Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 110
    • 111
    • 112
    • 113
    • 114
    • 376
    • 377
    • 112 / 377
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    86
    7531
    69671
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      neos last edited by

      Είναι πολλά τα άλογα G60...

      TSI 140 έχω μωρέ αλλά την πρώτη την αφήνει όλη κάτω.
      Καλά, προφανώς και ο λόγος δεν ήταν αυτός αλλά το ότι είχα αναμένο λαμπάκι βενζίνης και έτρεμε το φυλλοκάρδι μου να φτάσω σπίτι

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        g60 last edited by

        Ο χρήστης Neos έγραψε:
        Είναι πολλά τα άλογα G60...

        TSI 140 έχω μωρέ αλλά την πρώτη την αφήνει όλη κάτω.
        Καλά, προφανώς και ο λόγος δεν ήταν αυτός αλλά το ότι είχα αναμένο λαμπάκι βενζίνης και έτρεμε το φυλλοκάρδι μου να φτάσω σπίτι

        Πρέπει να οδηγήσεις ένα G60

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          meco last edited by

          Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

          Tα Golf III GTI τι κινητήρα/ιπποδύναμη έχουν;

          Ένα ψόφιο δίλιτρο αν θυμάμαι καλά....
          Με 115 άλογα;

          Μόνο τα πρώτα πρώτα ήταν έτσι μετά έγιναν 150άλογα όπως λέει ο Μάκης.
          Πάντως το ΙΙΙ τα πρώτα του χρόνια είχε μερικούς τραγικούς κινητήρες.
          1400 60 άλογα
          1600 75
          1800 90
          2000 115.

          Μετά ήρθε το Gti με 150 και το GT 1600 με 102...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos last edited by

            Τέσσερις μήνες τώρα με το Golf V 1.4 FSI.

            Άνετο είναι, με ωραία ποιότητα κύλισης και ήσυχο. Καίει λίγο (500κμ βγάζει το ρεζερβουάρ) αλλά δε πάει βήμα .

            Άκρως ενοχλητικό είναι το ηλεκτρονικό γκάζι ...το οποίο έχει ένα ΤΟΣΟ μεγάλο κενό...που μοιάζει λες και έχουν κολλήσει τα Vista και περνάνε 5 δευτερόλεπτα να ξεκολλήσουν.

            Σπαστικό επίσης είναι το γεγονός ότι είναι 5θυρο (company policy) και η μεσαία κολώνα του συνοδηγού είναι σε τέτοιο σημείο ώστε δυσκολεύομαι να δω από ΣΤΟΠ αν έρχεται κάποιος γιατί είναι ΑΚΡΙΒΩΣ επάνω σε αυτό το σημείο.

            Το τιμόνι είναι κάπως άθλιο, χωρίς αίσθηση και ελαφρύ, το ASR (αντι-σπιν) μπαίνει πολύ εύκολα (22Κ κμ έχει, παίζει να έχουν θέμα και τα λάστιχα) και τα φρένα είναι ικανοποιητικά.

            Στις λακούβες πάντως δε καταλαβαίνει τίποτα (σε σχέση με την 1 ας πούμε) και το A/C είναι πολύ δυνατό.

            Nikos @ YouTube

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              neos last edited by

              Παράξενο να σου καίει τόσο πολύ, εδώ 500km με ένα ρεζερβουάρ βγάζει το δικό μου

              Όσο για την άνεση δοκίμασε Golf με δυνατότερο κινητήρα -> σκληρότερη ανάρτηση να δεις για πότε πάει περίπατο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Α μην το λες, με τόση έλλειψη ροπής και δύναμης, δεν θα μου φαινόταν καθόλου περίεργο σε νορμάλ συνθήκες ο Νίκος να πατάει βαθύτερα το πεντάλ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  neos last edited by

                  Πράγματι, άσε που πρέπει να είναι slow-mo εμπειρία η οδήγηση ενός αυτοκινήτου 1400 κιλών με 90 ίππους

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos last edited by

                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                    Α μην το λες, με τόση έλλειψη ροπής και δύναμης, δεν θα μου φαινόταν καθόλου περίεργο σε νορμάλ συνθήκες ο Νίκος να πατάει βαθύτερα το πεντάλ.

                    Ουουου...καλά είσαι...του δίνω και καταλαβαίνει, αφού δε πάει βήμα το ξεζουμίζω

                    Nikos @ YouTube

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostis20 last edited by

                      Ο χρήστης G60 έγραψε:

                      Tα Golf III GTI τι κινητήρα/ιπποδύναμη έχουν;

                      150 2L/16v

                      Μολις πρωτοπαρουσιαστηκε το Golf III GTi ειχε 115 ιππους (8v) και η VW ειχε φαει τρελο κραξιμο.
                      Αργοτερα παρουσιαστηκε το 16v με 150 το οποιο βελτιωσε καπως την κατασταση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nrg_polini last edited by

                        Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                        Τέσσερις μήνες τώρα με το Golf V 1.4 FSI.

                        Άνετο είναι, με ωραία ποιότητα κύλισης και ήσυχο. Καίει λίγο (500κμ βγάζει το ρεζερβουάρ) αλλά δε πάει βήμα .

                        Ε όχι και καίει λίγο 500κμ με 55 λιτρα!! Εμενα το tsi βγαζει παντα 700-730 χλμ!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jntaras last edited by

                          Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:

                          Τέσσερις μήνες τώρα με το Golf V 1.4 FSI.

                          Άνετο είναι, με ωραία ποιότητα κύλισης και ήσυχο. Καίει λίγο (500κμ βγάζει το ρεζερβουάρ) αλλά δε πάει βήμα .

                          Ε όχι και καίει λίγο 500κμ με 55 λιτρα!! Εμενα το tsi βγαζει παντα 700-730 χλμ!

                          dsg εχεις?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nrg_polini last edited by

                            Ο χρήστης jntaras έγραψε:

                            Τέσσερις μήνες τώρα με το Golf V 1.4 FSI.

                            Άνετο είναι, με ωραία ποιότητα κύλισης και ήσυχο. Καίει λίγο (500κμ βγάζει το ρεζερβουάρ) αλλά δε πάει βήμα .

                            Ε όχι και καίει λίγο 500κμ με 55 λιτρα!! Εμενα το tsi βγαζει παντα 700-730 χλμ!

                            dsg εχεις?

                            Οχι, μηχανικο κιβωτιο. Εχω το tsi 122. Κανω βεβαια τα περισσοτερα χλμ εκτος πολης, αλλα πλεον κανω και αρκετα στη πολη (παλιοτερα το 90% ηταν σε εθνικη και αυτοκινητοδρομο). Ο μεσος ορος καταναλωσης ειναι 7,6λιτρα/100χλμ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              neos last edited by

                              Είναι αλήθεια πως το μοτέρ 122 έχει εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση σε ανοιχτό δρόμο αλλά και στην πόλη τα πάει πάρα πολύ καλά. Φίλος με Leon με αυτό το μοτέρ έκανε Αθήνα-Εύβοια, διαδρομές εκεί και επιστροφή με σχεδόν ένα ντεπόζιτο 55 λίτρων, βγάζοντας 730χλμ
                              Αντιθέτως το 140 τσιμπάει κανά λίτρο παραπάνω εύκολα
                              Και πάλι όμως οι καταναλώσεις είναι σε πολύ καλό επίπεδο, όταν ο 120άρης της Fiat καίει παραπάνω κι απ το 140 σε συνθήκες πόλης

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jntaras last edited by

                                Ο χρήστης Neos έγραψε:
                                Είναι αλήθεια πως το μοτέρ 122 έχει εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση σε ανοιχτό δρόμο αλλά και στην πόλη τα πάει πάρα πολύ καλά. Φίλος με Leon με αυτό το μοτέρ έκανε Αθήνα-Εύβοια, διαδρομές εκεί και επιστροφή με σχεδόν ένα ντεπόζιτο 55 λίτρων, βγάζοντας 730χλμ
                                Αντιθέτως το 140 τσιμπάει κανά λίτρο παραπάνω εύκολα
                                Και πάλι όμως οι καταναλώσεις είναι σε πολύ καλό επίπεδο, όταν ο 120άρης της Fiat καίει παραπάνω κι απ το 140 σε συνθήκες πόλης

                                Ε εννοειται...δν αμφισβητω απλα σκεφτομαι για dsg κ ηθελα να τεκμηριωσω την οικονομια καυσιμου...Αθηνα-Ευβοια...φοιτητης?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  neos last edited by

                                  Φοιτητής, ναι
                                  Το DSG πάντα εμφανίζει χαμηλότερες καταναλώσεις από το χειροκίνητο γιατί στο D (απλό mode καθημερινής χρήσης) αλλάζει σφαίρα τις ταχύτητες και βρίσκεσαι με 5η και 1500 στροφές πριν καν το καταλάβεις, ενώ όταν θες να επιταχύνεις από εκεί σου κατεβάζει άμεσα ταχύτητα. Κάτι που ο μέσος οδηγός προφανώς δεν θα κάνει εύκολα, αφού θα μείνει στις 2000+ στροφές για να αποφύγει την αλλαγή ταχύτητας πριν χρειαστεί να επιταχύνει. Έτσι το DSG έχει συνήθως μισό λίτρο μικρότερη κατανάλωση, ειδικά σε πόλη και D mode με το 7άρι μπορεί να είναι ακόμα καλύτερη η κατανάλωση. Βέβαια προφανώς δεν περιμένεις να αποσβέσεις τα δεν-ξέρω-κι-εγώ-πόσα ευρώ του DSG από την οικονομία στην κατανάλωση Αλλά είναι τόσο εύχρηστο και γρήγορο που ακόμα κι αν έκαιγε το ίδιο ή και παραπάνω, πάλι θα τα άξιζε τα λεφτά του

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jntaras last edited by

                                    Ο χρήστης Neos έγραψε:
                                    Φοιτητής, ναι
                                    Το DSG πάντα εμφανίζει χαμηλότερες καταναλώσεις από το χειροκίνητο γιατί στο D (απλό mode καθημερινής χρήσης) αλλάζει σφαίρα τις ταχύτητες και βρίσκεσαι με 5η και 1500 στροφές πριν καν το καταλάβεις, ενώ όταν θες να επιταχύνεις από εκεί σου κατεβάζει άμεσα ταχύτητα. Κάτι που ο μέσος οδηγός προφανώς δεν θα κάνει εύκολα, αφού θα μείνει στις 2000+ στροφές για να αποφύγει την αλλαγή ταχύτητας πριν χρειαστεί να επιταχύνει. Έτσι το DSG έχει συνήθως μισό λίτρο μικρότερη κατανάλωση, ειδικά σε πόλη και D mode με το 7άρι μπορεί να είναι ακόμα καλύτερη η κατανάλωση. Βέβαια προφανώς δεν περιμένεις να αποσβέσεις τα δεν-ξέρω-κι-εγώ-πόσα ευρώ του DSG από την οικονομία στην κατανάλωση Αλλά είναι τόσο εύχρηστο και γρήγορο που ακόμα κι αν έκαιγε το ίδιο ή και παραπάνω, πάλι θα τα άξιζε τα λεφτά του

                                    Οχι.Η αληθεια ειναι οτι με νοιαζει πιο πολυ η ευχαριστηση!θα δω...και εγω φοιτητης ειμαι εκει... Σε ευχαριστω για τις πληροφοριες!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hennahito last edited by

                                      Ο χρήστης jntaras έγραψε:

                                      Είναι αλήθεια πως το μοτέρ 122 έχει εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση σε ανοιχτό δρόμο αλλά και στην πόλη τα πάει πάρα πολύ καλά. Φίλος με Leon με αυτό το μοτέρ έκανε Αθήνα-Εύβοια, διαδρομές εκεί και επιστροφή με σχεδόν ένα ντεπόζιτο 55 λίτρων, βγάζοντας 730χλμ
                                      Αντιθέτως το 140 τσιμπάει κανά λίτρο παραπάνω εύκολα
                                      Και πάλι όμως οι καταναλώσεις είναι σε πολύ καλό επίπεδο, όταν ο 120άρης της Fiat καίει παραπάνω κι απ το 140 σε συνθήκες πόλης

                                      Ε εννοειται...δν αμφισβητω απλα σκεφτομαι για dsg κ ηθελα να τεκμηριωσω την οικονομια καυσιμου...Αθηνα-Ευβοια...φοιτητης?

                                      είχα ένα golf III που του έβαζα λάδια και του άλλαζα τις βενζίνες!
                                      τα καινούρια είναι καλύτερα και οι μηχανικοί πολύ εκπαιδευμένοι, δε θα χεις πρόβλημα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jntaras last edited by

                                        Ο χρήστης hennahito έγραψε:

                                        Είναι αλήθεια πως το μοτέρ 122 έχει εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση σε ανοιχτό δρόμο αλλά και στην πόλη τα πάει πάρα πολύ καλά. Φίλος με Leon με αυτό το μοτέρ έκανε Αθήνα-Εύβοια, διαδρομές εκεί και επιστροφή με σχεδόν ένα ντεπόζιτο 55 λίτρων, βγάζοντας 730χλμ
                                        Αντιθέτως το 140 τσιμπάει κανά λίτρο παραπάνω εύκολα
                                        Και πάλι όμως οι καταναλώσεις είναι σε πολύ καλό επίπεδο, όταν ο 120άρης της Fiat καίει παραπάνω κι απ το 140 σε συνθήκες πόλης

                                        Ε εννοειται...δν αμφισβητω απλα σκεφτομαι για dsg κ ηθελα να τεκμηριωσω την οικονομια καυσιμου...Αθηνα-Ευβοια...φοιτητης?

                                        είχα ένα golf III που του έβαζα λάδια και του άλλαζα τις βενζίνες!
                                        τα καινούρια είναι καλύτερα και οι μηχανικοί πολύ εκπαιδευμένοι, δε θα χεις πρόβλημα!

                                        Σε ευχαριστω!Εχω και εγω ηδη ενα VW polo του 01' και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος...ευτυχως..φτου να μη το ματιασω

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos last edited by

                                          Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:

                                          Τέσσερις μήνες τώρα με το Golf V 1.4 FSI.

                                          Άνετο είναι, με ωραία ποιότητα κύλισης και ήσυχο. Καίει λίγο (500κμ βγάζει το ρεζερβουάρ) αλλά δε πάει βήμα .

                                          Ε όχι και καίει λίγο 500κμ με 55 λιτρα!! Εμενα το tsi βγαζει παντα 700-730 χλμ!

                                          Έχουμε εντελώς διαφορετικό μοτέρ και το 1.4 FSI είναι λογικό να καίει. Πάντως επαναλαμβάνω ότι μια χαρά βλέπω τη κατανάλωσή του.

                                          Nikos @ YouTube

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            thanix last edited by

                                            Φιλος μου με ΕΟS 2,0 fsi με τα 150 θελει να παρει κανενα αλογο!
                                            Ξερει κανεις για βελτιωση του 2,0 fsi?
                                            Ευχαριστω

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 114
                                            • 376
                                            • 377
                                            • 112 / 377
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr