-
Μου είπανε ότι στην έκθεση του ο Πουλάκης (Λ.Αθηνών) έχει ένα Ami για άγνωστο λόγο!
Το έχει τσεκάρει κανείς?
-
http://www.channel4.com/apps26/4car/jsp ... ageid=6040
Αυτό θα το απολάυσουν μόνο οι Άγγλοι εμείς προς το παρόν υπομονή! -
με αφορμή το ποστ του otso.
όταν πηγα να παρω το xantia του πατερα (1600)η σιτροεν ελεγε οτι η 2000 αποδιδιει 155 ίππους (16V). μετα απο ενα χρονο που βγήκε η activa έδινε 2000 155 ίππους +τούρμπο.
ειναι δυνατον με το τουρμπο να δίνει τα ιδια αλογα , αλλάζει μονο η ροπη η
δεν θυμαμαι καλα τα νούμερα? -
Βεβαίως και ισχύει.
Καταρχάς τα 155 άλογα του 16ν ίσως ήταν αισιόδοξο νούμερο.
Κατά δεύτερον ο turbo του Activa (στην πρώτη του έκδοση) ήταν βασισμένος στον 8βάλβιδο, ο οποίος είχε 123 άλογα.
Η λογική της Citroen ήταν να βάλει ένα light-turbo, δηλαδή με χαμηλή πίεση υπερπλήρωσης, έτσι ώστε να είναι πιο συμβατό με την οικογενειακή υπόσταση του αυτοκινήτου. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι στόχος δεν ήταν η απόλυτη δύναμη, αλλά η ροπή και η πολιτισμένη συμπεριφορά του κινητήρα χωρίς ξεσπάσματα.
Στη δεύτερη έκδοσή του (Xantia II) ο κινητήρας ήταν 16ν, αλλά ήταν εντελώς διαφορετικός, ήταν ουσιαστικά ο προπομπός των σημερινών 2.0 16ν με τα 136 HP που έχουν τα δίλιτρα C5, τα 206 Gti κλπ.
Επίσης στα χαρτιά η ιπποδύναμή του ήταν 150 άλογα, όχι 155. Πάντως στο δρόμο το αυτοκίνητο έμοιαζε πολύ πιο δυνατό απ'ό,τι θα δικαιολογούσε τέτοια ιπποδύναμη... Ο υπερσυμπιεστής κάνει δουλειά!
Αλλα τέτοια παραδείγματα light-turbo είναι τα Saab σε κάποιες εκδόσεις τους, όπου από 2.0 λίτρα βγάζουν 150-160 άλογα (νομίζω). Οι Σουηδοί βέβαια έχουν αναπτύξει σε ιδιαίτερη επιστήμη τα turbo στους κινητήρες τους, ας μην ξεχνάμε ότι οι κυκλοφοριακές συνθήκες αλλά κυρίως το κλίμα στις σκανδιναβικές χώρες ωφελεί την ύπαρξη και λειτουργία του turbo (χαμηλές θερμοκρασίες κλπ).
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
http://www.channel4.com/apps26/4car/jsp/main.jsp?lnk=220&pageid=6040
Αυτό θα το απολάυσουν μόνο οι Άγγλοι εμείς προς το παρόν υπομονή!Χμ χμ χμ ....
Αυτό θέλω να το δώ όταν έρθει.
Θέλω να δω αν θα με χαλάσει τόσο πολύ μπαίνοντας απο το Xantia σε αυτό και μετά αν πηγαίνει όπως πρέπει να πηγαίνει ή όπως θέλει το τμήμα marketing της Citroen, δηλαδή σαν το 1.6 C2 με το ημιαυτόματο να σου τρώει το κερασάκι απο την χαρά - και όχι μόνο. -
γιατι το c2 μου φαινεται σαν ενα σμαρτ που απλα το εχεις τραβηξει απο τις ακρεσς και το εχεις φουσκωσει... ασε που αμα εχει το vtr 15.000euro το gt θα ειναι πιο ακριβο και αρα πιο δυσκολο να το αποκτησει καποιος...
SAXO Rulez!!!
-
ΕΕεε γιατί χαθήκαμε έτσι!?
το http://www.amazon.fr/exec/obidos/ASIN/1 ... 18-6037802 πρέπει να είναι πολύ ωραίο!
-
Μπράβο βρε Κώστα! Μου θύμισες κάτι τώρα...
Μήπως υπάρχει κάποιος που να έχει το εγχειρίδιο της Haynes για Xsara? Αν ναι, θα ήθελα μια μεγάλη χάρη, να μου σκανάρετε και να μου στείλετε κάποιες συγκεκριμένες σελίδες...
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Μπράβο βρε Κώστα! Μου θύμισες κάτι τώρα...Μήπως υπάρχει κάποιος που να έχει το εγχειρίδιο της Haynes για Xsara? Αν ναι, θα ήθελα μια μεγάλη χάρη, να μου σκανάρετε και να μου στείλετε κάποιες συγκεκριμένες σελίδες...
Εγώ πάντως δεν το έχω!
Δεν είναι και πολύ ακριβό..
Πάνω από 20 ευρώ δεν νομίζω...στον Παπασωτηρίου ας πούμε... -
Το ξέρω, αλλά επειδή έχω το MkII και δεν έχουν βγάλει ακόμη γι'αυτό, έλεγα να μη δώσω τσάμπα τα 20€ αλλά να περιμένω μέχρι να βγει το κανονικό. Και μέχρι τότε, για κάτι πραγματάκια που χρειάζομαι να δω (και που είναι ίδια με το MkI) να μπορέσει κάποιος να με εξυπηρετήσει.
Η απλά είμαι τσιγκούνης.
-
Το είχα δεί στο No Limits τον Οκτώβριο που κατέβηκα Αθήνα και είπα άσε δεν βαριέσαι σε κανα 2 χρόνια θα την πουλήσω δεν το αγόραζω...
Έχω μια ερώτηση εδώ και καιρό. Υπάρχει κανείς που να μην θέλει πια το εργοστασιακό R/CD γιατί θέλω να πετάξω το κασετόφωνο που έχει το δικό μου και δεν θέλω να χάσω τα χειριστήρια στο τιμόνι τα οποία με βολέυουν πάρα πολύ. Έχω ακούσει οτι συμβατά είναι και ορισμένα της VDO ισχύει? -
Βρε παιδια να σας ρωτησω κατι.
Γιατι εσεις ειστε σε αυτη την ενοτητα(που κατα την γνωμη μου ειναι και η σωστη) και μας του 307 club μας μετακινησαν στα τεχνικα θεματα??
Ξερει κανενας???
Οχι τιποτα αλλο εχουμε και τα ιδια μοτερ ρε παιδι μου -
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Βρε παιδια να σας ρωτησω κατι.
Γιατι εσεις ειστε σε αυτη την ενοτητα(που κατα την γνωμη μου ειναι και η σωστη) και μας του 307 club μας μετακινησαν στα τεχνικα θεματα??
Ξερει κανενας???
Οχι τιποτα αλλο εχουμε και τα ιδια μοτερ ρε παιδι μουΔεν έχω δεί το τόπικ που λέτε αλλά μήπως λέγατε αρκετά τεχνικά?
Εξάλλου εδώ είναι γενικώς CITROEN forum...
-
Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής :
Πότε θα έρθει στην Ελλάδα το C2 με το μη-αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων για την έκδοση στα 1600 κυβικά ;
Επίσης, πότε θα δούμε την έκδοση VTS του ίδιου μοντέλου ;
Λογικά η 'χειροκίνητη' έκδοση VTR 1600 θα έχει λιγότερο απο την αυτόματη, όπως συμβαίνει και στα 1400 ή μήπως κάνω λάθος ; -
Σιγα τους γνωστες και τους τεχνοκρατες που ειμαστε εκει μεσα ολοι μας!!!
Το πονο μας και τις χαρες μας λεμε για το αυτοκινητο μας και καμμια μαλ..ια για να περναει η ωρα... -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Το είχα δεί στο No Limits τον Οκτώβριο που κατέβηκα Αθήνα και είπα άσε δεν βαριέσαι σε κανα 2 χρόνια θα την πουλήσω δεν το αγόραζω...
Έχω μια ερώτηση εδώ και καιρό. Υπάρχει κανείς που να μην θέλει πια το εργοστασιακό R/CD γιατί θέλω να πετάξω το κασετόφωνο που έχει το δικό μου και δεν θέλω να χάσω τα χειριστήρια στο τιμόνι τα οποία με βολέυουν πάρα πολύ. Έχω ακούσει οτι συμβατά είναι και ορισμένα της VDO ισχύει?Αν μιλάς για xsara το έχει κάνει ο αδελφός μου στην δική του.Απο ότι μου είπε υπάρχει adaptor για το αυτοκίνητο (τον πήρε απο τον Βενιέρη γύρω στα 20000 δρχ.) ό οποίος αναφέρει στην συσκευασία με ποιά R/CD της Σόνυ παίζει . Αυτός έχει ένα που είναι καi MP3 και τον έχει βολέψει πολύ.
-
Προσαρμογέας υπάρχει (αντάπτορας στα Ελληνικά ) για πολλά μοντέλα. Με τα Κenwood σου δείχνει και τις πληροφορίες στην οθόνη (MkII VTS & Exclusive). Επίσης η Pioneer και η Sony αξιοποιούν τα χειριστήρια στο τιμόνι.
Υπάρχει και για την Alpine, αλλά κοστίζει 120€, οι κλέφτες...Εχω το εργοστασιακό r/cd σε ένα κουτί, αλλά είναι για το MkII, οπότε αν έχεις το MkI χωρίς οθόνη τότε δεν παίζει...
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Το ξέρω, αλλά επειδή έχω το MkII και δεν έχουν βγάλει ακόμη γι'αυτό, έλεγα να μη δώσω τσάμπα τα 20€ αλλά να περιμένω μέχρι να βγει το κανονικό. Και μέχρι τότε, για κάτι πραγματάκια που χρειάζομαι να δω (και που είναι ίδια με το MkI) να μπορέσει κάποιος να με εξυπηρετήσει.Η απλά είμαι τσιγκούνης.
Βρες ένα forum για Xsara και παρακάλεσε κάποιον!
Τι σημαίνει MkI MkII ?
-
Mk=Mark
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Βρες ένα forum για Xsara και παρακάλεσε κάποιον!Τι σημαίνει MkI MkII ?
Ελα όμως που δεν μπορώ να βρω ένα καλό forum για Citroen γενικά (αγγλόφωνο κατά προτίμηση, για ελληνικό μάλλον δύσκολο, από γαλλικά-ιταλικά κάτι καταφέρνουμε αλλά να μη ξεστραβώνομαι κιόλας!)
ΜkI είναι τα Xsara με τα μακρόστενα μπροστινά φανάρια, MkII είναι τα τωρινά μοντέλα, με τα διαφανή τζάμια στα μπροστινά φώτα (από το 2000).
CITROËN FORUM