-
Ζητείται λύσης μαγική!
Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την BMW μου και ειλικρινά έχω χάσει τον μπούσουλα!
Γι αυτό…ότι προαιρείσθε παίδες!!Το πρόβλημα έχει ως εξής.
Όταν η θερμοκρασία περιβάλλοντος πέσει κάτω από τους 5 βαθμούς,η μηχανή δυσκολεύεται να πάρει εμπρός (παίρνει,αλλά κραταει δύσκολα ρελαντί ή σκορτσάρει στο γκάζι με 2α).
Όταν η θερμοκρασία πέσει κάτω από τους 3,ή δεν παίρνει καθόλου ή αν παρει έχει πολύ χαμηλό και ασυγχρόνιστο ρελαντί με τάση να σβήσει.Επίσης δεν ‘ακούει’ στο γκάζι.Αν καταφέρω και την κρατήσω αναμμένη,σε περίπου 30 δευρόλεπτα λειτουργίας, το ρελαντί στρώνει,αλλά και παίρνει αμέσως αν την σβύσεις!!
Επίσης αν αλλάξεις μπουζί την ώρα που δεν παίρνει….τότε παίρνει εμπρός!!Αλλά πάλι με σκορτσαρίσματα και τάση να σβύσει!!Αλλαγές που έγιναν πριν αρχίσει να παρουσιάζει το πρόβλημα.
Από Champion RC6YCC σε Bosch F7LDCR στην αρχή και NGK (BKR6EK) τώρα και φίλτρο JR.Εχω αλλάξει μοτεράκι ρελαντί και αισθητήρα κρύου!
Βοήθεια παίδες…έχει κανείς καμμιά ιδέα??!!
-
Ζητείται λύσης μαγική!
Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την BMW μου και ειλικρινά έχω χάσει τον μπούσουλα!
Γι αυτό…ότι προαιρείσθε παίδες!!Το πρόβλημα έχει ως εξής.
Όταν η θερμοκρασία περιβάλλοντος πέσει κάτω από τους 5 βαθμούς,η μηχανή δυσκολεύεται να πάρει εμπρός (παίρνει,αλλά κραταει δύσκολα ρελαντί ή σκορτσάρει στο γκάζι με 2α).
Όταν η θερμοκρασία πέσει κάτω από τους 3,ή δεν παίρνει καθόλου ή αν παρει έχει πολύ χαμηλό και ασυγχρόνιστο ρελαντί με τάση να σβήσει.Επίσης δεν ‘ακούει’ στο γκάζι.Αν καταφέρω και την κρατήσω αναμμένη,σε περίπου 30 δευρόλεπτα λειτουργίας, το ρελαντί στρώνει,αλλά και παίρνει αμέσως αν την σβύσεις!!
Επίσης αν αλλάξεις μπουζί την ώρα που δεν παίρνει….τότε παίρνει εμπρός!!Αλλά πάλι με σκορτσαρίσματα και τάση να σβύσει!!Αλλαγές που έγιναν πριν αρχίσει να παρουσιάζει το πρόβλημα.
Από Champion RC6YCC σε Bosch F7LDCR στην αρχή και NGK (BKR6EK) τώρα και φίλτρο JR.Εχω αλλάξει μοτεράκι ρελαντί και αισθητήρα κρύου!
Βοήθεια παίδες…έχει κανείς καμμιά ιδέα??!!
-
Ζητείται λύσης μαγική!
Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την BMW μου και ειλικρινά έχω χάσει τον μπούσουλα!
Γι αυτό…ότι προαιρείσθε παίδες!!Το πρόβλημα έχει ως εξής.
Όταν η θερμοκρασία περιβάλλοντος πέσει κάτω από τους 5 βαθμούς,η μηχανή δυσκολεύεται να πάρει εμπρός (παίρνει,αλλά κραταει δύσκολα ρελαντί ή σκορτσάρει στο γκάζι με 2α).
Όταν η θερμοκρασία πέσει κάτω από τους 3,ή δεν παίρνει καθόλου ή αν παρει έχει πολύ χαμηλό και ασυγχρόνιστο ρελαντί με τάση να σβήσει.Επίσης δεν ‘ακούει’ στο γκάζι.Αν καταφέρω και την κρατήσω αναμμένη,σε περίπου 30 δευρόλεπτα λειτουργίας, το ρελαντί στρώνει,αλλά και παίρνει αμέσως αν την σβύσεις!!
Επίσης αν αλλάξεις μπουζί την ώρα που δεν παίρνει….τότε παίρνει εμπρός!!Αλλά πάλι με σκορτσαρίσματα και τάση να σβύσει!!Αλλαγές που έγιναν πριν αρχίσει να παρουσιάζει το πρόβλημα.
Από Champion RC6YCC σε Bosch F7LDCR στην αρχή και NGK (BKR6EK) τώρα και φίλτρο JR.Εχω αλλάξει μοτεράκι ρελαντί και αισθητήρα κρύου!
Βοήθεια παίδες…έχει κανείς καμμιά ιδέα??!!
-
Mπορείς να μου δώσεις μοντέλο και τύπο ECU. ;;;
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Mπορείς να μου δώσεις μοντέλο και τύπο ECU. ;;;Ε36,του '96,2000cc,τύπος κινητηρα 206S2 Βασίλη!
Τύπο ECU τι εννοείς?Ο υπολογιστής είναι BOSCH! -
γεια σου Νικο
θα μεταφερω τοπροβλημα σου στο my-bmw.gr οπου μπορει να μην εχεις ερθει να το δεις, αλλα εκει κυριολεκτικα υπαρχει η bmw η ιδια....να σου πω οτι τα Βmw αντιδρανε πολυ πολυ περιεργα στις αλλαγες φιλτρου αερα/φιλτροχοανης....
Δεν συμφωνω που αλλαξες το φιλτρο...
Σου εχει ανεβει η καταναλωση? -
Αντρέα,είμαι ήδη μέλος εδω και πολλεεεεςς μέρες!!Θα μπω πάλι να δω!!
Οσον αφορά στα φίλτρα...εχω βάλει τα πάντα και δεν είχα ποτέ πρόβλημα!
JR πρώτη φορά δοκιμάζω!! -
Οκ εκανα ηδη post το προβλημα σου εκει....
θα το φτιαξουμε μην ανησυχεις
διαγνωστικο στον εγκεφαλο εβαλες πριν αλλαξεις αυτα που ειπες??
Θα επικοινωνησουμε με τους σωστους ανθρωπους και θα μαθουμε -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Τύπο ECU τι εννοείς?
Αν είναι πχ BOSCH motronic ......... M7
Εχω μερικά στοιχεία για ορισμένους εγκεφάλους της BOSCH + MARELLI που για δεδομένα προβλήματα δίνει πιθανές αιτίες.
Επάνω στο κουτί του εγκεφάλου έχει γραμμένο τον τύπο του .
Ο δικός σου είναι σίγουρα BOSCH MOTRONIC . .. . . .. ;;Αλλά και από το my-bmw.gr όπως έγραψε ο mkiii μπορεί να βηθήσουν.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Τύπο ECU τι εννοείς?
Αν είναι πχ BOSCH motronic ......... M7
Εχω μερικά στοιχεία για ορισμένους εγκεφάλους της BOSCH + MARELLI που για δεδομένα προβλήματα δίνει πιθανές αιτίες.
Επάνω στο κουτί του εγκεφάλου έχει γραμμένο τον τύπο του .
Ο δικός σου είναι σίγουρα BOSCH MOTRONIC . .. . . .. ;;Αλλά και από το my-bmw.gr όπως έγραψε ο mkiii μπορεί να βηθήσουν.
BOSCH Motronic είναι Βασίλη!!Ακριβώς δεν θυμάμαι!!Θα πρέπει να ανοίξω και να δώ ακριβώς?
Σ' ευχαριστώ πολύ για την προθυμία!! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Βοήθεια παίδες…έχει κανείς καμμιά ιδέα??!!
Μπορεί να θέλει καθάρισμα το αυτόματο τσοκ ή απλά να έχει βγει το βύσμα.
-
θελει αλλαγμα η bmw!
just kidding...!!! -
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Βοήθεια παίδες…έχει κανείς καμμιά ιδέα??!!
Μπορεί να θέλει καθάρισμα το αυτόματο τσοκ ή απλά να έχει βγει το βύσμα.
Αλλάχθηκε Δημήτρη με καινούργιο!!
Το εντυπωσιακό είναι πως όταν η θερμοκρασία είναι πάνω απο 5 βαθμούς παίρνει αμέσως και χωρίς κανένα πρόβλημα!!
Υποθέτω πως αυτό σημαίνει οτι δεν έχω πρόβλημα χαμηλής συμπίεσης στους κυλίνδρους! -
Ε τότε πέτα το και πάρε κανενα σοβαρό αυτοκίνητο!
-
Νίκο
Προσπάθησα να σου στείλω κάποια στοιχεία με email και με pm ...απέτυχα. : -?
Θα προσπαθήσω πάλι. -
Κατα 99,99% πιθανότητα είναι κάποιος απο τους σένσορες που χρησιμοποιεί η ECU και το αυτόματο τσόκ. Συγκεκριμένα, θα σου έλεγα (μιας και ειχα το ίδιο πρόβλημα, ακριβώς ίδια συμπτώματα) οτι μάλλον ειναι ενας σένσορας στον οποίο οι τεχνικοί αναφέρονται ως 'υποπίεσης'(?). Αν δεν κάνω λάθος φαίνεται στανταρντ σε διαγνωστικό έλεγχο.
-
Έχω δει παρόμοιο πρόβλημα σε 206.
Με πολύ κρύο το ρελαντί είναι ασταθές μέχρι να ζεσταθεί λιγάκιΔυστυχώς δεν μπορώ να βοηθήσω με αυτά τα μοντέρνα ηλεκτρονικά του διαβόλου που έχετε στα αυτοκίνητα σας!
-
μερικα πραγματα για να κυτταξεις kouk με σειρα πιθανοτητας και προτεραιοτητας:
-
τσεκαρε απωλεια υποπιεσης απο το σωληνακι που μπαινει στην εισαγωγη πριν τη πεταλουδα και ειναι το idle controller. Οχι αυτο με τις αναθυμιασεις λαδιου, το αλλο.. Σιγουρεψου οτι η σωληνα και στις δυο ακρες σφραγιζει.
-
τσεκαρε τη φλαντζα της πεταλουδας με το καπακι. Οταν κρυωνει πολυ η πεταλουδα συστελεται και -εαν εχει κουνηθει στο παρελθον- αφηνει αερα μεταξυ της φλαντζας της να μπει στην εισαγωγη που κανει lean το μιγμα και δεν αναβει /χαλαει ρελαντι. Κυτταξε μηπως παιρνει -λιγο- παραπανω σφιξιμο.
-
τσεκαρε ολες τις σωληνες απο το MAF και μετα. Ειναι ολες σφραγισμενες. Σφιξε λιγο τους κολιεδες αν απαιτηται. Μπορει ο εξτρα αερας να μπαινει απο εκει.
-
Επειδη μιλας για χοανη. Μηπως εχει πεσει λαδι στο καλωδιακι του MAF ? Καθαρισε το με καθαριστικο σπραυ επαφων.
-
τσεκαρε τα καλωδια του λαμδα μηπως εχει κοπει το ρευμα που ζεστενει το σενσορα ή μηπως απο παλιοβενζινη εχει μπουκωσει ο σενσορας.
-
Οι βαθμοι ψυχροτητας των NGK και Bosch δεν ειναι αντιστοιχοι (ειναι αναποδα). Θα εβαζα τα μαμα μπουζι με ενα βαθμο ψυχροτερα μονον.
-
Τσεκαρε τη μπαταρια σου για σωστη ταση. Εαν ειναι πανω απο 2 χρονια ισως να θελει αλλαγη. Ειδικα το κρυο 'ριχνει' αρκετα την αποδοση της. Μη ρωτας γιατι αλλα εχουν τρελλανει πολυ κοσμο οι μισοτελειωμενες μπαταριες.
Καψε το συντομοτερο τη βενζινη σου και βαλε απο αλλο βενζιναδικο σε περιπτωση που υπαρχει πολυ νερο μεσα.
-
-
Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:
μερικα πραγματα για να κυτταξεις kouk με σειρα πιθανοτητας και προτεραιοτητας:-
τσεκαρε απωλεια υποπιεσης απο το σωληνακι που μπαινει στην εισαγωγη πριν τη πεταλουδα και ειναι το idle controller. Οχι αυτο με τις αναθυμιασεις λαδιου, το αλλο.. Σιγουρεψου οτι η σωληνα και στις δυο ακρες σφραγιζει.
-
τσεκαρε τη φλαντζα της πεταλουδας με το καπακι. Οταν κρυωνει πολυ η πεταλουδα συστελεται και -εαν εχει κουνηθει στο παρελθον- αφηνει αερα μεταξυ της φλαντζας της να μπει στην εισαγωγη που κανει lean το μιγμα και δεν αναβει /χαλαει ρελαντι. Κυτταξε μηπως παιρνει -λιγο- παραπανω σφιξιμο.
-
τσεκαρε ολες τις σωληνες απο το MAF και μετα. Ειναι ολες σφραγισμενες. Σφιξε λιγο τους κολιεδες αν απαιτηται. Μπορει ο εξτρα αερας να μπαινει απο εκει.
-
Επειδη μιλας για χοανη. Μηπως εχει πεσει λαδι στο καλωδιακι του MAF ? Καθαρισε το με καθαριστικο σπραυ επαφων.
-
τσεκαρε τα καλωδια του λαμδα μηπως εχει κοπει το ρευμα που ζεστενει το σενσορα ή μηπως απο παλιοβενζινη εχει μπουκωσει ο σενσορας.
-
Οι βαθμοι ψυχροτητας των NGK και Bosch δεν ειναι αντιστοιχοι (ειναι αναποδα). Θα εβαζα τα μαμα μπουζι με ενα βαθμο ψυχροτερα μονον.
-
Τσεκαρε τη μπαταρια σου για σωστη ταση. Εαν ειναι πανω απο 2 χρονια ισως να θελει αλλαγη. Ειδικα το κρυο 'ριχνει' αρκετα την αποδοση της. Μη ρωτας γιατι αλλα εχουν τρελλανει πολυ κοσμο οι μισοτελειωμενες μπαταριες.
Καψε το συντομοτερο τη βενζινη σου και βαλε απο αλλο βενζιναδικο σε περιπτωση που υπαρχει πολυ νερο μεσα.
Υπάρχει η πιθανότητα να θέλουν καθάρισμα τα μπεκ ή να χάλασε το ποτενσιόμετρο; Γιατί κι εμένα το Citroen τα ίδια σχεδόν παρουσιάζει...
-
-
Νίκο σου γράφω μερικές απλές δουλειές που μπορείς να κάνεις μόνος σου. Απ'ότι είδα ο Vlasis σου έχει δώσει παρόμοιες οδηγίες.
Εψαξα λίγο τα αρχεία μου και βρήκα ότι το αυτοκίνητό σου μάλλον έχει εγκέφαλο Μotronic Μ3.1
Εαν έχεις πάει σε tester και έδειξε no faults :
1 : Επιθεώρησε όλες της σωληνώσεις υποπίεσης και της βαλβίδας του ρελαντί [ Idle Control Valve ] να μην έχουν καθόλου διαρροές
2 : Καθαρισμός του MAF [ airflow meter ] , και της φίσας του.
3 ; Καθαρισμός του λ sensor και της φίσας του , έλεγχος της καλωδίωσης .
4 ; Ελεγχος της τάσης της μπαταρίας με πολύμετρο min: 10 volt
5 ; Ελεγχος της πεταλούδας και της φλάντζας της μήπως έχει τζόγους ή διαρροή.
6 : Με τον κινητήρα εντελώς κρύο και το κλειδί σε θέση on , εαν μπορείς μέτρησε με ένα πολύμετρο το ρεύμα που έρχεται στη φίσα της ICV και σημείωσε το. Βάλε τη φίσα και βάλε μπροστά τον κινητήρα και περίμενε να ζεσταθεί , ξαναβγάλε τη φίσα με τον κινητήρα να δουλεύει και μέτρα πάλι το ρεύμα [τάση 0 12 V ] . Ταυτόχρονα δες αν άναψε το λαμπάκι του κινητήρα στα όργανα. Επίσης την ώρα που δουλεύει ο κινητήρας βγάλε τις φίσες μία-μία από τους sensors θερμοκρασίας αέρα και νερού. [του νερού δεν ειναι ο ίδιος με του οργάνου στο ταμπλό]
Εαν δεν μεταβλήθηκε η τάση στην ICV κακά μαντάτα.....έχει πρόβλημα ο εγκέφαλος.
Εάν κάθε φορά που βγάζεις τη φίσα της ICV ή των sensors ανάβει το λαμπάκι της μηχανής ...όλα καλάΕαν δεν έχεις πάει σε tester .πήγαινε να δεις τι βγάζει.
Σου στέλνω σε Excel τα fault codes των MOTRONIC και πιθανές αιτίες.
Εαν έχεις κάποια απορία πές μου.
Πρόβλημα με την BMW! ::[ΛΥΘΗΚΕΕΕΕ!!!]::