-
Η Renault κατάφερε και το 2003 να κατακτήσει την κορυφή των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων στη Δυτική Ευρώπη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ: Η Γαλλική φίρμα αναδείχθηκε νικήτρια στην κούρσα των ταξινομήσεων το 2002, με 1.564.788 αυτοκίνητα που αντιστοιχούν σε μερίδιο 10,6%. Στην δεύτερη θέση όπως και το 2002 βρέθηκε η VW με μερίδιο αγοράς 10,0%, ενώ στην τρίτη θέση παρέμεινε σταθερή η Opel με 9,2%. Την πρώτη θέση των πωλήσεων όσον αφορά τους ομίλους εταιρειών κατάλαβε και πάλι ο όμιλος VW με 2.586.178 αυτοκίνητα και μερίδιο 18,2%. Οι συνολικές πωλήσεις το 2003 παρουσίασαν μείωση κατά 1,3% σε σχέση με το 2002, φθάνοντας τις 14.217.912 ταξινομήσεις.
Ένα από τα σημεία αναφοράς των πωλήσεων του 2003 στη Δ.Ευρώπη, είναι η συνολική αύξηση κατά 9,0% του μεριδίου των Ιαπώνων κατασκευαστών και αναμφίβολα η κατακόρυφη άνοδος της τάξεως του 19,5% των κορεατών κατασκευαστών. Στον αντίποδα οι φίρμες της GM, εκτός των Opel/Vauxhall και Saab σημείωσαν σημαντική πτώση της τάξεως του 20,2%, ενώ μεγάλα ποσοστά του μερίδιού του έχασε και το 2003 ο όμιλος Fiat.
Tην μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων είχαν την περασμένη χρονιά είχαν η Κia (48,4%) και η Mazda (30,4%), ενώ τη μεγαλύτερη μείωση παρουσίασαν η Fiat (-11,3%) και η Lancia (-8,3%).
http://www.autotriti.gr/ -
Η Renault κατάφερε και το 2003 να κατακτήσει την κορυφή των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων στη Δυτική Ευρώπη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ: Η Γαλλική φίρμα αναδείχθηκε νικήτρια στην κούρσα των ταξινομήσεων το 2002, με 1.564.788 αυτοκίνητα που αντιστοιχούν σε μερίδιο 10,6%. Στην δεύτερη θέση όπως και το 2002 βρέθηκε η VW με μερίδιο αγοράς 10,0%, ενώ στην τρίτη θέση παρέμεινε σταθερή η Opel με 9,2%. Την πρώτη θέση των πωλήσεων όσον αφορά τους ομίλους εταιρειών κατάλαβε και πάλι ο όμιλος VW με 2.586.178 αυτοκίνητα και μερίδιο 18,2%. Οι συνολικές πωλήσεις το 2003 παρουσίασαν μείωση κατά 1,3% σε σχέση με το 2002, φθάνοντας τις 14.217.912 ταξινομήσεις.
Ένα από τα σημεία αναφοράς των πωλήσεων του 2003 στη Δ.Ευρώπη, είναι η συνολική αύξηση κατά 9,0% του μεριδίου των Ιαπώνων κατασκευαστών και αναμφίβολα η κατακόρυφη άνοδος της τάξεως του 19,5% των κορεατών κατασκευαστών. Στον αντίποδα οι φίρμες της GM, εκτός των Opel/Vauxhall και Saab σημείωσαν σημαντική πτώση της τάξεως του 20,2%, ενώ μεγάλα ποσοστά του μερίδιού του έχασε και το 2003 ο όμιλος Fiat.
Tην μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων είχαν την περασμένη χρονιά είχαν η Κia (48,4%) και η Mazda (30,4%), ενώ τη μεγαλύτερη μείωση παρουσίασαν η Fiat (-11,3%) και η Lancia (-8,3%).
http://www.autotriti.gr/ -
Η Renault κατάφερε και το 2003 να κατακτήσει την κορυφή των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων στη Δυτική Ευρώπη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ: Η Γαλλική φίρμα αναδείχθηκε νικήτρια στην κούρσα των ταξινομήσεων το 2002, με 1.564.788 αυτοκίνητα που αντιστοιχούν σε μερίδιο 10,6%. Στην δεύτερη θέση όπως και το 2002 βρέθηκε η VW με μερίδιο αγοράς 10,0%, ενώ στην τρίτη θέση παρέμεινε σταθερή η Opel με 9,2%. Την πρώτη θέση των πωλήσεων όσον αφορά τους ομίλους εταιρειών κατάλαβε και πάλι ο όμιλος VW με 2.586.178 αυτοκίνητα και μερίδιο 18,2%. Οι συνολικές πωλήσεις το 2003 παρουσίασαν μείωση κατά 1,3% σε σχέση με το 2002, φθάνοντας τις 14.217.912 ταξινομήσεις.
Ένα από τα σημεία αναφοράς των πωλήσεων του 2003 στη Δ.Ευρώπη, είναι η συνολική αύξηση κατά 9,0% του μεριδίου των Ιαπώνων κατασκευαστών και αναμφίβολα η κατακόρυφη άνοδος της τάξεως του 19,5% των κορεατών κατασκευαστών. Στον αντίποδα οι φίρμες της GM, εκτός των Opel/Vauxhall και Saab σημείωσαν σημαντική πτώση της τάξεως του 20,2%, ενώ μεγάλα ποσοστά του μερίδιού του έχασε και το 2003 ο όμιλος Fiat.
Tην μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων είχαν την περασμένη χρονιά είχαν η Κia (48,4%) και η Mazda (30,4%), ενώ τη μεγαλύτερη μείωση παρουσίασαν η Fiat (-11,3%) και η Lancia (-8,3%).
http://www.autotriti.gr/ -
Ο χρήστης tupac έγραψε:
Η Renault κατάφερε και το 2003 να κατακτήσει την κορυφή των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων στη Δυτική Ευρώπη.ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ: Η Γαλλική φίρμα αναδείχθηκε νικήτρια στην κούρσα των ταξινομήσεων το 2002, με 1.564.788 αυτοκίνητα που αντιστοιχούν σε μερίδιο 10,6%. Στην δεύτερη θέση όπως και το 2002 βρέθηκε η VW με μερίδιο αγοράς 10,0%, ενώ στην τρίτη θέση παρέμεινε σταθερή η Opel με 9,2%. Την πρώτη θέση των πωλήσεων όσον αφορά τους ομίλους εταιρειών κατάλαβε και πάλι ο όμιλος VW με 2.586.178 αυτοκίνητα και μερίδιο 18,2%. Οι συνολικές πωλήσεις το 2003 παρουσίασαν μείωση κατά 1,3% σε σχέση με το 2002, φθάνοντας τις 14.217.912 ταξινομήσεις.
Ένα από τα σημεία αναφοράς των πωλήσεων του 2003 στη Δ.Ευρώπη, είναι η συνολική αύξηση κατά 9,0% του μεριδίου των Ιαπώνων κατασκευαστών και αναμφίβολα η κατακόρυφη άνοδος της τάξεως του 19,5% των κορεατών κατασκευαστών. Στον αντίποδα οι φίρμες της GM, εκτός των Opel/Vauxhall και Saab σημείωσαν σημαντική πτώση της τάξεως του 20,2%, ενώ μεγάλα ποσοστά του μερίδιού του έχασε και το 2003 ο όμιλος Fiat.
Tην μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων είχαν την περασμένη χρονιά είχαν η Κia (48,4%) και η Mazda (30,4%), ενώ τη μεγαλύτερη μείωση παρουσίασαν η Fiat (-11,3%) και η Lancia (-8,3%).
http://www.autotriti.gr/Τελικά παρ οτι άσχημο (για πολλους) το νεο MEGANE ανεβάζςι την Renault στην κορυφή των πωλήσεων.....Τα συμπεράσματα δικά σας....
-
Κι απ' ότι διαβάζω, η VW δε θα μείνει με σταυρωμένα χέρια που εκθρονίστηκε από την κορυφή για 2η συνεχή χρονιά.
Σύντομα θα απαντήσει με νέα μοντέλα, εκτός του GOLF.
Θα δείξει... -
Τελικά με το Golf που δεν έκανε την αναμενόμενη είσοδο στην αγορά, τι έγινε; Διάβασα σε περιοδικό ότι απέσυραν μια μεγάλη παρτίδα για διόρθωση προβλημάτων (περισσότερο bug, παρά σοβαρά) στις πόρτες και στο σασί. Αλήθεια, γιατί αργεί να πάρει μπρος; Μόνο το Focus είχε τόσο μεγάλο διάστημα αναγνώρισης, μεγαλύτερο και από το Μegane...
Αν η VW θέλει κορυφή στις πωλήσεις, πρέπει να ισχυροποιήσει το Golf. -
Με τις τιμες που εχει το Γκολφ δε νομιζω οτι εχει και πολλες ελπιδες για καλες πωλησεις, τουλαχιστον στην Ελλαδα. Τωρα γιατι δεν πουλαει πολυ στην Ευρωπη ειναι αλλο θεμα....
τωρα ομως ειδα το εξης:
Best Sellers Μοντέλα - Δεκέμβριος 2003
A/A Μάρκα Μοντέλο Πωλήσεις
1 VW GOLF 589
2 VW POLO 546
3 NISSAN MICRA 535
4 PEUGEOT 206 485
5 OPEL CORSA 473
6 NISSAN ALMERA 460Μηπως εκει μεσα ειναι και πωλησεις του προηγουμενου μοντελου??
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Με τις τιμες που εχει το Γκολφ δε νομιζω οτι εχει και πολλες ελπιδες για καλες πωλησεις, τουλαχιστον στην Ελλαδα. Τωρα γιατι δεν πουλαει πολυ στην Ευρωπη ειναι αλλο θεμα....τωρα ομως ειδα το εξης:
Best Sellers Μοντέλα - Δεκέμβριος 2003
A/A Μάρκα Μοντέλο Πωλήσεις
1 VW GOLF 589
2 VW POLO 546
3 NISSAN MICRA 535
4 PEUGEOT 206 485
5 OPEL CORSA 473
6 NISSAN ALMERA 460Μηπως εκει μεσα ειναι και πωλησεις του προηγουμενου μοντελου??
Στα παραπάνω στοιχεία, ΔΕΝ συμπεριλαμβάνονται οι πωλήσεις του προηγούμενου μοντέλου.
Είναι οι πωλήσεις για τον μήνα Δεκέμβριο στην Ελλάδα, για όλες τις κατηγορίες.
Τον περασμένο μήνα η VW μπήκε δυναμικά απ' ότι φαίνεται και αναρριχήθηκε στην πρώτη θέση των πωλήσεων για τον Δεκέμβρη και στην 5η για όλη τη χρονιά.Πωλήσεις Δεκεμβρίου :
- VW.............1322
- NISSAN.......1316
- OPEL...........1276
- TOYOTA.......1067
- FORD...........990
- PEUGEOT......943
- HYUNDAI......896
- RENAULT.......808
- SEAT............634
- FIAT...........589
-
που να παρουσιαστει και το νεο κλιο τι εχει να γινει...
-
Οι πωλήσεις στην Ελλάδα δεν αντανακλούν απόλυτα το κλίμα που υπάρχει στην Ευρώπη. Π.χ. στην Ευρώπη ξεψειρίζουν πάρα πολύ το ζήτημα του εξοπλισμού (ενώ εμείς αγοράζουμε και 'ότι είναι ετοιμοπαράδοτο') ενώ κατά τη γνώμη μου, είναι πιο απελευθερωμένοι από το 'τι αμάξι να πάρω, να ζηλεύει ο γείτονας'. Σε αυτό βοηθά ότι η πλειοψηφία των αυτοκινήτων είναι εταιρικά ή εμπορικά. Το Γκολφ εδώ συνεχίζει να πουλάει καλά γιατί είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο (παρά την τιμή του), για το οποίο το αγοραστικό κοινό έχει σχηματίσει πολύ καλή άποψη. Στην Ευρώπη, αλήθεια, για ποιον λόγο ακριβώς δεν έχει αποδώσει τα μέγιστα η παρουσίασή του;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Οι πωλήσεις στην Ελλάδα δεν αντανακλούν απόλυτα το κλίμα που υπάρχει στην Ευρώπη. Π.χ. στην Ευρώπη ξεψειρίζουν πάρα πολύ το ζήτημα του εξοπλισμού (ενώ εμείς αγοράζουμε και 'ότι είναι ετοιμοπαράδοτο') ενώ κατά τη γνώμη μου, είναι πιο απελευθερωμένοι από το 'τι αμάξι να πάρω, να ζηλεύει ο γείτονας'. Σε αυτό βοηθά ότι η πλειοψηφία των αυτοκινήτων είναι εταιρικά ή εμπορικά. Το Γκολφ εδώ συνεχίζει να πουλάει καλά γιατί είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο (παρά την τιμή του), για το οποίο το αγοραστικό κοινό έχει σχηματίσει πολύ καλή άποψη. Στην Ευρώπη, αλήθεια, για ποιον λόγο ακριβώς δεν έχει αποδώσει τα μέγιστα η παρουσίασή του;Η αλήθεια είναι ότι η ζήτηση του νέου golf είναι κατώτερη των προσδοκιών στην Ευρώπη.Σημαντικό ρόλο παίζει κατά τη γνώμη μου και η αδιάφορη εμφάνιση
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Οι πωλήσεις στην Ελλάδα δεν αντανακλούν απόλυτα το κλίμα που υπάρχει στην Ευρώπη. Π.χ. στην Ευρώπη ξεψειρίζουν πάρα πολύ το ζήτημα του εξοπλισμού (ενώ εμείς αγοράζουμε και 'ότι είναι ετοιμοπαράδοτο') ενώ κατά τη γνώμη μου, είναι πιο απελευθερωμένοι από το 'τι αμάξι να πάρω, να ζηλεύει ο γείτονας'. Σε αυτό βοηθά ότι η πλειοψηφία των αυτοκινήτων είναι εταιρικά ή εμπορικά. Το Γκολφ εδώ συνεχίζει να πουλάει καλά γιατί είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο (παρά την τιμή του), για το οποίο το αγοραστικό κοινό έχει σχηματίσει πολύ καλή άποψη. Στην Ευρώπη, αλήθεια, για ποιον λόγο ακριβώς δεν έχει αποδώσει τα μέγιστα η παρουσίασή του;ακριβώς για το λόγο που ανέφερες. Εφόσον υπάρχουν καλύτερα αυτοκίνητα σε χαμηλότερες τιμές και ο γείτονας-γκόμενα δεν θα εντυπωσιαστούν αν έχω Γκολφ, τρελός είμαι να πάρω Γκολφ?
Σπύρος
-
θα με ενδιέφερε να ακούσω με ποιά μοντέλα έπιασε τέτοια θέση η Opel πάντως, με το αδιάφορο Agila και το τελειωμένο Astra?
για την VW πάντως οφείλω να πώ πως θα έπρεπε να αρχίσει να βάζει σαν standard τον αυτόματο κλιματισμό και το ηχοσύστημα στον εξοπλισμό των εκδόσεών της..σαν μια καλή αρχή (μια και μείωση της τιμής αμέσως θα έβλαπτε την εικόνα του αυτοκινήτου)...η renault που κατάλαβε τη δουλειά κάνει πλέον έκπτωση στο Megane
δεν είναι απλά τα πράγματα στην κατηγορία..σύντομα έρχεται το Astra, ανανεώνεται η Corolla, η 147, ενώ πιθανόν μέχρι το τέλος του χρόνου να δούμε και το 307 με άλλη μάσκα..και δεν θα κοστίζουν 23 χιλιάρικα..
-
Σπύρο, είσαι σίγουρος ότι το άλλο φύλο δεν εντυπωσιάζεται από το Γκολφ; Ούτε οι γείτονες; Το αν είναι καλύτερο αυτοκίνητο, πάει στην κρίση του καθενός. Και η δική μου κρίση λέει Renault Megane. Αλλά το Golf παραμένει ψηλά σε πολύ κόσμο.
-
μίλησα για Ευρώπη Νίκο, όπου το 'πουλάω μούρη' δεν παίζει και τόσο ρόλο στην αγορά αυτοκινήτου.
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
μίλησα για Ευρώπη Νίκο, όπου το 'πουλάω μούρη' δεν παίζει και τόσο ρόλο στην αγορά αυτοκινήτου.Σπύρος
Mα το νέο GOLF δεν ''πουλάει μούρη'' γιατί απλά δεν έχει αντάξια μούρη για να πουλήσει.
-
Sorry Σπύρο, παρανόησα!
-
Sorry Σπύρο, παρανόησα!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
μίλησα για Ευρώπη Νίκο, όπου το 'πουλάω μούρη' δεν παίζει και τόσο ρόλο στην αγορά αυτοκινήτου.
Σπύρος
Mα το νέο GOLF δεν ''πουλάει μούρη'' γιατί απλά δεν έχει αντάξια μούρη για να πουλήσει.
κι όμως στην Ελλάδα πολλοί θα το πάρουν για μούρη φίλε μου. ΟΥΑΟΥ! το καινούριο γκολφ, αυτοκίνητο θρύλος κλπ κλπ, ξέρεις τώρα...
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
μίλησα για Ευρώπη Νίκο, όπου το 'πουλάω μούρη' δεν παίζει και τόσο ρόλο στην αγορά αυτοκινήτου.
Σπύρος
Mα το νέο GOLF δεν ''πουλάει μούρη'' γιατί απλά δεν έχει αντάξια μούρη για να πουλήσει.
κι όμως στην Ελλάδα πολλοί θα το πάρουν για μούρη φίλε μου. ΟΥΑΟΥ! το καινούριο γκολφ, αυτοκίνητο θρύλος κλπ κλπ, ξέρεις τώρα...
Σπύρος
Σωστός. Απλά εγώ όταν μίλησα για μούρη, εννοούσα ότι το νέο GOLF είναι ίδιο με το παλιό, οπότε με την αναπαλαιωμένη ''φάτσα'' δεν μπορεί να πουλήσει μούρη στον τομέα αυτό.
Αλλού ναί, και πολύ μάλιστα...
Στην κορυφή η Renault