-
Εγκαθετο ποστ ηταν ρε βλημα.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Εγκαθετο ποστ ηταν ρε βλημα.Ρε τσομπανο το ξερω...
Αν δεν ηταν δεν θα ασχολουμουν μαζι σου -
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Τώρα αμα σας πω ότι τη Δευτέρα που μας πέρασε οδήγησα Mercedes SL65 AMG, θα με βρίσετε;
http://www2.mercedes-benz.co.uk/content ... mance.html' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank
Λεπτομέρειες το βραδάκι
Οχι....γιατί είμαστε νέα παιδιά ακόμα.
+1
Nαι ενω η SL65 AMG ειναι για μεγαλους και παππουδες
σε σχέση με μία F430 Scuderia
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Λαθος. Η κυρια αιτια ειναι τα χαμηλοπροφιλα ελαστικα και οχι μια σκληρη αναρτηση.Θα μου επιτρέψεις να έχω διαφορετική άποψη από την εμπειρία μου...
_
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Λαθος. Η κυρια αιτια ειναι τα χαμηλοπροφιλα ελαστικα και οχι μια σκληρη αναρτηση.
Θα μου επιτρέψεις να έχω διαφορετική άποψη από την εμπειρία μου...
_
Φυσικα και σου επιτρεπω αλλα μηπως η εμπειρια σου οφειλεται σε after market επιλογες σου?
Ενα αμορτισερ θελει ενα καταλληλο ελατηριο. Καλλιστα καποιος μπορει να δημιουργησει εναν αταιριαστο συνδυασμο και το μονο που θα εχει καταφερει ειναι να δημιουργησει σκληροτητα απολυτοτητα και εν τελει να πηγαινει χειροτερα απο πριν το αυτοκινητο του.
Ακομη και η χειροτερη coilover ειναι κλασσεις ανωτερη απο οποιονδηποτε συνδυασμο απλων αμορτισερ λαδιου με ελατηρια. Και ο λογος ειναι οτι απλα το ελατηριο ειναι το αντιστοιχο του καλαμιου και ειναι πακετο και σεταρισμενη.Οση εμπειρια λοιπον και να διαθετεις αυτο που ισχυει ειναι οτι τριγμοι, ταλαντωσεις και αφουγκρασμος του δρομου οφειλεται πρωταρχικα στο ελαστικο και στο προφιλ του.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Λαθος. Η κυρια αιτια ειναι τα χαμηλοπροφιλα ελαστικα και οχι μια σκληρη αναρτηση.
Θα μου επιτρέψεις να έχω διαφορετική άποψη από την εμπειρία μου...
_
Φυσικα και σου επιτρεπω αλλα μηπως η εμπειρια σου οφειλεται σε after market επιλογες σου?
Ενα αμορτισερ θελει ενα καταλληλο ελατηριο. Καλλιστα καποιος μπορει να δημιουργησει εναν αταιριαστο συνδυασμο και το μονο που θα εχει καταφερει ειναι να δημιουργησει σκληροτητα απολυτοτητα και εν τελει να πηγαινει χειροτερα απο πριν το αυτοκινητο του.
Ακομη και η χειροτερη coilover ειναι κλασσεις ανωτερη απο οποιονδηποτε συνδυασμο απλων αμορτισερ λαδιου με ελατηρια. Και ο λογος ειναι οτι απλα το ελατηριο ειναι το αντιστοιχο του καλαμιου και ειναι πακετο και σεταρισμενη.Οση εμπειρια λοιπον και να διαθετεις αυτο που ισχυει ειναι οτι τριγμοι, ταλαντωσεις και αφουγκρασμος του δρομου οφειλεται πρωταρχικα στο ελαστικο και στο προφιλ του.
Έχει μια βάση αυτό που λες. Όταν πέρασα από 65άρι σε 55άρι προφίλ, την ίδια ακριβώς μέρα άρχισε να ακούγεται γκζίκι-γκζίκι ( ) από 2 σημεία στο αυτοκίνητο σε κακή άσφαλτο. Και γενικώς οι συντονισμοί αυξήθηκαν αρκετά, απλά με μια αλλαγή ελαστικών.
Αλλά και η σκληρότητα της ανάρτησης παίζει μεγάλο ρόλο, όταν πέφτεις σε λακούβα και το αμάξι κοπανιέται όλο και κάτι με τον καιρό θα φύγει λίγο από τη θέση του σε σχέση με μια ανάρτηση βάρκα γιαλό που αποσβαίνει πολύ πιο ομαλά τον κραδασμό.
-
Στην δικη σου περιπτωση δεν φταιει το χαμηλοπροφιλο αλλα οτι δεν πηρες αυτοκινητο αλλα πηρες golf
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Στην δικη σου περιπτωση δεν φταιει το χαμηλοπροφιλο αλλα οτι δεν πηρες αυτοκινητο αλλα πηρες golfΠου'ναι ο Pasxos να μου κοπανήσει πως έδωσα 7 εκατομμύρια για Golf
Η τσαντίλα μου όταν μπαίνω στο Leon φίλου που έχει τα ίδια χλμ με εμένα και δεν τρίζει τίποτα υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, δεν περιγράφεται
Αλλά εγώ έχω βελούδινη επένδυση στο ντουλαπάκι και είμαι semi-premium -
http://picasaweb.google.gr/vastravoud/M ... BenzWorld#
Λοιπόν!
Η εμπειρία της Mercedes ηταν απίστευτη. Στο χώρο αυτό υπάρχει έκθεση με όλα τα μοντέλα Smart, Mercedes, και χωριστό τμημα για την AMG. Επίσης υπχουν διάσπαρτα 'μουσειακά' εκθέματα, παλιά πολιτικά και αγωνιστικά αυτοκίνητα, καθώς και μικρά 'show' με προβολές από την ιστορία ή τη σύγχρονη πορεία της μάρκας.
Αποκορύφωμα βέβαια οι οδηγικές εμπειρίες, και κάπως έτσι βρέθηκα στο δεξί κάθισμα της SL.
Αφου ρύμισα θέση και επανέλαβα 100 φορές στον εαυτό μου 'μ@λ@κα θα πηγαίνεις αριστέρα, μ@λ@κ@ θα πηγαίνεις αριστερά ', προχωρήσαμε στην πρώτη δοκιμασία, την ευθεία! Κατ' αρχήν πηγαίνοντας χαλαρά το αυτοκίνητο με ξένισε με τη φιλικότητα και την προοδευτικότητα, αλλά τα ωραία άρχισαν όταν στηθήκαμε στην ευθεία:
Ο πολύ καλός instructor μου έδωσε τις οδηγίες: 'When I say GO, just hammer the trottle down, and when I say 'brakes', just brake as hard as you can'.
Ναι, το έκανα, και ποτέ ξανά δεν είχα νοιώσει τόσο καταιγιστική επιτάχυνση. Τι έγινε ρε παιδιά, που έλεγε και ο Σπυράκος;
Μετά κάναμε σλάλομ και φρεναρίσματα με ABS, πριν προχωρήσουμε στην πίστα. Σιγά σιγά συνήθιζα το θεριό και ανέβαζα τέμπο, κάτι που ευχαρίστησε τον -συνηθισμένο στα καγκουριλίκια- εκπαιδευτή. Ανεβάζοντας ρυθμό μου φωναζε από δίπλα 'PUUUUSH Now!!!' και οι τελευταίοι γύροι μας ήταν πραγματικά γρήγοροι(για τα δικά μου μέτρα φυσικά, όχι για αυτά του αυτοκινήτου!).
Τελευταίο και καλύτερο το skidpad, όπου με το ESP off γλύστραγε με τη σκέψη. Με λίγη εξάσκηση όμως ήταν εύκολο σχετικά να κρατήσεις παρατεταμένα την υπερστροφή. Με το ESP on, σανίδωνες το γκάζι και απλά έστριβες πολύ γρηγορότερα απ' όσο με απενεργοποιημένα τα ηλεκτρονικά.
Η ωρα τελείωσε με λίγο ακόμα οδήγημα στην πίστα, και μετά έμεινα με την αίσθηση ότι οι περίπου 120 λίρες (160 ευρώ χονδρικά) πήγαν ΧΑΛΑΛΙ!
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Έχει μια βάση αυτό που λες. Όταν πέρασα από 65άρι σε 55άρι προφίλ, την ίδια ακριβώς μέρα άρχισε να ακούγεται γκζίκι-γκζίκι ( ) από 2 σημεία στο αυτοκίνητο σε κακή άσφαλτο. Και γενικώς οι συντονισμοί αυξήθηκαν αρκετά, απλά με μια αλλαγή ελαστικών.Αλλά και η σκληρότητα της ανάρτησης παίζει μεγάλο ρόλο, όταν πέφτεις σε λακούβα και το αμάξι κοπανιέται όλο και κάτι με τον καιρό θα φύγει λίγο από τη θέση του σε σχέση με μια ανάρτηση βάρκα γιαλό που αποσβαίνει πολύ πιο ομαλά τον κραδασμό.
Διαφωνω. Μια αναρτηση βαρκα γιαλο ισως εν τελει κανει περισσοτερη ζημια σε σχεση με μια stiffer αναρτηση με σωστο βυθισμα και αποσβεση, διοτι η βαρκα γιαλο φιλε Neos τερματιζει ευκολα και εκει να δεις κοπανημα.....
Ειμαστε off topic βεβαιως και θα παρακαλουσα να μεταφερθουν σε καποιο τοπικ αναρτησεων να συνεχισουμε εκει.
-
Το ότι κάποιος κατάφερε να τερματίσει την μπροστινή ανάρτηση της MiTO σε όχι ιδιαίτερα μεγάλη λακούβα πως το εξηγείς;
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Το ότι κάποιος κατάφερε να τερματίσει την μπροστινή ανάρτηση της MiTO σε όχι ιδιαίτερα μεγάλη λακούβα πως το εξηγείς;Για δωσε ομως περισσοτερες πληροφοριες.
Καποιος φιλος απο εδω το εκανε αυτο? Εγραψε την εμπειρια του εδω?Εκει που μου παει το μυαλο ειναι πως διχως να εχει τερματισει η αναρτηση ακουσε καποιον ηχο απο το αμορτισερ? Τα αμορτισερ της ΜιΤο εχουν μεσα ενα ελατηριο χωρια απο το κλασσικο που υπαρχει εξωτερικα.
-
Εγώ οδηγούσα, στην Θησέως, με νορμάλ χιλιόμετρα, γύρω στα 50-60-70, την ανάρτηση γυρισμένη στο Ν και έπεσα σε μικρή λακούβα (απο αυτές που είναι για τα καπάκια της αποχέτευσης) και η ανάρτηση τερμάτισε. Ακούστηκε από το μπροστά μέρος της ανάρτησης ο ήχος που κάνουν όλες οι αναρτήσεις όταν τερματίζουν. Δεν ήταν ελαφρύς ήχος, ήταν ένα βαρβάτο γκντουπ το οποίο βέβαια το ένιωσα και στο τιμόνι βεβαίως.
-
To DNA δεν επεμβαίνει στην ανάρτηση...
-
Ακριβως.
Το αμαξι Kid ηταν καποιο δημοσιογραφικο? ηταν απο καποια εκθεση?
-
Από κάποια έκθεση ήταν.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Φυσικα και σου επιτρεπω αλλα μηπως η εμπειρια σου οφειλεται σε after market επιλογες σου?
Ενα αμορτισερ θελει ενα καταλληλο ελατηριο. Καλλιστα καποιος μπορει να δημιουργησει εναν αταιριαστο συνδυασμο και το μονο που θα εχει καταφερει ειναι να δημιουργησει σκληροτητα απολυτοτητα και εν τελει να πηγαινει χειροτερα απο πριν το αυτοκινητο του.
Ακομη και η χειροτερη coilover ειναι κλασσεις ανωτερη απο οποιονδηποτε συνδυασμο απλων αμορτισερ λαδιου με ελατηρια. Και ο λογος ειναι οτι απλα το ελατηριο ειναι το αντιστοιχο του καλαμιου και ειναι πακετο και σεταρισμενη.Οση εμπειρια λοιπον και να διαθετεις αυτο που ισχυει ειναι οτι τριγμοι, ταλαντωσεις και αφουγκρασμος του δρομου οφειλεται πρωταρχικα στο ελαστικο και στο προφιλ του.
Ίσως και να έχεις δίκιο, δεν έχω την πολυτέλεια να κάνω δοκιμές με διάφορους συνδυασμούς και δεν έχω ούτε καν σκεφτεί τη λύση coilover, αν και απ'ό,τι καταλαβαίνω ο εγκαταστάτης πρέπει να γνωρίζει κάποια πράγματα...
Πάντως ένα Seat Leon ΙΙ με 205/55/16 έχει πιο έντονες αντιδράσεις στις ανωμαλίες σε σχέση με ένα Golf GT με 225/45/17 ως αποτέλεσμα ανάρτησης ( εκτός αν αγνοώ κάτι )...
Δεν τρίζουν αμφότερα αλλά το ένα είναι καινούριο (το Leon) και το άλλο με κάμποσα χλμ...Σε καμία περίπτωση όμως δεν υποκρίνομαι τον ειδήμονα, πιθανότατα να γνωρίζεις καλύτερα το θέμα...
_
-
Δεν διαφωνω στα παραπανω. Εξαλλου εγω καπου για το τριξιμο ειδα και απαντησα. Απλα το θεμα πηγε παραπερα.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
.......................Καλά, βαλτοί είστε όλοι, ο ένας με τη mustang, ο άλλος την AMG...
Όποιος θα γράψει για εμπειρία με αμάξι καλύτερο από cinquecento, θα ζητάω από γνωστό μου μοντερέιτορ να τρώει ban... Συγχύστηκα πάλι...
και μόνο 120 λίρες... ααααααχχχχ...
-
Οδήγησα πρόσφατα Mito για ένα τέταρτο μόνος μου (χωρίς κάποιον πωλητή παρέα) .
Γρήγορο για τα δικά μου δεδομένα, καλή ανάρτηση αλλά η όλη αίσθηση λίγο fake ρε παιδί μου. Ειδικά στο D νόμιζα ότι το τιμόνι θα στρίψει μόνο του. Το wannabe μπλοκέ κάνει δουλειά αλλά καμμία σχέση με καθαρά μηχανικά συστήματα.
Οδήγησα....