-
σύμφωνοι το χ6 δεν έχει νόημα ύπαρξης
σε μια χώρα όπου μπορεί να κυκλοφορήσει ένα κουπέ με ασφάλεια, χωρίς τρύπες βάθους αρκετων εκατοστών στην εθνική οδό, χωρίς δρόμους αλάνες μ΄εσα στις πόλεις, κοκ...να μην το κουράζω αφού ταξέρετε όλοι.αλλα ζούμε στην ελλάδα.
Μήπως λοιπόν ρωτάω μας έκανε τεράστια χάρη η ΒΜw φτιάχνοντας ένο όχημα που συμφωνώ δεν έχει νόημα για τις περισσότερες χώρες πελάτες της, άλλα είναι κομμένο και ραμένο για την ελληνική 'οδική' πραγματικότητα!!!!????(έστω για όσους μπορούν να το αγορασουν)ΥΓ1.άλλωστε δεν χωράει ούτε καν το jimni στο πορτμπαγκάζ μιας 3αρας ή και 5άρας...
ΥΓ2.κάντε κάτι εσείς στην πρωτεύουσσα για τα ντίζελ.σας δουλεύουν.δε μπορεί ο ίδιος υπουργος που λέει οτι δεν αντέχει η αθήνα τα σωματίδια απο τα ντίζελ ( για να προλάβω, δεν υφίστανται σωματίδια με τα τελευταίας γενιάς ντίζελ...ας επιτραπει μονο σε ευτά), μετά κάνει κάτω απο το τρπέζι τις γνωστές συμφωνίες με Πολωνια ....
μιλάμε για απίστευτη οικονομία καυσίμου και σαφώς λιγότερη ρύπανση στη Διύληση!!για να μην τα βλέπουμε όλα κοντόφθαλμα... -
Χθες την είδα απο κοντά σε μια αντιπροσωπία.
Ειναι πολύ εντυπωσιακή ιδίως απο πίσω.Το πίσω μέρος είναι πολύ ψηλό και επιβλητικό,οι χώροι είναι καλοί αλλά όχι δα και τεράστιοι.Η ποιότητα κατασκευής κορυφαία.
Ο τρίλιτρος ντήζελ (ήταν η έκδοση με τα 235 Ps) μου φάνηκε αρκετά 'κροταλιστός' για 6κύλινδρος αλλά μάλλον αυτό συνέβαινε επειδή ήταν κρύος.
Δεν την οδήγησα γιατί ήταν πουλημένη ήδη αλλά τελικά αν τη δει κανείς απο κοντά εντυπωσιάζεται...
Πιστεύω οτι σε λίγο καιρό θα γεμίσει ο τόπος απο δαύτες γιατι οι παραγγελίες μου είπαν οτι πέφτουν σαν τη βροχή (οικονομική κρίση σου λένε μετά...) -
το Χ6 είναι κλασικό πια! θυμηθείτε με όταν θα χει χάσει ελάχιστα απο την αξία του σε 2 χρόνια!
-
Ολα τα λεφτά είναι ο V8 με τα 407 άλογα...
Το πήρες και ξεμπέρδεψες απο αυτοκίνητο επιδόσεων μια για πάντα...
Αν ζούσαμε στην Αμερική... -
Εμένα με αφήνει παντελώς αδιάφορο. Σαν να μην έχει σχήμα...μόνο όγκο. Εμφανησιακά και μόνο προτιμώ την X5 χαλαρά (πάντα μου άρεσε σαν σχήμα)
-
Βασικά τώρα που το βλέπω ολόενα και συχνότερα ομολογώ ότι για αμάξι του όγκου του είναι πολύ πιο ωραίο από ότι στις φώτο. Ωστόσο θεωρώ βλακεία να έχεις ένα τόσο μέγαλο αμάξι και οι πίσω να κουτουλάνε πάνω.
Έστω ότι ήσουν αστρολεφτάς λοιπόν, θα την αγόραζες? Όχι γιατί οι επιλογές σε μεγάλα σουβ για μένα είναι 3 καγιέν για τον γρήγορο, λαντ κρούιζερ για αυτόν που θα του αγοράσει και ασορτί χωμάτινα και λέξους υβριδικό για τον όπεν μάιντιντ. Άντε και ρέηντζ ρόβερ για τον αριστοκράτη...
-
Ο χρήστης Pathos έγραψε:
Εμένα με αφήνει παντελώς αδιάφορο. Σαν να μην έχει σχήμα...μόνο όγκο. Εμφανησιακά και μόνο προτιμώ την X5 χαλαρά (πάντα μου άρεσε σαν σχήμα)+1.
Τα έχω δει και τα 2 δίπλα δίπλα και έχω μπει και στα 2. Η Χ5 είναι μακράν καλύτερη τουλάχιστον στα δικά μου αισθητικά κριτήρια σε συνδυασμό με το κόστος τους.
Απλώς η Χ6 είναι πιο '...', δημιουργεί ίντριγκα, συμπάθειες-αντιπάθειες, ενώ η Χ5 λειτουργεί πιο διακριτικά. -
Μπορεί Χ5 και Χ6 να μοιράζονται τα ίδια σχεδόν μηχανικά μέρη,ωστόσο στους κινητήρες υπάρχουν μεγαλες διαφοροποιήσεις.Στη Χ6,ο 3λιτρος twin turbo βενζίνης με τα 306 άλογα είναι αλλού,το ίδιο και ο 3λιτρος ντήζελ με τα 286...Να μην πω για τον μεγάλο V8 με τα 400+ άλογα...μοτέρ που δεν τα βλέπουμε στη Χ5.Πέραν απο το σχήμα λοιπόν,υπάρχουν και τα μοτέρ που διαφοροποιούν πολύ τα δυό μοντέλα...
Για μένα οι αγοραστές των Χ5 και Χ6 δεν έχουν ουσιαστικά κοινά σημεία...
Τέλος,κάπου αναφέρθηκε και η Cayenne...
Η εποχή της για μένα έχει περάσει πιστεύω και σύντομα οι κάτοχοί της θα ψάχνουν για αντικαταστάτη...
Τελικά μόνο η Turbo και η Turbo S μπορεί να συγκριθoυν με τις επιδόσεις της Χ6,άλλά πρόκειται για πολύ ειδικα μοντέλα που ξεφεύγουν σε κατηγορία τιμής ακόμα και για τους πολλά έχοντες... -
το εσωτερικο της Πορσε παντως δειχνει 10 χρονια πισω σε σχεδιασμο σε σχεση με την Χ6.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
το εσωτερικο της Πορσε παντως δειχνει 10 χρονια πισω σε σχεδιασμο σε σχεση με την Χ6.Ελα μου ντε!!!Αυτο πάλι που το πας;;;;
Αλλά και η εξωτερική εμφάνιση της Cayenne είναι σαν τη 'Μαρία την άσχημη'... -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
το εσωτερικο της Πορσε παντως δειχνει 10 χρονια πισω σε σχεδιασμο σε σχεση με την Χ6.και στο εξωτερικο 60
εμενα μου αρεσει πολύ το transformers style της Χ6 -
Αν και όπως έχω ξαναγράψει δεν θεωρώ τις Χ6-Χ5 το απόγειο της αυτοκινητικής αισθητικής και σχεδιασμου, οφείλω να συμφωνήσω με τα τελευταία σας σχόλια. Και όντως νομίζω ότι αφού μπήκε στη συζήτηση το μπάζο (Α.Κ.Α. Cayenne) υπάρχει θεωρώ η παρακάτω αντιστοιχία :
= 
->
= 
(Απο βδομάδα έφυγα για ψυχίατρο! Ποιός θα μου τόλεγε ότι θα υπερασπιζόμουν σε κάποιον τομέα την Χ6! Ααα ρε Καγιεν που με κατάντησες !!! )
-
Εεεεετσι και ο professeur μεταμορφωνεται σε ΕΝΘΕΡΜΟ υποστηρικτη του θεικου SAV X6.
Καλως ορισες στο Mango-Sav κλαμπ. θα κανουμε και εγκαινια στα Mc donalds της ερμου και θα παρκατουμε τα οχηματα μας στον πεζοδρομο της ερμου. Εννοειται οτι θα εχουμε ειδοποιησει την αστυνομια για να ερθει να παραλαβει το σχετικο 'χαρτζηλικι'Για το Χ5 τα χουμε πει. Πολυ πιο πρακτικο και ιδιο μεσα με το Χ6. Οταν φορεσει τα νεα μοτερ, εκτος του οτι θα παθουν ταραχη και καταθλιψη οι κατοχοι των Χ5 με τα παλια μοτερ, οπως εγω, το οχημα σε γενικες γραμμες, θα γ...μ...ει !!
BMW X6 Sports Activity Coupe [+ Δημοσκόπηση]