Aπάντηση στον Magic.
Η πρώτη σοβαρή τοποθέτηση.
Μπράβο Magik. Θα επικοινωνήσουμε με τον Κο Κώστα Χρόνη και την εταιρία του. Αν πραγματικά υπάρχει το router, η τοποθέτηση του Magik ήταν μαγική.
Απάντηση στον Speedy.
GEORGE VARINOS έγραψε:
Δηλαδή όταν η CECOMP κατασκευάζει ένα πρωτότυπο για λογαριασμό της Toyota ή της General Motors για κάποιο σαλόνι αυτοκινήτου, οι παρατηρητές τα αντιλαμβάνονται ως ιταλικά πρωτότυπα ή ως Ιαπωνικά και Αμερικάνικα?
από SPEEDY
Γιώργο, oι παρατηρητές και οι πελάτες το αντιλαμβάνονται με το σωστό χαρακτηρισμό 'βιομηχανοποιημένο & παγκοσμιοποιημένο' προϊόν.
Γιάννη δεν με καλύπτεις. Δεν συμφωνώ. Το πρωτότυπο το αντιλαμβάνεται ο παρατηρητής ως Toyota ή ως Cecomp? Όταν βλέπεις σε μια έκθεση ένα πρωτότυπο λές στον φίλο σου δίπλα, ωραίο αυτό το 'βιομηχανοποιημένο & παγκοσμιοποιημένο' προϊόν? Θα μιλήσουμε σοβαρά?
Σε μια κατασκευή από μια παρόμοια με την Cecomp εταιρία, ποιός ενδιαφέρεται ποιός πραγματικά έχει κατασκευάσει το πρωτότυπο. Το σήμα βλέπουν όλοι. Στο φινάλε ποιός την ξέρει την Cecomp? Εργολάβος είναι, (ως εργολάβο θα την χρησιμοποιούσαμε) επειδή έχει τα εργαλεία και την εμπειρία.
GEORGE VARINOS έγραψε:
Γιάννη τελικά, αν γίνει θα γίνει από Ελληνικά χέρια. Όχι γιατί έτσι πρέπει, αλλά γιατί δεν θα μπορέσουμε ποτέ -όσους χορηγούς και αν βρούμε- να δώσουμε τα 300-400 χιλιάρικά που χρειάζονται για να να το παραγείλουμε στην CECOMP ή σε οποιαδήποτε άλλη αντίστοιχη εταιρία. Απλά είναι πολύ πικρό να ξέρω από την αρχή, πως αν δεν πιάσουμε την ποιότητα της CECOMP, ίσως να μην αξίζει να προσπαθήσουμε καν...
από SPEEDY
Εδώ δεν μιλάμε για κάτι τέτοιο αλλά για ΠΡΩΤΗ απόπειρα κατασκευής αγωνιστικού αυτοκινήτου από Ελληνικά χέρια και μυαλά. Κανείς λογικός άνθρωπος δεν μπορεί να έχει την απαίτηση να έχει το φινίρισμα ενός super car που έτσι και αλλιώς ανήκει σε άλλη κατηγορία αυτοκινήτων. Ένα τέτοιο αγωνιστικό όχημα είναι αρκετό να έχει το φινίρισμα που έχουν όλα τα πρωτότυπα αγωνιστικά. Βλέπε Lola, Radical, Osela, Speads, GRD, Juno κλπ. Δηλαδή πολύ 'σπαρτιάτικο' αλλά κατά όλα τα άλλα ΦΑΡΜΑΚΕΡΟ... if You know what I mean...
Επίσης δεν συμφωνώ. Δεν κάνουμε απλώς μια απόπειρα κατασκευής αγωνιστικού αυτοκινήτου. Κάποιες εταιρίες θα δώσουν χρήματα και μάλιστα αρκετά. Δεν επιτρέπεται να μην έχει ποιότητα κατασκευής και φινίρισμα κάποιου επιπέδου. H Οsela που αναφέρεις, κατασκευάστηκε στην Cecomp. H ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα, είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την ποιότητα κύλισης, αίσθησης, φρεναρίσματος και οδήγησης του πρωτοτύπου. Σκέψου μόνο τι θα πουν οι 1000 τόσοι εδω μέσα, αν δεν δουν ένα πραγματικά ποιοτικό όχημα. Δεν ξέρω... ας τοποθετηθούν και κάποιοι άλλοι. Αν περνά από το χέρι μου, θα έχει επίπεδο ποιότητας Pagani Zonta, ή θα το πλησιάζει (δίχως τα δέρματα και τα carbon) αλλιώς θα μοιάζει με πρωτότυπο της δεκαετίας του ΄70.
Γιάννη ξέρεις πόσο σε εκτιμώ, αλλά όταν διαφωνώ θα τοποθετούμαι. Όσο για το φαρμακερό...who cares που έλεγε και ο Χοντρός. Ενιαίο θα είναι. Δεν παμε να ξεπεράσουμε κανέναν.
Η δική μου θέση είναι: Ή λειτουργικό έργο τέχνης ή δεν αξίζει να ξεκινήσουμε την κατασκευή καθόλου.
Παρακαλώ κάθε καλοπροαίρετο φίλο που παρακολουθεί τη δημόσια αυτή συζήτηση, να πεί την γνώμη του.