-
Ο χρήστης tassos_th έγραψε:
Παιδιά πως θα περάσει ο καιρός;Μέχρι τέλος Φεβρουαρίου που μου είπαν οτι θα έρθει μου μοιάζει αιώνας!Tι να πούμε κι εμείς που μάθαμε σήμερα οτι το DSG μπαινει σε παραγωγή τον Φλεβάρη αντί για Γενάρη και δεν ξέρουμε τελικά πότε θα παραλάβουμε......ελπίζω Μάρτη πάντως γιατί στο site της Volkswagen σε Αγγλία και Γερμανία το 1.4 160 DSG δεν προσφέρεται οπότε έχω πιθανότητες να είμαι στους πρωτους 1000 Πανευρωπαικά...και μετά ξύπνησα!!!
-
Ο χρήστης dimik έγραψε:
Παιδιά πως θα περάσει ο καιρός;Μέχρι τέλος Φεβρουαρίου που μου είπαν οτι θα έρθει μου μοιάζει αιώνας!
Tι να πούμε κι εμείς που μάθαμε σήμερα οτι το DSG μπαινει σε παραγωγή τον Φλεβάρη αντί για Μάρτη και δεν ξέρουμε τελικά πότε θα παραλάβουμε......ελπίζω Μάρτη πάντως γιατί στο site της Volkswagen σε Αγγλία και Γερμανία το 1.4 160 DSG δεν προσφέρεται οπότε έχω πιθανότητες να είμαι στους πρωτους 1000 Πανευρωπαικά...και μετά ξύπνησα!!!
Σου το εύχομαι να το πάρεις απο τους πρώτους!
Η αναμονή σκοτώνει! -
Για το σπορ πακέτο που λεγατε πριν....
Την προηγουμενη παρασκευη (απογευμα) που ειχα κανονισει να το κλεισω παω στην
αντιπροσωπια Μα....ς θεσσαλονικη και μου λεει οτι πριν λιγο ανοιξε το σπορ πακετο με 545.Η μεγαλη μα..κια ειναι οτι αν θες (οπως εγω) να βαλεις interlagos πληρωνεις και τα 545 του σπορ πακετου και τα 465 της interlagos....!
Και τελικα υπεκυψα και τα εβαλα ολα!
-
Ο χρήστης Panos Boutos έγραψε:
Για το σπορ πακέτο που λεγατε πριν....Την προηγουμενη παρασκευη (απογευμα) που ειχα κανονισει να το κλεισω παω στην
αντιπροσωπια Μα....ς θεσσαλονικη και μου λεει οτι πριν λιγο ανοιξε το σπορ πακετο με 545.Η μεγαλη μα..κια ειναι οτι αν θες (οπως εγω) να βαλεις interlagos πληρωνεις και τα 545 του σπορ πακετου και τα 465 της interlagos....!
Και τελικα υπεκυψα και τα εβαλα ολα!
Χμμ.. Όχι ακριβώς.. όταν παρήγγειλα το δικό μου που το κοίταξα, αν έβαζες το σπόρ πακέτο η τιμή των interlagos μειωνόταν κατά τα 200 ευρώ... Υποθέτω ο πωλητής δεν είναι ενημερωμένος, δες στο γερμανικό/ελβετικό κτλ site,
Άντε και καλορίζικο
-
Ο χρήστης panathaninf έγραψε:
Για το σπορ πακέτο που λεγατε πριν....
Την προηγουμενη παρασκευη (απογευμα) που ειχα κανονισει να το κλεισω παω στην
αντιπροσωπια Μα....ς θεσσαλονικη και μου λεει οτι πριν λιγο ανοιξε το σπορ πακετο με 545.Η μεγαλη μα..κια ειναι οτι αν θες (οπως εγω) να βαλεις interlagos πληρωνεις και τα 545 του σπορ πακετου και τα 465 της interlagos....!
Και τελικα υπεκυψα και τα εβαλα ολα!
Χμμ.. Όχι ακριβώς.. όταν παρήγγειλα το δικό μου που το κοίταξα, αν έβαζες το σπόρ πακέτο η τιμή των interlagos μειωνόταν κατά τα 200 ευρώ... Υποθέτω ο πωλητής δεν είναι ενημερωμένος, δες στο γερμανικό/ελβετικό κτλ site,
Άντε και καλορίζικο
Ρε παιδιά επειδή μου έχετε βάλει φυτίλια και σκέφτομαι να αλλάξω την παραγγελία και να βάλω σπορ πακέτο με ή χωρίς Interlagos μπορεί κάποιος να μου δώσει ενδεικτικές τιμές για τα ελάστικα;;;
π.χ 225 R17 αντί 235 R17 και 235 R18
Πρέπει να σκεφτώ και το κόστος μετά την αγορά......
-
για τισ 18' 4 λαστιχα περιπου 1000-1100
για 17' με 235 περιπου 700 -
Ο χρήστης dimz έγραψε:
για τισ 18' 4 λαστιχα περιπου 1000-1100
για 17' με 235 περιπου 700Ευχαριστώ...τελικά μάλλον δεν συμφέρει από άποψη κόστους/απόδοσης.
Για τα 225 να υπολογίζω γύρω στα 500;;;;
-
Ο χρήστης dimik έγραψε:
Για τα 225 να υπολογίζω γύρω στα 500;;;;
Για 225/45/17 υπολόγιζε τα εξής στο περίπου:
Fulda = 400
Pirelli Rosso = 550
Continental Contact 3 / =600-630
Michelin = 600
Goodyear f1 = 650
Τoyo R888 = από 750 έως 1350 !!!! (Αυτό είναι ημισλίκ αλλά το έγραψα για να δείξω το 'χαός' στην αγορά στις τιμές )Όλες οι τιμές στο περίπου. Δυστυχώς στην αγορά των ελαστικών επικρατεί ένα χάος όπως είπα και θέλει ψάξιμο. Μπορεί και στο ίδιο ελαστικό να βρεις μέχρι και 150 ευρώ διαφορά για την τετράδα από κατάστημα σε κατάστημα.
Για 225/40/18 στις παραπάνω τιμές υπολόγισε 100-200 ευρώ επιπλέον.
Όπως έχω ξαναγράψει όμως ΜΗΝ παρασύρεστε από την ομορφιά των 18 ιντσών. Υπάρχει πρόβλημα στους ελληνικούς δρόμους ακόμη και με τις 17 ίντσες. Ρωτήστε απλά σε ένα λαστιχά πόσα λάστιχα των 17,18 ιντσών του έρχονται κάθε μήνα με καρούμπαλα-σκισίματα και πόσες ζάντες έχουν γίνει οχτάρια ακόμη και από προσεκτικούς οδηγούς. Μπορεί οι 18-19 ίντσες να είναι καλές για το κλαμπ και το μπουζούκι αλλά στο 'Ταμείο' (καθημερινή χρήση και αντοχή, όπως και στην αλλαγή ελαστικών) κυριολεκτικά ΠΟΝΑΝΕ, χωρίς όμως ο πόνος αυτός να συνοδεύεται και από κάποια ιδιαίτερη ευχαρίστηση (πέρα από τη σπανιότητα του σχεδίου στο δρόμο) !
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Για τα 225 να υπολογίζω γύρω στα 500;;;;
Για 225/45/17 υπολόγιζε τα εξής στο περίπου:
Fulda = 400
Pirelli Rosso = 550
Continental Contact 3 / =600-630
Michelin = 600
Goodyear f1 = 650
Τoyo R888 = από 750 έως 1350 !!!! (Αυτό είναι ημισλίκ αλλά το έγραψα για να δείξω το 'χαός' στην αγορά στις τιμές )Όλες οι τιμές στο περίπου. Δυστυχώς στην αγορά των ελαστικών επικρατεί ένα χάος όπως είπα και θέλει ψάξιμο. Μπορεί και στο ίδιο ελαστικό να βρεις μέχρι και 150 ευρώ διαφορά για την τετράδα από κατάστημα σε κατάστημα.
Για 225/40/18 στις παραπάνω τιμές υπολόγισε 100-200 ευρώ επιπλέον.
Όπως έχω ξαναγράψει όμως ΜΗΝ παρασύρεστε από την ομορφιά των 18 ιντσών. Υπάρχει πρόβλημα στους ελληνικούς δρόμους ακόμη και με τις 17 ίντσες. Ρωτήστε απλά σε ένα λαστιχά πόσα λάστιχα των 17,18 ιντσών του έρχονται κάθε μήνα με καρούμπαλα-σκισίματα και πόσες ζάντες έχουν γίνει οχτάρια ακόμη και από προσεκτικούς οδηγούς. Μπορεί οι 18-19 ίντσες να είναι καλές για το κλαμπ και το μπουζούκι αλλά στο 'Ταμείο' (καθημερινή χρήση και αντοχή, όπως και στην αλλαγή ελαστικών) κυριολεκτικά ΠΟΝΑΝΕ, χωρίς όμως ο πόνος αυτός να συνοδεύεται και από κάποια ιδιαίτερη ευχαρίστηση (πέρα από τη σπανιότητα του σχεδίου στο δρόμο) !
+1000
τελικά τα 225 R17 μου αρκούν, δεν σκοπεύω να κάνω μάγκες τους λαστιχάδες, γιατί χρειάζομαι 2 σετ ελαστικών (καλοκαιρινά, χειμερινά) για τις περιοχές που κυκλοφορώ. -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Όπως έχω ξαναγράψει όμως ΜΗΝ παρασύρεστε από την ομορφιά των 18 ιντσών. Υπάρχει πρόβλημα στους ελληνικούς δρόμους ακόμη και με τις 17 ίντσες. Ρωτήστε απλά σε ένα λαστιχά πόσα λάστιχα των 17,18 ιντσών του έρχονται κάθε μήνα με καρούμπαλα-σκισίματα και πόσες ζάντες έχουν γίνει οχτάρια ακόμη και από προσεκτικούς οδηγούς. Μπορεί οι 18-19 ίντσες να είναι καλές για το κλαμπ και το μπουζούκι αλλά στο 'Ταμείο' (καθημερινή χρήση και αντοχή, όπως και στην αλλαγή ελαστικών) κυριολεκτικά ΠΟΝΑΝΕ, χωρίς όμως ο πόνος αυτός να συνοδεύεται και από κάποια ιδιαίτερη ευχαρίστηση (πέρα από τη σπανιότητα του σχεδίου στο δρόμο) !Μπορώ να διαφωνίσω? (προφανώς και ναι )
Λοιπόν...Έχοντας ζήσει για 6 μήνες με 18άρα ζάντα και σκληρή ανάρτηση, μπορώ να πω ότι δεν έχω συναντήσει κανένα πρόβλημα.Και σε λακουβά μεγάλη έχω πέσει (δεν φαινόταν καν ) και καθημερινά κινούμαι σε δρόμους που (δυστυχώς) έχουν πάρα πολλές λακούβες**.ΠΑΡΟΛΑ αυτά δεν μετάνιωσα ποτέ για την επιλογή μου στο μέγεθος της ζάντας.Ακόμα και άτομα που μου έλεγαν (πριν μπουν μέσα) ότι 'και πέτρα στη χολή να έχεις, θα βγεις περδίκι μετά από μισή ώρα βόλτα', όταν μπήκαν μια χαρά τους φάνηκε το αμάξι και μάλιστα χωρίς να χτυπάει καθόλου.
Βέβαια δεν ξέρω ο καθένας τι άποψη έχει και τι είδους άνεση περιμένει από ένα αμάξι με 17-18-19 ίντσες ζάντα.Σίγουρα το ίδιο αμάξι με τη 17άρα θα είναι πιο άνετο.Με τη 18άρα χάνεις σίγουρα σε άνεση, όμως όχι τόσο όσο φαντάζεται κάποιος.
Αυτά από μένα**Στον δρόμο 'Ηρώων Πολυτεχνείου' στην Πάτρα αναφέρομαι. Ο δρόμος είναι απλά όλος μία τεράστια λακούβα.Δεν έχω συναντήσει χειρότερο δρόμο στα αρκετά χρόνια οδήγησής μου κι ας έχω γυρίσει το μεγαλύτερο μέρος της Ελλάδας.(εκτός από κάτι χωματόδρομους που δεν οδηγούν πουθενά ).Ειλικρινά δεν υπερβάλω καθόλου.
edit:
Τα Pzero Rosso δεν τα έχω βρει ποτέ (εδώ και 4 χρόνια) κάτω από 800€ -μαζί με ΦΠΑ προφανώς- την 4άδα στο 225/45/17 και τα F1 asymmetrico κάτω από 650€. Ειλικρινά αν τα έχεις βρει πιο φτηνά εσύ, πες μου που.(ψάχνομαι για αλλαγή ελαστικών στο δικό μου αμάξι και τιμές κάτω από χιλιάρικο δεν έχω ακούσει ως τώρα ) -
Kαλα η Πατρα παιζει να εχει τους χειροτερους δρομους σε ολη την Ελλαδα.
Σκαβουν εναν δρομο για να φτιαξουν κατι και μετα τον μπαλωνουν τοσο χαλια που τον κανουν πολυ χειροτερο απο πριν.
Εγω προχθες με 70km/h επεσα σε μια λακουβα* που πρεπει να ειχε βαθος γυρω στα 20-30cm.Το σημειο αυτο ειχε χωμα επειδη ειχαν σκαψει το δρομο για να φτιαξουν κατι.Φυσικα το αφησαν ετσι εδω και τρεις μηνες.Ε καποια στιγμη εβρεξε και το χωμα γεμισε με νερο και δεν εβλεπες καθολου το μεγεθος της λακουβας.
Μολις επεσα μεσα το αμαξι τρανταχτηκε τοσο πολυ που κατεβηκα κατω για να δω μηπως εσπασε καμια αναρτηση .Ευτυχως που εχω 65αρι προφιλ.Αν ειχα 40αρι και κατω ,φοβαμαι πως το αποτελεσμα θα ηταν διαφορετικο.Αλλα ενταξει αυτο δεν ηταν λακουβα , αυτο ηταν χαραδρα.Το θεμα με τα χαμηλοπροφιλα ελαστικα ειναι να προσεχεις τετοιες λακουβες, κατα τα αλλα μια χαρα τα πανε με τις ''κανονικες'' λακουβες.
Αντε μετα να παρεις καινουργιο αμαξι και να πεσεις σε τετοια λακουβα .Τον σκοτωνεις τον δημαρχο η δεν τον σκοτωνεις?*Η λακουβα βρισκεται εξω ακριβως απο την Fiat Ζαφειροπουλος κοντα στα carefour
-
Κάβουρα, τώρα είναι και καινούριο το αμάξι βέβαια, οπότε... Πολλά αλλάζουν στην πορεία, καλώς ή κακώς.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Κάβουρα, τώρα είναι και καινούριο το αμάξι βέβαια, οπότε...Εντάξει...Δεν μπορώ να κρυφτώ...Το ξέρω!!!
Απλά ήθελα να περάσω το μήνυμα ότι αν κάποιος πάρει απόφαση κάποια επιπλέον € για αλλαγές ελαστικών που θα δίνει ελέω 18άρας (περίπου 200€) τα οποία όμως είναι σε βάθος 3ετίας , τότε προσωπικά θα του έλεγα να προχωρήσει στο ατόπημα. Μην τα λέμε όλα μαύρα.
Τα ίδια (και πολύ χειρότερα σε σημείο πετροβολήματος ) άκουγα όταν παραγγείλαμε το mercedes (τότε) του πατέρα μου που είχε 17άρα και 40άρι προφίλ και τώρα μας φαίνεται Ο.Κ. η διάσταση ή έστω 'τρώγεται'.
-
Δεν εννοούσα την οξεία 'Νίκος120-ίτιδα', αλλά το ότι στα καινούρια αμάξια, όλα τα μέρη της ανάρτησης είναι σε εξαίρετη κατάσταση (καλά, όχι σε όλα τα αμάξια, μερικά είναι χάλια από το εργοστάσιο ) και καλύπτονται αρκετά πράγματα... Ούτε και εγώ θεωρώ πάντως πως είναι τραγικό από άποψη απορρόφησης κραδασμών κλπ, με λίγη προσοχή δεν υπάρχει μεγάλο πρόβλημα.
-
Έφτασε!!!
-
Τα Pzero Rosso έχουν κατρακυλήσει τους τελευταίους μήνες στις τιμές. Δεν ξέρω γιατί όμως. Προσωπικά δεν με έχουν ενθουσιάσει ιδιαίτερα. Στο βρεγμένο είναι μεν πολύ καλά αλλά από εκεί και έπειτα αργούν να ζεσταθούν πάρα πολύ. Υποτίθεται ότι αυτό συμβαίνει σχεδόν σε όλα τα ελαστικά υψηλών επιδόσεων αλλά εδώ παραείναι. Από κεί και έπειτα όταν ζεσταθούν είναι αρκετά καλά χωρίς όμως να είναι και αθόρυβα. Γενικά από μένα μέτριος βαθμός.
Έβαζα χρόνια σε άλλη διάσταση και αλλο αυτοκίνητο τα απλά Ρ7 με τα οποία έμενε πάντα ευχαριστημένος. Τώρα με τα Ροσο δεν ξέρω τι έγινε. Βέβαια οι ιταλοί έχουν μπλέξει λίγο τα μπούτια τους με τις χαράξεις και τα διαφορετικά μοντέλα της σειράς Pzero οπότε να σου δείξω για ποια μιλάω μήπως εσύ λες για άλλα:
Aν είναι αυτά που ψάχνεις τότε σε 225/45/17 η τιμή είναι 550΄+-. Ο λαστιχάς είναι Αθήνα, Κατεχάκη και αν δεν επιτρέπεται εδώ μπορώ να στείλω π.μ. για το που ακριβώς είναι σε όποιον ενδιαφερεται να κάνει έρευνα αγοράς.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Εγω προχθες με 70km/h επεσα σε μια λακουβα* που πρεπει να ειχε βαθος γυρω στα 20-30cm.Καλά πως δεν βρήκε καμία μάσκα, καμία ανάρτηση με τέτοιο βάθος !; Με 30εκ λακούβα μπορεί να σου κολίσει το αμάξι και μέσα αν δεν έχεις SUV.
-
Ηταν τυχερος που ετρεχε γιατι αν πηγαινε με 30-40....
-
η αποψη μου ειναι οτι ακομα και στο σιροκο η 17αρα πρεπει ναναι το μαξιμουμ...σιγουρα η παρουσια της 18αρας δεν αλλοιωνει τοσο πολυ την αισθηση της αναρτησης οσο πιστευουν ορισμενοι αλλα μενουμε ελλαδα και οι δρομοι ειναι ως επι το πλειστον σκατα!
το ακομα πιο χαμηλο προφιλ των 18αριων μπορει να σε οδηγησει στο βουλκανιζατερ και για λαστιχο και για ζαντα ακομα πιο γρηγορα...- τα πιο ακριβα λαστιχα σε σχεση με τη 17αρα
επισης η εμπειρια μου δειχνει οτι ολα αυτα τα λαστιχα εχουν μια διαρκεια ζωης 2 ετων τουλαχιστον στα χερακια μου...και σιγουρα δε πιεζω το αυτοκινητο καθολου σε σχεση με αλλους...με συντηρητικη γρηγορη οδηγηση μετα τον 1,5 χρονο εχω δει σαφη καμψη και στο pilot sport και στο sportcontact3...για σκληρα λαστιχα τυπου μπριτζ κτλ νταξ...αυτα απλα δεν ειναι για αμαξια στυλ vag και για ελληνικους δρομους (παντα κατα τη ταπεινη μου αποψη)
μια 17αρα ειναι απο καλη εως πολυ καλη λυση...
-
Ο χρήστης gastou έγραψε:
Μην υπερβάλουμε κι όλας, απλά συνήθως αγοράζεις οτι πληρώνεις. Δες δείγμα και κρίνε. Τα δέρματα θα περαστούν στην Connoly? Αν ναι, λογικά η ποιότητα της εργασιάς θα είναι καλή αλλά για το δερμα δεν παίρνω κι όρκο. Σε όσα αμάξια έχω δεί δέρματα περασμένα στην Ελλάδα το δέρμα ήταν χάλια και πολλές φορές και το πέρασμα.
Δεν ξέρω που θα περαστεί το δέρμα, πάντως όπως είπα και παραπάνω είδα δείγμα σε tiguan και ήταν αρκετά καλό.
Σε λιγες μερες ερχεται η παραγγελια μου γκρι berillium και με δερματινα μαυρο/γκρι:
photo1
photo2
ελπιζω να κανουν καλη δουλεια... παντος σε ενα passat cc που ειδα δερματα απο την Connoly βαλμενα εδω
ηταν πολυ καλα και σαν ποιοτητα και σαν δερμα.
Τι λετε για τον συνδιασμο μαυρο/γκρι?
VW Scirocco