-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Volvo C30 οδηγεί και ένας πολύ γνωστός τραγουδιστής της rap
ε αμα ειναι ετσι...
-
H φάση είναι GB. YO
-
Το C30 -για μένα- είναι ένα ερωτηματικό.
Ένα όμορφο 3θυρο μικρομεσαίο απο μια premium εταιρία, το οποίο όμως δεν μπόρεσε να 'κάτσει'.
Δεν ξέρω αν φταίει ο τύπος του αμαξώματος αφού και το ανταγωνιστικό 3θυρο Audi Α3 αλλά και το 5θυρο Bmw σειράς 1 πουλάνε το ίδιο καλά, ή οι μηχανικές επιλογές, αφού τα αντίστοιχα 1,6 επίσης πουλάνε.
Η προώθηση του ήταν αρκετά δυναμική (και πολυδάπανη) αλλά και πάλι ...
Από την άλλη πλευρά, ένας άβολος ή μικρός χώρος αποσκευών δεν μπορεί να αποτελεί κύριο λόγο αποτυχίας όπως ένα προσεγμένο και μοντέρνο εσωτερικό με μαλακά πλαστικά δεν σημαίνει σίγουρη επιτυχία.
Για μένα το μόνο που θα θεωρούσα ίσως καλή κίνηση για το C30 θα ήταν να κινηθεί τιμολογιακά λίγο πάνω απο το αντίστοιχου εξοπλισμού και έκδοσης 3θυρου Focus, προωθόντας το σαν μια πιο premium εκδοχη του Ford.
Εξάλλου για πολλούς και διάφορους λόγους, στην ελληνική αγορά οι Σουηδοί ακολουθούσαν απο αρκετά πίσω τους Γερμανούς 'κατεστημένους' premium κατασκευαστές. -
Δεν φταίει η τιμή και δεν φτάνει μόνο μια δελεαστική τιμή για να προσελκύσει πελάτες. Μετράνε και άλλοι παράγοντες που ενδεχομένως στην περίπτωση των Volvo αποδεικνύονται σημαντικότεροι (πχ εικόνα μοντέλων-μάρκας στην συνείδηση των καταναλωτών).
Να το θέσω αλλιώς. Δείτε σε τόσο θέματα πόσα άτομα (ή και από προσωπική σας εμπειρία), όταν ψάχνουν για αυτοκίνητο σε εκείνα τα χρήματα, συμπεριλαμβάνουν και το Volvo στις επιλογές τους. Η απάντηση είναι ελάχιστα. Οι περισσότεροι δεν το κοιτάνε καν. Επομένως, δεν φταίει μόνο η τιμή.
-
Eίναι μια καινούρια κατηγορία για τη Volvo και ειδικά στην Ελλάδα που υπάρχουν στη συνείδηση των αγοραστών πολύ εμπεδωμένα τα πρότυπα των οδηγών της ως ηλικιωμένων,συντηρητικών...έτσι δύσκολα κάποιος θα κοίταζε το C30..τέλος ο χώρος των αποσκευών είναι κάτι που σίγουρα παίζει για πολλούς μεγάλο ρόλο...και σίγουρα για όσους έχουν μια εικόνα για τη Volvo και πάνε διερευνητικά να δουν το C30...
και αν κάποιος πει για το MINI ,αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο...
(στις ΗΠΑ π.χ. αν κάποιος οδηγεί Volvo θεωρείται μάλλον μοντέρνος,φιλελεύθερος,δημοκρατικός και είναι συνήθως κάτοικος της Ανατολικής ακτής,ενώ έχει τουλάχιστον πτυχίο πανεπιστημίου αφού τα αισθητικά του κριτήρια κλίνουν πιο πολύ στα ευρωπαϊκά πρότυπα...) -
Ψιλο ασχετο αλλα εχει πλακα:
http://www.urbandictionary.com/define.p ... o%20driver -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ψιλο ασχετο αλλα εχει πλακα:
http://www.urbandictionary.com/define.p ... o%20driver' target='_blankπολύ καλό!!!!
-
Αγόρασα το c30 1.8 πριν 2 μήνες. Παιδιά το αυτοκίνητο έχει φοβερή ηχομόνωση, εξαιρετική οδική συμπεριφορά, καλές σχετικά επιδόσεις και ο εξοπλισμός της έκδοσης momentum (+Xenon) είνα πολύ καλός. Με το κλειδί στο χέρι μου κόστισε 23.660 Ευρώ. Τα προηγούμενα αυτοκίνητά μου ήταν τα Golf III και IV 1.6. Πριν αγοράσω το volvo έκανα test drive το Audi A3 1.4 FSI (εξαιρετικό, αλλά με τον ίδιο εξοπλισμό με το volvo έβγαινε στα 26.500) το GOLF 1.4 TSI με τα 140 άλογα (κορυφαίο, ειδικά με το DSC κιβώτιο) και το CIVIC S-TYPE. Δεν ήθελα να ξαναπάρω GOLF, το AUDI ξέφευγε από τα οικονομικά μου, ενώ στο CIVΙC δεν μου άρεσε το σαλόνι και η πολύ φουτουριστική εξωτερική εμφάνιση. Θεωρώ ότι το c30 είναι ένα αυτοκίνητο που έχει τα πάντα (ενεργητική και παθητική ασφάλεια), η έκδοση 1.8 κινεί το αυτοκίνητο αρκετά σβέλτα (125 ίπποι) και το εξαιρετικό κιβώτιο σου δίνει σπορ πινελιές στην οδήγηση. Το εξωτερικό είναι ιδιαίτερο και σπάνιο, ενώ αν δεν έχεις γυναίκα, παιδιά, σκύλους κτλ οι στενάχωροι αποθηκευτικοί χώροι δεν θα σε αποσχολούν. Πάντως, η εσωτερική καμπίνα χωράει 4 άτομα πολύ άνετα.
2 πράγματα που με ξένισαν είναι το φτωχό σε δυνατότητες ηχοσύστημα που δίνεται στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις (ούτε mp3 player, ούτε καν aux για σύνδεση εξωτερικών συσκευών) και η συμπεριφορά των πωλητών της αντιπροσωπείας της volvo στην πόλη μου (ελπίζω το τελευταίο να είναι μεμονωμένο και να μην ισχύει γενικά) -
Ο χρήστης ioanmits έγραψε:
2 πράγματα που με ξένισαν είναι το φτωχό σε δυνατότητες ηχοσύστημα που δίνεται στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις (ούτε mp3 player, ούτε καν aux για σύνδεση εξωτερικών συσκευών) και η συμπεριφορά των πωλητών της αντιπροσωπείας της volvo στην πόλη μου (ελπίζω το τελευταίο να είναι μεμονωμένο και να μην ισχύει γενικά)
Μήπως, λέω μήπως είναι αντιπροσωπεία που ανήκει στον Όμιλο Σαρακάκη;
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
2 πράγματα που με ξένισαν είναι το φτωχό σε δυνατότητες ηχοσύστημα που δίνεται στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις (ούτε mp3 player, ούτε καν aux για σύνδεση εξωτερικών συσκευών) και η συμπεριφορά των πωλητών της αντιπροσωπείας της volvo στην πόλη μου (ελπίζω το τελευταίο να είναι μεμονωμένο και να μην ισχύει γενικά)
Μήπως, λέω μήπως είναι αντιπροσωπεία που ανήκει στον Όμιλο Σαρακάκη;
Μάλλον ετσι θα είναι...γιατί εγώ εχω μείνει πολύ ικανοποιημένος απο τον πωλητή αντιπροσωπείας στα βπ της Αθηνάς απο όπου κ το εκλεισα τελικά. Όσον αφορά το aux υπάρχει έσοχή μέσα στο κεντρικό υποβραχιόνιο...!τουλαχιστον στο ΜΥ08 και μετά υπάρχει σίγουρα...
-
Ο χρήστης teogr23 έγραψε:
2 πράγματα που με ξένισαν είναι το φτωχό σε δυνατότητες ηχοσύστημα που δίνεται στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις (ούτε mp3 player, ούτε καν aux για σύνδεση εξωτερικών συσκευών) και η συμπεριφορά των πωλητών της αντιπροσωπείας της volvo στην πόλη μου (ελπίζω το τελευταίο να είναι μεμονωμένο και να μην ισχύει γενικά)
Μήπως, λέω μήπως είναι αντιπροσωπεία που ανήκει στον Όμιλο Σαρακάκη;
Μάλλον ετσι θα είναι...γιατί εγώ εχω μείνει πολύ ικανοποιημένος απο τον πωλητή αντιπροσωπείας στα βπ της Αθηνάς απο όπου κ το εκλεισα τελικά. Όσον αφορά το aux υπάρχει έσοχή μέσα στο κεντρικό υποβραχιόνιο...!τουλαχιστον στο ΜΥ08 και μετά υπάρχει σίγουρα...
Όχι δεν ήταν από τον Σαρακάκη. Η Autopoint στη Θεσσαλονίκη ήταν. Μπορεί κάποιος να μου δώσει μια ενδεικτική τιμή πόσο κοστίζει ένα προγραμματισμένο service στη volvo και που θα μπορούσα να βρω μια αεροτομή για το c30: Από την αντιπροσωπεία μου είπαν ότι κοστίζει 550 Ευρώ!. Κι όμως δεν έχει ΑUX είσοδο στο δικό μου... (παρότι το αναφέρουν και στο διαφημιστικό φυλλάδιο και στο site της volvocars.. όταν το ανέφερα στον πωλητή μου τα μασούσε...)
-
Εξαρτάται από το ποιο C30 έχεις αγοράσει...αν είναι το Τ5 είναι λογικά τα 550ευρώ αλλά αν είναι το 1.8, ο πατέρας μου για πρώτο service για S40 1.8 έδωσε πέρυσι 250ευρώ στην Autopoint της Αθήνας και φέτος 270ευρώ στην αντιπροσωπία στη Νέα Ερυθραία...που είναι και πιο κοντά...οπότε το ποσό που αναφέρεις είναι εξωπραγματικό...
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Εξαρτάται από το ποιο C30 έχεις αγοράσει...αν είναι το Τ5 είναι λογικά τα 550ευρώ αλλά αν είναι το 1.8, ο πατέρας μου για πρώτο service για S40 1.8 έδωσε πέρυσι 250ευρώ στην Autopoint της Αθήνας και φέτος 270ευρώ στην αντιπροσωπία στη Νέα Ερυθραία...που είναι και πιο κοντά...οπότε το ποσό που αναφέρεις είναι εξωπραγματικό...Συγνώμη φίλε, τα 550 Ευρώ ήταν το κόστος που μου είπαν για την αεροτομή. Έχω αγοράσει το 1.8,άρα να υπολογίζω 250-280 Ευρώ το service..
-
Ο χρήστης ioanmits έγραψε:
Κι όμως δεν έχει ΑUX είσοδο στο δικό μου... (παρότι το αναφέρουν και στο διαφημιστικό φυλλάδιο και στο site της volvocars.. όταν το ανέφερα στον πωλητή μου τα μασούσε...)Μηπως σου φορτωσαν κανα στοκατζίδικο που ελιωνε για χρόνια στο λιμάνι?
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Κι όμως δεν έχει ΑUX είσοδο στο δικό μου... (παρότι το αναφέρουν και στο διαφημιστικό φυλλάδιο και στο site της volvocars.. όταν το ανέφερα στον πωλητή μου τα μασούσε...)
Μηπως σου φορτωσαν κανα στοκατζίδικο που ελιωνε για χρόνια στο λιμάνι?
Το MY 2008 άρχισε να πωλείται τον Ιούλιο του 2007...μπορείς να δεις πότε παρήχθη το αυτοκίνητο αν δεις πότε παρήχθησαν τα διάφορα τμήματά του...όταν αγοράσαμε το S40 το έκανα κόσκινο να δω πότε παρήχθη το κάθε κομμάτι και που...στο εσωτερικό του πίσω προφυλακτήρα είδα και την πιο πρόσφατη ημερομηνία ενώ μπορείς να δεις κατις ημερομηνίες στις καλωδιώσεις του κινητήρα,στα φώτα...σχεδόν παντού...εμάς είχε παραχθεί 30 Ιουνίου-1 Ιουλίου και το παραλάβαμε στις 17 Ιουλίου...
Τέλος φαίνεται και στο VIN number του μοντέλου το τι model year είναι... -
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Κι όμως δεν έχει ΑUX είσοδο στο δικό μου... (παρότι το αναφέρουν και στο διαφημιστικό φυλλάδιο και στο site της volvocars.. όταν το ανέφερα στον πωλητή μου τα μασούσε...)
Μηπως σου φορτωσαν κανα στοκατζίδικο που ελιωνε για χρόνια στο λιμάνι?
Το MY 2008 άρχισε να πωλείται τον Ιούλιο του 2007...μπορείς να δεις πότε παρήχθη το αυτοκίνητο αν δεις πότε παρήχθησαν τα διάφορα τμήματά του...όταν αγοράσαμε το S40 το έκανα κόσκινο να δω πότε παρήχθη το κάθε κομμάτι και που...στο εσωτερικό του πίσω προφυλακτήρα είδα και την πιο πρόσφατη ημερομηνία ενώ μπορείς να δεις κατις ημερομηνίες στις καλωδιώσεις του κινητήρα,στα φώτα...σχεδόν παντού...εμάς είχε παραχθεί 30 Ιουνίου-1 Ιουλίου και το παραλάβαμε στις 17 Ιουλίου...
Τέλος φαίνεται και στο VIN number του μοντέλου το τι model year είναι...Αλήθεια παιδιά, με τα ετοιμοπαραδοτα τελικα δεν έχω καταλάβει ακόμα τι παίζει. Συνήθως τι γίνεται ξέρει κανείς...?Πάντως το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα ετοιμοπαράδοτο Citroen C3 το οποίο και βγήκε εξαιρετικά απροβλημάτιστο. Ούτε ένα λαμπάκι δε ζήτησε για αλλαγη στα 2μιση χρόνια ζωής του , όπου κ το έδωσα μετά.
-
Τι να παίζει δλδ;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τι να παίζει δλδ;δηλαδη, για ποιό λόγο υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα όταν ο καθένας θα ήθελε να παραγγείλει το αυτοκίνητο του όπως το θέλει.? Εχω ακούσει οτι συχνά είναι παραγγελίες που ακυρώνονται ή μοντέλα που πολλές φορές κάθονται πολλούς μήνες στα τελωνεία...και καταλήγουν να τα δίνουν με προσφορές μόνο όταν δεν ζητούνται.ισχύει κάτι τέτοιο?αυτο ρωτάω...
-
Α νόμιζα ότι εννοούσες κάτι περισσότερο ύποπτο.
Nαι, περίπου έτσι είναι η φάση του ετοιμοπαράδοτου...
-
Πάντως για αυτους που το σκέφτονται η εμπειρια που είχα δεν ήταν κακή! Αντιθέτως.Και πραγματικά δε νομίζω οτι αν κάτσει δυο μήνες παραπάνω ενα αυτοκίνητο παθαίνει κάτι. Πόσο μάλλον αν είναι καινούριο. Απλά δύσκολα θα το βρείς όπως το θέλεις....
Volvo C30...Για να ακουσω γνωμες.....