-
Συνηθες προβλημα των Punto & Υ προηγουμενης γεννιας.
Φυσικα δε θελω να υποβιβασω τη βλαβη.
Αλλα το τιμονι λειτουργει κανονικα, απλα χωρις υποβοηθηση.
Οχι οτι δεν μπορεις να στριψεις...τί σημαίνει σύνηθες πρόβλημα; να κάνει ανάκληση τότε!
δεν είναι το ίδιο, όταν δεν δουλεύει το υδραυλικό το τιμόνι είναι πολύ πιο βαρύ, επίσης δεν περιμένεις να βαρύνει οπότε και ξαφνιάζεσαι έτσι και αλλιώς.Δεν εχεις οδηγησει παλαιοτερης τεχνολογιας αυτοκινητο?
δεν έχουμε όλοι φιατ
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ελα ρε με τα χρεπια.+1000
-
Για τον φίλο παραπάνω:
Αν εσύ θεωρείς ότι κάτω από δυνατή βροχή σε δρόμο με πολλά φορτηγά , και άρα και σπρέυ , μπορείς να κάνεις με ασφάλεια 100 χιλιόμετρα με τη διακεκομένη λειτουργία του υαλοκαθαριστήρα και μάλιστα στην πρώτη σκάλα ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ και καλά δεν θεωρείς σημαντική την βλάβη . Εγώ πάντως πήγαινα με 50 στην άκρη του δρόμου και ευτυχώς ήταν απόγευμα και όχι βράδυ .
ΑΝ έχεις δοκιμάσει τιμόνι με μη υδραυλική υποβοήθηση , που μάλλον αμφιβάλω , σε πληροφορώ επειδή είχα και τέτοια αυτοκίνητα ότι όταν το υδραυλικό μουλαρώσει δεν στρίβει αγαπητέ μου και σου εύχομαι να μην σου τύχει και ειδικά εν κινήσει και φυσικά δεν έχει καμία σχέση η δύναμη που πρέπει να βάλεις με ένα μη υποβοηθούμενο τιμόνι.
Δεν λεω ότι τα ΤΟΥΟΤΑ είναι απροβλημάτιστα αλλά κακά τα ψέματα το ένα αυτοκίνητο με έστειλε 3 φορές στο συνεργείο σε 24000 χιλιόμετρα , και μάλιστα με βλάβες που θα μπορούσαν να με είχαν οδηγήσει σε ατύχημα ενώ το γιάρις σε 30000 πήγε μόνο μία φορά για λάδια και δεν πρόλαβε να κάνει το πρώτο σέρβις.
Ο φϊλος που τηλεφώνησε είχε τότε ένα suzuki vitara με το οποίο τελικά έκανε 200000 χιλιόμετρα χωρίς καμία απολύτως έκτακτη βλάβη και πρόσφατα το άλλαξε με το νέο βιτάρα .
Α και για να μην το ξεχάσω. Πριν το σουζούκι είχε ένα φίατ τίπο και μία άλφα 75 1,8 με τα οποία έγραψε πολλά , δυστυχώς όμως όχι απροβλημάτιστα χιλιόμετρα για αυτό ίσως ήταν τόσο απόλυτος στους χαρακτηρισμούς του . -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
τί σημαίνει σύνηθες πρόβλημα; να κάνει ανάκληση τότε!
δεν είναι το ίδιο, όταν δεν δουλεύει το υδραυλικό το τιμόνι είναι πολύ πιο βαρύ, επίσης δεν περιμένεις να βαρύνει οπότε και ξαφνιάζεσαι έτσι και αλλιώς.συνήθης -ης -ες [siníθis] E11α : συνηθισμένος: Oι συνήθεις ύποπτοι. Σύνηθες φαινόμενο. συνήθως EΠIPP. [λόγ. < αρχ. συνήθης] *
Μετα απο καποια (αρκετα) κρουσματα, το προβλημα διορθωθηκε.
Η Fiat γνωριζε το προβλημα, οι 'εδω' αντιπροσωποι...Οτι πιθανον να γινεται δηλαδη με αλλα αυτοκινητα πιο 'αξιοπιστα', που τα εχουν τα κουσουρακια τους αλλα λεμε οτι ειναι 'φυσιολογικα'...
Παντως το τιμονι του ΖΧ (σκετο-νετο) , ειναι πιο βαρυ απο του Punto χωρις υποβοηθηση...
Αυτοκινητα για ...αντρες? -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Αυτοκινητα για ...αντρες?
για...προπονημένους
-
Ο χρήστης giouris3 έγραψε:
Αν εσύ θεωρείς ότι κάτω από δυνατή βροχή σε δρόμο με πολλά φορτηγά , και άρα και σπρέυ , μπορείς να κάνεις με ασφάλεια 100 χιλιόμετρα με τη διακεκομένη λειτουργία του υαλοκαθαριστήρα και μάλιστα στην πρώτη σκάλα ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ και καλά δεν θεωρείς σημαντική την βλάβη . Εγώ πάντως πήγαινα με 50 στην άκρη του δρόμου και ευτυχώς ήταν απόγευμα και όχι βράδυ .
Δεν ειπα πουθενα πως μπορεις να κινηθεις με ασφαλεια κατω απο τις συνθηκες που περιγραφεις.
Ειπα πως δεν ειναι σημαντικη βλαβη.ΑΝ έχεις δοκιμάσει τιμόνι με μη υδραυλική υποβοήθηση , που μάλλον αμφιβάλω , σε πληροφορώ επειδή είχα και τέτοια αυτοκίνητα ότι όταν το υδραυλικό μουλαρώσει δεν στρίβει αγαπητέ μου και σου εύχομαι να μην σου τύχει και ειδικά εν κινήσει και φυσικά δεν έχει καμία σχέση η δύναμη που πρέπει να βάλεις με ένα μη υποβοηθούμενο τιμόνι.
Να μην αμφιβαλλεις.
Σε πληροφορω με τη σειρα μου πως αντιμετωπισα το (συνηθες) προβλημα του τιμονιου στο Punto. Το τιμονι συγκρινοταν ανετα με την αισθηση που σου εδινε ενα Citroen ΖΧ που ενιοτε οδηγω ή ενα GSA που ειχαμε μεχρι προσφατα. -
Ο χρήστης giouris3 έγραψε:
Δεν λεω ότι τα ΤΟΥΟΤΑ είναι απροβλημάτιστα αλλά κακά τα ψέματα το ένα αυτοκίνητο με έστειλε 3 φορές στο συνεργείο σε 24000 χιλιόμετρα , και μάλιστα με βλάβες που θα μπορούσαν να με είχαν οδηγήσει σε ατύχημα ενώ το γιάρις σε 30000 πήγε μόνο μία φορά για λάδια και δεν πρόλαβε να κάνει το πρώτο σέρβις.
μία φορά για λάδια το Yaris;
ανα 7500χλμ αλλάζει λάδια...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Σε πληροφορω με τη σειρα μου πως αντιμετωπισα το (συνηθες) προβλημα του τιμονιου στο Punto. Το τιμονι συγκρινοταν ανετα με την αισθηση που σου εδινε ενα Citroen ΖΧ που ενιοτε οδηγω ή ενα GSA που ειχαμε μεχρι προσφατα.
κρυφοΣιτροενάκια
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Αυτοκινητα για ...αντρες?
για...προπονημένους
Καθε ποτε εχεις προπονηση?
-
Κάθε 15.000 αλλάζει κανονικά. Αν θέλεις τα αλλάζεις κάθε 7.500 προεραιτικά (αν σου περισεύουν λεφτά πχ).
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
κρυφοΣιτροενάκια
Ειμαι.
Eιχαμε και ενα GS του '78...
Και ενα Peugeot 309... το οποιο, παρ'ολο που κοντεψε να παρει φωτια στα πρωτα 100χλμ, δε μας πτοησε απο το να ξαναγορασουμε Γαλλικο...
Γιατι... ετυχε. -
ουρτ παλιο γαλλακια σαξοΑ310...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Αυτοκινητα για ...αντρες?
για...προπονημένους
Καθε ποτε εχεις προπονηση?
δεν έχω φιατ πούντο προηγούμενης γενιάς (οπότε συνήθως απαξ πριν τη βόλτα μήπως και...;)
Πούλα το πριν στραβωθείς πάντως -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Κάθε 15.000 αλλάζει κανονικά. Αν θέλεις τα αλλάζεις κάθε 7.500 προεραιτικά (αν σου περισεύουν λεφτά πχ)....ή 1 έτος ...
-
Σωστά, μιλάω πάντα για Yaris. Να σημειώσω πως η ίδια η αντιπροσωπεία (Toyota Λαμίας) προς τιμήν της με αποθάρρυνε να αλλάξω λάδια κάθε 7.500 γιατί όπως μου είπε δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος και ο κατασκευαστής λέει κάθε 15Κ ή 1 έτος.
-
Ο χρήστης koutsou έγραψε:
ΤΙ ΕΙΝΑΙ 20 ΦΙΑΤ 500 ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΑΣ????Μια καλή αρχή.
Ελα ρε με τα χρεπια.
+1000
Επιτέλους συμφωνούμε σε κάτι.
-
Είχα την τύχη να έχω στην κατοχή μου εκτός των άλλων και ένα σιτροέν αξέλ , για όποιον θυμάται , με τιμόνι αλλά csa και ένα zx 1,4 . Το τιμόνι του Υ χωρίς υποβοήθηση δεν έχει καμία σχέση . ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΒΑΡΥ.Ήταν ακόμη πιο βαρύ και από παλιό λάντα , για όσους το έχουν οδηγήσει θα με καταλάβουν.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
δεν έχω φιατ πούντο προηγούμενης γενιάς (οπότε συνήθως απαξ πριν τη βόλτα μήπως και...;)
Πούλα το πριν στραβωθείς πάντωςΔεν αντιμετωπιζω κανενα προβλημα με την οραση μου...
Φαινεται ομως πως γνωριζεις αρκετα περι του θεματος , μαλλον λογω πειρας.
Αν χρειαστω ποτε τις συμβουλες σου, θα στειλω π.μ. -
Για να επιβεβαιωσω τα λεγομενα του giouris3, οπως εχω αναφερει το προβλημα με το τιμονι το επαθε και ενας φιλος μου ο οποιος μου ειπε οτι δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση η προσπαθεια που χρειαζεται να καταβαλεις για να το στριψεις συγκρινομενο με ενα απλο μη υδραυλικο τιμονι, οπως το audi 80 που τυχαινει να εχουμε.
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Για να επιβεβαιωσω τα λεγομενα του giouris3, οπως εχω αναφερει το προβλημα με το τιμονι το επαθε και ενας φιλος μου ο οποιος μου ειπε οτι δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση η προσπαθεια που χρειαζεται να καταβαλεις για να το στριψεις συγκρινομενο με ενα απλο μη υδραυλικο τιμονι, οπως το audi 80 που τυχαινει να εχουμε.Συνηθες προβλημα των Punto & Υ προηγουμενης γεννιας.
**Φυσικα δε θελω να υποβιβασω τη βλαβη. **
Αλλα το τιμονι λειτουργει κανονικα, απλα χωρις υποβοηθηση.
Οχι οτι δεν μπορεις να στριψεις...
Δεν εχεις οδηγησει παλαιοτερης τεχνολογιας αυτοκινητο?Σε πληροφορω με τη σειρα μου πως αντιμετωπισα το (συνηθες) προβλημα του τιμονιου στο Punto. Το τιμονι συγκρινοταν ανετα με την αισθηση που σου εδινε ενα Citroen ΖΧ που ενιοτε οδηγω ή ενα GSA που ειχαμε μεχρι προσφατα.
Εγραψα οτι συγκρινεται ανετα με το βαρυ τιμονι ενος αυτοκινητου χωρις υποβοηθηση. Οχι οτι ειναι το ιδιο ευκολο. Ιδιαιτερα οταν το αυτοκινητο δεν κινειται, ειναι αρκετα βαρυ. Οχι ομως οτι δεν στριβει.
Ουτε προσπαθω να υποβιβασω τη βλαβη, η οποια ειναι πολυ σοβαρη.
Οπως πολυ σοβαρη ειναι και η βλαβη με το κιβωτιο dualogic, που φαινεται οτι παρουσιαζουν αρκετα αμαξια.
fiat 500 dualogic με ημερομηνία ληξης 24 ωρες