-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Για να πω και εγώ μια γνώμη, μου φαίνεται ότι το σχήμα του MEGANE 3 τόσο στις 5 όσο και στις 3 πόρτες είναι η φυσική εξέλιξη του MEGANE 1 και όχι του MEGANE 2 που όντως ήταν πολύ μοντέρνο σχήμα.
Δηλαδή έχω την αίσθηση ότι αρχής γενομένης από την LAGUNA 2 τα σχηματα των αμαξωμάτων της RENAULT θα αλλάζουν ελάχιστα σε κάθε παρουσίαση μοντέλου που θα αντικαθιστά το αντίστοιχο του, κατά τα πρότυπα της WV και αυτό δεν είναι καθόλου κακό,καθώς τουλάχιστον στο GOLF αποδείχτηκε από τους βασικότερους λόγους επιτυχίας του.
Δηλαδή δεν αλλάζουμε πολύ το επόμενο μοντέλο για να μην νοιώθουν και άσχημα οι παλιοί πελάτες που΄συγχρόνως θα είναι και μελλοντικοί.
Στη RENAULT νομίζω ότι θα το πάνε πιο συντηρητικά.
Αν το έχει γράψει κανένας παραπάνω αυτό ζητάω συγνώμη που το επαναλαμβάνω αλλά δεν προλαβαίνω να το διαβάσω.
Τώρα όσο αφορά την πίσψω ανάρτηση ημιάκαμπτου, είμαι σίγουρος ότι θα δουλεύει πολυ καλά, αλλά καλό θα ήταν και για λόγους ψυχολογίας να μας έδιναν μια πιο μοντέρνα συνδεσμολόγία για την πίσω ανάρτηση.Οι Γάλλοι δημοσιογράφοι λένε οτι είναι πολύ καλύτερο σαν σχέδιο από την Λαγκούνα και οτι χάνει πάρα πολύ στις φωτογραφίες. Προσωπικά δεν με πείθουν.
Τώρα για το θέμα ημιάκαμπτος ο υπεύθυνος μηχανικός για το στήσιμο λέει οτι ένας πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων δεν θα πρόσθετε κάτι στο στήσιμο αντίθετα θα αύξανε πολυπλοκότητα και κόστος. Η μεγάλη αλλαγή είναι στο τιμόνι το οποίο σύμφωνα πάλι με τον ίδιο κύριο είναι θεαματικά βελτιωμένο (κι ας παραμένει στην κολώνα ο μηχανισμός ) αφού όλα τα εξαρτήματα έχουν επανασχεδιαστεί με στόχο την βελτιωμένη 'αίσθηση'. -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Ένα 'μουλάρι' RS πάει για το 'Ring ...somebody notify porsche please...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Οι Γάλλοι δημοσιογράφοι λένε οτι είναι πολύ καλύτερο σαν σχέδιο από την Λαγκούνα και οτι χάνει πάρα πολύ στις φωτογραφίες. Προσωπικά δεν με πείθουν.Πάντως και για τη Laguna ισχύει το ίδιο. Από κοντά είναι πολύ επιβλητική και με ωραίες λεπτομέρειες ενώ στις φωτογραφίες φαίνεται σαν ψυγείο... Αμφιβάλλω πάντως αν το Megane θα προσεγγίζει την κομψότητά της.
Τώρα για το θέμα ημιάκαμπτος ο υπεύθυνος μηχανικός για το στήσιμο λέει οτι ένας πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων δεν θα πρόσθετε κάτι στο στήσιμο αντίθετα θα αύξανε πολυπλοκότητα και κόστος. Η μεγάλη αλλαγή είναι στο τιμόνι το οποίο σύμφωνα πάλι με τον ίδιο κύριο είναι θεαματικά βελτιωμένο (κι ας παραμένει στην κολώνα ο μηχανισμός ) αφού όλα τα εξαρτήματα έχουν επανασχεδιαστεί με στόχο την βελτιωμένη 'αίσθηση'.
Μακάρι...
@νδρέας
-
Mirage σε προσέλαβαν στο άλλο στρατόπεδο;
-
βρηκε το δρομο ο ανθρωπος επιτελους...
το rs παντως στις φωτο στο αλλο θρεντ μοιαζει με panzer...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Mirage σε προσέλαβαν στο άλλο στρατόπεδο;Όχι απλά τα Γαλλικά περιοδικά έχουν τόνους πληροφορίας για το νέο Megane. Αμα θέλετε δεν ξαναγράφω...Θα γράφω μόνο για ΚΤΕΟ από εδώ και στο εξής...
-
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... 06/235284/
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Τώρα για το θέμα ημιάκαμπτος ο υπεύθυνος μηχανικός για το στήσιμο λέει οτι ένας πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων δεν θα πρόσθετε κάτι στο στήσιμο αντίθετα θα αύξανε πολυπλοκότητα και κόστος. '.
και με τοσες απολυσεις δεν τους παιρνει για πολυπλοκοτητες,ε ?
Το κοστος βεβαια ,αλλο θεμα....
το μηνυμα αυτο θα αυτοκαταστραφει
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Για να πω και εγώ μια γνώμη, μου φαίνεται ότι το σχήμα του MEGANE 3 τόσο στις 5 όσο και στις 3 πόρτες είναι η φυσική εξέλιξη του MEGANE 1 και όχι του MEGANE 2 που όντως ήταν πολύ μοντέρνο σχήμα.
Δηλαδή έχω την αίσθηση ότι αρχής γενομένης από την LAGUNA 2 τα σχηματα των αμαξωμάτων της RENAULT θα αλλάζουν ελάχιστα σε κάθε παρουσίαση μοντέλου που θα αντικαθιστά το αντίστοιχο του, κατά τα πρότυπα της WV και αυτό δεν είναι καθόλου κακό,καθώς τουλάχιστον στο GOLF αποδείχτηκε από τους βασικότερους λόγους επιτυχίας του.
Δηλαδή δεν αλλάζουμε πολύ το επόμενο μοντέλο για να μην νοιώθουν και άσχημα οι παλιοί πελάτες που΄συγχρόνως θα είναι και μελλοντικοί.
Στη RENAULT νομίζω ότι θα το πάνε πιο συντηρητικά.
Αν το έχει γράψει κανένας παραπάνω αυτό ζητάω συγνώμη που το επαναλαμβάνω αλλά δεν προλαβαίνω να το διαβάσω.
Τώρα όσο αφορά την πίσψω ανάρτηση ημιάκαμπτου, είμαι σίγουρος ότι θα δουλεύει πολυ καλά, αλλά καλό θα ήταν και για λόγους ψυχολογίας να μας έδιναν μια πιο μοντέρνα συνδεσμολόγία για την πίσω ανάρτηση.Οι Γάλλοι δημοσιογράφοι λένε οτι είναι πολύ καλύτερο σαν σχέδιο από την Λαγκούνα και οτι χάνει πάρα πολύ στις φωτογραφίες. Προσωπικά δεν με πείθουν.
Τώρα για το θέμα ημιάκαμπτος ο υπεύθυνος μηχανικός για το στήσιμο λέει οτι ένας πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων δεν θα πρόσθετε κάτι στο στήσιμο αντίθετα θα αύξανε πολυπλοκότητα και κόστος. Η μεγάλη αλλαγή είναι στο τιμόνι το οποίο σύμφωνα πάλι με τον ίδιο κύριο είναι θεαματικά βελτιωμένο (κι ας παραμένει στην κολώνα ο μηχανισμός ) αφού όλα τα εξαρτήματα έχουν επανασχεδιαστεί με στόχο την βελτιωμένη 'αίσθηση'.Επίσης κάτι θα πρέπει να γίνει και με τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη.
Οι κινητήρες ας πούμε Κ4J και Κ4Μ δηλαδή οι 1400cc και 1600cc έχουν ήδη στην πλάτη τους 10 χρόνια ζωής (παρουσιάστηκαν το 1998) και όταν ο ανταγωνισμός φοράει ήδη μοτέρ με αμμεσο ψεκασμό ( τεχνολογία που η RENAULT κατέχει εδώ και πολλά χρόνια θυμίζω δίλιτρα μοτερ στα MEGANE και στις LAGUNA με 140 άλογα) πρέπει και εσύ να κάνεις κάτι.
Επίσης στον τομέα μετάδοση, αρχίζει να πλημυρίζει η αγορά από ημιαυτόματα σασμαν (και εδώ η RENAULT κατέχει την τεχνολογία θυμίζω πάλιότερο TWINGO με μηχανικό σασμαν χωρίς πεντάλ συμπλέκτη και αλλάγες μόνο με σπρώξιμο του λεβιέ ταχυτήτων) κάτι πρέπει να παρουσιάσεις αντίστοιχο και εσύ.
Γενικώς πρέπει να γίνουν κινήσεις προς τα μπροστά. -
To Megane Coupe και στο NFS:
http://www.drive.gr/index.php?option=co ... &Itemid=61
-
Ναι! Καταξιωση!
(για το NFS εννοειται)
-
Μπήκε και το coupe στο (γαλλικό σάιτ).
Εδώ θα βρείτε το 'δικό του' σάιτ... -
Στην παραγωγη να δουμε ποτε θα μπει μιας και τα χει τα προβληματακια της η Renault απ'οτι φαινεται.Να ναι ολα περαστικα
-
Ο χρήστης paulgiot έγραψε:
Στην παραγωγη να δουμε ποτε θα μπει μιας και τα χει τα προβληματακια της η Renault απ'οτι φαινεται.Να ναι ολα περαστικαΈχει μπει ήδη, το 5θ και το κουπέ τουλάχιστον, που φτιάχνονται στην Ισπανία. Επισήμως παρουσιάζεται σε ένα μήνα από τώρα.
