-
Τα ιταλικά παίρνουν 0Ι70?
Ο χρήστης kouk έγραψε:
:ysterical:Το έχουν γράψει και για κάποιον που το έκανε στο Στρατό.
Το έχω ζήσει με πελάτη του μηχανικού μου που τον πήρε και τον έβρισε επειδή δεν γέμισε με λάδι το μοτέρ! Το έκανε μόνος του, του είπε!!!! Φυσικά, χαιρετισμούς στο μοτέρ!Τόσα λεφτά έδωσε για σέρβις και το γύρισαν άδειο. 7 λίτρα λάδι χρειάστηκε για να γεμίσει.
-
-
Βρήκα το 710
Κάποιος με Ιταλικό, ας βοηθήσει
Αλλά δεν υπάρχει στη λίστα του Μίλτου όμως
-
Ο χρήστης qash70 έγραψε:
Παιδια γνωριζει ή έχει χρησιμοποιήσει κάποιος τα λάδια της Da vinci;;Eιναι και λιγο ακριβά διοτι έχουν ενα πρόσθετο το x-1r για την τριβή. http://www.tune-up.gr/tuning/search/ant ... lkatid=208' target='_blank Τεχνικά τους δεν βρισκω πουθενά.Τα Da Vinci είναι ελληνική επινόηση και πωλείται μόνο εντός Ελλάδος (ή άλλης αφρικανικής χώρας). Απλό ορυκτέλαιο που περιέχει X-1R. Το X-1R περιγράφεται ως ενισχυτικό μετάλλων αλλά προτείνεται να χρησιμοποιείται με την λογική του πρόσθετου στο λιπαντικό (προτείνεται η προσθήκη X-1R στο λιπαντικό σε κάθε αλλαγγή λιπαντικού). Στην λογική μου έχει καταταχθεί μαζί με τα αντιτριβικά πρόσθετα (και όχι με τα ενισχυτικά μετάλλων όπως το κορυφαίο Militec-1 και το περίφημο Motorkote, προϊόντα που πρωτοχρησιμοποιήθηκαν σε οπλικά συστήματα - το Militec-1 έτσι ξεκίνησε την καριέρα του).
Το ενισχυτικό μετάλλων προσδίδει αντιτριβικότητα στα μέταλλα αλλά δεν λειτουργεί ως αντιτριβικό πρόσθετο. Το λιπαντικό εξακολουθεί να παίζει τον κυρίαρχο και αποκλειστικό του ρόλο (να λιπαίνει, να ψύχει, να καθαρίζει) και την όποια φθορά στα μέταλλα την αναλαμβάνει πρώτα το ενισχυτικό μετάλλων που μόλις φθαρεί το δικό του στρωμένο φιλμ μετά φθείρονται και πάλι τα μέταλλα.
Το αντιτριβικό πρόσθετο περιέχει κάποια σύνθεση που ενώνεται με το λιπαντικό και του προσδίδει αυξημένη αντιτριβικότητα. Σχεδόν όλοι οι παρασκευαστές λιπαντικών απαγορεύουν την παράλληλη χρήση πρόσθετων (εξαιρούνται οι παρασκευαστές που πουλάνε πρόσθετα στο λιανικό εμπόριο - άρα έχουν συμφέρον από την πώληση προσθέτων). Οι κορυφαίοι παρασκευαστές λιπαντικών είναι σαφέστατα ενάντιοι στην χρήση προσθέτων (και οι ίδιοι ΔΕΝ πουλάνε πρόσθετα στην λιανική).
Κατά κανόνα λοιπόν ένα σωστά φτιαγμένο λιπαντικό περισσότερο έχει να ζημιωθεί παρά να ωφεληθεί από την προσθήκη αντιτριβικών προσθέτων. -
Ο χρήστης natna έγραψε:
Συγνώμη αν έχει αναφερθεί στα προηγούμενα
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί λιπαντικό για ντήζελ μηχανές σαν το
castrol edge turbo diesel 5w-40
σε βενζινοκινητήρα? Στο τεχνικό φυλλάδιο δεν το αναφέρει αν κανει.
http://129.35.64.91/bpglis/lubtds.nsf/technicaldata/C22F8257EF990468802572AA003830B8?OpenDocumentέχει προδιαγραφές SM καθώς και Α3
Κινδυνεύει ο κινητήρας μου από αυτό?
έχω ένα mazda 3 1.6 με 80.000 χλμ.
Στη σελίδα της castrol δεν έχει edge 5w-40 για βενζινοκινητήρες. Ακόμη ξέρει κανείς αν και αυτά έχουν αντιτριβική τεχνολογία όπως τα εξαιρετικά magnatec?
Η αναφορά προδιαγραφών όπως API SM, ACEA A3 και VW 502.00 αφορά τους κινητήρες βενζίνης.
H σειρά EDGE της CASTROL είναι μακράν ανώτερη στα πάντα όσον αφορά τα Magnatec. Η σειρά Magnatec έγινε διάσημη από την χρήση κάποιου εστέρα που προσδίδει αυξημένες ιδιότητες προσκόλλησης των μορίων του λιπαντικού στα μέταλλα. Τέτοιοι εστέρες όμως χρησιμοποιούνται κατά κόρον από τις εταιρίες λιπαντικών, ειδικά στις κορυφαίες σειρές τους, και θεωρείται περιττό να το αναφέρουν καθότι δεν είναι το χαρακτηριστικό που προσδίδει υπεροχή σε ένα ποιοτικό λιπαντικό έναντι άλλου ποιοτικού (επειδή θεωρείται αυτονόητο ότι θα το έχουν αμφότερα). Στο Magnatec έχει ακολουθηθεί η συγκεκριμένη πολιτική προώθησης επειδή πολύ απλά αυτή του η ιδιότητα είναι και η μόνη αξιοσημείωτη που διαθέτει. Δηλαδή, αυτό που θεωρείται αυτονόητο καιανάξιο λόγου στην σειρά Edge, στην σειρά Magnatec θεωρείται το μεγαλύτερο προτέρημα...Άρα λοιπόν οποιοδήποτε Edge είναι πολύ καλύτερη επιλογή από οποιοδήποτε (ίδιου ιξώδους) Magnatec. Το συγκεκριμένο 5W40 μάλιστα είναι ένα πολύ δυνατό σύγχρονο 40ρι κατάλληλο για σύγχρονους βενζινοκινητήρες (όπου απαιτείται 40ρι) κι αυτό επειδή είναι παρασκευάστηκε για να αντέξει τις σκληρότερες συνθήκες χρήσης των πετρελαιοκινητήρων (υψηλές πιέσεις και θερμοκρασίες, περισσότερα κατάλοιπα καύσης).
-
milto θα ειθελα μια γνωμη για αυτο http://translate.google.com/translate?u ... l=ja&tl=en' target='_blank' target='_blank' target='_blank
Είναι συνθετικό ; Βλεπε http://translate.google.com/translate?u ... l=ja&tl=en' target='_blank' target='_blank λεει PAO + C60-100% chemical synthetic oil.Ειναι καλη εταιρεία ; http://translate.google.com/translate?u ... l=it&tl=en' target='_blank Ξερω οτι είναι καναδική με εργαστήρια και ανάπτυξη στην αμερική .Για την ευρώπη κατασκευάζονται στην Ιταλία.Το 5w40 http://www.bardahl-planning.com/bardahl ... xtc540.pdf' target='_blank' target='_blank βλέπω οτι στην σειρά c60 έχουν χαμηλο flash point. -
Ο χρήστης natna έγραψε:
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί λιπαντικό για ντήζελ μηχανές σαν το
castrol edge turbo diesel 5w-40
σε βενζινοκινητήρα?έχει προδιαγραφές SM καθώς και Α3
Άρα κάνει και για βενζινοκινητήρες!
Υπάρχουν μάλιστα πολλοί που βάζουν Shell Rotella στις μοτοσυκλέτες τους.Παιδιά αmsoil στην Θεσ/νίκη πού μπορώ να βρω?
trade-wind.
Ιστορία που μου έχουν πει για γυναίκα σε βενζινάδικο. Αγόρασε ένα 4λιτρο λάδι και συμπλήρωσε μόνη της λάδι. Ξαναμπήκε στο μαγαζί και ζήτησε ακόμα ένα 4λιτρο. Ο υπάλληλος έκπληκτος τη ρώτησε:
Urban myth μου φαίνεται!
-
Ο χρήστης qash70 έγραψε:
milto θα ειθελα μια γνωμη για αυτο...Γενικά η πολύ καλή ποιότητα βρίσκεται στην σειρά Technos της Bardahl. Για τις συνθέσεις και τις προδιαγραφές της η Bardahl γενικεύει και δεν βγάζω άκρη. Χρησιμοποιεί σε κάποιο ποσοστό PAO αλλά και αυτό το C60 που λέει ότι είναι συνθετικό λιπαντικό (αλλά όχι PAO). Πλέον όλοι μπορούν να χρησιμοποιούν 100% GrIII και να αναγράφουν 100% συνθετικό.
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Παιδιά αmsoil στην Θεσ/νίκη πού μπορώ να βρω?ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΕΒΑΤΑΚΗΣ
ΣΤΡΩΜΝΙΤΣΗΣ 5 (κάθετη στην 25ης Μαρτίου δύο στενά πιο πάνω από την Δελφών)
τηλ. 2310304656
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ -
Ευχαριστώ Μίλτο. Σκέφτομαι να αλλάξω στο sx4 τα motul 8100 x-cess 5-40 και να βάλω τα amsoil 5-30 ASL. Η μαμά προτείνει 5-30, 10-30 και 10-40. Τα υπόλοιπα παιδιά επικροτούν την αλλαγή. Αν δεν σου κάνει κόπος θα ήθελα και τη γνώμη σου.
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Ευχαριστώ Μίλτο. Σκέφτομαι να αλλάξω στο sx4 τα motul 8100 x-cess 5-40 και να βάλω τα amsoil 5-30 ASL. Η μαμά προτείνει 5-30, 10-30 και 10-40. Τα υπόλοιπα παιδιά επικροτούν την αλλαγή. Αν δεν σου κάνει κόπος θα ήθελα και τη γνώμη σου.ΟΚ!
Εκτός από ιξώδη τί προδιαγραφές απαιτεί η Suzuki; (API και ACEA)
Συνθήκες χρήσης; Τρόπος οδήγησης;
Πόλη; Επαρχία; Εθνική; Εκτός δρόμου;
Πλακώνεις πολύ; Φορτώνεις συχνά; Τρέιλερ παίζει; -
Το αυτοκίνητο κινείται 90% εκτός πόλης σε εθνικές οδούς χωρίς μποτιλιαρίσματα και 10% εντός πόλης. Το χειμώνα πάει στα χιονοδρομικά. Τρόπος οδήγησης σχετικά ήρεμος, 2 στις 10 θα του δώσω να καταλάβει για κανένα τέταρτο. Τρέιλερ δεν χρησιμοποιώ. Μερικές φορές πάω για mini off roading όχι τπτ τρελό. Ζεσταίνεται πάντα πριν ξεκινήσω για περίπου 4 λεπτά μέχρι ο δείκτης θερμοκρασίας να φτάσει τη ένδειξη 'C' όπως λέει και το manual.
Το manual έχει διάγραμμα όπου έχει τα εξής ιξώδη: 10w40, 10w-30 και 5w-30. Για θερμοκρασίες κάτω των -20 προτείνει 10w-30, 5w30. Επίσης προτείνει προδιαγραφές SG, SH, SJ, SL ή SM.
Εκτός και αν έχεις να μου προτείνεις κάτι άλλο Μίλτο
-
1o) Για συγκριτικά φτηνότερο: το AMSOIL ATM 10W30 (κι αν δεν το βρίσκεις πάρε το ASL 5W30).
2o) Για ακριβότερο: το AMSOIL HDD 5W30.Το 1ο θα στροφάρει ακόμη καλύτερα από το 2ο και θα είναι ακόμη οικονομικότερο σε καύσιμο. Ποιότητα και αντοχή σε πολύ υψηλό επίπεδο. Εξαιρετικό και ολοκληρωμένο Group IV/V 30ρι. Καλύπτει την API SM.
Το 2ο είναι αν θέλεις να ρίχνεις πολύ μα πολύ 'ξύλο'. Δεν σου είναι απαραίτητη η ποιότητά του αλλά εάν θέλεις να ξέρεις ότι 'φοράς' το δυνατότερο 30ρι της AMSOIL είναι η επιλογή σου. Πανίσχυρο Group IV/V 30ρι. Καλύπτει την API SL. -
Σε ευχαριστώ Μίλτο. Πάω μάλλον για το 2ο.
-
Καλημέρα,
έχω ένα GOLF IV 1.6 2003 1.6 16v με κινητήρα BCB, μπορείτε να μου προτείνετε τι λάδια να χρησιμοποιώ; Δεν με ενδιαφέρει το μεγάλο διάστημα αλλαγής τους (QG1), θέλω να τα αλλάζω κάθε 7.500 ή το πολύ 10.000 χιλιόμετρα.
Το βιβλιαράκι αναφέρει λάδια με προδιαγραφές VW500.00, 502.00 ή 501.01 αλλά το βιβλιαράκι είναι έκδοση του 2001. Μήπως γνωρίζει κανείς αν από τότε έχει αλλάξει κάτι στις προδιαγραφές;Φιλικά,
Γιάννης -
Μίλτο, μια γρήγορη ερώτηση: από ποια στοιχεία καταλαβαίνεις ότι το HDD είναι το δυνατότερο 30άρι της Amsoil? Από αναλύσεις στο BITOG, τα στοιχεία που δίνει η ίδια η Amsoil ή κάτι άλλο; Για να σε προλάβω, κι εγώ αυτή την εντύπωση έχω, αλλά δε βασίζεται σε κάτι αντικειμενικό, οπότε αν μπορούσες να μου πεις κάτι επ'αυτού ή να μου δώσεις κάποιο link, θα μου έλυνε την απορία.
Δεν το έχω δοκιμάσει, αυτή τη στιγμή είμαι με το ATM, από το οποίο είμαι ευχαριστημένος. For the record, σκέφτομαι να στείλω δείγμα στα Blackstone Labs πριν το αλλάξω, για να έχουμε και αντικειμενικά στοιχεία για το λάδι αλλά και το μοτέρ μου...
-
Λογικά ο Μίλτος το κρίνει από προσωπική εμπειρία αλλά και από το HTHS.
-
Πολύ απλό είναι παιδιά. Δεν είναι μόνο το ότι πρόκειται για 30ρι με κορυφαία τεχνικά χαρακτηριστικά (που εξάλλου υπάρχουν και άλλα με παρόμοια τεχνικά). Είναι και ότι πρόκειται για 30ρι που καλύπτει μεν την API SL αλλά καλύπτει και την API CI-4+ που είναι σύγχρονη προδιαγραφή για diesel. Καλύπτει χρήση μέχρι και για caterpillar. Η ίδια η AMSOIL δεν το προωθεί για βενζινοκινητήρες αλλά αποκλειστικά για την αγορά diesel. Δεν είναι τυχαίο που το HDD σημαίνει Heavy Duty Diesel. Από μέσα από την AMSOIL έμαθα ότι πρόκειται για πανίσχυρο 30ρι λιπαντικό απολύτως κατάλληλο για βενζινοκινητήρες αλλά οι δυνατότητές του στην σκληρή χρήση ξεπερνάνε κατά πολύ τις απαιτήσεις των βενζινοκινητήρων. Το μόνο του μειονέκτημα έναντι των ομόσταυλων SSΟ 0W30, ASL 5W30 και ATM 10W40 είναι ότι περιέχει πολύ λιγότερα έως καθόλου αντιτριβικά πρόσθετα (προσοχή: αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι αντιτριβική η σύνθεσή του αλλά ότι δεν περιέχει αντιτριβικά πρόσθετα, το HDD σαν κορυφαίο GrIV/V λιπαντικό έχει ήδη πολύ αντιτριβικές ιδιότητες από μόνο του). Αντί της προσθήκης επιπλέον αντιτριβικών περιέχει περισσότερα καθαριστικά, υψηλής πίεσης, αντοχής φιλμ κλπ πρόσθετα. Φυσικά αυτά σημαίνουν ότι τα SSO, ASL, ATM θα στροφάρουν μάλλον καλύτερα.
Συν ένα μειονέκτημα που αφορά μόνο όσους κατόχους κάποιων σύγχρονων VAG ή άλλων κινητήρων που ο κατασκευαστής τους απαιτεί λιπαντικό low SAPS διαφορετικά μπορεί να βγάζει antipollution fault λόγω ενός ειδικού αισθητήρα που μετράει τους ρύπους (που είναι αυξημένοι στα λιπαντικά high SAPS). Βέβαια και πάλι, εάν ένας τέτοιος κινητήρας έχει μηδενική κατανάλωση λαδιού δεν θα έχει πρόβλημα με λιπαντικό high SAPS αφού δεν θα καταναλώνεται τόσο λιπαντικό ώστε να αυξάνονται οι ρύποι κατά την καύση του μίγματος. Δηλαδή, μπορεί κάποιος με TSI να βάλει το HDD και να δουλέψει απροβλημάτιστα εκτός από υπέροχα.Επιβεβαίωση όλων αυτών έχω βρει από την λειτουργία του στον κινητήρα μου (TU5JP4) όπως και στον 1.6Turbo του 207RC που σε αμφότερους στροφάρει με τρέλλα και δεν κουράζεται... ποτέ(!), σε σύγχρονο Corsa 1.2 (που όμως έβαλε ASL και του άρεσε ακόμη περισσότερο σε στροφάρισμα και δεδομένων των αναγκών του 1.2 έμεινε στο ASL και του μένει κέρδος το στροφάρισμα χωρίς καμία ανάδραση), σε Civic 1.6 110PS, σε Ford 1.8 Duratec. Πουθενά δεν έχει παρατηρηθεί κάποιο αρνητικό μηχανικό άκουσμα ή οποιαδήποτε αξιομνημόνευτη αύξηση κατανάλωσης λαδιού. Προσεχώς θα δοκιμαστεί σε MX5 MK1 για πολύ σκληρή χρήση (σε δρόμο, σε πόλη και σε πίστα, ταυτόχρονα) και θα διευρύνω εντυπώσεις (μιλάμε για αποδεδειγμένα πολύ καλό μεν αλλά παλιάς τεχνολογίας κινητήρα - και γι αυτό θα έχει αυξημένο ενδιαφέρον).
Το HDD στα 30ρια είναι ό,τι το ΑΜΟ στα 40ρια.
-
Ο χρήστης JB21 έγραψε:
Καλημέρα,
έχω ένα GOLF IV 1.6 2003 1.6 16v με κινητήρα BCB, μπορείτε να μου προτείνετε τι λάδια να χρησιμοποιώ; Δεν με ενδιαφέρει το μεγάλο διάστημα αλλαγής τους (QG1), θέλω να τα αλλάζω κάθε 7.500 ή το πολύ 10.000 χιλιόμετρα.
Το βιβλιαράκι αναφέρει λάδια με προδιαγραφές VW500.00, 502.00 ή 501.01 αλλά το βιβλιαράκι είναι έκδοση του 2001. Μήπως γνωρίζει κανείς αν από τότε έχει αλλάξει κάτι στις προδιαγραφές;Φιλικά,
ΓιάννηςΟποιοδήποτε γνωστής εταιρίας 5W40 είναι ασφαλής και καλής ποιότητος επιλογή για τα προηγούμενης γενιάς VΑG.
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Η ίδια η AMSOIL δεν το προωθεί για βενζινοκινητήρες αλλά αποκλειστικά για την αγορά diesel.Μίλτο διαβάζοντας για το ΗDD στο site της amsoil λέει καιτο εξής: Engineered for pre-2007 diesel engines in on-road applications as well as all model year diesel engines in off-road applications. **Also engineered for all gasoline engines **recommending API SL specifications including turbo-charged vehicles.
Βέβαια το έχει τοποθετημένο στην κατηγορία diesel oil.
Περι λιπαντικών γενικώς