-
Είναι πολλά τα άλογα G60...
TSI 140 έχω μωρέ αλλά την πρώτη την αφήνει όλη κάτω.
Καλά, προφανώς και ο λόγος δεν ήταν αυτός αλλά το ότι είχα αναμένο λαμπάκι βενζίνης και έτρεμε το φυλλοκάρδι μου να φτάσω σπίτι -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Είναι πολλά τα άλογα G60...TSI 140 έχω μωρέ αλλά την πρώτη την αφήνει όλη κάτω.
Καλά, προφανώς και ο λόγος δεν ήταν αυτός αλλά το ότι είχα αναμένο λαμπάκι βενζίνης και έτρεμε το φυλλοκάρδι μου να φτάσω σπίτιΠρέπει να οδηγήσεις ένα G60
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Tα Golf III GTI τι κινητήρα/ιπποδύναμη έχουν;
Ένα ψόφιο δίλιτρο αν θυμάμαι καλά....
Με 115 άλογα;Μόνο τα πρώτα πρώτα ήταν έτσι μετά έγιναν 150άλογα όπως λέει ο Μάκης.
Πάντως το ΙΙΙ τα πρώτα του χρόνια είχε μερικούς τραγικούς κινητήρες.
1400 60 άλογα
1600 75
1800 90
2000 115.Μετά ήρθε το Gti με 150 και το GT 1600 με 102...
-
Τέσσερις μήνες τώρα με το Golf V 1.4 FSI.
Άνετο είναι, με ωραία ποιότητα κύλισης και ήσυχο. Καίει λίγο (500κμ βγάζει το ρεζερβουάρ) αλλά δε πάει βήμα .
Άκρως ενοχλητικό είναι το ηλεκτρονικό γκάζι ...το οποίο έχει ένα ΤΟΣΟ μεγάλο κενό...που μοιάζει λες και έχουν κολλήσει τα Vista και περνάνε 5 δευτερόλεπτα να ξεκολλήσουν.
Σπαστικό επίσης είναι το γεγονός ότι είναι 5θυρο (company policy) και η μεσαία κολώνα του συνοδηγού είναι σε τέτοιο σημείο ώστε δυσκολεύομαι να δω από ΣΤΟΠ αν έρχεται κάποιος γιατί είναι ΑΚΡΙΒΩΣ επάνω σε αυτό το σημείο.
Το τιμόνι είναι κάπως άθλιο, χωρίς αίσθηση και ελαφρύ, το ASR (αντι-σπιν) μπαίνει πολύ εύκολα (22Κ κμ έχει, παίζει να έχουν θέμα και τα λάστιχα) και τα φρένα είναι ικανοποιητικά.
Στις λακούβες πάντως δε καταλαβαίνει τίποτα (σε σχέση με την 1 ας πούμε) και το A/C είναι πολύ δυνατό.
-
Παράξενο να σου καίει τόσο πολύ, εδώ 500km με ένα ρεζερβουάρ βγάζει το δικό μου
Όσο για την άνεση δοκίμασε Golf με δυνατότερο κινητήρα -> σκληρότερη ανάρτηση να δεις για πότε πάει περίπατο
-
Α μην το λες, με τόση έλλειψη ροπής και δύναμης, δεν θα μου φαινόταν καθόλου περίεργο σε νορμάλ συνθήκες ο Νίκος να πατάει βαθύτερα το πεντάλ.
-
Πράγματι, άσε που πρέπει να είναι slow-mo εμπειρία η οδήγηση ενός αυτοκινήτου 1400 κιλών με 90 ίππους
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Α μην το λες, με τόση έλλειψη ροπής και δύναμης, δεν θα μου φαινόταν καθόλου περίεργο σε νορμάλ συνθήκες ο Νίκος να πατάει βαθύτερα το πεντάλ.Ουουου...καλά είσαι...του δίνω και καταλαβαίνει, αφού δε πάει βήμα το ξεζουμίζω
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Tα Golf III GTI τι κινητήρα/ιπποδύναμη έχουν;
150 2L/16v
Μολις πρωτοπαρουσιαστηκε το Golf III GTi ειχε 115 ιππους (8v) και η VW ειχε φαει τρελο κραξιμο.
Αργοτερα παρουσιαστηκε το 16v με 150 το οποιο βελτιωσε καπως την κατασταση. -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Τέσσερις μήνες τώρα με το Golf V 1.4 FSI.Άνετο είναι, με ωραία ποιότητα κύλισης και ήσυχο. Καίει λίγο (500κμ βγάζει το ρεζερβουάρ) αλλά δε πάει βήμα .
Ε όχι και καίει λίγο 500κμ με 55 λιτρα!! Εμενα το tsi βγαζει παντα 700-730 χλμ!
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Τέσσερις μήνες τώρα με το Golf V 1.4 FSI.
Άνετο είναι, με ωραία ποιότητα κύλισης και ήσυχο. Καίει λίγο (500κμ βγάζει το ρεζερβουάρ) αλλά δε πάει βήμα .
Ε όχι και καίει λίγο 500κμ με 55 λιτρα!! Εμενα το tsi βγαζει παντα 700-730 χλμ!
dsg εχεις?
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Τέσσερις μήνες τώρα με το Golf V 1.4 FSI.
Άνετο είναι, με ωραία ποιότητα κύλισης και ήσυχο. Καίει λίγο (500κμ βγάζει το ρεζερβουάρ) αλλά δε πάει βήμα .
Ε όχι και καίει λίγο 500κμ με 55 λιτρα!! Εμενα το tsi βγαζει παντα 700-730 χλμ!
dsg εχεις?
Οχι, μηχανικο κιβωτιο. Εχω το tsi 122. Κανω βεβαια τα περισσοτερα χλμ εκτος πολης, αλλα πλεον κανω και αρκετα στη πολη (παλιοτερα το 90% ηταν σε εθνικη και αυτοκινητοδρομο). Ο μεσος ορος καταναλωσης ειναι 7,6λιτρα/100χλμ.
-
Είναι αλήθεια πως το μοτέρ 122 έχει εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση σε ανοιχτό δρόμο αλλά και στην πόλη τα πάει πάρα πολύ καλά. Φίλος με Leon με αυτό το μοτέρ έκανε Αθήνα-Εύβοια, διαδρομές εκεί και επιστροφή με σχεδόν ένα ντεπόζιτο 55 λίτρων, βγάζοντας 730χλμ
Αντιθέτως το 140 τσιμπάει κανά λίτρο παραπάνω εύκολα
Και πάλι όμως οι καταναλώσεις είναι σε πολύ καλό επίπεδο, όταν ο 120άρης της Fiat καίει παραπάνω κι απ το 140 σε συνθήκες πόλης -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Είναι αλήθεια πως το μοτέρ 122 έχει εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση σε ανοιχτό δρόμο αλλά και στην πόλη τα πάει πάρα πολύ καλά. Φίλος με Leon με αυτό το μοτέρ έκανε Αθήνα-Εύβοια, διαδρομές εκεί και επιστροφή με σχεδόν ένα ντεπόζιτο 55 λίτρων, βγάζοντας 730χλμ
Αντιθέτως το 140 τσιμπάει κανά λίτρο παραπάνω εύκολα
Και πάλι όμως οι καταναλώσεις είναι σε πολύ καλό επίπεδο, όταν ο 120άρης της Fiat καίει παραπάνω κι απ το 140 σε συνθήκες πόληςΕ εννοειται...δν αμφισβητω απλα σκεφτομαι για dsg κ ηθελα να τεκμηριωσω την οικονομια καυσιμου...Αθηνα-Ευβοια...φοιτητης?
-
Φοιτητής, ναι
Το DSG πάντα εμφανίζει χαμηλότερες καταναλώσεις από το χειροκίνητο γιατί στο D (απλό mode καθημερινής χρήσης) αλλάζει σφαίρα τις ταχύτητες και βρίσκεσαι με 5η και 1500 στροφές πριν καν το καταλάβεις, ενώ όταν θες να επιταχύνεις από εκεί σου κατεβάζει άμεσα ταχύτητα. Κάτι που ο μέσος οδηγός προφανώς δεν θα κάνει εύκολα, αφού θα μείνει στις 2000+ στροφές για να αποφύγει την αλλαγή ταχύτητας πριν χρειαστεί να επιταχύνει. Έτσι το DSG έχει συνήθως μισό λίτρο μικρότερη κατανάλωση, ειδικά σε πόλη και D mode με το 7άρι μπορεί να είναι ακόμα καλύτερη η κατανάλωση. Βέβαια προφανώς δεν περιμένεις να αποσβέσεις τα δεν-ξέρω-κι-εγώ-πόσα ευρώ του DSG από την οικονομία στην κατανάλωση Αλλά είναι τόσο εύχρηστο και γρήγορο που ακόμα κι αν έκαιγε το ίδιο ή και παραπάνω, πάλι θα τα άξιζε τα λεφτά του -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Φοιτητής, ναι
Το DSG πάντα εμφανίζει χαμηλότερες καταναλώσεις από το χειροκίνητο γιατί στο D (απλό mode καθημερινής χρήσης) αλλάζει σφαίρα τις ταχύτητες και βρίσκεσαι με 5η και 1500 στροφές πριν καν το καταλάβεις, ενώ όταν θες να επιταχύνεις από εκεί σου κατεβάζει άμεσα ταχύτητα. Κάτι που ο μέσος οδηγός προφανώς δεν θα κάνει εύκολα, αφού θα μείνει στις 2000+ στροφές για να αποφύγει την αλλαγή ταχύτητας πριν χρειαστεί να επιταχύνει. Έτσι το DSG έχει συνήθως μισό λίτρο μικρότερη κατανάλωση, ειδικά σε πόλη και D mode με το 7άρι μπορεί να είναι ακόμα καλύτερη η κατανάλωση. Βέβαια προφανώς δεν περιμένεις να αποσβέσεις τα δεν-ξέρω-κι-εγώ-πόσα ευρώ του DSG από την οικονομία στην κατανάλωση Αλλά είναι τόσο εύχρηστο και γρήγορο που ακόμα κι αν έκαιγε το ίδιο ή και παραπάνω, πάλι θα τα άξιζε τα λεφτά τουΟχι.Η αληθεια ειναι οτι με νοιαζει πιο πολυ η ευχαριστηση!θα δω...και εγω φοιτητης ειμαι εκει... Σε ευχαριστω για τις πληροφοριες!
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Είναι αλήθεια πως το μοτέρ 122 έχει εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση σε ανοιχτό δρόμο αλλά και στην πόλη τα πάει πάρα πολύ καλά. Φίλος με Leon με αυτό το μοτέρ έκανε Αθήνα-Εύβοια, διαδρομές εκεί και επιστροφή με σχεδόν ένα ντεπόζιτο 55 λίτρων, βγάζοντας 730χλμ
Αντιθέτως το 140 τσιμπάει κανά λίτρο παραπάνω εύκολα
Και πάλι όμως οι καταναλώσεις είναι σε πολύ καλό επίπεδο, όταν ο 120άρης της Fiat καίει παραπάνω κι απ το 140 σε συνθήκες πόληςΕ εννοειται...δν αμφισβητω απλα σκεφτομαι για dsg κ ηθελα να τεκμηριωσω την οικονομια καυσιμου...Αθηνα-Ευβοια...φοιτητης?
είχα ένα golf III που του έβαζα λάδια και του άλλαζα τις βενζίνες!
τα καινούρια είναι καλύτερα και οι μηχανικοί πολύ εκπαιδευμένοι, δε θα χεις πρόβλημα! -
Ο χρήστης hennahito έγραψε:
Είναι αλήθεια πως το μοτέρ 122 έχει εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση σε ανοιχτό δρόμο αλλά και στην πόλη τα πάει πάρα πολύ καλά. Φίλος με Leon με αυτό το μοτέρ έκανε Αθήνα-Εύβοια, διαδρομές εκεί και επιστροφή με σχεδόν ένα ντεπόζιτο 55 λίτρων, βγάζοντας 730χλμ
Αντιθέτως το 140 τσιμπάει κανά λίτρο παραπάνω εύκολα
Και πάλι όμως οι καταναλώσεις είναι σε πολύ καλό επίπεδο, όταν ο 120άρης της Fiat καίει παραπάνω κι απ το 140 σε συνθήκες πόληςΕ εννοειται...δν αμφισβητω απλα σκεφτομαι για dsg κ ηθελα να τεκμηριωσω την οικονομια καυσιμου...Αθηνα-Ευβοια...φοιτητης?
είχα ένα golf III που του έβαζα λάδια και του άλλαζα τις βενζίνες!
τα καινούρια είναι καλύτερα και οι μηχανικοί πολύ εκπαιδευμένοι, δε θα χεις πρόβλημα!Σε ευχαριστω!Εχω και εγω ηδη ενα VW polo του 01' και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος...ευτυχως..φτου να μη το ματιασω
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Τέσσερις μήνες τώρα με το Golf V 1.4 FSI.
Άνετο είναι, με ωραία ποιότητα κύλισης και ήσυχο. Καίει λίγο (500κμ βγάζει το ρεζερβουάρ) αλλά δε πάει βήμα .
Ε όχι και καίει λίγο 500κμ με 55 λιτρα!! Εμενα το tsi βγαζει παντα 700-730 χλμ!
Έχουμε εντελώς διαφορετικό μοτέρ και το 1.4 FSI είναι λογικό να καίει. Πάντως επαναλαμβάνω ότι μια χαρά βλέπω τη κατανάλωσή του.
-
Φιλος μου με ΕΟS 2,0 fsi με τα 150 θελει να παρει κανενα αλογο!
Ξερει κανεις για βελτιωση του 2,0 fsi?
Ευχαριστω
VW FORUM