-
Από τους 4Τροχούς:
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... rt_id=9683
Και από το In.gr:
http://www.in.gr/auto/expositions/expos ... tyID=58486' target='_blank
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
εγώ το βρίσκω μια χαρά ....ειδικά το 5θυρο μου αρέσει.
Και μένα μου αρέσει (και είναι και 5θυρο... )
Τι τιμές θα έχει άραγε; Κάτι διάβασα για κινητήρα 1400 με 130 άλογα...
Ισχύει;Πως το' κανες αυτό και φαίνεται να είπα ότι το πεντάθυρο μου αρέσει;
Καλά όσο βλέπω αυτό το τιμόνι βγαλμένο από πολυμορφικό σε συνδυασμό με πίνακα οργάνων από city car του segment A μέσα σε εσωτερικό coupe αυτοκινήτου βγάζω καντήλες ...πως το αντέχετε ρε παιδιά έλεος!
-
Eπιδη φιλε Δρομεα αντιλαβανομαι την αισθητικη σου,θα μπορουσες να σε παρακαλω να με βοηθησεις να το σιγουρεψω κιολας.
ποια κατα την γνωμη σου ειναι περισσοτερο ομορφα hach coupe σε σχεση με το ''εμέτικο'' οπως το προσφωνεις megane? -
αν και απο το βιντεο δε μπορείς να κρίνεις αντικειμενικά το μπροστά το βρίσκω χάλια μαύρα.. επιφυλάσομαι να το δω και στην πραγματικότητα.
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Πως το' κανες αυτό και φαίνεται να είπα ότι το πεντάθυρο μου αρέσει;ουπθς! λάθος ...
Πάντως το πεντάθυρο 1400 με τα 130 είναι λου-κου-μι... αρκεί να έχει και καλή τιμή...
Πορτμπαγκαζ 405 λίτρα...τεράστιο!!
Εσωτερικό ωραίο, ιδιαίτερα κομψό...
Εξωτερική σχεδίαση που παραπέμπει σε κουπέ...
Και φυσικά ένας κινητήρας που είναι λαχείο για Ελλάδα...Μπαίνει στα υπόψη...αρκεί να έρθει...
-
Πολύ ωραίο το καινούργιο Megane. Έχω βέβαια ένα κακό προαίσθημα ότι θα φάει - πάλι - μπόλικο θάψιμο!!! Δεν θα μου προκαλέσει έκπληξη αν αντι για το νέο Megane το αποκαλούνε Megane face lift!!!
Για όλα είναι ικανοι αυτοι οι ειδικοι!!! -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Πολύ ωραίο το καινούργιο Megane. Έχω βέβαια ένα κακό προαίσθημα ότι θα φάει - πάλι - μπόλικο θάψιμο!!! Δεν θα μου προκαλέσει έκπληξη αν αντι για το νέο Megane το αποκαλούνε Megane face lift!!!
Για όλα είναι ικανοι αυτοι οι ειδικοι!!!Εγώ πάντως οδηγούσα επί έναν μήνα ένα ΜεγκάνΙΙ 1,4 και μου άρεσε πάρα πολύ! Μετά βρέθηκε στα χέρια μου για κανένα 15ήμερο και το 1.6 και ήταν σούπερ. Εν τέλει αυτό μετρά: η εικόνα που αποκομίζει ο καθένας από μας...και το νέο θα ναι σίγουρα καλύτερο κι ας γράψουν ό,τι θέλουν
-
από Storm την 03/12/08 10:41
Πάντως το πεντάθυρο 1400 με τα 130 είναι λου-κου-μι... αρκεί να έχει και καλή τιμή...Πορτμπαγκαζ 405 λίτρα...τεράστιο!!
Και φυσικά ένας κινητήρας που είναι λαχείο για Ελλάδα...
Για καλή τιμή δεν είμαι και τόσο αισιόδοξος.Σίγουρα θα κερδίζεις από τέλη και ασφάλιστρα κάτι ψιλά.
Τα 405 λίτρα δεν είναι τεράστιο πορτμπαγκάζ, ειδικά για 5θυρο και ειδικά αν το θέλει οικογενειάρχης με παιδιά. Θα έλεγα ότι είναι μέτρια τιμή για καινούργιο οικογενειακό σχέδιο και αυτές τις διαστάσεις και ιπποδυνάμεις. Στην αγορά υπάρχουν μοντέλα με περίπου 40% μεγαλύτερη χωρητικότητα εδώ και χρόνια.
Θα συμφωνήσω με το λαχείο. Όπως όλα τα λαχεία βέβαια τα οποία έχουν 2 πλευρές, και καλή και κακή. Αν δεν περιμένεις να δεις πως πάει (ή δεν πάει) ο νεοφώτιστος μην προδικάζεις.
Τα υπόλοιπα σε κανά εξάμηνο και βάλε. Πιστεύω να μπορούμε να βγάλουμε ασφαλείς προβλέψεις σε ένα χρόνο για το σύνολο. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
από Storm την 03/12/08 10:41
Πάντως το πεντάθυρο 1400 με τα 130 είναι λου-κου-μι... αρκεί να έχει και καλή τιμή...Πορτμπαγκαζ 405 λίτρα...τεράστιο!!
Και φυσικά ένας κινητήρας που είναι λαχείο για Ελλάδα...
Για καλή τιμή δεν είμαι και τόσο αισιόδοξος.Σίγουρα θα κερδίζεις από τέλη και ασφάλιστρα κάτι ψιλά.
Τα 405 λίτρα δεν είναι τεράστιο πορτμπαγκάζ, ειδικά για 5θυρο και ειδικά αν το θέλει οικογενειάρχης με παιδιά. Θα έλεγα ότι είναι μέτρια τιμή για καινούργιο οικογενειακό σχέδιο και αυτές τις διαστάσεις και ιπποδυνάμεις. Στην αγορά υπάρχουν μοντέλα με περίπου 40% μεγαλύτερη χωρητικότητα εδώ και χρόνια.
Θα συμφωνήσω με το λαχείο. Όπως όλα τα λαχεία βέβαια τα οποία έχουν 2 πλευρές, και καλή και κακή. Αν δεν περιμένεις να δεις πως πάει (ή δεν πάει) ο νεοφώτιστος μην προδικάζεις.
Τα υπόλοιπα σε κανά εξάμηνο και βάλε. Πιστεύω να μπορούμε να βγάλουμε ασφαλείς προβλέψεις σε ένα χρόνο για το σύνολο.Δεν μας λες και ποιο 5θυρο C segment εχει 405+40%=570 λτ πορτπαγκάζ? Και μετά πες μου ποιο έχει 405 (ισως μόνο το Bravo)....Απο κινητήρες δεν νομίζω οτι μας έχει απογοητεύσει ποτέ η Renault...
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Eπιδη φιλε Δρομεα αντιλαβανομαι την αισθητικη σου,θα μπορουσες να σε παρακαλω να με βοηθησεις να το σιγουρεψω κιολας.
ποια κατα την γνωμη σου ειναι περισσοτερο ομορφα hach coupe σε σχεση με το ''εμέτικο'' οπως το προσφωνεις megane?Το scirocco είναι σαφώς ομορφότερο...άλλο hatch-coupe στην κατηγορία του δεν υπάρχει εκτός και αν θεωρηθεί και το GTC ως τέτοιο το οποίο επίσης είναι μεγάλο μπάζο!
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Πως το' κανες αυτό και φαίνεται να είπα ότι το πεντάθυρο μου αρέσει;
Εσωτερικό ωραίο, ιδιαίτερα κομψό...
Δεν μας είπες όμως τι σου αρέσει πιο πολύ απ'το εσωτερικό...μήπως το τιμόνι του ή ο πίνακας οργάνων;...μήπως αυτή η ασημί γραμμή που διατρέχει το ταμπλό και έχει το σχήμα λεκάνης;...ή αυτός ο εξαιρετικής σχεδίασης λεβιές ταχυτήτων;...μάλλον το βρήκα, είναι ο συνδυασμός όλων των παραπάνω που συνθέτουν την εικόνα ενός 100% σπορ χλιδάτου εσωτερικού
Σοβαρά τώρα, η εικόνα που μου δίνει το εσωτερικό είναι χαζοχαρούμενου αυτοκινήτου πόλης
-
Το οικογενειακό πεντάθυρο με 560 λίτρα πορτμπαγκάζ, και στο οποίο αναφέρθηκα έμμεσα είναι το Octavia.
Παίζει ως γνωστό στην αγορά εδώ και χρόνια,στους ίδιους κυβισμούς 1.400-2.000,ίδια σύνθεση κινητήρων (βενζίνες, πετρέλαια , turbo βενζ.), παραπλήσια κιλά ανά ίππο σε ορισμένες περιπτώσεις,ασφάλιστρα, τέλη,τιμή αγοράς, παρόμοια λίστα εξοπλισμού με το νέο Megane.
Έχει 2,58 μεταξόνιο έναντι 2,64 του Μεγκάν, αλλά λίγο μεγαλύτερο βάρος 80-100 κιλά και όχι σε όλες τις εκδόσεις, το οποίο δικαιολογείται από την υπαρκτή διαφορά ολικού μήκους : 4,57 έναντι 4,3 του Μεγκάν.
Είναι, ως γνωστό από τα best seller της ελληνικής αγοράς με πωλήσεις πολλαπλάσιες (χ2+)του Μεγκάν και τεράστια διείσδυση και αποδοχή ως οικογενειακό αυτοκίνητο σε ευρύτατα κοινωνικοοικονομικά στρώματα.Τώρα προτού πάρεις το λόγο για να πεις ότι το Octavia θεωρείται από πολλούς αυτοκίνητο D segment και όχι C segment όπως γράφεις στο ποστ σου αλλά μετά από το δικό μου, δες πάλι πόσα κοινά υπάρχουν μεταξύ τους στην α' παράγραφο (όχι ότι δεν διαφέρουν αλλού), σκέψου πόσο σημαντικά είναι αυτά για ένα μέσο οικογενειάρχη και θυμίσου ότι τα segment είναι πρώτα απ' όλα και πάνω απ' όλα εφεύρημα των μαρκετίαρς και φυσικά έχουν την λογική τους αλλά, δεν αποτελούν ούτε νόμους, ούτε καταναγκασμούς και υποχρεωτικούς διαχωρισμούς. Ούτε υπάρχουν στο μυαλό του μέσου οικογενειάρχη όταν έρθει η ώρα να αποφασίσει και να πληρώσει και τότε κοιτάει πάνω απ' όλα τι θα πάρει γι' αυτά που θα δώσει και επίσης πιο του αρέσει πιο πολύ.
Δέστο δηλαδή με ευρύτητα πνεύματος και θυμίσου επίσης ότι το Οκτάβια έχει σημαντικά μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ ακόμη και από το μεγαλύτερο Λαγκούνα των 4,6 μέτρων και του 2,75 μεταξονίου που βάζει τους εσ. χώρους του σε ανώτερη κλάση.
Πόσο 'τεράστιο' είναι λοιπόν το πορτμπαγκάζ των 405 λίτρων του Μεγκάν, όταν στα ίδια λεφτά παίρνεις περίπου 40% μεγαλύτερο?Για τους κινητήρες δεν έχω ποσοτικά στοιχεία, γι' αυτό και εξ' αρχής δεν έκανα καμμιά παρελθοντική σύγκριση. Όμως, όπως έγραψα στο ποστ μου και έχω ξαναγράψει και πιο πριν, ας έρθει και ας κριθεί τότε και θα δούμε τότε τι κάνει. Πιο πριν, απλή αναφορά και μόνο. Τα υπόλοιπα στην πράξη. Από εκεί κρίνονται όλοι, όχι από τα πρες κιτ και τα σχέδια επί χάρτου.
Μην φανταστείτε τώρα ότι κάνω διαφήμιση. Δεν έχω μετοχές στη Σκόντα, ούτε τέτοιο αυτοκίνητο. Ούτε προηγούμενα με το Μεγκάν, ή τη Ρενώ.
Επίσης δεν έχω κρίνει ποτέ καμμιά αισθητική επιλογή κανενός εδω μέσα, ούτε θα το κάνω ποτέ. -
Δίκιο σε όλα, με την επισήμανση όμως ότι η οκτάβια μία είναι (...πανάθεμά την )...
Σαφώς και ΔΕΝ είναι D segment με τίποτα, και ας την κατατάσσουν όπου θέλουν. Το εσωτερικό της (πλην πορτ μπαγκαζ) είναι καραμπινάτο C, απλά έχει πάρα πολύ καλή διαμόρφωση/χρήση του όγκου της.
