Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παρουσιασεις μονοθεσιων για το 2004
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Παρουσιασεις μονοθεσιων για το 2004
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 4 / 6
    Formula 1
    30
    118
    378
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lybe last edited by

      Πριν από λίγες ώρες παρουσίασε η Scuderia Ferrari, το νέο της (πεντηκοστό) μονοθέσιο, με το οποίο θα προσπαθήσει να υπερασπιστεί τους δύο περσινούς τίτλους της.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        rally-maniac last edited by

        Τι έχετε να πείτε για την Ferrari? Το rally.gr το λέει ξεκάθαρα: τίποτα το επαναστατικό. Κρίμα γιατί μετά από ορισμένες δημοσιεύσεις περίμενα κάτι ιδιαίτερο σε στυλ williams.... Φαίνεται πως προτίμησαν τη σίγουρη οδό και την αξιοπιστία αντί για κάτι πρωτοποριακό και ριψοκίνδυνο. Δεν πειράζει! Ας κερδίζει και ας μην συγγενεύει εμφανισιακά με οποιοδήποτε μέλος του ζωικού βασιλείου! Άλλωστε όλα στην πίστα θα κριθούν και όχι στα χαρτιά των σχεδιαστών. Ίδωμεν....!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • G
          go_for_pole last edited by

          Χμμμ μη βιαζεσαι. Συμφωνα με τον Byrne η δουλεια στην αεροδυναμικη δεν εχει τελειωσει και ετοιμαζονται αλλαγες μεχρι την Μελβουρνη. Παντως απο τα μεχρι τωρα οντως εχει πολυ λιγα καινουργια στοιχεια.

          Κατα καποιο τροπο το μονοθεσιο που δινει την εντυπωση οτι εχουν δαπανηθει παρα πολλες ωρες για αυτο στο τουνελ ειναι η Renault. Μπροστα της η νεα κοκκινη ειναι... βαρετη.

          ΥΓ Στο rally.gr θα εχουμε σε λιγο αρκετες φωτο της Ferrari για το desktop σας

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • F
            fanis-f1 last edited by

            Ιδου η νεα F2004

            http://f1.racing-live.com/photos/2004/team-ferrari/diapo_109.jpg

            http://f1.racing-live.com/photos/2004/team-ferrari/diapo_123.jpg

            http://f1.racing-live.com/photos/2004/team-ferrari/diapo_124.jpg

            http://f1.racing-live.com/photos/2004/team-ferrari/diapo_154.jpg

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lybe last edited by

              Ο χρήστης rally maniac έγραψε:
              Τι έχετε να πείτε για την Ferrari? Το rally.gr το λέει ξεκάθαρα: τίποτα το επαναστατικό.

              Δεν νομίζω πως για να είναι κάτι καλό, θα πρέπει να είναι οπωσδήποτε και επαναστατικό...
              Και μην ξεχνάμε ότι εμείς, απλά, βλέπουμε το ''περίβλημα'' και όχι την ουσία που βρίσκεται κάτω από αυτό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                rally-maniac last edited by

                Ο χρήστης LYBE έγραψε:

                Τι έχετε να πείτε για την Ferrari? Το rally.gr το λέει ξεκάθαρα: τίποτα το επαναστατικό.

                Δεν νομίζω πως για να είναι κάτι καλό, θα πρέπει να είναι οπωσδήποτε και επαναστατικό...
                Και μην ξεχνάμε ότι εμείς, απλά, βλέπουμε το ''περίβλημα'' και όχι την ουσία που βρίσκεται κάτω από αυτό.

                Συμφωνώ απόλυτα! Ακριβώς αυτό έγραψα και στη συνέχεια του post μου μετά από την παράθεση που συμπεριέλαβες! Η ουσία θα φανεί στην πίστα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tifosaros last edited by

                  Θα ήθελα όμως να δω και μια διαφορετική Φερράρι, αντάξια των 5 τίτλων Κατασκευαστών. Δε μου εμπνέει εμπιστοσύνη και γενικά μου αυξάνει τον πεσσιμισμό για αυτή τη χρονιά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thanosm last edited by

                    Και η παρουσίαση στην Ιταλία τησ Renault

                    http://f1.racing-live.com/en/index.html

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fanis-f1 last edited by

                      Σημερα παρουσιαστηκε στο Palermo η νεα R24

                      http://f1.racing-live.com/photos/2004/team-renault/diapo_102.jpg

                      http://f1.racing-live.com/photos/2004/team-renault/diapo_106.jpg

                      http://f1.racing-live.com/photos/2004/team-renault/diapo_104.jpg

                      http://f1.racing-live.com/photos/2004/team-renault/diapo_123.jpg
                      Να και ο νεος κινητηρας με περιεχoμενη γωνια 72 μοιρες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lybe last edited by

                        Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
                        Να και ο νεος κινητηρας με περιεχωμενη γωνια 72 μοιρες

                        Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι Γάλλοι διάλεξαν αυτή τη λύση των 72 μοιρών. Πιλότοι και άνθρωποι της ομάδας κάθε φορά που μιλούν για τον νέο κινητήρα, συνεχώς εμφανίζονται προβληματισμένοι σχετικά με την επίδοσή του αλλά και την αξιοπιστία του. Μην ξεχνάμε ότι με αυτόν τον τρόπο, το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου μετατοπίζεται, με αποτέλεσμα να επιρεάζεται και η οδιγική συμπεριφορά του μονοθεσίου.
                        Λέτε να ξέρουν κάτι οι Γάλλοι (και να μας το κρύβουν)???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-dimou last edited by

                          Ο χρήστης LYBE έγραψε:

                          Να και ο νεος κινητηρας με περιεχωμενη γωνια 72 μοιρες

                          Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι Γάλλοι διάλεξαν αυτή τη λύση των 72 μοιρών. Πιλότοι και άνθρωποι της ομάδας κάθε φορά που μιλούν για τον νέο κινητήρα, συνεχώς εμφανίζονται προβληματισμένοι σχετικά με την επίδοσή του αλλά και την αξιοπιστία του. Μην ξεχνάμε ότι με αυτόν τον τρόπο, το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου μετατοπίζεται, με αποτέλεσμα να επιρεάζεται και η οδιγική συμπεριφορά του μονοθεσίου.
                          Λέτε να ξέρουν κάτι οι Γάλλοι (και να μας το κρύβουν)???

                          αν κάποιος παρατηρήσει το κάλυμμα του κινητήρα της νέας R24 θα δει
                          την ύπαρξη μίας καμπούρας. Μάλλον οι γάλλοι έχουν βρει κάτι το ενδια-
                          φέρον από πλευράς ακουστικής απόδοσης του κινητήρα.

                          Μεταξύ του παλαιού κινητήρα και του νέου λέγεται ότι το κέντρο βάρους
                          είναι μόνον 1 cm ψηλότερα. Αν σκεφτούμε ότι η Renault κάπου θα τα
                          βρήκε τα 20 με 30 κιλά στο σασί και τις αναρτήσεις ίσως τελικά με τα
                          βαρύδια το κέντρο βάρους να έρθει ακόμα χαμηλότερα σε σχέση με την
                          R23 (βάλε +10 κιλά για το κινητήρα αφαίρεσε όμως 25 κιλά που
                          θα τοποθετηθούν στο πάτωμα και αυτό μάλλον αναμένεται). Τώρα
                          η ιπποδύναμη μάλλον πρέπει να έχει αυξηθεί και η αεροδυναμική απόδοση
                          είναι ήδη καλύτερη σε σχέση με πέρυσι (ο κινητήρας της Renault ήταν
                          από τους πιο αδύναμους των top ομάδων) οπότε και με την εξέλιξη των
                          ελαστικών δεν θα μου ήταν δύσκολο να φανταστώ ένα μονοθέσιο 1~1.5
                          secs πιο γρήγορα από πέρυσι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • G
                            go_for_pole last edited by

                            Τα ακριβη δεδομενα ειναι μαλλον αδυνατο να τα ξερουμε, ομως οταν ανοιγει το στομα του ο Briatore ξερει τι λεει. Και για να μιλαει για διεκδικηση πρωταθληματος κατι καλο θα εχει δει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • T
                              takisp last edited by

                              Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                              Να και ο νεος κινητηρας με περιεχωμενη γωνια 72 μοιρες

                              Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι Γάλλοι διάλεξαν αυτή τη λύση των 72 μοιρών.
                              Αυτόν είχαν από την εποχή του '97.
                              Πιλότοι και άνθρωποι της ομάδας κάθε φορά που μιλούν για τον νέο κινητήρα, συνεχώς εμφανίζονται προβληματισμένοι σχετικά με την επίδοσή του αλλά και την αξιοπιστία του.
                              Δικαίως
                              Μην ξεχνάμε ότι με αυτόν τον τρόπο, το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου μετατοπίζεται, με αποτέλεσμα να επιρεάζεται και η οδιγική συμπεριφορά του μονοθεσίου.
                              Ανυψώνεται θες να πεις...
                              Λέτε να ξέρουν κάτι οι Γάλλοι (και να μας το κρύβουν)???

                              αν κάποιος παρατηρήσει το κάλυμμα του κινητήρα της νέας R24 θα δει
                              την ύπαρξη μίας καμπούρας. Μάλλον οι γάλλοι έχουν βρει κάτι το ενδια-
                              φέρον από πλευράς ακουστικής απόδοσης του κινητήρα.

                              Μεταξύ του παλαιού κινητήρα και του νέου λέγεται ότι το κέντρο βάρους
                              είναι μόνον 1 cm ψηλότερα.
                              Αν σκεφτούμε ότι η Renault κάπου θα τα βρήκε τα 20 με 30 κιλά αυτοί οι αριθμοί που αναφέρεις είναι εξωπραγματικοί
                              στο σασί και τις αναρτήσεις ίσως τελικά με τα
                              βαρύδια το κέντρο βάρους να έρθει ακόμα χαμηλότερα σε σχέση με την
                              R23 (βάλε +10 κιλά για το κινητήρα αφαίρεσε όμως 25 κιλά που
                              θα τοποθετηθούν στο πάτωμα και αυτό μάλλον αναμένεται).
                              Παραδέχονται ότι έχουν ανυψωση του κέντρου βάρους
                              Τώρα η ιπποδύναμη μάλλον πρέπει να έχει αυξηθεί και η αεροδυναμική απόδοση είναι ήδη καλύτερη σε σχέση με πέρυσι Ο Bell μας είπε χτες για 6% πτώση στην αεροδυναμική απόδοση την οποία όμως έχουν ήδη καλύψει εν μέρει (μην ξεχνάτε ότι φέτος έχουμε δυο πτερύγια στην πίσω αεροτομή)
                              (ο κινητήρας της Renault ήταν από τους πιο αδύναμους **ήταν ο πιο αδύναμος του grid **των top ομάδων) οπότε και με την εξέλιξη των
                              ελαστικών δεν θα μου ήταν δύσκολο να φανταστώ ένα μονοθέσιο 1~1.5
                              secs πιο γρήγορα από πέρυσι.

                              Χλωμό...
                              Θεωρώ βέβαιο ότι στην αρχή του πρωταθλήματος θα τα βρουν σκούρα από τη Sauber

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thanosm last edited by

                                Ο χρήστης takisp έγραψε:

                                Να και ο νεος κινητηρας με περιεχωμενη γωνια 72 μοιρες

                                Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι Γάλλοι διάλεξαν αυτή τη λύση των 72 μοιρών.
                                Αυτόν είχαν από την εποχή του '97.
                                Πιλότοι και άνθρωποι της ομάδας κάθε φορά που μιλούν για τον νέο κινητήρα, συνεχώς εμφανίζονται προβληματισμένοι σχετικά με την επίδοσή του αλλά και την αξιοπιστία του.
                                Δικαίως
                                Μην ξεχνάμε ότι με αυτόν τον τρόπο, το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου μετατοπίζεται, με αποτέλεσμα να επιρεάζεται και η οδιγική συμπεριφορά του μονοθεσίου.
                                Ανυψώνεται θες να πεις...
                                Λέτε να ξέρουν κάτι οι Γάλλοι (και να μας το κρύβουν)???

                                αν κάποιος παρατηρήσει το κάλυμμα του κινητήρα της νέας R24 θα δει
                                την ύπαρξη μίας καμπούρας. Μάλλον οι γάλλοι έχουν βρει κάτι το ενδια-
                                φέρον από πλευράς ακουστικής απόδοσης του κινητήρα.

                                Μεταξύ του παλαιού κινητήρα και του νέου λέγεται ότι το κέντρο βάρους
                                είναι μόνον 1 cm ψηλότερα.
                                Αν σκεφτούμε ότι η Renault κάπου θα τα βρήκε τα 20 με 30 κιλά αυτοί οι αριθμοί που αναφέρεις είναι εξωπραγματικοί
                                στο σασί και τις αναρτήσεις ίσως τελικά με τα
                                βαρύδια το κέντρο βάρους να έρθει ακόμα χαμηλότερα σε σχέση με την
                                R23 (βάλε +10 κιλά για το κινητήρα αφαίρεσε όμως 25 κιλά που
                                θα τοποθετηθούν στο πάτωμα και αυτό μάλλον αναμένεται).
                                Παραδέχονται ότι έχουν ανυψωση του κέντρου βάρους
                                Τώρα η ιπποδύναμη μάλλον πρέπει να έχει αυξηθεί και η αεροδυναμική απόδοση είναι ήδη καλύτερη σε σχέση με πέρυσι Ο Bell μας είπε χτες για 6% πτώση στην αεροδυναμική απόδοση την οποία όμως έχουν ήδη καλύψει εν μέρει (μην ξεχνάτε ότι φέτος έχουμε δυο πτερύγια στην πίσω αεροτομή)
                                (ο κινητήρας της Renault ήταν από τους πιο αδύναμους **ήταν ο πιο αδύναμος του grid **των top ομάδων) οπότε και με την εξέλιξη των
                                ελαστικών δεν θα μου ήταν δύσκολο να φανταστώ ένα μονοθέσιο 1~1.5
                                secs πιο γρήγορα από πέρυσι.

                                Χλωμό...
                                Θεωρώ βέβαιο ότι στην αρχή του πρωταθλήματος θα τα βρουν σκούρα από τη Sauber

                                Καλα αυτές είναι υποθέσεις και μόνο!!Καθε ομάδα έχει ένα κρυφό χαρτί που εμφανίζεται όχι τώρα αλλα στο πρωτάθλημα.....Εξάλου η Renault μας έχει συνηθίσει σε εκπλήξεις η Sauber όχι και τόσο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  di0 last edited by

                                  Εφόσον η Sauber θα τρέχει με το φετινό κινητήρα της Ferrari και έχει τα φόντα πια για σωστή και γρήγορη αεροδυναμική εξέλιξη, φαντάζομαι ότι θα αλλάξει αρκετά η εικόνα της σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lybe last edited by

                                    Ο χρήστης takisp έγραψε:
                                    Θεωρώ βέβαιο ότι στην αρχή του πρωταθλήματος θα τα βρουν σκούρα από τη Sauber

                                    Μακάρι να μπορέσει η Sauber να βρει και πάλι τον ρυθμό της και να μπορέσει να κοντράρει τους ισχυρούς σε κάποιους αγώνες... Όμως στην προσπάθεια αυτή, η Sauber θα έχει ένα πλεονέκτημα και ένα μειονέκτημα.
                                    Το πλεονέκτημα είναι ότι θα χρησιμοοιεί τον κινητήρα αλλά και το κιβώτιο ταχυτήτων της Scuderia (για το κιβώτιο δεν είμαι 100% σίγουρος, για αυτό επιβεβαιώστε το ή διαψεύστε το).
                                    Το μειονέκτημα θα είναι ότι θα χρησιμοποιεί τα ελαστικά της Bridgestone, η οποία φέτος θα δίνει ελαστικά μόνο στη Ferrari, στη Sauber, στη Minardi και στη Jordan. Αν σκεφτεί κανείς ότι η Μinardi και η Jordan έχουν κόψει τις δοκιμές, τότε καταλαβαίνει το πρόβλημα των Ιαπώνων για την εξέλιξη των ελαστικών τους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • K
                                      kleisj last edited by

                                      Aυτο που μ εντυπωσιασε ειναι το ρεκορ γυρου του Pizzonia με το προηγουμενο μονοθεσιο! Οτι κ αν δοκιμαζε οσο ελαφρυς κ να ταν εκανε ρεκορ γυρου κ ηταν πιο γρηγορος απο τον Montoya με το καινουργιο μονοθεσιο.
                                      Eλπιζω να τον δουμε μεσα σε καποια καλη ομαδα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fanis-f1 last edited by

                                        Ο χρήστης kleisj έγραψε:
                                        Aυτο που μ εντυπωσιασε ειναι το ρεκορ γυρου του Pizzonia με το προηγουμενο μονοθεσιο! Οτι κ αν δοκιμαζε οσο ελαφρυς κ να ταν εκανε ρεκορ γυρου κ ηταν πιο γρηγορος απο τον Montoya με το καινουργιο μονοθεσιο.
                                        Eλπιζω να τον δουμε μεσα σε καποια καλη ομαδα.

                                        Ο Pizzonia πετυχε το ρεκορ με το νεο μονοθεσιο και οχι με το παλιο.Παντως και'γω ελπιζω να βρεθει σε καποια καλη ομαδα το 2005 γιατι για φετος το βλεπω πολυ χλωμο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lybe last edited by

                                          Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
                                          Ο Pizzonia πετυχε το ρεκορ με το νεο μονοθεσιο και οχι με το παλιο.

                                          Αν δεν κάνω λάθος Φάνη, ο Pizzonia έκανε το ρεκόρ πίστας με το παλιό μονοθέσιο. >>>> http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&race_id=0&article_id=5143

                                          Eλπιζω να τον δουμε μεσα σε καποια καλη ομαδα

                                          Λέτε να τον δούμε στη Williams...
                                          Ή μήπως θα τον προλάβει ο Gene...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            go_for_pole last edited by

                                            Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
                                            Ο Pizzonia πετυχε το ρεκορ με το νεο μονοθεσιο και οχι με το παλιο.

                                            Οχι Φανη, με το παλιο ηταν ο Βραζιλιανος. Οπως εγραψε ο Τακης στο rally.gr ειναι τουλαχιστον περιεργη η συγκεκριμενη επιδοση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 4 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr