Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγηση στην Αθήνα. Θα τρελαθώ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Οδήγηση στην Αθήνα. Θα τρελαθώ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 2 / 6
    Περί αυτοκίνησης
    38
    104
    379
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Αλήθεια, γνωρίζει κανείς ποια πραγματική ανάγκη εξυπηρετεί το ασφαλτοστρωμένο πεζοδρόμιο-τερατούργημα πλάτους 3 μέτρων της Κατεχάκη?

      Πρόκειται για εξαιρετικά πρωτότυπη υπερυψωμένη βοηθητική λωρίδα?

      Πρόκειται για γιγαντιαίο πεζοδρόμιο ικανό να εξυπηρετήσει τους χιλιάδες περιπατητές και φυσιολάτρες που προτιμούν την ευρύτερη περιοχή για τις βόλτες τους?

      Μήπως πρόκειται τελικά για απλή υπαίθρια προέκταση του άριστα μελετημένου χώρο στάθμευσης του σταθμού Μετρό της Kατεχάκη?

      Υποψιάζομαι ότι ο ιθύνων νους πίσω από αυτήν την μεγαλοφυή σύλληψη είναι ο ίδιος που όρισε τα όρια ταχύτητας της νέας περιφερειακής Υμηττού …

      Ρε παιδιά αφού τα ξέρουμε πια, τόσα χρόνια τα τρώμε στην μάπα … Ήμασταν, ήμαστε και θα παραμείνουμε το μεγαλύτερο Μπουρδέλο της Ευρώπης, τι το κουράζουμε το ζήτημα λοιπόν?

      Ευτύχης

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • M
        megane98hp last edited by

        Μια φορα ειχα σταθμευσει στην αριστερη μερια μιας πλατειας αλλα καθως πηγα να βγω απο το αυτοκινητο διαπιστωσα οτι η πορτα δεν ανοιγε γιατι το πεζοδρομιο ηταν πολυ ψηλο. Βιαζομουνα ομως και ετσι βγηκα απο τη πορτα του συνοδηγου.
        Οταν επεστρεψα ομως καποιος ειχε παρκαρει περιπου 5 ποντους διπλα απο το δικο μου, και ο λογος φανταζομαι ειναι οτι ετσι και μονο ετσι, μολις και μετα βιας μπορουσε η υπολοιπη κυκλοφορια να γινεται κανονικα.

        Τελικα καταφερα μετα βιας να μπω απο την πισω αριστερη πορτα, αφου την πιεσα πανω στο πεζοδρομιο και εβαλα την ομολογουμενος μεγαλη κοιλια μου προς τα μεσα .
        Εγραψα παντως ενα συντομο γραμμα με διαφορα μπινελικια και το εβαλα απο το ανοιχτο παραθυρο εκεινου του μ@λ@κ@, λεγοντας του οτι κανονικα επρεπε να του χαραξω το αυτοκινητο γυρω γυρω μπας και γινει ανθρωπος.

        ΚΑΙ ΜΗΝ ΒΓΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΔΙΑΙΤΑ!!!!!

        Παντως πρεπει να εχει κανεις γαιδουρινη υπομονη στους Ελληνικους δρομους, αλλιως πρεπει να παιζει ξυλο καθε 10??? λεπτα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lkar last edited by

          Και ακόμα δεν έχει τεθεί σε κυκλοφορία το Τραμ

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • D
            di0 last edited by

            Ο χρήστης lkar έγραψε:
            Και ακόμα δεν έχει τεθεί σε κυκλοφορία το Τραμ

            Έχουμε να δούμε....

            Ήδη Ελ. Βενιζέλου και η προέκτασή της μέχρι το ΙΚΑ του Ν. Κόσμου υποφέρει από τη μείωση του πλάτους και τις κομμένες αριστερές στροφές, και βέβαια μια ζωή έτσι θα είναι από εδώ και πέρα (δεν πάνε όλοι κέντρο...)

