-
Ο χρήστης pankal έγραψε:
Κάποτε πέραν την τεχνολογικής υπεροχής πλήρωνε ο πελάτης και αξιοπιστία/μεταπώληση.
Το FSI 1.6 Golf τριων ετών δεν το πουλάς ουτε για παλιοσίδερα σήμερα.
Στο καπάκι βγάλαν τα διπλοτουρμπινα και μέχρι να πουλήσουν βγαίνει το 6.
Σε κανα δυο χρόνια ουτε για 10χιλιάρικα δε θα πουλιούνται τα tsi.έχεις μπερδέψει τα αυτοκίνητα με τα οικόπεδα μου φαίνεται..
δηλ. να μην βγάζουν νέα καινοτόμα προϊόντα για να μην απαξιωθούν τα παλιά;
και μόνο το Golf FSI 1.6 απαξιώνεται; ή συνολικά τα ατμοσφαιρικά με αναιμικούς κινητήρες;
μακάρι στην αγορά να υπάρχουν όσο το δυνατόν περισσότερες τεχνολογικές επιλογές για όλες τις ανάγκεςΗ δεν κατάλαβες αυτά που είπα ή δε θες να καταλάβεις όσα είπα,και μάλλον το δεύτερο ισχύει αν λάβω υπόψιν το αποσπασματικό quote.
Ειπα λοιπόν και ποιό πάνω ότι οι δύο μεγαλύτερες εξελίξεις που έθεσαν οι Γερμανοί τα τελευταία 10 χρόνια ήταν ο άμεσος ψεκασμός βενζίνης (FSI) και το common rail.
Σαφώς και είμαι υπέρ των εξελίξεων και της τεχνολογίας,εκεί που αντιτιθεμαι είναι στον τρόπο με τον οποίο το μάρκετινγκ προσπαθεί να τα εφαρμόσει αφομοιόνωντας στην κυριολεξία επί μονίμου βάσεως τα λεφτά απ την τσέπη του καταναλωτή.
Τι πρέπει να κάνω εγώ δηλ,να πληρώνω για την VW κάθε τρια χρονια 20 χιλιάρικα επειδή χθες έβγαλε fsi σήμερα tsi κι αύριο (έρχονται,έφτασαν....) το 6άρι και μεθαυριο σε 2 χρόνια θα βγάλουν καμιά παπαριά πάλι κι άντε ο καταναλωτής να τρέχει για να ικανοποιήσει την ματαιοδοξία του?
Εχω οδηγήσει όλα τα αυτοκίνητα και δεν βλέπω το λόγο ύπαρξης της πολυπλοκότητας των turbo στα 1400 κυβικά πλην του GTI.
Το 170άρι πάει σαν ένα καλό δίλιτρο.Γιατί να μην προτιμήσω το διλιτρο και να έχω το κεφάλι ήσυχο?
Είναι μικρομεσαία αμάξια που όταν θα αρχίσουν να χαλάνε ο καταναλωτής καλείτε να βάλει το χέρι βαθιά στην τσέπη σε σημείο που να σκέφτετε να το πουλήσει κι αυτό επιδιώκουν τα εργοστάσια,ή θα στα πάρουν απ τις ζημιές ή θα σε αναγκάσουν να πάρεις καινουριο αμάξι.
Οι ζημιές δηλ είναι δυσανάλογα πολύ αυξημενες σε κόστος με βάση την αξια του αυτοκινητου.
Το αυτοκίνητο ανήκει στον μηχανολογικό τομέα κι εκει πρέπει να εστιάσουν τα εργοστάσια την εξέλιξή του κι όχι στην ανεξέλεγκτη προσθήκη ηλεκτρονικών.
Κοστίζουν φθηνά όμως και μπαλώνουν υποδειγματικά τις όποιες μηχανολογικές ατέλειες.
Μηχανολογία ειναι να κάνεις το αυτοκινητο όσο το δυνατόν ποιό απλό με καλύτερα αποτελέσματα και τέτοια παραδείγματα απ το παρελθον έχουμε άπειρα.
Θα μου πεις απ την άλλη ο νόμος του μάρκετινγκ ορίζει τις ψευτοκατασκευές για να υπάρχει κατανάλωση μην κλείσουν τα εργοστάσια.
Ειναι κι αυτό μια άποψη με την οποία φυσικά διαφωνώ ως καταναλωτής.
Είναι όμως και τα αποτλέσματα της οικονομικής κρίσης που τώρα μόλις άρχισαν να είναι ορατά τα πρώτα προβλήματα.
Πως επιβίωναν τα εργοστάσια πριν 30χρόνια?
Πως επιβιώνει η Τoyota που διατηρεί την εντελώς αντίθετη φιλοσοφία κι όχι μόνο επιβιώνει αλλά κατέχει και την πρώτη θέση παγοσμίως. -
Η Παναμέρα θα βγει και σε πετρέλαιο το οποίο είναι και πολύ glam τελευταία στην Ελλάδα?
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Η δεν κατάλαβες αυτά που είπα ή δε θες να καταλάβεις όσα είπα,και μάλλον το δεύτερο ισχύει αν λάβω υπόψιν το αποσπασματικό quote.
Ξέρεις, αν κάνουμε quote πάνω στο quote κάθε φορά, δημιουργούνται κάτι ωραιότατα σεντόνια και δεν το θέλω
Τι πρέπει να κάνω εγώ δηλ,να πληρώνω για την VW κάθε τρια χρονια 20 χιλιάρικα επειδή χθες έβγαλε fsi σήμερα tsi κι αύριο (έρχονται,έφτασαν....) το 6άρι και μεθαυριο σε 2 χρόνια θα βγάλουν καμιά παπαριά πάλι κι άντε ο καταναλωτής να τρέχει για να ικανοποιήσει την ματαιοδοξία του?
μάλλον πρέπει να καλλιεργήσεις την αυτοπειθαρχία και την αυτοσυγκράτησή σου. Δεν νομίζω να είναι άμοιρος ευθυνών ο ματαιόδοξος καταναλωτής
Το αυτοκίνητο ανήκει στον μηχανολογικό τομέα κι εκει πρέπει να εστιάσουν τα εργοστάσια την εξέλιξή του κι όχι στην ανεξέλεγκτη προσθήκη ηλεκτρονικών.
Κοστίζουν φθηνά όμως και μπαλώνουν υποδειγματικά τις όποιες μηχανολογικές ατέλειες.
Μηχανολογία ειναι να κάνεις το αυτοκινητο όσο το δυνατόν ποιό απλό με καλύτερα αποτελέσματα και τέτοια παραδείγματα απ το παρελθον έχουμε άπειρα.Συμφωνώ απόλυτα. Και στην προσπάθεια μείωσης της κατανάλωσης, το downsizing+turbo είναι πιο απλή λύση από τα υβριδικά. Ακόμη καλύτερη λύση είναι η μείωση βάρους. Κακή λύση είναι τα πολλά κυβικά. Είναι όμως αξιόπιστα, έχεις δίκιο.
Πως επιβιώνει η Τoyota που διατηρεί την εντελώς αντίθετη φιλοσοφία κι όχι μόνο επιβιώνει αλλά κατέχει και την πρώτη θέση παγοσμίως.
Η Toyota δεν είναι αυτή που βάζει σωρηδόν ηλεκτροκινητήρες + βενζινοκινητήρες; είναι αυτό 'απλό αυτοκίνητο';
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Είσαι άρρωστος, Μάκη? [πλάκα κάνω]
κανει τον ...Αμερικανο
Eμ αυτά τα εργαλεία έμειναν ρε Σπύρο μόνο,mustung,dodge challenger/charger (καλά για το RAM δεν το συζητάω ) κλπ.
BMW 316 me 35χιλιάρικά να το βαράς κόφτες και να έχεις και έναν βοηθό να το τραβάει κλωτσιές πίσω στο φτερό να γυρίσει σβούρεςκαλα ολα αυτα, αλλα τα japonia που κολανε?
ειναι μηπως αυτοι οι πιστοι της αγνης αυτοκινησης?
Τουλάχιστον θα πάρω toyota και θα δουλευει μια ζωή,δε θα με δουλευει ο ευρωπαιος με τις παπαριες και την ανυπαρκτη προσωπικοτητα στο βωμο του ονοματος και του συναγωνισμου της......αφταστης ιπποδυναμης με χιλια μυρια προβλήματα.
Στο Λιτόχωρο άλλα έλεγες για τα Avensis...A ναι ξέχασα γι αυτά φταίνε οι Άγγλοι...
Σαφως,οπου βαλαν το χερι τους σκατα τα εκαναν.
Ξέρω πολύ τι έλεγα,αν θες να στο αναλύσω πάλι.
Επιγραματικά,αν είναι ΣΗΜΕΡΑ να πάρω ευρωπαικό γιατί έχει ενα κλικ καλυτερη αναρτηση και τιμονι και να με πεθανει στα προβλήματα χιλιες φορες καλύτερα γιαπωνεζο και το κεφαλι ησυχο.
Δεν μπορει να με πεισει κανεις ευρωπαιος πλεον οτι ακολουθει και σεβεται την ιστορια του.
Ολα ειναι χρήμα,οπως λεμε ολα ειναι δρομος και οι εταιριες πλεον πουλανε βασιζομενες μονο στο ονομα τους και σε κολημενους.
Ο ευρωπαιος κοιταει πως να πουλαει αμαξι στον ιδιο κατοχο καθ 2 χρονια κι εγω κοιταω πως να κρατησω το αμαξι 15 χρονια.
Ο καθενας κοιταει το συμφερον τουδηλ με τα Τογιότα είσαι οκ από βλάβες;
-
Ο χρήστης pankal έγραψε:
Η δεν κατάλαβες αυτά που είπα ή δε θες να καταλάβεις όσα είπα,και μάλλον το δεύτερο ισχύει αν λάβω υπόψιν το αποσπασματικό quote.
Ξέρεις, αν κάνουμε quote πάνω στο quote κάθε φορά, δημιουργούνται κάτι ωραιότατα σεντόνια και δεν το θέλω
Τι πρέπει να κάνω εγώ δηλ,να πληρώνω για την VW κάθε τρια χρονια 20 χιλιάρικα επειδή χθες έβγαλε fsi σήμερα tsi κι αύριο (έρχονται,έφτασαν....) το 6άρι και μεθαυριο σε 2 χρόνια θα βγάλουν καμιά παπαριά πάλι κι άντε ο καταναλωτής να τρέχει για να ικανοποιήσει την ματαιοδοξία του?
μάλλον πρέπει να καλλιεργήσεις την αυτοπειθαρχία και την αυτοσυγκράτησή σου. Δεν νομίζω να είναι άμοιρος ευθυνών ο ματαιόδοξος καταναλωτής
Το αυτοκίνητο ανήκει στον μηχανολογικό τομέα κι εκει πρέπει να εστιάσουν τα εργοστάσια την εξέλιξή του κι όχι στην ανεξέλεγκτη προσθήκη ηλεκτρονικών.
Κοστίζουν φθηνά όμως και μπαλώνουν υποδειγματικά τις όποιες μηχανολογικές ατέλειες.
Μηχανολογία ειναι να κάνεις το αυτοκινητο όσο το δυνατόν ποιό απλό με καλύτερα αποτελέσματα και τέτοια παραδείγματα απ το παρελθον έχουμε άπειρα.Συμφωνώ απόλυτα. Και στην προσπάθεια μείωσης της κατανάλωσης, το downsizing+turbo είναι πιο απλή λύση από τα υβριδικά. Ακόμη καλύτερη λύση είναι η μείωση βάρους. Κακή λύση είναι τα πολλά κυβικά. Είναι όμως αξιόπιστα, έχεις δίκιο.
Πως επιβιώνει η Τoyota που διατηρεί την εντελώς αντίθετη φιλοσοφία κι όχι μόνο επιβιώνει αλλά κατέχει και την πρώτη θέση παγοσμίως.
Η Toyota δεν είναι αυτή που βάζει σωρηδόν ηλεκτροκινητήρες + βενζινοκινητήρες; είναι αυτό 'απλό αυτοκίνητο';
1.ΟΚ
2.Αν το λες αυτό για μένα προσωπικά έχω ένα audi 80 του 90 και δεν μπαίνω ποτέ σε αυτή τη διαδικασία.
Απλά αν αγοράσω αμάξι μετά του 2000 δεν εμπιστεύομαι με τπτ ευρωπαικό.
Κι αν πάρω καινουριο Toyota θα ζει για καμια εικοσετια χαλαρα
3.Ουτε τα κυβικά είναι κακή λύση αν εξελιχτουν τα συστηματα διαχείρησης και τρφοδοσίας του κινητηρα.
Απλά η εξελιξη ειναι μάνευ.
4.Ναι σωρηδόν αλλά για ακόμα μια φορά είναι......αξιόπιστα
Να δω τα ευρωπαικά υβριδικά,θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι εκτός κι αν προμηθευτουν ηλεκτρομοτορια και ολη τη διαχειρηση από καμια Hitachi,όπως συμβαίνει και με τα κλιματιστικά -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
δηλ με τα Τογιότα είσαι οκ από βλάβες;
Οχι μωρε,χαζαμαρες λένε,πολύ προβλημα,φλασιερες,αισθητηρες,καταλυτες,κιβωτια δεν προλαβαινουμε να τα συμαζεύουμε
-
να δεις τα Ιαπωνικα κλιματιστικα ποσο αξιοπιστα ειναι...
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
δηλ με τα Τογιότα είσαι οκ από βλάβες;
Οχι μωρε,χαζαμαρες λένε,πολύ προβλημα,φλασιερες,αισθητηρες,καταλυτες,κιβωτια δεν προλαβαινουμε να τα συμαζεύουμε
δεν είναι πάντως τόσο αξιόπιστα όσο θέλουν να φαίνονται... ...ας είναι καλά η εγγύηση των 6 ετών...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
να δεις τα Ιαπωνικα κλιματιστικα ποσο αξιοπιστα ειναι...Α λες για τα hitachi και τα daikin εε?
Αστα να πάνε.....βραστήρες -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
δηλ με τα Τογιότα είσαι οκ από βλάβες;
Οχι μωρε,χαζαμαρες λένε,πολύ προβλημα,φλασιερες,αισθητηρες,καταλυτες,κιβωτια δεν προλαβαινουμε να τα συμαζεύουμε
δεν είναι πάντως τόσο αξιόπιστα όσο θέλουν να φαίνονται... ...ας είναι καλά η εγγύηση των 6 ετών...
Ναι απ τη μια βγαινουν απ τη γραμμη παραγωγης και απ την άλλη μπαινουν για ξαναφτιάξιμο,τα συνεργεια δεν ασχολουνται με τπτ αλλο,ήδη ειναι στα προθυρα οικονομικης καταστροφης......
άι φτυστε τα μπουτια σας ρε..... -
γεραματα σε πιασανε ρε?
αντε πιασε κανα στροφιλικι στον Ολυμπο να βρεις την υγεια σου
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
γεραματα σε πιασανε ρε?αντε πιασε κανα στροφιλικι στον Ολυμπο να βρεις την υγεια σου
Με τι ρε,με το audi?
Aυτα τα κάναμε με το G.......aaaaaaxxxxxxxxx -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
γεραματα σε πιασανε ρε?
αντε πιασε κανα στροφιλικι στον Ολυμπο να βρεις την υγεια σου
Με τι ρε,με το audi?
Aυτα τα κάναμε με το G.......aaaaaaxxxxxxxxxοχι ρε, παρε κανενα corolla δε χαλαει κιολας
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
γεραματα σε πιασανε ρε?
αντε πιασε κανα στροφιλικι στον Ολυμπο να βρεις την υγεια σου
Με τι ρε,με το audi?
Aυτα τα κάναμε με το G.......aaaaaaxxxxxxxxxοχι ρε, παρε κανενα corolla δε χαλαει κιολας
Να σου πω το audi το έχω για πουλημα,με βλέπω με καμια ΑΕ86
Και δε πα να κουρεύνται όλοι με τα καινουρια.... -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
δηλ με τα Τογιότα είσαι οκ από βλάβες;
Οχι μωρε,χαζαμαρες λένε,πολύ προβλημα,φλασιερες,αισθητηρες,καταλυτες,κιβωτια δεν προλαβαινουμε να τα συμαζεύουμε
δεν είναι πάντως τόσο αξιόπιστα όσο θέλουν να φαίνονται... ...ας είναι καλά η εγγύηση των 6 ετών...
Ναι απ τη μια βγαινουν απ τη γραμμη παραγωγης και απ την άλλη μπαινουν για ξαναφτιάξιμο,τα συνεργεια δεν ασχολουνται με τπτ αλλο,ήδη ειναι στα προθυρα οικονομικης καταστροφης......
άι φτυστε τα μπουτια σας ρε.....πάντα των άκρων είσαι εσύ...ΠΑΝΤΑ όμως!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
πάντα των άκρων είσαι εσύ...ΠΑΝΤΑ όμως!
Αντε καλά ρε συ,να σε φτιάξω το απόγευμα ........χαλάνε ρε,τουλάχιστον τα μισά χαλάνε!!
Πα να κάνω μια μερεντα τωρα γκνιαμ γκνιαμ τη ζηλεψα
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
πάντα των άκρων είσαι εσύ...ΠΑΝΤΑ όμως!
Αντε καλά ρε συ,να σε φτιάξω το απόγευμα ........χαλάνε ρε,τουλάχιστον τα μισά χαλάνε!!
Πα να κάνω μια μερεντα τωρα γκνιαμ γκνιαμ τη ζηλεψα
ρε συ δεν υπάρχει αμάξι που να μην χαλά...και για τα Τογιότα ξέρω κάτι παραπάνω από αυτά που διαβάζονται από δω κ από κει. Γιατί πρέπει να έχεις δίκιο πάντα;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
πάντα των άκρων είσαι εσύ...ΠΑΝΤΑ όμως!
Αντε καλά ρε συ,να σε φτιάξω το απόγευμα ........χαλάνε ρε,τουλάχιστον τα μισά χαλάνε!!
Πα να κάνω μια μερεντα τωρα γκνιαμ γκνιαμ τη ζηλεψα
ρε συ δεν υπάρχει αμάξι που να μην χαλά...και για τα Τογιότα ξέρω κάτι παραπάνω από αυτά που διαβάζονται από δω κ από κει. Γιατί πρέπει να έχεις δίκιο πάντα;
Ρεεε γ@μησέ το τώρα,ξεκόλα.
Συζήτηση κάνουμε,πρέπει να με πιστέψεις ?
Ακούμε τα διασταυρώνουμε και βγάζουμε τα συμπεράσματά μας,έτσι δεν ειναι?Εσύ λοιπόν έχεις την εντύπωση ότι χαλάνε,εγώ πάλι όχι.
Τι καταλαβαίνεις μαλώνουμε τώρα?Αντε παμε να φάμε τωρα
-
Γιατί δεν ανοίγετε ένα άλλο τόπικ? Έχουν όλα αυτά καμία σχέση με την panamera?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Γιατί δεν ανοίγετε ένα άλλο τόπικ? Έχουν όλα αυτά καμία σχέση με την panamera?Γιατί έχει σχέση η παναμέρα με τα αυτοκινητα?
Porsche Panamera