-
Ο χρήστης axibde έγραψε:
Νομιζω οτι και ο 1.6Τ της opel οταν πρωτοτοποθετηθηκε στο astra ηταν πιο φτηνος απο το 1.8. Κανω λαθος?
αν θυμάμαι καλά ήταν στα ίδα απο τιμή
Αν μπορει καποιος να βρει τις αντιστοιχες τιμες που ισχυουν για το insignia στο εξωτερικο, θα βοηθουσε να δουμε αν η ελληνικη αντιπροσωπια παει να 'τσιμπισει' φραγκα.
Γερμανία ο 1,6Τ είναι 1900 πιο ακριβός απο τον 1,8 στην αντίστοιχη έκδοση
-
xaxa... kai oi γερμανοι μάθανε από τους ελληνες την τιμολογιακή πολιτική και μας κλέβουν
-
Aν οντως στην Γερμανια υπαρχει η ιδια διαφορα τοτε ok.
Δεν ειναι ομως λιγο παραλογο στο astra ειχαν την ιδια τιμη και στο insgnia να ειναι ακριβοτερο?
Ισως επειδη ηταν καινουριος τοτε ο κινητηρας να ηθελαν να τον προωθησουν...Να πω κι εγω οτι μου αρεσε παρα πολυ στην εκθεση που το ειδα. Το θεωρω το πιο ομορφο αυτοκινητο της κατηγοριας και μεσα και εξω, αν και για το μεγεθος του επρεπε οι χωροι για τους πισω να ηταν λιγο μεγαλυτεροι.
Του λειπει ομως κατι πολυ βασικο!!!! -
Τι? Οι κύκλοι στην μούρη?
-
DSG
-
αυτό πάει με τους κύκλους....
-
Οχι απαραιτητα!!!!!
Τελικα δεν επρεπε να κανω test drive εκεινο το γκολφ.
Εκει που ειχα κλεισει στο insignia τωρα πρεπει να περιμενω το facelift της octavia (η οποια θα διατιθεται με dsg) ή να αρχισω να κοιταω και στο ασχημο (γεροντιστικο) suberb.
Παει καταστραφηκα...κολησα με το dsg. -
και εγώ έχω κολλήσει ρε φίλε με αυτό. Μόνο ότι καίει στην πόλη λίγο είναι κίνητρο, Μη πώ για την ευκολία
Μάλιστα θα εξομολογιθώ ότι όταν πήγα να δω το tiguan και είδα tip tronic είπα... Ας ει στο καλό που θα αγοράσω το ΣΤΟΚ σας -
Και γω οδηγησα στην εκθεση το golf dsg.Δεν καταλαβαινεις ποτε αλλαζει ταχυτητα.Μεχρι 60 πηγα και ειχε βαλει εβδομη με χιλιες κατι στροφες.
Μακαρι ολες οι εταιρειες να βγαλουν dsg τυπου κιβωτια να εχουμε επιλογες.
Ηδη η ford διαβασα στο νεο autobild ετοιμαζει 7-ταχυτο dsg τυπου κιβωτιο με
κινητηρες μικρου κυβισμου turbo.
Ενα insignia με dsg θα ηταν το τελειο αυτοκινητο για πολλους. -
Ο χρήστης fanhs76 έγραψε:
Και γω οδηγησα στην εκθεση το golf dsg.Δεν καταλαβαινεις ποτε αλλαζει ταχυτητα.Μεχρι 60 πηγα και ειχε βαλει εβδομη με χιλιες κατι στροφες.γι αυτό λέμε ότι καίει πιο λίγο από άλλα αυτόματα
-
Και μένα μου άρεσε, μην πω οτι θα πάω τις επόμενες μέρες στην αντιπροσωπία, ΑΛΛΑ κανείς δεν είδε το αριστερό twitter που κουνιότανε μέσα έξω, κάτι τέτοια βλέπω και αφού το πάρω...
-
το πήρες το τουιτερ? το έβγαλες ? για backup...
-
Ο χρήστης harrysvr έγραψε:
Και μένα μου άρεσε, μην πω οτι θα πάω τις επόμενες μέρες στην αντιπροσωπία, ΑΛΛΑ κανείς δεν είδε το αριστερό twitter που κουνιότανε μέσα έξω, κάτι τέτοια βλέπω και αφού το πάρω...Και πως το καταλαβες οτι κουνιοτανε;
-
Απλά ύστερα απο αρκετά χρόνια και μερικές αλλαγές αυτοκινήτων δεν κοιτάω μόνο αλλά περιεργάζομαι το αυτοκίνητο(πχ. όπως έκανε ο τύπος απο την εκπομπή της ΕΤ3), αν πας, πιάσε το twitter και κούνα το(με τρόπο...)
-
Είδα ένα 5πορτο σήμερα το πρωΐ. Ιδιαίτερα αρμονικό σαν σχέδιο.
-
Έχει έρθει κανένα σε αντιπροσωπεία?
-
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=9621
Αυτοκίνητο της χρονιάς το Insignia -
Μάχη στήθος με στήθος δόθηκε για τον τίτλο του Car Of The Year του 2009 μεταξύ των Opel Insignia και Ford Fiesta. O τίτλος κρίθηκε με διαφορά ενός μόλις βαθμού υπέρ του Opel Insignia το οποίο έγινε το τρίτο Opel που κερδίζει τον τίτλο του Car Of The Year. Είχαν προηγηθεί το 1985 το Kadett και δύο χρόνια μετά το Omega.
Τελική Βαθμολογία
- Opel Insignia 321 βαθμοί
- Ford Fiesta 320 βαθμοί
- VW Golf 223 βαθμοί
- Citroen C5 198 βαθμοί
- Alfa Romeo Mi.To. 148 βαθμοί
- Skoda Superb 144 βαθμοί
- Renault Megane 122 βαθμοί
-
Ο χρήστης pafos13 έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=9621
Αυτοκίνητο της χρονιάς το InsigniaΑξιζε πιστευω το τιτλο με οτι αυτος αντιπροσωπευει και συνεπαγεται.
-
Καλησπέρα και από μένα,
Επισυνάπτω για όποιον ενδιαφέρεται, αρχείο word όπου στην τελευταία σελίδα αναφέρει τι περιλαμβάνει κάθε έκδοση του Insignia.http://www.gmeurope.info/insignia/downloads/opel/gr/doc/06_GR_Equipment.doc
Πως βλέπετε το Insignia (sport 2,0/220) σε σύγκριση με τα Passat CC (1,8/160) & Octavia 5 RS (2,0/200)? Κάπου εκεί λέω να κινηθώ (30Κ-33Κ ευρώ) για ευρύχωρο & γρήγορο αυτοκίνητο.
Soc
Opel Insignia