-
Το βασικό που με σπρώχνει μάλλον στο Χ1 είναι ότι η ανάρτηση έχει και ρύθμιση propedal ( για να αποφεύγεις ατελείωτο bombing). Εχει την Fox RP 23, όταν το Χ2 έχει την 'απλή' rp2. Μετά έχει και άλλα φρένα, θεωρητικά καλύτερο πηρούνι και το βασικό; Καλύτερους τροχούς από τους απαράδεκτους για την κατηγορία του X2.
Στα περιοδικά του χώρου (όχι ελληνικά, αλλά έξω) το Anthem X παίρνει τις καλύτερες κριτικές αφήνωντας πίσω πολλά ονόματα του χώρου. Το τρεκ, μιλώντας με το Μάξιμο από το cyclist, θα έρθει μάλλον Ελλάδα, κατά το Πάσχα.... Δεν περιμενω λεμε, εκτός αν΄έχει πάει για τότε η αγορά!
Υπάρχει ένα hardtail Specialised με Fox RL, Xt φρένα, λευκό, αγρατζούνιστο από φίλο στα 900 ευρώ αν ενδιαφέρεται κανείς.
-
το έχεις ψάξει σίγουρα και έχεις τους λόγους σου.
όμως θα το πω γιατί το ΕΧ8 του 09 είναι κουκλάρα απίστευτη
http://www.pedalon.co.uk/acatalog/trek_ ... beer_.html, το παραγγέλνεις και με την αδύναμη λίρα κλπ το παίρνεις λιγότερα απο 2k και κάνεις και το ταξ/κι στο UK. ή πε; στο cyclist να τρέξει λίγο.
ΥΓ ρίξε ματιά και στα άλλα που έχει απο τιμές μήπως σε δελεάσει κάτι άλλο. -
Ειναι όντως πολύ όμορφα τα Τρεκ, αλλά το cyclist μαλλον έχει ως πολιτική να φέρνει ακριβά ποδήλατα (>>>2.500 ευρώ)..
Το Giant το θεωρω πιο Overall αγορά για XC - Marathon και το μόνο που μένει είναι να το αποφασίσω και να εκταμιεύσω. Σίγουρα όχι πριν το Φλεβάρη. Αρα μέχρι τότε θα το ... ψάχνω καλά και θα κάνω ΜΤΒ με το Idealάκι μου!
-
έχεις δαγκώσει τη λαμαρίνα με το giant έτσι? παραδέξου το
100 χλσ πίσω όμως?
115-125 ακούγεται πιο καλό ως πιο all around
κάνεις ή θα κάνεις αγώνες?
βάλε και κανένα λινκ απο συγκριτικό αν υπάρχει, γιατί με marathon oriented fs δεν το έχω πολυκοιτάξει -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Ούτε εγώ ξέρω τη μάρκα. Βγάλε καλύτερες φωτό, πιο μεγάλες να δουμε σε τι κατάσταση είναι όλο το ποδήλατο.Δεν έχει προχωρήσει η σκουριά, επιφανειακή είναι. Αν του έβαζα δυο λάστιχα, θα μπορούσε να κυκλοφορήσει κανονικά.
Χθες το έλυσα (τελείως). Θέλω να βάψω τον σκελετό, αλλά έχει πάνω κάποια χαρακτηριστικά και θα χαλάσουν, γμτ (όπως, ας πούμε, η μάρκα στον προφυλακτήρα της αλυσίδας). Έχει και κάποιες λεπτομέρειες (λεπτές γραμμές κατά μήκος του σκελετού) που ήταν φτιαγμένες στο χέρι...
Πρέπει να είναι τουλάχιστον 50 χρόνων (ο πρώην ιδιοκτήτης του το έβγαλε πριν από 20 χρόνια από ένα υπόγειο στο οποίο του είπαν ότι ήταν άλλα 30)...Ο σκελετός του ζυγίζει 3,3 κιλά. Λίγο μου φάνηκε...
-
Είχε μπόλικα τέτοια στη Σουηδία, πρίν κανα δυο χρόνια. Λοιπόν, το καλό είναι ότι δεν χρειάζεται πολλά ανταλλακτικά μιας και είναι παλιο. Το κακό είανι ότι απουσίας σαζμάν και ταχυτητων ισως να σε κουράσει λίγο. Τα φρένα του είναι ψιλοαπαράδεκτα, καλύτερα σταματάς με τα πόδια.
Υπάρχει ένας παππούς στο κέντρο της Αθήνας, δίπλα ακριβώς στο Φρειδερίκο που ασχολείται με τα παλιά και έχει και μεγάλη γκάμα από αυτοκόλλητα. Αν δεν δουλέψει αυτό, θα μπορούσες να τα ξανασχεδιάσεις με ένα Cad?
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Ούτε εγώ ξέρω τη μάρκα. Βγάλε καλύτερες φωτό, πιο μεγάλες να δουμε σε τι κατάσταση είναι όλο το ποδήλατο.
Δεν έχει προχωρήσει η σκουριά, επιφανειακή είναι. Αν του έβαζα δυο λάστιχα, θα μπορούσε να κυκλοφορήσει κανονικά.
Χθες το έλυσα (τελείως). Θέλω να βάψω τον σκελετό, αλλά έχει πάνω κάποια χαρακτηριστικά και θα χαλάσουν, γμτ (όπως, ας πούμε, η μάρκα στον προφυλακτήρα της αλυσίδας). Έχει και κάποιες λεπτομέρειες (λεπτές γραμμές κατά μήκος του σκελετού) που ήταν φτιαγμένες στο χέρι...
Πρέπει να είναι τουλάχιστον 50 χρόνων (ο πρώην ιδιοκτήτης του το έβγαλε πριν από 20 χρόνια από ένα υπόγειο στο οποίο του είπαν ότι ήταν άλλα 30)...Ο σκελετός του ζυγίζει 3,3 κιλά. Λίγο μου φάνηκε...
Η σελα μου θυμιζει Bismarck αλλα κ παλι δεν ειμαι σιγουρος
-
Τα σχέδια που έχει (κυρίως γραμμές) είναι ζωγραφισμένα πάνω του με το χέρι, με κόκκινο κ χρυσαφί χρώμα.
Εντάξει, δεν είναι και τπτ σπουδαίο, αλλά αν ο χαζός πρώην δεν το είχε 20 χρόνια έξω θα το περνούσα ένα βερνίκι κ θα ήταν οκ. Κι εντάξει, δεν με ενοχλεί η απουσία ταχυτήτων. Εδώ γύρω θα κάνω καμιά βόλτα, για παραπέρα έχω ένα ιντεάλ.
Που είναι ο Φρειδερίκος; (Και ποιός είναι; ) Να πάω στον παππού, μήπως του βρίσκεται μια παλιά σχάρα κ λασπωτήρες; Βρίσκω τα πάντα εδώ (και είναι και οικονομικά) αλλά γμτ να βάλω καινούρια Κινέζικα ανταλλακτικά σε παλιό ποδήλατο;
Η σέλα είναι καταπληκτικά άνετη! Αν καταφέρω να την ξεσκουριάσω (νίκελ;) θα την πάω να της βάλω μια δερμάτινη επένδυση. Από τι υλικό είναι φτιαγμένη η επένδυση δεν καταλαβαίνω, αλλά είναι άψογο μετά από τόσες 10ετίες! -
http://www.brooksengland.com/
Δες στο παραπάνω λινκ για ρετρό σέλες που ταιριάζουν αισθητικά στο ποδήλατό σου. Βέβαια δεν είναι φθηνές.Ο παππούς είναι σε μια στοά, τέρμα Στουρνάρα, δίπλα σε ΡαδιοΚορασίδη, απέναντι από τα Goodies, επί της Πατησίων. Πρέπει να μπείς στη Στοα για να τον δεις.
-
Κατάλαβα, ευχαριστώ.
-
citastak μιας που σε βλέπω ενημερωμένο, για μπροστινό πηρούνι χρήση cross country, ανθεκτικό και αξιόπιστο με νορμάλ βάρος (100 mm διαδρομής με καλύπτουν) τι προτείνεις γύρω στα 200 ευρώ; Ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης Cuore Sportivo 19 έγραψε:
citastak μιας που σε βλέπω ενημερωμένο, για μπροστινό πηρούνι χρήση cross country, ανθεκτικό και αξιόπιστο με νορμάλ βάρος (100 mm διαδρομής με καλύπτουν) τι προτείνεις γύρω στα 200 ευρώ; Ευχαριστώ!Πέρσι που είχα παρόμοιο πρόβλημα, έβαλα το Marzocchi MX Pro eta (100άρι με κλείδωμα στα 90mm) για τις ανηφόρες. Μου είχε κοστίσει καμιά 250αριά από έξω. Είναι με αέρα και είναι σούπερ για τα λεφτά του. Εχει και ρύθμιση rebound.
Σίγουρα υπάρχουν και άλλες λύσεις αλλά εγώ με αυτή για XC και μερικά μονοπατάκια είμαι μια χαρά.
Παίρνει και δισκόφρενο και Vbrakes. -
Θέλω να βάλω handlebars στο Giant μου... Αυτά πώς μπαίνουν; Πρέπει να κόψω το υπάρχον grip, ή να βάλω καινούριο;
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
έχεις δαγκώσει τη λαμαρίνα με το giant έτσι? παραδέξου το
100 χλσ πίσω όμως?
115-125 ακούγεται πιο καλό ως πιο all around
κάνεις ή θα κάνεις αγώνες?
βάλε και κανένα λινκ απο συγκριτικό αν υπάρχει, γιατί με marathon oriented fs δεν το έχω πολυκοιτάξειΤοσο οι βόλτες όσο και οι αγώνες που κάνον δεν θέλουν μεγάλες διαδρομές στις αναρτήσεις. Δες το bikeradar, εχει πολύ πράμα από συγκριτικά για πολλάααα πράγματα.
ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ, ΘΕΛΩ ΑΝΘΕΜ!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Θέλω να βάλω handlebars στο Giant μου... Αυτά πώς μπαίνουν; Πρέπει να κόψω το υπάρχον grip, ή να βάλω καινούριο;Και τα 2 γινονται
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Ούτε εγώ ξέρω τη μάρκα. Βγάλε καλύτερες φωτό, πιο μεγάλες να δουμε σε τι κατάσταση είναι όλο το ποδήλατο.
Δεν έχει προχωρήσει η σκουριά, επιφανειακή είναι. Αν του έβαζα δυο λάστιχα, θα μπορούσε να κυκλοφορήσει κανονικά.
Χθες το έλυσα (τελείως). Θέλω να βάψω τον σκελετό, αλλά έχει πάνω κάποια χαρακτηριστικά και θα χαλάσουν, γμτ (όπως, ας πούμε, η μάρκα στον προφυλακτήρα της αλυσίδας). Έχει και κάποιες λεπτομέρειες (λεπτές γραμμές κατά μήκος του σκελετού) που ήταν φτιαγμένες στο χέρι...
Πρέπει να είναι τουλάχιστον 50 χρόνων (ο πρώην ιδιοκτήτης του το έβγαλε πριν από 20 χρόνια από ένα υπόγειο στο οποίο του είπαν ότι ήταν άλλα 30)...Ο σκελετός του ζυγίζει 3,3 κιλά. Λίγο μου φάνηκε...
ο παπούς μου είχε ενα ΟΛΟΙΔΙΟ
μαλιστα είχε φτιαξει (μαλλον) ένα ξύλινο μινι καθισματάκι για να κάθεται κι άλλος ανθρωπος, πανω στο σκελετό ανάμεσα απο τη σέλα κ το τιμόνι.
τι μου θυμισες τώρα....
εχω να το δώ ισα με 15 χρονια κ το θυμαμαι σαν εχθές.
θεριό ο παπούς,τπτ δεν παθαίναν αυτοι οι άνθρωποι ρε γμτ. άλλη πάστα, τσιμεντένια.
-
Η αναζητηση συνεχιζεται για ποδηλατο
Σε τρεκκιν εχω δει ενα αρκετα καλο μοντελο αλλα σχετικα ακριβο ,αν μπορεσω να το βρω στα 650 το σκεφτομαι σοβαραhttp://www.ktm-bikes.at/2009/at/detailB ... at=Offroad
σε mtb
http://www.ktm-bikes.at/2009/at/detailB ... &kat=SportΑκομα δεν εχω κατασταλαξει σε ποια κατηγορια θελω να παω
μηπως το mtb ειναι καλυτερο γενικα απο ενα τρεκκιν?σε ανηφορες λογω γεωμετριας μηπως ειναι καλυτερο?
γυμναζει καλυτερα το σωμα απο οτι ενα τρεκκιν? -
To MTB εχει πιο σκυφτη θεση οδηγησης αρα σε ανηφόρα εχεις πιο αεροδυναμική στάση και καλύτερη κατανομή βαρους. Αυτό πρακτικά το χρησιμοποιείς σε πολύ απότομους δασικούς και μονοπάτια που αν κάτσεις πολυ πισω σε κάθε πεταλιά σουζάρει, ενώ αν κάτσεις πολύ μπροστά σπινιάρεις τον πίσω.
Δες τι χρήση θα έχει το ποδήλατο και αν είσαι λάτρης του βουνου και της αδρεναλίνης (μονοπάτια) πήγαινε ασυζητητί για ΜΤΒ. Στα λεφτά αυτά και λίγο παραπάνω δες τα Canyon. Δεν έχουν αληθινο κατάστημα παρά μόνο πωλήσεις μέσω νετ και έτσι κρατάνε χαμηλά το κόστος.
-
η χρηση του ποδηλατου θα ειναι μεσα στην πολη κατα μεγαλο ποσοστο με ελαχιστα βατα χωματινα κομματια
απλα επειδη μου αρεσουν οι ορεινες διαδρομες με μεγαλες ανηφορες μηπως θα ηταν καλυτερο λογω γεωμετριας ενα mtb,που πολλοι υποστηριζουν ειναι ενα γενικα καλυτερο ποδηλατο σε ολαγια αγορα απο νετ δεν το πολυσκεφτομαι,θελω να εχω καποιον να μου το κανει σερβις στα πρωτα σταδια και βεβαια να μου το συναρμολογησει σωστα γιατι δεν κατεχω και πολλα
ωστοσο αν θεωρεις αξιοπιστο ενα καταστημα αν εχεις την καλοσυνη δωσε μερικα λινκ
-
An αποφασίσεις να κάνεις αγορά από έξω θα βρεις και εναν καλο επαγγελματία να σου κάνει το σέρβις.
Εχεις δικιο σχετικά με το ΜΤΒ, αλλά αν θα κινείσαι περισσότερο πόλη πάρε ένα τρεκινγκ και αν αργότερα θελήσεις ΜΤΒ αγοράζεις ένα ΜΤΒ και έχεις 2 ξεκάθρα μέτωπα.Μαγαζιά δεν μπορώ να προτείνω για τους ευνόητους λόγους, πάνω από όλα είναι και η σχέση που θα αναπτ΄θξεις με τον κάθε μάστορα.
Η ζωή...ποδήλατο!