-
Πριν από μερικές ημέρες παραγγείλαμε το Suzuki Ignis 1.3 4x4 GL, το οποίο θα ερχόταν σε τουλάχιστον ένα μήνα από τη στιγμή της παραγγελίας.
Μόλις τώρα, η αντιπροσωπεία μας ειδοποίησε ότι η έκδοση GL δε διατίθεται πλέον, υπάρχει μόνο η HIGH (1.200 ευρώ επιπλέον, με ζάντες-προβολάκια-αεροτομή-CD) η οποία θα είναι διαθέσιμη τουλάχιστον σε δύο μήνες αν θέλουμε να αλλάξουμε την παραγγελία μας. Εναλλατικά, υπάρχει ένα Ignis σαν αυτό που παραγγείλαμε στις αποθήκες (πιθανώς από ακύρωση παραγγελίας; ) σε άλλο όμως χρώμα. Το ίδο (για μη συνέχεια της διάθεσης του μοντέλου GL) μου είπαν όταν τηλεφώνησα στην Σφακιανάκης.
Θα ήθελα να μου πει όποιος γνωρίζει:
α) αν όντως η Suzuki ακύρωσε τη διάθεση του συγκεκριμένου μοντέλου
β) αν πάει να μας 'κοροϊδέψει' η αντιπροσωπεία οδηγώντας μας στην αγορά ενός ακριβότερου μοντέλου (και με μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης)
γ) αν είναι λογικό να ζητήσω από την αντιπροσωπεία ή να μου φέρει ακριβώς αυτό που παρήγγειλα ή να μου κάνει έκπτωση στην τιμή ή γενικότερα κάποιο αντάλλαγμα για τον αντιεπαγγελματισμό της.Καταλήξαμε μετά από αρκετή σκέψη στο συγκεκριμένο μοντέλο και είχαμε τη διάθεση να περιμένουμε κάποιο καιρό για να το έχουμε, αλλά τώρα είμαστε σε αδιέξοδο. 'Εχετε κάποια παρόμοια εμπειρία, κάποια ιδέα του τι μπορεί να συμβαίνει ή ιδεά για το τι μπορώ να κάνω;
-
Πριν από μερικές ημέρες παραγγείλαμε το Suzuki Ignis 1.3 4x4 GL, το οποίο θα ερχόταν σε τουλάχιστον ένα μήνα από τη στιγμή της παραγγελίας.
Μόλις τώρα, η αντιπροσωπεία μας ειδοποίησε ότι η έκδοση GL δε διατίθεται πλέον, υπάρχει μόνο η HIGH (1.200 ευρώ επιπλέον, με ζάντες-προβολάκια-αεροτομή-CD) η οποία θα είναι διαθέσιμη τουλάχιστον σε δύο μήνες αν θέλουμε να αλλάξουμε την παραγγελία μας. Εναλλατικά, υπάρχει ένα Ignis σαν αυτό που παραγγείλαμε στις αποθήκες (πιθανώς από ακύρωση παραγγελίας; ) σε άλλο όμως χρώμα. Το ίδο (για μη συνέχεια της διάθεσης του μοντέλου GL) μου είπαν όταν τηλεφώνησα στην Σφακιανάκης.
Θα ήθελα να μου πει όποιος γνωρίζει:
α) αν όντως η Suzuki ακύρωσε τη διάθεση του συγκεκριμένου μοντέλου
β) αν πάει να μας 'κοροϊδέψει' η αντιπροσωπεία οδηγώντας μας στην αγορά ενός ακριβότερου μοντέλου (και με μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης)
γ) αν είναι λογικό να ζητήσω από την αντιπροσωπεία ή να μου φέρει ακριβώς αυτό που παρήγγειλα ή να μου κάνει έκπτωση στην τιμή ή γενικότερα κάποιο αντάλλαγμα για τον αντιεπαγγελματισμό της.Καταλήξαμε μετά από αρκετή σκέψη στο συγκεκριμένο μοντέλο και είχαμε τη διάθεση να περιμένουμε κάποιο καιρό για να το έχουμε, αλλά τώρα είμαστε σε αδιέξοδο. 'Εχετε κάποια παρόμοια εμπειρία, κάποια ιδέα του τι μπορεί να συμβαίνει ή ιδεά για το τι μπορώ να κάνω;
-
Πριν από μερικές ημέρες παραγγείλαμε το Suzuki Ignis 1.3 4x4 GL, το οποίο θα ερχόταν σε τουλάχιστον ένα μήνα από τη στιγμή της παραγγελίας.
Μόλις τώρα, η αντιπροσωπεία μας ειδοποίησε ότι η έκδοση GL δε διατίθεται πλέον, υπάρχει μόνο η HIGH (1.200 ευρώ επιπλέον, με ζάντες-προβολάκια-αεροτομή-CD) η οποία θα είναι διαθέσιμη τουλάχιστον σε δύο μήνες αν θέλουμε να αλλάξουμε την παραγγελία μας. Εναλλατικά, υπάρχει ένα Ignis σαν αυτό που παραγγείλαμε στις αποθήκες (πιθανώς από ακύρωση παραγγελίας; ) σε άλλο όμως χρώμα. Το ίδο (για μη συνέχεια της διάθεσης του μοντέλου GL) μου είπαν όταν τηλεφώνησα στην Σφακιανάκης.
Θα ήθελα να μου πει όποιος γνωρίζει:
α) αν όντως η Suzuki ακύρωσε τη διάθεση του συγκεκριμένου μοντέλου
β) αν πάει να μας 'κοροϊδέψει' η αντιπροσωπεία οδηγώντας μας στην αγορά ενός ακριβότερου μοντέλου (και με μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης)
γ) αν είναι λογικό να ζητήσω από την αντιπροσωπεία ή να μου φέρει ακριβώς αυτό που παρήγγειλα ή να μου κάνει έκπτωση στην τιμή ή γενικότερα κάποιο αντάλλαγμα για τον αντιεπαγγελματισμό της.Καταλήξαμε μετά από αρκετή σκέψη στο συγκεκριμένο μοντέλο και είχαμε τη διάθεση να περιμένουμε κάποιο καιρό για να το έχουμε, αλλά τώρα είμαστε σε αδιέξοδο. 'Εχετε κάποια παρόμοια εμπειρία, κάποια ιδέα του τι μπορεί να συμβαίνει ή ιδεά για το τι μπορώ να κάνω;
-
Κάτι ανάλογο παραλίγο να πάθω κι εγώ. Έψαχνα διάφορα μοντέλα και κατέληξα στο Ignis 1.3 Auto. Ωραίο; Ωραίο, ωραία πάμε να το κλείσουμε. Αμ δε! Πλέον λέει δε βγαίνει auto σε 1.3 αλλα σε 1.5 και στοιχίζει 15,000 Ευρώ!!!!!!!!!!! Ποιός ήρθε;;; Και όπως λέει ο λαός μας, κάθε εμπόδιο σε καλό, πήγα κι εγώ και έκλεισα το JAZZ και νομίζω οτι καλά έκανα, αφού ο ξένος τύπος το βγάζει ως πολύ ανώτερο!
Γνώμη μου; Το ακυρώνεις και δε παίρνεις ούτε το καινούργιο. Ας φροντίζανε να έχουν διαθεσιμότητα ή έστω καλύτερη ενημέρωση απο την Ιαπωνία. Σκέψου και το Jazz πάντως!!!
-
Φίλε xdesign ευχαριστώ για την απάντηση
Τα χαρακτηριστικά που μας ενδιαφέρουν (συγνώμη για το 'μας' αλλά προορίζεται για χρήση από όλη την οικογένεια) είναι το λίγο μεγαλύτερο ύψος του από το έδαφος και η απλή τετρακίνηση, και δυστυχώς στα ίδια λεφτά δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο απ' όσο ξέρω
-
Οπότε βάλτε τα επιπλέον 1200 Ευρώ και θα έχετε και πιο δυνατό αυτοκίνητο απο το προγενέστερο 1.3! Αφού σας καλύπτει, νομίζω οτι αξίζει.
Το Terios δε σας λέει τίποτα;
-
To 1.3 GL που παραγγείλαμε ήταν το καινούριο (94 ίπποι), το οποίο άρχισε να διατείθεται πρόσφατα, η διαφορά με την ΗΙGH έκδοση είναι μόνο στον εξοπλισμό. Απλά μου φαίνεται περίεργο που η GL μετά από τόσο μικρό διάστημα 'σταμάτησε να έρχεται από το εργοστάσιο' (όπως μας είπαν τηλεφωνικά), και υπάρχει μόνο η ακριβότερη.
Τo Τerios το είδαμε και ήταν η 2η επιλογή μας, η διαφορά του είναι στην τιμή (βγαίνει κάπου 2000 Ευρώ παραπάνω (17000) με αντίστοιχο εξοπλισμό), στον κινητήρα (83 ίπποι μου φαίνεται) και αισθητικά έιναι πιο 'άγριο' και ευθύ σαν αυτοκίνητο εκτός δρόμου, ένας παραπάνω λόγος που καταλήξαμε στο Ignis ως πιο 'πόλης'.
Το πιθανότερο είναι να πληρώσουμε τη διαφορά για το ακριβότερο... απλά εκνευριστήκαμε με τη στάση της αντιπροσωπείας και είναι ακόμα πιο εκνευριστικό που θα περάσει το δικό τους (αυτό έχουμε, αν θέλετε πληρώστε και πάρτε το) - θα θέλαμε να τους πονέσει κάτι περισσότερο από τα παράπονά μας αλλά έτσι έιναι αυτά μάλλον
-
Ε ναι, συμπεριφέρονται έτσι γιατι τους παίρνει.... κι αυτό αποδεικνύεται απο το γεγονός οτι τελικά εκεί θα καταλήξετε... Δεν είναι σωστό όμως να αντιμετωπίζουν έτσι τους μελλοντικούς τους πελάτες...
-
β) αν πάει να μας 'κοροϊδέψει' η αντιπροσωπεία οδηγώντας μας στην αγορά ενός ακριβότερου μοντέλου (και με μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης)
γ) αν είναι λογικό να ζητήσω από την αντιπροσωπεία ή να μου φέρει ακριβώς αυτό που παρήγγειλα ή να μου κάνει έκπτωση στην τιμή ή γενικότερα κάποιο αντάλλαγμα για τον αντιεπαγγελματισμό της.Νομίζω ότι ξεκινάς από το γ) κυρίως ζητώντας κάποια αποζημίωση υπό τη μορφή έκπτωσης ή ό,τι άλλο νομίζεις...Επιμένεις ιδιαιτέρως λέγοντάς του ότι δεν έχεις καμία ευθύνη αν αυτός βρίσκεται σε 'αδυναμία παροχής' (έτσι το λέμε στα νομικά αυτό ) αλλά αντιθέτως είναι αυτός που έχει ευθύνη για το ότι περιήλθε σε αυτή την κατάσταση...Αν έχετε υπογράψει κάποιο χαρτί για την παραγγελία έχεις νομικά δικαιώματα που μπορείς να ασκήσεις...Αν σκοπεύεις να κάνεις κάτι τέτοιο πες μου να του ρίξω μια ματιά γιατί το αστικό μου γενικά θέλει ξεσκόνισμα Αν είναι στο μιλητό ξέχνα το...Σε κάθε περίπτωση δεν αξίζει ιδιαίτερα τον κόπο γιατί μη φαντάζεσαι ότι θα πάρεις και τίποτα αξιόλογο, αλλά θα τον ταλαιπωρήσεις (όπως και τον εαυτό σου φυσικά!)...Αν σου αρνηθούν θα τους πεις ότι τότε είσαι υποχρεωμένος σε πρώτη φάση να μην αγοράσεις ΤΙΠΟΤΑ από αυτούς (γιατί είναι αποδεδειγμένα αναξιόπιστοι μπλα μπλα ) και ότι επιφυλάσσεσαι να ασκήσεις τα δικαιώματά σου...Πες και κανά δυο ( όχι με τσαμπουκά, δεν ωφελεί) του στυλ ότι δεν περίμενες κάτι τέτοιο και ότι θα φροντίσεις να γίνει γνωστή αυτή η απαράδεκτη συμερφορά etc etc...Αν τέλος δεν καταφέρεις τίποτα μπορείς πάντα να επανέλθεις!! και να παραγγείλεις το αυτοκίνητο των ονείρων σου!!!...Αλλά κάνε πρώτα όπως οι γκόμενες...Κάνε πως φεύγεις μπας και τρέξουν πίσω σου!! Αν σε γράψουν θα βρεις μια δικαιολογία για να ξαναγυρίσεις
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
β) αν πάει να μας 'κοροϊδέψει' η αντιπροσωπεία οδηγώντας μας στην αγορά ενός ακριβότερου μοντέλου (και με μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης)
γ) αν είναι λογικό να ζητήσω από την αντιπροσωπεία ή να μου φέρει ακριβώς αυτό που παρήγγειλα ή να μου κάνει έκπτωση στην τιμή ή γενικότερα κάποιο αντάλλαγμα για τον αντιεπαγγελματισμό της.Νομίζω ότι ξεκινάς από το γ) κυρίως ζητώντας κάποια αποζημίωση υπό τη μορφή έκπτωσης ή ό,τι άλλο νομίζεις...Επιμένεις ιδιαιτέρως λέγοντάς του ότι δεν έχεις καμία ευθύνη αν αυτός βρίσκεται σε 'αδυναμία παροχής' (έτσι το λέμε στα νομικά αυτό ) αλλά αντιθέτως είναι αυτός που έχει ευθύνη για το ότι περιήλθε σε αυτή την κατάσταση...Αν έχετε υπογράψει κάποιο χαρτί για την παραγγελία έχεις νομικά δικαιώματα που μπορείς να ασκήσεις...Αν σκοπεύεις να κάνεις κάτι τέτοιο πες μου να του ρίξω μια ματιά γιατί το αστικό μου γενικά θέλει ξεσκόνισμα Αν είναι στο μιλητό ξέχνα το...Σε κάθε περίπτωση δεν αξίζει ιδιαίτερα τον κόπο γιατί μη φαντάζεσαι ότι θα πάρεις και τίποτα αξιόλογο, αλλά θα τον ταλαιπωρήσεις (όπως και τον εαυτό σου φυσικά!)...Αν σου αρνηθούν θα τους πεις ότι τότε είσαι υποχρεωμένος σε πρώτη φάση να μην αγοράσεις ΤΙΠΟΤΑ από αυτούς (γιατί είναι αποδεδειγμένα αναξιόπιστοι μπλα μπλα ) και ότι επιφυλάσσεσαι να ασκήσεις τα δικαιώματά σου...Πες και κανά δυο ( όχι με τσαμπουκά, δεν ωφελεί) του στυλ ότι δεν περίμενες κάτι τέτοιο και ότι θα φροντίσεις να γίνει γνωστή αυτή η απαράδεκτη συμερφορά etc etc...Αν τέλος δεν καταφέρεις τίποτα μπορείς πάντα να επανέλθεις!! και να παραγγείλεις το αυτοκίνητο των ονείρων σου!!!...**Αλλά κάνε πρώτα όπως οι γκόμενες...Κάνε πως φεύγεις μπας και τρέξουν πίσω σου!! Αν σε γράψουν θα βρεις μια δικαιολογία για να ξαναγυρίσεις **
Σωστός !!!!!!
-
το λιγοτερο που μπορεις να ζητησεις ειναι ακυρωση της παραγγελίας και επιστροφή της προκαταβολής σου. Κάτι αντίστοιχο είχε συμβει και σε μένα με το 307 που μου ζήτησαν 260 ευρώ παραπάνω επειδή πια εβγαινε μονο με ραδιο σιντι που δεν ειχα παραγγειλει. Αν ομως θες το συγκεκριμενο αυτοκινητο μπορεις να τους τα 'σπασεις' λιγο ακυρωνοντας την παραγγελια και πηγαινοντας να το κλεισεις απο αλλον εμπορο.
-
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Θα ήθελα να μου πει όποιος γνωρίζει:
α) αν όντως η Suzuki ακύρωσε τη διάθεση του συγκεκριμένου μοντέλου
β) αν πάει να μας 'κοροϊδέψει' η αντιπροσωπεία οδηγώντας μας στην αγορά ενός ακριβότερου μοντέλου (και με μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης)
γ) αν είναι λογικό να ζητήσω από την αντιπροσωπεία ή να μου φέρει ακριβώς αυτό που παρήγγειλα ή να μου κάνει έκπτωση στην τιμή ή γενικότερα κάποιο αντάλλαγμα για τον αντιεπαγγελματισμό της.Αγαπητέ Di0,
δεν γνωρίζω να απαντήσω τα α) και β) που έχεις θέσει στην αρχή αυτού του thread.
Αυτό που γνωρίζω όμως να σου πω είναι ότι εγώ θα επέλεγα το γ) θεωρώντας πως η SUZUKI έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης στην καινούργια αυτή κατάσταση που έχει δημιουργηθεί αφού όταν πάει κάποιος να παραγγείλει αυτοκίνητο σε μια αντιπροσωπεία, ο πωλητής βάζει πλέον ηλεκτρονικά την παραγγελία. Αυτό σημαίνει πως το σύστημα δέχεται μόνο τους συνδυασμούς/κωδικούς που είναι ήδη περασμένοι στο σύστημα. Αν λοιπόν δεν υπήρχε το μοντέλο που παρήγγειλες σαν κωδικός μέσα στο σύστημα, τότε δεν θα μπορούσε ο πωλητής να το παραγγείλει.
Εκτός των άλλων και τίποτα από αυτά να μην συνέβαινε, καμμία αντιπροσωπεία με επαγγελματική συμπεριφορά δεν θα ήθελε να στεναχωρήσει τον πελάτη της. Εγώ λοιπόν θα τα έβρισκα κάπου στη μέση. Θα περίμενα λοιπόν το διάστημα αυτό του ενός επιπλέον μήνα και αντί για 1.200 ευρώ θα δεχόμουν να πληρώσω μάξιμουμ 600 με 700 ευρώ.
Συζήτησέ το μαζί τους, δείξε τους με ωραίο τρόπο ότι δεν είναι και πολύ επαγγελματικό να 'λες και να ξελές' και νομίζω κάτι θα γίνει. Εαν δεν δουλέψει κι αυτό ενημέρωσε τα κεντρικά της SUZUKI για την κατάσταση και ζήτα τους την βοήθειά τους χωρίς βέβαια να θίξεις τον αντιπρόσωπο, μιας κι αυτό δεν θα ήταν σωστό για πολλούς και διάφορους λόγους.
Ελπίζω να σε βοήθησα!
Φιλικά,
-
Σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθειά σας
Αν και έχει υπογραφεί χαρτί για την παραγγελία, μου φαίνεται ότι έτσι όπως είναι διατυπωμένοι οι όροι στα 'ψιλά' γράμματα, η εταιριά ουσιαστικά απαλάσσεται από κάθε ευθύνη, οπότε μάλλον το περισσότερο που υποχρεούται νομικά να κάνει είναι να δεχτεί την ακύρωση της παραγγελίας και να μας επιστρέψει την προκαταβολή . Δε νομίζω να είναι τόσο μη-έξυπνοι ώστε να μην έχουν προβλέψει τέτοιες καταστάσεις.
Από την αρχή της συζήτησης με τον αντιπρόσωπο πριν την παραγγελία, δε μπορούσε να δεσμευτεί για τον χρόνο παράδοσης κάτι που μας χτύπησε άσχημα. Το outline της συζήτησης ήταν ότι δε μπορεί να ξέρει πότε θα σταλλεί το μοντέλο από το εξωτερικό, γιατί οι παραγγελίες γίνονται ομαδικά κάθε τέλος του μήνα αλλά είναι πιθανό το μοντέλο που παραγγείλαμε να μη συμπεριληφθεί στην παραγγελία αυτή και αναρωτιέμαι, δεν έχουν συνεχή επαφή με τη SUZUKI Ευρώπης ή Ιαπωνίας; Και ξαφνικά μετά από δέκα ημέρες είδαν ότι δεν υπάρχει το μοντέλο, το οποίο καταχωρήθηκε σε υπολογιστή;;
Τέλος πάντων, οι συμβουλές σας μου είναι πολύ χρήσιμες και θα ακολουθήσω τον δρόμο που προτείνει ο φίλος koutsan. Το σίγουρο είναι ότι θέλω να συζητήσω με τον αντιπρόσωπο που έχουμε επαφή για να δω τι έχει να μου πει. Επίσης, όπως προτείνει ο treasure, θα προσπαθήσουμε να πετύχουμε κάποια μείωση στην τιμή με κόσμιο και σωστό τρόπο. Αν δεν οδηγηθούμε πουθενά, μπορούμε να αλλάξουμε αντιπρόσωπο και να ξεκινήσουμε από την αρχή.
Αν και το θέμα που έχει προκύψει αφορά εμένα, ελπίζω να φαίνεται χρήσιμο και σε άλλους και να βοηθήσει κάποιον που θα τύχει να αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα, και ελπίζω να μη σας κουράζω. Ευχαριστώ για τη βοήθεια, είναι πραγματικά πολύτιμη!!
-
ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΠΟΥ ΤΡΕΛΕΝΕΣΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΤΟΥΣ ΑΠΛΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΩΡΑΣΩ ΤΟ NEO IGNIS.
ΔΕΝ ΚΡΥΒΩ ΑΚΟΜΑ ΟΤΙ ΠΑΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΚΕΤΟ ΤΗΣ ΦΟΥΛ ΕΚΔΟΣΗΣ.
ΜΟΥ ΦΕΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΤΟ ΟΛΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΟ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ.
ΠΟΣΑ IGNIS HIGH GL ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ? ΕΛΑΧΙΣΤΑ, ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΙΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΦΡΥΔΙΑ ΣΤΑ ΦΤΕΡΑ ΜΑΡΣΠΙΕΔΕΣ ΣΕ ΧΡΩΜΑ ΜΟΛΥΒΙ, ΟΤΙ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ, ΠΡΟΒΟΛΑΚΙΑ ΟΜΙΧΛΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΟΞΑ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
ΑΡΑ ΤΟ ΑΠΛΟ GL ΠΟΥΛΑΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΑΜΑ ΠΟΥ ΣΕΙΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΕΜΕΙΝΑΝ ΠΟΛΛΑ HIGH ΚΑΙΠΑΝΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΛΕΙΣΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΟΠΟ. ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ GL ΦΩΡΑΝΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΗΝ ΤΟ CD.
ΑΡΑ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙ Α ΝΑ ΠΟΥΛΕΙΣΕΙ ΤΑ ΕΝΑΠΟΜΗΝΑΝΤΑ HIGH, ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ.
ΤΩΡΑ ΤΑ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΤΑ ΑΚΟΥΩ ΒΕΡΕΣΕ, ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΣΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΔΩΣΕΙΣ ΤΑ 15.000€ ΤΟΤΕ ΑΠΕΤΗΣΕ ΜΕ ΤΗ ΠΡΩΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΕΝΑ ΣΤΑΝΤΑΡ ΕΧΟΥΝ ΕΤΟΙΜΑ ΚΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ. -
Ελπίζω φίλε μου να βρεις άκρη.
θέλω όμως να σου πω ότι κατά την γνώμη μου πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός στην οδήγηση του συγκεκριμμένου αυτοκινήτου, λόγω μεγαλύτερου ύψους και μικρότερου πλάτους.
Δυστυχως έχω δει στο δρόμο τρια τουμπαρισμένα, το ένα μάλιστα σήμερα. -
@ cpp: Το αυτοκίνητο θα οδηγείται από τη μητέρα μου η οποία δεν τα πάει καλά με τις κλίσεις του αμαξώματος, οπότε δε φοβάμαι μήπως βρει τα όριά του. Ευχαριστώ για τη συμβουλή πάντως
@deggman: λες να υπάρχουν έτοιμα;; Μίλησα και με άλλη αντιπροσωπεία σήμερα (Κηφισιάς) και μου είπε ότι το HIGH έχει υψηλή ζήτηση σε Ελλάδα και Ευρώπη οπότε ο χρόνος παράδοσης υπολογίζεται σε 1,5-2 μήνες. Το πιστεύω κι εγώ αυτό που λες, ότι είναι τακτική του Σφακιανάκη για να 'σπρώξει' τα μοντέλα που θέλει
Είχα διάλογο με αντιπροσωπείες σήμερα ο οποίος θα συνεχιστεί και αύριο, παραβλέποντας τον φόβο να σας κουράσω, θα σας ενημερώσω αύριο (ελπίζω) για τη στάση των αντιπροσωπειών της SUZUKI και του Σφακιανάκη στο θέμα.
-
Έχω την εντύπωση ότι δικαιούσαι την προκαταβολήx2 εφόσον η ακύρωση της παραγγελίας σου οφείλεται σε δική τους ανικανότητα να εκτελέσουν την συμφωνειθείσα παραγγελία.
-
Λοιπόοοοον
Χθες και σήμερα, διαπίστωσα ότι επικρατεί ένα μπάχαλο στον ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ και τις αντιπροσωπείες. Πήρα τηλέφωνα κεντρικά και στις κατά τόπους, και οι περισσότεροι μου έλεγαν ότι υπάρχουν όλα τα μοντέλα. Μόνο ο δικός μου αντιπρόσωπος και τα κεντρικά μου έλεγαν ότι όλες οι άλλες εκδόσεις έχουν καταργηθεί.
Προσέξτε και αυτό: τώρα πια για new Ignis 4x4 υπάρχει μόνο η έκδοση HIGH με το R/CD (δηλαδή η πιο ακριβή από όλες), και η διαφορά με την GL είναι στα 1600 Ευρώ - δηλαδή βγαίνει κάπου 16.000.Ο αντιπρόσωπος στην Κηφισιά μου είπε χθες ότι 'αυτό τον καιρό δίνεται βαρύτητα στα HIGH γι' αυτό προσωρινά τα GL δεν είναι διαθέσιμα, μπορείς να το παραγγείλεις αλλά η παράδοση θα γίνει σε 3 μήνες'. Σήμερα που μίλησα μαζί του, είχε ενημερωθεί από τα κεντρικά ότι γενικότερα σταμάτησαν τα GL και πλέον υπάρχουν μόνο τα ακριβά ΗIGH.
Γενικά αποκόμισα την εντύπωση (από συμφραζόμενα αλλά και ευθέως) ότι δε νοιάζει τον Σφακιανάκη να φερθεί σωστά στον πελάτη - με τη λογική ότι αν δεν το πάρεις εσύ, θα το πάρει κάποιος άλλος = μικρό (ως μηδενικό) το κακό.
Μιλώντας με τον αντιπρόσωπο με τον οποίο είχαμε κλείσει την απλή έκδοση, έδειξε ότι συμπάσχει μαζί μας και καταλαβαίνει την αγανάκτησή μας (δε ζημιώνεται αυτός βέβαια), αλλά μας είπε ότι δε μπορεί να κάνει τίποτα για να μας αποζημιώσει οικονομικά. Η προκαταβολή που είχαμε δώσει ήταν 50 Ευρώ, και η εταιρεία δε δεσμεύτηκε ούτε καν στο χρόνο παράδοσης. Τέτοια δέσεμευση αδυνατεί να κάνει ακόμα και τώρα, αν αλλάξουμε την παραγγελία μας. Μας λέει ότι το νωρίτερο θα έχουμε το αυτοκίνητο στο τέλος Μαρτίου (για 'το αργότερο' ούτε συζήτηση). Τελικά, η εταιρεία δε δεσμεύεται σε τίποτα απέναντί μας και μπορεί κάλλιστα όποτε θέλει να μας αλλάξει και πάλι τα δεδομένα.
Koutsan δεν ξέρω αν αυτό που ανέφερες για 'αδυναμία παροχής' ισχύει στην περίπτωση μου, το ανέφερα και αυτό αλλά δεν οδήγησε πουθενά. Η στάση τους είναι ανελαστική, δε δέχονται ούτε να κάνουν έκπτωση ούτε κάποιας άλλης μορφής αποζημίωση (π.χ. δωρεάν εξοπλισμός) με τη λογική ότι δε θα τους λείψουμε προφανώς.
Μιλώντας με τα κεντρικά τους περιέγραψα την κατάσταση και μου είπαν ότι μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία ή να παραγγείλω την ακριβότερη έκδοση, και δε μπορούν να κάνουν κάτι άλλο.
Γενικά, σε ουδεμία περίπτωση δεν τους είδα να έρχονται σε δύσκολη θέση (πέρα από τον αντιπρόσωπο ο οποίος χάνει την προμήθειά του αν ακυρώσουμε), οπότε λεκτικά δε βλέπω να μπορεί να γίνει κάτι παραπάνω.
Πιστεύω ότι ο Σφακιανάκης επίτηδες εισάγει μόνο το ακριβοτερο μοντέλο (και ότι όλα είναι διαθέσιμα), αλλά δε μπορώ να κάνω κάτι πέρα από το να ακυρώσω την παραγγελία. Αν μετά από κάποιο καιρό ξαναρχίσει να εισάγει το GL και εμείς έχουμε ήδη στα χέρια μας το HIGH, μπορούμε να κάνουμε κάτι ενανίον του; Να ζητήσουμε την οικονομική διαφορά ή να γίνει ανταλλαγή;
Η αντιμετώπιση που εισπράξαμε γενικά ήταν αντιεπαγγελματική και δείχνει πολλά για τη νοοτροπία της συγκεκριμένης εταιρείας και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί. Δυστυχώς σαν πελάτες φάγαμε 'φτύσιμο' και ή θα συμμορφωθούμε με αυτά που θέλει η εταιρεία ή θα ψάξουμε αλλού, σε καμία περίπτωση όμως δεν πρόκειται να ζημιωθεί αυτή ή να αποζημιωθούμε εμείς, κάτι που με ενοχλεί - γιατί αυτή η αντιμετώπιση περνάει ατιμώρητη.
Προτείνετε να απευθυνθώ εγγράφως στον Σφακιανάκη ή στη Suzuki Ιαπωνίας; Θα κάνει κάποια διαφορά;
-
Έννοια σου και την ζημιά την παθαίνουνε....!!!Πρώτος πελάτης που χάσανε είμαι εγώ...!!!Βλέπω πολλά προβλήματα για την αγορά του και μόνο , που φαντάζομαι τι τρέξιμο και 'γράψιμο' θα φάω σε περίπτωση πιθανών βλαβών , κα...!!!Ψάχνει ο πατέρας για μια οικονομική λύση 'τζιποειδές' αυτοκινήτου (θα πέρνει τα βούνα για κυνηγι)και μάλλον απορρίπτουμε αυτή τη λύση....!!!!Συνεχίζουμε το ψάξιμο.........
-
Μπαίνω κατ'ευθείαν στο ψητό :
Αν υπάρχουν απαλλακτικές ρήτρες στη συμφωνίας σας ισχύουν κανονικότατα και δεν μπορείς να διεκδικήσεις κάτι...
Αυτό που είπα για 'αδυναμία παροχής' ήταν λάθος...Στην πώληση 'γένους' δεν υπάρχει σχεδόν ποτέ αδυναμία παροχής...Πώληση γένους είναι όταν αγοράζεις μια Porsche...Πώληση είδους είναι όταν αγοράζεις την Porsche του James Dean..Αν αυτή καταστραφεί υπαρχει αδυναμία παροχής, δεν υπάρχει άλλη...Αν όμως παραγγείλεις ένα Fiat Punto, μπορούν να σου δώσουν πάντα ένα...Δεν έχει καταστραφεί όλο το γένος...Έτσι λοιπόν αν δεν υπάρχει κάποια απαλλακτική ρήτρα , κατά την πολύ ταπεινή και πιθανόν λανθασμένη, νομική μου άποψη έχουν υποχρέωση να σου παραγγείλουν το Suzuki σου...Αν δεν το κάνουν έχουν ευθύνη πχ για αποζημίωση ( αν ας πούμε αναγκαστείς να παραγγείλεις την ακριβότερη έκδοση ή αν πάρεις άλλο αυτοκίνητο για τη δουλειά σου να πληρώσουν τη διαφορά)...Ξαναλέω αυτά χωρίς απαλλακτικές ευθύνης ρήτρες, στις οποίες βέβαια σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αποκλειστεί ο δόλος και η βαριά αμέλεια (αλλά δεν νομίςω ότι μπορούμε να τους προσάψουμε κάτι από τα 2, το πολύ πολύ ελαφρά αμέλεια από την οποία απαλλάσονται εγκύρως με ρήτρα)...Sorry που δεν τα ξέρω και πολύ καλά και δεν έχω τώρα το χρόνο να τα ψάξω καλύτερα...Τα παραπάνω περισσότερο προς ενημέρωση γιατί δεν νομίζω ότι το όλο θέμα αξίζει ιδιαίτερα τον κόπο για σοβαρή νομική διεκδίκηση...Ηθικά πάντως και 'εμπορικά' είναι σημαντικό και όπως έχω ξαναπεί, ΤΟ ΣΗΜΕΙΩΝΩ...
Μην ξεχάσεις να μας πεις τί τελικά έκανες
Η ταλαιπωρία της παραγγελίας ενός Suzuki Ignis