Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δηλ αν παρω ενα opc και βαλω μια KW III,και παρω το Punto με νορμαλ αναρτηση ή το αντιθετο,το ιδιο γυρολογιο θα κανουνε?
το να βαλεις αλλη αναρτηση σε ενα opc πιστευεις οτι θα το κανει να πηγαινει καλυτερα???
δηλαδη εκαναν αυτοι τοσο καιρο καποιες δοκιμες για να βρουν το καταλληλο αμορτισερ και τις καταλληλες ρυθμισεις,ετσι ωστε να μπορει να τους ακυρωσει ο καθενας απλα πετωντας πανω μια ΚW???
δε νομιζω οτι μιλαμε για 1.2 corsa...
απανταω σε εσενα αλλα η μπαλα παιρνει και αλλους απο εδω μεσα οπου φαινεται απο τα γραφομενα οτι δεν υπαρχει πολλυ εμπειρια...
ΝΑΙ βαζοντας μια kw με αλλο ιξωδες λαδιων στην μπουκαλα σε συγκριση με το εργοστασιακο,αλλη διαμετρο στο πιστονι της μπουκαλας ,αλλα seting σε αποσβεση συμπιεσης και επαναφορας θα ΔΕΙΣ αλλο κρατημα και ανεση σε οποιοδηποτε σασι και οχι μονο στο opel...προς το καλυτερο εκτος απο την ανεση οπου μονο στον ταφρο θα κοπαναει περισσοτερο το coilover...
το εργοστασιο κανει ενα συμβιβασμο σε ανεση και κρατημα παντα υπερ της ανεσης..
μονο οι Porche και ferrari Παραγγελνονται με αναρτηση οπως την θες..για ανεση για πιστα κτλ...
στην μοτοσυκλετα που εχω ρυθμιζω αποσβεση επαναφορας και προφορτιση ελατηριου εμπρος πισω..
ε δυο κλικ να σφιξω καθε φορα ειναι ετοιμο να παει ειτε πιστα ειτε δυκαβαλο ανετα εως θεσσαλονικη..
τρομακτικες διαφορες αναλογα ποσο μαλακο η σκληρο το θες..οταν στο προηγουμενο μηχανακι εβαλα χειροποιητο μετα απο ειδικη παραγγελια απο Ολλανδια βασει κιλων μου,χρησης δρομου κτλ πισω αμορτισερ ,αφηστε εκει εκανες οτι ηθελες στην μοτοσυκλετα ...θα σε προδιδαν τα παντα εκτος απο την αναρτηση..
η αναρτηση ειναι ενα κεφαλαιο που αν το διαβασεις καλα ειναι σαν να εχεις σε δυο ιδια μοτερ 30 αλογα κατω και σε αναβαση να γραφεις 2'' καλυτερο χρονο σε καθε split απο τον ομοσταυλο σου...
οταν ημουν βοηθος service σε αγωνιζομενο μοτοσυκλετιστη πρωην πρωταθλητη ελλαδος στην κατηγορια του,εμπαινε στο ελληνικο στα δοκιμαστικα και ξεκινωντας με γυρολογιο πχ 1.12'' καθε δυο τρεις γυρους εβγαινε ελεγε στον μηχανικο τι να κανει και ξαναεμπαινε στην πιστα ...εφτανε γυρολογιο και pole με 1.4''.....
8 δευτερα κατω στον γυρο ειναι σαν να εχεις μοτερ 200 αλογων σε αυτοκ.και μετα να μπεις μεσα και να εχεις 300!!!
αρα καμια σχεση μια ρυθμιζομενη αναρτηση σε δυνατοτητες με μια εργοστασιακη.