-
Eιμαι σε αρκετά μεγάλο δίλημμα. Θελω να παρω (να μου παρουν καλύτερα) ενα αυτοκίνητο. Zω στο εξωτερικό και στην Ελλάδα θα το κατεβάζω μονο καλοκαίρι.
Πηγα σημερα στην αντιπροσωπεία της vw (στο εξωτερικό) και βρήκα το vw eos 1.4 122 αλογα με αρκετα πλουσιο εξοπλισμο και σε χρώμα που το ήθελα, καινούριο στα 24.000ε. Απο την αλλη με τα ίδια λεφτά μπορώ να πάρω και το νέο scirocco με 160 άλογα και το αυτοματο κιβώτιο της vw. Βαζοντας extra στο sirocco ξεφεύγω απο το ποσό που θέλω να δώσω.. Σκέφτηκα ομως και την μικρότερη εκδοση του scirocco στην οποία αν βάλω κάποια έξτρα θα έρθει πάλι στα 24.000.
Το vw eos το σκεφτόμουν καιρό και βασικά σκεφτόμουν την αγορά του απο Γερμανία απο όπου με 24.000 έπερνα το 2.0 TDI , αυτόματο με km απο 10 - 30.000.
Αλλα πέτυχα την συγκεκριμένη προσφορά και εχω μπει σε σκέψεις γιατί όπως και να το κάνουμε στ μία πέρνω αμάξι του κουτιού περα απο το γεγονός οτι δεν μπλεκω με εκτελωνισμους, ταξίδια κτλ...
Καμιά βοήθεια για να μπορέσω να ξεμπερδευτώ?
-
Eιμαι σε αρκετά μεγάλο δίλημμα. Θελω να παρω (να μου παρουν καλύτερα) ενα αυτοκίνητο. Zω στο εξωτερικό και στην Ελλάδα θα το κατεβάζω μονο καλοκαίρι.
Πηγα σημερα στην αντιπροσωπεία της vw (στο εξωτερικό) και βρήκα το vw eos 1.4 122 αλογα με αρκετα πλουσιο εξοπλισμο και σε χρώμα που το ήθελα, καινούριο στα 24.000ε. Απο την αλλη με τα ίδια λεφτά μπορώ να πάρω και το νέο scirocco με 160 άλογα και το αυτοματο κιβώτιο της vw. Βαζοντας extra στο sirocco ξεφεύγω απο το ποσό που θέλω να δώσω.. Σκέφτηκα ομως και την μικρότερη εκδοση του scirocco στην οποία αν βάλω κάποια έξτρα θα έρθει πάλι στα 24.000.
Το vw eos το σκεφτόμουν καιρό και βασικά σκεφτόμουν την αγορά του απο Γερμανία απο όπου με 24.000 έπερνα το 2.0 TDI , αυτόματο με km απο 10 - 30.000.
Αλλα πέτυχα την συγκεκριμένη προσφορά και εχω μπει σε σκέψεις γιατί όπως και να το κάνουμε στ μία πέρνω αμάξι του κουτιού περα απο το γεγονός οτι δεν μπλεκω με εκτελωνισμους, ταξίδια κτλ...
Καμιά βοήθεια για να μπορέσω να ξεμπερδευτώ?
-
Eιμαι σε αρκετά μεγάλο δίλημμα. Θελω να παρω (να μου παρουν καλύτερα) ενα αυτοκίνητο. Zω στο εξωτερικό και στην Ελλάδα θα το κατεβάζω μονο καλοκαίρι.
Πηγα σημερα στην αντιπροσωπεία της vw (στο εξωτερικό) και βρήκα το vw eos 1.4 122 αλογα με αρκετα πλουσιο εξοπλισμο και σε χρώμα που το ήθελα, καινούριο στα 24.000ε. Απο την αλλη με τα ίδια λεφτά μπορώ να πάρω και το νέο scirocco με 160 άλογα και το αυτοματο κιβώτιο της vw. Βαζοντας extra στο sirocco ξεφεύγω απο το ποσό που θέλω να δώσω.. Σκέφτηκα ομως και την μικρότερη εκδοση του scirocco στην οποία αν βάλω κάποια έξτρα θα έρθει πάλι στα 24.000.
Το vw eos το σκεφτόμουν καιρό και βασικά σκεφτόμουν την αγορά του απο Γερμανία απο όπου με 24.000 έπερνα το 2.0 TDI , αυτόματο με km απο 10 - 30.000.
Αλλα πέτυχα την συγκεκριμένη προσφορά και εχω μπει σε σκέψεις γιατί όπως και να το κάνουμε στ μία πέρνω αμάξι του κουτιού περα απο το γεγονός οτι δεν μπλεκω με εκτελωνισμους, ταξίδια κτλ...
Καμιά βοήθεια για να μπορέσω να ξεμπερδευτώ?
