-
Ω ρε πουστη μου, πάλι θα μπλέξουμε
Μάλλον σε 8C μου φέρνει, ή σε 'συννεφιασμένο' Rosso Alfa. Giulietta με τίποτα πάντως
-
EDDIE_147, αυτο μαλλον ειναι το 8C...
-
Γι αυτο κι εγω δεν σταθηκα σε φωτογραφιες,αλλα περισσοτερο στο βιντεο ως μια πιο ζωντανη 'εικονα' και σε συνδυασμο με την ροσσο που ειδα σημερα προσεκτικα,ειμαι κατα 99% σιγουρος οτι ειναι αυτη στο βιντεο.Βαζω και στοιχημα.. Αχ ρε hellenic τι μας κανεις..
-
Καλα αν κανει 24500 η Mito GTA , θα ειναι τρομερη ευκαιρια αλλα δυσκολο το βλεπω.Πιστευω απο 27 με 30 χιλιαρικα θα ξεκιναει.
-
Αυτό πάντως είναι θεϊκό.
@HT
μην αγχώνεσαι. Η πρώτη φορά που είδα το δικό μου ήταν όταν ήρθε κάτω από το σπίτι μου. Γενικότερα ήταν η πρώτη 147 Ti που είδα (δεν υπήρχε σε έκθεση) και η πρώτη 147 που μπήκα και οδήγησα...
It's part of the whole alfa experience... -
Ρε σεις!
Το είπαμε, το άγχος σταμάτησε από τη συγκριτική φωτό της Alba και μετά
Αλλά έχει πλάκα να το κουβεντιάζουμε
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
...Σαφέστατα και δεν συγκρίνεται με το S, ειδικά όταν τα χωρίζουν 10k. Απλά μου προκάλεσε εντύπωση το συγκεκριμένο γυρολόγιο, διότι συνφορουμίτης έχει δηλώσει πως στο Balocco η MiTo είναι ταχύτερη από MCS.
Όπως και να 'χει, προσωπικά λίγη σημασία δίνω -πλέον- στην γυρολαγνεία. -
Ο χρήστης Ο μελλοντικός δεύτερος [color=#FF0040 έγραψε:
ροζούλης[/color:2niou8bz] του 4TF':2niou8bz]Ρε σεις!Το είπαμε, το άγχος σταμάτησε από τη συγκριτική φωτό της Alba και μετά
Αλλά έχει πλάκα να το κουβεντιάζουμε
-
Θα σας δείξω εγώ, θα δείτε τι θα πάθετε
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Προσωπικά θεωρώ δεδομένο η mito να είναι πιο αργή σε όλες τις πίστες και υπό όλες τις συνθήκες σε σχέση με το cooper s. Πολλές φορές δεν χρειάζεται πρακτική επιβεβαίωση αυτού που ξέρεις από τη θεωρία ότι δηλαδη τα δυναμικά χαρακτηριστικά του cooper s είναι ανώτερα από της mito
Για το συγκεκριμένο όμως site έχω τις αμφιβολίες μου ,δείχνει μάλλον πρόχειρο ώστε να μην μπορώ να το εμπιστευτώ όχι μόνο για τις συγκρίσεις mito vs 207 η mito vs cooper s, αλλά γενικότερα.Δεν ξέρω ποιά είναι αυτή η ιστοδελίδα και τί αξιοπιστία έχει γενικώς,αλλά οι συγκεκριμένοι χρόνοι που αναγράφει (MiTo VS Mini S)προέρχονται ο μεν της πίστας του Vairano από δοκιμή του περιοδικού Quattroruote,όπου ενώ η MiTo ήταν συνολικά αργότερη,το περιοδικό ανέφερε ότι είχε καλύτερο κράτημα σε επιμέρους κλειστά κομμάτια.
Όσο για το Balocco προφανώς πρόκειται για τη διαδρομή misto Langhe μήκους 6 χιλιομέτρων,όπου η MiTo αντιπαρατέθηκε με το GPA από το περιοδικό Auto,για να γράψει το χρόνο του 3,16 έναντι 3,11 του GPA.Το αν αντιπαρατέθηκε και με το Mini S γράφοντας τον ίδιο ακριβώς χρόνο (3,16)δεν το γνωρίζω...αλλά δείχνει πολύ πιθανόν.
Τέλος για τους φίλους των αντιπαραθέσεων, η MiTo 155 φυσικά και δεν αντιπαρατίθεται με το S.Ο πραγματικός του ατίπαλος,στην ίδια κατηγορία τιμής μάλιστα, είναι η επερχόμενη MiTo 1750JTB των 230 ίππων,όπου εκεί έχει να πέσει το γέλιο της αρκούδας τόσο έναντι του S όσο και του φτωχού εξαδέλφου GPA esseesse.Deja vu or what? Γέλιο της αρκούδας? Από που κι ως που? Αν δεν το χετε καταλάβει, το Mini Cooper είναι σε άλλη κλάση τόσο οδηγικά όσο και από θέμα χρόνων. Το JCW αναδείχθηκε γρηγορότερο και περισσότερο fun to drive από το Clio RS Cup. Οπότε μαζέψτε τα 'θα', μέχρι να ρθει το αυτοκίνητο και να πραγματοποιήσει τα μισά από τα 'θα'.
Τώρα πώς κάποιοι γίνεται να μιλάτε για 'γέλια της αρκούδας' από ένα αυτοκίνητο που ΘΑ βγει και για το οποίο το βρετανικό CAR έγραψε 'There's a 230bhp GTA version of the Mito waiting in the wings, so genuine enthusiast must hope the steering has been rigorously re-evaluated by then. After all, as the company itself says 'Apart from anything else, an Alfa Romeo has always made its personality known at the steering wheel.' Lest we forget.'
Στην δίπλα ακριβώς σελίδα, υπάρχει μια παρουσίαση του JCW που καταλήγει: Its electronic stability functions mean the driver can select just what level of insanity to dial in - reminding us of another range of cars in BMW's line-up. Yes, this feels like BMW's first front-wheel drive M car. That's a praise indeed.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
...
Σαφέστατα και δεν συγκρίνεται με το S, ειδικά όταν τα χωρίζουν 10k.
ρε σεις δεν τα χωριζουν 10 χιλιαρικα..
τελευταια φορα που ειχα παει στην BMW, ξεκινουσε το cooper s απο τα 24500. η (τουρμπατη) μιτο απο τα 18500. σαφως οσο βαζεις πραγματα οι τιμες ανεβαινουν, αλλα αυτο συμβαινει και στα δυο: για να παρεις ενα cooper s αξιοπρεπες θα αγγιξεις τα 27 χιλιαρικα, ενω για να παρεις τη μιτο (απ'οτι βλεπω και εδω μεσα απ'οσους την αγορασανε) δινουν κατα μ.ο. κοντα στα 22.500. γι'αυτο συγκρινω τη μιτο με το 1.6 cooper και οχι με το s. η alfa mito GTA υπολογιζω οτι θα κοστιζει (ή μαλλον θα ξεκινα...) οσο ενα full εξοπλισμενο S works. και μ'αυτο θα συγκριθει προφανως, οχι με το απλο cooper s που θα τo χωριζουν σχεδον 60 αλογα και θα του ριχνει και πανω απο 5-6 χιλιαρικα στην τιμη.
και παλι βεβαια, δεν ειμαι καθολου σιγουρος, αν συγκριθει απευθειας η mito gta με το cooper s για το ποιος θα... γελουσε και ποιος θα.. εκλαιγε. ας μη βιαζομαστε, σε κανα χρονο το συζηταμε. προς το παρον mini cooper s pwns οποιαδηποτε mito (sorry αλλα ετσι απλο ειναι ) -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Λοιπόν, για να ξεκαθαρίσουμε.
Αυτό είναι το rosso;rosso competizione
-
Mπιγκ ντιλ ρε, αντί για 10 πες 6-7...
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Λοιπόν, για να ξεκαθαρίσουμε.
Αυτό είναι το rosso;rosso competizione
Άντε το πέτυχα κι εγώ με την πρώτη!
Άσχετο, αλλά υποθέτω η Alba θα γνωρίζει. Από τη στιγμή που ένα αυτοκίνητο γίνεται 'status 16', πότε ολοκληρώνεται η παραγωγή του(status 20 αν δεν κάνω λάθος)
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Mπιγκ ντιλ ρε, αντί για 10 πες 6-7...και οι φίλοι μας οι άγγλοι σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις αναρωτιούνται: πληρώνεις 7000 ευρώ ακριβότερα , αλλά παίρνεις 7000 ευρώ 'παραπάνω' αυτοκίνητο?
-
http://www.fastestlaps.com/index.php?page_id=compare&car1=459bad4b34fce&car2=467844aedd123
Μήπως να μας προβληματίσει και αυτό?
Το site αυτό πέρα από το ότι είναι πρόστυχα πρόχειρο φαίνεται να είναι μια χωματερή άκυρων πληροφοριών που κυκλοφορούν στο net από άγνωστες συχνά πηγές, με χρόνους που υποτίθεται πως έγιναν σε διαφορετικές πίστες, από διαφορετικούς οδηγούς, με διαφορετικές συνθήκες κάθε φορά και άντε να βγάλεις συμπέρασμα. Είναι γνωστο εξάλλου το κόλπο: κατοχυρώνεις πιασάρικο όνομα, κατα προτίμηση που να περιέχει λέξεις κλειδιά για να εμφανίζεται από τα πρώτα στην αναζήτηση google ,βάζεις διαφημίσεις και κονομάς απολαμβάνοντας την αυξημένη επισκεψιμότητα που σου εξασφαλίζει το όνομα αυτό. -
O,τι να ναι...
-
Ολα αυτα την ιδια ωρα που
η
***Porsche has accused Nissan of cheating in the GT-R's record bid at the Nurburgring racetrack. ***
http://carsguide.news.com.au/site/motor ... rburgring/
-
Ο χρήστης paulgiot έγραψε:
Ολα αυτα την ιδια ωρα πουη
***Porsche has accused Nissan of cheating in the GT-R's record bid at the Nurburgring racetrack. ***
http://carsguide.news.com.au/site/motor ... rburgring/' target='_blank' target='_blank
Και η απάντηση της nissan:
http://www.worldcarfans.com/9081009.013/nissan-responds-to-gt-r-ring-time-accusationsΧαμός γίνεται με τα γυρολόγια, για άλλη μια φορά αποδεικνύεται πως καλό είναι να κοιτάμε τους χρόνους αλλά δεν είναι το παν, ουσιαστικά η nissan απαντάει πως το μαμά αυτοκίνητο έκανε αυτόν τον χρόνο που η πόρσε αμφισβητεί ,ισχυρίζεται πως γίνεται αν έχεις πλήρη εξοικείωση με το αυτοκίνητο και μάλιστα προσφέρει μαθήματα οδήγησης σε όποιον ενδιαφερόμενο-άπιστο θωμά.
-
Alfa Romeo Mi.Τo 2008