Από εκεί και πέρα, όντως μόνο το bravo με τα 400 λίτρα του κάτι κάνει, και φυσικά το civic με τα 415, όλα τα άλλα C πεντάθυρα έχουν μικρούς χώρους αποσκευών δυστυχώς...
-
Για το Megane και από το Sportdrive:
http://www.sportdrive.gr/2008/12/3/new- ... esentation
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Πως το' κανες αυτό και φαίνεται να είπα ότι το πεντάθυρο μου αρέσει;
Εσωτερικό ωραίο, ιδιαίτερα κομψό...
Δεν μας είπες όμως τι σου αρέσει πιο πολύ απ'το εσωτερικό...μήπως το τιμόνι του ή ο πίνακας οργάνων;...μήπως αυτή η ασημί γραμμή που διατρέχει το ταμπλό και έχει το σχήμα λεκάνης;...ή αυτός ο εξαιρετικής σχεδίασης λεβιές ταχυτήτων;...μάλλον το βρήκα, είναι ο συνδυασμός όλων των παραπάνω που συνθέτουν την εικόνα ενός 100% σπορ χλιδάτου εσωτερικού
Σοβαρά τώρα, η εικόνα που μου δίνει το εσωτερικό είναι χαζοχαρούμενου αυτοκινήτου πόλης
Για μένα φίλε Δρομέα η ομορφιά του εσωτερικού είναι μία συλλογή στοιχείων και δεν αφορα μόνο τις γραμμές. Θα σου π.χ. ότι μου αρέσει και το εσωτερικό του LEON.
Για παράδειγμα εγώ π.χ. κοιτάω αρχικά τα κεντρικά όργανα να είναι μπροστά από την θέση του οδηγού. Επίσης με ενδιαφέρει να υπάρχει κεντρική κονσόλα και από εκεί και πέρα με ενδιαφέρει να έχει υποβραχιόνιο... Μετά περνώ σε θέματα μικροαντικειμένων, εξοπλισμού κλπ...
Όταν ένα αυτοκίνητο (για μένα) προσφέρει τα παραπάνω τότε το χαρακτηρίζω όμορφο ... τουλάχιστον από τις φωτογραφίες. Όταν έρθει μπορεί να αλλάξω άποψη όταν μπω μέσα ...
Υπενθυμίζω ότι εμένα μου αρέσει και το εσωτερικό του Leon ...
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Eπιδη φιλε Δρομεα αντιλαβανομαι την αισθητικη σου,θα μπορουσες να σε παρακαλω να με βοηθησεις να το σιγουρεψω κιολας.
ποια κατα την γνωμη σου ειναι περισσοτερο ομορφα hach coupe σε σχεση με το ''εμέτικο'' οπως το προσφωνεις megane?Το scirocco είναι σαφώς ομορφότερο...άλλο hatch-coupe στην κατηγορία του δεν υπάρχει εκτός και αν θεωρηθεί και το GTC ως τέτοιο το οποίο επίσης είναι μεγάλο μπάζο!
Ημουν σχεδον σιγουρος οτι θα το ανεφερεις, κ μαλλον εισαι κ απο αυτους που θεωρουν κ το GOLF ομορφο αυτοκινητο!
Εγω δεν θα σου πω οτι το scirocco ειναι ασχημο αντιθετα το θεωρω κ εγω ομορφο,αλλα το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν απεχει σχεδιαστικα με κατι που θα μπορουσε να σχεδιασει η φανταστει ο οποιοσδηποτε,γιατι απλουτατα οι γραμμες του δεν εχουν κατι νεο να επιδυξουν απλα για μενα ενα μια παραλαγη πανω στο ιδιο θέμα.
Δηλαδη πολυ απλα βλέπω ενα κοντο κ ξεχηλομενο GOLF επι τις ουσιας!
Ειναι ευρεως γνωστο κ στερεωτυπο ποια οτι οι οπαδοι τοι γερμανιστη στυλ κ ηδη του VAG εχουν μια απολυτα αρνητικη σταση με οτι σχεδιαζεται-κατασκευαζεται εκτος Γερμανιας.Εχω δεχτει οτι στον σχεδιασμο των αυτοκινητων για μενα δεν υπαρχουν στερεωτυπα,κ συντεταγμενες,υπαρχουν απλα ποιο ανοιχτα μυαλα που βλεπουν μπροστα κ σχεδιαζουν το μελλον με τροπο που να μην μπορουμε να αποδεχτουμε αρχικα αλλα στην πορεια να μας πειθουν κ οχι μονο το αποδεχομαστε αλλα κ το γουσταρουμε.
Αν ολοι σχεδιαζανε οπως ολοι δηλαδη τα ιδια και ιδια κ στολιζοντας συνεχως τις γριες να μοιαζουν 20αρες τοτε ποιο το νοημα?
Η renault τολμα παντοτε σχεδιαστικα κ αυτο εχει κ τιμημα του ορισμενες φορες.Δεν κινειται πανω σε στερεωτυπες σχεδιαστικες αντιλιψεις αλλα πειραματιζεται κ πετυχαινει παντοτε αποτελεσματα που δημιουργουν πληθος σχολιων κ αντικρουωμενων συζητησεων!
Για αυτο τους γουσταρω γιατι εινα εφευρετες κ δημιουργοι -
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Eπιδη φιλε Δρομεα αντιλαβανομαι την αισθητικη σου,θα μπορουσες να σε παρακαλω να με βοηθησεις να το σιγουρεψω κιολας.
ποια κατα την γνωμη σου ειναι περισσοτερο ομορφα hach coupe σε σχεση με το ''εμέτικο'' οπως το προσφωνεις megane?Το scirocco είναι σαφώς ομορφότερο...άλλο hatch-coupe στην κατηγορία του δεν υπάρχει εκτός και αν θεωρηθεί και το GTC ως τέτοιο το οποίο επίσης είναι μεγάλο μπάζο!
Ημουν σχεδον σιγουρος οτι θα το ανεφερεις, κ μαλλον εισαι κ απο αυτους που θεωρουν κ το GOLF ομορφο αυτοκινητο!
Εγω δεν θα σου πω οτι το scirocco ειναι ασχημο αντιθετα το θεωρω κ εγω ομορφο,αλλα το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν απεχει σχεδιαστικα με κατι που θα μπορουσε να σχεδιασει η φανταστει ο οποιοσδηποτε,γιατι απλουτατα οι γραμμες του δεν εχουν κατι νεο να επιδυξουν απλα για μενα ενα μια παραλαγη πανω στο ιδιο θέμα.
Δηλαδη πολυ απλα βλέπω ενα κοντο κ ξεχηλομενο GOLF επι τις ουσιας!
Ειναι ευρεως γνωστο κ στερεωτυπο ποια οτι οι οπαδοι τοι γερμανιστη στυλ κ ηδη του VAG εχουν μια απολυτα αρνητικη σταση με οτι σχεδιαζεται-κατασκευαζεται εκτος Γερμανιας.Εχω δεχτει οτι στον σχεδιασμο των αυτοκινητων για μενα δεν υπαρχουν στερεωτυπα,κ συντεταγμενες,υπαρχουν απλα ποιο ανοιχτα μυαλα που βλεπουν μπροστα κ σχεδιαζουν το μελλον με τροπο που να μην μπορουμε να αποδεχτουμε αρχικα αλλα στην πορεια να μας πειθουν κ οχι μονο το αποδεχομαστε αλλα κ το γουσταρουμε.
Αν ολοι σχεδιαζανε οπως ολοι δηλαδη τα ιδια και ιδια κ στολιζοντας συνεχως τις γριες να μοιαζουν 20αρες τοτε ποιο το νοημα?
Η renault τολμα παντοτε σχεδιαστικα κ αυτο εχει κ τιμημα του ορισμενες φορες.Δεν κινειται πανω σε στερεωτυπες σχεδιαστικες αντιλιψεις αλλα πειραματιζεται κ πετυχαινει παντοτε αποτελεσματα που δημιουργουν πληθος σχολιων κ αντικρουωμενων συζητησεων!
Για αυτο τους γουσταρω γιατι εινα εφευρετες κ δημιουργοιΝα εξηγήσω πρώτα ότι δεν είμαι σε καμία περίπτωση οπαδός του γερμανιστή στυλ.
Απεχθάνομαι την εώς τώρα σχεδίαση των γερμανικών αυτοκινήτων, τα θεωρώ πολύ βαρετά και με μηδενική αντοχή στον χρόνο.Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις. Η vw προσωπικά μου δείχνει ότι ξεπερνάει τον ανούσιο βαρετό γερμανικό σχεδιασμό, αιτία είναι τρία μοντέλα, το passat cc, scirocco και golf VI (μπορεί το golf 6 να ακούγεται περίεργο αλλά έχει κάποιες λεπτομέρειες που νομίζω ότι θα το κάνουν να διαφέρει δεν είναι όμως επί του παρόντος να το αναλύσω).
Το scirocco τώρα. Θα διαφωνήσω ότι δεν εισάγει κάτι καινούριο. Το διαφορετικό είναι ότι δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τόσο χαμηλό και φαρδύ αυτοκίνητο κατασκευασμένο από ένα γενικό κατασκευαστή. Αυτό το κάνει αυθύπαρκτο και δεν είναι απλά η τρίθυρη εκδοχή του πεντάθυρου hatchback όπως συνήθως γίνεται στους γενικούς κατασκευαστές.
Άλλα που μου αρέσουν πολύ είναι το τραπεζοειδές σχήμα του μπροστά μέρους αν το κοιτάξεις από πάνω, το φαρδύ μετατρόχιο πίσω σε συνδυασμό με τους πολύ μυώδεις ώμους και η καμπύλη που δημιουργείται στον πίσω θόλο. Ειδικά το τόσο φαρδύ πίσω μετατρόχιο είναι κάτι που δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε.Όσο αναφορά το megane coupe δεν βλέπω κάτι καινοτόμο σχεδιαστικά με εξαίρεση την πολύ κυρτή 5η πόρτα. Από' κει και πέρα οι πίσω ώμοι σε συνδυασμό με τα πίσω φωτιστικά και τα πίσω παράθυρα είναι σαν αντιγραφή του GTC (μπλιάχ).
Το ασημί χρώμα της μπροστά μάσκας κάτω από τα φώτα μόνο καγκούρικο μπορεί να χαρακτηριστεί και άφησα για το τέλος αυτό που με ενοχλεί περισσότερο. Το σχήμα του καπό. Οι υπερυψωμένες ακμές στις άκρες του το κάνουν να μοιάζει με ταψί! Σου δίνει την εντύπωση πως αν βρέξει θα μαζέψει νερό! Αισχρό!Τέλος είμαι υπέρ των εκκεντρικών σχημάτων αλλά δεν μπορούν όλοι να ασχοληθούν με εκκεντρικά πρωτότυπα σχήματα. Στην πραγματικότητα μόνο οι Ιταλοί μπορούν άντε και οι Άγγλοι. Το εκκεντρικό σχήμα ακροβατεί μεταξύ του πολύ ωραίου και διαχρονικού και της καγκουριάς. Το megane coupe ανήκει στην δεύτερη κατηγορία.
Αν δεν έχεις την ικανότητα να σχεδιάσεις κάτι εκκεντρικό μην το κάνεις καθόλου. Σχεδίασε κάτι συμβατικό αλλιώς το αποτέλεσμα είναι αισχρό. -
Κατ αρχην ειμαι ανακουφισμενος που δεν συνπληκτρολογω με κολλημενο γερμανοφιλο αλλα με καποιον που εχει διευριμενη αποψη στο θεμα του σχεδιασμου.και το λεω αυτο γιατι ως επι το πλειστον μου αρεσαν τα γραφομενα ως ενα βαθμο.
Στο θέμα του καπο θα συμφωνισω αλλα οχι οτι ο κωλος ειναι GTC,οι ακμες κ τα τελειωματα δεν εχουν καμια σχεση πιστευω,κ οσο για τις ''προεκτεσεις των μπροστινων φωτιστικων σωματων δεν το θεωρω καγκουρια απλα πιστευω οτι εδω η renault στοχευει στο ξεχωριστο παντα το κανει αλλωστε.Τωρα αν αρεσει θα διξει
Τελος δεν θελω να σου το χαλασω με το scirroco αλλα μακραν πιστευω σε αυτη την κατηγορια ειναι η αγαπημένη μου brera την οποια προσφωνω χαιδευτικα μουν@ρ@! -
Πάντως η Οκτάβια μπορεί να έχει πορτ παγκάζ τεράστιο όντως αλλά έχω την εντύπωση ότι στο πίσω κάθισμα έχει πρόβλημα...
-
Για το Megane δε λέμε εδώ ρε παιδιά?
Για να πει κανείςαπό τιμές τί θα παιχτει αν ξέρει?
Renault Megane III