-
Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
Stred, κάποτε θα μάθεις κι εσύ ότι τα παιδιά δεν τα φέρνει ο πελαργός...φίλε μου, τώρα πείραζει που δε κατάλαβα που κολάει αυτό?
-
Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
Stred, κάποτε θα μάθεις κι εσύ ότι τα παιδιά δεν τα φέρνει ο πελαργός...δεν αναφέρεται σε εσένα ...
το σχόλιο για τα παιδιά κ τις επιδόσεις δεν κολλάει ούτε γενικά. Γιατί παιδιά=αυξημένο βάρος από μπαγκάζια άρα μεγαλύτερη κατανάλωση μιας και το ήδη βαρύ αμάξωμα ζορίζεται να κινηθεί αξιοπρεπώς. Εδώ ζοριζόμαστε εμείς με το 1600 και τα 110 άλογα του.
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
τι αξιοπρεπείς επιδόσεις ρε παιδιά, εδω το kia cee'd 1.4 της μάνας μου έχει 0-100 1.5 δευτερόλεπτο πιο κάτω και είναι και 5.000€ φτηνότερο! ελπίζω τουλάχιστον να έχει καλές ρεπρίζ..για μένα πάντως αυτό ειναι κατάντια για την honda, τη στιγμή που είχε φτάσει στα 120hp/λίτρο (s2000) τώρα να πασχίζει με τα 59hp/λίτρο(1400cc-83hp), τα 72hp/λίτρο(1400cc-100hp) και τα 77hp/λίτρο(1800cc-140hp)!
στη τελική αν δε μπορεί να βγάλει χαμηλές καταναλώσεις με αξιοπρεπείς υποδυνάμεις ας βάλει ενα τούρμπο βρε αδερφέ, μην 'αμαυρώνει' έτσι το ονομά της τη στιγμή που είχε καταφέρει να χτίσει ενα αξιοσέβαστο σπορ προφίλ στη συνείδηση των αγοραστών..
Μπερδεύεις τις σπορ υλοποιήσεις με τις οικογενειακές και τα ισοπεδώνεις όλα. Τα μοτερ χόντα που ανέφερες ήταν σπορ. Στα οικογενειακά μοτερ η χόντα έχει την ίδια πολιτική χρόνια τώρα. Στην προηγούμενη γενιά σιβικ υπήρχε 1.4 90hp, 1.6 110hp και το ταπερ στην χώρα μας. Τώρα έχει 1.4 100hp-1.8 140hp. Καθόλου άσχημα αν τα έχεις οδηγήσει (Για το νέο 1.4 βέβαια δεν έχω γνώμη ακόμα). Το 1.8 είναι τουλάχιστον γρήγορο και πολύ οικονομικό.
Αναφορικά με το ceed και το μοτέρ του, επειδή το έχω οδηγήσει δεν έχει και την τρελή ροπή, το αντίθετο μάλιστα. Τώρα για την οικονομία να είσαι σίγουρος ότι θα καίει λιγότερο το 1.4 σιβικ παρά το αυξημένο βάρος του σε σχέση με το κορεάτικο μοντέλο. Μην νομίζεις μάλιστα ότι η κατανάλωση σου απέχει πολύ από την αντίστοιχη του 1.8. Η χόντα εκπλήσσει στην κατανάλωση και στις εκπομπές ρύπων.
Με άλλα λόγια δεν επηρεάζει αρνητικά το προφίλ της χόντα η συγκεκριμένη σειρά κινητήρων. Όλοι ξέρουν ότι η χόντα ανήκει στους κορυφαίους κατασκευαστές ατμοσφαιρικών μοτέρ και αυτό δεν φαίνεται ν' αλλάζει. -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Μπερδεύεις τις σπορ υλοποιήσεις με τις οικογενειακές και τα ισοπεδώνεις όλα. Τα μοτερ χόντα που ανέφερες ήταν σπορ. Στα οικογενειακά μοτερ η χόντα έχει την ίδια πολιτική χρόνια τώρα. Στην προηγούμενη γενιά σιβικ υπήρχε 1.4 90hp, 1.6 110hp και το ταπερ στην χώρα μας. Τώρα έχει 1.4 100hp-1.8 140hp. Καθόλου άσχημα αν τα έχεις οδηγήσει (Για το νέο 1.4 βέβαια δεν έχω γνώμη ακόμα). Το 1.8 είναι τουλάχιστον γρήγορο και πολύ οικονομικό.
Αναφορικά με το ceed και το μοτέρ του, επειδή το έχω οδηγήσει δεν έχει και την τρελή ροπή, το αντίθετο μάλιστα. Τώρα για την οικονομία να είσαι σίγουρος ότι θα καίει λιγότερο το 1.4 σιβικ παρά το αυξημένο βάρος του σε σχέση με το κορεάτικο μοντέλο. Μην νομίζεις μάλιστα ότι η κατανάλωση σου απέχει πολύ από την αντίστοιχη του 1.8. Η χόντα εκπλήσσει στην κατανάλωση και στις εκπομπές ρύπων.
Με άλλα λόγια δεν επηρεάζει αρνητικά το προφίλ της χόντα η συγκεκριμένη σειρά κινητήρων. Όλοι ξέρουν ότι η χόντα ανήκει στους κορυφαίους κατασκευαστές ατμοσφαιρικών μοτέρ και αυτό δεν φαίνεται ν' αλλάζει.δεν ισοπεδώνω τίποτα, εγω δεν έγραψα πουθενα να βγάλει 1400 με 168 άλογα (120hp/λιτρο) αλλά οταν πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων σου έχουν 1400αρια στα 100 άλογα ή παραπάνω αν θες να λές οτι ανήκεις στους κορυφαίους κατασκευαστές ατμοσφαιρικών μοτέρ οφείλεις να το αποδεικνύεις και όχι να βγάζεις 1400 με 86 άλογα και εν έτει 2009 να τον πηγαίνεις με τα 1000 ζόρια στα 100άλογα (και να τα έχεις και σε μια τιμή πολύ ακριβή) ..
-
Ο χρήστης Ernest έγραψε:
Civic 5dr 1,4 100ps model year 2009
Το αυτοκίνητο μπορεί πλέον να παραγγελθεί, θα διατίθεται σε μια (πλήρη) έκδοση εξοπλισμού (Sport) και
η τιμή διάθεσης είναι 18,800 € με το μεταλλικό χρώμα...18800!!!!
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
Μπερδεύεις τις σπορ υλοποιήσεις με τις οικογενειακές και τα ισοπεδώνεις όλα. Τα μοτερ χόντα που ανέφερες ήταν σπορ. Στα οικογενειακά μοτερ η χόντα έχει την ίδια πολιτική χρόνια τώρα. Στην προηγούμενη γενιά σιβικ υπήρχε 1.4 90hp, 1.6 110hp και το ταπερ στην χώρα μας. Τώρα έχει 1.4 100hp-1.8 140hp. Καθόλου άσχημα αν τα έχεις οδηγήσει (Για το νέο 1.4 βέβαια δεν έχω γνώμη ακόμα). Το 1.8 είναι τουλάχιστον γρήγορο και πολύ οικονομικό.
Αναφορικά με το ceed και το μοτέρ του, επειδή το έχω οδηγήσει δεν έχει και την τρελή ροπή, το αντίθετο μάλιστα. Τώρα για την οικονομία να είσαι σίγουρος ότι θα καίει λιγότερο το 1.4 σιβικ παρά το αυξημένο βάρος του σε σχέση με το κορεάτικο μοντέλο. Μην νομίζεις μάλιστα ότι η κατανάλωση σου απέχει πολύ από την αντίστοιχη του 1.8. Η χόντα εκπλήσσει στην κατανάλωση και στις εκπομπές ρύπων.
Με άλλα λόγια δεν επηρεάζει αρνητικά το προφίλ της χόντα η συγκεκριμένη σειρά κινητήρων. Όλοι ξέρουν ότι η χόντα ανήκει στους κορυφαίους κατασκευαστές ατμοσφαιρικών μοτέρ και αυτό δεν φαίνεται ν' αλλάζει.δεν ισοπεδώνω τίποτα, εγω δεν έγραψα πουθενα να βγάλει 1400 με 168 άλογα (120hp/λιτρο) αλλά οταν πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων σου έχουν 1400αρια στα 100 άλογα ή παραπάνω αν θες να λές οτι ανήκεις στους κορυφαίους κατασκευαστές ατμοσφαιρικών μοτέρ οφείλεις να το αποδεικνύεις και όχι να βγάζεις 1400 με 86 άλογα και εν έτει 2009 να τον πηγαίνεις με τα 1000 ζόρια στα 100άλογα (και να τα έχεις και σε μια τιμή πολύ ακριβή) ..
Διαφωνούμε και πάλι...Πρώτα απ΄όλα τα κυβικά είναι 1332 πρόκειται για 1.3 στην πράξη.
Δεύτερον ένας κινητήρας δεν είναι μόνο απόλυτα νούμερα επιδόσεων αλλά πρέπει νa κρίνεται συνολικά. Αν τα 100 άλογα που αναφέραμε είναι τόσο οικονομικά, παράγουν ρύπους για 1.2 και αξιόπιστα όσο υποστηρίζει η χόντα τότε γιατί να μην είναι κορυφαία ατμοσφαιρική υλοποίηση; Σου θυμίζω ότι οι επιδόσεις που βλέπεις είναι σε ένα αυτοκίνητο 1350 κιλών με υπερπλήρη εξοπλισμό...γιατί δεν είναι αξιοπρεπείς; Έχεις την εντύπωση ότι στην χόντα δεν μπορούν να βγάλουν παραπάνω άλογα; Σίγουρα μπορούν αλλά θα το κάνουν εις βάρος των προτερημάτων που σου παρέθεσα παραπάνω. Αυτός είναι ο λόγος των 'μόλις' 100hp.
Για το θέμα της τιμής πράγματι είναι τσιμπημένη αλλά όχι τόσο αν αναλογιστεί κανείς τον πλήρη εξοπλισμό καθώς και την 10ετή εγγύηση+οδική προστασία. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Civic 5dr 1,4 100ps model year 2009
Το αυτοκίνητο μπορεί πλέον να παραγγελθεί, θα διατίθεται σε μια (πλήρη) έκδοση εξοπλισμού (Sport) και
η τιμή διάθεσης είναι 18,800 € με το μεταλλικό χρώμα...18800!!!!
golf tsi gt sport 19750 με λιγότερο εξοπλισμό (δεν ξέρω αν και πόσο χρεώνουν το χρώμα στην vw)
-
Eλα.. σχεδον 20 η γκολφω?Μα ειναι λιγα αφου εχει τεχνολογια το οχημα...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Διαφωνούμε και πάλι...Πρώτα απ΄όλα τα κυβικά είναι 1332 πρόκειται για 1.3 στην πράξη.
Δεύτερον ένας κινητήρας δεν είναι μόνο απόλυτα νούμερα επιδόσεων αλλά πρέπει νa κρίνεται συνολικά. Αν τα 100 άλογα που αναφέραμε είναι τόσο οικονομικά, παράγουν ρύπους για 1.2 και αξιόπιστα όσο υποστηρίζει η χόντα τότε γιατί να μην είναι κορυφαία ατμοσφαιρική υλοποίηση; Σου θυμίζω ότι οι επιδόσεις που βλέπεις είναι σε ένα αυτοκίνητο 1350 κιλών με υπερπλήρη εξοπλισμό...γιατί δεν είναι αξιοπρεπείς; Έχεις την εντύπωση ότι στην χόντα δεν μπορούν να βγάλουν παραπάνω άλογα; Σίγουρα μπορούν αλλά θα το κάνουν εις βάρος των προτερημάτων που σου παρέθεσα παραπάνω. Αυτός είναι ο λόγος των 'μόλις' 100hp.
Για το θέμα της τιμής πράγματι είναι τσιμπημένη αλλά όχι τόσο αν αναλογιστεί κανείς τον πλήρη εξοπλισμό καθώς και την 10ετή εγγύηση+οδική προστασία.εγω πάλι θεωρώ οτι δεν διαφωνούμε στην ουσία.
σου υπενθυμίζω τι είχα πρωτογράψει στην αρχή:
στη τελική αν δε μπορεί να βγάλει χαμηλές καταναλώσεις με αξιοπρεπείς υποδυνάμεις ας βάλει ενα τούρμπο βρε αδερφέ
γιατί εκει καταλήγουμε, οτι απλα η honda δε μπορεί να βγάλει ενα κινητήρα 1400 ατμοσφαιρικό που να τα συνδυαζει όλα(χαμηλούς ρύπους και καταναλώση και ιπποδύναμη τόση ώστε να κινήσει σβέλτα ενα βαρύ αμάξωμα).
και για μένα που έχω μεγαλώσει με τα crx και τα vtech και άκουγα τα honda να χτυπάνε κόφτες σαν ραπτομηχανές και τρελαινόμουν είναι κατάντια τα ** 0-100 στα 15sec(86hp) kai 13sec(100hp) με 19 χιλιάρικα**.. προσωπική άποψη και δεν απαιτώ απο κανέναν να τη συμμεριστεί.
Υ.Γ.
ελπίζω μόνο το επόμενο civic να μην είναι 1500κιλά, να κάνει 25χιλιάρικα και να έχει 75 άλογα.. -
Τα 1350 κιλά είναι αποτέλεσμα και του εξοπλισμού.
Στο επόμενο Civic θα έχεις τον κινητήρα 1.5 με 120 άλογα και άλλα 30 άλογα από τον ηλεκτροκινητήρα. Πίστεψε με ότι ο συγκεκριμένος συνδυασμός δεν θα είναι καθόλου κακός σε επιδόσεις και με τιμή αντίστοιχη του σημερίνου 1.4 (1.3). Εδώ ο συνδυασμός του τωρινού υβριδικού που με το CVT δεν έχει κανένα πρόβλημα στις επιδόσεις εν κινήσει και αυτό να γίνεται με τον 2βάλβιδο παππού.
Όσον αφορά τη τιμή. Είναι ακριβό. Πρακτικά κάποιος θα μπορούσε να πάρει το KIA με τα 7 χρόνια πραγματικής εγγύησης και όχι τα 3+7 του Σ. Πάντως όταν οδήγησα το 1.4 του γκρουπ Hyundai-KIA ως i30 αυτό που παρατήρησα ήταν ότι ο κινητήρας ήταν ψιλοάδειος στις μεσαίες στροφές. Κακά τα ψέματα λοιπόν τα 109 άλογα έχουν έρθει με παραχωρήσεις χαμηλά και όπως και να το κάνουμε δύσκολα σε ένα οικογενειακό δικαιολογείται αλλαγή τα 5Κ+. Από την άλλη κάποιος που του αρέσει το Civic και δεν θέλει να εκταμιεύσει τα χρήματα του 1.8 (ή δεν θέλει να δίνει 200 ευρώ για τέλη και +200 ευρώ το έτος για ασφάλιση) μπορεί πια να έχει ένα αξιοπρεπές 1.3.
ΥΣ. @Εrnest. Αν το υβριδικό ως MY 2009 ερχόταν με τον νέο κινητήρα των 100 ίππων θα δικαιολογούσα την αύξηση στη τιμή. Για την ώρα το Civic στην Ελλάδα παίζει ακόμα χωρίς αντίπαλο στη συγκεκριμένη κατηγορία τιμής αλλά σύντομα θα έχει και άλλες εταιρείες να ασχολούνται. Καλό είναι να ενημερώσετε ότι με οικονομική κρίση δεν είναι και ότι καλύτερο να αυξήσει κανείς τόσο τις τιμές ειδικά όταν το κόστος του Νικελίου έχει πέσει.
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
και για μένα που έχω μεγαλώσει με τα crx και τα vtech και άκουγα τα honda να χτυπάνε κόφτες σαν ραπτομηχανές και τρελαινόμουν είναι κατάντια τα ** 0-100 στα 15sec(86hp) kai 13sec(100hp) με 19 χιλιάρικα**.. προσωπική άποψη και δεν απαιτώ απο κανέναν να τη συμμεριστεί.
Υ.Γ.
ελπίζω μόνο το επόμενο civic να μην είναι 1500κιλά, να κάνει 25χιλιάρικα και να έχει 75 άλογα..Σου ξαναπαντώ, ότι κάποτε θα δεις και την άλλη μεριά του φεγγαριού...
Όσον αφορά τη τιμή. Είναι ακριβό.
Ψάχνοντας για αυτοκίνητο με χώρους (και με αυτό εννοώ χώρο αποσκευών>=450 λτ), κάτω από 20 χιλ., ένα από τα επικρατέστερα στην λίστα μου είναι το 1300 5θ civic. Τα +1500-2000 από τους ανταγωνιστές του, θα τα έδινα και μόνο για τους χώρους του...
-
Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
Όσον αφορά τη τιμή. Είναι ακριβό.
Ψάχνοντας για αυτοκίνητο με χώρους (και με αυτό εννοώ χώρο αποσκευών>=450 λτ), κάτω από 20 χιλ., ένα από τα επικρατέστερα στην λίστα μου είναι το 1300 5θ civic. Τα +1500-2000 από τους ανταγωνιστές του, θα τα έδινα και μόνο για τους χώρους του...
για να δούμε και τις τιμές του Insignia.... Τα 140 άλογα 21k και τα 180 24k με τα 115 άλογα κάτω από τα 20k. Όσο για χώρους όσους δεν φαντάζεσαι...
-
Και να πάρω πρωτοεμφανιζόμενο Opel??
Το 20% από τις παιδικές ασθένειες του Astra να έχει, καήκαμε...(Αν και είναι και αυτό 'μοντέλο-στοιχημα', όπως C5, Bravo, Ceed, που θα 'αλλάξει' την κακή εικόνα της εταιρείας...)
-
Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
Και να πάρω πρωτοεμφανιζόμενο Opel??
Το 20% από τις παιδικές ασθένειες του Astra να έχει, καήκαμε...(Αν και είναι και αυτό 'μοντέλο-στοιχημα', όπως C5, Bravo, Ceed, που θα 'αλλάξει' την κακή εικόνα της εταιρείας...)
όχι πάρε το 'φτηνό' Σιβίκ που έχει ΚΑΙ χώρους...
-
Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
Και να πάρω πρωτοεμφανιζόμενο Opel??
Το 20% από τις παιδικές ασθένειες του Astra να έχει, καήκαμε...(Αν και είναι και αυτό 'μοντέλο-στοιχημα', όπως C5, Bravo, Ceed, που θα 'αλλάξει' την κακή εικόνα της εταιρείας...)
Με τα χρόνια εγγύηση σιγά τις παιδικές ασθένειες. Με τη συγκεκριμένη τιμή το Insignia θα πρέπει να είναι στη λίστα κάθε οικογενειάρχη τουλάχιστον ως ένα test-drive.
Από εκεί και πέρα ξαναγυρνόντας στο Civic. Η νέα σειρά κινητήρων είναι πολύ ενδιαφέρουσα και πραγματικά θα ήθελα από τη Honda να προσφέρει και τον 1.5 του jazz στο συγκεκριμένο αμάξωμα. Θεωρώ ότι η παραπάνω ροπή θα ταίριαζε λουκούμι σε κάποιον που δεν θέλει πολλά πολλά και προτιμά του 10 από τους 12 φορολογίσιμους (έχει διαφορά στην ασφάλεια).
Από εκεί και πέρα με τα σημερινά δεδομένα θεωρώ ότι το Civic είναι overpriced από 1.5k ως και 3.0k ευρώ. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η 10ετής εγγύηση που δεν καλύπτει κάποια ηλεκτρολογικής φύσης εξαρτήματα έναντι της 7ετούς είναι ένα βήμα πίσω θεωρώ ότι αυτό το ποσό δεν αξίζει τον κόπο.
Τα διαστήματα service μάλλον ταλαιπωρία είναι παρά κόστος για τον πελάτη αν και κάποια στιγμή εκεί στον Σ θα πρέπει να αρχίσουν σοβαρά να σκέφτονται ότι το να φέρνεις τον πελάτη κάθε έξι μήνες, όταν άλλες μάρκες τον φέρνουν ανά 2 έτη και οι λοιπές premium μαρκές που σημαδεύεις (λέγεμε εταιρεία με την προπέλλα) έχουν διαστήματα service που καθορίζονται από τον τρόπο οδήγησης, μάλλον απομακρύνει τον υποψήφιο αγοραστή παρά το αντίθετο. Ειδικά μάλιστα όταν στις USA η HONDA έχει ήδη ενσωματώσει στα οχήματα της αντίστοιχο ρουφιάνο με αυτόν της BMW.
-
το οπελ στα 180 άλογα είναι ένα φτηνό Α4. Τόσο μεγάλο είναι. Εχει 6 χρόνια εγγύηση νομίζω?
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Με τα χρόνια εγγύηση σιγά τις παιδικές ασθένειες. Με τη συγκεκριμένη τιμή το Insignia θα πρέπει να είναι στη λίστα κάθε οικογενειάρχη τουλάχιστον ως ένα test-drive.
Δεν έχεις άδικο, και στην πραγματικότητα είναι στην λίστα μου, όπως και τα άλλα που ανέφερα... ανάλογα με το αν τελικά ξεπεράσω το ψυχολογικο-οικονομικό όριο των 20K ή όχι.
Υπερέβαλλα λίγο, και πιστεύω ότι θα αποτελέσει ευχάριστη έκπληξη...
Αλλά, είναι αρκετά μεγάλο για καθημερινές μετακινήσεις (θα κάνει και τέτοιες)...Προσωπικά, αν μείνω κάτω από τα 20Κ, με το civik καλύπτομαι σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Μου δίνει αυτά που θέλω, μου αρέσει, και ξαναλέω ότι τα παραπάνω 1000-3000 ευρώ από τα λοιπά 5θυρα του segment του θα τα έδινα για τους χώρους του και μόνο.
Μόνο το ceed xl κάτι πάει να κάνει, αλλά (για άγνωστους λόγους) το έχω αντιπαθήσει πολύ ως χάτσμπακ... αν υπήρχε i30 xl, θα ήταν πολύ ισχυρή υποψηφιότητα, παρ'όλο που θεωρώ το ceed λιιιγο καλύτερο ποιοτικά... Ας μπει κάπου και το γούστο στην τελική... -
Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
Με τα χρόνια εγγύηση σιγά τις παιδικές ασθένειες. Με τη συγκεκριμένη τιμή το Insignia θα πρέπει να είναι στη λίστα κάθε οικογενειάρχη τουλάχιστον ως ένα test-drive.
Δεν έχεις άδικο, και στην πραγματικότητα είναι στην λίστα μου, όπως και τα άλλα που ανέφερα... ανάλογα με το αν τελικά ξεπεράσω το ψυχολογικο-οικονομικό όριο των 20K ή όχι.
Υπερέβαλλα λίγο, και πιστεύω ότι θα αποτελέσει ευχάριστη έκπληξη...
Αλλά, είναι αρκετά μεγάλο για καθημερινές μετακινήσεις (θα κάνει και τέτοιες)...Προσωπικά, αν μείνω κάτω από τα 20Κ, με το civik καλύπτομαι σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Μου δίνει αυτά που θέλω, μου αρέσει, και ξαναλέω ότι τα παραπάνω 1000-3000 ευρώ από τα λοιπά 5θυρα του segment του θα τα έδινα για τους χώρους του και μόνο.
Μόνο το ceed xl κάτι πάει να κάνει, αλλά (για άγνωστους λόγους) το έχω αντιπαθήσει πολύ ως χάτσμπακ... αν υπήρχε i30 xl, θα ήταν πολύ ισχυρή υποψηφιότητα, παρ'όλο που θεωρώ το ceed λιιιγο καλύτερο ποιοτικά... Ας μπει κάπου και το γούστο στην τελική...Αν θέλεις έναν ελβετικό σουγιά λοιπόν από τα HONDA σου προτείνω το Jazz. Καλύπτει και τις ανάγκες μίας οικογένειας με 1 παιδί και ειδικά στη πόλη είναι πολυεργαλείο. Τώρα με 2 παιδιά και δει μεγάλα τότε ένα Civic θα βοηθούσε αλλά δεν ξέρω το αν και κατά πόσον θα φόρτωνα ένα όχημα με 400 κιλά βάρος και μόλις 100 ίππους.
-
Παιδια δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα.Οποιος θελει γρηγορο αυτοκινητο και αφρωδη πλαστικα ας παρει ενα με tsi κινητηρα μονο να φροντισει να το μεταπωλησει μετα απο 2-3 χρονια (αντε 4 αν κανει επεκταση της εγγυησης) γιατι μετα θα πηγαινει στην αντιπροσωπεια πιο συχνα απο το εξαμηνο που απαιτει ο ''Σ''. Οι turbo κινητηρες δεν φτανουν σε αξιοπιστια τους ατμοσφαιρικους (ειδικα της HONDA).Αν υπαρχει η οικονομικη δυνατοτητα να αλλαζετε αυτοκινητο καθε 2-3 χρονια δεν σας νοιαζει και πολυ η αξιοπιστια, αλλιως διαλεξτε ατμοσφαιρα.Ενα αυτοκινητο -κατα την γνωμη μου- δεν ειναι μονο το 0-100, ειναι και η αξιοπιστια, η εμφανιση -εσωτερικη και εξωτερικη- (το υπαρχον civic πιστευω οτι θα φαινεται πιο συγχρονο και απο το Golf VII και απο το επερχομενο Astra και δεν ξερω γω απο πιο αλλο) αλλα και οι διαθεσιμοι χωροι.
Υ.Γ. Αν τελικα αγορασω το civic kαι εμενα θα μου τη δινει το service καθε 6 μηνες αλλα ξερω οτι θα δινω περιπου 90 ευρω λιγοτερα καθε χρονο για τελη κυκλοφοριας.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Αν θέλεις έναν ελβετικό σουγιά λοιπόν από τα HONDA σου προτείνω το Jazz. Καλύπτει και τις ανάγκες μίας οικογένειας με 1 παιδί και ειδικά στη πόλη είναι πολυεργαλείο. Τώρα με 2 παιδιά και δει μεγάλα τότε ένα Civic θα βοηθούσε αλλά δεν ξέρω το αν και κατά πόσον θα φόρτωνα ένα όχημα με 400 κιλά βάρος και μόλις 100 ίππους.
Έχω ήδη πει πως βλέπω το 5θ 1.3 σιβίκ ως μεγαλύτερο jazz...
Για το άλλο, έχω 7 χρόνια και 120.000 χλμ με μια οκτάβια I 1.4 στην πλάτη, ναι, αυτήν με τους 78 ίππους... Και την φόρτωσα, και την ταξίδεψα...
Ηonda Civic 2005