδια με αυτη στην Γερμανια (250ευρω φθηνοτερα εκει) μαζι ομως με στανταρ
το RCD310, το υποβραχιονιο και διζωνικο κλιματισμο που εκει ειναι εξτρα με κοστος συνολικα γυρω στα 1.000 ευρω.
Επισης ολα τα εξτρα εκει ειναι λιγο πιο ακριβα.
Αρα μην γκρινιαζουμε κιολας. -
Ο χρήστης 147_gtm έγραψε:
Οπως εχει αναφερθει και νωριτερα το σπορ πακετο δεν σπαει.
Οποτε βαζεις φιμε στα υπολοιπα και βαζεις εξτρα τις 18αρες.Λαλακια της VW.Γιατι ρε γαμωτο δεν βγαζουν το σπορ πακετο οπως η αλφα ρομεο με 17 και με 18.Παντος αυτη τους η κινηση ειναι καθαρα για να στα παιρνουν.Αφου αμα βαλεις 18αρες θα πληρωσεις 425 ευρω με την προυποθεση οτι κρατανε τις standart 17αρες.Αμα παρεις το πακετο με τις αλλες που χωρια εχουν 215 ευρω επρεπε να σου κρατανε αυτες και να βρισκεις την διαφορα.Αμα ηθελαν αυτοι ολα μπορουσαν να τα κανουν.Βεβαια ισως στο μελλον αλλαξει κατι.
στην audi οταν τους ειπα οτι θελω αλλο σχεδιο(οχι διασταση) ζαντας,αυτοι προθυμοποιηθηκαν.... να μου πουλησουν ζαντολαστιχα προς 5000 ευρω!!!
το επιχειρημα 'κρατηστε αυτα που εχει πανω και χρεωστε με εστω μια διαφορα' δεν επιασε τοπο και ετσι εμεινα με τις μαμα ζαντες... νταξει δε με χαλασε κιολας, αλλα καπως ετσι βλεπεις αυτοκινητα που ξεκινανε πχ. απο 24Κ να φτανουν στα 35... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Οπως εχει αναφερθει και νωριτερα το σπορ πακετο δεν σπαει.
Οποτε βαζεις φιμε στα υπολοιπα και βαζεις εξτρα τις 18αρες.Λαλακια της VW.Γιατι ρε γαμωτο δεν βγαζουν το σπορ πακετο οπως η αλφα ρομεο με 17 και με 18.Παντος αυτη τους η κινηση ειναι καθαρα για να στα παιρνουν.Αφου αμα βαλεις 18αρες θα πληρωσεις 425 ευρω με την προυποθεση οτι κρατανε τις standart 17αρες.Αμα παρεις το πακετο με τις αλλες που χωρια εχουν 215 ευρω επρεπε να σου κρατανε αυτες και να βρισκεις την διαφορα.Αμα ηθελαν αυτοι ολα μπορουσαν να τα κανουν.Βεβαια ισως στο μελλον αλλαξει κατι.
στην audi οταν τους ειπα οτι θελω αλλο σχεδιο(οχι διασταση) ζαντας,αυτοι προθυμοποιηθηκαν να μου πουλησουν ζαντολαστιχα προς 5000 ευρω!!!
το επιχειρημα 'κρατηστε αυτα που εχει πανω και χρεωστε με εστω μια διαφορα' δεν επιασε τοπο και ετσι εμεινα με τις μαμα ζαντες... νταξει δε με χαλασε κιολας, αλλα καπως ετσι βλεπεις αυτοκινητα που ξεκινανε πχ. απο 24Κ να φτανουν στα 35...Ειχες πει την λαθος εκφραση στην audi ''θελω αλλες ζαντες''??? σε αυτο το θεμα δεν παιζεται η αυδι.Τις χρεωνει πανακριβα!
VW Scirocco