-
το ενα ειναι CC και το αλλο coupe. ποιο ειναι το προβλημα να αποφασισεις;
-
Εχεις δίκαιο Απλώς μου ψιλοαρέσουν και τα δύο, ίσως λίγο περισσότερο το scirocco σε εμφάνιση αλλα το άλλο είναι cabrio και το βρίσκω και 'γεμάτο' σε καλή τιμή...
Κατα τα άλλα και τα 2 αυτοκίνητα ειναι καλά ε?
Επίσης, αν τελικά καταλήξω στο eos να πάρω το καινούριο 1.4 122 PS ή να έβλεπα με τα ίδια λεφτά σε κάτι καλύτερο μεταχειρισμένο?
Επίσης να σας πω οτι ειναι το πρώτο αυτοκίνητο που πέρνω.
-
Eos
-
Ε(μετ)οs.
-
Ο χρήστης nickolas2005 έγραψε:
Εχεις δίκαιο Απλώς μου ψιλοαρέσουν και τα δύο, ίσως λίγο περισσότερο το scirocco σε εμφάνιση αλλα το άλλο είναι cabrio και το βρίσκω και 'γεμάτο' σε καλή τιμή...αμα θελεις βολτες με ανοιχτη οροφη, ο αερας να φυσαει τα μαλλια κλπ κλπ παιρνεις το ανοιχτο χωρις δευτερη σκεψη, καθως το συναισθημα αυτο δεν θα στο δωσει ποτε ενα κλειστο αυτοκινητο. αν οχι, δεν υπαρχει λογος να το προτιμησεις απο ενα αυτοκινητο το οποιο ειναι
- πιο καινουργιο
- πιο απλης κατασκευης και αρα δεν θα εχεις πιθανα προβληματα που σχετιζονται με την κατασκευη του eos. επισης, ειναι πιθανο (τουλαχιστον θεωρητικα και λογικα) να εχεις καλυτερη ακαμψια στο σιροκο.
προσωπικα επειδη δεν μ'αρεσουν ιδιαιτερα τα cc, θα επαιρνα το σιροκο. το eos ειναι ομορφο βεβαια, αλλα τα περισσοτερα cc μου φαινονται χοντροκομμενα και γενικα προτιμω τα roadster αν μιλαμε για την υπερβαση να παρω ενα ανοιχτο αμαξι . αλλα δεν μπορω να αποφασισω εγω για σενα φυσικα...... εσυ πρεπει να δεις πρωτα τι ζητας απο ενα αυτοκινητο, τα πραγματα σε σχεση με αυτα τα δυο ειναι καπως ξεκαθαρα.
Κατα τα άλλα και τα 2 αυτοκίνητα ειναι καλά ε?
το Eos ειναι μια χαρουλα, το σιροκο δεν το'χω οδηγησει αλλα πιστευω οτι θα ειναι ακομα καλυτερο στην οδηγηση.
Επίσης, αν τελικά καταλήξω στο eos να πάρω το καινούριο 1.4 122 PS ή να έβλεπα με τα ίδια λεφτά σε κάτι καλύτερο μεταχειρισμένο?
Επίσης να σας πω οτι ειναι το πρώτο αυτοκίνητο που πέρνω.
το καινουργιο ειναι παντα προτιμοτερο απ'το μεταχειρισμενο, αν το σηκωνει η τσεπη σου φυσικα
υπαρχουν κ αλλα αυτοκινητα που να σε ενδιαφερουν;
καλοριζικο το πρωτο -
To Golf VI θα είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από το Scirocco πέραν της εμφάνισης.Αν σε ενδιαφέρει περισσότερο η ουσία παρά το look θα σου έλεγα να το προτιμήσεις. Κλάσσεις ανώτερο εσωτερικό, ποιότητα συναρμολόγησης κλπ.
Διαφορετικά θα επέλεγα το Scirocco που μπορεί να μην έχεις τις γκαμπριολέ χάρες του Eos, έχει όμως άλλες πολύ πιο ενδιαφέρουσες -
Scirocco
-
σιροκο..
αν το εος ηταν οριτζιναλ καμπριο,και οχι ιμιτασιον οπως ολα τα cc με το παρπριζ να σε καλυπτει οταν ειναι ανοιχτο,θα σου ελεγα εος,παραβλεποντας οτι αισθητικα ειναι μετριο,και κατω...
το σιροκο,ειναι κουπε,εχει τυπο,και δν πλασαρεται για κατι που δεν ειναι..σιροκο απο μενα. -
Ο χρήστης evolander έγραψε:
Scirocco+1
_
-
Παίζει να βγει κανα καινουριο eos τώρα στα κοντά, γιατί τα -5000ε της εκπτωσης θα ήταν ψέμματα αν σας έλεγα οτι δεν μου φαίνονται πολλά για όλα τα ετοιμοπαράδοτα μοντέλα τους...
-
Αφού στα ίδια λεφτά παίρνεις 160 άλογα, έναντι 122, για σχεδόν παρόμοια αυτοκίνητα και αφού λες ότι σου αρέσει το Scirocco, τότε Scirocco
Εκτός και αν σου είναι απαραίτητη η καμπριολάδα...Αλλά κατ' εμέ καλύτερα το coupe.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
To Golf VI θα είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από το Scirocco πέραν της εμφάνισης.Γιατι?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
To Golf VI θα είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από το Scirocco πέραν της εμφάνισης.
Γιατι?
Από όσο έχω δει και τα δύο αμάξια πιστεύω ακράδαντα αυτό που έγραψα παραπάνω.
Είχα ξαναγράψει σε άλλο θέμα:Το Golf VI έχει υλικά εσωτερικού πολύ καλύτερα, συναρμογή το ίδιο, χώροι καμία σχέση, ευκολία οδήγησης επίσης μεγάλη διαφορά -το πλάτος του Scirocco θα δυσκολέψει σε οποιουδήποτε είδους 'χωσίματα'. Αν δεν είναι να πάρει κανείς μια γρήγορη έκδοση του Scirocco όπου η καλύτερη οδική συμπεριφορά θα φανεί και θα κάνει τη διαφορά, εκτός της ομορφιάς τα αυτοκίνητα δεν συγκρίνονται σαν σύνολο. Και φυσικά παίζει να είναι και πιο φθηνό το Golf VΙ από το Scirocco.
-
Για το αισθητικό μέρος το αφήνω στην κρίση σου, και τα δύο πάντως είναι όμορφα αυτοκίνητα.
Το κλειστό είναι κλειστό.... καλύτερη ακαμψία πιο σπορτίφ συμπεριφορά και αφού είναι ελαφρύτερο θα είναι και πιο ζωηρό με ίδιο κινητήρα... με δυνατότερο ακόμα πιο ζωηρό (αν και το άλλο παρά το βάρος του με την υπερσυμπίεση έχει ροπές που δεν το κάνουν ψόφιο όπως ήταν με τον 1600).
Το άλλο ανοίγει.... για μένα αυτό σημαίνει πολλά, αν για σένα όπως και για άλλους πιο πάνω δεν σημαίνει και τόσα τότε το κλειστό. Υπέρ του ανοιχτού (αν δεν έχεις εμπειρία και δεν σε έχει κερδίσει όπως εμένα) είναι ότι κάνεις τελείως διαφορετική και θετικότερη εντύπωση στο αντίθετο φύλο (αλλά και στους μεγάλους εφόσον δεν είναι διθέσιο), το Scirocco μετά τον πρώτο χρόνο που θα τραβήξει τα βλέματα θα γίνει ένα κοινό κουπέ αυτοκίνητο με σημαντικά ποσοστά καγκουρέματος.
Ειδικά το EOS είναι το μόνο από τα τετραθέσια cc που δεν σε σκεπάζει καθόλου το παρμπρίζ και αυτό είναι για μένα αυτό που το ξεχωρίζει από τα άλλα. Το ότι έχει και μεγάλη ηλιοροφή είναι ένα επιπλέον bonus.
Αν δεν κατέχεις από ανοιχτό και είσαι σε αυτό το δίλημα ΠΡΕΠΕΙ να πας με ανοιχτό βόλτα (όχι απλά να το ανοίξεις στο μαγαζί). Μην αφήσεις τον καιρό να σε φοβήσει, αν δεν βρέχει, ανοιχτός και το χειμώνα (αλλά με σηκωμένα παράθυρα)! -
Κατα 90% θα παρουν τελικα οι γονεις μου το sirocco Ελλάδα και εγώ κάποιο cabrio εδω πανω απο Γερμανία στα 15- 16.000 με σκληρη οροφή. Κοιτούσα για το opel astra το twin top που εχει γυρω στα 15-16 με κατω απο 30.000 km. Τι λέτε καλο δεν είναι?
Φαντάζομαι το eos πλεονεκτεί όμως ακομα και μεταχειρισμένο, ε?
Ο 1.800 κινητηρας αλλα και ο 1.600 του οπελ ειναι αντιστοιχα καλοί όσο του eos?
-
To EOS για μένα πλεονεκτεί σημαντικά από το Opel σε αίσθηση ποιότητας και συναρμολόγησης, σχεδίαση χώρου αποσκευών και πάνω από όλα στο πόσο σε καλύπτει το παρμπρίζ. Σε αυτό το EOS είναι πρώτο ενώ το Astra υστερεί, λίγο όχι πολύ. Η ηλιοροφή είναι plus ενώ εγώ βρίσκω το EOS και ομορφότερο.
Οι ατμοσφαιρικοί 1600 ζορίζονται και καίνε πολύ για να κινήσουν απλά αξιοπρεπώς (σίγουρα ούτε καν σβέλτα) αυτά τα βαριά αυτοκίνητα. Προτίμησε υπερσυμπιεσμένο ή έστω 1800 ή diesel. -
Νομίζω ότι δεν έχουν σχέση το ένα με το άλλο... Το ένα είναι σπόρ το άλλο είναι cruiser. Έχω EOS, γι'αυτό στο λέω...
Eπιλογή VW αυτοκινήτου. Εοs ή scirocco?