-
Τιμές είχα βρει, χαρακτηριστικά δεν βρήκα πουθενά :Ρ (πχ μήκος, βάρος, κατανάλωση κλπ)
Η αναζήτηση πάντως συνεχίζεται...
-
Ο χρήστης selemeles έγραψε:
To scenic ίσως βγαίνει πιο ακριβό, το MEGANE το κοιτάω, αλλά στο ite δεν βλέπω καθόλου στοιχεία οπότε βλέπω το autotriti... Γενικότερα είμαι της άποψης μακρυά από FIAT & RENAULT, γιατί βγάζουν γρήγορα προβλήματα. ΙΣχύει κάτι τέτειο ακόμη ή ήταν παλιά; Από κατανάλωση και ervice το megane τι γίνεται;Απο το 1992 ειμαστε στα Γαλλικα και το τελευταιο μου πριν παω στο Roomster ηταν το Clio. Αν και μετα απο τοσα χρονα ειχα βρει μαστορα καισ ε καλες τιμες αλλα κυριως καλος μαστορας ο λογος που δεν κοιταξα το Scenic τοτε ηταν τα χαζα που βγαζει (μετα την 5ετια) στα ψιλοηλεκτρονκα (σενσορας κτλ) καθως και τα ακριβα του service. Δεν ξερω εαν εχει αλλαξει κατι τωρα με την PGA αλλα χλωμο το βλέπω.
Διαβασα ποιο πισω και για το jetta, Πολυ καλη επιλογη επισης, αφου θες και sedan μαλιστα ειναι οτι πρεπει ΑΛΛΑ μην ξεχνας
- Υψηλο ποσοστο επιτοκοιου στην VW
- Κόστος συντηρησης
Ενναλακτικα το 1.8 mazda6 (απιθανο αυτοκινητο) ειχα κανει ετστ το παλιο (2 μερες το ειχα) δεν του φαίνεται καθολου ο ογκος του. Εχει λιγο καταναλωση ψηλα βεβαια
Καλη αγορα να εχεις
(Τελικα μεχρι να καταληξω στο Roomster ειχα περασει απο ολες τις μαρκες )
-
Για το mazda 3 δεν υπάρχει κάποιος να μας πει την εμπειρία του;
Ίσως πιο ακριβώ βγαίνει το Civic 1,8 αλλά αξίζει τόσο;
-
Ο χρήστης selemeles έγραψε:
Για το mazda 3 δεν υπάρχει κάποιος να μας πει την εμπειρία του;Ίσως πιο ακριβώ βγαίνει το Civic 1,8 αλλά αξίζει τόσο;
Εμπειρία από παλιότερα Mazda μέχρι
94-
95, ναί: Δεν σπάνε, δεν χαλάνε, πάνε ακόμα κι άν κρέμονται κομμάτια και σέρνονται στο δρόμο, κάτι σαν τα παλιά Toyota δηλαδή.
Ισως να μην έχει αλλάξει κάτι σε αυτό στα καινούργια...Οσο γιά τα Honda γενικά, πιστεύω ότι αξίζουν και το τελευταίο 20ευρο.
Είναι άλλη κλάση οχήματος, δεν έχουν σχέση με τα άλλα, δεν παίζουν με μόδες αλλά δεν είναι και συντηρητικά. Οτι πληρώνεις παίρνεις.
Πέρα από την ορατή ποιότητα, υπάρχει και η αόρατη και την διαθέτουν.
Και πέρα από τα μηχανικά (δεν ακούς ποτέ κακή κουβέντα...), υπάρχει και το στυλ, που συνήθως προκύπτει διαχρονικό σε όλα τα Honda.
Εχεις προσέξει ότι όλα τα παλιά Honda συνεχίζουν να 'στέκονται' και σήμερα;
Δεν μου έχει αρέσει ποτέ σε κανένα Honda το 'πώς πάει στο δρόμο', αλλά το καταπίνω λόγω ποιότητας, αξιοπιστίας, στυλ και class.
Εντάξει, είναι λίγο θέμα η αντιπροσωπεία, αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Στο φινάλε, δεν την χρειάζεσαι ποτέ... -
selemeles την 04/12/08 14:23
Για το mazda 3 δεν υπάρχει κάποιος να μας πει την εμπειρία του;Ίσως πιο ακριβώ βγαίνει το Civic 1,8 αλλά αξίζει τόσο;
Η εμπειρία μου απο mazda 3 1.6 sedan touring clima:
Το αυτοκίνητο το κράτησα 11 μήνες και έκανα μαζί του 40000 km... απλά άψογο .
Γύρισα σχεδόν όλη την Ελλάδα μαζί του και δεν ζήτησε τίποτα. Αρχικά το στήσιμο πάρα πολύ καλό ( ίσως λίγο πιο σφιχτό από ότι θα έπρεπε για τους ελληνικούς δρόμους ) και σε ωθεί να το στρίβεις και γενικά να παίζεις μαζί του. Είναι πολύ οδηγοκεντρικό, πράγμα που το καταλαβαίνεις μόλις καθίσεις στη θέση του οδηγού. Η ποιότητα των σκληρών πλαστικών είναι πολύ καλή και το φινίρισμα επίσης , η σχεδίαση του προσωπικά μου φάνηκε η καλύτερη στην κατηγορία του.Ο κινητήρας του 1.6 με 105 ονομαστικούς ίππους είναι απλά μια χαρά. Φυσικά καταλαβαίνεις ότι το πλαίσιο ζητάει καμιά 30αριά αλογάκια παραπάνω αλλά και έτσι δεν είχα ποτέ πρόβλημα σε προσπέραση και μπορείς να κάνεις και οικονομία πιο εύκολα
Τιμόνι και κιβώτιο πλαισιώνουν ιδανικά το στήσιμο του αυτοκινήτου και όπως είπα πρίν σε ωθούν να παίζεις. Αυτά σου τα λέει κάποιος ο οποίος δεν τον ενδιέφερε σχεδόν καθόλου η σπόρ συμπεριφορά στα αυτοκίνητα πριν πάρει το συγκεκριμένο.
Το αυτοκίνητο εκφράζει πιστεύω αυτό που λέγεται περί ιαπωνικής αξιοπιστίας και δεν ζητάει τίποτα. Θεωρώ ότι όταν το αγόρασα ήταν ότι καλύτερο στη μικρομεσαία κατηγορία και με έκανε να έχω πλέον τη mazda πάντα στις επιλογές μου.
Αυτά και ελπίζω να βοήθησα, ότι άλλο θες να ρωτήσεις για το συγκεκριμένο εδώ είμαι
-
Κατατοπιστικότοτας ο φίλτατος muranomike...
Ερώτηση:
Από service πως είναι; Τι τιμές παίζουν;
Από κατανάλωση;Συμέρασμα: μέχρι στιγμής ακούω μόνο καλά πράγματα για τα αυτοκίνητα, κάτι κακό θα ειπωθεί? :Ρ
-
Ο χρήστης selemeles έγραψε:
Κατατοπιστικότοτας ο φίλτατος muranomike...Ερώτηση:
Από service πως είναι; Τι τιμές παίζουν;
Από κατανάλωση;Συμέρασμα: μέχρι στιγμής ακούω μόνο καλά πράγματα για τα αυτοκίνητα, κάτι κακό θα ειπωθεί? :Ρ
Ναι !!! Μην το παίρνεις - θα το ερωτευτεις !!!
-
Εγω θα σου προτεινα μιας και κανεις πολλα ταξιδια να δεις και τα
VW Passat 1.4 tsi και Skoda Superb με τον ιδιο κινητηρα.
Αχανεις χωροι, υπερπλουσιος εξοπλισμος, καλες ως αριστες τιμες, αξιοπιστια, αραια διαστηματα σερβις, και βεβαια χιλιομετροφαγοι.
Αρκει βεβαια να εχεις εξασφαλισμενο παρκινγκ και να συμβιβαστεις με το οτι στη πολη δεν αισθανονται και τοσο ανετα (εσυ παντως θα εισαι κατι παραπανω απο ανετος πισω απο το τιμονι τους). -
Κάθε 20000 km αλλαγή λάδια και φίλτρο (εγώ άλλαζα κάθε 10000) κόστος περίπου 80€
Το μεγάλο των 40000km 160€ αν θυμάμαι καλά. Απλά οι αντιπρόσωποι εδώ στη Θράκη ήταν ψιλοάσχετοι, αυτό ήταν και το μοναδικό παράπονο μαζί ίσως και με την ηχομόνωση η οποία λογικά στο καινούριο θα καλυτερεύσει.. -
VW PASSAT CC
-
Passat & superb αχανείς χώροι και άδικα!!! Αν κινήσε μόνο στην επαρχία είναι καλά. Εγώ όμως μένω Αθήνα, παρκινγκ δεν υπάρχει οπότε απορύπτονται!!!
-
Μακρια απο ΚΙΑ φιλε.Αν θες κατι οικονομικο και με χωρο ψαξε για το PEUGEOT 307 SW (αν υπαρχει ακομη γιατι νομιζω οτι εχει αποσυρθει) η το FORD FOCUS SW!Eιναι σε καλες τιμες και τα δυο.
-
Υπάρχει και το Mitsubishi Lancer 1,5. Εκτός του ότι είναι πολύ όμορφο στα μάτια μου και μοιάζει να καλύπτει τις βασικές προδιαγραφές σου δεν ξέρω περισσότερα.
-
passat tsi λιγο ακριβουτσικο για τον προυπολογισμο σου.
υπαρχει και η μικροτερη κλιμακα που ακουει στο ονομα jetta tsi. αναλογοι χωροι κυριως για αποσκευες και τιμη που ξεκιναει απο 18000. -
Ο χρήστης bill97480 έγραψε:
Μακρια απο ΚΙΑ φιλε.ΓΙατί μακρυά από ΚΙΑ;
Βγάζουν προβλήματα; Ακριβά σερβις; Καίει πολύ; Τι ακριβώς πρόβληματα έχει;;; -
Το jetta, έχει λίγο μικρότερο πορτμπαγκάζ από το passat 527 από 565 λίτρα, ούτε που θα το καταλάβει ο μέσος κάτοχος.
Στην μικρή του έκδοση, είναι 3.000 ευρώ φθηνότερο από το αντίστοιχο passat το οποίο έχει ναι μεν μεγαλύτερο μεταξόνιο, αλλά ο τρίτος πίσω επιβάτης είναι πολύ άβολα εξαιτίας του μεγάλου τεμπέλη και του τούνελ μετάδοσης (κληρονομιά από τα τετρακίνητα Audi). Πρακτικά αν δεις το πίσω κάθισμα νομίζεις ότι μπήκες σε πισωκίνητο! -
Πήγα και είδα το MAZDA 3 από κοντά.
Αρκετά καλό φάνηκε, αλλά προς το παρόν θα εμείνω στους χώρους.Σχετικά στενό μου φάνηκε πίσω και λόγο σχήματος των καθισμάτων πολύ δύσκολα να χωρέσει 3ο άτομο...
Αν και 413 το πορτμπαγαζ μου φάνηκαν λίγα (στο μάτι)... με μικρό άνοιγμα!
Αρκετά άνετο όμως στην θέση οδήγησης (σε στάστη :Ρ)!Τα πλαστικά και το δέσιμο φαίνονται αρκετά καλά. Με χαλάει βέβαια το design του καντράν, αλλά δε νομίζω να με εμποδίσει στην αγορά :Ρ
Το Σάββατο πάω για τεστ ντραιβ, οπότε και θα σας ενημερώσω!
-
Ο χρήστης selemeles έγραψε:
Πήγα και είδα το MAZDA 3 από κοντά.
Αρκετά καλό φάνηκε, αλλά προς το παρόν θα εμείνω στους χώρους.Σχετικά στενό μου φάνηκε πίσω και λόγο σχήματος των καθισμάτων πολύ δύσκολα να χωρέσει 3ο άτομο...
Αν και 413 το πορτμπαγαζ μου φάνηκαν λίγα (στο μάτι)... με μικρό άνοιγμα!
Αρκετά άνετο όμως στην θέση οδήγησης (σε στάστη :Ρ)!
...!Προσωπική εμπειρία :
Μια φορά γυρνούσαμε όλη μέρα (για μια δουλεία) 5 ενήλικα άτομα. Μέχρι το μεσημέρι με το δικό μου
Mazda 3 (HB) και μετά με το AUDI A3 (2004) . Μόλις κάτσανε πίσω οι τρεις (ίδια άτομα, χωρίς να έχουν φάει τίποτα ενδιάμεσα ) αμέσως παραπονέθηκαν για την στενότητα του A3!!! Δεν το περίμενα εγώ!!! Επομένως κουβαλάς μαζί σου άλλους 2 και βλέπεις όλα τα μοντέλα έτσι! -
Σε πειράζαν και δεν το πήρες χαμπάρι :Ρ:Ρ:Ρ
Σαν πρώτη εικόνα αυτή αποκόμισα πάντως... Ότι πίσω δύσκολα για 3ο άτομο!
-
Ο χρήστης selemeles έγραψε:
Σε πειράζαν και δεν το πήρες χαμπάρι :Ρ:Ρ:ΡΚαλοοοο !!!
Σαν πρώτη εικόνα αυτή αποκόμισα πάντως... Ότι πίσω δύσκολα για 3ο άτομο!
Δες το σου λέω!!!
Honda Civic 4d vs Toyota Corolla (κα sedan)