Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στην κορυφή η Renault
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Στην κορυφή η Renault
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    8
    19
    14
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tupac last edited by

      Η Renault κατάφερε και το 2003 να κατακτήσει την κορυφή των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων στη Δυτική Ευρώπη.

      ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ: Η Γαλλική φίρμα αναδείχθηκε νικήτρια στην κούρσα των ταξινομήσεων το 2002, με 1.564.788 αυτοκίνητα που αντιστοιχούν σε μερίδιο 10,6%. Στην δεύτερη θέση όπως και το 2002 βρέθηκε η VW με μερίδιο αγοράς 10,0%, ενώ στην τρίτη θέση παρέμεινε σταθερή η Opel με 9,2%. Την πρώτη θέση των πωλήσεων όσον αφορά τους ομίλους εταιρειών κατάλαβε και πάλι ο όμιλος VW με 2.586.178 αυτοκίνητα και μερίδιο 18,2%. Οι συνολικές πωλήσεις το 2003 παρουσίασαν μείωση κατά 1,3% σε σχέση με το 2002, φθάνοντας τις 14.217.912 ταξινομήσεις.

      Ένα από τα σημεία αναφοράς των πωλήσεων του 2003 στη Δ.Ευρώπη, είναι η συνολική αύξηση κατά 9,0% του μεριδίου των Ιαπώνων κατασκευαστών και αναμφίβολα η κατακόρυφη άνοδος της τάξεως του 19,5% των κορεατών κατασκευαστών. Στον αντίποδα οι φίρμες της GM, εκτός των Opel/Vauxhall και Saab σημείωσαν σημαντική πτώση της τάξεως του 20,2%, ενώ μεγάλα ποσοστά του μερίδιού του έχασε και το 2003 ο όμιλος Fiat.

      Tην μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων είχαν την περασμένη χρονιά είχαν η Κia (48,4%) και η Mazda (30,4%), ενώ τη μεγαλύτερη μείωση παρουσίασαν η Fiat (-11,3%) και η Lancia (-8,3%).
      http://www.autotriti.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • T
        tupac last edited by

        Η Renault κατάφερε και το 2003 να κατακτήσει την κορυφή των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων στη Δυτική Ευρώπη.

        ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ: Η Γαλλική φίρμα αναδείχθηκε νικήτρια στην κούρσα των ταξινομήσεων το 2002, με 1.564.788 αυτοκίνητα που αντιστοιχούν σε μερίδιο 10,6%. Στην δεύτερη θέση όπως και το 2002 βρέθηκε η VW με μερίδιο αγοράς 10,0%, ενώ στην τρίτη θέση παρέμεινε σταθερή η Opel με 9,2%. Την πρώτη θέση των πωλήσεων όσον αφορά τους ομίλους εταιρειών κατάλαβε και πάλι ο όμιλος VW με 2.586.178 αυτοκίνητα και μερίδιο 18,2%. Οι συνολικές πωλήσεις το 2003 παρουσίασαν μείωση κατά 1,3% σε σχέση με το 2002, φθάνοντας τις 14.217.912 ταξινομήσεις.

        Ένα από τα σημεία αναφοράς των πωλήσεων του 2003 στη Δ.Ευρώπη, είναι η συνολική αύξηση κατά 9,0% του μεριδίου των Ιαπώνων κατασκευαστών και αναμφίβολα η κατακόρυφη άνοδος της τάξεως του 19,5% των κορεατών κατασκευαστών. Στον αντίποδα οι φίρμες της GM, εκτός των Opel/Vauxhall και Saab σημείωσαν σημαντική πτώση της τάξεως του 20,2%, ενώ μεγάλα ποσοστά του μερίδιού του έχασε και το 2003 ο όμιλος Fiat.

        Tην μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων είχαν την περασμένη χρονιά είχαν η Κia (48,4%) και η Mazda (30,4%), ενώ τη μεγαλύτερη μείωση παρουσίασαν η Fiat (-11,3%) και η Lancia (-8,3%).
        http://www.autotriti.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tupac last edited by

          Η Renault κατάφερε και το 2003 να κατακτήσει την κορυφή των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων στη Δυτική Ευρώπη.

          ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ: Η Γαλλική φίρμα αναδείχθηκε νικήτρια στην κούρσα των ταξινομήσεων το 2002, με 1.564.788 αυτοκίνητα που αντιστοιχούν σε μερίδιο 10,6%. Στην δεύτερη θέση όπως και το 2002 βρέθηκε η VW με μερίδιο αγοράς 10,0%, ενώ στην τρίτη θέση παρέμεινε σταθερή η Opel με 9,2%. Την πρώτη θέση των πωλήσεων όσον αφορά τους ομίλους εταιρειών κατάλαβε και πάλι ο όμιλος VW με 2.586.178 αυτοκίνητα και μερίδιο 18,2%. Οι συνολικές πωλήσεις το 2003 παρουσίασαν μείωση κατά 1,3% σε σχέση με το 2002, φθάνοντας τις 14.217.912 ταξινομήσεις.

          Ένα από τα σημεία αναφοράς των πωλήσεων του 2003 στη Δ.Ευρώπη, είναι η συνολική αύξηση κατά 9,0% του μεριδίου των Ιαπώνων κατασκευαστών και αναμφίβολα η κατακόρυφη άνοδος της τάξεως του 19,5% των κορεατών κατασκευαστών. Στον αντίποδα οι φίρμες της GM, εκτός των Opel/Vauxhall και Saab σημείωσαν σημαντική πτώση της τάξεως του 20,2%, ενώ μεγάλα ποσοστά του μερίδιού του έχασε και το 2003 ο όμιλος Fiat.

          Tην μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων είχαν την περασμένη χρονιά είχαν η Κia (48,4%) και η Mazda (30,4%), ενώ τη μεγαλύτερη μείωση παρουσίασαν η Fiat (-11,3%) και η Lancia (-8,3%).
          http://www.autotriti.gr/

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            thanosm last edited by

            Ο χρήστης tupac έγραψε:
            Η Renault κατάφερε και το 2003 να κατακτήσει την κορυφή των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων στη Δυτική Ευρώπη.

            ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ: Η Γαλλική φίρμα αναδείχθηκε νικήτρια στην κούρσα των ταξινομήσεων το 2002, με 1.564.788 αυτοκίνητα που αντιστοιχούν σε μερίδιο 10,6%. Στην δεύτερη θέση όπως και το 2002 βρέθηκε η VW με μερίδιο αγοράς 10,0%, ενώ στην τρίτη θέση παρέμεινε σταθερή η Opel με 9,2%. Την πρώτη θέση των πωλήσεων όσον αφορά τους ομίλους εταιρειών κατάλαβε και πάλι ο όμιλος VW με 2.586.178 αυτοκίνητα και μερίδιο 18,2%. Οι συνολικές πωλήσεις το 2003 παρουσίασαν μείωση κατά 1,3% σε σχέση με το 2002, φθάνοντας τις 14.217.912 ταξινομήσεις.

            Ένα από τα σημεία αναφοράς των πωλήσεων του 2003 στη Δ.Ευρώπη, είναι η συνολική αύξηση κατά 9,0% του μεριδίου των Ιαπώνων κατασκευαστών και αναμφίβολα η κατακόρυφη άνοδος της τάξεως του 19,5% των κορεατών κατασκευαστών. Στον αντίποδα οι φίρμες της GM, εκτός των Opel/Vauxhall και Saab σημείωσαν σημαντική πτώση της τάξεως του 20,2%, ενώ μεγάλα ποσοστά του μερίδιού του έχασε και το 2003 ο όμιλος Fiat.

            Tην μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων είχαν την περασμένη χρονιά είχαν η Κia (48,4%) και η Mazda (30,4%), ενώ τη μεγαλύτερη μείωση παρουσίασαν η Fiat (-11,3%) και η Lancia (-8,3%).
            http://www.autotriti.gr/

            Τελικά παρ οτι άσχημο (για πολλους) το νεο MEGANE ανεβάζςι την Renault στην κορυφή των πωλήσεων.....Τα συμπεράσματα δικά σας....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              technik last edited by

              Κι απ' ότι διαβάζω, η VW δε θα μείνει με σταυρωμένα χέρια που εκθρονίστηκε από την κορυφή για 2η συνεχή χρονιά.
              Σύντομα θα απαντήσει με νέα μοντέλα, εκτός του GOLF.
              Θα δείξει...

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • F
                funkyreverend last edited by

                Τελικά με το Golf που δεν έκανε την αναμενόμενη είσοδο στην αγορά, τι έγινε; Διάβασα σε περιοδικό ότι απέσυραν μια μεγάλη παρτίδα για διόρθωση προβλημάτων (περισσότερο bug, παρά σοβαρά) στις πόρτες και στο σασί. Αλήθεια, γιατί αργεί να πάρει μπρος; Μόνο το Focus είχε τόσο μεγάλο διάστημα αναγνώρισης, μεγαλύτερο και από το Μegane...
                Αν η VW θέλει κορυφή στις πωλήσεις, πρέπει να ισχυροποιήσει το Golf.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  spiros last edited by

                  Με τις τιμες που εχει το Γκολφ δε νομιζω οτι εχει και πολλες ελπιδες για καλες πωλησεις, τουλαχιστον στην Ελλαδα. Τωρα γιατι δεν πουλαει πολυ στην Ευρωπη ειναι αλλο θεμα....

                  τωρα ομως ειδα το εξης:

                  Best Sellers Μοντέλα - Δεκέμβριος 2003

                  A/A Μάρκα Μοντέλο Πωλήσεις
                  1 VW GOLF 589
                  2 VW POLO 546
                  3 NISSAN MICRA 535
                  4 PEUGEOT 206 485
                  5 OPEL CORSA 473
                  6 NISSAN ALMERA 460

                  Μηπως εκει μεσα ειναι και πωλησεις του προηγουμενου μοντελου??

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • T
                    technik last edited by

                    Ο χρήστης spiros έγραψε:
                    Με τις τιμες που εχει το Γκολφ δε νομιζω οτι εχει και πολλες ελπιδες για καλες πωλησεις, τουλαχιστον στην Ελλαδα. Τωρα γιατι δεν πουλαει πολυ στην Ευρωπη ειναι αλλο θεμα....

                    τωρα ομως ειδα το εξης:

                    Best Sellers Μοντέλα - Δεκέμβριος 2003

                    A/A Μάρκα Μοντέλο Πωλήσεις
                    1 VW GOLF 589
                    2 VW POLO 546
                    3 NISSAN MICRA 535
                    4 PEUGEOT 206 485
                    5 OPEL CORSA 473
                    6 NISSAN ALMERA 460

                    Μηπως εκει μεσα ειναι και πωλησεις του προηγουμενου μοντελου??

                    Στα παραπάνω στοιχεία, ΔΕΝ συμπεριλαμβάνονται οι πωλήσεις του προηγούμενου μοντέλου.
                    Είναι οι πωλήσεις για τον μήνα Δεκέμβριο στην Ελλάδα, για όλες τις κατηγορίες.
                    Τον περασμένο μήνα η VW μπήκε δυναμικά απ' ότι φαίνεται και αναρριχήθηκε στην πρώτη θέση των πωλήσεων για τον Δεκέμβρη και στην 5η για όλη τη χρονιά.

