-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Τα έξοδα ενός e-shop είναι πολύ μικρότερα από τα έξοδα ενός κανονικού καταστήματος, ασυζητητί.εχει και μικροτερα περιθωρια κερδους ομως, καθως με 3 'κλικ' ο πελατης παει και ψωνιζει απο αλλου
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Τα έξοδα ενός e-shop είναι πολύ μικρότερα από τα έξοδα ενός κανονικού καταστήματος, ασυζητητί.
εχει και μικροτερα περιθωρια κερδους ομως, καθως με 3 'κλικ' ο πελατης παει και ψωνιζει απο αλλου
Διαφωνώ αλλά δεν έχω όρεξη τώρα να γράψω σεντόνι. Μπορούμε να τα πούμε κάποια στιγμή στο msn αν θες.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Τα έξοδα ενός e-shop είναι πολύ μικρότερα από τα έξοδα ενός κανονικού καταστήματος, ασυζητητί.
εχει και μικροτερα περιθωρια κερδους ομως, καθως με 3 'κλικ' ο πελατης παει και ψωνιζει απο αλλου
Ενώ στο πραγματικό ο κατάστημα ο πελάτης μπορεί να μη πάει καθόλου, να κάτσει σπίτι και να κάνει 38 κλικ.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Τα έξοδα ενός e-shop είναι πολύ μικρότερα από τα έξοδα ενός κανονικού καταστήματος, ασυζητητί.
εχει και μικροτερα περιθωρια κερδους ομως, καθως με 3 'κλικ' ο πελατης παει και ψωνιζει απο αλλου
Τα dvd rom που αγοράζετε μάρκας pionner ας πούμε μέσα στη σακούλα από κατασκευαστή της Ασσουάν που συνεργάζετε με την pioneer αλλά πωλούνται ως.....pioneer τα συμπονείτε κι αυτά μαζί με τα ελάχιστα κέρδη?
H μήπως θέλετε να μιλήσουμε για τις εμπορικές απατεωνιές και τη σαβούρα που πουλάνε τεράστιες αλυσίδες ηλκετρονικών?
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Τα έξοδα ενός e-shop είναι πολύ μικρότερα από τα έξοδα ενός κανονικού καταστήματος, ασυζητητί.
εχει και μικροτερα περιθωρια κερδους ομως, καθως με 3 'κλικ' ο πελατης παει και ψωνιζει απο αλλου
Τα dvd rom που αγοράζετε μάρκας pionner ας πούμε μέσα στη σακούλα από κατασκευαστή της Ασσουάν που συνεργάζετε με την pioneer αλλά πωλούνται ως.....pioneer τα συμπονείτε κι αυτά μαζί με τα ελάχιστα κέρδη?
ειπα, με 3 κλικ ηδη εισαι αλλου.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Τα έξοδα ενός e-shop είναι πολύ μικρότερα από τα έξοδα ενός κανονικού καταστήματος, ασυζητητί.
εχει και μικροτερα περιθωρια κερδους ομως, καθως με 3 'κλικ' ο πελατης παει και ψωνιζει απο αλλου
Τα dvd rom που αγοράζετε μάρκας pionner ας πούμε μέσα στη σακούλα από κατασκευαστή της Ασσουάν που συνεργάζετε με την pioneer αλλά πωλούνται ως.....pioneer τα συμπονείτε κι αυτά μαζί με τα ελάχιστα κέρδη?
ειπα, με 3 κλικ ηδη εισαι αλλου.
Δεν κατάλαβες καλά,το πληρώνεις και όταν σου έρθει στη σακούλα χυμαδαριό βλέπεις ότι το pioneer (ή toshiba klp δεν εχει σημασία η μάρκα επι του παρόντος) είναι μαστροινδός.
Αυτό ονομάζετε ΑΠΑΤΗ,αλλά ο κόσμος την απάτη την αντιλαμβάνετε μάλλον διαφορετικά......στο τελικό κόστος προφανώς γιατί αυτό είναι το μοναδικό του κριτήριο. -
το ιδιο συμβαινει και στο μπακαλη/ψαρα που αγοραζεις τσιπουρα Ταϊλάνδης για Αιγιοπελαγιτικη, και φυσικα τη πληρωνεις αναλογα...
