-
ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΜΑΛΑΚΟΠΙΤΟΥΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΕΙ 40000 ε ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΥΠΕΛΟΥΧΟΣ , ΜΕ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΚΙΤ ΚΑΡ ΤΗΣ ΚΛΑΣΗΣ
Αγαπητέ APR, μπορεί να διαθέτω το σούπερ κιτ κάρ της κλάσης, αλλά μη με αποκαλείς μαλακοπίτουρα. Δεν πρόκειται να δώσω 40000 για να γίνω κυπελούχος στην κλάση των πιτσιρικάδων (Δηλαδή και να θέλω δεν μπορώ) γιατί είναι δυσκολοδήγητο το άτιμο. Τώρα σε αυτή την ηλικία για τέτοια είμαστε; Άσε, καλό είναι το Μίκρα της Α5 και το Οκτάβια της Νατ 16. Το άλλο θέλει αρ.... και τώρα!!!!!!!
Φιλικά
Λάμπης Κουρτέσης -
ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΧΑ ΣΚΟΠΟ ΑΠΛΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΣ ΑΝ ΣΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ Η ΑΡΓΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧΩ ΤΟ ΠΙΟ ΑΡΓΟ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΧΟΜΠΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΔΙΑΣΗΜΟΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ. ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΓΡΑΨΕ Ο APR ΕΜΕΙΣ ΑΠΛΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΛΑΣΗΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΑΣ ΧΑΛΑΕΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΠΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΑΡΓΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ!
ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ( ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ) ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ ΕΝΑ ΚΟΛΟΚΥΠΕΛΛΑΚΙ ΑΛΛΑ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ. Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΦΘΗΝΗ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΑΣ ΜΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗΛ. -
Αφού σας ενδιαφέρει απλώς το κέφι σας και όχι το τσιγκάκι, ούτε και να γίνετε κυπελλούχοι, και δε σας ενδιαφέρει και αν υπάρχουν αργά ή γρήγορα αυτοκίνητα στην κατηγορία, τότε γιατί δεν σας αρκεί η Ν1-Α5 στις οποίες ανήκετε μέχρι σήμερα; Εκεί δεν κάνετε το κέφι σας δηλαδή; Δεν θα αλλάξει κάτι στις προδιαγραφές των αυτοκινήτων σας, και αφού πάτε για το κέφι και όχι για τον τίτλο ποιο το πρόβλημα;
Την απάντηση πιστεύω πως την ξέρω, αλλά ως τώρα κανείς δεν την έγραψε...
-
Καλημέρα.
Μάλλον γιά μία ακόμη φορά τα έχουμε μπερδέψει τα πράγματα. Ή πάμε γιά την προσωπική ευχαρίστηση ή πάμε γιά το τσγκάκι ή έχουμε μιά σφαιρική αντίληψη του θέματος και όχι περιστασιακή και ανάλογη των περιστάσεων κατά την βόλεψή μας.
- Όποιος πάει γιά την πλάκα του δεν συζητάει γιά κλάσεις και προκηρύξεις. Θα σας θυμίσω ότι κάποτε στο Ακρόπολις εχόταν ένα Fiat 126 P., 650 cc. και συμμετείχε στην τότε κλάση μέχρι 1300 cc.. Ο άνθρωπος αυτόις είναι προφανές ότι έτρεχε γιά την πλάκα του. Φαντάζομαι ότι θα μπορούσε κάλλιστα να έχει πάρει τότε ένα πεζουλάκι 104 ZS ή ένα γιαπωνέζικο μικρό και να έχει ακλίτερη τύχη. Δεν το έκανε, αλλά επέλεγε να κάνει τα έξοδα ενός τέτοιου αγώνα γνωρίζοντας σχεδόν απόλυτα την τύχη του πριν την εκκίνηση. Είχε τον δικό του αγώνα και αυτό μετρούσε γι' αυτόν. Τολμώ να συγκρίνω αυτόν τον οδηγό με όσους θέλουν να με πείσουν ότι τρέχουν γιά την πλάκα τους και από την άλλη ζητούν την 'ηθική' ανταμοιβή. Ας μην κοροϊδευόμαστε άλλο.
