Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 179
    • 180
    • 16 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    96582
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dr-spiderman last edited by

      χθες σε βροχερη νυχτερινη στριφτερη διαδρομη fun 2 drive alone,διαρκειας 70χλμ,ανηφορα κατηφορα,σε ρυθμους πολυ γρηγορους,με την 33 και καινουριους δισκους/τακακια(1500χλμ),μου αναψε το λαμπακι φθορας απο τακακια...χωρις καμια αλλαγη στην αισθηση η αποτελεσματικοτητα..προφανως απο την θερμοκρασια,λαλησε ο πρωτογονος αισθητηρας των τακακιων...σημερα ολα οκ..alfa romeo ειναι..

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • D
        drdino last edited by

        Τι αισθητήρα για φθορά έχει; Δεν του ρίχνεις έναν έλεγχο καλού κακού;

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • D
          dr-spiderman last edited by

          τυπου καλωδιο κτλ...εχει οντως...αλλα 20ετιας ετσι..?!
          βεβαια πριν λιγο εμαθα,οτι αυτο που αναψε,εδειχνε υπερθερμανση στα υγρα φρενων..
          παντως δν με ανησυχησε καν..με παλιες αλφα,αυτα ειναι πταισματα...συνηθισμενος πια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            leonp last edited by

            Ο χρήστης dr.spiderman έγραψε:
            ...εδειχνε υπερθερμανση στα υγρα φρενων..

            Δεν νομίζω να υπάρχουν τέτοιοι αισθητήρες θερμοκρασίας.
            (ίσως σε αεροσκάφη)

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης dr.spiderman έγραψε:
              τυπου καλωδιο κτλ...εχει οντως...αλλα 20ετιας ετσι..?!
              βεβαια πριν λιγο εμαθα,οτι αυτο που αναψε,εδειχνε υπερθερμανση στα υγρα φρενων..
              παντως δν με ανησυχησε καν..με παλιες αλφα,αυτα ειναι πταισματα...συνηθισμενος πια.

              Mαλλον το καλωδιο καπου ελιωσε απο την θερμοκρασια ή φθαρθηκε το πλαστικο περιβλημα και εκανε επαφη σε μεταλλικο σημειο και ειχες ενδειξη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                d1ff last edited by

                Τώρα είδα το thread!
                Λοιπόν απαντώ στο αρχικό ερώτημα του thread :
                Renault Clio 1.4RT πρώτη γενιά ( μοντέλο 92 ) = ΔΕΝ ΦΡΕΝΑΡΕΙ! , Όχι φράσεις του στυλ καλά αλλά κουράζονται εύκολα , κ.α το αμάξι απλώς δεν φρενάρει και είναι έτσι από'μαμά'! Έτσι έχουμε και λέμε : αν οδηγείς πόλη φροντίζεις να έχεις απόσταση η καλή ασφάλεια , αν οδηγείς αυτοκινητόδρομο καλή διαθήκη!

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • T
                  thymios last edited by

                  πέρασα χτες το 306 από ΚΤΕΟ. Όλα καλά, μόνο που μου είπαν οτι τα μαρκούτσια μπρος πίσω έχουν ξεραθεί και θέλουν άλλαγμα.
                  Να βάλω τα εργοστασιακά ή προτείνεττε κάτι καλύτερο;
                  Στο συνεργείο μου προτείνουν με 50€ τα εργοστασιακά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • B
                    b-m-sport last edited by

                    Βαλε αεροπορικου τυπου γυρο στα 80-90€ και δεν ξανα ασχολεισαι με τα σωληνακια με ολα τα θετικα τους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dstou last edited by

                      Αλλά και όλα τα αρνητικά τους.
                      Σε αίσθηση στο πάτημα του ποδιού, τα κλασσικά μαρκούτσια είναι καλύτερα από τα σκληρά και απαραμόρφωτα αεροπορικά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • N
                        nass last edited by

                        Και επιπλέον με τα αεροπορικού τύπου μερικές φορές 'μπερδεύεται' το ABS.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • G
                          govus last edited by

                          Πέρασα ΚΤΕΟ το προηγούμενο Σάββατο και θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικό με τις δυνάμεις πέδησης που μου μέτρησαν.
                          Για τα εμπρός, μετρήθηκε στα 2500 Ν αριστερά και 2280 Ν δεξιά και για τα πίσω, 1660 Ν και 1500 Ν αντίστοιχα.
                          Δεν είχα κάποιο πρόβλημα με τον έλεγχο, απλά θα ήθελα από περιέργεια να ρωτήσω, είναι αξιοπρεπή αυτά τα νούμερα και γενικά, υπάρχει μια 'στάνταρντ' τιμή δυνάμεων και πάνω, που να σου επιτρέπει να λες πως έχεις 'καλά φρένα' ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • T
                            thymios last edited by

                            Ο χρήστης Govus έγραψε:
                            Πέρασα ΚΤΕΟ το προηγούμενο Σάββατο και θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικό με τις δυνάμεις πέδησης που μου μέτρησαν.
                            Για τα εμπρός, μετρήθηκε στα 2500 Ν αριστερά και 2280 Ν δεξιά και για τα πίσω, 1660 Ν και 1500 Ν αντίστοιχα.
                            Δεν είχα κάποιο πρόβλημα με τον έλεγχο, απλά θα ήθελα από περιέργεια να ρωτήσω, είναι αξιοπρεπή αυτά τα νούμερα και γενικά, υπάρχει μια 'στάνταρντ' τιμή δυνάμεων και πάνω, που να σου επιτρέπει να λες πως έχεις 'καλά φρένα' ;

                            εγώ μέτρησα μπροστά περίπου 2600 και πίσω 1700. Και είμαι πολύ ικανοποιημένος απ τα φρένα μου. και οι δικές σου τιμές στα ίδια επίπεδα είναι..τι ποσοστό απόδοσης γράφει το χαρτί σου;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • G
                              govus last edited by

                              Ο χρήστης thymios έγραψε:

                              Πέρασα ΚΤΕΟ το προηγούμενο Σάββατο και θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικό με τις δυνάμεις πέδησης που μου μέτρησαν.
                              Για τα εμπρός, μετρήθηκε στα 2500 Ν αριστερά και 2280 Ν δεξιά και για τα πίσω, 1660 Ν και 1500 Ν αντίστοιχα.
                              Δεν είχα κάποιο πρόβλημα με τον έλεγχο, απλά θα ήθελα από περιέργεια να ρωτήσω, είναι αξιοπρεπή αυτά τα νούμερα και γενικά, υπάρχει μια 'στάνταρντ' τιμή δυνάμεων και πάνω, που να σου επιτρέπει να λες πως έχεις 'καλά φρένα' ;

                              εγώ μέτρησα μπροστά περίπου 2600 και πίσω 1700. Και είμαι πολύ ικανοποιημένος απ τα φρένα μου. και οι δικές σου τιμές στα ίδια επίπεδα είναι..τι ποσοστό απόδοσης γράφει το χαρτί σου;

                              71,25%, αλλά είναι ενδεικτικό, γιατί θεωρητικά πρέπει να το ποσοστό αυτό να είναι >/75% (του βάρους του αυτοκινήτου), απλά στη συνέχεια αφαιρείται το βάρος του ίδιου του ...ελεγκτή !!
                              Δηλ., για απόβαρο 1130 κάτι κιλά ΜΕ τον ελεγκτή είχα 71,25%. Για το απόβαρο του Clio μου χωρίς αυτόν (1050 κιλά) είχα περίπου 75,60% (γι' αυτό μάλλον 'πέρασα' ...).
                              Μπορεί να τα υπολογίζω και λάθος, γι' αυτό και ζητώ απόψεις περί των δυνάμεων ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • Z
                                zorz last edited by

                                Ο χρήστης nass έγραψε:
                                Και επιπλέον με τα αεροπορικού τύπου μερικές φορές 'μπερδεύεται' το ABS.

                                Γιατί;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  thymios last edited by

                                  γιατί έιναι πιο άκαμπτα και λειτουργούν τα φρένα πιο άμεσα...με άλλα λόγια δεν μπερδεύεται ακριβώς, απλά μπαίνει πιο νωρίς...ουσιαστικά τα φρένα γίνονται αμεσότερα και είναι πιο δύσκολο να φρενάρεις, ελέγχοντας με το πόδι

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    Θα σου πω για το παλιό δικό μου που έβαλα τέτοια, και το μετάνιωσα.
                                    Η λογική των κλασσικών μαρκουτσιών είναι να παραμορφώνεται λίγο η διατομή τους αναλόγως με το πάτημα, ενώ στα αεροπορικά πατάς το πεντάλ και αυτό 'τερματίζει' κάπου και δε πάει καθόλου πιο κάτω. Εκεί σε αυτό το σημείο η αύξηση της πίεσης είναι μεγάλη με την παραμικρή επιπλέον δύναμη που βάζει ο οδηγός ενστικτωδώς ή από πρόθεση. Το φρένο μοιάζει να λειτουργεί σαν διακόπτης ON-OFF. Ανεβαίνωντας περαιτέρω η πίεση το αυτοκίνητο τείνει να μπλοκάρει τα φρένα, και το ABS επεμβαίνει συνεχώς ανοίγοντας τις βαλβίδες για να πέσει η πίεση.

                                    Ήταν που ήταν ευαίσθητο το ABS στο δικό μου, το πήρε και το σήκωσε με τα αεροπορικά μαρκούτσια και δούλευε συνέχεια υπερωρίες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Όλα τα υγρά φρένων είναι υγροσκοπικά εκτός από τα DOT 5. Αυτό είναι καλό γιατί τυχόν υγρασία που μπαίνει στο σύστημα των φρένων ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ στα υγρά και δεν μαζεύεται στο κατώτερο σημείο του συστήματος - συνήθως δαγκάνες - (όπως με τα DOT 5) και να τις σκουριάζει.

                                      Η υγρασία στα υγρά φρένων χαμηλώνει το σημείο βρασμού, αλλά στα καθημερινά αμάξια (που αλλάζουν κάθε μερικά χρόνια υγρά) δεν έχει μεγάλη σημασία γιατί ελάχιστοι βράζουν τα φρένα τους.

                                      Τα σωληνάκια που λαστιχάρουν (και ίσως παρουσία αέρα στο κύκλωμα) ΔΕΝ κάνουν τα φρένα πιο εύκολα να τα ελέγξεις. Αν δεν κατεβαίνει το πεντάλ είναι το καλύτερο αλλά είναι δύσκολο να καταλάβεις πότε πατάς με 10 κιλά και πότε με 15 κιλά το πεντάλ, ενώ είναι εύκολο να καταλάβεις πότε κατέβηκε το πεντάλ 2 πόντους και πότε κατέβηκε 4 πόντους (μαλακά σωληνάκια). Εγώ προτιμώ να κατεβαίνει το πεντάλ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        http://en.wikipedia.org/wiki/DOT_5' target='_blank

                                        http://en.wikipedia.org/wiki/DOT_5.1' target='_blank

                                        Υγρά φρένων, ιδιότητες και συμβατότητες.

                                        DOT3, DOT4, Είναι υγρά συμβατικά συνήθως πολυεθυλενικής γλυκόλης ή μεταλλικής βάσης polyethlene glycol - minerall base LHM
                                        Είναι υγροσκοπικά, απορροφούν υγρασία και αναμιγνύονται με το νερό.

                                        Wet boiling point μετά από 1 χρόνο χρήση
                                        DOT3 140ο
                                        DOT4 155o
                                        DOT5.1 185o
                                        DOT5.1 218o Long Life formula
                                        DOT 3/4 175o

                                        Dry boiling point στην συσκευασία τους
                                        DOT 3/4 260o
                                        DOT 5.1 307o

                                        DOT 5.1 Μακράς διάρκειας 100% συνθετικά υγρά φρένων/συμπλέκτη μη σιλικονούχας βάσης που βασίζονται στις χημικές πολυγλυκόλες. Τα υγρά DOT 5.1 είναι κατάλληλα για την αναβάθμιση τους συστήματος των φρένων από τα DOT3, DOT4, και αναμιγνύονται με όλα τα συμβατικά υγρά φρένων, είναι σχεδιασμένα κατάλληλα για τα συστήματα ABS επειδή έχουν χαμηλό ιξώδες 820 cp centipoises στους -40ο με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν ευκολότερα στις μικροβαλβίδες του συστήματος ABS.
                                        Το χρώμα τους είναι ουδέτερο και διάφανο crystal clear και έχουν την ιδιότητα να εισχωρούν και να καθαρίζουν τα κατάλοιπα από τις κόλλες, λάσπη και μούργα που δημιουργούν και επικάθονται στο σύστημα των φρένων τα συμβατικά υγρά DOT3 και DOT4.

                                        Η τυπική τους διάρκεια στο σύστημα φρένων είναι 60 μήνες αλλά υπάρχουν και σε ειδική φόρμουλα extra long life με διάρκεια 10 χρόνια.

                                        DOT 3/4 100% συνθετικά υγρά με χρώμα διάφανο ελαφρώς γαλάζιο για να ξεχωρίζουν από τα συμβατικά υγρά φρένων που έχουν χρώμα διάφανο ελαφρώς κιτρινωπό. Δεν χρειάζεται ειδική διαδικασία κατά την αντικατάσταση ή την εξαέρωση τους, είναι συμβατά και αναμιγνυόμενα με τα συμβατικά υγρά DOΤ3, DOT4, DOT5.1.

                                        DOT 5.0 100% συνθετικά βάσης σιλικόνης μη συμβατά με τα DOT3, DOT4, DOT5.1 και 3/4 και απαγορεύεται η ανάμιξη του με αυτά.
                                        Δεν είναι υγροσκοπικά, δεν απορροφούν υγρασία και επειδή είναι ελαφρύτερα από το νερό αυτό κατακάθεται στο δοχείο των υγρών και στα μεταλλικά σωληνάκια και προκαλεί τοπικές οξειδώσεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          Aξίζει να βάλω κάτι διαφορετικό από τα DOT4 που βάζουν στα συνεργεία; Έχει νόημα να πάω σε 5.1;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • S
                                            saxon_747 last edited by

                                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                            Aξίζει να βάλω κάτι διαφορετικό από τα DOT4 που βάζουν στα συνεργεία; Έχει νόημα να πάω σε 5.1;

                                            Aυτο θα ρωτουσα και εγω.

                                            Επισης, αν απο DOT4 παω σε DOT5, πρεπει να ακολουθησω καποια συγκεκριμενη διαδικασια καθαρισμου του κυκλωματως κτλ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 16 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr