-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Άμα η BMW δεν μπορεί να κάνει αλλιώς, τότε θα παίξει και σε μικρότερα κυβικά με turbo. Η αγορά και οι νόρμες διοξειδίου του άνθρακα θα μετρήσουν σε αυτές τις αποφάσεις, όχι η ελληνική ιδιαιτερότητα.σαφως, απλα μην περιμενουμε χαμηλοτερες τιμες στην Ελλαδα, αυτο λεω.
-
Κοίτα, καθαρότερο στους βασικούς ρύπους τους οποίους δεσμεύει ο καταλύτης ίσως όχι, αλλά όχι πιο βρώμικο.Εξαρτάται από το turbo αλλά και ένα σωρό άλλους παράγοντες. Για το διοξείδιο του άνθρακα όμως, το οποίο είναι αδρανές αέριο αλλά συμβάλλει στο φαινόμενο του θερμοκηπίου, αν πιστέψουμε τον όμιλο Porsche/VW/Audi τα μικρά turbo είναι προτιμητέα από τα μεγαλύτερα ατμοσφαιρικά παραπλήσιας απόδοσης.
-
Πάντως έχω διαβάσει ότι η BMW εξελίσσει κάμποσο καιρό τώρα ένα 2λτ turbo μοτέρ. Τώρα τι θα κάνει...δε ξέρει κανείς, πάντως πρόσφατα διαβάσαμε ότι η BMW θα βγάλει μικρά turbo μοτέρ.
Άρα Σπύρο...καλά κάνεις και ελπίζεις.
Τώρα το έψαξα λίγο ακόμα με το τιμόνι...και βλέπω ότι πρέπει να βγάλουν το κάτω μέρος του ταμπλό γιατί ένα φις πιάνει κάτω από το footrest και άλλο πίσω από το ντουλαπάκι.
Δεδομένη την ανικανότητα των Ελλήνων 'μαστόρων' φοβάμαι μη πάω για μαλλί και βγω κουρεμένος και η BMW τρίζει μετά παντού ενώ τώρα δε κάνει κιχ!
Προβληματίστηκα τώρα ρε γμτ...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
σε προσγειωνω στη πραγματικοτητα...
αλλιως, υπαρχουν και τα skoda, seatΜωρέ υπάρχουν ή δεν υπάρχουν αυτά, εμένα....
Ένα μικρό μοτέρ με turbo είναι καθαρότερο από ένα μεγαλύτερο ατμοσφαιρικό;
Ένα μικρό μοτέρ είναι πιο οικονομικό σε όλες τις περιπτώσεις χωρίς φορτίο, γιατί έχει μικρότερη αδράνεια. Υπό φορτίο, αναλαμβάνει το turbo να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά και να υπερνικήσει την αδράνεια του οχήματος. Μπορεί πιεζόμενο το turbo να κάψει παραπάνω, αλλά θα είναι πιο γρήγορο. Κάνε σύγκριση 2 μοτέρ της BMW:
-Το δίλιτρο με τα 170 άλογα
-Το 1.6 με turbo του Μini.
To δεύτερο, αν είχε και το EfficientDynamics του πρώτου, θα του έριχνε στ' αυτιά παντού σε επιδόσεις, ενώ αν δεν πίεζες, θα ήταν και οικονομικότερο...Ευχαρίστως ν'ακούσω τον αντίλογο πάντως...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Άρα Σπύρο...καλά κάνεις και ελπίζεις.
Αυτός ΔΕΝ ελπίζει! Ούτε είναι λεύτερος (
Καζαντζάκης)!
Εγώ είμαι αυτός που ελπίζει (κι ακόμη είμαι λεύτερος)!
-
Γρηγόρη αυτό που λες ισχύει, αλλά πάντα σε συνάρτηση με το βάρος του αυτοκινήτου.
Πάντως και ed (EfficientDynamics) να είχε το 1.6Τ, πάλι πιστεύω θα έκαιγε περισσότερο από το 2λτ επειδή με το turbo πιέζεται παραπάνω το μοτέρ.
-
-edit-
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Μπορεί πιεζόμενο το turbo να κάψει παραπάνω, αλλά θα είναι πιο γρήγορο. Κάνε σύγκριση 2 μοτέρ της BMW:
-Το δίλιτρο με τα 170 άλογα
-Το 1.6 με turbo του Μini.
To δεύτερο, αν είχε και το EfficientDynamics του πρώτου, θα του έριχνε στ' αυτιά παντού σε επιδόσεις, ενώ αν δεν πίεζες, θα ήταν και οικονομικότερο...Ευχαρίστως ν'ακούσω τον αντίλογο πάντως...
Καμμία σχέση.
Το δίλιτρο-ατμόσφαιρα με τα ίδια άλογα είναι συνολικά ταχύτερο απ' το τούρμπο με τα ίδια άλογα.
Ήμουν παρών σε άνοιγμα και το λέω ...ξαναδοκιμασε σε ρεπριζ και ξαναγραψε μας...
τι αυτοκινητα μιλας?
-
-edit-
-
αναφερεσαι σε 2 εντελως διαφορετικα αυτοκινητα: βαρος, σασμαν, ελαστικα κτλ κτλ...
αρα η συζητηση σταματα εκει, για μενα.
-
Μάλλον το project BMW Performance Steering Wheel δε το βλέπω να ολοκληρώνεται, γιατί πιστεύω ότι στην αρχή θα μου αρέσει, λόγω των λειτουργιών του (με κύρια αυτή τη θερμοκρασία λαδιού/μοτέρ) αλλά στο τέλος ίσως βαρεθώ τα λαμπάκια και δε το χρησιμοποιήσω όσο πρέπει.
Ο βασικός λόγος βέβαια είναι επειδή σκέφτομαι ότι θα ξηλώσουν όλο το κάτω μέρος του ταμπλό επειδή πρέπει ένα φις να πιάσει πίσω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού και ένα άλλο στο footrest. Συνεπώς, φοβάμαι μην κάποιο 'Ελληνικό' χέρι δε σφίξει κάτι καλά και μετά τρίζουν τα πάντα.
Άρα μάλλον τα χρήματα αυτά τα ρίξω σε κάτι εντελώς άσχετο...σε μια Canon EOS D-SLR 1000D ...μάλλον τελικά η μηχανή έχει περισσότερη ουσία από ένα τιμόνι με λαμπάκια.
-
Nίκο το είδα σε ξένο φόρουμ.Ρίξε μια ματιά.
Ι had a letter from my dealer telling me to book my car in for a check because 'There is a possibility that the pulse generator of the camshaft is not sufficiently protected against moisture ingress. This may result in corrosion on the inside of the sensor and therefore failure of the component. Its for the 4 cylinder petrol engines on the 1 and 3 series thats fitted with the new generation engines, the ones with direct injection. It does depend on when the car was built as the factory will change the part at factory so that the recall isnt necessary on brand new cars so there is a production date issue with the recall. If you give me the last seven digits of your chassis ill find out if its due the recall for you.
Hi Guys, the recall is just for the the new generation 4 cylinder petrol engines not the diesels which includes 116i,118i and the 120i that are on the facelift cars. I think there all engine code N46 which has the direct injection. You should recieve a letterfrom BMW telling you if your car is required to have a recall carried out. It does depend on year of car and also your car may have the new sensors fitted from factory already, so dont worry to much if you havent got a letter.
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Nίκο το είδα σε ξένο φόρουμ.Ρίξε μια ματιά.Ι had a letter from my dealer telling me to book my car in for a check because 'There is a possibility that the pulse generator of the camshaft is not sufficiently protected against moisture ingress. This may result in corrosion on the inside of the sensor and therefore failure of the component. Its for the 4 cylinder petrol engines on the 1 and 3 series thats fitted with the new generation engines, the ones with direct injection. It does depend on when the car was built as the factory will change the part at factory so that the recall isnt necessary on brand new cars so there is a production date issue with the recall. If you give me the last seven digits of your chassis ill find out if its due the recall for you.
Hi Guys, the recall is just for the the new generation 4 cylinder petrol engines not the diesels which includes 116i,118i and the 120i that are on the facelift cars. I think there all engine code N46 which has the direct injection. You should recieve a letterfrom BMW telling you if your car is required to have a recall carried out. It does depend on year of car and also your car may have the new sensors fitted from factory already, so dont worry to much if you havent got a letter.
Camshaft είναι ο εκκεντροφόρος...και όταν το είχα πάει για λάδια στα 8Κ κμ μου άλλαξαν τους δύο αισθητήρες εκκεντροφόρων προληπτικά, άρα είμαι ΟΚ.
Επίσης, όταν τον Αύγουστο το πήγα για να βγάλω κάρτα καυσαερίων, έκαναν έναν check στο VIN μου και δεν είχα κάποιο recall. Θα πάρω πάντως και αύριο να ρωτήσω just to make sure.
Ευχαριστώ πάντως
Τώρα κοίτα να δεις τι συμβαίνει. Ο αισθητήρας του λαδιού λέει να αλλάξω λάδια στα 13Κ κμ γιατί δε τον μηδένισα όταν άλλαξα στα 8Κ κμ...νομίζω ότι είναι υπερβολή να αλλάξω λάδια μετά από 5Κ κμ...τι να κάνω? ...υπάρχει τρόπος να το μηδενίσω?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Τώρα κοίτα να δεις τι συμβαίνει. Ο αισθητήρας του λαδιού λέει να αλλάξω λάδια στα 13Κ κμ γιατί δε τον μηδένισα όταν άλλαξα στα 8Κ κμ...νομίζω ότι είναι υπερβολή να αλλάξω λάδια μετά από 5Κ κμ...τι να κάνω? ...υπάρχει τρόπος να το μηδενίσω?
Aν ο αθσθητήρας σου λέει 13.000, τότε πρέπει να αλλάξεις σε 13Κ, οπότε δεν έχεις πρόβλημα.
Ολες οι ενδείξεις μηδενίζουν, κρατάς πατημένο το trip reset και μόλις εμφανιστεί το τρίγωνο εμφανίζεται και η ένδειξη με το μικρότερο όριο (πριν μπεις στο κρυφό μενού) ..... επιλέγεις στο μενού την ένδειξη service που θέλεις (up-down switch) και από κάτω θα γράφει reset και ενα κουτάκι. Κρατάς πατημένο το κουμπί που αλλάζει ενδείξεις (push switch) γίνεται reset και στο κουτάκι εμφανίζεται ένα tick
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Τώρα κοίτα να δεις τι συμβαίνει. Ο αισθητήρας του λαδιού λέει να αλλάξω λάδια στα 13Κ κμ γιατί δε τον μηδένισα όταν άλλαξα στα 8Κ κμ...νομίζω ότι είναι υπερβολή να αλλάξω λάδια μετά από 5Κ κμ...τι να κάνω? ...υπάρχει τρόπος να το μηδενίσω?
Aν ο αθσθητήρας σου λέει 13.000, τότε πρέπει να αλλάξεις σε 13Κ, οπότε δεν έχεις πρόβλημα.
Ολες οι ενδείξεις μηδενίζουν, κρατάς πατημένο το trip reset και μόλις εμφανιστεί το τρίγωνο εμφανίζεται και η ένδειξη με το μικρότερο όριο (πριν μπεις στο κρυφό μενού) ..... επιλέγεις στο μενού την ένδειξη service που θέλεις (up-down switch) και από κάτω θα γράφει reset και ενα κουτάκι. Κρατάς πατημένο το κουμπί που αλλάζει ενδείξεις (push switch) γίνεται reset και στο κουτάκι εμφανίζεται ένα tick
Α μάλιστα...άρα το 13Κ που βλέπω όταν βάζω μπροστά είναι σε 13Κ κμ σέρβις ή ΣΤΑ 13Κ κμ? Γιατί όταν μπαίνω μέσα στο μενού για το λάδι γράφει 13Κ κμ.
Δεν υπάρχει περίπτωση να το έχουν αλλάξει στα facelift ε?
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Ένα μικρό μοτέρ με turbo είναι καθαρότερο από ένα μεγαλύτερο ατμοσφαιρικό;H ερώτηση αυτή είναι πολύ σημαντική αλλά και τόσο δύσκολο να απαντηθεί. Ισχύει αυτό που ειπώθηκε ότι σε ήσυχο δούλεμα λόγω μικρότερης αδράνειας κλπ θα καίει λιγότερο οπότε θα είναι καθαρότερο. Αυτό φυσικά εφόσον είναι αντίστοιχης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας πχ Euro4 και οι δύο. Γενικά η καθαρότητα έχει σχέση κυρίως με την κατανάλωση. Αν καις πιο πολύ λερώνεις. Πλην όμως ποια κατανάλωση μετρας; Με βάση την ονομαστική που προκύπτει από τυπικές μετρήσεις ο μικρός πλεονεκτεί. Και αυτός είναι ο λόγος που όλο και περισσότεροι τα τελευταία χρόνια προσφέρουν μικρότερους κινητήρες με υπερσυμπίεση. Στην πράξη μπορεί να πλεονεκτεί και ο μεγάλος που λειτουργεί πιο ήρεμα και απίεστα όταν ο μικρός έχει ήδη τουρμπίσει από τις 1500 στροφές αλλά σε λίγες καταστάσεις/περιπτώσεις. Συνολικά πιστεύω ότι για μια ποικιλία καταστάσεων τυπικής και ρεαλιστικής χρήσης (αρκετή πόλη, κάμποσος επαρχιακός και αυτοκινητόδρομοι) ο μικρός θα είναι καθαρότερος. Οπότε περιμένω να συνεχίσει η τάση για μικροότερους κινητήρες υψηλής απόδοσης κάτι που αργά ή γρήγορα θα επηρεάσει και την BMW.
[να προσθέσω ότι η χρήση από μεγάλο ποσοστό Ελλήνων οδηγών δεν πρέπει να περιλαμβάνεται στις έννοιες τυπικής και ρεαλιστικής χρήσης όπως τις εκτιμούν οι κατασκευαστές...] -
Onyx ξεχνάς εδώ το διοξείδιο του άνθρακα, το βασικό τεχνικό λόγο σήμερα πίσω από την υιοθέτηση των μικρών turbo από τόσους κατασκευαστές (ο άλλος λόγος είναι marketing).
Οι προδιαγραφές ρύπων τύπου euro 1/2/3/4/5, αλλά και οι αντίστοιχες αμερικάνικες και ιαπωνικές ΔΕΝ συμπεριλαμβάνουν όρια για το διοξείδιο για το οποίο γίνονται τώρα διαβουλεύσεις, παρά μόνο για υδογονάνθρακες, μονοξείδιο, σωματίδια, οξείδια του αζώτου στα οποία τα turbo δεν προσφέρουν κάτι το αξιοσημείωτο.Εξ΄ορισμού τα διάφορα turbo με το κοστολόγιό τους, την πολυπλοκότητά τους, τα θέματα αξιοπιστίας, την καθυστέρησή τους, την σχετική έλλειψη γραμμικότητας στην απόδοσή τους έχουν ένα σωρό προβλήματα για να απορρίψει κανείς και να πάει σε ένα αντίστοιχο ατμοσφαιρικό, αλλά μπορούν να έχουν καλή κατανάλωση χαμηλά και να μειώσουν το βάρος του οχήματος για να βγάλουν τα ίδια άλογα σε σχέση με ατμοσφαιρικό (ανάλογα βέβαια με τη ρύθμισή του αλλά και το όχημα με το οποίο συνεργάζονται), και εν τέλει να μειώσουν αισθητά τις εκπομπές διοξειδίου.
Turbo διάφορης μορφής υπάρχουν από το 1920 αλλά πάντα έπαιζαν δευτερεύοντα ρόλο στην μαζική αυτοκίνηση, τουλάχιστον στα βενζινοκίνητα. Ιστορικά όμως όλα αυτά τα turbo είχαν τοποθετηθεί για δύο και μόνο λόγους
- Επιδόσεις
- Πρεστίζ
τώρα το πράγμα ίσως να αλλάζει (λίγο).
Συμπερασματικά η BMW (και η κάθε εναπομείνουσα ατμοσφαιρική εταιρεία) αν πιεστεί περαιτέρω από την κατάσταση στην αγορά αλλά και από κάποια όρια εκπομπών διοξειδίου θα προχωρήσει αποφασιστικά σε downsizing δια της οδού του turbo. Ουσιαστικά το κάνει ήδη σε μικρή κλίμακα.
-
Η BMW έχει ανακοινώσει ότι θα βγάλει μικρά turbo:
http://www.worldcarfans.com/9080912.001 ... ngine-fray
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Τώρα κοίτα να δεις τι συμβαίνει. Ο αισθητήρας του λαδιού λέει να αλλάξω λάδια στα 13Κ κμ γιατί δε τον μηδένισα όταν άλλαξα στα 8Κ κμ...νομίζω ότι είναι υπερβολή να αλλάξω λάδια μετά από 5Κ κμ...τι να κάνω? ...υπάρχει τρόπος να το μηδενίσω?
Aν ο αθσθητήρας σου λέει 13.000, τότε πρέπει να αλλάξεις σε 13Κ, οπότε δεν έχεις πρόβλημα.
Ολες οι ενδείξεις μηδενίζουν, κρατάς πατημένο το trip reset και μόλις εμφανιστεί το τρίγωνο εμφανίζεται και η ένδειξη με το μικρότερο όριο (πριν μπεις στο κρυφό μενού) ..... επιλέγεις στο μενού την ένδειξη service που θέλεις (up-down switch) και από κάτω θα γράφει reset και ενα κουτάκι. Κρατάς πατημένο το κουμπί που αλλάζει ενδείξεις (push switch) γίνεται reset και στο κουτάκι εμφανίζεται ένα tick
Α μάλιστα...άρα το 13Κ που βλέπω όταν βάζω μπροστά είναι σε 13Κ κμ σέρβις ή ΣΤΑ 13Κ κμ? Γιατί όταν μπαίνω μέσα στο μενού για το λάδι γράφει 13Κ κμ.
Δεν υπάρχει περίπτωση να το έχουν αλλάξει στα facelift ε?
Οποιο όριο βλέπεις είναι τα χλμ. που απομένουν για να γίνει το αντίστοιχο sevice.
Oταν πχ. γράφει 13.000 για το λάδι, σημαίνει ότι σε 13.000 χλμ. θα χρειστεί αλλαγή.
Μέχρι τις 3.000 αλλάζει ανα 1000, μετά ανα 100 χλμ. και η ένδειξη του service απο κίτρινη γίνεται κόκκινη.
Το ίδο συμβαίνει με τα τακάκια, τα μπουζί και το service των 50.000 χλμ..
Αυτά που είναι ημερολογιακά (φίλτρο καμπίνας, υγρά , κάρτα καυσαερίων κλπ.) τον τελευταίο μήνα η ένδειξη του service γίνεται κόκκινη.
Το μικρότερο όριο από αυτά, το βλέπεις κάθε φορά που βάζεις το κλειδί για να βάλεις μπροστά για να σου θυμίζει πότε θα χρειαστεί να πάει στο συνεργείο. -
A μάλιστα. Ευχαριστώ Βασίλη.
Άρα κάθε φορά που βάζω μπροστά και γράφει 13Κ κμ είναι σέρβις ΣΕ 13Κ ακόμα κμ ε?
Ευχαριστώ ξανά.
BMW FORUM