- Συζητάμε γιά φτηνή συμμετοχή και αναφέρουμε την κατηγορία Α00 ως την πιό φτηνή λύση. Πόσα Ε υπάρχουν με τιμή κάτω των 3000 €; Πόσοι έσκυψαν πάνω σε μία τέτοια λύση; Πού είναι η Ν1 η οποία κάποτε μάζευε 20 αυτοκίνητα στην άσφαλτο και τώρα πεθαίονει; Πού είναι η Ν2 που κάποτε είχε άλλα τόσα στο χώμα και τώρα δεν την προτιμνάει κανένας;
- Αντίθετα με όλα αυτά έχουμε εξοπλιστεί με πολλά μα πάρα πολλά Ν4, γιατί η φτερούγα κακά τα ψέματα γοητεύει. Επιζητούμε, ως φαίνεται, άλλα πράγματα από τη προσωπική ευχαρίστηση της τεχνικής της οδήγησης.
- Προσωπικά τιμώ αυτόν που θα πεί ευθέως και χωρίς να κρύβεται πίσω από το δακτυλό του ότι ψάχνει το τσιγκάκι. Είναι συνεπής και ειλικρινής και ο καθένας μας ξέρει πλέον πως θα τον αντιμετωπίσει και πως θα συνυπάρξει μαζί του. Ο άλλος δεν μου κάνει και τον προσπερνάω.
- Οι περιστασιακές λύσεις και επιλογές, πόσο στηρίζουν όλο αυτό το σκηνικό που όλοι κοπτόμεθα ότι μας ενδιαφέρει που λέγεται ¨αγώνες αυτοκινήτου'. Αυτή την οπτική ποιός θα την εξετάσει; Όταν όλοι καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι χρειαζόμαστε περικοπή αγώνων ώστε να καταβάσουμε το μέσο κόσοτος μιάς προκήρυξης, μία επιπλέον κλάση η οποία τεμαχίζει μία άλλη, που καλώς ή κακώς υπάρχει μέχρι σήμερα, σε τι θα βοηθούσε; Μήπως επομένως μία τέτοια επιλογή φωτογραφίζει πρόσωπα και καταστάσεις, αδιαφορώντας γιά τις παραπέρα συνέπειες; Και θα πω και κάτι άλλο. Κάποτέ είχα την τύχη να γευτώ ένα αυτοκίνητο της προκείμενης Α00 και την αμέσως προηγούμενη περίοδο έτρεχα με ένα της Α5 1300 cc χώμα. Μάλλον ζήλεψα το Α00 παρά το Α5. Και μονίζω ότι τα αυτοκίνητα της Α5 σήμερα δεν είναι όλα των ακρίβών λύσεων και επιλογών. Υπάρχουν και τα φτηνά τα οποία είναι πολύ φτηνότερα από μερικά της Α00, γιά να μην πω από τα περισσότερα.
Ας σκύψουμε πάνω στο πρόβλημα των αγώνων με άλλη διάθεση και άλλη οτική γωνία, μπας και δούμε άσπρη μέρα - που δεν το βλέπω όσο τουλάχιστον υπάρχει αυτή η ΕΘΕΑ- Αλήθεια γιά πόσο ακόμη θα υπάρχει η υπηρεσιακή ΕΘΕΑ; Ξέρει κανείς να μας πεί αν θα περάσουμε σε κανονική και πότε, Μπορεί και να περάσαμε ήδη και να μην το ξέρουμε. Πάντως΄, όπως λέει και ο sx από Τεχνικό Επιμελητήριο καλά πάμε, εργολάβους έχουμε, συνεπώς είμαστε μέσα στο γενικότερο κλίμα που έχει δημιουργηθεί τελευταία, αφού και το Πόρτο Καρράς είναι χώρος προσφιλής στους αγώνες.
Μην αποπροσανατολιζόμαστε εμείς δεν είμαστε στο Χρηματιστήριο. Έχουμε (έχουν) επιλέξει την διαδικασία των πλειοδοτικών διαγωνισμών -Από όποιον πάρουμε/ρουν τα περισσότερα του δίνουμε/νε να παίξει-.Χαιρετώ με Αισιοδοξία
LEV. -
Δηλαδη κακο ειναι οι εχοντες Cinque Sei που οργανωθηκαν για να κανουν δικια τους κατηγορια παιζοντας μεταξυ τους; Τουλαχιστον θα εχουν μεγαλυτερη κοντρα απ οτι θα ειχαν στην A5 που επαιζαν για την 3η θεση κ κατω. Απο την στιγμη που μπορουν να εχουν μεταξυ τους 'φαγωμα' κ να μαζεψουν αρκετες συμμετοχες καλα κανουν. Αλλους θα τους απασχολησει το τσιγκακι, προφανως τους εχοντες τα Kit Car κ GroupA, κ αλλους οχι. Κ τι εγινε;
Δεν καταλαβαινω γιατι τοση κριτικη σε καποιους που τουλαχιστον οργανωθηκαν απο μονοι τους, ας ακολουθησουν κ αλλοι αν ειναι.
Προσωπικη ευχαριστηση ειναι ο αγωνας ειτε παρει καποιος ειτε οχι το τσιγκακι.
Θ ανεβει το κοστος φθηνους αγωνες κλπ κλπ κλπ αλλα τιποτα αλλο δεν γινεται.
Τωρα εγινε αυτο. Αν μπορουσα να μπω με το Sei μου θα προτιμουσα να ημουν εκει μεσα (Α00) παρα στην Α5 ή Ν1. Η ευχαριστηση ιδια θα ηταν μονο κ μονο το να τρεξω, αλλα εχει διαφορα το να εχω κ καποιους αλλους σαν κ εμενα σε μια ξεχωριστη κατηγορια. Τωρα αν θα κερδιζει Cinque Sei Kit Car αντι να κερδιζει το Swift την Α5 λογικο οτι το δυνατοτερα θα κερδιζουν την κατηγορια τους. Ε και; -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Δηλαδη κακο ειναι οι εχοντες Cinque Sei που οργανωθηκαν για να κανουν δικια τους κατηγορια παιζοντας μεταξυ τους; Τουλαχιστον θα εχουν μεγαλυτερη κοντρα απ οτι θα ειχαν στην A5 που επαιζαν για την 3η θεση κ κατω. Απο την στιγμη που μπορουν να εχουν μεταξυ τους 'φαγωμα' κ να μαζεψουν αρκετες συμμετοχες καλα κανουν. Αλλους θα τους απασχολησει το τσιγκακι, προφανως τους εχοντες τα Kit Car κ GroupA, κ αλλους οχι. Κ τι εγινε;
Δεν καταλαβαινω γιατι τοση κριτικη σε καποιους που τουλαχιστον οργανωθηκαν απο μονοι τους, ας ακολουθησουν κ αλλοι αν ειναι.
Προσωπικη ευχαριστηση ειναι ο αγωνας ειτε παρει καποιος ειτε οχι το τσιγκακι.
Θ ανεβει το κοστος φθηνους αγωνες κλπ κλπ κλπ αλλα τιποτα αλλο δεν γινεται.
Τωρα εγινε αυτο. Αν μπορουσα να μπω με το Sei μου θα προτιμουσα να ημουν εκει μεσα (Α00) παρα στην Α5 ή Ν1. Η ευχαριστηση ιδια θα ηταν μονο κ μονο το να τρεξω, αλλα εχει διαφορα το να εχω κ καποιους αλλους σαν κ εμενα σε μια ξεχωριστη κατηγορια. Τωρα αν θα κερδιζει Cinque Sei Kit Car αντι να κερδιζει το Swift την Α5 λογικο οτι το δυνατοτερα θα κερδιζουν την κατηγορια τους. Ε και;Αγαπητέ μου
Εάν απαντάς σε εμένα (Lev), μάλλον δεν μπόρεσα να σε καταλάβω.
Από την μία μου λες ότι το ζήτημα είναι να τρέξεις και η προσωπική σου ευχαρίστηση και συμφωνώ απόλυτα, και από την άλλη μου λες ότι θέλεις και το τσιγγάκι. Ποιό από τα δύο σε ενδιαφέρει περισσότερο; Και αν μεν η Α00 υπάρχει μέσα στην Α5, τότε γιατί σε ενδιαφέρει μία ξεχωριστή κατηγορία, της οποίας η προκήρυξη θα έχει ως συνέπεια την αποδυνάμωση της Α5 σε περίοδο ισχνών αγελάδων, αφού και πάλι θα υπάρχει η μεταξύ των Α00 άτυπη κατάταξη;
Όταν έτρεχα σε μία κατηγορία στην οποία οδηγικά οι υπόλοιποι ήσαν μακράν μπροστά και άπιαστοι από εμένα, τότε εβαζα στόχο κάποια άλλη συμμετοχή που ήταν και λίγο του χεριού μου και έκανα την δική μου 'κόντρα', πάλευα δηλαδή να περάσω αυτόν που μπορούσε να με κάνει να πάω πιό γρήγορα. Η νίκη ήταν απόλυτα προσωπική μου υπόθεση και το χαιρόμουν πραγματικά όταν έβλεπα ότι πήγαινα όλο και πιό γρήγορα. Ποτέ δεν πήρα τσιγγάκι από τέτοιους αγώνες.
Γιά το θέμα δε φτηνοί αγώνες δεν νομίζω ότι ένα Α00 είναι φτηνότερο από ένα Ν1. Συνεπώς ας του κουβεντιάσουμε σε άλλη βάση.
Χαιρετώ -
Ο χρήστης Lev έγραψε:
Αγαπητέ μου
Εάν απαντάς σε εμένα (Lev), μάλλον δεν μπόρεσα να σε καταλάβω.
Από την μία μου λες ότι το ζήτημα είναι να τρέξεις και η προσωπική σου ευχαρίστηση και συμφωνώ απόλυτα, και από την άλλη μου λες ότι θέλεις και το τσιγγάκι. Ποιό από τα δύο σε ενδιαφέρει περισσότερο; Και αν μεν η Α00 υπάρχει μέσα στην Α5, τότε γιατί σε ενδιαφέρει μία ξεχωριστή κατηγορία, της οποίας η προκήρυξη θα έχει ως συνέπεια την αποδυνάμωση της Α5 σε περίοδο ισχνών αγελάδων, αφού και πάλι θα υπάρχει η μεταξύ των Α00 άτυπη κατάταξη;
Όταν έτρεχα σε μία κατηγορία στην οποία οδηγικά οι υπόλοιποι ήσαν μακράν μπροστά και άπιαστοι από εμένα, τότε εβαζα στόχο κάποια άλλη συμμετοχή που ήταν και λίγο του χεριού μου και έκανα την δική μου 'κόντρα', πάλευα δηλαδή να περάσω αυτόν που μπορούσε να με κάνει να πάω πιό γρήγορα. Η νίκη ήταν απόλυτα προσωπική μου υπόθεση και το χαιρόμουν πραγματικά όταν έβλεπα ότι πήγαινα όλο και πιό γρήγορα. Ποτέ δεν πήρα τσιγγάκι από τέτοιους αγώνες.
Γιά το θέμα δε φτηνοί αγώνες δεν νομίζω ότι ένα Α00 είναι φτηνότερο από ένα Ν1. Συνεπώς ας του κουβεντιάσουμε σε άλλη βάση.
ΧαιρετώΤα σχολια μου δεν ηταν συγκεκριμενα απαντηση προς εσενα.
Αλλα μια και μου ειπες για τα τσιγκακια να σου απαντησω.
Σαν προσωπικη μου αποψη λεω πως για μενα θα ηταν ευχαριστηση ο αγωνας που θα εκανα, ασχετως αν θα ειχα διακριση ή οχι. Αλλα υπαρχει καποιος που να τρεξει σε αγωνα κ να μην θελει καποιο επαθλακι αν μπορεσει να το παρει; Νομιζω πως αν ερθει ειναι καλοδεχουμενο.
Παντως η ευχαριστηση του αγωνα πρεπει πρωτα απ ολα να ειναι η ιδια η συμμετοχη παρεις δεν παρεις τιποτα (Σιγουρα η προσωπικη ικανοποιηση θ ανεβει αν διακριθεις, εννοειται).Μην μου συσχετιζεις ομως τα παραπανω με τις αποψεις μου για την Α00. Γιατι αλλο αν εγω μπω μ ενα εξοδο πχ €2500 κ αλλο του αλλουνου που εχει καποιο KitCar GroupA οπου εχει κοστισει πολυ παραπανω. Αυτοι που τα εχουν αυτα λογικο ειναι να θελουν κ κατι παραπανω στην μεταξυ τους κοντρα. Ουτως ή αλλιως ολοι θα βρισκουν καποιον για να κυνηγιουνται.
Επισης μου ειπες οτι Α00 θα αποδυναμωσει την Α5.
Κ αναρωτιεμαι αφου τα Cento ειναι η σπονδυλικη στηλη που στηριζει την A5 γιατι να μην εχουν την ευκαιρια του να πρωταγωνιστουν κιολας; με την Α00 θα παιζουν σε μια δικια τους κατηγορια οπου θα υπαρχουν απο τις οσες συμμετοχες κ 3 4 δυνατα αυτοκινητα που θα κοντραρονται για την πρωτια. (Σιγουρα δεν θα εχει την κοντρα του Τroffeo αλλα τελως παντων μπορει να μαζεψει αρκετες συμμετοχες. Ο χρονος θα δειξει.)
Η Α5 εχει 2-3 συμμετοχες που ειναι κατα πολυ πιο γρηγορες απο τα Cento.
Ουτως ή αλλιως τι θα αλλαξει στη Α5; οι ιδιοι που νικουσαν θα νικανε κ παλι αφου ηταν σε τελειως αλλο επιπεδο απο τα Cinque k Sei (πχ 15secs γρηγοροτεροι περιπου στην Ριτσωνα).
Ειναι λαθος αυτο που λεω; -
Σε 16 αγώνες Ραλύ το 2003 οι συμμετοχές Sei και Cinque είχαν ώς εξής:
Ποσειδών 2 από 16 συνολικά Α/5
Στερεάς 0 από 24
Ολυμπιακό 1 από 19
Θερμαϊκού 2 από 14
Αχαιός 2 από 21
Φίλιππος 1 από 4
Λειβαδιάς 2 από 15
Κένταυρος 1 από 8
κορίνθου 1 από 9
Αττικό 5 από 11
ΔΕΘ 3 από 20
ΕΛΠΑ 0 από 13
Μ.Ρόδο 2 από 18
Λαμίας 1 από 4
Ολύμπιο 0 από 19
Παλάδιο 4 από 6Στις αναβάσεις:
Μοσχοκαρυά 0 από 2
Ριτσώνα 5 από 10
Κύμη 1 από 6
Ομπλού 1 από 6
Αιγείρα 3 από 8
Πορταριά 0 από 5
Αγ.Άννα 3 από 8
Ριτσώνα 5 από 8 -
Συμφωνα με τα παραπανω οτι προβλημα υπαρχει ειναι οι λιγες συμμετοχες της Α5 που αυξανονται **λιγο **με τα Cento οσον αφορα τις αναβασεις.
Στα ραλλυ κ ειδικοτερα στο χωματινα δεν υπαρχουν προβληματα με συμμετοχες Α5.Απο την στιγμη που η κατηγορια αυτη Α00 δημιουργει κινητρα σε καποιους να μπουν μεσα κ εχει αρκετες συμμετοχες δεν καταλαβαινω τον λογο να μην γινει. Κ οπως φαινεται το προβλημα που **μπορει **να δημιουργησει στην Α5 ειναι στις αναβασεις.
-
ΤΟ ΚΟΥΡΑΖΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΕΛΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ.( ΤΣΙΓΚΑΚΙ - ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ Η ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ). ΟΜΩΣ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ Α5.
ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΙΚΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΙΤΗΜΑ ΔΙΚΑΙΟ ΠΕΡΑ ΩΣ ΠΕΡΑ ΚΑΘΩΣ Η ΚΛΑΣΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΚΑΘΩΣ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.ΦΙΛΕ CASTOR ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΟΥ TOPIC ΤΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΞΑΓΕΙΣ? ΕΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΛΙΓΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ( ΠΕΡΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΚΛΑΣΗΣ) ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ.
ΓΕΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΥΝΗΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΑΡΚΕΤΟΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΟΦΕΛΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ. ΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΞΑΛΕΙΦΘΟΥΝ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο EL-EM ΣΕ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ( ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΕΙ ΣΤΗ ΦΟΡΑ)
-
Δημήτρη ,
Δεν βγάζω κανένα συμπέρασμα!
Απλώς κατέγραψα τα στοιχεία για να βοηθήσω την σκέψη όσων συμμετέχουν σε αυτό το τόπικ!
-
Θέλω και εγώ να εκφράσω την άποψή μου για την Α00.
Πρέπει να το δούμε πολύ προσεκτικά το θέμα αυτό και με γνώμωνα το γενικό καλό των αγώνων και όχι το ατομικό.Συμφωνώ με τον Lev ότι το ενδεχόμενο διχοτόμησης τής Α5 μόνο κακό μπορεί να κάνει.Εξάλου δεν έχει και νόημα διότι σε λίγο θα υπάρχει πρόβλημα με τα Ν&Α έναντι των kit cars που θα τρέχουν στην ίδια κατηγορία.
Και μια προσωπική πρόβλεψη,άν υπάρξει τέτοια κατηγορία σε ένα περίπου χρόνο θα έχει γίνει πιο ακριβή η συμμετοχή αυτών των αυτοκινήτων,γιατί οι οδηγοι θα μπουν σε άλλο τριπάκι.
Επίσης μη ξεχνάμε ότι κάποια στιγμή τέτοιο αυτοκίνητο είχε κερδίσει την F2.
Πολύ σημαντικό είναι και αυτό που έθεσε ο Castor σχετικά με τον αριθμό των συμμετωχών.
Άς προβληματιστούν λοιπόν πρώτα, οι φίλοι με τα cinq..και seice.
Φιλικά
Άγης Ζιζάς -
Μόλις έκανα φορμάτ και μετά τα ελληνικά δεν 'έπαιζαν', ευτυχώς το έφτιαξα!
Εγώ βγάζω συμπέρασμα!
Πως πηγαίνουν μόνο δίπλα στο σπίτι τους.Λογικό, φτηνούς αγώνες θέλουν, οπότε γλιτώνουν τα ταξίδια (και... τα ξίδια! ), αφού στο φινάλε ΔΕΝ κυνηγάνε και κανένα τίτλο, οπότε σιγά μην τους πάρουν και οι δρόμοι, και τα έξοδα.
Παρατηρήστε πως στο Παλλάδιο χωρίς αυτούς η Α5 ΔΕΝ θα συμπλήρωνε!!
Πιστεύω πως ο λόγος που θέλουν άλλη κατηγορία δεν είναι το κυπελλάκι, αλλά το να μην γίνεται 'μάγκας' κάποιος άλλος με αδιαμφισβήτητα καλύτερο αμάξι (μέχρι 20% παραπάνω χωρητικότητα κινητήρα με ίδιο ελάχιστο βάρος) και τα δικά τους έξοδα.
Πάνω σε αυτό είμαι σίγουρος πως υπάρχει αρκετά έντονος αντίλογος, και όταν τον κάνετε παρακαλώ όχι προσωπικά σε εμένα, αφού κι εγώ με τον αντίλογο είμαι... Απλά το γράφω για να γίνει κουβέντα, αφού κανείς από τους 48 (24 οδηγοί + συνοδηγοί) δεν αξιώνει να το κάνει ο ίδιος...
-
Αυτό που στιγματίζει ο Λώρης είναι η γενικώτερη κακοδαιμονία στους Ελληνικούς αγώνες και στην πατρίδα μας γενικώτερα!
Οι κανόνες του παιχνιδιού αλλάζουν για την εξυπηρέτηση κάποιων , χωρίς προγραμματισμό , χωρίς στρατηγική , χωρίς να νοιάζονται για την όποια επένδυση του άλλου!
Συμβαίνει και στις επιχειρήσεις με το κράτος συμβαίνει και στους αγώνες με την ΕΛΠΑ!
Γι αυτό ενδεχομένως με βλέπεις επιφυλακτικό στο τι λέω! Που αποσκοπεί , που θα καταλήξει μία τέτοια κίνηση?
Από την άλλη , τα ψιλοπαίρνω όταν μου αλλάζουν νόμους - κανόνες κάθε χρόνο! Ένα αγωνιστικό θέλει 3 - 10 χρόνια να αποσβεστεί. Ας σεβαστούμε επομένως όλους όσους κάνανε μία επένδυση ! Και ας απορίψουμε όλους όσους χτίσανε το αυθαίρετο και βρίζουν το κράτος γιατί δεν έχουν δρόμο , φώς , αποχέτευση και πνίγονται! Ή αυτούς που για να φτιάξουν καλλίτερη την 'επένδυσή' τους φτειάχνουν τροπολογίες 'τύπου' Πάχτα!!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Πιστεύω πως ο λόγος που θέλουν άλλη κατηγορία δεν είναι το κυπελλάκι, αλλά το να μην γίνεται 'μάγκας' κάποιος άλλος με αδιαμφισβήτητα καλύτερο αμάξι (μέχρι 20% παραπάνω χωρητικότητα κινητήρα με ίδιο ελάχιστο βάρος) και τα δικά τους έξοδα.Στα ράλι η 'A0' δεν έχει ίδιο ελάχιστο βάρος. 790 κιλά αντί 840 κιλών της Α5.
Για την ουσία όσων λες, αυτό δυστυχώς συμβαίνει σε όλες τις ομάδες, πάντοτε υπάρχουν αυτοκίνητα ισχυρότερα και εν γένει καταλληλότερα, απλά στην 'Α0' είναι χαρακτηριστικό λόγω της διαφοράς των κυβικών. Ομως υπάρχουν τέτοια παραδείγματα στην Α7 (Clio 1.8 vs. Williams) και βέβαια στη Α5/Ν1 όπου σε μία κλάση 1400 κυβικών πρωταγωνιστούν τα 1300άρια 106...
Πάντως, όπως είχα γράψει και παραπάνω, και όπως φαίνεται και από τις συμμετοχές που παρέθεσε ο Castor, τα αυτοκίνητα αυτά είναι 5. Αν οι υπόλοιποι 18 δεν έρχονται επειδή δεν υπάρχει κυπελλάκι για αυτούς, τι να πω... Και ναι, πολλές φορές στηρίζουν αυτά τα αυτοκίνητα όλη την κλάση. Οπως γενικότερα οι συμμετοχές όλων των 'ανώνυμων' στηρίζουν τους Κύρκους και τους Βωβούς κτλ. κτλ.
Αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα πρέπει να υπάρχει ένα κύπελλο για τον καθένα.
-
ΝΑ ΞΑΝΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ Η ΚΛΑΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΧΕ!
ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΧΑΡΙΣΟΥΝ ΚΥΠΕΛΛΑΚΙ! ΗΜΑΡΤΟΝ!!!
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΙΤΟΥΝΤΩΝ ΕΧΩ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΘΕΣΗ. -
Ο χρήστης A-TEC έγραψε:
ΝΑ ΞΑΝΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ Η ΚΛΑΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΧΕ!Πότε ? (Ειλικρινά δεν το θυμάμαι)
-
Πιστεύω πως όλοι όσοι γράφουν την άποψη τους σε αυτό το topic, θα τη γράψουν και για το διαχωρισμό της Ε9 από την Ε10 στις αναβάσεις.
Ειδικά όταν δούμε τις συμμετοχές της Ε9... Αν δεχτούμε ότι η Α0 είναι αναγκαία για μη γίνονται μάγκες κάποιοι της Α5, τότε αυτός ο ισχυρισμός δε θα ευσταθεί γιατί δε θα συμμετέχουν πλέον στην Α5 (οι μάγκες)! Η Α0 πρέπει να γίνει γιατί η διαφορά των αυτοκινήτων με την Α5 είναι πολύ μεγάλη. Επίσης, εφόσον συγκεντρώνονται οι απαιτούμενες συμμετοχές, δε βρίσκω καθόλου κακό κάποιος να πηγαίνει για το τσιγκάκι. Εφόσον, ξαναλέω, συμπληρώνονται οι συμμετοχές.
Πως θα ένιωθε κάποιος της Α6 αν τον έβαζαν μαζί με την Α7? έτσι απλά για μη δημιουργηθεί η Α6? Ξαναθυμίζω, η Ε9 διαχωρίστηκε από την Ε10! -
Μια απλή ερώτηση.
Υπάρχει πουθενά στον κόσμο αντίστηχη κατηγορία τής Α0;Και βέβαια δεν εννοώ κάτι σαν σε θεσμό cup. -
Κυριοι δεν καταλαβαινω γιατι τοσο μισος για τα αυτοκινητα αυτα. Η κατηγορια πρεπει να γινει γιατι μιλαμε για αυτοκινητα των 60-90 ιππων εναντιων αλλων με 120-160 και τελικες 150 χιλιομετρων.
Στο κατω κατω στο χερι τους ειναι να μετραει η κλασση. Αν δεν μετραει ουτοως η αλλως στην Α 5 θα μπαινει οπως οριζει ο κανονισμος οποτε ουτε γατα ουτε ζημια....
ΚΛΑΣΗ Α00