και λοιπον?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
το ιδιο συμβαινει και στο μπακαλη/ψαρα που αγοραζεις τσιπουρα Ταϊλάνδης για Αιγιοπελαγιτικη, και φυσικα τη πληρωνεις αναλογα...και λοιπον?
Αυτό τι σημαίνει ότι όλα καλά?
Η είναι επιχείρημα?
Επικροτείς δηλ την απάτη?
Δεν είδα κανέναν να εναντιώνετε στους μεγαλοκαρχαρίες που ΝΟΜΙΜΑ απατεωνίζουν.
Οταν πουλάς κύριε samsung πρεπει να είναι SAMSUNG (made in china made in indonesia δεν έχει σημασία αυτό ειναι άλλο θέμα) μέσα στο κουτί του με τα φελιζόλ του και τα συναφή του.
Μη λέμε λοιπόν ο τάδε πουλάει samsung 30 ευρώ και το Χ shop το ίδιο (μη χέσω) samsung με 20!!
Αρα ο πρώτος είναι κλέφτης.
Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι τεράστιες διαφορές (στην ίδια χώρα) σε συγκεκριμένο προιόν παίζουν στην ποιότητα.
Αυτό είναι νόμος.
Ας προμηθευτεί απ την αντιπροσωπεία της samsung τα cdrom και τότε να μου αποδείξει το Χ shop την ικανότητα των εξευτελιστικών τιμών.Αλλά είπαμε,ο κόσμος είναι ΠΡΟΒΑΤΑ.
-
ελα βρε Μακη που εποκροτω την απατη!
-
Να σκεφτόμαστε λιγάκι και την απασχόληση γενικά. Καλό το φθηνό και ο μειοδοτικός διαγωνισμός, αλλα δημιουργεί φαύλο κύκλο. Ειδικά στην χώρα μας που η υπηρεσία είναι αυτή που συντηρεί το μισό πληθυσμό, δεν συμφέρει κανέναν να είμαστε τόσο αρνητικοί απέναντί της.
-
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Να σκεφτόμαστε λιγάκι και την απασχόληση γενικά. Καλό το φθηνό και ο μειοδοτικός διαγωνισμός, αλλα δημιουργεί φαύλο κύκλο. Ειδικά στην χώρα μας που η υπηρεσία είναι αυτή που συντηρεί το μισό πληθυσμό, δεν συμφέρει κανέναν να είμαστε τόσο αρνητικοί απέναντί της.Να πω την αμαρτία μου πάντως, αριστερό που να έχει τόσο ορθές αποψεις επι του προκειμένου, δεν περίμενα να 'συναντήσω'....!!!
