Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2004- 1oς γύρος Ράλλυ Monte Carlo
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC 2004- 1oς γύρος Ράλλυ Monte Carlo
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 6 / 8
    WRC
    38
    142
    451
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pavlos last edited by

      Πάμε για ρεκόρ!! 17 είχαν τερματίσει το 1997, 22 εχουν μείνει τωρα!! Πλησιάζουμε...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasilios last edited by

        Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
        AKOMA MIA ΕΙΔΙΚΗ (ΕΔ 10) ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ ΛΟΓΩ ΘΕΑΤΩΝ!
        ΚΡΙΜΑ...
        ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΙΤΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ ΧΡΟΝΟΣ...

        Αυτά αν γινόταν σε άλλο ράλλυ θα έτρεχαν οι οργανωτές να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα, αλλά εδώ βλέπεις είναι το Μόντε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          ody_xanthi last edited by

          Η εντύπωση μου από τον πρώτο αγώνα είναι πως το wrc είναι πολύ φτωχό χωρίς Makinen, McRae, Burns, Auriol ακόμα και τον Gardemeister. Mου φαίνεται πολύ μίζερη η εικόνα της κατάταξης όταν μόνο τα 6-7 πρώτα πληρώματα είναι εργοστασιακά.

          Για τον αγώνα τώρα πως κατάφερε ο Duval ν ανέβει τόσο πολύ? Δεν τον περίμενα με τίποτα τόσο ψηλά.

          Πάντως παράγινε με τις ακυρωμένες ειδικές. Είναι που είναι κουτσουρεμένα τα ράλλυ αν ακυρώνονται τοσες ειδικές, κλάφτα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης ody_xanthi έγραψε:
            Η εντύπωση μου από τον πρώτο αγώνα είναι πως το wrc είναι πολύ φτωχό χωρίς Makinen, McRae, Burns, Auriol ακόμα και τον Gardemeister. Mου φαίνεται πολύ μίζερη η εικόνα της κατάταξης όταν μόνο τα 6-7 πρώτα πληρώματα είναι εργοστασιακά.

            ...

            Κι'εμένα μου φαίνεται πολύ φτωχό. Το ξέραμε ότι θα λείπουν αλλά εγώ τώρα το συνηδητοποιώ και ξέρεις ... μου βγαίνει μιά στεναχώρια .

            Θυμάμαι ανάλογα συναισθήματα όταν αποχωρούσαν Βάτανεν , Ρερλ κ.α. αλλά τότε τουλάχιστον έρχονταν πολλοί από πίσω και γέμιζε το πρωτάθλημα.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasilios last edited by

              Μετά και τη δεύτερη Ειδική του τρίτου σκέλους, φαίνεται ότι η μόνη μάχη θα είναι μεταξύ Ντυβάλ και Μάρτιν. Ο Βέλγος θέλει οπωσδήποτε φέτος να αποδείξει ότι είναι καλύτερος από τον Νο 1 οδηγό της ομάδας.

              Κάτι σαν Ralf/Montoya μου μυρίζεται

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                deggman last edited by

                Ο χρήστης pavlos έγραψε:

                Hirvonen, Kresta εκτος, ο Sainz είχε έξοδο και λέγεται οτι έχασε έναν τροχό! Το στοίχημα που λέγαμε;;;

                Με το ρυθμό των εγκαταλείψεων και τις λίγες αρχικές συμμετοχές βλέπω S1600 στην δεκάδα και σίγουρα ιδιώτη να παίρνει βαθμούς!!!
                Στοιχημα κανείς;;;

                Παύλο, δεν αποκλείεται να **βαθμολογηθεί **και S1600!

                Κατάντια!!! Εγκλημα της FIA!
                Ακουγα δηλώσεις του Meeke (προστατευόμενου του McRae) όπου έλεγε οτι αν ίσχυε το καθεστως του τριτου οδηγου κάτω των 28 χρονών που θα έχει υποχρεωτικα περάσει απο πλήρες πρόγραμμα JWRC τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά! Και το JWRC θα γέμιζε συμμετοχές και περισσότερα ταλέντα θα έβγαιναν!!! Αλλα απο ότι φαίνεται δεν θελουν νεα ταλέντα, θελουν νεους αγώνες=νεες παρθενες αγορες=λεφτα στα ταμεία!!! Κρίμα...

                ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕ ΚΑΡΛΟ, ΓΙΑ ΒΑΛΕ ΤΙ ΘΑΓΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΜΕΞΙΚΟ, ΤΟΥΡΚΙΑ, ΚΥΠΡΟ.
                ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑ ΦΟΒΑΜΕ ΜΙΑ ΠΑΟ ΤΑ ΙΔΙΑ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. ΜΠΟΡΕΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΝΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΙΣΕΙ Η FIA ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΟΔΗΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΑ ΑΜΑΖΕΥΤΑ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pavlos last edited by

                  Ο χρήστης deggman έγραψε:
                  ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕ ΚΑΡΛΟ, ΓΙΑ ΒΑΛΕ ΤΙ ΘΑΓΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΜΕΞΙΚΟ, ΤΟΥΡΚΙΑ, ΚΥΠΡΟ.
                  ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑ ΦΟΒΑΜΕ ΜΙΑ ΠΑΟ ΤΑ ΙΔΙΑ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. ΜΠΟΡΕΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΝΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΙΣΕΙ Η FIA ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΟΔΗΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΑ ΑΜΑΖΕΥΤΑ.

                  Για τον δικό μας το έγραψα και στην ενοτητα του ακρόπολις. Μετα απο το πρώτο σκέλος θα μείνουν οι μισοί!! 103 ακροπολικά χλμ χωρις σερβις!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    subwrc last edited by

                    Καλά o Πετράκης γιατί πήγαινε του σκοτομού στην SS 14 ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vasilios last edited by

                      Ο χρήστης SubWrc έγραψε:
                      Καλά o Πετράκης γιατί πήγαινε του σκοτομού στην SS 14 ?

                      Και έδωσε την ευκαιρία στο Φρέντυ για την 5η θέση!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pavlos last edited by

                        Ο Σολμπ με προβλημα στην μπροστα αριστερη ανάρτηση, πέφτει σίγουρα 6ος, παιζεται αν θα τον περάσει ο και ο Πάνιζι!!!! Κριμα, τουλάχιστον να τερματίσιε γιατι τον Μόντε είναι στοιχειωμένο για αυτόν!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cmarin last edited by

                          Ο Panizzi θα περάσει σίγουρα, ο Σολμπε έχει σοβαρό πρόβλημα. Η μαχη είναι μεταξύ των focus με τα 2 δευτ διαφορά για την 2η θέση...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leoussis last edited by

                            Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                            Η μαχη είναι μεταξύ των focus με τα 2 δευτ διαφορά για την 2η θέση...

                            ΠΟΣΟ ΠΙΘΑΝΗ ΒΛΕΠΕΤΕ ΜΙΑ ''ΕΝΤΟΛΗ'' ΣΕ DUVAL ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cmarin last edited by

                              Ισως, ο Μαρτιν το πήρε....μέχρι το τελευταίο σπλιτ ο Ντυβαλ ήταν μπροστά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                csainz20 last edited by

                                Τελικά ο Duval παρόλο που στο προ τελευταίο split tims ήταν 3δλ πιο γρήγορος από τον Martin, τελικά τερμάτησε πίσω του. Ο Loeb όπως ήταν αναμενόμενο κέρδισε άνετα, ενώ ο Solberg έχασε 2 θέσεις και έπεσε 7ος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  greg last edited by

                                  orea pai ke o protos agonas tis xronias....sxolia lipon na zestathume ligo

                                  Loeb: Se ali klasi apo tus ipolipous...mudiasmeno ksekinima opos sinithos ke meta fortsarisma..ke ante piaston

                                  Duval: Apokalipsi metriou velinekous...team orders distixos tu sterisan to 2 skali sto vathro....to kalo ine oti arxise na ine antagonistikos gia ta kala ke etsi tha exume kapio megalitero endiaferon stous argous agones ke sta asfaltina mia ke tha iparxi akomi enas diekdikitis gia podium

                                  Martin: poli dinato ksekinima gia ti diekdikisi tu protathlimatos...alanthastos ke poli grigoros

                                  Gronholm: To 307 dulevi ke to apedikse...opos apedikse ke tin klasi tu (o bosse) poli grigoros alla astathis...stin souidia den tha iparksi provlima giafton na katharisi ton agona....mono to 307 mpori na tu sterisi kati tetio.

                                  Loix: kali proti emfanisi me to 307 apo plevras thesis mia ke oi lanthasmenes epiloges sta lastixa toy sterisan ti dinatotita ne milisi me xrono. Otan i epilogi elastiku duleve itan ikanopiitikos

                                  Solberg: Anorimo lathos sto telos pragma pu ine krima...

                                  Panizzi: ektos topu ke xronu

                                  Kresta: krima gia ena tetio talento na xriazete na plironi gia na trexi...aneta kathete se ergostasio.

                                  Galli: Oreos de leo alla theli na xalarosi ligo.....pio poli xarike i mitsu apo tous vathus tu panizzi para tin poli kali emfanisi tu galli.

                                  poli kali emfanisi ke tu vouilloz

                                  I ford pire tous vathmus ke figurari proti !!!! i citroen akolouthi ke den proigite logo sainz ke i pezo 3i...fetos exi na pesi team order pu tha pai sinefo pios xani to kataskevaston gia mikrosimplokes???Ipotagi anef oron.

                                  sta mikra o bernardi xriastike 1 idiki gia na katharisi to thema 1i thesi....o andersson aksizi polla sigxaritiria alla to monte ine adistakto megali ekpliksi tu souidou se 'asfaltino' agona...o aava poli kali emfanisi...to idio ke o irlandos meeke me to arxeo ke anexelikto corsa...fimes gia ena C2 (pu mpori na epiveveothun mia ke persi itan metaksi saxo ke corsa alla oi diasindesis toy jimmy mcrae ton odigisan sto vauxhall) tha ekana poli kao stin kariera tu mia ke ine odigos pu mpori na kerdisi to Jwrc fetos me ena kalo amaksi. Katajamaki ke wilks dinun elpides gia to mellon idios o defteros mia ke ine arketa mikros akoma. Simperasmata gia tus odigus tis ford diskola vgenun mia ke to amaksi theli epigontos allagi.

                                  Se genika plesia ta sinesthimata mu ine anamikta...diskola vlepis wrc xoris Mcrae ke Burns...ke giati oxi gardemeister ke makinen...4 anthropi oli ke oli fetos tha kiriarxun ke pou ke pou kapia pirotexnimata tha mpenun sfines...giname f1 apo plevras antagonismu opote klafta. Apo tin alli vlepoume oti i nea genia odigi to dromo ke isos ine aftoi pou se kapia xronia tha grapsoun istoria se ena esto koutsuremeno protathlima...

                                  Tora pame souidia ke eki den exi lastixa ke lipa kolpa.....eki tha ksexorisun (se ena vathmo mia ke parameni ena specialist event) poioi ke ti mporun na kanun oli. Exi ke sfagi sto N kala tha ine.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    syele last edited by

                                    Ο πρώτος αγώνας του πολυσυζητημένου 2004 τέλειωσε!

                                    Πολλά συγχαρητήρια στον Loeb που έδειξε σε όλους ότι είναι πολύ γρήγορος κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Μπράβο!

                                    Πολλά μπράβο στον Duval. Εξαιρετικός αγώνας χωρίς λάθη.

                                    Ο Martin πήρε τη 2η θέση δείχνοντας ταχύτητα αλλά και αδυναμίες. Το ίδιο και ο Gronholm που έφερε το 307 στην 4η θέση με καλή απόδοση. Πρέπει όμως να βελτιώσει την επιλογή ελαστικών

                                    Ο Loix έκανε τη δουλειά του με μια εκπληκτική 5η θέση. Την πήρε όμως λόγω εγκαταλείψεων. Αυτός κι αν πρέπει να βελτιώσει την επιλογή ελαστικών. Εκτός κι αν κάνει το πειραματόζωο...

                                    Ο Panizzi 6ος! Απρόσμενα καλό αποτέλεσμα αλλά η Mitsu πρέπει να ανησυχεί για την απόδοση του αυτοκινήτου. Η απόδοση του Galli βέβαια ίσως να κάνει την Mitsu να ανησυχεί για την απόδοση του Panizzi!

                                    O Solberg πίεσε χωρίς λόγο (?) στο τέλος. Κρίμα γιατί μια κακή αρχή οδηγούσε απρόσμενα σε ένα καλό αποτέλεσμα.

                                    3 Σημειώσεις
                                    [list:3vr7ivog][:3vr7ivog]Το Monte έδειξε για μια ακόμη φορά τις αδυναμίες του. Πλήρης αδυναμία στον έλεγχο των θεατών (2 ακυρώσεις). Είχε ενδιαφέρον μέχρι το τέλος, αλλά περισσότερο λόττο μοιάζει παρά αγώνας. [/Ⓜ3vr7ivog]
                                    [:3vr7ivog] Το γεγονός ότι ο Duval έχασε 8 δευτ. σε περίπου 3 χλμ αφήνει σκιές για την μάχη της 2ης θέσης. Μπορεί ο Βέλγος να αρνείται την ύπαρξη οδηγιών αλλά ποιος τον πιστεύει; Θα μου πείτε, αν υπήρχαν οδηγίες θα το άφηναν για το τελευταίο split; Σωστά! Ίσως όμως η Ford να ακολούθησε αυτή ακριβώς τη λογική για να μη δημιουργήσει υποψίες. Αν όντως ο Βέλγος πήρε την απόφαση μόνος του τότε σίγουρα αδικεί τον εαυτό του και την τρομερή του προσπάθεια.[/Ⓜ3vr7ivog]
                                    [:3vr7ivog] Η απόφαση των αγωνωδικών για απλή επίπληξη στους οδηγούς που δεν μείωσαν ταχύτητα σε καθεστώς κίτρινης σημαίας (Gronholm, Loix, Solberg, Duval) με βρίσκει αντίθετο. Η ασφάλεια θεατών και αγωνιζομένων χρήζουν μεγαλύτερης προσοχής[/Ⓜ3vr7ivog][/list:u:3vr7ivog]

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      apostolis last edited by

                                      Ο χρήστης Vasilios έγραψε:

                                      AKOMA MIA ΕΙΔΙΚΗ (ΕΔ 10) ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ ΛΟΓΩ ΘΕΑΤΩΝ!
                                      ΚΡΙΜΑ...
                                      ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΙΤΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ ΧΡΟΝΟΣ...

                                      Αυτά αν γινόταν σε άλλο ράλλυ θα έτρεχαν οι οργανωτές να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα, αλλά εδώ βλέπεις είναι το Μόντε...

                                      Πέστα , πέστα , για να μήν Ξεχνάμε την Δαμόκλειο σπάθη !!
                                      (η οποία όπως εύστοχα λές ,επικρέμεται ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ )

                                      Αποστόλης.
                                      (Υ.Γ. ...γιά να μη λές πως 'στα χώνω' κατα πάγια τακτική )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leoussis last edited by

                                        10 39 NICOLAS BERNARDI Renault Clio F A6 4:35:41.1 +23:38.1

                                        ETOΣ 2004 : ΕΝΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 1600 cc ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ 10ο ΓΕΝΙΚΗΣ !!! ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΣΦΗΝΑ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ WRC !
                                        ENTAΞΕΙ , ΑΣΦΑΛΤΟΣ ,CLIO (ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΟ ΝΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΣΠΙΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ) ΧΕΡΑΣ Ο BERNARDI ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ.
                                        ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΤΟ ΟΤΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΦΤΑΣΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ ΟΣΟΥΣ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΚΛΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pavlos last edited by

                                          Αν υπήρχαν 3 εργοστασιακα αυτοκίνητα και η Skoda με την Hyundai και θα βλέπαν την δεκάδα με το κυάλι!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            syele last edited by

                                            Καλά εκεί στη Ford δεν κράτησαν ούτε τα προσχήματα
                                            Έσβησε η μηχανή του Duval 2 μέτρα πριν το flying

                                            Άλλα είπε ο Βέλγος και άλλα έπραξε. Πάντως ο Wilson σε ερώτηση σχετικά με οδηγίες το είπε ξεκάθαρα. 'Πρωταρχικός μας στόχος είναι ο Martin να πάρει πρωτάθλημα'

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 6 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr