Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda 3 MPS: Το αδικημενο...
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda 3 MPS: Το αδικημενο...
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    16
    38
    566
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • johanndelta
      johanndelta last edited by

      Ψαχνω τοση ωρα το forum και δεν βρισκω ενα τοπικ για αυτο το αξιολογοτατο αυτοκινητο.
      Αδικημενο απο την αγορα γενικοτερα αλλα ο ειδικος τυπος το κατατασσει στα 'Για ψαγμενους'. Αποκτηθηκε απο αδελφικο φιλο πριν απο καποιους μηνες και το οδηγησα το καλοκαιρι στη Ροδο (ναι υπαρχουν τρομεροι δρομοι στα ενδοτερα του νησιου που ειναι αδειοι Αυγουστατικα και μπορεις να το λιωσεις αφοβα). Εκπληκτικο. Για μενα το κορυφαιο προσθιοκινητο μεχρι τωρα (εχω οδηγησει και Elan S2 με μπλοκε-coilovers) και το απολυτο 'all-around' μεχρι τα 30Κ.
      Ο,τι θες θα στο δωσει: Γκαζια -περιπου- φτερουγας, πρακτικοτητα, κρατημα, διακριτικοτητα, ποιοτητα, ομοιογενεια. Ολα οσα εκαναν και τον φιλο μου (και εμενα αν ημουν στην θεση του) να το αγορασει. Δεν βρισκεις ορατα τρωτα σημεια, πλην ενδεχομενως καποιων πλαστικων τμηματων στο εσωτερικο οπως και τη μη υπαρξη μιας καλης/εργονομικης οθονης ενδειξεων στο ταμπλο αλλα αυτα δεν τα λαμβανεις υποψη οταν εχεις τετοιο πακετο.
      'Ψιλοsubarιζει' κιολας στην εμφανιση με τα μισα χρηματα (του ειχαμε κανει και μια photoshopια οπου του το ειχαμε βαψει με το μπλε της subaru και με κιτρινα 333 αυτοκολλητα αντι για 555 -ολοιδια ηταν- ) και κατα την ταπεινη μου γνωμη δεν αξιζει να δωσεις τα σχεδον αλλα τοσα για το impreza εκτος και αν εισαι μονιμος κατοικος Βορειου Ευβοιας, Πηλιου, Χολωμοντα ή Φτερης και κρυβεις εναν Loeb μεσα σου.
      Τα χειριστηρια απο θεμα αισθησης σε κανουν να νιωθεις οτι προσπαθεις : Το τιμονι ειναι ευχαριστα βαρυ, ο συμπλεκτης το ιδιο, ο επιλογεας καλυτερος και απο τον 'καλο' φετινο του αγωνιστικου μου. Το μπλοκε σωστο και σε ρυθμο 'ναι και οχι' το αμαξι σου εδειχνε οτι δεν προσπαθουσε καν.
      Το μετρο συγκρισης περισυ στους ιδιους δρομους ηταν ενα Fiesta ST με KW το οποιο για να κανει οσα εκανε το Mazda στο χαλαρο...υπεφερε.
      Αυτα εν ολιγοις. Θα ηθελα να εβλεπα και αλλα στους δρομους. Φταιει το 'μονο 5θυρο, χωρις αποκλειστικο χρωμα και βαμμενες δαγκανες φρενων με εξατμισαρα στο κεντρο';;; Τι να πεις. Κριμα που ειναι απο τα καλα αυτοκινητα που 'περασαν αλλα δεν ακουμπησαν' που κατα καιρους βγαινουν απο διαφορες μαρκες...

      Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • johanndelta
        johanndelta last edited by

        Ψαχνω τοση ωρα το forum και δεν βρισκω ενα τοπικ για αυτο το αξιολογοτατο αυτοκινητο.
        Αδικημενο απο την αγορα γενικοτερα αλλα ο ειδικος τυπος το κατατασσει στα 'Για ψαγμενους'. Αποκτηθηκε απο αδελφικο φιλο πριν απο καποιους μηνες και το οδηγησα το καλοκαιρι στη Ροδο (ναι υπαρχουν τρομεροι δρομοι στα ενδοτερα του νησιου που ειναι αδειοι Αυγουστατικα και μπορεις να το λιωσεις αφοβα). Εκπληκτικο. Για μενα το κορυφαιο προσθιοκινητο μεχρι τωρα (εχω οδηγησει και Elan S2 με μπλοκε-coilovers) και το απολυτο 'all-around' μεχρι τα 30Κ.
        Ο,τι θες θα στο δωσει: Γκαζια -περιπου- φτερουγας, πρακτικοτητα, κρατημα, διακριτικοτητα, ποιοτητα, ομοιογενεια. Ολα οσα εκαναν και τον φιλο μου (και εμενα αν ημουν στην θεση του) να το αγορασει. Δεν βρισκεις ορατα τρωτα σημεια, πλην ενδεχομενως καποιων πλαστικων τμηματων στο εσωτερικο οπως και τη μη υπαρξη μιας καλης/εργονομικης οθονης ενδειξεων στο ταμπλο αλλα αυτα δεν τα λαμβανεις υποψη οταν εχεις τετοιο πακετο.
        'Ψιλοsubarιζει' κιολας στην εμφανιση με τα μισα χρηματα (του ειχαμε κανει και μια photoshopια οπου του το ειχαμε βαψει με το μπλε της subaru και με κιτρινα 333 αυτοκολλητα αντι για 555 -ολοιδια ηταν- ) και κατα την ταπεινη μου γνωμη δεν αξιζει να δωσεις τα σχεδον αλλα τοσα για το impreza εκτος και αν εισαι μονιμος κατοικος Βορειου Ευβοιας, Πηλιου, Χολωμοντα ή Φτερης και κρυβεις εναν Loeb μεσα σου.
        Τα χειριστηρια απο θεμα αισθησης σε κανουν να νιωθεις οτι προσπαθεις : Το τιμονι ειναι ευχαριστα βαρυ, ο συμπλεκτης το ιδιο, ο επιλογεας καλυτερος και απο τον 'καλο' φετινο του αγωνιστικου μου. Το μπλοκε σωστο και σε ρυθμο 'ναι και οχι' το αμαξι σου εδειχνε οτι δεν προσπαθουσε καν.
        Το μετρο συγκρισης περισυ στους ιδιους δρομους ηταν ενα Fiesta ST με KW το οποιο για να κανει οσα εκανε το Mazda στο χαλαρο...υπεφερε.
        Αυτα εν ολιγοις. Θα ηθελα να εβλεπα και αλλα στους δρομους. Φταιει το 'μονο 5θυρο, χωρις αποκλειστικο χρωμα και βαμμενες δαγκανες φρενων με εξατμισαρα στο κεντρο';;; Τι να πεις. Κριμα που ειναι απο τα καλα αυτοκινητα που 'περασαν αλλα δεν ακουμπησαν' που κατα καιρους βγαινουν απο διαφορες μαρκες...

        Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • johanndelta
          johanndelta last edited by

