Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
    • 1
    • 2
    • 165
    • 166
    • 167
    • 168
    • 169
    • 214
    • 215
    • 167 / 215
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    439
    4287
    15420
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      puntolord last edited by

      Ο χρήστης drdino έγραψε:
      E τι να σου πω, ότι ο ένας πρότεινε κάτι kumho στα ίδια χρήματα με premium contact2 και sportcontact2, και τελικά μπήκαν αυτά; Και ότι ο άλλος πούλησε 2 nokian all weather 205/55/16 προς 265 ευρώ ως εξαίρετο λάστιχο;

      Για πες περισσότερα για το συγκεκριμένο ελαστικό διότι ακριβώς σε αυτή διάσταση είναι μια από τις επιλογές μου....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mirage last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:
        E τι να σου πω, ότι ο ένας πρότεινε κάτι kumho στα ίδια χρήματα με premium contact2 και sportcontact2, και τελικά μπήκαν αυτά; Και ότι ο άλλος πούλησε 2 nokian all weather 205/55/16 προς 265 ευρώ ως εξαίρετο λάστιχο;

        Μια χαρά είναι τα all weather...σε άλλα οδοστρώματα και σε άλλες θερμοκρασίες...
        Άσχετο αλλά χτες κατάφερα να κάνω το αμάξι να χάσει πρόσφυση...Πολλά νερά κάτω, καθότι έπεφτε δυνατή βροχή όλη την μέρα, κρύα λάστιχα και εγώ επιτέθηκα σε περίπου 90αρα στροφή με 4500 στροφές και 2α στο κιβώτιο. Και ναι ένοιωσα το αμάξι να σπινάρει ελάχιστα μπροστά για να συνεχίσει ακάθεκτο χωρίς ουσιαστικά καμιά παρέκλιση από την πορεία του. Τελικά μου αρέσει πολύ η Γαλλική άσφαλτος
        Υποψιν δεν έχω αλλάξει λάστιχα ιδια Γλιστρέλι P2500 all weather φοράω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          larson last edited by

          Σε τογιότα γιάρις τα τουράνζα κάθονται πολύ ωραία, τουλάχιστον σε διάσταση 185/60/14.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hennahito last edited by

            Ο χρήστης mirage έγραψε:

            E τι να σου πω, ότι ο ένας πρότεινε κάτι kumho στα ίδια χρήματα με premium contact2 και sportcontact2, και τελικά μπήκαν αυτά; Και ότι ο άλλος πούλησε 2 nokian all weather 205/55/16 προς 265 ευρώ ως εξαίρετο λάστιχο;

            Μια χαρά είναι τα all weather...σε άλλα οδοστρώματα και σε άλλες θερμοκρασίες...
            Άσχετο αλλά χτες κατάφερα να κάνω το αμάξι να χάσει πρόσφυση...Πολλά νερά κάτω, καθότι έπεφτε δυνατή βροχή όλη την μέρα, κρύα λάστιχα και εγώ επιτέθηκα σε περίπου 90αρα στροφή με 4500 στροφές και 2α στο κιβώτιο. Και ναι ένοιωσα το αμάξι να σπινάρει ελάχιστα μπροστά για να συνεχίσει ακάθεκτο χωρίς ουσιαστικά καμιά παρέκλιση από την πορεία του. Τελικά μου αρέσει πολύ η Γαλλική άσφαλτος
            Υποψιν δεν έχω αλλάξει λάστιχα ιδια Γλιστρέλι P2500 all weather φοράω

            ελλάδα την έβαλες τη σαμπρέλα?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              manasta last edited by

              καλημέρα σε όλους,

              Έχω το Volvo S40 1,8 και μετά από 32.000 Km (2,5 χρόνια) θέλω να αλλάξω τα λάστιχα του.

              Από τη μαμά του φοράει τα Pirelli P7 σε διάσταση 205/55 R16 W.

              Να βάλω τα ίδια ή έχετε να προτείνεται κάτι άλλο;

              Σημειώστε ότι οδηγώ φυσιολογικά (κουβαλάω και δύο μωρά άλλωστε...)

              Ευχαριστώ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                iceman_n last edited by

                πρωτον κρατα την ιδια διασταση 205-55-16 αλλα αλλαξε τον δεικτη ταχυτητας απο W σε V για να ζεστενονται καλυτερα και γρηγοροτερα.

                και απο pirelli p7 πιγαινε σε michelin exalto 2.

                αρα μισελεν εξαλτο 2 σε διασταση 205-55-16 με δεικτη V και οχι W.και να σου πει ο λαστιχας ''ελα μωρε τι V τι W το ιδιο ειναι'' απλα σηκω και φυγε και πηγαινε αλλου.

                απλα οταν θα βαζεις τα ελαστικα κοιτα στο πλαι να τσεκαρει το δεικτη ταχυτητας να ειναι οντως V.
                το V ειναι μεχρι 240χιλιομετρα (υπερ αρκετο) εων το W μεχρι 270χιλιομετρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manasta last edited by

                  Ευχαριστώ

                  Ποιά η γνώμη σας για τα Goodwear Excellence;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kon5 last edited by

                    Ο χρήστης zorz έγραψε:
                    Από σήμερα η 'κούρσα' ( ) φοράει Turanza ER300.

                    Τα ίδια φοράει και το δικό μου από την μάνα του, 205/60/16.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      corsair last edited by

                      Ασχετο σχετικο... παιδια πρεπει να το πω! Αυτα τα Energy Saver με εχουν σοκαρει με το κρατημα σε πλαινες επιταχυνσεις!!! Μπορει απο ελκτικη προσφυση να ειναι ψιλομαπα, μπορει απο φρεναρισμα ναειναι μετρια (μιλαω σε σχεση με τα Exalto που φορουσα προηγουμενως).... αλλα μου φαινεται θα εβαζα το χερι μου στην φωτια πως πραγματικα βεντουζαρουν καλυτερα στις στροφες και ας ειναι ενα κλικ ποιο στενα... και μαλιστα λόγω του οτι μαγουλιαζουν ελαφρως με προειδοποιουν με σαφηνεια πως βρίσκομαι στα ορια. Με τα Exalto δεν θυμαμαι να μπαινω τοσο δυνατα... ουτε οταν ηταν καινουργια, ουτε μετα....

                      Ελπίζω να εχει και διαρκεια στον χρονο... αντιστοιχα καλη με τα Exalto. Παντως δεν εχουν καμια σχεση με τα Energy που φορουσα καποτε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Μην φας, έχουμε γλαρόσουπα. Και δωράκι το αντιπυρικό γάντι.

                        Για την προοδευτικότητα σίγουρα μαζί σου, αλλά για πλευρική πρόσφυση, μάλλον δεν θυμάσαι καλά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          corsair last edited by

                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                          Μην φας, έχουμε γλαρόσουπα. Και δωράκι το αντιπυρικό γάντι.

                          Για την προοδευτικότητα σίγουρα μαζί σου, αλλά για πλευρική πρόσφυση, μάλλον δεν θυμάσαι καλά...

                          Παρακαλουνται οι κατοχοι κοντιγλυστρα να μην εκφερουν αποψη γυρω απο τα ελαστικα. Η επιλογη τους ειναι ενδεικτικη της αγνοιας τους....

                          Khumo κυριοι...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pasxos last edited by

                            Κhumo(r) κανεις ε;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης corsair έγραψε:

                              Μην φας, έχουμε γλαρόσουπα. Και δωράκι το αντιπυρικό γάντι.

                              Για την προοδευτικότητα σίγουρα μαζί σου, αλλά για πλευρική πρόσφυση, μάλλον δεν θυμάσαι καλά...

                              Παρακαλουνται οι κατοχοι κοντιγλυστρα να μην εκφερουν αποψη γυρω απο τα ελαστικα. Η επιλογη τους ειναι ενδεικτικη της αγνοιας τους....

                              Khumo κυριοι...

                              Kumho γράφεται κύριε...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                s3 last edited by

                                Ο χρήστης corsair έγραψε:
                                Ασχετο σχετικο... παιδια πρεπει να το πω! Αυτα τα Energy Saver με εχουν σοκαρει με το κρατημα σε πλαινες επιταχυνσεις!!! Μπορει απο ελκτικη προσφυση να ειναι ψιλομαπα, μπορει απο φρεναρισμα ναειναι μετρια (μιλαω σε σχεση με τα Exalto που φορουσα προηγουμενως).... αλλα μου φαινεται θα εβαζα το χερι μου στην φωτια πως πραγματικα βεντουζαρουν καλυτερα στις στροφες και ας ειναι ενα κλικ ποιο στενα... και μαλιστα λόγω του οτι μαγουλιαζουν ελαφρως με προειδοποιουν με σαφηνεια πως βρίσκομαι στα ορια. Με τα Exalto δεν θυμαμαι να μπαινω τοσο δυνατα... ουτε οταν ηταν καινουργια, ουτε μετα....

                                Ελπίζω να εχει και διαρκεια στον χρονο... αντιστοιχα καλη με τα Exalto. Παντως δεν εχουν καμια σχεση με τα Energy που φορουσα καποτε.

                                Σε τι αμαξι ολα αυτα και τι διασταση?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  highfidelity last edited by

                                  Α, όλα και όλα, δεν ακούω κουβέντα για τα Exalto! To τελευταίο δεκαήμερο ανεβοκατέβαινα σχεδόν καθημερινά το Γιάννενα-Περιστέρι-Μέτσοβο, επιστρατεύοντας την οικογενειακή Xsara (γιατί δεν ήθελα να φάω στην μάπα ένα ταξίδι από Αθήνα με Renault Kangoo ).
                                  Tα Exalto έχουν σχεδόν 30Κ και η μόνη φθορά που είδα, είναι λίγο στην εξωτερική πλευρά (γιατί κάθε φορά που την παίρνω για βόλτα την στρίβω λιγουλάκι.... ). Ακόμη και τώρα, κρατάνε εξαιρετικά, δεν σφυρίζουν ΠΟΤΕ, και παρόλη την υπερβολική κίνηση του δρόμου, πέτυχα μέση ωριαία κάτι παραπάνω από 80 χλμ και μάλιστα μην χρησιμοποιώντας την Εγνατία καθόλου.

                                  Δεν υπάρχει περίπτωση τα Saver να είναι κάπου καλύτερα, εκτός από την αντοχή στον χρόνο. Σε κράτημα, τα Exalto είναι κορυφή σε τέτοιες διαστάσεις και αυτοκίνητα. Καλύτερα και από τα Potenza που αποδίδουν καλύτερα μάλλον σε βαρύτερα οχήματα και με περισσότερη πίεση.

                                  Εγώ θα βάλω και στο Υ Exalto και να πάνε να μαμηθούν όλοι!

                                  Και επιτέλους, μπορείτε να μου πείτε 1 λόγο, γιατί η Citroen δεν έβαλε στην C4 την ανάρτηση της Xsara;
                                  Μιλάμε, το τουτού στο δρόμο είναι

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    larson last edited by

                                    Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                    Και επιτέλους, μπορείτε να μου πείτε 1 λόγο, γιατί η Citroen δεν έβαλε στην C4 την ανάρτηση της Xsara;
                                    Μιλάμε, το τουτού στο δρόμο είναι

                                    Την ανάρτηση ποιας ξαρά? της της 1.4 της 1.6 της 2.0 της 1.8 και από αυτές των προ η των μετά την ανανέωση μοντέλων? Κάθε αυτοκίνητο φοράει τη δικιά του συγκεκριμένη ανάρτηση που ταιριάζει καλύτερα σ'αυτό και μόνο αυτό, γιατί κάθε αυτοκίνητο έχει διαφορετική μάζα,κατανομή μαζών και ισχή , ενώ απευθήνετε και σε άλλου τύπου αγοραστή. Όπως λοιπόν είναι αδύνατο να υπάρξουν δύο αυτοκίνητα διαφορετικά που να έχουν ίδιες της προαναφερθήσες τέσσερις μεταβλητές, έτσι είναι αδύνατο δύο διαφορετικά αυτοκίνητα να φορούν την ίδια ανάρτηση και αυτή να δουλεύει εξίσου καλά και στα δύο. Πιστέυω να σε κάλυψα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      s3 last edited by

                                      Ο χρήστης larson έγραψε:

                                      Και επιτέλους, μπορείτε να μου πείτε 1 λόγο, γιατί η Citroen δεν έβαλε στην C4 την ανάρτηση της Xsara;
                                      Μιλάμε, το τουτού στο δρόμο είναι

                                      Την ανάρτηση ποιας ξαρά? της της 1.4 της 1.6 της 2.0 της 1.8 και από αυτές των προ η των μετά την ανανέωση μοντέλων? Κάθε αυτοκίνητο φοράει τη δικιά του συγκεκριμένη ανάρτηση που ταιριάζει καλύτερα σ'αυτό και μόνο αυτό, γιατί κάθε αυτοκίνητο έχει διαφορετική μάζα,κατανομή μαζών και ισχή , ενώ απευθήνετε και σε άλλου τύπου αγοραστή. Όπως λοιπόν είναι αδύνατο να υπάρξουν δύο αυτοκίνητα διαφορετικά που να έχουν ίδιες της προαναφερθήσες τέσσερις μεταβλητές, έτσι είναι αδύνατο δύο διαφορετικά αυτοκίνητα να φορούν την ίδια ανάρτηση και αυτή να δουλεύει εξίσου καλά και στα δύο. Πιστέυω να σε κάλυψα.

                                      H xsara πισω εχει ραβδους στρεψης και αντιστρεπτικη, που της δινει σαφες προβαδισμα στην οδηγικη ευχαριστηση σε σχεση με το Σ4 και τον ημιακαμπτο πισω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gth last edited by

                                        Παιδιά γειά σας. Νέος στο Forum, παρ΄ ότι 20 χρόνια 4τροχίτης.
                                        Η Xsara, όπως είναι γνωστό, φοράει 195/55/R15, πράγμα που σημαίνει ακριβά λάστιχα. Αν μπορεί κάποιος ας μου πει την αντιστοιχία με κάποια άλλη πιο φτηνή διάσταση. Τι λέτε τα κρατήματα του αυτοκινήτου θα χειροτερέψουν; Θεωρώ καλύτερο να αλλάξω διάσταση παρά να κάνω εκπτώσεις στην ποιότητα των ελαστικών.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dog80 last edited by

                                          Μπορείς να βάλεις και 195/50 και 195/60, με πιό φτηνά τα 50. Οι διαφορές και σε κράτημα και σε άνεση θα είναι μηδαμινές, είτε το ένα βάλεις είτε το άλλο. Η όποια διαφορά θα έχει να κάνει κατα κύριο λόγο με τη μάρκα/μοντέλο ελαστικού που τελικά θα επιλέξεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lazarefa last edited by

                                            Μεταξύ Bridgestone Potenza RE050A, Continental SportContact 3, Pirelli PZero Rosso, όλα σε 225/45/R17, ποιο πιστεύετε ότι έχει σκληρότερα πλαινά και μεγαλύτερη πιθανή διάρκεια ζωής;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 165
                                            • 166
                                            • 167
                                            • 168
                                            • 169
                                            • 214
                                            • 215
                                            • 167 / 215
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr