Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο cabrio 500 κ Νέο Ford Ka Cc ?
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Νέο cabrio 500 κ Νέο Ford Ka Cc ?
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Μελλοντικά Μοντέλα
    10
    34
    179
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thymios last edited by

      αξιόπιστα τα Daihatsu;;

      κάτι παραπάνω..σκυλιά είναι!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        18.000 μου φαίνονται υπερβολικά πολλά για τόσο μικρό αυτοκίνητο. Εκτός από MINI, Beetle και 207 υπάρχουν και αυτα:

        • Audi A3 cabrio (26.000)
        • Citroen C3 Pluriel (14.300)
        • Mazda MX5 (21.000)
        • Mitsubishi Colt CZC (20.000)
        • Nissan Micra C+C (17.000)
        • Opel Astra Twin Top (24.000)
        • VW Eos (25.000)

        Από αυτά εγώ θα σου πρότεινα το MX5 αν δεν σε πειράζουν οι 2 θέσεις, νομίζω α συμφωνεί και η συντριπτική πλειοψηφία του φόρουμ. Είναι το πιο διασκεδαστικό από όλα με κάθε έννοια. Αν θες 4 θέσεις το Eos είναι το καλύτερο του είδους. Τα υπόλοιπα είναι απο ιδιόρυθμα, όπως το Pluriel (εκτός αν οδηγάς με μαγιό χειμώνα καλοκαίρι ) ή αποκρουστικά (CZC).

        Το θέμα είναι όμως θέλεις σίγουρα ανοιχτό αυτοκίνητο? Στα λεφτά αυτά μπορείς να πάρεις κάποιο πολύ καλό κλειστό με μεγάλη ηλιοροφή.

        Αυτά. Το τόπικ είναι ένα βήμα πριν το rap battle

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          elizzzza last edited by

          Τα είδα όλα αυτά!
          Αυτό που θέλω είναι ένα αυτοκίνητο, μικρό (γιατί κινούμαι κ αρκετά στο κέντρο (parking δυσκολη υποθεση) , κ δεν με πειράζει να έχει 2 θέσεις..Ίσα ίσα νομιζώ ότι το προτιμώ να ειμαι ειλικρινής!
          Όλα τα μοντέλα που λες παραπάνω, εκτός απο το α3 + beelte τα είδα αλλά είναι πολύ ακριβά + το eos αρκετά μέγαλο για αυτό που ψάχνω!Αντί για astra είδα το tigra αλλά δν με ενθουσίασε! Ίσως επειδη εχω το 206 και το βολεύομαι απίστευτα πολύ , όλα μου φαίνονται πολύ μεγάλα!c3 + colt δν μου άρεσαν εξωτερικά..!
          Κρίμα που έχω κολλήσει με 2 αυτοκίνητα που δν ξέρω αν κ πότε θα βγουν στην παραγωγή, γιατι με κλειστα 500 έχει γεμίσει όλη η Αθήνα κ αν το παραγγείλω τώρα, με 2 μήνες παράδοση όπως μ είπαν,θα μου έρθει με την παρουσίαση των καινούριων μοντέλων!
          Ίσως να ρίξω κ μία ματια για mx5..
          Για πείτα κανένα καλό μικρό, με μεγάλη ηλιοροφή (ανοιγόμενη παντα...!)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skye last edited by

            Ο χρήστης IKE έγραψε:
            Αν ήταν emo δεν θα είχα ασχοληθεί καν με το τόπικ

            ρατσιστη

            Ελιζα, το εσωτερικο του copen ειναι σχεδον carbon το MX-5 προηγουμενης γενιας.
            με αυτα που λες φωτογραφιζεις για μενα το copen και το smart roadster coupe που ομως νομιζω δεν υπαρχει πια καινουργιο (απο c3 pluriel μακρια, ειχα την... ατυχια να το οδηγησω μια φορα και ). εγω με το χερι στην καρδια θα πηγαινα στο copen. το MX-5 ειναι παντου και σε ολα καλυτερο βεβαια, εκτος απ'το μεγεθος (και την καταναλωση βεβαια και ο,τι συνεπαγεται τα περισσοτερα αλογα/κυβισμο) : το copen ειναι αρκετα μικρο για να το χωσεις παντου. και επισης δεν εχει φορεθει κ πολυ και αυτο μαρεσει. επισης, το mx-5 μπορει να στο χει βαλει στα 21 χιλιαρικα ο αλλος ο fake mc αλλα να ξερεις οτι θα δωσεις αρκετα περισσοτερα καθως η εκδοση αυτη ειναι η base (χωρις AC και ζαντες αλουμινιου. το AC σε cabrio ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ γιατι το καλοκαιρι, ειδικα αν δεν εχεις σκληρη οροφη, μεχρι το βραδυ θα εχεις ενα ΑΧΡΗΣΤΟ αυτοκινητο )

            τωρα μπορουν να αρχισουν οι ριμες

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              travelman last edited by

              Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

              ....Πάντως για κάτι πιο extreme και μοναδικό,o γνωστός μιλανέζικος οίκος της Castagna διαθέτει έναντι ανάλογης αμοιβής το 500 spiaggeta (remake της μυθικής έκδοσης 600 spiaggetta)...

              Τόσος μύθος και δεν το πήρε το αυτί μου?

              Εμένα πάντως μου φαίνεται πιο μυθικό το ματίζ που οδηγά η φαρμάκη

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stavrosg last edited by

                Με βάση τα πιο πάνω, θα πρότεινα κι εγώ copen.
                Είναι ειδικής χρήσης, και με λίγο τσιμπημένη τιμή και γι'αυτό δεν το βλέπεις να κυκλοφορεί, αλλά για τις απαιτήσεις σου μάλλον οτι πρέπει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • E
                  elizzzza last edited by

                  Σε άσπρο απλά....ΤΑ ΣΠΑΕΙ!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stavrosg last edited by

                    Επειδή δεν εμφανίζεται πιο πάνω:


                    Είναι κουκλάκι, πράγματι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikolas78 last edited by

                      Καλησπέρα!

                      Ελίζα θα πρέπει να μας ξεκαθαρίσεις δύο βασικά θεματάκια:
                      α) Πόσα λεφτά μπορείς να διαθέσεις
                      β) Πόσο μπορείς να περιμένεις μέχρι την αγορά (μέχρι να έρθει το νέο μοντέλο)

                      Για το πρώτο αν κατάλαβα καλά από προηγούμενα posts κινείσαι γύρω στις 20000, ή και λίγο παραπάνω, πες 22 με 23000.
                      Τώρα εάν μπορείς να περιμένεις μέχρι του χρόνου (το καλοκαιράκι ή και λίγο περισσότερο) και μιας και βρισκόμαστε στην ενότητα μελλοντικά μοντέλα, κοίτα τι μας έρχεται:

                      http://www.cartoday.com/content/news/si ... sp?in=9168' target='_blank' target='_blank

                      ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ ΜΙΤΟ CABRIO! (έχει και φώτο σε λευκό )
                      Έχει πολύ φινέτσα το άτιμο...Με τον κινητήρα των 1.4 λίτρων 120 ίππων (και όχι μόνο των 155 που διατίθεται σήμερα) θα είσαι αρχόντισσα και λογικά έστω και οριακά εντός budget.

                      Σχετικά με τα υπάρχοντα μοντέλα:

                      • Το mx-5 πολύ καλό οδηγικά και από θέμα αξιοπιστίας η Mazda έχει καλό όνομα. Υπολόγιζε όμως καμιά 25000 ευρώ για να γίνει αξιοπρεπές (A/C, ζάμτες αλουμινίου κτλ) καθώς είναι τελειως σπαρτάτικο στη βασική έκδοση. Επίσης είναι και 1800 κυβικά με όποιο κόστος χρήσης συνεπάγεται αυτό. Εάν οικονομικά αντέχεις και τα προβλήματα πρακτικότητας ενός roadster δεν σε απασχολούν, τότε βουρ! ΠΡΟΣΟΧΗ: Έρχεται facelift έκδοση τώρα.
                      • Από την άλλη το 207 φαντάζει η ιδανική επίλογή στα μικρά cc με δύο επιλογές στα 1600 κυβικά: 120 ίπποι και αξιοπρεπές γκάζι ή 150 ίπποι και ακόμα περισσότερο γκάζι. Κοστίζουν περίπου 20000 και 23000 αντίστοιχα, fair τιμή για τα πλεονεκτήματα που προσφέρει: όμορφο μέσα και έξω, μεταλλική οροφή, πίσω βοηθητικές θέσεις, καλή οδηγική συμπεριφορά (και εσύ εξάλλου Peugeot έχεις), μεγάλο χώρο αποσκευών και φουλ εξοπλισμένο (εώς και ο διζωνικός κλιματισμός είναι στάνταρ). Δηλαδή μόνο για το χρώμα διστάζεις;;; Υπάρχει χρώμα creme parthenon που προσεγγίζει πολύ το καθαρό λευκό και είναι ωραίο πάντως.

                      Όλα τα άλλα της κατηγορίας που αναφέρθηκαν (c3 pluriel, CZC, Tigra, ΜΙΝΙ) δε νομίζω πως αξίζουν τόσο όσο τα 2 παραπάνω. Ειδικα το ΜΙΝΙ (ίδιο μοτέρ με το 207) είναι υπερβολικά ακριβό και ενώ κλειστό με την υφασμάτινη οροφή είναι ωραίο, όταν είναι ανοιχτό ετσι όπως διπλώνεται η οροφή και με τα προστατευτικά rollbars που δεν κατεβαίνουν είναι σα μπανιέρα με ρόδες (υποκειμενικό αυτό)! Και το cabrio σκαθάρι από VW εκτός από styl δεν έχει κάτι άλλο να προσφέρει. Ίσως μόνο το Copen που αναφέρθηκε εάν θέλεις κάτι ακόμα πιο μικρό και λίγο πιο φτηνό.

                      Εφόσον όμως κοιτάς και για μελλοντικά μοντέλα άσε τις μινιατούρες Ka και 500 και δώσε περισσότερη προσοχή για νεότερα προς Alfa Romeo μεριά..
                      Ελπίζω να σε βοήθησα.

                      YΓ: Μην υποτιμάς τις πίσω θέσεις στα 2+2 αυτοκίνητα όσο αστείες κι αν σου φανούν με την πρώτη ματιά ...μόλις λίγους μήνες οδηγώ το 207cc και 2 φορές προέκυψε σημαντική ανάγκη να μεταφερθούμε 3 άτομα επειγόντως κάπου μην έχοντας άλλο μέσο διαθέσιμο. Δεν κανεις ταξίδια, αλλά με την καλή θέληση του συνοδηγού χωρούν περισσότεροι από 2.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        elizzzza last edited by

                        Nομίζω ότι ήσουν κατατοπιστικότατος!

                        Για να απαντήσω λοιπόν στις ερωτήσεις,

                        1. Υπολογίζω καπου στα 23,000 κ αν παραγματικά αξίζει αντε να πάμε στα 24.000!
                        2. Δεν με πειράζει να περιμένω γενικότερα, το μόνο που με απασχολεί είναι ότι θα συνεχίσει να πέφτει η τιμή στο δικό μου! αλλο 5 χρόνων μοντέλο , άλλο 6 (το πήρα 12/2003)..Βέβαια έτσι κερδίζω κ ένα χόνο στο επόμενο αντίστιχα!

                        Μου άρεσε κ η alfa και όντως νομίζω ότι αξίζει να περιμένω γιατι προς το καλοκαιράκι θα βγουν γενικότερα όμορφα αμάξια!! To mx5 μ'αρεσε πάρα πολυ!!!!! Κόστος συντήρησηης όμως στα 1800 όντως θα είναι αρκετά υψηλό

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          thymios last edited by

                          νομίζω το creme parthenon δεν εισάγεται. Είναι όμως καταπληκτικό χρώμα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            elizzzza last edited by

                            το creme parthenon είναι το κρέμ (αντί για άσπρο ) που έχει η peugeot για το 207 cc ..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thymios last edited by

                              και δε σ αρέσει;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                elizzzza last edited by

                                Ξέρεις τι γίνεται?Δεν είναι καθαρό άσπρο και φοβλαμαι ότι μετά από λίγο καιρό, ήλιο κλπ θα αρχίζει να κτρινίζει λιγάκι το χρώμα...φαίνεται κάθαρα ότι δν είναι άσπρο...πιο πολύ κρεμ θα το έλεγα...ουτα καν ζαχαρί!

                                Houston we have a problem που δεν σκέφτηκα!! Είναι πισωκίνητο!! Είναι τόσο πολύ διαφορετική η αίσθηση?? Δν έχω οδηγήσει ποτέ τέτοιο αυτοκίνητο!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikolas78 last edited by

                                  Βρε μανία με το χρώμα!! Αλήθεια στη Βερνιλάκ δουλεύεις;

                                  Σοβαρά τώρα, δε χρειάζεσαι να φοβάσαι μήπως αλλάξει τόσο εμφανώς το χρώμα μέσα σε λίγα χρόνια.

                                  Όσο για την οδηγική συμπεριφορά ενός πισωκίνητου, είναι σίγουρα πιο διασκευαστικά και παιχνιδιάρικα αυτοκίνητα και αν έχεις τέτοιες οδηγικές ανησυχίες (να απολαμβάνεις στροφοδιαδρομές πχ) είναι σίγουρα προτιμότερα. Θέλει όμως και μεγαλύτερη προσοχή καθώς το λάθος συμβαίνει ευκολότερα χωρίς αυτό να σημαίνει πως ένα πισωκίνητο είναι απαγορευτικό για έναν νορμάλ ή και άπειρο οδηγό. Καλύτερα βέβαια να μιλήσουν εδώ οι ίδιοι οι κάτοχοι mx-5, μιας και εγώ μόνο ένα απλό test drive έχω κάνει.

                                  Προσωπικά βρέθηκα σε μεγάλο δίλημμα μεταξύ των 2 που ανέφερα στο προηγούμενο post. Μέσα σε 7 μήνες διάβασα αμέτρητες σελίδες δοκιμών, συγκριτικά αλλά και forums (trackmiata, psclub) και έκανα και test drives για να καταλήξω στο 207cc turbo, έχοντας σαν βασικά κριτήρια εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής και επιδόσεις. Έψαχνα για κάτι σπορτίβ, όχι απαραίτητα roadster αλλά ούτε όμως και «μαούνες» του στυλ focus cc ή astra, μέχρι 25000 ευρώ και στο Peugeot βρήκα τη χρυσή τομή. Η αλήθεια είναι πως εάν θέλεις να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο και να το χρησιμοποιείς σαν μοναδικό ή κύριο το miata έχει βασικά μειονεκτήματα. Έτσι «θυσίασα» λίγο τον παράγοντα fun to drive για πιο πρακτικά ζητήματα, με κυριότερα αυτό της μεταλλικής οροφής διότι δεν διαθέτω θέση πάρκινγκ και του εξοπλισμού-επίπεδου «χλιδής». Άλλοι βασικοί αλλά υποκειμενικοί λόγοι ήταν η εμφάνιση του 207 (δεν μου αρέσει η φάτσα της νέας γενιάς mx-5) αλλά και η μεγαλύτερη συμπάθεια στη μάρκα Peugeot, από πιτσιρικάς είχα το 106 ραλύ απωθημένο. Το mx5 υπάρχει πια και με μεταλλική οροφή αλλά ξεφεύγει πολύ στη τιμή.
                                  Εδώ και 3μιση μήνες τώρα δεν το έχω μετανιώσει, ίσα ίσα που με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο ακόμα και στον τομέα οδηγικής ευχαρίστησης. Βέβαια εγώ τώρα που έπιασα τα 30 πολύ πιθανό οι ανάγκες και τα κριτήρια μου να διαφέρουν από τα δικά σου, οπότε αυτά περί 2 θέσεων και πρακτικότητας πάνε περίπατο και εφόσον δεν έχεις τέτοιες έννοιες ίσως το mx-5 να είναι αυτό που ψάχνεις. Με άλλα λόγια δεν υπάρχει σωστή-λάθος επιλογή ή καλύτερο- χειρότερο αφού ο καθένας έχει άλλα θέλω και προτεραιότητες , αλλιώς θα είχαμε όλοι τα ίδια αυτοκίνητα. Αλλά σε σχέση με τον υπόλοιπο ανταγωνισμό ειλικρινά δεν μπορώ να σκεφτώ πιο τίμιες προτάσεις από αυτά τα δύο στα χρήματα που μιλάμε (γι αυτό σε ρώτησα πριν πόσα διαθέτεις γιατί από εκει ξεκινούν όλα)

                                  Επιστρέφοντας στην κουβέντα για τα μελλοντικά μοντέλα στη θεωρητική ερώτηση εάν ήταν από τώρα η Alfa Romeo MITO cabrio (155 ίππων εννοείται) διαθέσιμη τι θα έπαιρνα σε σχέση με το 207cc turbo, η απόφαση θα ήταν ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ δύσκολη, παρόλο το handicap της ΠΑΝΙΝΗΣ οροφής που θα έχει η ΜΙΤΟ.

                                  PS: Aπό το 2003-2004 κυκλοφορεί έχω σταμπάρει στο νετ ένα βιντεάκι ενός προτοτύπου της νέας Lancia Fulvia! Το σουλούπι της θα ταίριαζε φοβερά σε cc! Περίμενα, περίμενα…ήρθε το 2007, το 2008…δεν μπορούσα να καθυστερήσω άλλο την αγορά αυτοκινήτου! Κρίμα που το αργούν τόσο…κάτι έχει πάρει το μάτι μου για απανακυκλοφόρηση της fulvia το 2010 τώρα. Υπάρχει μάλιστα και σχετικό θέμα σε αυτή την ενότητα που έχει μείνει στα αζήτητα δυστυχώς

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 2 / 2
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr