-
Eμπορικά ελκυστικό? Παιδιά το έχετε παρεξηγήσει το project. Δεν προσπαθούμε να δημιουργήσουμε το αγωνιστικό αυτοκίνητο του λαού. Φτηνοί αγώνες δεν υπάρχουν. Ακόμη και μια αγωνιστική χρονιά kart, από το σημείο μηδέν, κοστίζει καμμιά 40αριά-50αριά χιλιάδες ευρώ αν πρέπει οι άνθρωποι που θα σε βοηθήσουν στους αγώνες να πληρώνονται, να έχεις δικό σου φορτηγάκι, μηχανικό κ.λπ Έχουμε τους αγώνες λίγο ρομαντικά στο μυαλό μας. Αν βάλετε τα κοστολόγια κάτω είτε Group 6 {το τελευταίο όχημα αυτού του τύπου κυκλοφόρησε το 1982, δείτε http://en.wikipedia.org/wiki/Group_6_(racing)} είτε σιλουέτ (αλα Andros Trophee) στο ίδιο κόστος θα καταλήξετε. Δεν έχει σχέση το μέγεθος ή το σχήμα, όταν πρόκειται να κάνετε καλούπι και να παράγετε τμήματα του οχήματος από GRP ή άλλο υλικό.
Όσο για το αν θα πρέπει το κόστος να ειναι ο υπ αριθμόν 1 παράγοντας, θα μου επιτρέψετε να έχω αντίθετη γνώμη. Φυσικά καταλαβαίνω τις αγωνίες σας και δέχομαι απόλυτα το κακό timing σχετικά με το που βαδίζει η παγκόσμια οικονομία.
Όπως και να έχει σας ευχαριστώ για το ενδιαφερον και καταλαβαίνω πως και εσείς ασχολήστε με αυτό το θέμα γιατί πραγματικά θέλετε να αλλάξει κάτι στο χώρο των Ελληνικών αγώνων. Ωστόσο αν πραγματικά σας ενδιαφέρει, πρέπει να αλλάξετε τη φιλοσοφία σας σχετικά με το κόστος. Όλοι αυτοί οι επαγγελματίες που ασχολούνται με τους αγώνες, περιμένουν να πληρωθούν αδρά από εσάς ή από κάποιους που θέλουν να μπουν στους αγώνες. Με το πάθος για πιο φτηνά, πιο φτηνά και ακόμα πιο φτηνά, έφτασαν οι αγώνες στο σημείο που βρίσκονται. Φυσικά και άλλοι παράγοντες τους οδήγησαν σε αυτό το επίπεδο. Ξεχάστε το κόστος. Δείτε τι θέλετε να κάνετε. Που θέλετε να τρέξετε, με πιο αυτοκίνητο και οργανώστε τις πιθανές μελλοντικές συνεργασίες σας. Με ποιούς μηχανικούς, με κάποιον βελτιωτή, με κάποιον φαναρτζή, σε ποιά ξενοδοχεία θα μείνετε, πόσα λάστιχα θα έχετε, πόσα ανταλλακτικά, κ.λπ. Θα εκπλαγείτε με το συνολικό κόστος μιας αγωνιστικής χρονιάς. Το κόστος του αυτοκινήτου, σε χρήση 6 ετών θα είναι αμελητέο ακόμα και αν κοστίζει 60.000 ευρώ. Έχω την εντύπωση πως συγχέετε το σπορ της γρήγορης οδήγησης με την επαγγελματική εμπλοκή με τους αγώνες. Η δική μας πρόταση αφορά μια σοβαρή επαγγελματική εμπλοκή με τους αγώνες. Βεβαίως αντιλαμβανόμαστε πως τα μεγέθη είναι διαφορετικά στην Ελλάδα, γι' αυτό άλλωστε προτείνουμε ατσάλινα χωροδικτυώματα και πλαστικά καπάκια από fiberglass...
Πάντως σέβομαι τις απόψεις σας, τις καταλαβαίνω αλλά έχοντας όλη την εικόνα στο μυαλό μου δυστυχώς δεν μπορώ να τις δεχθώ για εφαρμογή στη δική μας προσπάθεια.