-
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Να σκεφτόμαστε λιγάκι και την απασχόληση γενικά. Καλό το φθηνό και ο μειοδοτικός διαγωνισμός, αλλα δημιουργεί φαύλο κύκλο. Ειδικά στην χώρα μας που η υπηρεσία είναι αυτή που συντηρεί το μισό πληθυσμό, δεν συμφέρει κανέναν να είμαστε τόσο αρνητικοί απέναντί της.+1
Τέσπα, εγώ προσωπικά το απέξω το αποφεύγω αν η διαφορά είναι μικρότερη του 15-20%, τουλάχιστον για τα είδη που έχω πάρει ως τώρα. Αυτό βέβαια υπό την προϋπόθεση πως τα μαγαζιά με τα οποία θα έχω παρτίδες δεν θα είναι ΓΤΠΚ. Αλλά όταν βλέπεις κάτι τραγικές διαφορές της τάξεως του 50% πάνω που ξεφεύγουν γιατί να κάτσεις να ασχοληθείς;
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Φαντάζομαι πως ο Ηλίας εννοεί ότι αν αγοράσεις από εδώ θα στηρίξεις αυτόν που κάποια στιγμή θα έρθει να αγοράσει και από εσένα είτε προϊόντα είτε υπηρεσίες. Απλά έχουμε αγανακτίσει οι περισσότεροι από εμάς τόσο πολύ με αυτά που βλέπουμε (ακρίβεια, παπαδαριό, κλέφτες πολιτικοί) που από αντίδραση πολλοί λένε δεν παίρνω τπτ από εδώ προτιμώ έξω. Εκτός και αν η διαφορά είναι τρελή οπότε το έξω είναι μονόδρομος. -
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Πως περιμένει κανεις το κατάστημα να έχει τιμές παραπλήσιες με τα e-commerce ;
.το κατάστημα στοκάρει εμπόρευμα
.απασχολεί πωλητές
.έχει πάγια έξοδα, φθορές κλπNα προσθέσω μήπως εδω και κάτι αλλο σημαντικό που το ξεχνάμε ;;;;;;
Το e-shop απευθύνεται σε αγορά εκατομμυρίων και κάποιες φορές 10άδων εκατομμυρίων καταναλωτών, ενω το φυσικό σε πολύ-πολύ-πολύ λιγότερους. Οποιος μπορεί και κυρίως θέλει, ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
Εκτός κι αν πηγαίνεις στα μαγαζιά (όχι εσύ προσωπικά) ακούς, βλέπεις και μετα ψωνίζεις ιντερνετ.
Αυτό όμως δεν είναι φαίαρ.Σύνηθες πια φαινόμενο, που έχει ως αποτέλεσμα αυτό.......
............. πας σε ένα μικρό μαγαζί, ανταλλακτικών έστω, να βρεις κάτι και δεν το έχουν στοκ -
και την σχεδόν εξάλειψη αυτού.....
...........και ενδεχομένως να ακούσεις μια επαγγελματική συμβουλή.
Να μας δώσει δηλαδή την επαγγελματική του συμβουλή ο άλλος, να μας δείξει το προιόν ζωντανό, να το περιεργαστούμε, να ρωτήσουμε όλες τις απορίες μας, να τον απασχολήσουμε εμείς για κανα τέταρτο και αλλοι 15 σα κι εμας επίσης και να πάμε εμεις τα γατόνια να το τσιμπήσουμε πιο φτηνό απ΄το νετ....
Γιατί ποιος σου είπε ότι τα online shops δεν διατηρούν στοκ; Πώς το παίρνεις την άλλη μέρα;
Η εννοια του.... στοκ φίλε elteo, δεν είναι τόσο απλή όσο την παρουσιάζεις. Είναι αλλο θέμα να κρατάς πχ. 10 τεμάχια στοκ του τάδε προιόντος απευθυνόμενος σε μια αγορά 70.000 κατοίκων ( X κατάστημα στη Βέροια για παράδειγμα) , κι αλλο 10 τεμάχια του ιδιου προιόντος που απευθύνεται σε μια αγορά 10.000.000 οπως η Ελλάδα. Επίσης η σπανιότητα του προιόντος και η κινησιμότητά του παίζουν μεγάλο ρόλο. Φίλος εμπορος για παράδειγμα, πουλάει ανδρικό παλτό σε χρώμα αγελαδέ και εχει 3 τεμάχια στο κατάστημα. Περιμένει απο μια αγορά 200.000 Λαρισαίων (που δε θα περάσουν κι ολοι απο το μαγαζί του) να τα αγοράσουν. Τα κρεμάει στην κρεμάστρα και περιμένει να ερθουν να τα πάρουν. Αυτό μπορεί να του πάρει και 2 χειμώνες όμως. Στο νετ που τα έχω όμως εγω κι απευθύνομαι σε κάποια εκατομμύρια χρήστες, ενδέχεται να τα δώσω σε 1 μήνα. Πρέπει (κατα wannabe), να το πουλήσει εκείνος όσο εγω ;; Μάλλον όχι....Και θα έρθει μετά ο pimp στο θέμα 'Aκρίβεια; Που όφείλεται ; Τί θα κάνουμε; Τί συμβαίνει; Χανόμαστε. Πού πάμε ; Τραβάω τ΄αρχίδια μου....' και θα γκρινιάζει που το κατάστημα του φίλου μου, είδε τον κώλο του ωραίο και θέλει να του τον πιάσει, κι ευτυχώς που εγω το καλό και τίμιο παλληκαρι με το κλανe-shop είμαι φτηνός και τον γλυτώνω απ΄τα έξοδα....
Αρα, αλλη βαρύτητα εχει το στοκ σε κάθε περίπτωση.
-
Το θέμα είναι να κάνει κάτι και ο καταστηματάρχης για να πουλήσει. Τα προβλήματα που περιγράφετε υπάρχουν, αλλά πρέπει να χουμε υπ όψιν ότι κανείς δεν θα αγοράσει απ το χ τοπικό μαγαζί από φιλανθρωπία. Πρόσφερέ μου εξυπηρέτηση, γνώσεις, χαμόγελο, καφέ, ο,τιδήποτε βρε αδερφέ για να με πείσεις να σε στηρίξω αντισταθμίζοντας το μειονέκτημα της υψηλότερης τιμής.
Όπως ανέφερα μερικά ποστ πιο πάνω, σε κάποιους τομείς οι ευσυνείδητοι και σωστοί επαγγελματίες δουλεύουν μια χαρά, τουλάχιστον σε εξειδικευμένες αγορές.
Θέμα ισορροπίας είναι όλα και από την πλευρά του εμπορου και απ' αυτήν του καταναλωτή.
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Και μετά περιμένεις από αυτά τα (κατά δήλωσίν σου) κλεφτρόνια να πληρώσουν το μισθό σου.
Ωραίος!Αυτοί όπως λες μου πληρώνουν το μισθό μου, εγώ πληρώνω τις φοροκλεψιές τους.(1.019 θα σκάσω φέτος) Ανάλογα από ποια πλευρά το βλέπεις.Μην αρχίσουμε πάλι, το έχουμε εξαντλήσει το θέμα και έχουμε εξαντληθεί κι εμείς.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Θυμάται κανείς τις αρχές της δεκαετίας του '90?Είχε έρθει, τότε, το Makro.
Απαίτησε, και πήρε, τρομερές εκπτώσεις. Με ειδικές συσκευασίες. Και 'έσκυψαν' όλοι οι προμηθευτές.
Διαμαρτυρήθηκαν οι μικροί ότι μια τέτοια πολιτική θα τους κλείσει. Τους έγραψαν κανονικά.Ήρθε μετά το Carrefour.
Απαίτησε, και πήρε, τεράστιες εκπτώσεις.
Διαμαρτυρήθηκαν οι μικροί ότι μια τέτοια πολιτική θα τους κλείσει. Τους έγραψαν κανονικά.Το ίδιο έγινε και με τους Βέλγους που πήραν τον ΑΒ.
Μετά πλάκωσε το Lidl.
Και όλα τα μεγάλα Super Market διαμαρτυρήθηκαν ότι χαλάει την αγορά και θα τους κλείσει!!!Μικροί δεν υπήρχαν πιά.
Μετά από λίγο τα βρήκαν τα SM και όλα μέλι γάλα.
Οι προμηθευτές συνεχίζουν να δίνουν τεράστιες εκπτώσεις και να πληρώνονται του Αγίου ανήμερα. Διαμαρτυρόμενοι ότι αντιμετωπίζουν εκβιαστικές πολιτικές!
Ποιός φταίει?
Οι προμηθευτές που δεν συνενοήθηκαν ώστε να τηρήσουν μια ενιαία πολιτική?
Οι καταναλωτές που έτρεξαν στα SM και αγνόησαν τους μικρούς?Όλοι?
Αφήστε τα να πάνε στον διάλο! Μύλος είναι! Και δεν τελειώνει ποτέ.
Α. Και μη μου πει κανείς ότι λέω θεωρίες. Όλα αυτά τα έζησα από μέσα.
Να κάνω και' γω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου.
Όλα αυτά που λες είναι ναι μεν σωστα αλλά ειναι μια φυσική εξέλιξη της αγοράς. Ο καταναλωτής αποφάσισε να πάει στο σουπερμαρκετ γιατί: α) δεν χρειάζεται να τρέχει σε μπακάλη, κρεοπόλη κλπ τα κάνει όλα μια και καλή β) κατα πάσα πιθανότητα θα του έρθουν και φθηνότερα και γ) έχει ευρεία γκάμα προϊόντων να διαλέξει. Αν γίνουν μονοπώλιο και χρεώνουν όσο θέλουν τα ΣΜ τότε, σύμφωνα με την μικροοικονομική θεωρία, θα μπουν νέοι παίκτες στον κλάδο διότι τα περιθώρια κέρδους είναι ιδιαίτερα ελκυστικά.Ο μπακάλης, λοιπόν, αυτό που μπορει να κάνει είναι: α) να μείνει εκεί που είναι β) να στραφεί σε άλλο κλάδο γ) να διαφοροποιήσει το προϊόν του δ) να 'ενωθεί' με άλλους μπακάλιδες και να φτιάξουν δικό τους ΣΜ. Δεν μου'ρχεται κάποια άλλη ιδέα..
Αυτά όλα δεν τα πιστεύω 100% διότι η πληροφόρηση δεν διαχέεται παντού, οι άνθρωποι δεν είναι 100% ορθολογικοί, δεν υπάρχει 100% ελεύθερη αγορά.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Το θέμα είναι να κάνει κάτι και ο καταστηματάρχης για να πουλήσει. Τα προβλήματα που περιγράφετε υπάρχουν, αλλά πρέπει να χουμε υπ όψιν ότι κανείς δεν θα αγοράσει απ το χ τοπικό μαγαζί από φιλανθρωπία. Πρόσφερέ μου εξυπηρέτηση, γνώσεις, χαμόγελο, καφέ, ο,τιδήποτε βρε αδερφέ για να με πείσεις να σε στηρίξω αντισταθμίζοντας το μειονέκτημα της υψηλότερης τιμής.Όπως ανέφερα μερικά ποστ πιο πάνω, σε κάποιους τομείς οι ευσυνείδητοι και σωστοί επαγγελματίες δουλεύουν μια χαρά, τουλάχιστον σε εξειδικευμένες αγορές.
Θέμα ισορροπίας είναι όλα και από την πλευρά του εμπορου και απ' αυτήν του καταναλωτή.
To θεμα ειναι οτι πολλοι μικρομεσαιοι ανοιξανε ενα μαγαζι μονο και μονο επειδη δεν βρηκανε δουλεια στο δημοσιο,και στην συνεχεια δεν μπορεσαν να ανταποκριθουν στις αναγκες του κλαδου.Το να μεταπωλεις προϊοντα ειναι ευκολο,το να βρεις τα σωστα προϊοντα στις σωστες τιμες ειναι δυσκολο και κανει την διαφορα.
Με εχει εντυπωσιασει η ευκολια με την οποια ολοι πετανε ενα καπελο πανω στην τιμη δινοντας οσα κι αν τους ζητανε ο ενοικιαστης,ο χονδρεμπορος κτλ αρκει να ανοιξουν ενα μαγαζι,και μετα γκρινιαζουν οτι δεν εχουν πελατες.Ε βεβαια δεν εχεις πελατες γιατι πουλας οτι ναναι και ζητας οσα σου λειπουν,αυτο δεν ειναι εμποριο! -
Ο χρήστης Pathos έγραψε:
....Makro...Carrefour...ΑΒ...Lidl...SM...καταναλωτές...
...Όλα αυτά που λες είναι ναι μεν σωστα αλλά ειναι μια φυσική εξέλιξη της αγοράς. Ο καταναλωτής αποφάσισε να πάει στο σουπερμαρκετ γιατί: α) δεν χρειάζεται να τρέχει σε μπακάλη, κρεοπόλη κλπ τα κάνει όλα μια και καλή β) κατα πάσα πιθανότητα θα του έρθουν και φθηνότερα και γ) έχει ευρεία γκάμα προϊόντων να διαλέξει. Αν γίνουν μονοπώλιο και χρεώνουν όσο θέλουν τα ΣΜ τότε, σύμφωνα με την μικροοικονομική θεωρία, θα μπουν νέοι παίκτες στον κλάδο διότι τα περιθώρια κέρδους είναι ιδιαίτερα ελκυστικά...
Καλημέρα.
Κοίτα να δεις τι γίνεται...
Τα ΣΜ στην αρχή τράβηξαν τον (κακό και μη ενημερωμένο) καταναλωτή, με τις χαμηλότερες τιμές τους. Πουλούσαν χωρίς πρόβλημα χάνοντας, αφού γνώριζαν που απευθύνονται και τι θα ακολουθούσε... Τα μικρομάγαζα συνέχιζαν να έχουν καλύτερη ποιότητα, ιδιαίτερα στα τρόφιμα.
(Αλλά ποιός τα θέλει, πλέον; Στα ΣΜ παίρνουμε έτοιμο, μαγειρεμένο φαγητό. Πολλές φορές, νοστιμότερο απ' της κυράς του σπιτιού...)
Μετά μπήκαν στους κατασκευαστές. 'Άκου', ειπαν, 'θέλω όλη σου την παραγωγή. Θα σου την πάρω με Χ έκπτωση, θ' αρχίσω να σε πληρώνω από το δεύτερο φορτίο κ θα σε πληρώνω 6 μήνες μετά την παραλαβή. Αν δεν θέλεις, δεν βάζω προϊόντα σου στα καταστήματά μου'. Αυτά τα είπαν αφού είχαν συνεννοηθεί, κι όποιος αμφιβάλλει ζει σε άλλον πλανήτη. Ξαφνικά οι μπακάληδες βρέθηκαν δίχως προϊόντα. Οι περισσότεροι έκλεισαν. Ανάλυση εδώ δεν χρειάζεται, τα έχουν γράψει κι άλλοι.
Εκεί που τα ΣΜ δεν 'χτύπησαν' είναι οι μικροί κατασκευαστές / παραγωγοί, αυτούς δεν τους υπολογίζουν. Κι ευτυχώς κάποιοι άνθρωποι ακόμα υπάρχουν, που ξέρουν τις πηγές κι έμειναν μπακάληδες. Και μπορούμε, όσοι ενδιαφερόμαστε για το τι τρώμε, να βρούμε ακόμα τρόφιμα ποιότητας σε σωστές τιμές.
Γιατί, εννοείται, όταν έκλεισαν τα μικρομάγαζα τα ΣΜ ανέβασαν τιμές. Τι λέω 'ανέβασαν', 'πολλαπλασίασαν' είναι το σωστό. Κι άρχισαν, επί τέλους, να έχουν κέρδη.Έπεσε δουλειά, το στέλνω μέχρι εδώ κι αν χρειαστεί επανέρχομαι.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
με 3 κλικ ηδη εισαι αλλου.Η έννοια της αγοράς, το 'πάω για ψώνια', δλδ, εμπεριείχε και την βόλτα και τις προσωπικές επαφές και την ψιλοκουβέντα.
Με 3 κλικ είσαι (μεταφορικά και κυριολεκτικά) αλλού.
Δεν υπάρχει στην πραγματικότητα το 'καλύτερο'. Καλύτερο για μένα είναι εκείνο που μου αρέσει κ με εξυπηρετεί περισσότερο.
Κι αν αυτό είναι να είμαι κλεισμένος στο φρούριό μου κι ας πάνε να ... μην πω ... όλοι οι άλλοι, so be it.
Αλλά όχι, δεν είναι τόσο απλό: Θέλω να κάνω και το κομμάτι μου, να το ξέρουν όλοι ότι εγώ είμαι καλύτερος, εξυπνότερος, πονηρότερος, πιό μάγκας. Αμ' πως;...
Tελικα που βρισκεται το προβλημα της ελληνικης οικονομιας;