-
Καλησπέρα σε όλους/ες,
Σκέφτομαι να αγοράσω το νέο (face lift νέο) barchetta της FIAT το οποίο με την έκτπωση πάει στα 20.080€.
Θα ήθελα τη γνώμη σας και σχετική εμπειρία πάνω στην ποιότητα κατασκευής , απόδοση και γενικά ότι γνωρίζετε να το μοιραστείτε μαζί μου.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
-
Καλησπέρα σε όλους/ες,
Σκέφτομαι να αγοράσω το νέο (face lift νέο) barchetta της FIAT το οποίο με την έκτπωση πάει στα 20.080€.
Θα ήθελα τη γνώμη σας και σχετική εμπειρία πάνω στην ποιότητα κατασκευής , απόδοση και γενικά ότι γνωρίζετε να το μοιραστείτε μαζί μου.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
-
Καλησπέρα σε όλους/ες,
Σκέφτομαι να αγοράσω το νέο (face lift νέο) barchetta της FIAT το οποίο με την έκτπωση πάει στα 20.080€.
Θα ήθελα τη γνώμη σας και σχετική εμπειρία πάνω στην ποιότητα κατασκευής , απόδοση και γενικά ότι γνωρίζετε να το μοιραστείτε μαζί μου.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
-
Η τιμή ειναι πολύ δελεαστική!
..Το κακο ειναι πως ειναι facelift και όχι ενα νέο μοντέλο....
...Σαν επιλογή για κάμπριο (καινούργιο) σε αυτα τα χρήματα ειναι ιδανική!Εχεις 1800 κινητηρα, σβέλτες επιδοσεις και ικανοποητικο στήσιμο...
Αλλα κάμπριο στα ίδια περίπου χρήματα δεν μου λένε απολύτως τίποτα (pluriel, 206cc, smart roadster, ka)
Επίσης θα εχεις και 5 χρονια εγγυηση απο Φιατ που αυτο θα σε αφίσει ήσυχο απο τυχών προβλήματα αξιοπιστίας...(Αν και απο μηχανικής πλευράς δεν νομιζω να έχει ιδιαιτερα προβλήματα, ο 1800 ειναι αρκετα αξιόπιστος.)
-
Προσωπικά δε μου αρέσει εμφανισιακά. Και οδηγικά... είνα μπροσθινοκίνητο!!! Δεν είναι ακριβώς και ο ορισμός του roadster!
Αν σου αρέσει βέβαια, εντάξει, καλό είναι, να το πάρεις το κορίτσι. Είναι καθαρά το τι ζητάει ο καθένας. -
Μου αρέσει εμφανισιακά και έχει την 'τύχη' να βασίζεται στα μηχανικά του προηγούμενου Punto, οπότε είναι και ενδιαφέρον οδηγικά.
Αν το βλέπεις σαν υποκατάστατο του ΜΧ-5 τότε μάλλον θα σε απογοητεύσει. Η τιμή είναι μάλλον δελεαστική πάντως, θα ήταν στα 2-3 που θα κοίταζα αν έψαχνα σ'αυτή την κατηγορία.
-
Go for it!!! Προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ σχεδιαστικά, ο κινητήρας των 131 ίππων είναι αρκετά ικανός (όπως τον είδα στο Πούντο 1. και νομίζω ότι αν δεν είσαι Ο χεράς, η μπροστινή κίνηση θα μπορεί να σε πάει αέρα πολύ πιο εύκολα! Ίσως βέβαια με λιγότερη χαρά και χαμόγελα από στροφή σε στροφή...
-
λατρεμενο αυτοκινητο!!!!
δεν μου αρεσει το face lift.....
θα ηθελα πολυ να ειχα ενα, και ας γραφαν οι 4Τ στα αρνητικα οτι η τριτη βρισκει ταμπλω!
Η μονη περιπτωση που μπορουσα να παρω ενα, ηταν μεταχειρισμενο.. Και επειδη εχω μια Alfa75, δεν ρισκαριζα να παρω ιταλικο μεταχειρισμενο και με κουκουλα κι ολας!!!
Αν ειχα λεφτα θα ειχα! (ειμαι κολλημενος με αυτο το αυτοκινητο...!) -
Καταρχήν σας ευχαριστώ όλους για το χρόνο & απαντήσεις σας,
Βασικά έψαχνα για ένα roadster να αγοράσω αλλά δεν υπήρχαν χρήματα αρκετά. Βρήκα κάποια μεταχειρισμένα αλλά η έως τώρα εμπειρία μου είναι πολύ αρνητική (μεγάλη ιστορία)...!!!
Έτσι λοιπόν μπήκα μια ωραία μέρα στο site της fiat διότι έψαχνα γενικά για αυτοκίνητο και προς έκπληξη μου είδα το barchetta face lift στα 21.890 (20.000 με την έκπτωση) και έπαθα 'κάτι'.
Έχω ήδη ένα Punto sporting 1997 ψιλοφτιαγμένο το οποίο έχει τραβήξει τα απίστευτα από μένα και έχει στη πλάτη του 130.000 χλμ και ακόμα δεν μασάει καθόλου και πάει σφαίρα!!! Έτσι εμπιστεύομαι την εταιρεία που μέχρι σήμερα δεν με έχει απογοητεύσει..!!!
Συμφωνώ για το ΜΧ5 αλλά πιστεύω ότι το Barchetta για τα λεφτά του είναι άψογη αγορά....
Το μόνο που θέλω να ξέρω είναι αν είναι ευχάριστο οδηγικά, αν έχει νεύρο για γρήγορη οδήγηση και αν είναι αξιόπιστο όσον αφορά την κουκούλα για παράδειγμα......
Σας ευχαριστώ όλους και παρακαλώ για τα αρνητικά / θετικά σχόλια σας.
-
Από νεύρο για γρήγορη οδήγηση άλλο τίποτα. Είναι από τα τελευταία ιταλικά για 'στρίφτες'. Σαν upgrade από το Sporting μάλλον θα σου έρθει λίγο απότομο. Όμως η μπροστά κίνηση είναι αυτή που το κάνει λίγο παράξενο σαν κατασκευή. Σίγουρα οι ρυθμοί της βαρκούλας είναι ψηλότεροι από αντίστοιχα πισωκίνητα, αλλά roadster με μπροστά κίνηση είναι λίγο παράξενος συνδυασμός. Αν δεν έχεις πρόβλημα μ'αυτό, πήγαινε πάρ'το.
Προσωπικά θα προτιμούσα ένα MX5 (πόσο έχει αυτό;) αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. -
Πολύ καλή επίλογη η Barchetta κατά τη γνώμη μου. Η κίνηση στον μπροστινό άξονα, θα είναι θετικό και όχι αρνητικό στοιχείο στις περισσότερες των περιπτώσεων. Τώρα όσον αφορά στην κουκούλα του συγκεκριμένου μοντέλου, δεν γνωρίζω το πόσο ''αξιόπιστη'' θεωρείται. Πάντως με την πεντάχρονη εγγύηση δεν νομίζω να αντιμετοπίσεις προβλήματα που δεν θα σου επιτρέψουν να χαρείς το αυτοκίνητο.
Περιμένουμε να μας πεις τις εντυπώσεις σου από την Βarchetta όταν την αγοράσεις. -
Barchetta με A/C = 21.000€
Βarchetta χωρίς A/C = 20.000€ΜΧ5 = ξεκινάει από 23.890€ το 1.600 και φθάνει 25.790€ το 1.800 (το ακριβό 1.800 κοστίζει 28.590€...
οπότε η διαφορά του 1800 barchetta με το mx5 1800 είναι 6 χιλιάρικα περίπου. 2 εκκατομυριάκια δηλαδή!!!!!
Δεν ξέρω αν αξίζει τόσα πολλά λεφτά διαφορά!!! Ίσως να τα αξίζει αλλά σίγουρα δεν είμαι διατεθιμένος να τα δώσω
-
Ο χρήστης strangezero έγραψε:
οπότε η διαφορά του 1800 barchetta με το mx5 1800 είναι 6 χιλιάρικα περίπου. 2 εκκατομυριάκια δηλαδή!!!!!Δεν ξέρω αν αξίζει τόσα πολλά λεφτά διαφορά!!! Ίσως να τα αξίζει αλλά σίγουρα δεν είμαι διατεθιμένος να τα δώσω
Πίστεψε με δεν τα αξίζει...
-
Το αυτοκίνητο είναι ιδιαίτερα όμορφο και πολύ ταχύτερο από το Μάζντα 1.6.Όσον αφορά τη συμπεριφορά του,το Barchetta είναι ακριβέστατο και μπορεί να οδηγηθεί και με το πλάι (τουλάχιστον αυτό υποστήριζαν οι 4 τροχοί στο τεστ το 96(?) και εν μέρει πριν από λίγους μήνες κατά τη δοκιμή του καινούργιου.
Για την αξιοπιστία,υπάρχουν κάποια μέλη του φόρουμ που υπήρξαν ή είναι κάτοχοι βαρκούλας,πιστεύω πως όταν δουνε τη δημοσίευσή σου θα τοποθετηθούν και θα σου δώσουν χρήσιμες πληροφορίες.Πάντως,καθ'όσων γνωρίζω το αυτοκίνητο είναι σε γενικές γραμμές αξιόπιστο.
Τέλος,σε συνδυασμό με την τιμή του πιστεύω ακράδαντα ότι αποτελεί πολύ καλή αγορά,go for it! -
Συμφωνα με τα τελευταια στοιχεια της ICAP το ποσοστο κεφαλογυρισματος επεσε στο 37,76% απο 37,83 % λογω παρουσιασης του AUDI A4 Cabriolet .
Παντως η ερευνα αναμεσα σε μελλοντικους αγοραστες ηλικιας 5 εως 85 ετων εδειξε οτι η προθεση αγορας παραμενει σε δικαιολογημενα για την ηλικια του επιπεδα.Αν σου εκανε κλικ παρτο.Εξ αλλου γι'αυτο εχει θηλυκο ονομα.Και να σε παιδεψει χαλαλι του.
-
Ο χρήστης strangezero έγραψε:
Barchetta με A/C = 21.000€
Βarchetta χωρίς A/C = 20.000€ΜΧ5 = ξεκινάει από 23.890€ το 1.600 και φθάνει 25.790€ το 1.800 (το ακριβό 1.800 κοστίζει 28.590€...
οπότε η διαφορά του 1800 barchetta με το mx5 1800 είναι 6 χιλιάρικα περίπου. 2 εκκατομυριάκια δηλαδή!!!!!
Δεν ξέρω αν αξίζει τόσα πολλά λεφτά διαφορά!!! Ίσως να τα αξίζει αλλά σίγουρα δεν είμαι διατεθιμένος να τα δώσω
Καλά δεν τίθεται θέμα! Πάρε τη Barchetta.
-
Αγορασα την 'βαρκουλα' το 1996 και φυσικα την οδηγω ακομη,παραλληλα με την GTV.
Οσον αφορα την σχεδιαση,πιστευω οτι προκειται για ενα εμπνευσμενο,ρετρο και επομενως διαχρονικο οχημα.Ειναι κλασσικο roadster,με μακρυ καπω και μαζεμενο πορτ-μπαγκαζ.
Ο κινητηρας του εχει νευρο και ειναι αρκετα ευστροφος.Οι επιδοσεις του αρκετα καλες.
Η οδικη του συμπεριφορα ειναι εξαιρετικη,πολυ κοντα σε αυτην της GTV.Πολυ χαμηλη,μηδενικες κλισεις και εκπληκτικη κατευθυντικοτητα.
Εχει το καλυτερο κιβωτιο ταχυτητων που εχω δει στην ζωη μου(εχω οδηγησει δεκαδες αυτοκινητα).
Εχει εξαιρετικο ηχο ο κινητηρας(οχι σαν της Alfa,βεβαια!).
Η κουκουλα ειναι μετρια.Εχει αρκετο θορυβο και σε ακραια βροχοπτωση θα σου βαλει και νερο.Παντως,υπαρχει και η λυση του hard-top για τον χειμωνα.
Τα φρενα της δεν ειναι το δυνατο της σημειο.
Ελαχιστοι χωροι,οπως αναμενεται βεβαιως για αυτοκινητο της κατηγοριας του.
Οσον αφορα την αξιοπιστια,εχω κανει 140.000χλμ. και τα προβληματα που εχει παρουσιασει αφορουν τα ηλεκτρικα της κυριως και καποια προβληματα με τα ακρομπαρα.
Η κουκουλα της ειναι αρκετα ευχρηστη,οσον αφορα το ανοιγμα-κλεισιμο.
Ειναι μια καλη επιλογη,ακομη και τωρα.Πιστευω οτι θα ειναι για αρκετα χρονια.Το οτι ειναι μοντελο καποιων ετων,μην σε προβληματιζει.Ειναι αυτοκινητο που κρατα την γοητεια του.
Ελπιζω να βοηθησα...ΥΓ.Αν σου φανει αδυναμη,πραγμα δυσκολο,μπαινει με κοπο και ο κινητηρας του Coupe 20V με τους 220 ιππους...
-
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας...!!!!!
Θα προχωρήσω αύριο στην παραγγελία της (σκέφτομαι για μαύρο μιας και είμαι του 'σκούρου' χρώματος). Λίγο βέβαια με προβλημάτισε το γεγονός ότι σε έντονη βροχή μπορεί να βραχεί το εσωτερικό. Αυτό με το hard top λύνεται?
Εννοείται πως αναμένω εμπειρίες/γνώμες και από άλλους.... αν έχετε τον χρόνο και την διάθεση.
Ευχαριστώ πολύ παιδιά.... πραγματικά με βοηθήσατε
-
α... επίσης τελευταία ερώτηση (μπορεί να σας φανεί αστεία) η οποία με προβληματίζει....
έχω ύψος 1.87 - 1.88......... και επειδή δεν υπάρχει μοντέλο να μπω να δω αναρωτιέμαι αν το αμάξι με 'χωράει' όσον αφορά την οροφή και το ύψος 'θέασης' από το παμπρίζ....
-
Εμπροσθιοκίνητο μεν, αλλά όλος ο ειδικός τύπος είχε μιλήσει για πολύ καλή - ευχάριστη οδική συμπεριφορά!
Μεγάλη διαφορά τιμής από τους ανταγωνιστές, και επιπροσθέτως δεν θα βρεις πολλούς στο δρόμο να έχουν ίδιο με σένα. Πιστεύω πως αυτό είναι αρκετά σημαντικός παράγων για κάποιον που αγοράζει ένα αυτοκίνητο ειδικής κατηγορίας. Για κάθε 10 ΜΧ5 θα βλέπεις μόνο μία Μπαρκέτα (τη δική σου!! )
Είναι αμάξι που θα αντικατασταθεί σύντομα, και η σχεδίασή του είναι λες και βγήκε σήμερα.
Βγήκε αξιόπιστο, ο κινητήρας του πλέον μπαίνει και στο Στίλο όντας ο πιο πολυπουλημένος στα βενζινοκίνητα Στίλο στο εξωτερικό, άρα μικρή πιθανότητα προβλήματος, λόγω του ότι είναι στο τέλος της σταδιοδρομίας του όλα τα τυχόν προβλήματα έχουν λυθεί, και το κερασάκι είναι 5 χρόνια εγγύηση που δε νομίζω να δίνει άλλος ευρωπαίος...
Οπότε καλές βόλτες!!
Fiat Barchetta