[spam]... και στους 4T από βδομάδα[/spam]
-
Όμορφο φαίνεται.
Πάντως αρχίζει να μου αρέσει η μπροστινή μάσκα της Renault. (την 'έστρωσαν' σε σχέση με τη Laguna)
-
καπου ειδα οτι βαλανε σε ενα πρωτοτυπο (οχι μεγκαν) κιβωτιο στυλ dsg... εχει γραφτει τπτ για να μπει σε παραγωγη?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Στην παραγωγη να δουμε ποτε θα μπει μιας και τα χει τα προβληματακια της η Renault απ'οτι φαινεται.Να ναι ολα περαστικα
Έχει μπει ήδη, το 5θ και το κουπέ τουλάχιστον, που φτιάχνονται στην Ισπανία. Επισήμως παρουσιάζεται σε ένα μήνα από τώρα.
[spam]... και στους 4T από βδομάδα[/spam]
Μακαρι καθως με αυτη τη γενια η Renault φαινεται ικανη να πρωταγωνιστησει στην κατηγορια(ανταγωνιστικοι κινητηρες θα πρεπει να αναζητηθουν παντως)
αραγε η κριση που ταλαιπωρει περισσοτερο ή λιγοτερο τη Renault θα επηρρεασει και την τιμολογιακη πολιτικη?
-
Ο χρήστης paulgiot έγραψε:
Στην παραγωγη να δουμε ποτε θα μπει μιας και τα χει τα προβληματακια της η Renault απ'οτι φαινεται.Να ναι ολα περαστικα
Έχει μπει ήδη, το 5θ και το κουπέ τουλάχιστον, που φτιάχνονται στην Ισπανία. Επισήμως παρουσιάζεται σε ένα μήνα από τώρα.
[spam]... και στους 4T από βδομάδα[/spam]
Μακαρι καθως με αυτη τη γενια η Renault φαινεται ικανη να πρωταγωνιστησει στην κατηγορια(ανταγωνιστικοι κινητηρες θα πρεπει να αναζητηθουν παντως)
αραγε η κριση που ταλαιπωρει περισσοτερο ή λιγοτερο τη Renault θα επηρρεασει και την τιμολογιακη πολιτικη?
Ανταγωνιστικοί κινητήρες (σε βενζινη, γιατί τα πετρέλαιά τους είναι καλά)... από την άνοιξη του '09 και μετά. Κιβώτιο τύπου DSG όχι, αλλά ο δίλιτρος ατμοσφαιρικός θα παίρνει CVT (λέγε με... Qashqai). Για τιμές εννοείται ότι δεν ξέρουμε ακόμα τίποτα.
-
Ο χρήστης paulgiot έγραψε:
Τώρα για το θέμα ημιάκαμπτος ο υπεύθυνος μηχανικός για το στήσιμο λέει οτι ένας πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων δεν θα πρόσθετε κάτι στο στήσιμο αντίθετα θα αύξανε πολυπλοκότητα και κόστος. '.
και με τοσες απολυσεις δεν τους παιρνει για πολυπλοκοτητες,ε ?
Το κοστος βεβαια ,αλλο θεμα....
το μηνυμα αυτο θα αυτοκαταστραφει
Οι Γάλλοι ήταν πάντα μανούλες στο στήσιμο των οχημάτων τους. Εφόσον θεωρούν ότι ο ημι-άκαμπτος μπορεί να τους καλύψει τότε OK. Το Laguna 2 δεν έχει καμία φοβερή τεχνολογική λύση στη πίσω ανάρτηση αλλά με την τετραδιεύθυνση βάζει γυαλιά σε πολλούς.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Οι Γάλλοι ήταν πάντα μανούλες στο στήσιμο των οχημάτων τους. Εφόσον θεωρούν ότι ο ημι-άκαμπτος μπορεί να τους καλύψει τότε OK. Το Laguna 2 δεν έχει καμία φοβερή τεχνολογική λύση στη πίσω ανάρτηση αλλά με την τετραδιεύθυνση βάζει γυαλιά σε πολλούς.
Εχει αναλυθεί πρόσφατα αυτό,κάποιοι επιμένουν στα χαρτιά και τα νούμερα.
Αυτό απ την άλλη είναι ένα όπλο των εργοστασίων να διατηρούν σε ικανοποιητικά επίπεδα τις πωλήσεις τους ακόμα κι αν η απόδοση της 'νέας' ανάρτησης είναι χειρότερη απ την παλιά.
Η μάζα ο καταναλωτής το βόδι.....
Renault Megane III