-
Ο χρήστης GEORGE VARINOS έγραψε:
Δείτε τι θέλετε να κάνετε -
@GEORGE VARINOS
Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω με το 'διδακτικό' σας στυλ και μάλιστα απέναντι σε ανθρώπους των
οποίων την εμπλοκή στους αγώνες πιθανά δε γνωρίζετε. Ειλικρινείς καλοπροαίρετες προτάσεις έκανα και εισέπραξα απαξίωση του στυλ 'Group 6 ? Το 1982', η οποία δεν σας τιμά, τη στιγμή που ήταν σαφώς ένα παράδειγμα, το αντίστοιχο σημερινό είναι η ομάδα CN, που είναι γεμάτα τα Ευρωπαϊκά βουνά...Πέραν τούτου, οι δικές μου απορίες παραμένουν (α) GT ? Που ? Στην Ελλάδα ? Σε ποιές πίστες ? Ποιό το πεδίο χρήσης του ΕΕΑ σε μία χώρα με ελάχιστη έως μηδενική κουλτούρα αγώνων ταχύτητας ? Ποιά είναι η απόσβεση του κόστους του αυτοκινήτου ? (60000 ευρώ ? Μακάρι... ) (β) Ποιά είναι η δυνατότητα εμπλοκής οργανωμένων ομάδων τη στιγμή ? Θέλουμε να 'βάλουμε στους αγώνες' αντιπροσωπείες ? Αν ναι, ένα GT είναι η κατάλληλη επιλογή για αυτό ? Ή θα προκύψει πάλι το φαινόμενο των εισαγόμενων Ιταλών, που οδήγησε στην κατακόρυφη άνοδο του κόστους (όσο και να μη σας αρέσει, είναι κριτήριο) που 'σκότωσε' την Ελληνική F3 ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
@GEORGE VARINOSΘα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω με το 'διδακτικό' σας στυλ και μάλιστα απέναντι σε ανθρώπους των
οποίων την εμπλοκή στους αγώνες πιθανά δε γνωρίζετε. Ειλικρινείς καλοπροαίρετες προτάσεις έκανα και εισέπραξα απαξίωση του στυλ 'Group 6 ? Το 1982', η οποία δεν σας τιμά, τη στιγμή που ήταν σαφώς ένα παράδειγμα, το αντίστοιχο σημερινό είναι η ομάδα CN, που είναι γεμάτα τα Ευρωπαϊκά βουνά...Πέραν τούτου, οι δικές μου απορίες παραμένουν (α) GT ? Που ? Στην Ελλάδα ? Σε ποιές πίστες ? Ποιό το πεδίο χρήσης του ΕΕΑ σε μία χώρα με ελάχιστη έως μηδενική κουλτούρα αγώνων ταχύτητας ? Ποιά είναι η απόσβεση του κόστους του αυτοκινήτου ? (60000 ευρώ ? Μακάρι... ) (β) Ποιά είναι η δυνατότητα εμπλοκής οργανωμένων ομάδων τη στιγμή ? Θέλουμε να 'βάλουμε στους αγώνες' αντιπροσωπείες ? Αν ναι, ένα GT είναι η κατάλληλη επιλογή για αυτό ? Ή θα προκύψει πάλι το φαινόμενο των εισαγόμενων Ιταλών, που οδήγησε στην κατακόρυφη άνοδο του κόστους (όσο και να μη σας αρέσει, είναι κριτήριο) που 'σκότωσε' την Ελληνική F3 ?
Κατ'αρχήν δεν υπάρχει λόγος αντιπαράθεσης. Ζητώ συγγνώμη αν με το στυλ μου σας πρόσβαλα. Δεν έχω
καμμιά όρεξη να δημιουργώ εντάσεις και αντιπαραθέσεις. Όπως και εσείς έτσι και εγώ, χάνω επαγγελματικό χρόνο για να ασχολούμαι με μια ουτοπική ιδέα που υπό πολύ συγκεκριμένες προυποθέσεις μπορεί να υλοποιηθεί. Με το nass, δεν εμφανίζεται αυτόματα και η εμπειρία σας στο χώρο. Δεν γνωρίζω σε ποιόν απαντώ. Μπορεί να είναι 20 ετών δίχως εμπειρία ή 60 με χιλιάδες ώρες στα βουνά και τις πίστες... Δεν εισπράξατε απαξίωση, ούτε ειρωνία. Κακώς ξεκινάτε με το ποτήρι μισοάδειο. Το ότι απαντώ σημαίνει πως σέβομαι τον συνομιλητή μου και φυσικά αντιμετωπίζω τις προτάσεις του ως ειλικρινείς και καλοπροαίρετες. Αλλιώς δεν θα απαντούσα καν.
Συμφωνούμε πως διαφωνούμε. Σχετικά με τις απορίες σας, υπάρχουν μερικά πράγματα που δεν πρέπει να ειπωθούν. Με τη δική μου εμπειρία, από την δική μου οπτική γωνιά που έχω μιλήσει πολλές φορές με υπεύθυνους των ελληνικών αντιπροσωπειών (και ιδιοκτήτες αντιπροσωπειών), που έχω ασχοληθεί περισσότερα από 10 χρόνια με το racing marketing, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα, πως όσο το κόστος θα είναι το κριτήριο εμπλοκής κάποιων στο χώρο των αγώνων, δεν θα έχουμε σοβαρούς αγώνες στην Ελλάδα.Όσο για το 'GT ? Που ? Στην Ελλάδα ? Σε ποιές πίστες ? Ποιό το πεδίο χρήσης του ΕΕΑ σε μία χώρα με ελάχιστη έως μηδενική κουλτούρα αγώνων ταχύτητας ' Είανι αδύνατον να διαφωνήσω. Ακριβώς γι' αυτό αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με αυτή την κατηγορία. Όντας στο μηδεν, όποια κίνηση κι αν κάνουμε θα μας προχωρήσει μπροστά. Θα ξεφύγουμε από το μηδέν. Όσο για πίστες έχουμε 8 από δαύτες (δεν μπορώ -και δεν θέλω- να πω περισσότερα... βρείτε τις στο google earth) τώρα για ποιό λόγο δεν τις χρησιμοποιούμε, αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Θέλω να πιστεύω πως σας κάλυψα ή τουλάχιστον σας έδειξα πως δεν είχα καμμιά όρεξη να ξεκινήσω κανενός είδους αντιπαράθεση με κάποιον που ενδιαφέρεται τόσο πολύ με το θέμα, που χάνει τον ελεύθερο χρόνο του για να γράφει προτάσεις και ιδέες... Αυτό και μόνο είναι εξαιρετικά σεβαστό.
-
Απο οτι μπορω να καταλαβω η προσπαθεια μοιαζει πολυ με αυτη των Δανων της Aquila Engineering:
http://www.motorsporten.dk/news.asp?aID=30997Περισσοτερα για αυτο το προτζεκτ εδω:
http://www.motorsporten.dk/nindex.asp?cID=304&Year=2008 -
Ακριβώς!
-
Μα ακριβώς η ίδια ιδέα... Απίθανο.
http://www.royaldenship.com/Default.aspx?ID=4839' target='_blank...Reliability, affordability and ease of maintenance are prime objectives in the Aquila SR1 concept, rather than out-and-out performance, for which reason some components are somewhat over-engineered relative to “normal” racing car construction practice...
Και άλλοι σκέφτονται όπως εμείς.
Πολλά μπράβο Go For Pole. για τη σπουδαία ανακάλυψη. -
Κάτι θα παρουσιάσει ο Πουρναράκης σε λίγα λεπτά 2.30 Κυριακή 2 Νοεμβρίου στον Alpha, σχετικά με το ΕΑΑ.
-
Οχι προσωπικά και όχι χαρακτηρισμούς [kouk]
-
Από την 1 Σεπτεμβρίου που ξεκίνησε αυτή η ιστορία του Ελληνικού Αγωνιστικού Αυτοκινήτου, μέχρι σήμερα έχουν περάσει 4μήνες. Στο χώρο των αγώνων σε αυτό το χρονικό διάστημα, σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν συμβεί κοσμοϊστορικά γεγονότα. Η οικονομική κρίση επιρρέασε τόσο πολύ τον χώρο των αγώνων αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας, που οδήγησε σε πρωτοφανείς κινήσεις ιστορικές και γιγάντιες εταιρίες με πολυετή εμπλοκή στο χώρο. Συγκεκριμένα, η Honda αποχώρησε από την Formula 1, η Αudi αποχώρησε από την American Le Mans Series, η Suzuki και η Subaru αποχώρησαν από το WRC, πολλές ομάδες Nascar συγχωνεύτηκαν, ενώ αυτές τις μέρες θα ανακοινώσει και η Kawasaki την έξοδό της από το Moto GP.
Σε αυτό το πλαίσιο και με δεδομένη την έλλειψη πρωτοβουλιών στο χώρο των αγώνων αυτοκινήτου ταχύτητας στη χώρα μας, η προσπάθειά μας στη δημιουργία του Ελληνικού Αγωνιστικού Αυτοκινήτου, παίρνει παράταση 12 μήνων, στους 6 που είχαμε προαναγγείλει για την πρώτη φάση του σχεδίου μας, την χρηματοδότηση. Κρίνουμε πως η συγκεκριμένη χρονική στιγμή δεν είναι η κατάλληλη για να ζητήσουμε χορηγίες από κανέναν φορέα ή καμμιά εταιρία καθώς το 2009 θα είναι μια κρίσιμη χρονιά για όλους μας.
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας, μείνετε συντονισμένοι.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