-
[Ψιλοσεντόνι mode on]
Στα μέσα (άλλης μια) παρανοϊκής εργασιακά Παρασκευής, χτυπάει το κινητό μου. Στην άλλη άκρη ο αδελφός μου λέει: 'θα έχω ένα C-Crosser για ένα τριήμερο. Ενδιαφέρεσαι να πάμε να το πάρουμε και να το οδηγήσεις λίγο απόψε το βράδυ;'. Μένω για λίγο αποσβολωμένος (για το είδος του οχήματος), σκέφτομαι και τη γυναίκα μου που είναι στον 8ο μήνα και θα πρέπει να χειριστεί μόνη της το (φοβερό) 2χρονο γιο μας (σε ανάρρωση από αμυγδαλίτιδα, παρεμπιπτόντως...). Από την άλλη, σκέφτομαι πως το τελευταίο καινούριο αυτοκίνητο που οδήγησα είναι το ...δικό μου, οπότε μετά από τέσσερα χρόνια 'στέρησης' απαντάω πως είμαι μέσα για το βράδυ. Μελετάω λίγο στο Autobild τα τεχνικά και περιμένω να περάσει η ώρα...
Κατά τις 9 συναντιέμαι με τον αδελφό μου. 'Είναι ντήζελ μου είπαν', λέει και μένω 'παγωτό' !!
Περίμενα κανένα CVTοειδές φορτηγό και μου σκάει ...κανονικό, με τα κροταλίσματά του και τα όλα του ...
Το παρατηρώ εξωτερικά μέσα στο σκοτάδι: ένας σκούρος γκρι όγκος, με τα ξένον του (έκδοση Exclusive) και τους τεράστιους τροχούς του (και τα ...1750 κιλά βάρους του) με περίμενε να ρυθμίσω (ηλεκτρικά) το κάθισμα του οδηγού. Είχε πάνω του λίγο κάτω από 19.000 δημοσιογραφικά χιλιόμετρα, ο υπολογιστής ταξιδιού έδειχνε ...14,6 λίτρα μέση κατανάλωση ( ) και εγώ 'πάλευα' να εξοικειωθώ με τα χειριστήρια, μέσα στο σκοτάδι, παραπλεύρως της Ιεράς Οδού (αργότερα κατάλαβα, πως το φως της πλαφονιέρας ανάβει απλά πατώντας το ...ίδιο κι όχι τον μεσαίο διακόπτη). 'Γιαπωνέζικη' εργονομία, βρίσκω πώς να 'φορτώσω' τους Calla που είχα πάρει επί τούτου μαζί μου και βολεύω το τσαντάκι μου. Εξάρι χειροκίνητο, μικρότερο από το Clio μου τιμόνι με ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ, πρώτη και πάμε σε 2WD mode (και άμα μας πιάσουν με το ντήζελ, την 'κάτσαμε' !!)... Είμαι μόνος και το 'It dawned on me' ξεκινάει...
Αλλαγή σε δευτέρα πολιτισμένα και μ' ένα κλακ από το κιβώτιο, το κροτάλισμα του ντήζελ στο ρελαντί εξαφανίζεται, τρίτη (κλακ), 1500 στροφές και πίεση στο γκάζι πάνω από τη μέση. Η σχεδόν τριανταοκτάκιλη ( ) ΡΟΠΑΡΑ εμφανίζεται και χωρίς κόπο ή θόρυβο και φτάνω στη Σπύρου Πάτση πριν καλά-καλά το καταλάβω!!
Ξεκινάω από το φανάρι, στρίβω δεξιά για να διασχίσω την (επί δεκαετίες ...) άθλια άσφαλτο της Σπύρου Πάτση, για ναδω πώς θα περάσει: με μια λέξη 'Caterpillar'! Μόνο σε κάτι εγκάρσια (με στριμμένο τιμόνι) πίσω από την Κωνσταντινουπόλεως ήταν κάπως απότομο και άτσαλο, αλλά δε βαριέσαι, δεν είναι και το Kubota του θείου...
Χαμοστέρνας (από Πετράλωνα προς Καλλιθέα) έστριψε καλά, χωρίς ασάφειες και 'περίεργα'. Το οδηγώ λίγα χιλιόμετρα (και είναι και το πρώτο μου ντήζελ) και νομίζω πως τ' οδηγώ κανέναν μήνα. Πολύ φιλικό, με 'όσο πρέπει' φρένα, κινητήρα όπως τον θέλω (μέχρι 3.000 ΜΑΞΙΜΟΥΜ και τα έχεις κάνει ΟΛΑ) και τιμόνι (όπως προείπα) ιδανικό σε διάμετρο, θέση και αίσθηση.
Μπαίνουμε στα στενά της Καλλιθέας... Μεγάλη πλάκα (αν συνηθίσεις το πλάτος). Πας με τρίτη (ο μετρητής στιγμιαίας κατανάλωσης είναι λίγο γελοίος: μια ηλεκτρονική οριζόντια μπάρα, αντί για αριθμούς-παίζει να μην χρησιμοποιούσα σωστά και τις ενδείξεις. Πάντως κάτω από 10 λίτρα έδειχνε, αν ήσουν λίιιγο προσεκτικός και με cut-off μηδέν φυσικά...) και ...900 με 1000 στροφές και κινείσαι αεράτος και χωρίς θόρυβο (σε κατηφορική κλίση). Σε ανηφορική κλίση, απλά πατάς λίγο ακόμη το γκάζι (απαλά όμως, γιατί αλλιώς η στιγμιαία ξεπερνά τα 15 λίτρα...).
Πεντάλεπτη στάση. Παίζω λίγο με τα κουμπιά (είχα βρει το φως που έλεγα στην αρχή...), μηδενίζω τη μέση κατανάλωση (την είχα ρίξει κατά ...3 λίτρα), μελετάω λίγο τους χώρους, βγάζω και μια ρημαδοφωτογραφία του πίνακα οργάνων με το κινητό (για να έχω και ένα πειστήριο, έστω από το κόκκινο του στροφομέτρου, για το ...είδος του καυσίμου του συγκεκριμένου αυτοκινήτου). Πάμε μια τελευταία βόλτα μαζί με τον αδελφό μου. 'Κοίτα' του λέω: με δευτέρα σανιδώνω, ροπιάζει και ...ψαρεύει λίγο το ρημάδι από τις 2000 και κάτι! Πολύ περίεργη η λειτουργία του ντήζελ (θα μου πείτε: 'το Clio σου ρε κακομοίρη ούτε το 1/3 αυτής της ροπής δεν έχει βγάλει σ' αυτές τις στροφές, οπότε τι συγκρίνεις;' και θα ΄χετε και δίκιο)... Καπάκι τρίτη, μέσα στη ροπή πάλι και ...ντροπιαστικά πολλά τα χλμ. για αστικό δίκτυο (έστω και διπλής κατεύθυνσης). Παρ' όλες βέβαια τις 'μικροκαγκουριές' και την κίνηση στα στενά, μέσα από διπλοπαρκαρισμένα, η μέση κατανάλωση φτάνει (μετά το μηδένισμα) στα 11,3 λίτρα (λίγο παρακάτω έχω με το Clio και χωρίς καγκουριές ...).
Εντάξει σας κούρασα (και κουράστηκα και 'γω...).
**ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : ** Αν είχα 3-4 παιδιά, ζούσα στην επαρχία, ήθελα καλά και σώνει εγγύηση Citroen (αντί για Mitsubishi) και τα 40φεύγα ( ) χιλιάρικα δεν ήταν πρόβλημα, τότε μπορεί και να το έπαιρνα. Υπό τις παρούσες συνθήκες, μόνο ένα τσιπάκι στον 'εγκέφαλο' του Σουφλιά, που να λέει 'C4 Picasso HDi, C4 Picasso HDiiiiii.........' μας σώζει... -
Λοιπόν, ας γράψω κι εγώ τις εμπειρίες από την καινούρια μου MacLaren.
Ναι, εδώ και 3 περίπου μήνες παρέλαβα το τελευταίο μοντέλο της εταρείας. Ας αρχίσω με την εξωτερική εμφάνιση.
Κλασσικά για την Maclaren πρόκειται για ένα ελαφρύ σχέδιο, απλό και λειτουργικό, χωρίς πολλά φρου φρου και αρώματα, που στην ουσία δεν προσφέρουν τίποτε άλλο από περιττό βάρος και τίποτα στον σκοπό μας...
Περνώντας στον εσωτερικό χώρο τα πάντα παραμένουν όπως θα τα περίμενε κανείς. Η μοναδική θέση (ναι, για μονοθέσιο πρόκειται, τί νομίζατε... πήρα ότι πιο καθαρόαιμο...) είναι απολύτως εργονομική και ρυθίσιμη, έτσι ώστε να καλύπτει μεγάλη γκάμα σωματότυπων. Ο κινητήρας βρίσκεται στην πλάτη του επιβάτη, έτσι ώστε να μεγιστοποιείται η πρόσφυση και να προσφέρει ανόθευτη οδηγική αίσθηση (εξάλλου μέχρι στιγμής δεν υπάρχει Maclaren με κινητήρα εμπρός...).
Οδηγικά τώρα, το όχημα είναι μία αποκάλυψη. Όσοι δεν έχουν ξαναοδηγήσει τέτοιο όχημα θα εκπλαγούν από την ευκολία οδήγησης και τις άπειρες δυνατότητες που σου δίνει κατά την οδήγηση. Σχεδόν οποιαδήποτε μανούβρα είναι δυνατή, αρκεί να λάβει κανείς υπόψη το μόνο ουσιαστικό μειονέκτημα του, που είναι το υψηλό κέντρο βάρους που προκαλεί κάποια αστάθεια στις γρήγορες μανούβρες. Εκτός αυτού, ακόμα και εκτός δρόμου το μικρό βάρος, η καλή πρόσφυση από την τοποθέτηση του κινητήρα πίσω και η καλύ απόσταση από το έδαφος δίνουν σημαντικές δυνατότητες, πάντως πολύ περισσότερες απ' ότι νομίζει κανείς. Ακόμα και μεγάλα εμπόδια είναι εν τέλει παιχνιδάκι... Μόνο στην άμμο κολλάει, αλλά με ένα σετ κατάλληλων τροχών σίγουρα θα περάσει. Μία εκτός δρόμου Maclaren; Ιεροσυλία ίσως, αλλά γεγονός.
Πέραν αυτών η μοναδική αίσθηση οδήγησης χωρίς οροφή σε συνοδεύει παντού. Υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης ενός πολύ εργονομικού καλύματος που προστατεύει τον επιβάτη από τη βροχή, αλλά χαλάει η εμφάνιση. Συνήθως βέβαια χρησιμοποιείται σαν targa. Το μόνο ουσιαστικό παράπονο είναι η αεροδυναμική. Θα περίμενε κανείς βέβαια κάτι αντίθετο, ωστόσο οι ανάγκες που θα έπρεπε να καλύπτει το όχημα δεν αφήνουν και πολλές επιλογές στο σχεδιαστή... Μοιραία λοιπόν η αεροδυναμική περνάει σε δεύτερη μοίρα... Όχι ότι ενδιαφέρει πολλούς κατόχους, απλά το αναφέρω...
Το κόστος συντήρησης είναι ελάχιστο, καθώς από τη στιγμή της αγοράς δεν έχει ζητήσει τίποτα, ενώ η ποιότητα κατασκευής είναι καλή (αν και δεν σου γεμίζει το μάτι, εν τέλει τίποτα δεν τρίζει, τίποτα δεν σπάει), μόνο ο πίσω άξονας θέλει λίγο λάδι, λόγω της εκτός δρόμου χρήσης υποψιάζομαι...
Σίγουρα θα αναρωτιέστε ποια είναι αυτή η Maclaren. Το όνομα του μοντέλου δεν θα λέει τίποτα στους περισσότερους ...
Αλλά θα σας βοηθήσω με μία φωτογραφία.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Λοιπόν, ας γράψω κι εγώ τις εμπειρίες από την καινούρια μου MacLaren.Ναι, εδώ και 3 περίπου μήνες παρέλαβα το τελευταίο μοντέλο της εταρείας. Ας αρχίσω με την εξωτερική εμφάνιση.
Κλασσικά για την Maclaren πρόκειται για ένα ελαφρύ σχέδιο, απλό και λειτουργικό, χωρίς πολλά φρου φρου και αρώματα, που στην ουσία δεν προσφέρουν τίποτε άλλο από περιττό βάρος και τίποτα στον σκοπό μας...
Περνώντας στον εσωτερικό χώρο τα πάντα παραμένουν όπως θα τα περίμενε κανείς. Η μοναδική θέση (ναι, για μονοθέσιο πρόκειται, τί νομίζατε... πήρα ότι πιο καθαρόαιμο...) είναι απολύτως εργονομική και ρυθίσιμη, έτσι ώστε να καλύπτει μεγάλη γκάμα σωματότυπων. Ο κινητήρας βρίσκεται στην πλάτη του επιβάτη, έτσι ώστε να μεγιστοποιείται η πρόσφυση και να προσφέρει ανόθευτη οδηγική αίσθηση (εξάλλου μέχρι στιγμής δεν υπάρχει Maclaren με κινητήρα εμπρός...).
Οδηγικά τώρα, το όχημα είναι μία αποκάλυψη. Όσοι δεν έχουν ξαναοδηγήσει τέτοιο όχημα θα εκπλαγούν από την ευκολία οδήγησης και τις άπειρες δυνατότητες που σου δίνει κατά την οδήγηση. Σχεδόν οποιαδήποτε μανούβρα είναι δυνατή, αρκεί να λάβει κανείς υπόψη το μόνο ουσιαστικό μειονέκτημα του, που είναι το υψηλό κέντρο βάρους που προκαλεί κάποια αστάθεια στις γρήγορες μανούβρες. Εκτός αυτού, ακόμα και εκτός δρόμου το μικρό βάρος, η καλή πρόσφυση από την τοποθέτηση του κινητήρα πίσω και η καλύ απόσταση από το έδαφος δίνουν σημαντικές δυνατότητες, πάντως πολύ περισσότερες απ' ότι νομίζει κανείς. Ακόμα και μεγάλα εμπόδια είναι εν τέλει παιχνιδάκι... Μόνο στην άμμο κολλάει, αλλά με ένα σετ κατάλληλων τροχών σίγουρα θα περάσει. Μία εκτός δρόμου Maclaren; Ιεροσυλία ίσως, αλλά γεγονός.
Πέραν αυτών η μοναδική αίσθηση οδήγησης χωρίς οροφή σε συνοδεύει παντού. Υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης ενός πολύ εργονομικού καλύματος που προστατεύει τον επιβάτη από τη βροχή, αλλά χαλάει η εμφάνιση. Συνήθως βέβαια χρησιμοποιείται σαν targa. Το μόνο ουσιαστικό παράπονο είναι η αεροδυναμική. Θα περίμενε κανείς βέβαια κάτι αντίθετο, ωστόσο οι ανάγκες που θα έπρεπε να καλύπτει το όχημα δεν αφήνουν και πολλές επιλογές στο σχεδιαστή... Μοιραία λοιπόν η αεροδυναμική περνάει σε δεύτερη μοίρα... Όχι ότι ενδιαφέρει πολλούς κατόχους, απλά το αναφέρω...
Το κόστος συντήρησης είναι ελάχιστο, καθώς από τη στιγμή της αγοράς δεν έχει ζητήσει τίποτα, ενώ η ποιότητα κατασκευής είναι καλή (αν και δεν σου γεμίζει το μάτι, εν τέλει τίποτα δεν τρίζει, τίποτα δεν σπάει), μόνο ο πίσω άξονας θέλει λίγο λάδι, λόγω της εκτός δρόμου χρήσης υποψιάζομαι...
Σίγουρα θα αναρωτιέστε ποια είναι αυτή η Maclaren. Το όνομα του μοντέλου δεν θα λέει τίποτα στους περισσότερους ...
Αλλά θα σας βοηθήσω με μία φωτογραφία.
Έχει τό ίδιο φίλη και παραπονιέται ότι η ανάρτηση του οχήματος είναι πολύ σκληρή και αναρωτιέται μήπως πειράζει τον επιβάτη. Έχει και ένα άλλο καρότσι πολύ πιο μαλακό αλλά είναι τεράστιο σε διαστάσεις.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Εγώ οδηγούσα, στην Θησέως, με νορμάλ χιλιόμετρα, γύρω στα 50-60-70, την ανάρτηση γυρισμένη στο Ν και έπεσα σε μικρή λακούβα (απο αυτές που είναι για τα καπάκια της αποχέτευσης) και η ανάρτηση τερμάτισε. Ακούστηκε από το μπροστά μέρος της ανάρτησης ο ήχος που κάνουν όλες οι αναρτήσεις όταν τερματίζουν. Δεν ήταν ελαφρύς ήχος, ήταν ένα βαρβάτο γκντουπ το οποίο βέβαια το ένιωσα και στο τιμόνι βεβαίως.Ο όρος του 'τερματισμού' είναι πιο δόκιμος όταν μιλάμε για συμπίεση, όπου το αμορτισέρ εξαντλεί τη διαδρομή του χτυπώντας στο bump stop. Σε αυτή την περίπτωση η ανάρτηση παύει πλέον να δουλεύει, με τις ανάλογες συνέπειες. Τώρα, ο ήχος που άκουσες προερχόταν κατά πάσα πιθανότητα από τον τροχό, καθότι μου φαίνεται απίθανο καταρχάς να έφτασε η ανάρτηση στην μέγιστη έκτασή της από μια μικρή λακούβα, όπως λες. Τι τροχούς φορούσε;
Μεγάλες, βαριές ζάντες και χαμηλό προφίλ δεν τα πάνε ποτέ καλά με τις απότομες κοφτερές εσόχες... -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Έχει τό ίδιο φίλη και παραπονιέται ότι η ανάρτηση του οχήματος είναι πολύ σκληρή και αναρωτιέται μήπως πειράζει τον επιβάτη. Έχει και ένα άλλο καρότσι πολύ πιο μαλακό αλλά είναι τεράστιο σε διαστάσεις.Κοίτα, στην περίπτωσή μας ο επιβάτης ποτέ δεν έχει εκφράσει παράπονα, αντιθέτως πρέπει να βρίσκει την εμπειρία ιδιαιτέρως χαλαρωτική. Σε αυτό σίγουρα βοηθάει η μαλακή επένδυση της θέσης, ενώ τείνω να πιστεύω ότι το μικρό βάρος βοηθάει εν τέλει στην άνεση του επιβάτη.
Σε ότι αφορά την οδήγηση βέβαια, η σύγκριση με οτιδήποτε άλλο έκανα test drive ήταν αποκαλυπτική. Όπως λένε και οι Άγγλοι light is right και αυτό επιβεβαιώνεται σε κάθε βόλτα.
Εν τέλει, καταλήγει στο τι ψάχνει κανείς... Ζητάει ένα compact όχημα με χαμηλο βάρος για να κινείται απροβλημάτιστα και με χαμηλή κατανάλωση ενέργειας, υπερπηδώντας κάθε εμπόδιο χωρίς πρόβλημα, ή ένα μεγάλο και βαρύ όχημα που ενδεχομένως να δίνει μεγαλύτερο κύρος στον ιδιοκτήτη, ωστόσο στην οδήγηση (ιδίως στην πόλη και στους επιτόπιους ελιγμούς και εκτός δρόμου) μπορεί να αποδειχθεί λιγότερο ευκίνητο - πρακτικό;;; Όλα είναι θέμα επιλογών και σε προσωπικό επίπεδο επιλέξαμε την compact και σπορ λύση, συνειδητά αποδεχόμενοι όσα πλην μπορεί να συνεπάγεται αυτή!
-
@: leonp
.. να συμπληρώσω ότι η MacLaren έχει τρομερή αντιπροσωπεία και εξυπηρέτηση στην ελλάδα..
Μια κουκούλα ζήτησα επειδή η παλιά την στράβωσα οπότε η ζουζούνα ταξίδευε ... cabrio και μου την φέρανε αμέσως και μάλιστα χωρίς κόστος.... -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Λοιπόν, ας γράψω κι εγώ τις εμπειρίες από την καινούρια μου MacLaren. :Εχω ακριβως το ιδιο για την κορη μου...!
ΤΣΑΜΠΑ!
319€+τελη ταξινομησης... -
Ο χρήστης vaggman έγραψε:
Λοιπόν, ας γράψω κι εγώ τις εμπειρίες από την καινούρια μου MacLaren. :
Εχω ακριβως το ιδιο για την κορη μου...!
ΤΣΑΜΠΑ!
319€+τελη ταξινομησης...Εγώ το πήρα σε προφορά... 300 με όλα μέσα και δώρο το air condition...
-
-
τη νοίκιασες?
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Καλησπέρα,Για την εμπειρία και μόνο το Σαβ/κο που μα πέρασε έκανα βόλτες με αυτό:
Ε, καλό ήταν απλά κοπανούσε αρκετά και έκανε πολύ θόρυβο βρε....
ΥΓ: Οι φωτό είνα μπροστά στο θρυλικό γήπεδο της Borussia Mönchengladbach
...τυχερε!εγω οδηγησα audi a6 allroad 4.2 fsi quattro tiptronic...TΕΡΑΣ...
-
To ΣΚ είχα την χαρά να κάνω τον φορτηγατζή με ένα τέτοιο σε άσπρο χρώμα.
Ξεκινώ από το φοβερά εξοπλισμένο εσωτερικό με στάνταρ εξαερισμό και χειροκίνητα παράθυρα και στις 2 πόρτες
Κάθισμα ρυθμιζόμενο καθ'υψος ομοίως και τιμόνι. Μοτέρ δίλιτρο diesel με 90 ολόκληρα άλογα, θεόκοντο κιβώτιο στις 2 πρώτες σχέσεις για εντυπωσιακές επιδόσεις απο φανάρι σε φανάρι και για να μπορείτε να πηγαίνετε προφυλακτήρες τον μπροστινό σας στην πολη, κάτι που γίνεται αρκετά εύκολα χάρη στην ψηλή (πανοραμική αν επιλέξετε όπως εγώ να σηκώσετε και το κάθισμα λίγο πιο ψηλά από το κανονικό ) θέση οδήγησης που σας επιτρέπει να βλέπετε χιλιόμετρα μακριά.
Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από σκληρά πλαστικά (sic) με μέτρια συναρμογή που δείχνουν όμως αρκετά ανθεκτικά. Βέβαια με 13000χλμ και ήδη κάποια πραγματάκια τρίζανε ενώ θόρυβοι ( τριγμοί ) ακουγονται ενίοτε και από την πίσω ανάρτηση ( αυτό το έχω παρατηρήσει και σε 2 λεωφορειάκια Traffic στα οποία έχω μπεί ως επιβάτης ) σε χαμηλές ταχύτητες.
Οδηγικά το εν λόγω βανάκι εντυπωσιάζει με το κοφτερό τιμόνι του το οποίο είναι και αρκετά βαρύ αλλά με μηδενική αίσθηση παρόλα αυτά στο δρόμο δείχνει να πηγαίνει πολύ καλά. Εντάξει γέρνει πολύ και στο όριο είναι εκνευριστικά υποστροφικό αλλά εγώ το διασκέδασα πάρα πολύ. Το μοτέρ είναι νεκρό μέχρι περίπου τις 1800 στροφές μετά όμως φουσκώνει αρκετά η τουρμπίνα και αρχίζει να επιταχύνει αρκετά γρήγορα ( είπαμε κοντό κιβώτιο ) μέχρι τις 4000 στροφές οπου τα πάντα σχεδόν νεκρώνουν και πάλι. Η ανάρτηση είναι άνετη ( τουλάχιστον στους γαλλικούς δρόμους ) δεν ισχύει όμως το ίδιο και για την ηχομόνωση η οποία απλά δεν υπάρχει. Ακούς τον θόρυβο από τον δρόμο αφιλτράριστο ενώ πάνω κάτω το ίδιο συμβαίνει και με τον κινητήρα που κάνει αρκετά αισθητή την παρουσία του, όπως και η τουρμπίνα ο ήχος της οποίας είναι βέβαια ευπρόσδεκτος και αρκετά πορωτικός για να σε παρασύρει να κάνεις το 0-100 σε 19 δευτερόλεπτα που υπόσχεται ο κατασκευαστής Και μιας και πιάσαμε τους θορύβους θα περάσουμε στους αεροδυναμικούς οι οποίοι μέχρι τα 80 καλύπτονται από τους υπόλοιπους και πάνω από τα 100 φτάνουν στα ίδια πάνω κάτω επίπεδα με τους υπόλοιπους. Προέρχονται κυρίως από τους καθρέπτες ενώ σίγουρα στην περίπτωση μου ήταν πιο έντονοι λόγω της υπερυψωμένης οροφής.
Για να πώ την αλήθεια...στεναχωρέθηκα όταν έδωσα πίσω τα κλειδιά του αφού πραγματικά απόλαυσα τα 60 περίπου χιλιόμετρα που έκανα μαζί του -
Ο χρήστης travelman έγραψε:
τη νοίκιασες?Ναι, τσουχτερή τιμή βέβαια.....
-
Ο μετατροπέας ροπής έχει ένα ΜΕΓΑΛΟ θέμα με την κατανάλωση. Γι'αυτό και τα ημιαυτόματα, είναι το μέλλον: είναι οικονομικά όσο τα χειροκίνητα.
Εγώ που θέλω σαν τρελός αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο, θα τα...ακουμπήσω μόνο για ημιαυτόματο, διαφορετικά, θα με πηδ ξει στην κατανάλωση!
-
Bασικά στο 'αυτόματο' είναι πιο οικονομικά από τα χειροκίνητα, θεωρητικά πάντα
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Ο μετατροπέας ροπής έχει ένα ΜΕΓΑΛΟ θέμα με την κατανάλωση. Γι'αυτό και τα ημιαυτόματα, είναι το μέλλον: είναι οικονομικά όσο τα χειροκίνητα.
Εγώ που θέλω σαν τρελός αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο, θα τα...ακουμπήσω μόνο για ημιαυτόματο, διαφορετικά, θα με πηδ ξει στην κατανάλωση!
Ρε SV2, μην τα πετας αυτα ετσι και μας μεινει ο HF στον τοπο...
-
Eγώ πάω στοίχημα πως με το 1,25 σου καις περισσότερα.
-
volvo V50 1.8 Sum (test drive)
+ποιότητα καμπίνας
+ποιότητα δέρματος
+εργονομία
+κλιματισμός
+εξοπλισμός
+xenon
+ανάρτηση, πολύ καλή ανάμεσα στον έλεγχο του αυτοκινήτου και της άνεσης
+επιλογέας θετικότατος, με ένα μικρο δισταγμό στις αλλαγές στον κόφτη
+ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση
+τιμόνι περίπου focus
+εκπτώσεις λόγω έκθεσης 2008
+σταθερότητα στα 160+ χαω-μοτέρ που κάνει θόρυβο ψηλά (πολύ λιγότερο από το 106 )
-ορατότητα πίσω
-περίεργη μάσκα μπροστά
-επιδόσειςγενικά μου άρεσε , το Τ5 πρέπει να είναι λουκούμι !!!!!
-
Fiat Bravo 1.6 diesel 120hp για κανα μεσάωρο σε επαρχιακό δρόμο στην Γερμανία.Λεπτομέρειες πολλες δεν θα αναφέρω : Όμορφο εσωτερικό ,κάπως στενή θέση οδηγού ,τιμόνι σχετικά ελαφρύ και όχι τόσο πληροφοριακό.Σε σχέση με το παλαιότερο stilo ,δείχνει λιγότερο στιβαρό στις χαμηλές ταχύτητες ,σφίγγει όμως όσο τα χλμ ανεβαίνουν.Αυτό όμως που πραγματικά με άφησε άναυδο ήταν το μοτέρ.Αδυνατούσα να πιστέψω ότι το μοτέρ άυτό είναι μόνο 120 ίπποι.Απο 2η σχέση και μετά όποτε βύθιζα το πεντάλ κολλούσα κυριολεκτικά στο κάθισμα.Ακόμα και με 5η η ροπή ήταν εντυπωσιακή και 200ριζε για πλάκα.Μπορώ να πω πως είναι ένα αρκετά διασκεδαστικό αυτοκίνητο άμα πάιζεις με την ροπή του αφου αποδίδει 30 κιλά στις 1500rpm!.Σε σχέση με το 150αρι που έιχα τεστάρει πέρσι, μου φάνηκε δυνατότερο.
-
Seat Leon 1.8tsi sportup ...50κλμ test drive
- κινητήρας. τραβάει παντού και οι προσπεράσεις είναι παιχνιδάκι
- χώροι
- κατευθιντικότητα
- όμορφο σε άσπρο με καλόγουστες ζάντες
- δεν φαίνεται το βάρος του 1300kg
- σφύριγμα turbo !!!
±τιμόνι καλή αίσθηση, αλλά τι κι αν ρυθμιζόταν μεσα / έξω πάνω κάτω .. δυσκολεύτηκα να
βρω την θέση μου
±φρένα, καλή ρυθμισιμότητα, μέτρια αποτελεσματικότητα- κοπανάει πολύ, περισσότερο από το αντίστοιχο Α3, με τις σκληρές αναρτήσεις και τα 225/45/17
- μέτριος επιλογέας, μια ξεχαρβαλωμένη αίσθηση είχα
- κακής ποιότητας πλαστικά παντού
γενικά ήταν ότι πιο κοντινό έχω οδηγήσει τελευταία σε σχέση με το 106, αλλά μόνο και μόνο
λόγο άνεσης απορρίπτεται
Οδήγησα....