-
Πάντως απο φωτογραφίες και στοιχεία που δίνονται σε άλλη ιστοσελίδα, φαίνεται να έχει γίνει πολύ καλή δουλειά στο εσωτερικό, οι προδιαγραφές της ανάρτησης δείχνουν ότι το αυτοκίνητο θα είναι προσεγμένο σε θέμα οδικής συμπεριφοράς και άνεσης.
Το ζήτημα είναι οι κινητήρες: Απο τις πληροφορίες που υπάρχουν οι δυό μεγαλύτεροι των 2.0 και 2.5 λίτρων είναι απο το 6. Το θέμα είναι οι 1.4 και 1.6 λίτρων. Αν υπάρξούν ιπποδυνάμεις της τάξεως 100 και 120 ίππων αντίστοιχα τότε τα πραγματά θα είναι ικανοποιητικά. Αλλιώς οι δυνατότητες του πλαισίου όπως προδιαγράφονται θα μείνουν ανεκμετάλευτες.
-
Ο χρήστης pankal έγραψε:
Πρώτες εντυπώσεις, που συνηγορούν πως πρόκειται για σχεδιαστική εξέλιξη του υπάρχοντος μοντέλου.
Και καλά, το 4πορτο ήταν και είναι όμορφο, το 5πορτο όμως;
Και να πεις πως βασίζεται στην προηγούμενη πλατφόρμα, όπως το Golf VI, να το καταλάβω. Αυτό όμως είναι στην πλατφόρμα του νέου Focus, πως το κάνανε να μοιάζει με απλό facelift..Διαφωνω.Εχουν χρησιμοποιηθει εκτενως καινοργια στοιχεια απο το νεο 6(μπρος προβολος,φωτιστικα,φτερα),το νεο 2 sedan(νευρα στις πορτες) και γενικα στα λιγη ομοιοτητα βλεπω με το απερχομενο.Που ηταν και αυτο πολυ ομορφο.Το 5θυρο απο την αλλη πλευρα παραμενει αγνωστη ποσοστητα
-
έλεος!! ούτε ένα όμορφο αυτοκίνητο δεν βλέπεις πια τι ασχήμια είναι αυτή
-
Καλά, μην απογοητεύεσαι τόσο...
-
Εννοείται ότι είναι **το ομορφότερο **σεντάν, έτσι?
-
πάντως από κάτι σιτροέν c4 pallas με τη ντιβανοκασέλα πίσω είναι πολύ καλύτερο ...
-
Ο χρήστης paulgiot έγραψε:
Διαφωνω.Εχουν χρησιμοποιηθει εκτενως καινοργια στοιχεια απο το νεο 6(μπρος προβολος,φωτιστικα,φτερα),το νεο 2 sedan(νευρα στις πορτες) και γενικα στα λιγη ομοιοτητα βλεπω με το απερχομενο.Που ηταν και αυτο πολυ ομορφο.Το 5θυρο απο την αλλη πλευρα παραμενει αγνωστη ποσοστητα
οι διαστάσεις του πάντως είναι σχεδόν ίδιες με του απερχόμενου και πάντως το ότι μοιάζει πολύ το λένε και οι δημοσιογράφοι που το είδαν από κοντά στο Λος Άντζελες.
Ιδού και το 5πορτο

από το autojournal.fr.
Σε καμιά 10αριά μέρες, θα το δούμε ολόκληρο..ελπίζω το κρυμμένο πίσω μέρος να είναι πιο σπορ από το τωρινό. -
μου θυμίζει το προηγούμενο Μαζντα 2....το πολυμορφικό.
-
Το σενταν μου αρεσει ,ελπιζω σε κατι πιο δυναμικο στο 5πορτο απο το υπαρχον.
-
το σενταν ειναι απλα το ομορφοτερο της κατηγοριας αυτη τη στιγμη.Εμενα μ'αρεσει το ιδιο και η Corolla αλλα γουστα ειναι αυτα...
-
τελικά το βγάλανε γρηγορότερα από ότι νομίζαμε..

από περίεργες γωνίες το δειχνουν και δεν έχω αποφασίσει αν μου αρέσει ή όχι
δηλ. αν είναι πιο χαμηλό από το υπάρχον, θα είναι καλό, αλλιώς... -
αν εξαιρέσεις το γελίο προφυλακτήρα-μάσκα εμπρός, δεν είναι κακό...
το εσωτερικό πάντως το χάλασαν...αυτή η καμπύλη...το παρόν, αν και λίγο συντηρητικό, ήταν πολύ όμορφο!
-
Επισημες φωτο





-
μία από τα ίδια...
-
Τον κωλο δεν τον συμμαζεψαν... κινητηρες δεν εβαλαν, αλμυρη τιμη θα εχει... ποιος ο λογος να το επιλεξω?
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Επισημες φωτο
ίδια φιλοσοφία βλέπω στα φώτα....κάθε γενιά τα τραβάμε να κάνουμε face lifting...

-
Καλα,πως ειναι ετσι ο πισω προφυλαχτηρας;
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Τον κωλο δεν τον συμμαζεψαν... κινητηρες δεν εβαλαν, αλμυρη τιμη θα εχει... ποιος ο λογος να το επιλεξω?Ακομα κι ετσι θα βρει το κοινο του νομιζω.Αλλωστε τα αυτοκινητα δεν σχεδιαζονται μονο με βαση το τι μπορει θελει ο χ υποψηφιος αγοραστης
Για τους κινητηρες εχεις καποιο δικιο,αλλα πολλα ακουγονται για lite turbo μεσα στο '09.
για το θεμα εμφανισης εμενα πολυ μ'αρεσε δεν το κρυβω.Εχει αυτη την ηπια και ισορροπημενη ιαπωνικη προσεγγιση σε ευρωπαικο θεμα
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Τον κωλο δεν τον συμμαζεψαν... κινητηρες δεν εβαλαν, αλμυρη τιμη θα εχει... ποιος ο λογος να το επιλεξω?+...0.5!
Εάν έχει την ίδια κακή χωροταξική διαρύθμιση με το υπάρχον 3άρι (μακρύ και μικρό πορτμπαγκάζ) και δεν μπει κάποιο καλό μοτέρ τότε δεν θα έχει κάτι το ουσιαστικά καινούργιο. Πάντως αλμυρό ποτέ δεν ήταν το 3...
Σε ντιζάιν το 5πορτο στις φώτο φαίνεται ωραίο πάντως, μέσα δεν μου πολυαρέσει θυμίζει νέο σιβίκ (μπλιάχ)
-
Τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του ήταν πολύ αλμυρό το 3. Μετά έριξαν την τιμή.
Νέο Mazda 3