Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα με την BMW! ::[ΛΥΘΗΚΕΕΕΕ!!!]::
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα με την BMW! ::[ΛΥΘΗΚΕΕΕΕ!!!]::
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 17
    • 18
    • 1 / 18
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    48
    347
    1403
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouk last edited by

      Ζητείται λύσης μαγική!
      Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την BMW μου και ειλικρινά έχω χάσει τον μπούσουλα!
      Γι αυτό…ότι προαιρείσθε παίδες!!

      Το πρόβλημα έχει ως εξής.

      Όταν η θερμοκρασία περιβάλλοντος πέσει κάτω από τους 5 βαθμούς,η μηχανή δυσκολεύεται να πάρει εμπρός (παίρνει,αλλά κραταει δύσκολα ρελαντί ή σκορτσάρει στο γκάζι με 2α).
      Όταν η θερμοκρασία πέσει κάτω από τους 3,ή δεν παίρνει καθόλου ή αν παρει έχει πολύ χαμηλό και ασυγχρόνιστο ρελαντί με τάση να σβήσει.Επίσης δεν ‘ακούει’ στο γκάζι.

      Αν καταφέρω και την κρατήσω αναμμένη,σε περίπου 30 δευρόλεπτα λειτουργίας, το ρελαντί στρώνει,αλλά και παίρνει αμέσως αν την σβύσεις!!
      Επίσης αν αλλάξεις μπουζί την ώρα που δεν παίρνει….τότε παίρνει εμπρός!!Αλλά πάλι με σκορτσαρίσματα και τάση να σβύσει!!

      Αλλαγές που έγιναν πριν αρχίσει να παρουσιάζει το πρόβλημα.
      Από Champion RC6YCC σε Bosch F7LDCR στην αρχή και NGK (BKR6EK) τώρα και φίλτρο JR.

      Εχω αλλάξει μοτεράκι ρελαντί και αισθητήρα κρύου!

      Βοήθεια παίδες…έχει κανείς καμμιά ιδέα??!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kouk last edited by

        Ζητείται λύσης μαγική!
        Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την BMW μου και ειλικρινά έχω χάσει τον μπούσουλα!
        Γι αυτό…ότι προαιρείσθε παίδες!!

        Το πρόβλημα έχει ως εξής.

        Όταν η θερμοκρασία περιβάλλοντος πέσει κάτω από τους 5 βαθμούς,η μηχανή δυσκολεύεται να πάρει εμπρός (παίρνει,αλλά κραταει δύσκολα ρελαντί ή σκορτσάρει στο γκάζι με 2α).
        Όταν η θερμοκρασία πέσει κάτω από τους 3,ή δεν παίρνει καθόλου ή αν παρει έχει πολύ χαμηλό και ασυγχρόνιστο ρελαντί με τάση να σβήσει.Επίσης δεν ‘ακούει’ στο γκάζι.

        Αν καταφέρω και την κρατήσω αναμμένη,σε περίπου 30 δευρόλεπτα λειτουργίας, το ρελαντί στρώνει,αλλά και παίρνει αμέσως αν την σβύσεις!!
        Επίσης αν αλλάξεις μπουζί την ώρα που δεν παίρνει….τότε παίρνει εμπρός!!Αλλά πάλι με σκορτσαρίσματα και τάση να σβύσει!!

        Αλλαγές που έγιναν πριν αρχίσει να παρουσιάζει το πρόβλημα.
        Από Champion RC6YCC σε Bosch F7LDCR στην αρχή και NGK (BKR6EK) τώρα και φίλτρο JR.

        Εχω αλλάξει μοτεράκι ρελαντί και αισθητήρα κρύου!

        Βοήθεια παίδες…έχει κανείς καμμιά ιδέα??!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kouk last edited by

          Ζητείται λύσης μαγική!
          Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την BMW μου και ειλικρινά έχω χάσει τον μπούσουλα!
          Γι αυτό…ότι προαιρείσθε παίδες!!

          Το πρόβλημα έχει ως εξής.

          Όταν η θερμοκρασία περιβάλλοντος πέσει κάτω από τους 5 βαθμούς,η μηχανή δυσκολεύεται να πάρει εμπρός (παίρνει,αλλά κραταει δύσκολα ρελαντί ή σκορτσάρει στο γκάζι με 2α).
          Όταν η θερμοκρασία πέσει κάτω από τους 3,ή δεν παίρνει καθόλου ή αν παρει έχει πολύ χαμηλό και ασυγχρόνιστο ρελαντί με τάση να σβήσει.Επίσης δεν ‘ακούει’ στο γκάζι.

          Αν καταφέρω και την κρατήσω αναμμένη,σε περίπου 30 δευρόλεπτα λειτουργίας, το ρελαντί στρώνει,αλλά και παίρνει αμέσως αν την σβύσεις!!
          Επίσης αν αλλάξεις μπουζί την ώρα που δεν παίρνει….τότε παίρνει εμπρός!!Αλλά πάλι με σκορτσαρίσματα και τάση να σβύσει!!

          Αλλαγές που έγιναν πριν αρχίσει να παρουσιάζει το πρόβλημα.
          Από Champion RC6YCC σε Bosch F7LDCR στην αρχή και NGK (BKR6EK) τώρα και φίλτρο JR.

          Εχω αλλάξει μοτεράκι ρελαντί και αισθητήρα κρύου!

          Βοήθεια παίδες…έχει κανείς καμμιά ιδέα??!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Mπορείς να μου δώσεις μοντέλο και τύπο ECU. ;;;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kouk last edited by

              Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
              Mπορείς να μου δώσεις μοντέλο και τύπο ECU. ;;;

              Ε36,του '96,2000cc,τύπος κινητηρα 206S2 Βασίλη!
              Τύπο ECU τι εννοείς?Ο υπολογιστής είναι BOSCH!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mkiii last edited by

                γεια σου Νικο
                θα μεταφερω τοπροβλημα σου στο my-bmw.gr οπου μπορει να μην εχεις ερθει να το δεις, αλλα εκει κυριολεκτικα υπαρχει η bmw η ιδια....

                να σου πω οτι τα Βmw αντιδρανε πολυ πολυ περιεργα στις αλλαγες φιλτρου αερα/φιλτροχοανης....
                Δεν συμφωνω που αλλαξες το φιλτρο...
                Σου εχει ανεβει η καταναλωση?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kouk last edited by

                  Αντρέα,είμαι ήδη μέλος εδω και πολλεεεεςς μέρες!!Θα μπω πάλι να δω!!

                  Οσον αφορά στα φίλτρα...εχω βάλει τα πάντα και δεν είχα ποτέ πρόβλημα!
                  JR πρώτη φορά δοκιμάζω!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mkiii last edited by

                    Οκ εκανα ηδη post το προβλημα σου εκει....
                    θα το φτιαξουμε μην ανησυχεις
                    διαγνωστικο στον εγκεφαλο εβαλες πριν αλλαξεις αυτα που ειπες??
                    Θα επικοινωνησουμε με τους σωστους ανθρωπους και θα μαθουμε

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης kouk έγραψε:

                      Τύπο ECU τι εννοείς?

                      Αν είναι πχ BOSCH motronic ......... M7

                      Εχω μερικά στοιχεία για ορισμένους εγκεφάλους της BOSCH + MARELLI που για δεδομένα προβλήματα δίνει πιθανές αιτίες.
                      Επάνω στο κουτί του εγκεφάλου έχει γραμμένο τον τύπο του .
                      Ο δικός σου είναι σίγουρα BOSCH MOTRONIC . .. . . .. ;;

                      Αλλά και από το my-bmw.gr όπως έγραψε ο mkiii μπορεί να βηθήσουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kouk last edited by

                        Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

                        Τύπο ECU τι εννοείς?

                        Αν είναι πχ BOSCH motronic ......... M7

                        Εχω μερικά στοιχεία για ορισμένους εγκεφάλους της BOSCH + MARELLI που για δεδομένα προβλήματα δίνει πιθανές αιτίες.
                        Επάνω στο κουτί του εγκεφάλου έχει γραμμένο τον τύπο του .
                        Ο δικός σου είναι σίγουρα BOSCH MOTRONIC . .. . . .. ;;

                        Αλλά και από το my-bmw.gr όπως έγραψε ο mkiii μπορεί να βηθήσουν.

                        BOSCH Motronic είναι Βασίλη!!Ακριβώς δεν θυμάμαι!!Θα πρέπει να ανοίξω και να δώ ακριβώς?
                        Σ' ευχαριστώ πολύ για την προθυμία!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          takinen last edited by

                          Ο χρήστης kouk έγραψε:

                          Βοήθεια παίδες…έχει κανείς καμμιά ιδέα??!!

                          Μπορεί να θέλει καθάρισμα το αυτόματο τσοκ ή απλά να έχει βγει το βύσμα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            adis4gr last edited by

                            θελει αλλαγμα η bmw!
                            just kidding...!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kouk last edited by

                              Ο χρήστης takinen έγραψε:

                              Βοήθεια παίδες…έχει κανείς καμμιά ιδέα??!!

                              Μπορεί να θέλει καθάρισμα το αυτόματο τσοκ ή απλά να έχει βγει το βύσμα.

                              Αλλάχθηκε Δημήτρη με καινούργιο!!
                              Το εντυπωσιακό είναι πως όταν η θερμοκρασία είναι πάνω απο 5 βαθμούς παίρνει αμέσως και χωρίς κανένα πρόβλημα!!
                              Υποθέτω πως αυτό σημαίνει οτι δεν έχω πρόβλημα χαμηλής συμπίεσης στους κυλίνδρους!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                takinen last edited by

                                Ε τότε πέτα το και πάρε κανενα σοβαρό αυτοκίνητο!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Νίκο

                                  Προσπάθησα να σου στείλω κάποια στοιχεία με email και με pm ...απέτυχα. : -?
                                  Θα προσπαθήσω πάλι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    silencer51 last edited by

                                    Κατα 99,99% πιθανότητα είναι κάποιος απο τους σένσορες που χρησιμοποιεί η ECU και το αυτόματο τσόκ. Συγκεκριμένα, θα σου έλεγα (μιας και ειχα το ίδιο πρόβλημα, ακριβώς ίδια συμπτώματα) οτι μάλλον ειναι ενας σένσορας στον οποίο οι τεχνικοί αναφέρονται ως 'υποπίεσης'(?). Αν δεν κάνω λάθος φαίνεται στανταρντ σε διαγνωστικό έλεγχο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sirgus last edited by

                                      Έχω δει παρόμοιο πρόβλημα σε 206.
                                      Με πολύ κρύο το ρελαντί είναι ασταθές μέχρι να ζεσταθεί λιγάκι

                                      Δυστυχώς δεν μπορώ να βοηθήσω με αυτά τα μοντέρνα ηλεκτρονικά του διαβόλου που έχετε στα αυτοκίνητα σας!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vlasis_highlander last edited by

                                        μερικα πραγματα για να κυτταξεις kouk με σειρα πιθανοτητας και προτεραιοτητας:

                                        1. τσεκαρε απωλεια υποπιεσης απο το σωληνακι που μπαινει στην εισαγωγη πριν τη πεταλουδα και ειναι το idle controller. Οχι αυτο με τις αναθυμιασεις λαδιου, το αλλο.. Σιγουρεψου οτι η σωληνα και στις δυο ακρες σφραγιζει.

                                        2. τσεκαρε τη φλαντζα της πεταλουδας με το καπακι. Οταν κρυωνει πολυ η πεταλουδα συστελεται και -εαν εχει κουνηθει στο παρελθον- αφηνει αερα μεταξυ της φλαντζας της να μπει στην εισαγωγη που κανει lean το μιγμα και δεν αναβει /χαλαει ρελαντι. Κυτταξε μηπως παιρνει -λιγο- παραπανω σφιξιμο.

                                        3. τσεκαρε ολες τις σωληνες απο το MAF και μετα. Ειναι ολες σφραγισμενες. Σφιξε λιγο τους κολιεδες αν απαιτηται. Μπορει ο εξτρα αερας να μπαινει απο εκει.

                                        4. Επειδη μιλας για χοανη. Μηπως εχει πεσει λαδι στο καλωδιακι του MAF ? Καθαρισε το με καθαριστικο σπραυ επαφων.

                                        5. τσεκαρε τα καλωδια του λαμδα μηπως εχει κοπει το ρευμα που ζεστενει το σενσορα ή μηπως απο παλιοβενζινη εχει μπουκωσει ο σενσορας.

                                        6. Οι βαθμοι ψυχροτητας των NGK και Bosch δεν ειναι αντιστοιχοι (ειναι αναποδα). Θα εβαζα τα μαμα μπουζι με ενα βαθμο ψυχροτερα μονον.

                                        7. Τσεκαρε τη μπαταρια σου για σωστη ταση. Εαν ειναι πανω απο 2 χρονια ισως να θελει αλλαγη. Ειδικα το κρυο 'ριχνει' αρκετα την αποδοση της. Μη ρωτας γιατι αλλα εχουν τρελλανει πολυ κοσμο οι μισοτελειωμενες μπαταριες.

                                        Καψε το συντομοτερο τη βενζινη σου και βαλε απο αλλο βενζιναδικο σε περιπτωση που υπαρχει πολυ νερο μεσα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tifosaros last edited by

                                          Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:
                                          μερικα πραγματα για να κυτταξεις kouk με σειρα πιθανοτητας και προτεραιοτητας:

                                          1. τσεκαρε απωλεια υποπιεσης απο το σωληνακι που μπαινει στην εισαγωγη πριν τη πεταλουδα και ειναι το idle controller. Οχι αυτο με τις αναθυμιασεις λαδιου, το αλλο.. Σιγουρεψου οτι η σωληνα και στις δυο ακρες σφραγιζει.

                                          2. τσεκαρε τη φλαντζα της πεταλουδας με το καπακι. Οταν κρυωνει πολυ η πεταλουδα συστελεται και -εαν εχει κουνηθει στο παρελθον- αφηνει αερα μεταξυ της φλαντζας της να μπει στην εισαγωγη που κανει lean το μιγμα και δεν αναβει /χαλαει ρελαντι. Κυτταξε μηπως παιρνει -λιγο- παραπανω σφιξιμο.

                                          3. τσεκαρε ολες τις σωληνες απο το MAF και μετα. Ειναι ολες σφραγισμενες. Σφιξε λιγο τους κολιεδες αν απαιτηται. Μπορει ο εξτρα αερας να μπαινει απο εκει.

                                          4. Επειδη μιλας για χοανη. Μηπως εχει πεσει λαδι στο καλωδιακι του MAF ? Καθαρισε το με καθαριστικο σπραυ επαφων.

                                          5. τσεκαρε τα καλωδια του λαμδα μηπως εχει κοπει το ρευμα που ζεστενει το σενσορα ή μηπως απο παλιοβενζινη εχει μπουκωσει ο σενσορας.

                                          6. Οι βαθμοι ψυχροτητας των NGK και Bosch δεν ειναι αντιστοιχοι (ειναι αναποδα). Θα εβαζα τα μαμα μπουζι με ενα βαθμο ψυχροτερα μονον.

                                          7. Τσεκαρε τη μπαταρια σου για σωστη ταση. Εαν ειναι πανω απο 2 χρονια ισως να θελει αλλαγη. Ειδικα το κρυο 'ριχνει' αρκετα την αποδοση της. Μη ρωτας γιατι αλλα εχουν τρελλανει πολυ κοσμο οι μισοτελειωμενες μπαταριες.

                                          Καψε το συντομοτερο τη βενζινη σου και βαλε απο αλλο βενζιναδικο σε περιπτωση που υπαρχει πολυ νερο μεσα.

                                          Υπάρχει η πιθανότητα να θέλουν καθάρισμα τα μπεκ ή να χάλασε το ποτενσιόμετρο; Γιατί κι εμένα το Citroen τα ίδια σχεδόν παρουσιάζει...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Νίκο σου γράφω μερικές απλές δουλειές που μπορείς να κάνεις μόνος σου. Απ'ότι είδα ο Vlasis σου έχει δώσει παρόμοιες οδηγίες.

                                            Εψαξα λίγο τα αρχεία μου και βρήκα ότι το αυτοκίνητό σου μάλλον έχει εγκέφαλο Μotronic Μ3.1

                                            Εαν έχεις πάει σε tester και έδειξε no faults :

                                            1 : Επιθεώρησε όλες της σωληνώσεις υποπίεσης και της βαλβίδας του ρελαντί [ Idle Control Valve ] να μην έχουν καθόλου διαρροές

                                            2 : Καθαρισμός του MAF [ airflow meter ] , και της φίσας του.

                                            3 ; Καθαρισμός του λ sensor και της φίσας του , έλεγχος της καλωδίωσης .

                                            4 ; Ελεγχος της τάσης της μπαταρίας με πολύμετρο min: 10 volt

                                            5 ; Ελεγχος της πεταλούδας και της φλάντζας της μήπως έχει τζόγους ή διαρροή.

                                            6 : Με τον κινητήρα εντελώς κρύο και το κλειδί σε θέση on , εαν μπορείς μέτρησε με ένα πολύμετρο το ρεύμα που έρχεται στη φίσα της ICV και σημείωσε το. Βάλε τη φίσα και βάλε μπροστά τον κινητήρα και περίμενε να ζεσταθεί , ξαναβγάλε τη φίσα με τον κινητήρα να δουλεύει και μέτρα πάλι το ρεύμα [τάση 0 – 12 V ] . Ταυτόχρονα δες αν άναψε το λαμπάκι του κινητήρα στα όργανα. Επίσης την ώρα που δουλεύει ο κινητήρας βγάλε τις φίσες μία-μία από τους sensors θερμοκρασίας αέρα και νερού. [του νερού δεν ειναι ο ίδιος με του οργάνου στο ταμπλό]
                                            Εαν δεν μεταβλήθηκε η τάση στην ICV κακά μαντάτα.....έχει πρόβλημα ο εγκέφαλος.
                                            Εάν κάθε φορά που βγάζεις τη φίσα της ICV ή των sensors ανάβει το λαμπάκι της μηχανής ...όλα καλά

                                            Εαν δεν έχεις πάει σε tester …….πήγαινε να δεις τι βγάζει.

                                            Σου στέλνω σε Excel τα fault codes των MOTRONIC και πιθανές αιτίες.

                                            Εαν έχεις κάποια απορία πές μου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 1 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr