-
Είμαι κάτοχος ενός cr-v freedom το αγόρασα στις24-04-2006 είχα ακούσει πολλά για τα ΗΟNDA αλλά,μύθος , μέχρι σήμερα εχω κάνει 22.000χλμ και με έχει κουράσει τόσο πολύ που νιώθω οτι οδηγώ το πρώτο αυτοκίνητο στο έτος 1875 . Αλλά ας τα πάρω απο την αρχή το αυτοκίνητο μου παραδόθηκε απο την γνωστή αντιπροσωπεία ξέρετε, τόσο βρώμικο ποθ δεν φαινότανε το χρώμα του με σκισμένο εμπρός δεξί λάστιχο(ούτε που το είχαν δεί) με γρατσουνιές στο ντουλαπάκι και το ταπλώ και μέσα το δέρμα είχε γίνει κιτρινο απο την γύρη (ένα δαχτυλο σκονη ,γύρη) για να μην σας κουράσω το τι έγινε δεν περιγράφεται, απάντηση χίλια συγνώμη δεν προλάβαμε για αυτό ,σημειώστε ότι το αμάξι ήταν ετοιμοπαράδοτο,ναι καλά ,περίμενα απο 10 μέρες 42 μέχρι που τους είπα ακυρώστε το, τότε ήρθε, δικαιολογίες για γέλια και για κλάματα δεν τις αναφέρω καν.
Κοιτώντας καλύτερα το καινούργιο μου αμάξι παρατηρώ στο κοντέρ 110!!!!!!!!!!!!!!!!!!χλμ. εκει έκανα μπάμ δεν πάει άλλο ειναι απόλυτα φυσιολογικό τα τελωνεία βρίσκονται σε πολύ μεγάλη έκταση και ......................................δικαιολογήτε αυτό το νούμερο!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Και έρχομαι τώρα στην τεχνολογία honda υλικά κατασκευης κάτω του μετρίου ολη την μέρα τρίζουν ταπλώ ,πόρτες, παράθυρα, κιβώτιο εδω γελάμε η πρώτη και η όπισθεν δεν έχουν συχρονιζέ και μπαίνουν όποτε αυτές θέλουν ,με ενα πολύ ωραίο θόρυβο σαν να πεταλώνεις γαιδούρι ,ερώτηση λοιπόν στο συνεργείο επίσημο πάντα τι γίνεται ,απάντηση ξαναπάτα συπλεκτη και μπαίνουν αμέσως ,και ο θόρυβος έτσι μωρέ είναι τα honda δεν έχεις κανένα πρόβλημα ,7 χρόνια εγγύηση φεύγω με μια αισθηση οτι είμαι μ........ς το αμάξι στον δρόμο παέι σαν κάρο που είναι ετοιμο να διαλυθεί ,μουγρίζει ,ανεβάζει με δυσκολία δείχνει 6σαλ. και ταχύτητα 85 με τρίτη ,δεν τραβάει με τίποτα και αυτό άδειο, ρε παιδιά κάτι έχει όχι ετσι είναι θα ανοιξει ,πότε? στα 20-25 χιλιάδες χλμ. τρέξτο και θα δείς τι να δω κάτι έχει ,οχι . Κατανάλωση , ολη την μέρα το οργανο δείχνει 18-20 λ'ιτρα και αυτό 50-60χλμ. έφτασε να μου κάψει για 290 χλμ (πρίν απο 2μήνες) 165 ευρώ ,επισκεψη 15η στο συνεργείο, παιδιά δεν ξέρει τι καιει, ίσως έχει κλειστές βαλβίδες στο μεγάλο service θα το δούμε (30.000) να σας ρωτήσω εγκέφαλο έχει το αυτοκίνητο ,γέλια φυσικά, και γιατί δεν το πριζόνεται να δούμε τι έχει, μούγγα ολιγόλεπτη αφου δεν σου έχει ανάψει τίποτα μέσα είναι όλα καλά, καλάθια θέλω να δω κάποιόν υπευθυνο ,μάλιστα περιμένετε,οκ λεω, χαζεύωντας τριγύρω αρχίζω να καταλαβαίνω τι εστί honda γύρω στους 25-30 κινητήρες ,hr-v,cr-v,s2000, σπασμένοι ο ένας πάνω στον άλλον ,ρωτάω, τον υπευθυνο αυτά τι πάθαν δεν έβαζαν λάδι μου λέει ,ενώ ξέρουν οτι τσιμπάνε λίγο (το δικό μου πολυ),δεν έκαναν το service όταν έπρεπε και άλλες αστειότητες, καλά λέω και φεύγω δεν έχω όλη την μέρα. Αρχισα να το ψάχνω αλλιως κάνω μια έρευνα στο google για ελατωματικά honda και βγάζει 4366 σελίδες μόνο απο Αμερική ,ααα καλά ,τα πιάσαμε τα λεφτά μας. Στην Αγγλια το άμαξι βγαίνει με φως σε όλους τους διακόπτες και όχι μόνο στου οδηγού, φως στα alarm και ρολόι στον πίνακα οργάνων ,και όχι στο cd.
Kαι σας ερωτω όλους εσας που γράφετε αυτά για τα honda στο forum τα πιστευετε ή συμβαίνει κάτι άλλο!! Μέχρι σήμερα δεν έχω βρεί λύση με τίποτα απο όσα αναφερα και φυσικά ούτε πρόκειται, ήμουν κάτοχος πολλών κάλων αυτοκινήτων όπως golf 2 gti ,golf 3 gti, s3 2002,s3 2007 ακόμα και fiat uno turbo ,και punto hgt ,τέτοιο ρημάδι δεν έχω ξαναδεί ,αν το συγκρίνω με lada του 1980 αδικώ το lada, ασε που θέλει κάθε 6 (σχεδόν )μήνες service για να ισχύει η εγγύηση.
Θέλω λοιπόν να γνωρίζει ο κόσμος και την άλλη πλευρα των honda ,για μην περάσει αυτά που περνάω εγώ τουλάχιστον να έχει μια υποψία.
Επίσης ξέχασα να αναφέρω οτι μέχρι σήμερα ,δεν έχει μπει ποτέ το 4χ4 αλλα αυτό είναι κάτι που δεν με ενδιαφέρει ,κινούμε μόνο στον δρόμο (μια φορά σε χώμα)HONDA THE POWER OF A NIGHTMARE
-
Είμαι κάτοχος ενός cr-v freedom το αγόρασα στις24-04-2006 είχα ακούσει πολλά για τα ΗΟNDA αλλά,μύθος , μέχρι σήμερα εχω κάνει 22.000χλμ και με έχει κουράσει τόσο πολύ που νιώθω οτι οδηγώ το πρώτο αυτοκίνητο στο έτος 1875 . Αλλά ας τα πάρω απο την αρχή το αυτοκίνητο μου παραδόθηκε απο την γνωστή αντιπροσωπεία ξέρετε, τόσο βρώμικο ποθ δεν φαινότανε το χρώμα του με σκισμένο εμπρός δεξί λάστιχο(ούτε που το είχαν δεί) με γρατσουνιές στο ντουλαπάκι και το ταπλώ και μέσα το δέρμα είχε γίνει κιτρινο απο την γύρη (ένα δαχτυλο σκονη ,γύρη) για να μην σας κουράσω το τι έγινε δεν περιγράφεται, απάντηση χίλια συγνώμη δεν προλάβαμε για αυτό ,σημειώστε ότι το αμάξι ήταν ετοιμοπαράδοτο,ναι καλά ,περίμενα απο 10 μέρες 42 μέχρι που τους είπα ακυρώστε το, τότε ήρθε, δικαιολογίες για γέλια και για κλάματα δεν τις αναφέρω καν.
Κοιτώντας καλύτερα το καινούργιο μου αμάξι παρατηρώ στο κοντέρ 110!!!!!!!!!!!!!!!!!!χλμ. εκει έκανα μπάμ δεν πάει άλλο ειναι απόλυτα φυσιολογικό τα τελωνεία βρίσκονται σε πολύ μεγάλη έκταση και ......................................δικαιολογήτε αυτό το νούμερο!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Και έρχομαι τώρα στην τεχνολογία honda υλικά κατασκευης κάτω του μετρίου ολη την μέρα τρίζουν ταπλώ ,πόρτες, παράθυρα, κιβώτιο εδω γελάμε η πρώτη και η όπισθεν δεν έχουν συχρονιζέ και μπαίνουν όποτε αυτές θέλουν ,με ενα πολύ ωραίο θόρυβο σαν να πεταλώνεις γαιδούρι ,ερώτηση λοιπόν στο συνεργείο επίσημο πάντα τι γίνεται ,απάντηση ξαναπάτα συπλεκτη και μπαίνουν αμέσως ,και ο θόρυβος έτσι μωρέ είναι τα honda δεν έχεις κανένα πρόβλημα ,7 χρόνια εγγύηση φεύγω με μια αισθηση οτι είμαι μ........ς το αμάξι στον δρόμο παέι σαν κάρο που είναι ετοιμο να διαλυθεί ,μουγρίζει ,ανεβάζει με δυσκολία δείχνει 6σαλ. και ταχύτητα 85 με τρίτη ,δεν τραβάει με τίποτα και αυτό άδειο, ρε παιδιά κάτι έχει όχι ετσι είναι θα ανοιξει ,πότε? στα 20-25 χιλιάδες χλμ. τρέξτο και θα δείς τι να δω κάτι έχει ,οχι . Κατανάλωση , ολη την μέρα το οργανο δείχνει 18-20 λ'ιτρα και αυτό 50-60χλμ. έφτασε να μου κάψει για 290 χλμ (πρίν απο 2μήνες) 165 ευρώ ,επισκεψη 15η στο συνεργείο, παιδιά δεν ξέρει τι καιει, ίσως έχει κλειστές βαλβίδες στο μεγάλο service θα το δούμε (30.000) να σας ρωτήσω εγκέφαλο έχει το αυτοκίνητο ,γέλια φυσικά, και γιατί δεν το πριζόνεται να δούμε τι έχει, μούγγα ολιγόλεπτη αφου δεν σου έχει ανάψει τίποτα μέσα είναι όλα καλά, καλάθια θέλω να δω κάποιόν υπευθυνο ,μάλιστα περιμένετε,οκ λεω, χαζεύωντας τριγύρω αρχίζω να καταλαβαίνω τι εστί honda γύρω στους 25-30 κινητήρες ,hr-v,cr-v,s2000, σπασμένοι ο ένας πάνω στον άλλον ,ρωτάω, τον υπευθυνο αυτά τι πάθαν δεν έβαζαν λάδι μου λέει ,ενώ ξέρουν οτι τσιμπάνε λίγο (το δικό μου πολυ),δεν έκαναν το service όταν έπρεπε και άλλες αστειότητες, καλά λέω και φεύγω δεν έχω όλη την μέρα. Αρχισα να το ψάχνω αλλιως κάνω μια έρευνα στο google για ελατωματικά honda και βγάζει 4366 σελίδες μόνο απο Αμερική ,ααα καλά ,τα πιάσαμε τα λεφτά μας. Στην Αγγλια το άμαξι βγαίνει με φως σε όλους τους διακόπτες και όχι μόνο στου οδηγού, φως στα alarm και ρολόι στον πίνακα οργάνων ,και όχι στο cd.
Kαι σας ερωτω όλους εσας που γράφετε αυτά για τα honda στο forum τα πιστευετε ή συμβαίνει κάτι άλλο!! Μέχρι σήμερα δεν έχω βρεί λύση με τίποτα απο όσα αναφερα και φυσικά ούτε πρόκειται, ήμουν κάτοχος πολλών κάλων αυτοκινήτων όπως golf 2 gti ,golf 3 gti, s3 2002,s3 2007 ακόμα και fiat uno turbo ,και punto hgt ,τέτοιο ρημάδι δεν έχω ξαναδεί ,αν το συγκρίνω με lada του 1980 αδικώ το lada, ασε που θέλει κάθε 6 (σχεδόν )μήνες service για να ισχύει η εγγύηση.
Θέλω λοιπόν να γνωρίζει ο κόσμος και την άλλη πλευρα των honda ,για μην περάσει αυτά που περνάω εγώ τουλάχιστον να έχει μια υποψία.
Επίσης ξέχασα να αναφέρω οτι μέχρι σήμερα ,δεν έχει μπει ποτέ το 4χ4 αλλα αυτό είναι κάτι που δεν με ενδιαφέρει ,κινούμε μόνο στον δρόμο (μια φορά σε χώμα)HONDA THE POWER OF A NIGHTMARE
-
Είμαι κάτοχος ενός cr-v freedom το αγόρασα στις24-04-2006 είχα ακούσει πολλά για τα ΗΟNDA αλλά,μύθος , μέχρι σήμερα εχω κάνει 22.000χλμ και με έχει κουράσει τόσο πολύ που νιώθω οτι οδηγώ το πρώτο αυτοκίνητο στο έτος 1875 . Αλλά ας τα πάρω απο την αρχή το αυτοκίνητο μου παραδόθηκε απο την γνωστή αντιπροσωπεία ξέρετε, τόσο βρώμικο ποθ δεν φαινότανε το χρώμα του με σκισμένο εμπρός δεξί λάστιχο(ούτε που το είχαν δεί) με γρατσουνιές στο ντουλαπάκι και το ταπλώ και μέσα το δέρμα είχε γίνει κιτρινο απο την γύρη (ένα δαχτυλο σκονη ,γύρη) για να μην σας κουράσω το τι έγινε δεν περιγράφεται, απάντηση χίλια συγνώμη δεν προλάβαμε για αυτό ,σημειώστε ότι το αμάξι ήταν ετοιμοπαράδοτο,ναι καλά ,περίμενα απο 10 μέρες 42 μέχρι που τους είπα ακυρώστε το, τότε ήρθε, δικαιολογίες για γέλια και για κλάματα δεν τις αναφέρω καν.
Κοιτώντας καλύτερα το καινούργιο μου αμάξι παρατηρώ στο κοντέρ 110!!!!!!!!!!!!!!!!!!χλμ. εκει έκανα μπάμ δεν πάει άλλο ειναι απόλυτα φυσιολογικό τα τελωνεία βρίσκονται σε πολύ μεγάλη έκταση και ......................................δικαιολογήτε αυτό το νούμερο!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Και έρχομαι τώρα στην τεχνολογία honda υλικά κατασκευης κάτω του μετρίου ολη την μέρα τρίζουν ταπλώ ,πόρτες, παράθυρα, κιβώτιο εδω γελάμε η πρώτη και η όπισθεν δεν έχουν συχρονιζέ και μπαίνουν όποτε αυτές θέλουν ,με ενα πολύ ωραίο θόρυβο σαν να πεταλώνεις γαιδούρι ,ερώτηση λοιπόν στο συνεργείο επίσημο πάντα τι γίνεται ,απάντηση ξαναπάτα συπλεκτη και μπαίνουν αμέσως ,και ο θόρυβος έτσι μωρέ είναι τα honda δεν έχεις κανένα πρόβλημα ,7 χρόνια εγγύηση φεύγω με μια αισθηση οτι είμαι μ........ς το αμάξι στον δρόμο παέι σαν κάρο που είναι ετοιμο να διαλυθεί ,μουγρίζει ,ανεβάζει με δυσκολία δείχνει 6σαλ. και ταχύτητα 85 με τρίτη ,δεν τραβάει με τίποτα και αυτό άδειο, ρε παιδιά κάτι έχει όχι ετσι είναι θα ανοιξει ,πότε? στα 20-25 χιλιάδες χλμ. τρέξτο και θα δείς τι να δω κάτι έχει ,οχι . Κατανάλωση , ολη την μέρα το οργανο δείχνει 18-20 λ'ιτρα και αυτό 50-60χλμ. έφτασε να μου κάψει για 290 χλμ (πρίν απο 2μήνες) 165 ευρώ ,επισκεψη 15η στο συνεργείο, παιδιά δεν ξέρει τι καιει, ίσως έχει κλειστές βαλβίδες στο μεγάλο service θα το δούμε (30.000) να σας ρωτήσω εγκέφαλο έχει το αυτοκίνητο ,γέλια φυσικά, και γιατί δεν το πριζόνεται να δούμε τι έχει, μούγγα ολιγόλεπτη αφου δεν σου έχει ανάψει τίποτα μέσα είναι όλα καλά, καλάθια θέλω να δω κάποιόν υπευθυνο ,μάλιστα περιμένετε,οκ λεω, χαζεύωντας τριγύρω αρχίζω να καταλαβαίνω τι εστί honda γύρω στους 25-30 κινητήρες ,hr-v,cr-v,s2000, σπασμένοι ο ένας πάνω στον άλλον ,ρωτάω, τον υπευθυνο αυτά τι πάθαν δεν έβαζαν λάδι μου λέει ,ενώ ξέρουν οτι τσιμπάνε λίγο (το δικό μου πολυ),δεν έκαναν το service όταν έπρεπε και άλλες αστειότητες, καλά λέω και φεύγω δεν έχω όλη την μέρα. Αρχισα να το ψάχνω αλλιως κάνω μια έρευνα στο google για ελατωματικά honda και βγάζει 4366 σελίδες μόνο απο Αμερική ,ααα καλά ,τα πιάσαμε τα λεφτά μας. Στην Αγγλια το άμαξι βγαίνει με φως σε όλους τους διακόπτες και όχι μόνο στου οδηγού, φως στα alarm και ρολόι στον πίνακα οργάνων ,και όχι στο cd.
Kαι σας ερωτω όλους εσας που γράφετε αυτά για τα honda στο forum τα πιστευετε ή συμβαίνει κάτι άλλο!! Μέχρι σήμερα δεν έχω βρεί λύση με τίποτα απο όσα αναφερα και φυσικά ούτε πρόκειται, ήμουν κάτοχος πολλών κάλων αυτοκινήτων όπως golf 2 gti ,golf 3 gti, s3 2002,s3 2007 ακόμα και fiat uno turbo ,και punto hgt ,τέτοιο ρημάδι δεν έχω ξαναδεί ,αν το συγκρίνω με lada του 1980 αδικώ το lada, ασε που θέλει κάθε 6 (σχεδόν )μήνες service για να ισχύει η εγγύηση.
Θέλω λοιπόν να γνωρίζει ο κόσμος και την άλλη πλευρα των honda ,για μην περάσει αυτά που περνάω εγώ τουλάχιστον να έχει μια υποψία.
Επίσης ξέχασα να αναφέρω οτι μέχρι σήμερα ,δεν έχει μπει ποτέ το 4χ4 αλλα αυτό είναι κάτι που δεν με ενδιαφέρει ,κινούμε μόνο στον δρόμο (μια φορά σε χώμα)HONDA THE POWER OF A NIGHTMARE
-
Γιατί δέχτηκες να παραλάβεις το αυτοκίνητο όντας γδαρμένο και βρώμικο και έχοντας 110χλμ στο οδόμετρο;
-
καταρχήν καλημέρα ,δέχτηκα γιατι η γυναίκα μου ήταν 6μηνών έγκυος ,και είχε στεναχωρεθεί πάρα πολυ, και δεν ήθελα να το τραβήξο άλλο μιας και θα ήταν το οικογενεικό μας αυτοκίνητο ,και υποσχέθηκαν οτι αύριο θα είναι όλα οκ ,ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ ΤΟ ΞΕΡΩ αλλά δεν καταλαβαίνω τα σχόλια οτι τα honda δεν σπάνε δεν χαλάνε ,πήγα και είδα το δήθεν καινούργιο μήπως το αλλάξω, ναι καλά τα ίδια πράγματα ,υλικά ταπλώ ίδια με hyuindai getz που κοστίζει 8990 ,όχι 40500,κιβώτιο ,με θόρυβο σαν να είναι άδειο απο λάδι,βαλβολίνη, 1και όπισθεν το ίδιο κρατς-κρουτς ,απάντηση πωλητή η honda είναι περήφανη με το κιβώτιο αυτό!!!!!!!!!!!! και ακους να σου λένε οτι honda μονο στην παθητική ασφάλεια υστερουν λίγο,στα άλλα όλα είναι κορυφή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Καμμία φορά κάνω το λάθος και το συγκρίνω με το S3 που έχω απο το 2007 τι πω είναι σαν να κάνεις συκριση των σκ...ν με την κολώνια γίνεται??,και δεν μιλάω απο θέμα γκαζιού ,καμμία σχέση απο θέμα υλικών,φινιρίσματος,δέρματος,χρώματος,θορύβου,λαμαρίνας, έχει ποιότητα παρά την τσουχτερή τιμή 44500,και μην μου πείτε οτι το honda είναι φτηνό ,γιατί έτσι νόμιζα,αλλα όταν τα βάλεις κάτω με αυτά που προσφέρει είναι πανάκριβω,για έναν κινητήρα 150 ιππων(ο θεός να τον κάνει)
Τελικά πολλά πράγματα είναι μύθος ,που μας λένε και γράφουν, την πληρώνουμε όμως εμείς και όχι αυτοί -
Καλημέρα. Θεωρώ ότι έπεσες σε monday car, κοινώς ελαττωματικά κατασκευασμένο αυτοκίνητο. Δεν έχω κάποια λύση να σου προτείνω μιας και δε γνωρίζω από αυτά. Σου εύχομαι καλό κουράγιο.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Καλημέρα. Θεωρώ ότι έπεσες σε monday car, κοινώς ελαττωματικά κατασκευασμένο αυτοκίνητο. Δεν έχω κάποια λύση να σου προτείνω μιας και δε γνωρίζω από αυτά. Σου εύχομαι καλό κουράγιο.Δεν είναι μάντε'ι' κάρ,είναι τα σκατόχερα των βρομωάγγλων ελεεινών και τρισάθλιων που κάνουν ότι μορούν για να κατασρέψουν την αξιοπιστία ΚΑΙ των άλλων που τους δίνουν δουλειά.
Μα τόσο άθλια υπεροπτική κι ανώμαλη ράτσα ρε παιδί μου δεν υπάρχει..... -
Γειά σας,
Φίλε 'rider3072' μάλλον είσαι απο τους ...'τυχερούς' , κρίμα !
Εγώ το έχω από 20/1/2006 (το απλό) και δεν έχω τα προβλήματα που αναφέρεις.
Έχω 40.000 + ,έχω κάνει 3 ταξίδια στο εξωτερικό με το τροχόσπιτο που έχω και δεν ακούω τριξίματα.
Η κατανάλωση (εντός) δεν ξεπέρασε τα 12-13 lt στα 100 χλμ (αν και δεν το πλυχρησιμοποιώ εντός), εκτός ανάλογα το φόρτωμα (άντε και την ταχύτητα) γύρω στα 10-11, με το τροχόσπιτο 14-15 λίτρα.
Τι να πώ, μέχρι σήμερα, εκτός από τα service (αναγκαστικά για την εγγύηση) δεν έχω πληρώσει κάτι άλλο, μόνο τη βενζίνη. Όταν αγόρασα το αυτοκίνητο, έπαιξε ρόλο και η αξιοπιστία, αλλά όχι του στύλ ...'δεν σπαέι , δεν χαλάει..' γιατί θεωρώ ότι δεν υπάρχει τέτοιο αυτοκίνητο.
Είναι μηχανές και στατιστικά θα υπάρχουν βλάβες.
Το λάθος πιστεύω ξεκίνησε με την παραλαβή του, ίσως ήταν ...'ταλαιπωρημένο' ή 'προβληματικό' και είχε την κατάσταση που το παρέλαβες.
Ακριβώς το ίδιο, μετά από 6 μήνες από εμένα, το αγόρασε και ο γαμπρός μου και δεν έχει κανένα πρόβλημα.Φιλικά
Μάξιμος
-
Φίλε Μάξιμε καλημέρα, πρίν αποφασίσω να ρίξω τα honda στον Κεάδα επισκέφτηκα τον Σαρακάκη σε άλλη περιοχή,οχι στην Παλλήνη που το πήρα έγω, και έκανα τον πελάτη, ακριβώς το ίδιο κιβώτιο με το δικό μου γρατσς γρους, είχαν και αυτά στην έκθεση,τον ρώτησα λοιπόν γιατί, έτσι είναι το κούμπωμα τους μου είπε, με τόσο θόρυβο του άπαντησα ,ναι τα honda είναι λίγο περίεργα στα κιβώτια αλλά δεν σπάνε ποτέ μου είπε ,είναι δε το ότι είναι ακριβώς κάτω απο τα πόδια του οδηγου και στην μέση και για αυτό ακούγετε πιο πολύ απο τα ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ αυτοκίνητα,τι αυτοκίνητο έχετε μου λέει ένα ΑUDI του λέω,α για αυτοοοοοοοοο,το δικό μας δεν έχει βγάλει ποτέ προβλήματα σε κανέναν πελάτη μας ,του ζητάω αν γίνετε να μου ανοιξει τον διακόπτη φυσικά ,μου λέει ,μια στιγμή να βάλω τον πόλο ,78χλμ. το κοντερ ,είναι test drive του λέω όχι μου απαντάει ,δεν είναι πολλά ,του λέω ΟΧΙ μου λέει η μαντρα μας στα τελωνεία είναι τεράστια και διανύουν κάποια χλμ στην διαδικασία έκδοσης πινακίδων ταξινόμησης, ξέρετε τώρα,μάλιστα το audi το πήρα με 9χλμ. το punto με 11χλμ.,το golf με 14χλμ. ποτέ όμως με 110χλμ ή 78χλμ, φέυγω λοιπόν και πάω αλλού μια απο τα ίδια σε όλα λες και έπαιζε κασσέτα. Σε 6 μήνες βγαίνει το νέο crv θα το αλλαξω λέω και ξαναπάω, να το δω λίγο του λέω βεβαίως μου λέει ,μπαίνω μέσα μια απο ίδια και χειρότερα,το κιβώτιο το ίδιο ακριβώς δεν μπήκα καν στον κόπο, τα υλικά στο ταπλώ είναι ακριβώς ίδια με το huyindai getz που το ξέρω ? ένας φίλος μου πήρε για μέσα στην πόλη και το είχα δει εξονυχιστικά , πόσα άλογα βγάζει του λέω 150 μου λέει ,όπως και το παλιό του λέω ,ναι άλλα δεν έχει καμμία σχέση μου λέει ,δηλαδή νέος κινητήρας που δεν καίει τίποτα μου λέει ,ναι αλλά του λέω η προκοπή του μοντέλου εδώ και 10-12 που κυκλοφορεί είναι 2 άλογα του λέω,απο 148 στα 150 θα περίμενε κάποιος μια αυξηση στην ιπποδύναμη, άρχισε να μασάει τα λόγια του ,και πόσο έχει στο επίπεδο του παλιού freedom του λέω ,να κοιτάξω,.. 42.800!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! με κάποια πράγματα παραπάνω που έχει το καινουργιο.
Λοιπόν φίλε Μάξιμε μηπώς σε έχουν πείσει οτι το αμάξι είναι έτσι ,δεν σου φαίνεται λίγο περίεργο το κιβώτιο,δεν σου φαίνετε λίγο περίεργο που δεν έχεις φως το βράδυ στους διακόπτες ,πλην του οδηγού,δεν σου φαίνετε λίγο περίεργο που τα πλαστικά του είναι ίδια το nissan sunny 1982, ενω έχεις δόσει 29.000 χιλιάρικα, δεν σου φαίνετε λίγο περίεργο που η μοκέτα μέσα είναι η πιό φτηνή που υπάρχει στην αγορά μόνο γυφτοι την πουλάνε στις λαϊκές,αν κοιτάξεις κάτω απο το κάθισμα του οδηγού πίσω ,πίσω θα δείς την ένωση με σιδεράκια συραπτικού για γραφεία, μέσα στο forum υπάρχει η δημοσίευση ενός πολύ τυχερού που στην 1η εβδομάδα ο κινητήρας του crv έσβησε δεν ξαναπήρε ,το πήγε στο service και του άλλαξαν κινητήρα γιατί έσπασε , με το έτσι θέλω, φυσικά είναι στα δικαστήρια τώρα.
Θα μου πείς τώρα ,γιατί το πήρες αφου τα ηξερες, δίκιο έχεις ,αλλά δεν τα ήξερα ,και άκουσα έναν πέλατη μου ,και πολλούς άλλους για τα honda ( οι περισσότεροι σήμερα τα έχουν δώσει κάτι type r,s 2000)
οτι ησύχασε το κεφάλι τους, το δικό μου πάντως όχι.
Εχω καταλήξει στο συμπέρασμα που πολλοί πρέπει να έχετε ακούσει οτι είναι παραγγελίες για Ελλάδα , και είναι φτηνιάρικα μέχρι εκεί που δεν παίρνει, και παραθέτω και παράδειγμα ,δυο φίλοι μου πήραν το ίδιο αμάξι ,mercedes clk 220 kompressor, ο ένας καινούργιο ,ο άλλος απο μαντρα ,απο την Γερμανία ,το ελληνικό στα χειριστήρια που έχει στο τιμόνι κάτι μικρά κουμπάκια + και - για τον ήχο ,απο τον ήλιο ξεκολούσαν και κόλλαγαν στα δάχτυλα, πηγαινε στον αντιπρόσωπο αλλαγή (εγγύηση) με νέα σε 2 μήνες πάλι το ίδιο ,αυτό έγινε 4 φορές μέχρι που τα πήρε και ζήτησε αλλαγή του τιμονιού όπως και έγινε και αυτό χαριστικά , το άλλο απο την Γερμανία 2 ετών αμάξι δεν είχε τετοια προβλήματα , παρατηρώντας το τιμονι του ενος και του άλλου το ελλήνικό είχε πλαστικά κουμπακια ενω το άλλο ήταν μάλλον απο σιλικόνη, πιο μαλακά πιο γυαλιστερά, στα ψαλίδια ,απο κάτω το ελληνικό ήταν μαυρα,ενω το άλλο νίκελ,ή γαλβανιζέ ,και πολλές άλλες μικροδιαφορές σε ποιότητα ,πες μου λοιπόν τώρα εσύ αν τα πιστεύεις, αυτά που λένε πολλοί οτι στην χώρα μας έρχονται τα χειρότερα αυτοκίνητα για να ρίξουν το κόστος οι έμποροι.Φιλικά
Δημήτρης -
Οι δύο μερσεντές ήταν 100% ίδιας παρτίδας;
-
Αν μπορείς όταν γράφεις πρόσεχε λίγο την σύνταξή σου, βάζε και καμμιά τελεία. Δυσκολεύτηκα πολύ να το διαβάσω!
Χωρίς να έχω εμπειρία από Honda, κάποια από τα γραφόμενα φαίνονται υπερβολικά.
Απλά δεν έπρεπε να το πάρεις. Με 40.000 ευρώ και με μία σωστή έρευνα αγοράς θα έβρισκες σίγουρα κάτι καλύτερο.Φιλικά,
Σπύρος
-
Πάντως είναι εύκολο να λέει κανείς 'μην το παραλάβεις αφού ήταν σε κακή κατάσταση', αλλά στην πράξη δεν είναι έτσι. Η εξόφληση έχει προηγηθεί και με δεσμευμένα τα λεφτά σου (ή πληρώνοντας δάνειο στην τράπεζα) οδηγείσαι σε μια δικαστική διαμάχη η οποία θα τελεσιδικήσει χρόνια αργότερα (με αμφίβολο αποτέλεσμα), ενώ εσύ πρέπει ταυτόχρονα να μεριμνήσεις και για άλλο αυτοκίνητο. Ξέρετε περιπτώσεις ατόμων που αρνήθηκαν να παραλάβουν και βγήκαν κερδισμένοι;
-
Γεια σας,
Επανέρχομαι, για να συμφωνήσω, κατ' αρχήν με τον **'micmic', **ότι πράγματι δεν είναι τόσο εύκολη η μή παραλαβή, αλλά όταν υπάρχουν τόσα έντονα προβλήματα, όπως αναφέρει ο 'rider3072' (σχισμένο λάστιχο, βρώμικο, γρατζουνιές κλπ) ...απέχει κάπως από το καινούργιο!
Εγώ το παρέλαβα με 17 χλμ. Στα χαρακτηριστικά που έψαχνα και στα κριτήρια που είχα βάλει με 'κάλυπτε' περισσότερο. Ήθελα SUV, με πολυμορφικά στοιχεία, χώρους και σχετική ασφάλεια (ενεργητική και παθητική). Το Forester ήρθε δεύτερο (χώροι, χωρίς ESP, ταμπούρα πίσω, ίδια 'ποιοτική' εικόνα εντός, ενώ η μόνιμη τετρακίνηση και το αργό, δεν μου ήταν αναγκαία, άσε που δεν άρεσε η εικόνα του ... στη σύζυγο!), ενώ έμεινε ...πίσω και το Suzuki GV.
Σίγουρα, δεν είμαι συνήγορος της Honda, απλά δεν συνάντησα τα προβλήματα του 'rider3072'.
Τα διάφορα φωτάκια, δεν λέω μου αρέσουν, αλλά δεν με χαλάνε όταν λείπουν !!
Είχα φωτάκια και στο Fiat marea weekend που είχα πρίν, αλλά στα 2 χρόνια, τέλειωσε η μπαταρία, είχα πρόβλημα με το ABS, μετά ήρθε και ο αερόσακος και η εγγύηση ένας χρόνος ..!
Στη Honda είναι 7 χρόνια (έστω η όποια εγγύηση και έστω και ο Σαρακάκης).
Όπως είπα και πιό πριν, αυτοκίνητα είναι και με στατιστικά μεγέθη συγκρίνονται.
Στην τελική , αυτά που ήθελα μου τα 'δίνει', δεν έχω μετανοιώσει.
Το καινούργιο, είναι πιό αναβαθμισμένο ποιοτικά, με περισσότερα ηλεκτρονικά και καλύτερο πάτημα στον δρόμο, είναι όμως και πιό ακριβό. Η μηχανή του 'βγάζει' πάλι 150 άλογα, αλλά δεν είναι ίδια με αυτή που έχουμε εμείς και ας είναι στα ίδια κυβικά, είναι και πιό οικονομική. Το οδήγησα (το νέο) στην περσινή έκθεση αυτοκινήτου και μου άρεσε περισσότερο.
Οι διάφοροι εισαγωγείς, από όσο ξέρω, με βάση την αντίστοιχη εγχώρια αγορά, διαφοροποιούν τον εξοπλισμό, αλλά όχι σε επίπεδο, άλλη μοκέτα ή άλλα λαμπάκια, δεν επιμένω όμως.Φιλικά
Μάξιμος
-
Ο χρήστης rider3072 έγραψε:
............του ζητάω αν γίνετε να μου ανοιξει τον διακόπτη φυσικά ,μου λέει ,μια στιγμή να βάλω τον πόλο ,78χλμ. το κοντερ ,είναι test drive του λέω όχι μου απαντάει ,δεν είναι πολλά ,του λέω ΟΧΙ μου λέει η μαντρα μας στα τελωνεία είναι τεράστια και διανύουν κάποια χλμ στην διαδικασία έκδοσης πινακίδων ταξινόμησης, ξέρετε τώρα,μάλιστα το audi το πήρα με 9χλμ. το punto με 11χλμ.,το golf με 14χλμ. ποτέ όμως με 110χλμ ή 78χλμ, φέυγω λοιπόν και πάω αλλού μια απο τα ίδια σε όλα λες και έπαιζε κασσέτα. ..............Αυτό που σου είπαν πως τα χιλιόμετρα έγιναν στο τελωνείο, δεν παίζει.
Το πιθανότερο να μετέφεραν το αυτοκίνητο από το τελωνείο στις εγκαταστάσεις τους οδηγώντας το (και όχι με νταλίκα) για αυτό και έγιναν αυτά τα χιλιόμετρα.
-
Ο χρήστης maximos έγραψε:
Γειά σας,Φίλε 'rider3072' μάλλον είσαι απο τους ...'τυχερούς' , κρίμα !
Εγώ το έχω από 20/1/2006 (το απλό) και δεν έχω τα προβλήματα που αναφέρεις.
Έχω 40.000 + ,έχω κάνει 3 ταξίδια στο εξωτερικό με το τροχόσπιτο που έχω και δεν ακούω τριξίματα.
Η κατανάλωση (εντός) δεν ξεπέρασε τα 12-13 lt στα 100 χλμ (αν και δεν το πλυχρησιμοποιώ εντός), εκτός ανάλογα το φόρτωμα (άντε και την ταχύτητα) γύρω στα 10-11, με το τροχόσπιτο 14-15 λίτρα.
Τι να πώ, μέχρι σήμερα, εκτός από τα service (αναγκαστικά για την εγγύηση) δεν έχω πληρώσει κάτι άλλο, μόνο τη βενζίνη. Όταν αγόρασα το αυτοκίνητο, έπαιξε ρόλο και η αξιοπιστία, αλλά όχι του στύλ ...'δεν σπαέι , δεν χαλάει..' γιατί θεωρώ ότι δεν υπάρχει τέτοιο αυτοκίνητο.
Είναι μηχανές και στατιστικά θα υπάρχουν βλάβες.
Το λάθος πιστεύω ξεκίνησε με την παραλαβή του, ίσως ήταν ...'ταλαιπωρημένο' ή 'προβληματικό' και είχε την κατάσταση που το παρέλαβες.
Ακριβώς το ίδιο, μετά από 6 μήνες από εμένα, το αγόρασε και ο γαμπρός μου και δεν έχει κανένα πρόβλημα.Φιλικά
Μάξιμος
Κ η οικογενεια μου εχει απο το 2006 ενα CRV-satellite(εδω γελαμε ) και το αυτοκινητο ειναι μια χαρα.
Το μονο που εχω προσεξει και παροτι ειπα στη μητερα μου να τους το πει,αλλα δεν το κοιταξαν στο σερβις,ειναι ενας θορυβος που ακουγεται απο το αμορτισερ πισω δεξια οταν στριβεις.Επισης εχει καποιους τριγμους,αλλα γενικα οχι κατι το υπερβολικο κ το αυτοκινητο ειναι καλο...Τα σερβις του κ τιποτε αλλο μεχρι στιγμης(~50.000 χλμ εχουμε κανει)
Η καταναλωση(ισως να ειναι βαρυ το ποδι μου βεβαια) κυμαινεται απο 13-15 εντος και 9,5-13 εκτος πολεως.
Ισως να ησουν ατυχος.
-
Ομοιοπαθής και εγω το crv freedom το εχω παρει απο τον 6/2006. οταν το πηρα ειχε δυο γρατζουνιες η μια ηταν στη μιζα στο πλαστικο που την καλυπτει και η αλλη στο εξωτερικο μερος στην πορτα. Για αυτα τα δυο δεν εδωσα πολυ σημασια.κατα την διαρκεια του πρωτου ταξιδιου (λουτρακι) βλεπω ολα τα πλαστικα ειχαν ξεκωλησει τρελαθηκα αρχισα να το ψαχνω το αμαξι και ανακαλυψα οτι ολο το πλαστικο στο bull bar ηταν ξηλωμενο την επομενη το πηγα στο ΣΑΡΑΚΑΚΗ, εκει βρηκα εναν ηλ...ο και μου εδωσε ραντεβου να μου το παει στην ελευσινα να μου το φτιαξει. πηγα στο καθορισμενο ραντεβου ο συγκεκριμενος αφαντος τον περιμενα και δεν ηρθε!!!!!!!ολους τους επαγγελματιες ο ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ τους μαζεψε!!!!!με τα πολλα και μετα απο εναν καβγα ολα καλα μεχρι τωρα.και μετα σου λενε πως εχεις και 7 χρονια εγγυηση τι να την κανεις αμα δεν σε εξυπηρετουνε και δεν σου λυνουν το προβλημα. απο θεμα καταναλωσης εψαχνα να βρω 9 με 10 λιτρα που δεινουν στις μετρησεις κατω απο 15 -17 λιτρα δεν εχω πεσει.Τελος ακουω εναν ηχο την ωρα που γυριζω το τιμονι δεξια και δεν ειναι απο τα φρενα το πηγα στα κεντρικα στο ΣΑΡΑΚΑΚΗ τιποτα δεν τον ακουνε λενε θα με τρελανουνε, αμα ξερει κανεις τιποτα!!!!
-
Δυστυχώς την πατήσαμε χοντρά, όσο για την κατανάλωση μάλλον πήραμε cayenne turbo ,και δεν το έχουμε καταλάβει. Για να σου δώσω άλλο ένα παράδειγμα υπάρχουν σε αντιπροσωπεία στο Μαρούσι έχουν 3 υβριδικά σκασμένα απο μηχανή - μπαταρίες, με 1400 χλμ. Κατά τα άλλα το υβριδικό τους τελειοποιήθηκε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Αυτό με τα φρένα μου το είπανε και εμένα, αλλά δεν κάνει θόρυβο όταν στρίβω το τιμόνι, μόνο στην πορεία, ακούς ένα γκρατς σαν να σπάει κάτι μεταλλικό. Η απάντηση τους ήταν ,οτι είναι το μεταλλάκι που έχουν τα τακάκια και κάνει αυτόν το θόρυβο μέχρι να ζεσταθεί, το κιβώτιο δεν σου σπάει τα νεύρα?? Τις πρόαλλες πήγα για service (κάθε 6 μήνες θέλει για να έχεις 7 χρόνια εγγύηση, προσεχέ το πολύ αυτό) και είχαν 9 s2000!!! το ένα οσονούπο μπιέλονε, βάραγαν τα μέταλλα σαν τουμπερλέκι σε γύφτικο γάμο, 3 είχαν κολλήσει τα μπέκ συνηθισμένο φαινόμενο,!! 4 μπέρδευαν απο ρεύμα -καύσιμο ούτε και εκείνοι ήξεραν. ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΑΦΗΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΕΠΑΙΖΑΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΠΙΕΛΑ ΟΕΟΟ, Η ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΜΠΙΕΛΑ ΤΡΥΠΗΣΕ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΠΕΤΑΧΤΗΚΕ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ,ΑΓΝΩΣΤΟ ΑΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕΙ ,ΤΟ ΕΡΕΥΝΟΥΝΕ. Ήταν πειραγμένο όπως έλεγαν , ααααααααα για αυτόοοοοοο,μάλιστααα. Όπως καταλαβαίνεις έκανα τον σταυρό μου, και είπα ευτυχώς που τσουλάει ακόμα. Για κακή -καλή μου τύχη έχω και ένα S3 μοντέλο 2007 όπως καταλάβαίνεις η σύγκριση είναι αναπόφευκτη, συγκρίνονται όμως τα ΣΚΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΛΛΩΝΙΑ , ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΟΥΝ.
Για αυτό όχι HONDA ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΟΥ...Η ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ,ΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΛΕΝΕ ΚΑΠΙΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ . -
Ειναι φανερο οτι απλα ησουν ατυχος φιλε και μη ριχνεις ολα τα μοντελα στον ιδο λακκο.Τωρα αν πειραζουν s και τα σπανε απο λαθος κατεβασματα και χιλια δυο αλλα απο φωστηρες προγραμματιστες κλπ αυτο ειναι αλλο θεμα γιατι απλα δε ξερουν τι αυτοκινητο εχουν αγορασει και πως πρεπει να το βελτιωσουν δε ειναι βλεπεις φασον(Group vag) με ενα προγραμμα κονσερβα να παρει 40 αλογα.Αυτα που εχω ακουσει εγω για γκρουπ vag πρεπει να γραφουμε μερες εδω μεσα αλλωστε και στα φορουμ τους ,οι σελιδες με τα προβληματα ειναι πιο πολλες απο ολες τις αλλες.Oποτε οι ισχυρισμοι περι σκατων κλπ μαλλον ΑΥΤΟΥΣ που ξερουν απο βελτιωση χοντα(ανυπαρκτοι εδω μεσα) θα τους αφησουν παγερα αδιαφορους.Κριμα για την ταλαιπωρια σου παντως.
-
μαλλον και εγω πιστευω οτι το ρεζερβουαρ ειναι ελλατωματικο και χανει απο καπου γιατι να το εχω γεμισει εξω απο τη γεφυρα του ριου - αντιριου να εχω φτασει στο λουτρακι και να εχει καψει κατω απο το μισο σημαινει πως για 120 χλμ εκαψε πανω απο 30 λιτρα.παντως το χειροτερο σερβις που εχω συναντησει ειναι στο σαρακακη γιατι για τα 50€ την ωρα που χρεωνουν την εργατοωρα (ουτε phd να ειχαν οι υπαλληλοι στο συνεργειο του!!!!!!!!!!!!!!) ο τροπος συμπεριφορας τους ειναι απαισιος. Η επισημη αντιπροσωπεια που ουτε ο μπαρμπα μητσος της γειτονιας δεν το κανει αυτο οταν μου αλλαξαν τα λαδια καδε 2000 χλμ που κανω το εξαμηνο υποχρεωτικα βλεπεις ξεχασαν να βαλουν κατι απο κατω και ολο το λαδι μπηκε σε εναν χωρο του αυτοκινητουδεν ξερω πως λςγεται .οταν πηγα σπιτι και το αφησα το αμαξι τρελαθηκα βλεπω διαρροη αμαν καινουργιο αμαξι ουτε 3000 χλμ δεν ειχα κανει.το παω στους φωστηρες (της αντιπροσωπειας του σαρακακη)
και τους λεω οτι εχω κανει 3000χλμ και δεν μπορει να γινεται αυτο και πεταγετε ο phd αρχιμαστορας των 50€ την ωρα καλα μετα απο 3000χλμ μας το φερνεις εδω που ξερουμε τι εχεις κανει εσυ!!!!!!!!!!!!!! αμαν τρελαθηκα γιατι του λεω πρωτον δεν εχω 7 χρονια εγγυηση και δευτερον εχω κανει μονο 15 χλμ απο το προηγουμενο σερβις. Αντιπροσωπεια της honda να σου πετυχει φανταστειτε να εχεις κατι πιο σοβαρο δεν υπαρχει περιπτωση να σου βρουν λυση με τιποτα -
O αδελφοs μου,αγορασε το 2007,ενα TOYOTA RAV 5πορτο 2000cc 150 αλογα,μεταχειρισμενο μοντελο 2005 με 45600 χλμ.μεχρι σημερα εχει κανει αλλα 63580 συνολο δηλαδη 109.180 χλμ λειπη συχνα στο εξωτερικο οποτε το οδηγω και εγω στην αθηνα,και που δεν το εχω παει ,ειδικα ο αδελφοs μου ειναι και κυνηγοs,του εχει βγαλει την πιστη .ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΗΔΕΝ, ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ.ΜΟΝΟ μια φορα το cdplayer,ειχε χαλασει αλλαχτηκε στην εγγυηση και τελοs.ΤΟΥΟΤΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟΥΟΤΑ,δεν ξερω για τα μικρα yaris-corolla-auris, αλλα για το rav βαζω το χερι μου στη φωτια,αυτο που μου κανει ιδιαιτερη εντυπωση ειναι οτι εχει κανει 109.000χλμ και δεν ακουγεται ο παραμικροs τριγμοs απο το αμαξωμα. σε οιονδηποτε δρομο.χωμα η ασφαλτο.κοστιζει και 15000 περιπου φθηνοτερα απο το CRV,σιγα το ΗΟΝDA ...
honda cr-v