-
Kάπου με 50 νομίζω βρίσκεις και εδώ. Ίσως με περισσότερα χλμ αλλά πάλι έχεις την ευχέρεια του ελέγχου εδώ σε δικό σου άνθρωπο. Το τελωνείο τελικά για μια Μ3 4-5έτιας βγαίνει μόνο 10 χιλιάρικα όπως αναφέρεις? Τόσο λίγο? Είναι σίγουρο αυτό?
Για όσους έχουν τίποτα προβλήματα στη νύχτα ή και στην ημέρα η BMW έδωσε τη λύση :
X5 SECURITY
Ούτε τα κομάντα δεν σε πειράζουν ! -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Kάπου με 50 νομίζω βρίσκεις και εδώ. Ίσως με περισσότερα χλμ αλλά πάλι έχεις την ευχέρεια του ελέγχου εδώ σε δικό σου άνθρωπο. Το τελωνείο τελικά για μια Μ3 4-5έτιας βγαίνει μόνο 10 χιλιάρικα όπως αναφέρεις? Τόσο λίγο? Είναι σίγουρο αυτό?Για όσους έχουν τίποτα προβλήματα στη νύχτα ή και στην ημέρα η BMW έδωσε τη λύση :
X5 SECURITY
Ούτε τα κομάντα δεν σε πειράζουν !Όχι ακριβώς 10Κ...περίπου τόσο...πάντως όχι 20Κ. 3ετιας είναι αυτή η Μ3, άρα κάπου τόσο θα είναι λογικά.
Το θέμα είναι εδώ να βρεις ίδιο αυτοκίνητο...με SMG και το CS στα 50Κ (πχ) με 17Κ κμ του 2005. Βρίσκεις τέτοιο?
-
-
Μαμάααααα! Το αυτοκίνητο του Darth Vader....
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Καλόοοοο:http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1' target='_blank
M3 CS (νομίζω) Ε46 με το SMG...38,890 EUR (VAT reclaimable, 19%) βάλε και κάνα 10Κ ευρώ για να έρθει Ελλάδα...48Κ με 17Κ κμ.
Δεν νομιζω να γλυτωνεις το 15αρι, για να μην πω 20αρι με τα παντα μεσα (πινακιδες, μεταφορικη, εξοδα ελεγχου κτλ)
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
αυτό τι λέει;Σήμερα πρόσεξα την διαφήμιση που παρέπεμπε στην σελίδα.
Έχει και κάτι καγκουροαεροτομές, αλλά δυστυχώς όχι τις διπλές μπούκες που εμπνεύστηκε ο zorz.
Ρίξε μια ματιά σε αυτό που είχα ανεβάσει πριν καιρό. Τα έχουν περασμένα σε 130 μεν αλλά μπορείς να πάρεις μια εικόνα και από αυτά που λένε αλλά και για μια αγγλική τιμή.
Αν εξαιρέσεις το μπρουτάλ που δίνουν (αν και το κίτρινο δεν με ενθουσιάζει σαν επιλογή) και το κλικ παραπάνω στη δύναμη νομίζω ότι απλά με ημιracing τακάκια (π.χ. Ferodo DS2500) στο δικό σου σύστημα θα δεις μεγάλη διαφορά και στην αίσθηση αλλά και στην αντοχή στη θερμότητα. Αν πάντως ΔΕΝ τα έχεις βράσει τα δικά σου ήδη (αν και υποθέτω ότι είσαι ακόμη στο στρώσιμο) και δεν σε καίει τόσο πολύ η εμφάνιση ίσως να είναι περιττά προς το παρόν.
Γενικά πάντως θεωρώ ότι μια αναβάθμιση στα φρένα προσφέρει αισθητικά πολύ περισσότερο από πολλά άλλα σε ένα αυτοκίνητο και γενικά μου αρέσει να τη βλέπω.
-
Ο χρήστης Nicholas Van Orton έγραψε:
Κρίμα που σας χάλασε την βόλτα
Αλλά το σημαντικό είναι ότι τέλος καλό ,όλα καλά
(Και ήπιατε και το ποτάκι σας )Αυτό ακριβώς, τέλος καλό όλα καλά. Και αν το τέλος μιας περιπετιούλας είναι καλό, αυτή μένει κιόλας. Το φορτηγάκι της Ολύμπιας Οδού πάντως ήρθε μετά από ένα 45ντάλεπτο πίσω μου (άργησε λίγο). Δηλαδή ο Παντελής (που ήρθε από Κόρινθο-και τον ευχαριστώ, τέτοιος φίλος είναι-και όχι αμέσως αφού πήγε να φάει πρώτα ο αθεόφοβος ), ο γερανός και το φορτηγάκι ήρθαν μαζί, ούτε ραντεβού!
-
Δείτε εδώ: http://www.wiesmann-mf.com/ewirstart.html
Χειροποίητα Supercars, με Retro σχεδίαση (εμένα μου αρέσουν...σαν Batmobil είναι!!!), κορυφαία ποιότητα, και δυνατότητα 100% προσαρμογής σε χρώματα και εσωτερικό και κινητήρες BMW //M Σε τιμή, είναι κάτω από €200.000 (στην Γερμανία) και το θετικό είναι ότι κάνεις service σε οποιοδήποτε συνεργείο BMW (με χαμηλότερο κόστος από ότι σε ένα Supercar).
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Δείτε εδώ: http://www.wiesmann-mf.com/ewirstart.html' target='_blankΧειροποίητα Supercars, με Retro σχεδίαση (εμένα μου αρέσουν...σαν Batmobil είναι!!!), κορυφαία ποιότητα, και δυνατότητα 100% προσαρμογής σε χρώματα και εσωτερικό και κινητήρες BMW //M Σε τιμή, είναι κάτω από €200.000 (στην Γερμανία) και το θετικό είναι ότι κάνεις service σε οποιοδήποτε συνεργείο BMW (με χαμηλότερο κόστος από ότι σε ένα Supercar).
Έτσι όπως το λες είναι ευκαιρία ρε συ! Να πάρουμε 2-3 σε διαφορετικά χρώματα!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Έτσι όπως το λες είναι ευκαιρία ρε συ! Να πάρουμε 2-3 σε διαφορετικά χρώματα!Γελάς Νίκο...αλλά ευκαιρία είναι!! Θέλω ένα σε άσπρο...να σου τυλίξω ένα σε μπλέ?
Απλά κολλάω σε 2 θέματα:
- Δεν έχω 200.000...ακόμα!
- Θα μπλέξω με γραφειοκρατία και εγκρίσεις τύπου.
ΥΓ: Έχει και μεταχειρισμένα με 50χιλαριακάκια...!!!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Έτσι όπως το λες είναι ευκαιρία ρε συ! Να πάρουμε 2-3 σε διαφορετικά χρώματα!
Γελάς Νίκο...αλλά ευκαιρία είναι!! Θέλω ένα σε άσπρο...να σου τυλίξω ένα σε μπλέ?
Απλά κολλάω σε 2 θέματα:
- Δεν έχω 200.000...ακόμα!
- Θα μπλέξω με γραφειοκρατία και εγκρίσεις τύπου.
ΥΓ: Έχει και μεταχειρισμένα με 50χιλαριακάκια...!!!
Α ωραία τότε! Ναι ετοίμασέ μου ένα σε μπλε!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Έτσι όπως το λες είναι ευκαιρία ρε συ! Να πάρουμε 2-3 σε διαφορετικά χρώματα!
Γελάς Νίκο...αλλά ευκαιρία είναι!! Θέλω ένα σε άσπρο...να σου τυλίξω ένα σε μπλέ?
Απλά κολλάω σε 2 θέματα:
- Δεν έχω 200.000...ακόμα!
- Θα μπλέξω με γραφειοκρατία και εγκρίσεις τύπου.
ΥΓ: Έχει και μεταχειρισμένα με 50χιλαριακάκια...!!!
Για σκέψου και το άλλο όμως. Αν -χτύπα ξύλο- γίνει κάποιο ψιλό τρακάρισμα σε κάποιο στενό και σου σπάσει φτερό και φανάρι, τι κάνεις; Πας στη BMW;
-
καλημέρα του ολλ,
μια τρελή εβδομαδα ξεκινά (ΝΥ αύριο για μέρες) απλά να μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις από το 'κλέψιμο' της Ζ4Μ από την γυναίκα μου, εχτές το πρωί ενώ κοιμώταν.
Ξύπνημα στις 7 παρά κάτι το πρωί και βουρ στο γκαράζ για το αμάξι. Επειδή είμαι 2χ2 (2 μέτρα ύψος, πολλά κιλά) δυσκολέυτικα να χωρέσω αλλά τελικά βρήκα πολύ καλή θέση οδήγησης. Τεράαααααααστειο καπο μπροστά, πολύ χοντρό και μικρής διαμέτρου τιμόνι, καλό κάθισμα που σφήνωσα, άι σιχτίρ εκεί μέσα... Γενικά το φοράς το αμάξι, σαν κολλητο παντελόνι, τόσο πολύ όμως!
Βάζω μπροστά και καμία σχέση με το δικό μου, πάω να ξεκινήσω και τσαφ, σβήνει. Θέλει πιο πολύ γκάζι για να ξεκινήσει και βεβαίως, θέλει συμπλέκτη για να μη σβήσει όταν σταματάς (το αυτόματο τελικά είναι μεγάλο κόλλημα). Ο συμπλέκτης δεν είναι τόσο βαρύς όσο περίμενα.
Τέλος πάντων βγαίνω στο δρόμο και καμία σχέση με το δικό μου. Καταρχήν κάθεσαι χαμηλά και πίσω, μα τελείως χαμηλάααααααα και τελείως πίσωωωωωωωω όμως. Κατα δεύτερον, όχι δεν έχει το γέμισμα του δικού μου, αλλά έχει τρέλα το αλλάζω ψηλά, σπάζοντας κόφτες κ να ακούς το μοτέρ να ουρλιάζει, πόρωση λέμε!!! Το 0- 7200 στο στροφόμετρο είναι μαγεία να το κάνεις, να το νιώθεις, να το ακούς!
Στο δρόμο χτυπάει πιο πολύ, παρότι φοράει ίδιες ζάντες με το δικό μου. Στην άδεια Μεσογείων στα φανάρια μια χαρά με το πλάι ξεκινά, στην δε περιφεριακή Υμηττού μου άρεσε καθώς έχει μια πιο 1-1 αίσθηση από ότι το δικό μου. Ναι, σε σπρώχνει να το ζορίσεις απλά το κάθο Οδηγείται τελείως διαφορετικά, θέλει πιο επίθεση στην στροφή και μία πάνω μέχρι και την κορυφή και αλλαγή ακριβώς μετά από αυτή σε σχέση με το δικό μου που παντου το μια πάνω είναι το πιο καλό λόγω ροπής.
Λόγω χαμηλότερου βάρους, φρενάρει καλύτερα και πιο απόλυτα, σε αποστάσεις έχω την εντύπωση θα είναι μία από τα ίδια πάνω μία κάτω αλλά σε αίσθηση το Ζ4Μ είναι καλύτερο.
Στο δρόμο για το Σούνιο μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε. Το δικό μου είναι πιο GT, παρότι λέω ότι είναι άψογο το δικό μου, αλλά αυτό είναι πολύ πιο καρτ, θέλει πιο μεγάλη αφοσίωση για να πάει γρήγορα σε σχέση με το άλλο που απλά αφήνεις τα 70 κιλά ροπής να κάνουν όλη την βρομωδουλειά. Μαζέυει χιλιόμετρα από στροφή σε στροφή πολλά πανάθεμά το, και με λιγο παραπάνω γκάζι στην έξοδο, διώχνει απαλά αλλά μετά γίνεται άτσαλο, έχει όμως πολύ γρήγορο τιμόνι (ευτυχώς που ήταν άδειος ο δρόμος και το μάζεψα στην στροφή μετά τις ταβέρνες προς σούνιο) όταν έχεις τα ηλεκτρονικά OFF. Με ολα ΟΝ απλά δεν είναι τόσο απόλυτο αλλά και πάλι πολύ πιο καθαρόαιμο σε σχέση με το δικό μου. Στον γυρισμό από Λαύριο, προσπάθησα να το παίξω Εύα στο τρόπο οδήγησης, οκ είναι σκληρό αλλά πάει με όλα ΟΝ
Όχι, το ομολογώ μου άρεσε πολύ, αλλά νομίζω το δικό μου είναι καλύτερο overall ιδίως μετά την βελτίωση. Δεν το συζητάμε καν για κατανάλωσεις που έγραψε ένα μεγαλοπρεπέστατο 22,8 λτρ/100 μέση για τα σχεδόν 120χλμ που έκανα μαζί του, εντάξει λίγο πιεσμένα αλλά τα έγραψε! Εδώ το δικό μου είναι αιώνες μπροστά!Εν κατακλείδι, απίστευτο αμάξι, καλά κάναμε και το πήραμε, ο θεός να φυλάει την Εύα αλλά δεν το αλλάζω με το δικό μου
/g -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Έτσι όπως το λες είναι ευκαιρία ρε συ! Να πάρουμε 2-3 σε διαφορετικά χρώματα!
Γελάς Νίκο...αλλά ευκαιρία είναι!! Θέλω ένα σε άσπρο...να σου τυλίξω ένα σε μπλέ?
Απλά κολλάω σε 2 θέματα:
- Δεν έχω 200.000...ακόμα!
- Θα μπλέξω με γραφειοκρατία και εγκρίσεις τύπου.
ΥΓ: Έχει και μεταχειρισμένα με 50χιλαριακάκια...!!!
To GT MF5 όμως λέει τρελά! μα τρελά όμως...
/g -
Κλασσικά...

-
Παιδιά να ενημερώσω για την Σαββατιάτικη περιπέτεια που είχαμε με τον pad σχετικά με το σκάσιμο του ελαστικού διάστασης 255/30/19 run flat. Με πήραν τηλέφωνο από την BMW για το κόστος αντικατάστασης του ελαστικού μάρκας Brigestone... Πόσο ανέφερες Παντέλο 300 ευρώ?
Βάλτε +280 ευρώ και είστε μέσα (αυτά που εγκρίνει η ίδια η BMW) -
Χτύπησες κάπου; Γιατί καταστράφηκε;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Χτύπησες κάπου; Γιατί καταστράφηκε;Χρήστο με αυτά τα ελαστικά έχω μπερδευτεί λίγο (όχι τίποτα, αλλά τα έχω και στον άσσο).
Την Παρασκευή το απόγευμα μου άναψε η ένδειξη κατευθείαν κόκκινη. Το πήγα σε ένα βενζινάδικο και πραγματικά είχε χάσει πολύ το πίσω αριστερό. Το φούσκωσα και μηδένισα ύστερα από 2 λεπτά. Η μ@λ@κια μου ήταν που δεν το πήγα εκείνη την ώρα σε βουλκανιζατέρ, αλλά είχα την εντύπωση πως έστω την επόμενη μέρα θα ξαναάναβε και ύστερα θα το πήγαινα.
Το Σάββατο πρωί πήγα στη δουλειά μου χωρίς να μου ανάψει τίποτα. Το βράδυ θα πήγαινα Κόρινθο και επειδή ο Παντελής με περίμενε στον Ισθμό και εγώ ήμουν στα διόδια των Μεγάρων το πάτησα (180-200 άδειος δρόμος να μην περιμένει και ο Παντελής μόνος του εκεί). Λίγο μετά τα Goody's στην στροφή που οδηγεί στην ανηφόρα πριν το πρώτο τούνελ κάνει μπραφ και ο κώλος πήγαινε δεξιά αριστερά, κάτι σαν τρέμουλο και μύρισε και λαστιχίλα ενώ ήμουνα στα 180 (χωρίς ποτέ να ξαναανάψει η ένδειξη). Αυτό ήταν, έκανα δεξιά και περίμενα και τα υπόλοιπα τα ξέρετε.Ξέρω ότι φταίω εκατό τοις εκατό γιατί δεν πήγα να το ελέγξω αμέσως και όχι μόνο αυτό αλλά ξέροντας ότι κάτι μπορεί να έχει το ελαστικό ξεπέρασα και την ταχύτητα ασφαλείας των 80 χιλ. (το ελαστικό παρόλο που διαλύθηκε από την μέσα μεριά του πατάει κανονικά και δεν φαίνεται τίποτα από έξω). Προς γνώση και συμόρφωση.
Αλλά βρε παιδιά ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω γιατί δεν ξαναάναψε η ένδειξη ενώ το είχα μηδενίσει. Θα μείνω με την απορία... -
Μιχάλη περαστικά ...
Αν το αυτοκίνητο δεν έχει TPMS (που διαβάζει με sensors μέσα στη ζάντα τη πραγματική πίεση) δεν έπρεπε να το μηδενίσεις.
Στο απλό σύστημα, που διαβάζει τη περίμετρο του ελαστικού από τους sensors του ABS, απο την ώρα που το μηδένισες έγινε reset και πήρε σαν default τη ξεφουσκωμένη περίμετρο του ελαστικού.
Ησουν τυχερός πάντως και σίγουρα τα runflat και το ESP έπαιξαν το ρόλο τους -
Αφού το φούσκωσε και έπειτα μηδένισε...
BMW FORUM