          Ψαχνω τοση ωρα το forum και δεν βρισκω ενα τοπικ για αυτο το αξιολογοτατο αυτοκινητο.
          Αδικημενο απο την αγορα γενικοτερα αλλα ο ειδικος τυπος το κατατασσει στα 'Για ψαγμενους'. Αποκτηθηκε απο αδελφικο φιλο πριν απο καποιους μηνες και το οδηγησα το καλοκαιρι στη Ροδο (ναι υπαρχουν τρομεροι δρομοι στα ενδοτερα του νησιου που ειναι αδειοι Αυγουστατικα και μπορεις να το λιωσεις αφοβα). Εκπληκτικο. Για μενα το κορυφαιο προσθιοκινητο μεχρι τωρα (εχω οδηγησει και Elan S2 με μπλοκε-coilovers) και το απολυτο 'all-around' μεχρι τα 30Κ.
          Ο,τι θες θα στο δωσει: Γκαζια -περιπου- φτερουγας, πρακτικοτητα, κρατημα, διακριτικοτητα, ποιοτητα, ομοιογενεια. Ολα οσα εκαναν και τον φιλο μου (και εμενα αν ημουν στην θεση του) να το αγορασει. Δεν βρισκεις ορατα τρωτα σημεια, πλην ενδεχομενως καποιων πλαστικων τμηματων στο εσωτερικο οπως και τη μη υπαρξη μιας καλης/εργονομικης οθονης ενδειξεων στο ταμπλο αλλα αυτα δεν τα λαμβανεις υποψη οταν εχεις τετοιο πακετο.
          'Ψιλοsubarιζει' κιολας στην εμφανιση με τα μισα χρηματα (του ειχαμε κανει και μια photoshopια οπου του το ειχαμε βαψει με το μπλε της subaru και με κιτρινα 333 αυτοκολλητα αντι για 555 -ολοιδια ηταν- ) και κατα την ταπεινη μου γνωμη δεν αξιζει να δωσεις τα σχεδον αλλα τοσα για το impreza εκτος και αν εισαι μονιμος κατοικος Βορειου Ευβοιας, Πηλιου, Χολωμοντα ή Φτερης και κρυβεις εναν Loeb μεσα σου.
          Τα χειριστηρια απο θεμα αισθησης σε κανουν να νιωθεις οτι προσπαθεις : Το τιμονι ειναι ευχαριστα βαρυ, ο συμπλεκτης το ιδιο, ο επιλογεας καλυτερος και απο τον 'καλο' φετινο του αγωνιστικου μου. Το μπλοκε σωστο και σε ρυθμο 'ναι και οχι' το αμαξι σου εδειχνε οτι δεν προσπαθουσε καν.
          Το μετρο συγκρισης περισυ στους ιδιους δρομους ηταν ενα Fiesta ST με KW το οποιο για να κανει οσα εκανε το Mazda στο χαλαρο...υπεφερε.
          Αυτα εν ολιγοις. Θα ηθελα να εβλεπα και αλλα στους δρομους. Φταιει το 'μονο 5θυρο, χωρις αποκλειστικο χρωμα και βαμμενες δαγκανες φρενων με εξατμισαρα στο κεντρο';;; Τι να πεις. Κριμα που ειναι απο τα καλα αυτοκινητα που 'περασαν αλλα δεν ακουμπησαν' που κατα καιρους βγαινουν απο διαφορες μαρκες...

          Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            ε, το 'αδικησε' και λιγο η mazda

            • 2300κκ
            • καταναλωση
            • ανεση
            • εμφανιση

            ειδικα στην Ελλαδα τα 2300κκ το κατεστρεψαν

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qsisvts last edited by

              τα 2300 στην ελλαδα δεν εχουν καμια απολυτως διαφορα απο τα 2000..
              το αυτοκινητο θαφτηκε απο την εμφανιση του και μονο.οι ελληνες γενικα αγοραζαν και αγοραζουν mazda δεν εχουν προβλημα με αυτη τη μαρκα....το 2300 ισως να τρομαξε καποιους σαν σκεψη,αλλα αν τους αρεσε τοσο θα το εψαχναν και θα εβλεπαν οτι δεν εχει δεν υπαρχει προβλημα σε σχεση με ενα 2λιτρο.
              Αλλωστε το ST ως 2.5 πώς καταφερε και πουλησε τοσο???

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                travelman last edited by

                Ο χρήστης spiros έγραψε:
                ε, το 'αδικησε' και λιγο η mazda

                • 2300κκ
                • καταναλωση
                • ανεση
                • εμφανιση

                ειδικα στην Ελλαδα τα 2300κκ το κατεστρεψαν

                Ενώ το μη αδικημένο ST φόκους με το 2.5άρι μοτέρ δεν πουλάει καθόλου...

                Βασικά είναι σε επίπεδο προδιαγραφών ότι καλύτερο απλά υπάρχει κάτω από 30Κ. Το γιατί δεν πούλησε οφείλεται στην έλλειψη τρίθυρης έκδοσης και στο θάψιμο του από τον ειδικό τύπο που δια πάσα νόσον και πάσαν μαλακίαν πρότεινε για γιατρικό το γκόλφ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kyr80 last edited by

                  Το έκανα test-drive όταν έψαχνε ο αδερφός μου για αυτοκίνητο.... Πολύ ροπή... Κράτημα. ΠΟΛΥ ΦΘΗΝΟ για αυτά που προσφέρει.
                  Αλλά απλά είναι άσχημο. Και με κακής ποιότητας πλαστικά και όχι μόνο.
                  Αν δεν το δεις πριν μπεις μέσα και απλά το οδηγήσεις, τότε θα το αγαπήσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • E
                    evgenios last edited by

                    Για μενα το Mazda 3 MPS ηταν και ειναι ακομα το καλυτερο sporthatch μεχρι 30000 ευρω.Και οχι αδικα. Ισα ισα που η εμφανιση του μου αρεσει πιο πολυ απο τα αλλα αφου δεν ειναι καγκουρεμενο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                      Για μενα το Mazda 3 MPS ηταν και ειναι ακομα το καλυτερο sporthatch μεχρι 30000 ευρω.Και οχι αδικα. Ισα ισα που η εμφανιση του μου αρεσει πιο πολυ απο τα αλλα αφου δεν ειναι καγκουρεμενο.

                      τα μονα καγκουρεμενα ειναι τα opel,δε νομιζω να υπαρχει αλλο καγκουρεμενο sport-hatch...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • E
                        evgenios last edited by

                        και focus st

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          το focus μονο σε πορτοκαλι μπορει να το θεωρησει καποιος καγκουρια,διαφορετικα μου φαινεται πολυ διακριτικο αυτοκινητο,στην εκδοση RS αλλαζουν φυσικα τα πραγματα..

                          παντως το πορτοκαλι εδω που τα λεμε δεν ειναι και τοσο ασχημο στο συγκεκριμενο αυτοκινητο,θα ελεγα οτι ειναι must

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • E
                            evgenios last edited by

                            δεν ξερω , ισως να εχεις και δικιο γιατι εγω το ST το εχω δει μονο σε πορτοκαλι και για να πω την αληθεια κατι δεν μου αρεσε.Οχι φυσικα οτι θα με πειραζε να το ειχα αλλα θα επαιρνα το Mazda στα ιδια λεφτα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              παντως σε μπλε που το ειχα δει δε τραβα καθολου τη προσοχη,ειναι πολυ διακριτικο.
                              το πορτοκαλι βγαζει ματι σε ο,τι αυτοκινητο και αν ειναι και προσωπικα πολυ δυσκολα θα επαιρνα πορτοκαλι αυτοκινητο...

                              Το Rs παντως παρουσιαστηκε σε λαχανι..... αναμενω πως και πως να δω κατι τετοιο απο κοντα!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • kubiak
                                kubiak last edited by

                                Εμένα πάντως το εσωτερικό του με είχε απογοητεύσει (όταν είχα μπει στο GTi της χρονιάς - του 2007 νομίζω)...
                                Περίμενα πολύ περισσότερα...

                                _

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  krusenstern last edited by

                                  Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                                  Εμένα πάντως το εσωτερικό του με είχε απογοητεύσει (όταν είχα μπει στο GTi της χρονιάς - του 2007 νομίζω)...
                                  Περίμενα πολύ περισσότερα...

                                  _

                                  Συν τοις άλλοις, το τιμόνι του είναι χειρότερο από Golf, Leon, Focus και το αυτό ισχύει για τη θέση οδήγησης. Επιπλέον, στην ελληνική άσφαλτο τουλάχιστον, η κτηνώδης ροπή του μοτέρ εξολοθρεύει τα πλεονεκτήματα του μπλοκέ (σπινάρει και τους 2 μπροστινους για πλάκα) και γι' αυτό, εκτός από την κακή άσφαλτο, πρέπει να κατηγορηθεί και το μάλλον μαλακό σετάπ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    Γρηγορο focus δεν εχω οδηγησει,αλλα το τιμονι του gti(που εχω οδηγησει) μου φαινεται χειροτερο σε αισθηση και ταχυτητα ακομα και απο ενος απλου focus 1.6(που εχω οδηγησει επισης )

                                    τρομερο σε αισθηση απο ολη αυτη τη συνομοταξια,το τιμονι του cupra(leon)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      travelman last edited by

                                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                      Συν τοις άλλοις, το τιμόνι του είναι χειρότερο από Golf, Leon, Focus και το αυτό ισχύει για τη θέση οδήγησης. Επιπλέον, στην ελληνική άσφαλτο τουλάχιστον, η κτηνώδης ροπή του μοτέρ εξολοθρεύει τα πλεονεκτήματα του μπλοκέ (σπινάρει και τους 2 μπροστινους για πλάκα) και γι' αυτό, εκτός από την κακή άσφαλτο, πρέπει να κατηγορηθεί και το μάλλον μαλακό σετάπ.

                                      Εντάξει μιλάμε για πάρα πολλά άλογα και λογικό είναι ακόμα και με μπλοκέ να δυσκολεύεται να τα περάσει κάτω με ασυγκράτητο οδηγό. Πάντως εάν η ανάρτηση του είναι μαλακή είναι ίσως επειδή θέλησαν να του δώσουν ένα gt χαρακτήρα και όχι gti. Σε αυτό ίσως οφείλεται και η συγκρατημένη εμφάνιση. Κρίμα γιατί με ένα μεγαλύτερο πόρτμπαγκάζ θα μιλούσαμε για χιλιομετροφάγο που δεν θα είχε να ζηλέψει τίποτα από πολύ ακριβότερες προτάσεις...

                                      Πάντως επικροτώ σε μέγιστο βαθμό την τοποθέτηση εξαρτημάτων αγωνιστικής προέλευσης σε κοινά μοντέλα σαν το μπλοκέ στο 3 ή τα τετραπίστονα στις άλφα. Και μόνο για αυτό το μπς αξίζει ένα μπράβο!

                                      Κρούς το έχεις οδηγήσει? Είναι τέιλ χάπυ όπως τα μικρότερα αδερφάκια του?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        meco last edited by

                                        Ο χρήστης 4Τροχοί Ιανουάριος 2007 έγραψε:
                                        Στον αντίποδα, το MPS είναι ένα εντελώς διαφορετικό κεφάλαιο, τόσο στη συγκεκριμένη περίπτωση όσο και ευρύτερα, στην κλάση των σύγχρονων GTi, μιας και ξεκάθαρα απευθύνεται σA ένα σαφώς πιο... υποψιασμένο κοινό. Και, ενδεχομένως, στον πιο ψαγμένο οδηγό του είδους. Κι αυτό γιατί, εδώ, το κερασάκι της όλης υπόθεσης είναι το πλήρως μηχανικό μπλοκέ διαφορικό, το οποίο προσδίδει στο κορυφαίο σήμερα «3» ένα μοναδικό χαρακτήρα. Και, αν μη τι άλλο, εξίσου κορυφαία ελκτική πρόσφυση στα κλειστά κομμάτια, σχεδόν πρωτόγνωρη, θα λέγαμε, για τα δεδομένα των «politically correct» κατασκευών. Κακά τα ψέματα, το παραπάνω στοιχείο το συναντάς σήμερα μόνο αν έχεις την τύχη να βρεθείς στο μπάκετ μιας «γνήσιας» αγωνιστικής κατασκευής... Και αυτό είναι κάτι που δύσκολα το προσπερνάς... Το συγκεκριμένο μάλιστα ατού –γιατί ακριβώς περί αυτού πρόκειται- σου δίνει με τους εμπρός τροχούς υπό γωνία και από την πρώτη κιόλας στιγμή τη δυνατότητα να εκμεταλλευτείς ιδανικά την απίστευτη ικμάδα του κινητήρα στις μεσαίες στροφές, πιέζοντας το δεξί πεντάλ με περισσότερο θάρρος και αυτοπεποίθηση. Το αποτέλεσμα στην πράξη είναι εντυπωσιακό, αρκεί, βέβαια, να εμπιστευτείς, αρχικά, τον εαυτό και τις δυνατότητές σου και, εν συνεχεία, το ίδιο το «σύστημα», που δουλεύει ιδανικά για σένα. Επί της ουσίας, οι εμπρός τροχοί πατούν με απίστευτη σιγουριά στην άσφαλτο, όταν, την ίδια στιγμή, η «μούρη» του αυτοκινήτου κλίνει γλυκά προς στο εσωτερικό της στροφής!** Όλα... αγγελικά πλασμένα λοιπόν; Μάλλον όχι, αφού το τιμόνι είναι, συγκριτικά με τA άλλα δύο, πιο ελαφρύ, ενώ η ανάρτηση δε διαθέτει αντίστοιχα «πολεμική» ρύθμιση, κάτι που γίνεται αισθητό μέσω των κλίσεων του πλαισίου. Την ίδια στιγμή, ο επιλογέας του κιβωτίου, όντας εκτός αντίστοιχου κλίματος, διαθέτει μέτρια αίσθηση στις γρήγορες αλλαγές, αλλά και μεγάλες, σχεδόν τουριστικές, διαδρομές.**

                                        Από το:
                                        http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11888' target='_blank

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          travelman last edited by

                                          Το θάψιμο που λέγαμε...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            Ο χρήστης travelman έγραψε:
                                            Το θάψιμο που λέγαμε...

                                            εισαι τοσο σιγουρος οτι δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα και το αποκαλεις θαψιμο?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr