Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Scirocco
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Scirocco
    • 1
    • 2
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 406
    • 407
    • 44 / 407
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    8134
    98475
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chrismk2 last edited by

      Ρωτησα για 1.4 TSI 160PS DSG , RCD510 , σκουρα παραθυρα και μου ειπανε
      παραδοση σε 60 - 90 ημερες!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tm last edited by

        Ο χρήστης olympian2 έγραψε:

        δεν μ' αρεσει να λεω ψεμματα, γι αυτο και δεν θα το αρνηθω: Για σενα η εμφανιση μετραει!
        Μ' αρεσει, ομως, που μιλας και για ολους τους υπολοιπους!

        Για τον εαυτό μου μιλάω αγοράκι μου, για κανέναν άλλον, σε αντίθεση με σένα που σπεύδεις να κρίνεις τους άλλους ως ειδήμων. Αν όμως έκανες τον κόπο να διαβάσεις και καναδυό σελίδες πιο πίσω δε θα έβγαζες λάθος συμπεράσματα. Αυτό που είπα είναι ότι οι συγκεκριμένες 18άρες είναι πανέμορφες (και ταιριάζουν πολύ στο συγκεκριμένο αμάξι, γιατί ζάντες και αμάξι πάνε σετ, βέβαια εσύ μπορείς να έχεις άλλη άποψη, οπότε πήγαινε να βάλεις στο αμάξι σου άσχετη ζάντα μόνο και μόνο γιατί σου φαίνεται ελαφρυά ) αλλά έχουν κάποια μειονεκτήματα τα οποία με προβληματίζουν και γι' αυτό δεν έχω αποφασίσει αν θα τις βάλω ή θα πάω σε 17άρες.

        Κατά τα άλλα, όσο αρνητική άποψη έχεις εσύ για όσους τους απασχολεί μόνο η εμφάνιση (την ίδια και χειρότερη έχω κι εγώ, αγαπητέ, αν με ήξερες θα καταλάβαινες), τόσο χειρότερη είναι η άποψη που εγώ έχω για όλους αυτούς που το παίζουν ξερόλες και ειδικοί επί παντός επιστητού (πχ συνδυασμός μηχανικού αυτοκινήτου με ψυχολόγο - μην το πάρεις προσωπικά ). Το κακό είναι πως σε αυτή τη χώρα οι ξερόλες είναι πάρα πολλοί (αυτό όμως είναι και καλό, τουλάχιστον δεν είσαι ο μοναδικός που έχει το πρόβλημα)...

        Εεεεπππ!

        (Moderator nass)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          roulis21 last edited by

          Παραδοση μας ειπαν 4μηνες.
          Ο πωλητης ψιλοασχετος

          Ο συναγερμος ειναι εργοστασιακος ή μηπως το βαζουν εδω, ξερετε τη μαρκα ειναι? (Stern)
          To RCD 310 ειναι standar?
          Το 510 αξιζει τα λεφτα του η να παμε σε after market?
          Γνωριζει κανεις ακριβες ποσο για επεκταση εγγυησης?
          Η default ζαντα τελικα τι λαστιχο φοραει 225/45/17?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jntaras last edited by

            Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
            Παραδοση μας ειπαν 4μηνες.
            Ο πωλητης ψιλοασχετος

            Ο συναγερμος ειναι εργοστασιακος ή μηπως το βαζουν εδω, ξερετε τη μαρκα ειναι? (Stern)
            To RCD 310 ειναι standar?
            Το 510 αξιζει τα λεφτα του η να παμε σε after market?
            Γνωριζει κανεις ακριβες ποσο για επεκταση εγγυησης?
            Η default ζαντα τελικα τι λαστιχο φοραει 225/45/17?

            Υπαρχει εργστασιακος συναγερμος.Το 310 ειναι στανταρ.Το rcd 510 ειναι εγχρωμη οθονη αφης.Τωρα αν εννοεις για το rns510 που ειναι συστημα πλοηγησης,οχι.υπαρχουν καλα gps με 200 ευρω και χαμηλοτερα πλεον.Νομιζω οτι ειναι 400 ευρω η επεκταση.215/45/17 ...συνηθως οι πωλητες ειναι ασχετοι...συνηθισε το!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              olympian2 last edited by

              Ο χρήστης tm έγραψε:
              Εεεεπππ!

              (Moderator nass)

              Φτάνει λέμε...

              (Moderator nass)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                olympian2 last edited by

                Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
                Παραδοση μας ειπαν 4μηνες.
                Ο πωλητης ψιλοασχετος

                Ο συναγερμος ειναι εργοστασιακος ή μηπως το βαζουν εδω, ξερετε τη μαρκα ειναι? (Stern)
                To RCD 310 ειναι standar?
                Το 510 αξιζει τα λεφτα του η να παμε σε after market?
                Γνωριζει κανεις ακριβες ποσο για επεκταση εγγυησης?
                Η default ζαντα τελικα τι λαστιχο φοραει 225/45/17?

                Ο συναγερμός είναι εργοστασιακός. Έχω ίδιο στο Golf μου. Έχει τους αισθητήρες έτοιμους (τους δείχνει στο διαφημιστικό φυλλάδιο, δίπλα στην πλαφονιέρα είναι), χωρίς καλώδια και άσχετους αισθητήρες στο ταμπλό, με μειονέκτημα όμως ότι η σειρήνα δε χτυπάει πολύ δυνατά όπως οι aftermarket (λόγω γερμανικών κανονισμών περί ηχορύπανσης) και ότι δεν έχεις άλλα έξτρα όπως τηλεειδοποίηση, antijacking, κλπ...

                To RCD510 σίγουρα αξίζει, μακρυά όμως από το RNS510 όπως σου είπε και ο jntaras. Θα το χρυσοπληρώσεις και δε θα κάνεις και τη δουλειά σου, γιατί οι χάρτες είναι ανεπαρκείς (και αυτό ισχύει για οποιοδήποτε εργοστασιακό navigation system). Υπάρχει navigation software που παίζει σε PDA με Windows Mobile με πάρα πολύ καλούς χάρτες για Ελλάδα, δε λέω όνομα για να μη θεωρηθεί διαφήμιση, όλοι ξέρουν ποιο εννοώ...

                Η επέκταση εγγύησης είναι 2 χρόνια. Το ποσό δεν το θυμάμαι, μπορείς να ρωτήσεις σε οποιαδήποτε αντιπροσωπεία, είναι το ίδιο για όλα τα VW.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  chrismk2 last edited by

                  Δειτε εδω το RCD-510

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tasos_varel last edited by

                    paides na rwthsw kati asxeto!kapoios eipe oti eide to scirocco sthn etea sthn thessalonikh..xerei kaneis poy einai..mhpws einai phgainontas gia aerodromio?a kai an ekane kaneis test drive to 1.4 me ta 160 na mas pei entypwseis!an einai grhgoro kai ta loipa!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      technik last edited by

                      Ο χρήστης inimic έγραψε:
                      Χρόνους παράδοσης ξέρουμε;

                      \

                      Με αυτές τις τιμές (!! )
                      η παράδοση θα ξεκινήσει από 3μηνο και υπολογίζω κατά τα Χριστούγεννα να φτάσει το 6μηνο.

                      ΥΓ. το 510 αξίζει τα λεφτα του.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        olympian2 last edited by

                        Ο χρήστης technik έγραψε:

                        Χρόνους παράδοσης ξέρουμε;

                        \

                        Με αυτές τις τιμές (!! )
                        η παράδοση θα ξεκινήσει από 3μηνο και υπολογίζω κατά τα Χριστούγεννα να φτάσει το 6μηνο.

                        ΥΓ. το 510 αξίζει τα λεφτα του.

                        Δυστυχώς, έτσι το κόβω κι εγώ (και έχοντας το πρόσφατο παράδειγμα του Tiguan), και είμαι σε δίλημμα. Να παραγείλω τώρα ή να περιμένω τον Ιανουάριο για να το παραγείλω με DSG (το 160PS). To DSG or not to DSG, this is the question...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kavoyras last edited by

                          olympian2
                          Μην τρελαίνεσαι με το DSG.Ένα αυτόματο κιβώτιο είναι που καταφέρνει (σε κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες) να κινεί το ίδιο γρήγορα ή πιο πιο γρήγορα ένα αμάξι με την ίδια μηχανή.
                          Σημασία έχει αν εσύ θες αυτόματο.Ξέχνα το γεγονός ότι στα βιβλία είναι πιο γρήγορο από το χειροκίνητο κτλ-κτλ.Στο 90% των περιπτώσεων (για να μην πω και παραπάνω) δε θα καταλαβαίνεις διαφορά ανάμεσα στο απλό αυτόματο και στο DSG.
                          Προσωπικά εγώ δεν αλλάζω το DSG μου (Stronic το ονομάζει η audi) με το χειροκίνητο και για μένα πάντα ίσως το καλύτερο έξτρα που έβαλα πάνω στο αμάξι μου.Και μιλάει κάποιος που ήταν πολύ σκεπτικός ως προς το αυτόματο αυτό κιβώτιο.
                          Έχει σημασία όμως τι ψάχνεις.

                          Ξανατονίζω λοιπόν:Θες ένα αυτόματο κιβώτιο ή όχι?
                          Αν απαντήσεις σε αυτό το ερώτημα, τα υπόλοιπα απαντώνται εύκολα:)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            wannabe last edited by

                            to dsg or not to be.
                            όπως και δήποτε να το βάλεις θα έλεγα εγώ. σίγουρα αξίζει και νομίζω οτι δεν είναι ένα απλό αυτόματο με την έννοια ότι έχει σιδερώσει όλα τα στραβά του αυτόματου με μετατροπέα ως προς την καθυστέρηση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              olympian2 last edited by

                              Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
                              olympian2
                              Μην τρελαίνεσαι με το DSG.Ένα αυτόματο κιβώτιο είναι που καταφέρνει (σε κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες) να κινεί το ίδιο γρήγορα ή πιο πιο γρήγορα ένα αμάξι με την ίδια μηχανή.
                              Σημασία έχει αν εσύ θες αυτόματο.Ξέχνα το γεγονός ότι στα βιβλία είναι πιο γρήγορο από το χειροκίνητο κτλ-κτλ.Στο 90% των περιπτώσεων (για να μην πω και παραπάνω) δε θα καταλαβαίνεις διαφορά ανάμεσα στο απλό αυτόματο και στο DSG.
                              Προσωπικά εγώ δεν αλλάζω το DSG μου (Stronic το ονομάζει η audi) με το χειροκίνητο και για μένα πάντα ίσως το καλύτερο έξτρα που έβαλα πάνω στο αμάξι μου.Και μιλάει κάποιος που ήταν πολύ σκεπτικός ως προς το αυτόματο αυτό κιβώτιο.
                              Έχει σημασία όμως τι ψάχνεις.

                              Ξανατονίζω λοιπόν:Θες ένα αυτόματο κιβώτιο ή όχι?
                              Αν απαντήσεις σε αυτό το ερώτημα, τα υπόλοιπα απαντώνται εύκολα:)

                              Αυτό που θέλω είναι ένα κιβώτιο που να έχει και αυτόματη (για τις περιπτώσεις που είσαι σε κίνηση ή απλά βαριέσαι) αλλά και χειροκίνητη λειτουργία, και ταυτόχρονα να μη θυσιάζει τίποτα από τη δύναμη του κινητήρα. Και αυτό, σύμφωνα με όσα έχω διαβάσει είναι το DSG. Πιστεύω πως σε μερικά χρόνια κιβώτια τύπου DSG θα είναι στάνταρ και τα κλασικά χειροκίνητα θα εξαφανιστούν. Απομεινάρια του παρελθόντος, το μόνο κομμάτι του αυτοκινήτου που λειτουργεί αμιγώς μηχανικά, χωρίς ηλεκτρονικό έλεγχο. Και ναι, είμαι σαφώς υπέρ των ηλεκτρονικών (και υπάρχουν πλέον παντού, στη διαχείριση του κινητήρα, στο γκάζι, στις αναρτήσεις, στα φρένα κλπ), αρκεί να μη σε περιορίζουν (π.χ. Lane Assist ή επιβολή ορίου ταχύτητας, μη γελάτε, πολύ σύντομα θα το δούμε και αυτό, αν και στην τεχνολογικά καθυστερημένη Ελλάδα ίσως αργήσουμε, λόγω της υποδομής που απαιτείται).
                              Βέβαια, όλα αυτά θεωρητικά, αν δεν οδηγήσω αμάξι με DSG δεν μπορώ να είμαι σίγουρος ότι είναι τόσο απολαυστικό και χρήσιμο όσο λένε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                olympian2 last edited by

                                Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                                to dsg or not to be.
                                όπως και δήποτε να το βάλεις θα έλεγα εγώ. σίγουρα αξίζει και νομίζω οτι δεν είναι ένα απλό αυτόματο με την έννοια ότι έχει σιδερώσει όλα τα στραβά του αυτόματου με μετατροπέα ως προς την καθυστέρηση.

                                Στην ουσία είναι εντελώς χειροκίνητο, με την ένοια ότι έχει συμπλέκτη και δομή όμοια με του χειροκίνητου. Απλά, το συμπλέκτη δεν τον πατάς εσύ, αλλά αυτό. Από αυτή την άποψη είναι μία εξέλιξη του χειροκίνητου, εφόσον το τρίτο πεντάλ δεν έχει πλέον λόγο ύπαρξης, είναι κάτι που ξέμεινε από παλιά. Και μη μου πείτε για μύτη-τακούνι και τέτοια (κάθε μέρα σε ράλι τρέχετε, ανάθεμά σας ), γιατί αυτό έτσι κι αλλιώς δε γίνεται στα σύγχρονα αυτοκίνητα, τουλάχιστον στο VAG (όποιος έχει Golf V ας δοκιμάσει και θα καταλάβει).
                                Με σύντομα λόγια, το DSG είναι ένα χειροκίνητο με αυτόματη λειτουργία, the best of both worlds...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  inimic last edited by

                                  Για εμένα to DSG είναι το μέλλον.

                                  Το θέμα έιναι κατα πόσο το 7άρι είναι όσο καλό όσο το 6άρι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kavoyras last edited by

                                    Ο χρήστης olympian2 έγραψε:
                                    Αυτό που θέλω είναι ένα κιβώτιο που να έχει και αυτόματη (για τις περιπτώσεις που είσαι σε κίνηση ή απλά βαριέσαι) αλλά και χειροκίνητη λειτουργία, και ταυτόχρονα να μη θυσιάζει τίποτα από τη δύναμη του κινητήρα. Και αυτό, σύμφωνα με όσα έχω διαβάσει είναι το DSG.

                                    καταρχάς για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, όλα (σχεδόν) τα αυτόματα έχουν χειροκίνητη λειτουργία.Απλά το DSG έχει τις πιο γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων!!

                                    Πιστεύω πως σε μερικά χρόνια κιβώτια τύπου DSG θα είναι στάνταρ και τα κλασικά χειροκίνητα θα εξαφανιστούν.

                                    Αυτό πιστεύω δε θα γίνει ποτέ για:
                                    -λόγω κόστους.το χειροκίνητο είναι σαφώς πιο φτηνό πιο από ένα αυτόματο σασμάν
                                    -πάντα θα υπάρχουν μερικοί 'καυλωμένοι' που θα αναζητούν τη συμμετοχικότητα από το αμάξι κι ας χάνουν στο αποτέλεσμα (δηλαδή στους χρόνους).Μεταξύ μας, έχει κι αυτό την απόλαυσή του και δεν τους κατακρίνω.

                                    Βέβαια, όλα αυτά θεωρητικά, αν δεν οδηγήσω αμάξι με DSG δεν μπορώ να είμαι σίγουρος ότι είναι τόσο απολαυστικό και χρήσιμο όσο λένε.

                                    Αν θες να πας γρήγορα, (πιστεύω ότι) δεν υπάρχει πιο απολαυστικό και αποτελεσματικό σασμάν.
                                    Δεν ξέρω αν έχεις διαβάσει αυτά που έχουν ειπωθεί εδώ:
                                    http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=32762
                                    Σε κάποια σελίδα έχω γράψει όσο πιο καλά μπορώ τη λειτουργία του DSG (S-tronic για μένα ).
                                    Προφανώς και έχουν ειπωθεί και κάποια αρνητικά σχόλια στο topic αυτό.πιστεύω θα κατατοπιστείς αρκετά

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • august
                                      august last edited by

                                      Καλησπέρα μπήκα να μάθω πληροφορίες και εμπειρίες για το αυτοκίνητο και τα τελευταία ποστ αναφέρουν μόνο για σασμάν να ξανάρθω ή με το σασμαν θα ασχολήστε?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          corsair last edited by

                                          Ο χρήστης galimanis έγραψε:
                                          Καλησπέρα μπήκα να μάθω πληροφορίες και εμπειρίες για το αυτοκίνητο και τα τελευταία ποστ αναφέρουν μόνο για σασμάν να ξανάρθω ή με το σασμαν θα ασχολήστε?

                                          Εχεις να πεις τιποτα για το κιβώτιο η θα σπαταλαμε την ωρα μας να διαβαζουμε γκρινιες?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kavoyras last edited by

                                            Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                            Καλησπέρα μπήκα να μάθω πληροφορίες και εμπειρίες για το αυτοκίνητο και τα τελευταία ποστ αναφέρουν μόνο για σασμάν να ξανάρθω ή με το σασμαν θα ασχολήστε?

                                            Εχεις να πεις τιποτα για το κιβώτιο η θα σπαταλαμε την ωρα μας να διαβαζουμε γκρινιες?

                                            θεός!!!!

                                            Φίλε galimanis, μέσα σε 67 σελίδες (και σίγουρα δε θα σταματήσει εδώ σίγουρα), λογικό είναι να έχουν ειπωθεί όλα τα θέματα γύρω από το scirocco.Απλά στα τελευταία ποστ έχουμε επικεντρωθεί στο σασμάν.γύρνα στις πιο πίσω σελίδες (περίπου από την 64-65).Μην τα περιμένουμε όλα στο πιάτο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 44 / 407
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr