Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Jazz
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Jazz
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    26
    214
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xdesign last edited by

      Υπάρχουν κάποιοι σένσορες στο αυτοκίνητο που προσμετρούν τη δύναμη της κρούσης. Απο κει ο εγκέφαλος κρίνει αν θα ανοίξουν ή όχι. Και όπως πολύ ωραία εντόπισε ο φίλος, ήταν στο κέντρο η σύγκρουση χωρίς άμεσο κίνδυνο για τους επιβάτες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        theios last edited by

        μια μικρή διόρθωση γι ακάτι που διάβασα πιο πάνω..πέρυσι πουλήθηκαν 990 Jazz στην ελληνική αγορά και όχι 500..όχι πως αλλάζει κάτι αλλά με δεδομένη την έλλειψη διαφήμισης νομίζω είναι πάρα πολύ καλά

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          ouzo-power last edited by

          H Honda kanh elaxistes diafimishs sto ekswteriko. 8a pai tora o Sarakakhs na alaksh thn katastash.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης xdesign έγραψε:
            Υπάρχουν κάποιοι σένσορες στο αυτοκίνητο που προσμετρούν τη δύναμη της κρούσης. Απο κει ο εγκέφαλος κρίνει αν θα ανοίξουν ή όχι. Και όπως πολύ ωραία εντόπισε ο φίλος, ήταν στο κέντρο η σύγκρουση χωρίς άμεσο κίνδυνο για τους επιβάτες.

            Το ότι ήταν στο κέντρο δεν έχει σημασία, ο κίνδυνος για το επιβάτη δεν εξαρτάται από το αν η κολώνα θα είναι στη μέση ή στην άκρη. Αυτό που έχει σημασία είναι το ποσό της επιβράδυνσης προς τον άξονα που μετράει το σχετικό αισθητήριο. Ίσως λόγω καλής σχεδίασης και απορροφητικότητας του εμπρός τμήματος η επιβράδυνση δεν έφτασε τήν τιμή που απαιτείτο για να ενεργοποιηθούν οι αερόσακκοι. Αν όμως την έφτασε και δεν άνοιξαν τότε είναι κακό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              artech last edited by

              Καλησπέρα σας!
              Γνωρίζει κάποιος αν γίνεται να αλλάξω μετά το RadioCD και να βάλω κάποιο μοντέλο που θα αγοράσω εγώ;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                anemar last edited by

                Μια ερωτηση παιδια.Ξερει κανεις ποσο ειναι η επιβαρυνση για ζαντες αλουμινιου?(Γινεται πολυ πιο ομορφο).Επισης επειδη εχω δει φοβερες φωτογραφιες για το εν λογω αυτοκινητο με εξωτερικες μετατροπες ξερει κανεις καμια λεπτομερεια?(μαρσπιε,σποιλερ κτλ. ποσο κοστιζουν,που μπορει να τα βρει καποιος?)
                Ευχαριστω πολυ.
                Μπορει να ειναι πιο ακριβο,οπως ειναι και τα υπολοιπα μοντελα της Honda σε σχεση με τον ανταγωνισμο,αλλα ειναι Honda!!!.Πλακα κανω..
                Οποιος ειχε Honda ξερει γιατι θα εδινε επιπλεον χρηματα.Ειχα Civic VTi απο 1992-2003.Στα σερβις εκτος απο λαδια,φιλτρα,μπουζι(τακτικες εργασιες δηλαδη) και τακακια στα 95000 Km!!! ,δεν αλλαξα τιποτα αλλο.Δεν πηγα ποτε στο συνεργειο για τον οποιονδηποτε λογο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Eδώ δεν πάμε ΠΟΤΕ στο συνεργείο το Civic του 1982!!
                  Το Jazz CVT το σκέφτεται και ο αδερφός μου.Τώρα έρχεται με πίσω δισκόφρενα,ενώ στα 1000 ευρώ της διαφοράς με το manual έχει και πλευρικούς! Το CD είναι πλέον στάνταρ και στις δύο εκδόσεις.

                  Όσο για το polo που ανέφερε κάποιος,στα ίδια λεφτα παίρνεις το 75άρι με ίδιο εξοπλισμό,χειρότερες επιδόσεις,πολύ χειρότερους χώρους,σαφώς μεγαλύτερη κατανάλωση και 2 αντί 7 χρόνια εγγύηση!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 2 / 2
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr