-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Μαλλον για θεμα κοστους θα ελεγα εγω
Εγώ από την άλλη νομίζω ότι οι κυριότεροι λόγοι είναι η μηχανολογική απλότητα και η δυνατότητα καλύτερης εκμετάλλευσης χώρων.
γιατι για να κανεις ενα πισωκινητο να στριβει καλα και με ασφαλεια ειναι πιο δυσκολο απο οτι ενα FWD! Συμφωνειτε?
Δεν είμαι και τόσο σίγουρος για το 'καλά'. Αν τώρα μεταφράζεις το 'με ασφάλεια' σε 'ποτέ-μα-ποτέ-υπερστροφή' τότε μάλλον έχεις δίκιο.
Bέβαια, απ' την άλλη όσον αφορά τον όρο ''ασφάλεια'', πιστεύω ότι ένα S4 στρίβει με μεγαλύτερη ασφάλεια από μια Μ3, απλά την Μ3 τη χαίρεσαι περισσότερο στην οδήγηση, στο να παίξεις μαζί της...
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
αν υπαρχει μια αλφα μια πεζω για την εμπρος κινηση δε σημαινει οτι ειναι και η καλυτερη λυση......
Ανδρέα, αυτή τη δήλωσή σου θα τη φυλάξω και θα στην υπενθυμίζω σε κάθε ευκαιρία!
Κωστα δεν ειπα ποτε οτι τα αλφα δε στριβουν! Θα ημουν τρελλος!
Απλα οι αλφιστι απο υπερβολικο ενθουσιασμο(?) νομιζουν οτι ειναι και τα μονα που στριβουν!
[list:3ekcsauq]Στριβουν, πως δε στριβουν............με 40 μοιρες καμπερ [/list:u:3ekcsauq][list:3ekcsauq]Στις 33αρες ζεσταινουν τα ψαλιδια να ερθουν 5 ποντους προς τα εξω [/list:u:3ekcsauq]
-
Καλημέρα σας!
Επιστρέφοντας στο θέμα μας.
Το πρόβλημα δεν είναι οι συνεργασίες. Αλλά το πως εφαρμόζονται. Αν πχ η PSA είχε συνεργαστεί με την VW για την κοινή προμήθεια εξαρτημάτων του A/C τότε και οι δύο θα το έπαιρναν φθηνότερα... Αν από την άλλη, μία εταιρεία θέλει να 'φιμώσει' την οδική συμπεριφορά και την προσωπικότητα των μοντέλων της (γιατί αυτό απαιτούν οι πελάτες της), τότε μπορεί πολύ άνετα να το κάνει και μόνη της...
Γι'αυτό προσωπικά είμαι υπέρ των συνεργασιών, αλλά αυτών που θα μας δώσουν αυτοκίνητα διαφορετικά, αλλά πιο φθηνά. Γιατί το να δούμε (για παράδειγμα) ένα Punto να είναι ένα Corsa με άλλα ρούχα, σήμα και όνομα, ε, αυτό δεν είναι συνεργασία. Είναι τραγικό λάθος και της Opel και της Fiat. (παράδειγμα έφερα, εντάξει; Δεν λέω ότι το ένα είναι καλύτερο από το άλλο. Απλά διαφορετικά!)
-
Πέστε να φάτε τώρα τον Markvag! Όλοι!
Εμένα με ενδιαφέρει να μην αλλοιώνονται τα χαρακτηριστικά των εταιριών.
Π.χ. στην περίπτωση Ρενώ-Νισσάν, αμαρτία δεν είναι τα Ρενώ να χάσουν την οδική συμπεριφορά (προς εξίσωση με τη Νισσάν) ή τα Νισσάν να ακριβύνουν και να χάσουν το 'προσιτό και αξιόπιστο' στοιχείο της εταιρίας;
Συμφωνώ με τον Μάρκο: Οι συνεργασίες είναι καλές, αν μειώνεται το κόστος και αν βρίσκονται πιο εύκολα λύσεις και ανταλλακτικά. -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Πέστε να φάτε τώρα τον Markvag! Όλοι!Εμένα με ενδιαφέρει να μην αλλοιώνονται τα χαρακτηριστικά των εταιριών.
Π.χ. στην περίπτωση Ρενώ-Νισσάν, αμαρτία δεν είναι τα Ρενώ να χάσουν την οδική συμπεριφορά (προς εξίσωση με τη Νισσάν) ή τα Νισσάν να ακριβύνουν και να χάσουν το 'προσιτό και αξιόπιστο' στοιχείο της εταιρίας;
Συμφωνώ με τον Μάρκο: Οι συνεργασίες είναι καλές, αν μειώνεται το κόστος και αν βρίσκονται πιο εύκολα λύσεις και ανταλλακτικά.Συμφωνώ μαζί σου.
Θα πρέπει μέσα από τις συνεργασίες, ναι μεν από τη μια να ανταλάσσονται τεχνολογίες, ιδέες κτλ με σκοπό τα καλύτερα και φθηνότερα αμάξια, αλλά από την άλλη δεν πρέπει να αλλοιωθούν σε καμιά περίπτωση΄.
Παραδείγματα σαν μερικά που έχουμε δεί σήμερα (Subaru-SAAB), τουλάχιστον σχεδιαστικά προσωπικά δεν θα ήθελα να επαναληφθούν. -
Οι συνεργασιες ειναι ενας απο του πιο συνηθισμενους τροπους να μειωθει το κοστος παραγωγης και φυσικα μια εταιρια να εχει ενα καινουργιο μοντελο χωρις να ξοδεψει εκατομυρια και να περιμενει χρονια για να το παρουσιασει. Αυτο που λεμε busines sense. Απλα παιρνουν τα καλα ενος μοντελου και το ενσωματωνουν στην παραγωγη τους.
Το να χρησιμοποιουν κοινους κατασκευαστες εξαρτηματων δεν ειναι απαραιτητα συνεργασια εκτος αν οι κατασκευαστες εξαρτηματων ανηκουν στην μια εταιρια.Τωρα για το οτι τσαντιζωνται οι οπαδοι και οι πιστοι ναι μεν ειναι κακο για την εταιρεια αλλα στο μελλον θα το καταλαβουν απο τις πωλησεις και απο την αποδοχη. Εγω πιστευω οτι η συνεργασια της Saab με την Subaru μεσω της κοινης ιδιοκτησιας της GM (H GM συνηθιζει τετοια πραγματα -πολλες φορες δουλευουν αλλες παλι οχι) ειναι κατι καλο. Και οι δυο εταιρειες ειναι οπαδοι της υπετροφοδοτησης. Και οι δυο εταιρειες εχουν καποια ειδικη μεριδα καταναλωτων. Οποτε εχουν να προσφερουν η μια στην αλλη. Στο κατω κατω οποιος παρει ενα 9-2 μπορει να εχει ενα παρα πολυ γρηγορο Saab
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
... Οποτε εχουν να προσφερουν η μια στην αλλη. Στο κατω κατω οποιος παρει ενα 9-2 μπορει να εχει ενα παρα πολυ γρηγορο SaabΑγαπητε Νίκο αν κάποιος θα θέλει να πάρει ένα πάρα πολύ γρήγορο Saab θα πάρει το 93 Aero ή 95 Aero και οχι τις μαϊμούδες της GM.
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
... Οποτε εχουν να προσφερουν η μια στην αλλη. Στο κατω κατω οποιος παρει ενα 9-2 μπορει να εχει ενα παρα πολυ γρηγορο Saab
Αγαπητε Νίκο αν κάποιος θα θέλει να πάρει ένα πάρα πολύ γρήγορο Saab θα πάρει το 93 Aero ή 95 Aero και οχι τις μαϊμούδες της GM.
Ναι, να έχεις ένα γρήγορο SAAB, αλλά με τη μούρη ενός SAAB και όχι ενός SUBARU...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
... Οποτε εχουν να προσφερουν η μια στην αλλη. Στο κατω κατω οποιος παρει ενα 9-2 μπορει να εχει ενα παρα πολυ γρηγορο Saab
Αγαπητε Νίκο αν κάποιος θα θέλει να πάρει ένα πάρα πολύ γρήγορο Saab θα πάρει το 93 Aero ή 95 Aero και οχι τις μαϊμούδες της GM.
Ναι, να έχεις ένα γρήγορο SAAB, αλλά με τη μούρη ενός SAAB και όχι ενός SUBARU...
Σε λίγα χρόνια θα ευχαριστιέστε αν η εταιρία που σας αρέσει,
συνεργάζεται με τη Subaru ή άλλες ιαπωνικές.
Μακάρι μόνο να σωθεί η Μιτσουμπίσι τώρα.. -
Ο χρήστης eizo έγραψε:
... Οποτε εχουν να προσφερουν η μια στην αλλη. Στο κατω κατω οποιος παρει ενα 9-2 μπορει να εχει ενα παρα πολυ γρηγορο Saab
Αγαπητε Νίκο αν κάποιος θα θέλει να πάρει ένα πάρα πολύ γρήγορο Saab θα πάρει το 93 Aero ή 95 Aero και οχι τις μαϊμούδες της GM.
Ναι, να έχεις ένα γρήγορο SAAB, αλλά με τη μούρη ενός SAAB και όχι ενός SUBARU...
Σε λίγα χρόνια θα ευχαριστιέστε αν η εταιρία που σας αρέσει,
συνεργάζεται με τη Subaru ή άλλες ιαπωνικές.
Μακάρι μόνο να σωθεί η Μιτσουμπίσι τώρα..Nαί, να συνεργαστεί και με τη Subaru και οποιαδήποτε άλλη, αν κρίνεται αναγκαίο, αν μέσα από μια τέτοια συνεργασία έχουμε καλύτερα αύτοκίνητα.
Αλλά, ας μείνει το design ως έχει.
Δεν θα ήθελα, τί κι αν έχει έναν εξαίσιο κινητήρα, να δώ τη μούρη ενός Subaru (βλέπε 'SAAB' 9-2X). Ασφαλώς, προσωπική άποψη η σχεδίαση. -
Θα φτιάξουν αυτά technik με τον καιρό..
Διαμαρτύρονται,βέβαια,οι 'ιαπωνόφιλοι' πως χάνονται
τα ιδιότυπα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων της Άπω Ανατολής.
Ισχύει αυτό που λέει ο G60POWER,φτιάχνονται 'παγκόσμια'
οχήματα πλέον. -
Ο χρήστης eizo έγραψε:
Θα φτιάξουν αυτά technik με τον καιρό..
Διαμαρτύρονται,βέβαια,οι 'ιαπωνόφιλοι' πως χάνονται
τα ιδιότυπα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων της Άπω Ανατολής.
Ισχύει αυτό που λέει ο G60POWER,φτιάχνονται 'παγκόσμια'
οχήματα πλέον.Τα 'παγκόσμια αυτοκίνητα' είναι θέμα χρόνου να εισβάλλουν για τα καλά.
Πέρα από τα θετικά αποτελέσματα, σίγουρα θα υπάρξουν και αρνητικές επιπτώσεις από τις πολλές πολλές συγχωνεύσεις και συνεργασίες.
Άλλωστε στο τέλος, 4-5 παγκόσμιοι παίχτες θα μείνουν...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Τα 'παγκόσμια αυτοκίνητα' είναι θέμα χρόνου να εισβάλλουν για τα καλά.
Πέρα από τα θετικά αποτελέσματα, σίγουρα θα υπάρξουν και αρνητικές επιπτώσεις από τις πολλές πολλές συγχωνεύσεις και συνεργασίες.
Άλλωστε στο τέλος, 4-5 παγκόσμιοι παίχτες θα μείνουν...
Μα έχει φτάσει αυτή η ώρα: VAG, GM, Ford, Toyota, DaimlerCrysler, PSA, FIAT (που πάει για κλείσιμο ή εξαγορά από GM), Renault & Honda είναι οι μεγάλοι παίκτες... Ξεχνάω κανένα;
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Τα 'παγκόσμια αυτοκίνητα' είναι θέμα χρόνου να εισβάλλουν για τα καλά.
Πέρα από τα θετικά αποτελέσματα, σίγουρα θα υπάρξουν και αρνητικές επιπτώσεις από τις πολλές πολλές συγχωνεύσεις και συνεργασίες.
Άλλωστε στο τέλος, 4-5 παγκόσμιοι παίχτες θα μείνουν...
Μα έχει φτάσει αυτή η ώρα: VAG, GM, Ford, Toyota, DaimlerCrysler, PSA, FIAT (που πάει για κλείσιμο ή εξαγορά από GM), Renault & Honda είναι οι μεγάλοι παίκτες... Ξεχνάω κανένα;
Aκριβώς αυτό εννοούσα
-
ξεχάσατε την Huyndai , η εταιρεία ανεβαίνει σημαντικά και με γρήγορα βήματα.
Καταξιώνονται σιγα-σιγά ως εταιρεία με αξιόπιστα προϊόντα,και αν όλα τους πανε καλ θα είναι η νέα toyota σύντομα.Στην αμερική εχουν ήδη εδραιωθεί. -
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Εγω πιστευω οτι η συνεργασια της Saab με την Subaru μεσω της κοινης ιδιοκτησιας της GM (H GM συνηθιζει τετοια πραγματα -πολλες φορες δουλευουν αλλες παλι οχι) ειναι κατι καλο. Και οι δυο εταιρειες ειναι οπαδοι της υπετροφοδοτησης. Και οι δυο εταιρειες εχουν καποια ειδικη μεριδα καταναλωτων. Οποτε εχουν να προσφερουν η μια στην αλλη. Στο κατω κατω οποιος παρει ενα 9-2 μπορει να εχει ενα παρα πολυ γρηγορο SaabΝικος
Νομίζω δεν είναι απαραίτητο δύο αυτοκινητοβιομηχανίες να έχουν ίδιο target group για να συνεργαστούν σε οποιονδήποτε βαθμό (από απλή ανταλλαγή ιδεών μέχρι συγχώνευση). Για παράδειγμα, δύο εταιρείες που συμπαθώ, BMW και Peugeot με μια πρώτη ματιά δεν μοιάζουν (άξονας κίνησης, αυτοκίνητα κύρους - φτηνά αυτοκίνητα, γερμανική σχολή - γαλλική κ.α) αλλά έχουν ένα κοινό στόχο: οδηγική απόλαυση!
Δεν είναι ανάγκη να αλλάξει κάτι από αυτά που τις κάνει διαφορετικές. Η BMW μπορεί να συνεχίσει να βγάζει πισωκίνητα, ακριβά, αξιόπιστα, πολυτελή και η Peugeot προσθιοκίνητα, φτηνά, με έξυπνους χώρους αυτοκίνητα.
Η γκάμα της μίας μπορεί να συμπληρώνει την άλλη 106-307 μόνο πεζό με την σειρά 1 σαν ακριβό σπορ αυτοκίνητο στην κατηγορία του 307 και το 407 σαν φτηνό οικογενειακό στην κατηγορία της σειράς 3.
Το μόνο που με προβληματίζει είναι τα μεγέθη των εταιρειών (νομίζω ότι η Πεζό είναι πολύ μεγαλύτερη από την BMW οικονομικά και δεν λέει μια BMW να αγοραστεί από την Peugeot - η συγχώνευση είναι καλύτερη)
Απ' ότι θυμάμαι η Peugeot βοήθησε στους κινητήρες του Mini (γι' άυτό 1.4 75 άλογα?) οπότε ποιος ξέρει? -
Αλήθεια έχετε ακούσει για καμμιά εκολαπτόμενη συνεργασία (συγχώνευση σε group εννοώ ή στενή μόνιμη συνεργασία) εκτός από την πλήρη εξαγορά της Fiat από GM?
-
Μια άλλη συνεργασία γεννιέται.
VW & MASERATI, αυτή τη φορά για τη δημιουργία του Sfero,
του 'μικρού' Touareg.Περισσότερα εδώ: http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=8058
-
Εγώ λέω ναι στις συνεργασίες γιατί ρίχνουν το κόστος, ενώ μέσα από την ανταλλαγή τεχνογνωσίας βελτιώνονται σε όλους τους τομείς τα αυτοκίνητα. Το προφίλ των αυτοκινήτων δεν νομίζω ότι κινδυνεύει. Θα κινδυνεύσει μόνο όταν αποφασίσουν οι εκάστοτε εταιριες να το εγκαταλείψουν. Αυτό μπορεί να το κάνουν και μόνες, αρκεί να δούν ότι έτσι θα έχουν σημαντικά οικονομικά οφέλη.
Απο 'κει και πέρα όμως, οι υπερβολικές συγχωνέυσεις δημιουργούν ολιγοπώλεια. Τα ολιγοπώλεια είναι κάτι πολύ κακό, μιας και υποβαθμίζει των ανταγωνισμό, αυξάνει τις τιμές των προϊόντων και ελέγχονται δύσκολα ως προς την νομιμότητά τους από το κράτος (αφού αποκτά ισχύ).
-
technik eisai poly kamenos kai den milasw antikeimenika..
genikos se exoume kopsei oti eisai audakias.alla eisai poly karta..
Συνεργασίες Αυτοκινητοβιομηχανιών