            Το χειρότερο είναι ότι αντί να κατασκευαστούν οι γραμμές του τραμ κολλητά, υπάρχει στη μέση μια λωρίδα 'πρασίνου' - άχρηστη κατά τη γνώμη μου, η οποία θα μπορούσε κάλλιστα να λείπει για να υπάρχει περισσότερο πλάτος στο δρόμο αλλά και στα πεζοδρόμια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • A
              aleng last edited by

              Αν καταλαβαίνω καλά αυτό που σας ενδιαφέρει είναι μην τυχόν και δειχτεί το ΙΧ. Θα πρέπει να καταλάβετε ότι ο συγκοινωνιακός σχεδιασμός απαιτεί να ευνοούνται τα ΜΜΜ (λεωφορειολωρίδες κτλ) και να γίνονται ελκυστικότερα

              Υ.Γ Η κατάργηση αριστερών στροφών είναι σωστό μέτρο όταν οι φόρτοι τους δεν είναι ιδιαίτερα υψηλοί

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • I
                ililias last edited by

                Πριν 130 χρόνια, οι ακατανόμαστοι έφτιαξαν τη γέφυρα της τσίχλας. Περνάει από πάνω της μετρό, τραίνο, έχει άπειρες λωρίδες ανά κατεύθυνση, πεζόδρομο, ποδηλατόδρομο και τουρίστες.
                Κάθε ομοιότητα με γέφυρες η άλλα 'έργα' στην ψωροκώσταινα, είναι συμπτωματική.
                http://www.endex.com/gf/buildings/bbridge/bbgallery/bbgallery.htm

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A
                  aleng last edited by

                  Ναι, μόνο που πριν 130 χρόνια εμείς ξεκινούσαμε να έχουμ κρατική οντότητα μετά από 400 χρόνια τουρκοκρατίας. Ας σταματήσει αυτή η γκρίνια επιτέλους!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • I
                    ililias last edited by

                    Οπότε και οι κυβερνήσεις να παίρνουν μια περίοδο χάριτος 100 χρόνων. Και το ελαφρυντικό της εφηβικής ηλικίας να ισχύει μέχρι τα 42 και της μετεφηβικής μέχρι τα 65.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      petros last edited by

                      Ο χρήστης aleng έγραψε:
                      Ναι, μόνο που πριν 130 χρόνια εμείς ξεκινούσαμε να έχουμ κρατική οντότητα μετά από 400 χρόνια τουρκοκρατίας. Ας σταματήσει αυτή η γκρίνια επιτέλους!

                      Όπως αντίστοιχα ας σταματήσει και αυτή η μόνιμη δικαιολογία.
                      200 χρόνια προσπαθούμε να γίνουμε συγκροτημένο και σοβαρό κράτος και ακόμη στην προσπάθεια είμαστε.
                      Δες επίσης την ιστορία των περισσότερων μεσογειακών χωρών της Ευρώπης. Παρόμοια με τη δική μας είναι (εμφύλιοι, δικτατορίες κ.λπ.), κι όμως πού βρίσκονται και πού βρισκόμαστε...
                      Άστο καλύτερα. Πονάει...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        di0 last edited by

                        Ο χρήστης aleng έγραψε:
                        Αν καταλαβαίνω καλά αυτό που σας ενδιαφέρει είναι μην τυχόν και δειχτεί το ΙΧ. Θα πρέπει να καταλάβετε ότι ο συγκοινωνιακός σχεδιασμός απαιτεί να ευνοούνται τα ΜΜΜ (λεωφορειολωρίδες κτλ) και να γίνονται ελκυστικότερα

                        Υ.Γ Η κατάργηση αριστερών στροφών είναι σωστό μέτρο όταν οι φόρτοι τους δεν είναι ιδιαίτερα υψηλοί

                        aleng έχεις δίκιο για τα ΜΜΜ και για τις αριστερές στροφές, αυτό που λέω είναι ότι, αφού υπάρχει πρόβλημα χώρου γενικά, ας υπάρχει τουλάχιστον καλύτερη εκμετάλλευση. Αυτό που έκαναν με το τραμ είναι ότι πήραν το πράσινο που υπήρχε στο πεζοδρόμιο και το μετακίνησαν στη μέση. Γκρέμιζε-χτίζε. Αντί να γίνει αυτό, θα μπορούσαν να το αφήσουν ως έχει (λιγότερα έξοδα) ή να εκμεταλλευτούν το χώρο αυτό για κάτι πιο χρήσιμο - λωρίδα παρκαρίσματος, ποδηλατόδρομο, επιπλέον λωρίδα για ΙΧ.

                        Δεν έχω γνώσεις συγκοινωνιακού σχεδιασμού οπότε μπορεί να μιλάω και τελείως λάθος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          aleng last edited by

                          Ο χρήστης Petros έγραψε:

                          Ναι, μόνο που πριν 130 χρόνια εμείς ξεκινούσαμε να έχουμ κρατική οντότητα μετά από 400 χρόνια τουρκοκρατίας. Ας σταματήσει αυτή η γκρίνια επιτέλους!

                          Όπως αντίστοιχα ας σταματήσει και αυτή η μόνιμη δικαιολογία.
                          200 χρόνια προσπαθούμε να γίνουμε συγκροτημένο και σοβαρό κράτος και ακόμη στην προσπάθεια είμαστε.
                          Δες επίσης την ιστορία των περισσότερων μεσογειακών χωρών της Ευρώπης. Παρόμοια με τη δική μας είναι (εμφύλιοι, δικτατορίες κ.λπ.), κι όμως πού βρίσκονται και πού βρισκόμαστε...
                          Άστο καλύτερα. Πονάει...

                          Εγώ δεν υποστηρίζω ότι δεν έχουν ευθύνες οι εκάστοτε εξουσίες. Απλά πιστεύω ότι τεράστιες ευθύνες έχει και ο καθένας από εμάς.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            dap last edited by

                            Ο χρήστης Di0 έγραψε:
                            (.....)
                            Το χειρότερο είναι ότι αντί να κατασκευαστούν οι γραμμές του τραμ κολλητά, υπάρχει στη μέση μια λωρίδα 'πρασίνου' - άχρηστη κατά τη γνώμη μου, η οποία θα μπορούσε κάλλιστα να λείπει για να υπάρχει περισσότερο πλάτος στο δρόμο αλλά και στα πεζοδρόμια.

                            Υποθετω οτι ισως τα βαγονια ειναι φαρδια οποτε μαλλον πρεπει να υπαρχει καποια αποσταση.
                            (Και αν το εκαναν για να κανουμε τζοκινγκ?????Οταν θα κουραζεσε θα ξαπλωνεις στην πρασιναδα.Χλιδα. )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kacey last edited by

                              Ο χρήστης aleng έγραψε:

                              5 λωριδες ειναι πλεον απαραιτητες...
                              Αλλα στην Ελλαδα υπαρχει η λογικη να μικραινουμε τους δρομους...
                              Βλεπε Κηφησιας, λεοφωριολωριδες κλπ....
                              Σου λεει βαλαμε γεφυρα αρα λυθηκε το προβλημα..
                              Ενα θα πω ΑΗΔΙΕΣ.

                              Εργα μονα τους δεν κανουν τπτ.
                              Ξεφυγα απο το θεμα ομως...

                              Τώρα αυτά είναι τεκμηριωμένες απόψεις περί συγκοινωνιακών έργων; Μην τρελαθούμε! Άκου πέντε λωρίδες! Τί είναι αυτά;Όσο για τις λεωφορειολωρίδες είναι σωστό μέτρο και καλά κάνουν και τις φτιάχνουν!

                              Aleng μισο λεπτακι. Οι λεωφορειολωριδες ειναι καλες, οταν ο δρομος στον οποιο μπαινουν μπορει να τις αντεξει (απο αποψη ικανοτητας ροης κυκλοφοριας. Στην Κηφισσιας κλπ κλπ, δεν εφταναν οι 3 λωριδες για τα αυτοκινητα, και τωρα τις μειωνουν σε 2 ? Εκει ΔΕΝ ειναι καλη η λεωφορειολωριδα.. Και φυσικα ετσι το μονο που καταφερνεις ειναι να δημιουργεις παραπανω προβληματα.

                              Επισης οταν εχεις ενα λαο ο οποιος ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ δεν ειναι προθυμος να παρει ΜΜΜ, τοτε ΔΕΝ ειναι καλη η λεωφορειολωριδα. Καλη ειναι οποιαδηποτε ρυθμιση θα ευνοησει την κυκλοφορια των ΙΧΕ.

                              Αν καταφερεις και αλαλξεις την νοοτροπια του λαου και δεις οτι ειναι προθυμοι να τα χρησιμοποιησουν, ΤΟΤΕ κοιτας να κανεις πιο ευκολη την κυκλοφορια των ΜΜΜ εις βαρος των ΙΧΕ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Επισης οταν εχεις ενα λαο ο οποιος ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ δεν ειναι προθυμος να παρει ΜΜΜ, τοτε ΔΕΝ ειναι καλη η λεωφορειολωριδα. Καλη ειναι οποιαδηποτε ρυθμιση θα ευνοησει την κυκλοφορια των ΙΧΕ.

                                Όχι. Οτιδήποτε βοηθά τα ΜΜΕ είναι δεκτό. Τα ΙΧ γεμίζουν τους δρόμους είτε έχουν 2 είτε 5 λωρίδες. Είναι μόνο θέμα χρόνου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aleng last edited by

                                  Κάνεις μέγα λάθος. Τα ΜΜΜ πρέπει να γίνουν ελκυστικότερα ώστε σιγά σιγά να τα προτιμά το κοινό. Όσο για τη λεωφορειολωρίδα υπάρχει συγκεκριμένη θεωρία για το πότε πρέπει να δημιουργείται (προηγούνται μετρήσεις επιβατών κτλ).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • K
                                    kacey last edited by

                                    Μισο λεπτο και οι δυο
                                    Εγω ειπα οτι καλο ειναι να κανεις τον κοσμο πρωτα να περνει τα ΜΜΜ και μετα να κανεις την ζωαη δυσκολη στα ΙΧΕ

                                    TGD σαφως και πρεπει να βοηθησουμε τα ΜΜΜ, αλλα πρωτα να σιγουρευτουμε οτι δεν θα φτιαξουμε μια λεωφορειολωριδα που θα βγαλει την πιστη των οδηγων 100 χιλιαδων ΙΧΕ για να περναει ανετα ενα λεωφορειο που θα κουβαλαει 10 επιβατες....

                                    Αleng τα ΜΜΕ σαφως και πρεπει να γινουν ελκυστικοτερα. και σαφως ειναι προτιμοτερα μεσα σε μια πολη απο τα ΙΧΕ. ΑΛΛΑ ελκυστικοτερα δεν τα κανεις με το να δυσκολεψεις ολους τους αλλους.
                                    Εννοειται οτι υπαρχει οχι θεωρεια, αλλα ολοκληρη επιστημη που να ρυθνιζει-εξεταζει τετοια θεματα, αλλα νομιζεις το ειχαν ψαξει ετσι οταν αποφασισας να βαλουν λεωφορειολωριδα στην Κηφσσιας και την Μεσωγειων? ΔΕΝ νομιζω, και μερικοι συγκοινωνιολογοι που εχω δει να γραφουν (και στους 4Τ) εχουν πει οτι στους συγκεκριμενους δρομους οι λεωφορειολωριδες ειναι ΜΕΓΑ λαθος. Στους συγκεκριμενους δρομους, οχι οτι γενικα η λεωφορειολωριδα ειναι λαθος σαν ιδεα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Φαίνεται πως στην Αθήνα (και σε άλλες πόλεις) έχουμε τόσα πολλά λεωφορεία και περνάνε τόσο συχνά που θέλουν μία λωρίδα για να κινηθούν αφού θα είναι συνέχεια γεμάτη.

                                      Να δεχτώ ότι πρέπει να διευκολύνουμε τα λεωφορεία. Όταν όμως στις υπόλοιπες λωρίδες είναι σταματημένα τα αυτοκίνητα τότε εκπέμπουν πολύ περισσότερους ρύπους από αυτούς που θα εξέμπεμπαν αν κινόντουσαν με μικρή έστω ταχύτητα και η κατανάλωση θα ήταν χαμηλότερη.

                                      Απορία: Η ήδη πηγμένη το καλοκαίρι παραλιακή πόσο περισσότερο θα πήξει με το τραμ; Μην μου πει κανείς ότι θα πάρει το τραμ για να πάει για μπανιο, ή για τη βραδυνή σαββατιάτικη έξοδο, αφού μέχρι Γλύφάδα-Βούλα θα φτάνει.

                                      Θα επιβαρυνθεί η ατμόσφαιρα με περισσότερους ρύπους;

                                      Διαβάσατε για την αύξηση των ρύπων (ειδικά του βενζολίου) στις περί της Αττικής Οδού περιοχές;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        catalyst last edited by

                                        Ο χρήστης kacey έγραψε:
                                        Επισης οταν εχεις ενα λαο ο οποιος ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ δεν ειναι προθυμος να παρει ΜΜΜ, τοτε ΔΕΝ ειναι καλη η λεωφορειολωριδα. Καλη ειναι οποιαδηποτε ρυθμιση θα ευνοησει την κυκλοφορια των ΙΧΕ.

                                        Αν καταφερεις και αλαλξεις την νοοτροπια του λαου και δεις οτι ειναι προθυμοι να τα χρησιμοποιησουν, ΤΟΤΕ κοιτας να κανεις πιο ευκολη την κυκλοφορια των ΜΜΜ εις βαρος των ΙΧΕ.

                                        Δεν υπάρχει τέτοια απόδειξη. Ο κόσμος κάνει ό,τι θεωρεί πιο βολικό. Αν χρειάζεται κανείς μισή ώρα με το λεωφορείο και μιάμιση ώρα με το ΙΧ, τότε θα γίνει ιδιαίτερα πρόθυμος να χρησιμοποιήσει τα ΜΜΜ. Αντίστοιχα, αν το κόστος των ΜΜΜ γίνει πολύ φθηνότερο σε σχέση με το κόστος του ΙΧ. Ο λόγος για τον οποίο στο εξωτερικό χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ κι εδώ όχι τόσο, δεν είναι η νοοτροπία αλλά το ότι είναι πιο βολική η χρήση των ΜΜΜ είτε γιατί αυτά είναι πολύ καλά οργανωμένα ή/και γιατί η χρήση του ΙΧ για αστικές μετακινήσεις είναι υπερβολικά ακριβή/προβληματική.

                                        Από αυτή την άποψη, ό,τι κάνει κανείς για να ευνοήσει τα ΜΜΜ είναι καλό.

                                        TGD σαφως και πρεπει να βοηθησουμε τα ΜΜΜ, αλλα πρωτα να σιγουρευτουμε οτι δεν θα φτιαξουμε μια λεωφορειολωριδα που θα βγαλει την πιστη των οδηγων 100 χιλιαδων ΙΧΕ για να περναει ανετα ενα λεωφορειο που θα κουβαλαει 10 επιβατες....

                                        Δηλαδή αυτό που θέλω να πω είναι ότι αν πράγματι η ζωή τους γίνει δύσκολη, κάποιοι από τους 100 χιλιάδες θα πάρουν τα λεωφορεία και έτσι οι 10 επιβάτες θα αυξηθούν και οι 100 χιλιάδες οδηγοί θα μειωθούν (τα νούμερα είναι μπαλαμουτιασμένα ε; )

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          avel last edited by

                                          Μιλώντας για θέματα συγκοινωνιολογίας, ΜΜΜ κ.λπ., σκεφτείτε αυτό.

                                          Στις ΗΠΑ έχουν καθιερωθεί οι HOV lanes (High Occupancy Vehicle Lanes). Είναι κάτι σαν λεωφορειολωρίδες, μόνο που εκεί επιτρέπεται να μπαίνουν Ι.Χ. οχήματα που έχουν τουλάχιστον 3 επιβάτες, καθώς και οχήματα με οικολογικά καύσιμα (υβριδικά) ανεξάρτητα από αριθμό επιβατών. Δείτε για παραδείγματα το site http://www.dot.state.ga.us/specialsubje ... ndex.shtml , ή (edit) αυτό το πολύ επεξηγηματικό site: http://www.wsdot.wa.gov/hov/ ή ψάξτε στο Google Images.

                                          Τώρα δείτε αυτό!

                                          http://www.slug-lines.com/

                                          Τι είναι αυτό; Ένα community project στην Washington (υπάρχουν και άλλα σε άλλες πόλεις των ΗΠΑ), που κάνει το εξής: μετατρέπει το ΙΧ σε συγκοινωνιακό μέσο, με το να αφήνουν οι οδηγοί που κάνουν commuting, και άλλους ανθρώπους στο όχημα, ώστε να μπορού να χρησιμοποιήσουν την HOV lane, και στην τελική να επωφελούνται και ο οδηγός (γιατί ούτως ή άλλως μόνος του οδηγούσε και τώρα μπορεί να πάει απο τη γρήγορη λωρίδα), και οι άλλοι επιβάτες (δωρεάν συγκοινωνία!!)

                                          Πίσω τώρα στην ελληνική πραγματικότητα, και στους στενούς, με λίγες λωρίδες, 'ευρωπαϊκούς' μας δρόμους. (Χε, δεν το είπα ειρωνικά αυτό, και στο Λονδίνο δεν έχουν δρόμους όπως στις Η.Π.Α., στενοί είναι κι εκεί...). Στην Ελλάδα λένε και λένε οι 'υπουργοί' ότι πρέπει να συνδυάζονται τα ταξίδια στο κέντρο και να μπαίνουν και άλλοι επιβάτες που πάνε στον ίδιο προορισμό, ώστε να μην πιάνουμε χώρο, χωρίς να δίνουν κανένα κίνητρο.

                                          Δε θα ήταν καταπληκτική ιδέα, μαζί με την ΕΠΕΚΤΑΣΗ των λεωφορειολωρίδων, να επιτρέπεται, ίσως συγκεκριμένες ώρες, π.χ. τις ώρες αιχμής μόνο που γίνεται το μποτιλιάρισμα, η είσοδος σε αυτές οχημάτων με > 3 επιβάτες;;;

                                          ΕΣΤΩ και σε λίγες λεωφορειολωρίδες.

                                          Μία σκέψη είναι αυτή. Προβλήματα που έχει:

                                          1. Τα παρκαρισμένα και η έλλειψη αστυνόμευσης παραμένουν και στις υπάρχουσες λεωφορειολωρίδες, χωρίς 'HOVs' σε αυτές.

                                          2. Στις λεωφορειολωρίες της Αθήνας, τυπικά υπάρχουν συχνές στάσεις, οπότε αυτό θα προκαλούσε κομβούζιο στα αυτοκίνητα που ακολουθούν από πίσω. Αν και όχι τόσο πολύ, σε περιπτώσεις μποτιλιαρίσματος.

                                          3. Ελληνική νοοτροπία - τέτοια 'community projects' δεν ταιριάζουν με την ιδιοσυγκρασία πολλών νεοελλήνων, οπότε μπορεί και να αποτύχει.

                                          4. Δεν ενδιαφέρεται κανείς άλλος εκτός από εμάς και από ελάχιστες εξαιρέσεις, και ούτως ή άλλως μέχρι να σχεδιαστεί αυτό το πράγμα μέσα από την ελληνική γραφειοκρατεία θα περάσουν μερικά χρόνια. (Κάπου διάβασα ότι μπροστά από φανάρια / διαβάσεις θα φτιαχτούν επιτέλους χώροι αναμονής για τα μηχανάκια, πιλοτικά από το ΕΜΠ, για να περνάμε κι εμείς οι πεζοί σαν άνθρωποι.... πού είναι αυτά;;;)

                                          Αλλά σκεφτείτε τα οφέλη...

                                          Εγώ χαλαρά παίρνω άγνωστο κόσμο στο αυτοκίνητό μου, αν πάει Πειραιά -> Πανεπιστημιούπολη. Αρκεί να φτάνω πιο γρήγορα μέσω της HOV lane της Καλιρρόης 😉

                                          Αυτά τα ολίγα. 😄

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            avel last edited by

                                            Ο χρήστης catalyst έγραψε:
                                            Δεν υπάρχει τέτοια απόδειξη. Ο κόσμος κάνει ό,τι θεωρεί πιο βολικό. Αν χρειάζεται κανείς μισή ώρα με το λεωφορείο και μιάμιση ώρα με το ΙΧ, τότε θα γίνει ιδιαίτερα πρόθυμος να χρησιμοποιήσει τα ΜΜΜ.

                                            Σωστότατος (You hit the nail in the head που λένε).

                                            Πειραιάς -> Ιλίσια (Πανεπιστημιούπολη) με το αυτοκίνητο: 20' χωρίς κίνηση, 40' εώς 60' με κίνηση εώς μποτιλιάρισμα.

                                            Πειραιάς -> Ιλίσια (Πανεπιστημιούπολη) με συγκοινωνία είναι ολόκληρη ιστορία, αρχικά τρόλλεϋ (γιατί μένω Καμίνια :-/), τρένο + μετρό, και αλλαγή σε λεωφορείο. Ελάχιστος χρόνος 60'.

                                            Και το κόστος βενζίνης και εισιτηρίων, όπως το υπολόγισα χοντρικά, είναι το ίδιο. Και κάθομαι στο αμάξι μου και ακούω ραδιόφωνο χωρίς να στριμώχνομαι μυρίζοντας τον ιδρώτα του άλλου. 🙂 Μαντέψτε τι διαλέγω στην τελική!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 2 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr