Εννοείται ότι θα μπουν και στην Κορόλα/Βέρσο, αλλά και όπου αλλού χρειάζεται.
Το μυστικό με τους νέους κινητήρες δεν είναι η απόδοσή τους, αλλά ότι είναι euro 5 και κατά συνέπεια θα αντικαταστήσουν όλους τους υφιστάμενους που είναι euro 4.
Επίσης η μείωση των διαστάσεων και του βάρους του νέου μικρού των 1.300 κυβικών είναι πιθανό να τον βάλλει και στο Yaris που έχει ένα παλαιότερο 1.300 μέχρι στιγμής αλλά αρκετά συμπαγή. Για το IQ δεν νομίζω, θα είναι πολύ μεγάλη έκπληξη. Εννοείται θα τους δούμε και στην Daihatsu σε λίγο καιρό.
Συμπερασματικά η Τοyota έχει μαζέψει πολύ χαρτί με την εμμονή στους ατμοσφαιρικούς της, και θα συνεχίσει να το κάνει βραχυπρόθεσμα κρατώντας τα τούρμπο για τα πετρέλαια και κάποιες πολύ ειδικές εφαρμογές και 'ζωγραφίζοντας' με τα υβριδικά από το 1997... και οι υπόλοιποι τρέχουν να προλάβουν ακόμη.