                    Πωλήσεις Δεκεμβρίου :

                    1. VW.............1322
                    2. NISSAN.......1316
                    3. OPEL...........1276
                    4. TOYOTA.......1067
                    5. FORD...........990
                    6. PEUGEOT......943
                    7. HYUNDAI......896
                    8. RENAULT.......808
                    9. SEAT............634
                    10. FIAT...........589
                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      adis4gr last edited by

                      που να παρουσιαστει και το νεο κλιο τι εχει να γινει...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • F
                        funkyreverend last edited by

                        Οι πωλήσεις στην Ελλάδα δεν αντανακλούν απόλυτα το κλίμα που υπάρχει στην Ευρώπη. Π.χ. στην Ευρώπη ξεψειρίζουν πάρα πολύ το ζήτημα του εξοπλισμού (ενώ εμείς αγοράζουμε και 'ότι είναι ετοιμοπαράδοτο') ενώ κατά τη γνώμη μου, είναι πιο απελευθερωμένοι από το 'τι αμάξι να πάρω, να ζηλεύει ο γείτονας'. Σε αυτό βοηθά ότι η πλειοψηφία των αυτοκινήτων είναι εταιρικά ή εμπορικά. Το Γκολφ εδώ συνεχίζει να πουλάει καλά γιατί είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο (παρά την τιμή του), για το οποίο το αγοραστικό κοινό έχει σχηματίσει πολύ καλή άποψη. Στην Ευρώπη, αλήθεια, για ποιον λόγο ακριβώς δεν έχει αποδώσει τα μέγιστα η παρουσίασή του;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          technik last edited by

                          Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                          Οι πωλήσεις στην Ελλάδα δεν αντανακλούν απόλυτα το κλίμα που υπάρχει στην Ευρώπη. Π.χ. στην Ευρώπη ξεψειρίζουν πάρα πολύ το ζήτημα του εξοπλισμού (ενώ εμείς αγοράζουμε και 'ότι είναι ετοιμοπαράδοτο') ενώ κατά τη γνώμη μου, είναι πιο απελευθερωμένοι από το 'τι αμάξι να πάρω, να ζηλεύει ο γείτονας'. Σε αυτό βοηθά ότι η πλειοψηφία των αυτοκινήτων είναι εταιρικά ή εμπορικά. Το Γκολφ εδώ συνεχίζει να πουλάει καλά γιατί είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο (παρά την τιμή του), για το οποίο το αγοραστικό κοινό έχει σχηματίσει πολύ καλή άποψη. Στην Ευρώπη, αλήθεια, για ποιον λόγο ακριβώς δεν έχει αποδώσει τα μέγιστα η παρουσίασή του;

                          Η αλήθεια είναι ότι η ζήτηση του νέου golf είναι κατώτερη των προσδοκιών στην Ευρώπη.Σημαντικό ρόλο παίζει κατά τη γνώμη μου και η αδιάφορη εμφάνιση

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                            Οι πωλήσεις στην Ελλάδα δεν αντανακλούν απόλυτα το κλίμα που υπάρχει στην Ευρώπη. Π.χ. στην Ευρώπη ξεψειρίζουν πάρα πολύ το ζήτημα του εξοπλισμού (ενώ εμείς αγοράζουμε και 'ότι είναι ετοιμοπαράδοτο') ενώ κατά τη γνώμη μου, είναι πιο απελευθερωμένοι από το 'τι αμάξι να πάρω, να ζηλεύει ο γείτονας'. Σε αυτό βοηθά ότι η πλειοψηφία των αυτοκινήτων είναι εταιρικά ή εμπορικά. Το Γκολφ εδώ συνεχίζει να πουλάει καλά γιατί είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο (παρά την τιμή του), για το οποίο το αγοραστικό κοινό έχει σχηματίσει πολύ καλή άποψη. Στην Ευρώπη, αλήθεια, για ποιον λόγο ακριβώς δεν έχει αποδώσει τα μέγιστα η παρουσίασή του;

                            ακριβώς για το λόγο που ανέφερες. Εφόσον υπάρχουν καλύτερα αυτοκίνητα σε χαμηλότερες τιμές και ο γείτονας-γκόμενα δεν θα εντυπωσιαστούν αν έχω Γκολφ, τρελός είμαι να πάρω Γκολφ?

                            Σπύρος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              theios last edited by

                              θα με ενδιέφερε να ακούσω με ποιά μοντέλα έπιασε τέτοια θέση η Opel πάντως, με το αδιάφορο Agila και το τελειωμένο Astra?

                              για την VW πάντως οφείλω να πώ πως θα έπρεπε να αρχίσει να βάζει σαν standard τον αυτόματο κλιματισμό και το ηχοσύστημα στον εξοπλισμό των εκδόσεών της..σαν μια καλή αρχή (μια και μείωση της τιμής αμέσως θα έβλαπτε την εικόνα του αυτοκινήτου)...η renault που κατάλαβε τη δουλειά κάνει πλέον έκπτωση στο Megane

                              δεν είναι απλά τα πράγματα στην κατηγορία..σύντομα έρχεται το Astra, ανανεώνεται η Corolla, η 147, ενώ πιθανόν μέχρι το τέλος του χρόνου να δούμε και το 307 με άλλη μάσκα..και δεν θα κοστίζουν 23 χιλιάρικα..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • F
                                funkyreverend last edited by

                                Σπύρο, είσαι σίγουρος ότι το άλλο φύλο δεν εντυπωσιάζεται από το Γκολφ; Ούτε οι γείτονες; Το αν είναι καλύτερο αυτοκίνητο, πάει στην κρίση του καθενός. Και η δική μου κρίση λέει Renault Megane. Αλλά το Golf παραμένει ψηλά σε πολύ κόσμο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  krusenstern last edited by

                                  μίλησα για Ευρώπη Νίκο, όπου το 'πουλάω μούρη' δεν παίζει και τόσο ρόλο στην αγορά αυτοκινήτου.

                                  Σπύρος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    technik last edited by

                                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                    μίλησα για Ευρώπη Νίκο, όπου το 'πουλάω μούρη' δεν παίζει και τόσο ρόλο στην αγορά αυτοκινήτου.

                                    Σπύρος

                                    Mα το νέο GOLF δεν ''πουλάει μούρη'' γιατί απλά δεν έχει αντάξια μούρη για να πουλήσει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • F
                                      funkyreverend last edited by

                                      Sorry Σπύρο, παρανόησα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • F
                                        funkyreverend last edited by

                                        Sorry Σπύρο, παρανόησα!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ο χρήστης technik έγραψε:

                                          μίλησα για Ευρώπη Νίκο, όπου το 'πουλάω μούρη' δεν παίζει και τόσο ρόλο στην αγορά αυτοκινήτου.

                                          Σπύρος

                                          Mα το νέο GOLF δεν ''πουλάει μούρη'' γιατί απλά δεν έχει αντάξια μούρη για να πουλήσει.

                                          κι όμως στην Ελλάδα πολλοί θα το πάρουν για μούρη φίλε μου. ΟΥΑΟΥ! το καινούριο γκολφ, αυτοκίνητο θρύλος κλπ κλπ, ξέρεις τώρα...

                                          Σπύρος

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • T
                                            technik last edited by

                                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                            μίλησα για Ευρώπη Νίκο, όπου το 'πουλάω μούρη' δεν παίζει και τόσο ρόλο στην αγορά αυτοκινήτου.

                                            Σπύρος

                                            Mα το νέο GOLF δεν ''πουλάει μούρη'' γιατί απλά δεν έχει αντάξια μούρη για να πουλήσει.

                                            κι όμως στην Ελλάδα πολλοί θα το πάρουν για μούρη φίλε μου. ΟΥΑΟΥ! το καινούριο γκολφ, αυτοκίνητο θρύλος κλπ κλπ, ξέρεις τώρα...

                                            Σπύρος

                                            Σωστός. Απλά εγώ όταν μίλησα για μούρη, εννοούσα ότι το νέο GOLF είναι ίδιο με το παλιό, οπότε με την αναπαλαιωμένη ''φάτσα'' δεν μπορεί να πουλήσει μούρη στον τομέα αυτό.
                                            Αλλού ναί, και πολύ μάλιστα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr