-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Αν υπηρχε τετοιο θεμα θα υπηρχε απαντηση στον αγγλικο τυπο.
Μα ποιός είπε ότι ο αγγλικός τύπος πιστεύει το αντίθετο από αυτά που λέει ο Λούης για να έχουν λόγο να το κυνηγήσουν?
Esy ase ta sapia peri agglikoy typoy kai pes ti ginete me tis cheerleaders..... Ksafnhka moy hr8e h epi8ymia na gyrisw pisw sta 8rania......
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Όχι αγαπητέ...το λέει ξεκάθαρα:
'I know that I am as good as Ayrton Senna was,' the 23-year-old is quoted as saying.'
Λέει quoted...αυτή η λέξη σημαίνει ότι αυτά ήταν τα λόγια του.
Ε ναι, ο συντάκτης αποδίδει αυτή τη δήλωση στον Halilton, δεν είναι όμως de facto αλήθεια. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει καταγραφή της δήλωσης πρόκειται για hearsay.
Α μάλιστα...το θέλουμε σε βίντεο δηλαδή?
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Αν υπηρχε τετοιο θεμα θα υπηρχε απαντηση στον αγγλικο τυπο.
Μα ποιός είπε ότι ο αγγλικός τύπος πιστεύει το αντίθετο από αυτά που λέει ο Λούης για να έχουν λόγο να το κυνηγήσουν?
Esy ase ta sapia peri agglikoy typoy kai pes ti ginete me tis cheerleaders..... Ksafnhka moy hr8e h epi8ymia na gyrisw pisw sta 8rania......
OT
Άσε ρε συ, κάναμε την έκπληξη της αγωνιστικής προχθές... ρίξαμε 31 - 0 στο Maryland και κουφαθήκαμε... Μπήκαν μέσα σαν αφηνιασμένοι οι δικοί μας, απίστευτοι. Αφού να φανταστείς... αυτή τη φορά ούτε καν κοιτάξαμε τις cheerleaders των αντιπάλων!
Το πρόβλημα με μένα είναι ότι είμαι grad και δεν έχω το χρόνο και την ευχέρεια να οργιάζω με τα undergrads... Μιλάμε για πολλή δουλειά -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Α μάλιστα...το θέλουμε σε βίντεο δηλαδή?Κοίταξε, δεν θα μου έκανε εντύπωση αν διάβαζα είδηση 'Louis Hamilton claims he's faster than Jesus' αλλά για τέτοιες δηλώσεις off the record θα κρατούσα και μια πισινή.
-
http://www.formula1.com/news/headlines/ ... /8476.html
Και η BMW διατηρει το ιδιο οδηγικο διδυμο!!
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
http://www.formula1.com/news/headlines/2008/10/8476.html' target='_blankΚαι η BMW διατηρει το ιδιο οδηγικο διδυμο!!
Ε εντάξει ίσως να είναι πιο σωστή κίνηση για τον αλόνσο να μείνει renault. Εφ όσον οι κανονισμοί αλλάζουν για τα καλά από την επόμενη σεζόν δεν ξέρουμε πως θα έχουν τα πράγματα και ποια θα είναι η δυνατότερη ομάδα ίσως να είναι και η renault. Επομένως η καλύτερη λύση είναι να μείνει renault άλλη μια χρονιά να δει την κατάσταση και να πράξει ανάλογα για το 2010.
-
+1
Φανταστείτε να πήγαινε του χρόνου BMW και η Reanult να είναι καλύτερη (πράγμα πιθανό). Μάλλον γι' αυτό δεν πήγε μεμιας BMW. Αν έμεναν ίδιοι οι κανονισμοί θεωρώ πως θα χε πάει.
-
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... e_id=15328' target='_blank
-
-
An extraordinary meeting of the World Motor Sport Council (WMSC) was held in Paris today. The most significant decision was the dropping of the Canadian Grand Prix from the schedule meaning that North America no longer has a Formula One race.
The revised 18-race calendar now features a traditional summer break between the Hungarian and European Grand Prix while Abu Dhabi will host its first Grand Prix right at the end of the season.In other news, Marco Piccinini, FIA Deputy President for Sport, confirmed that he is to leave his position, one year before the end of his term, to focus on his other professional commitments.
The WMSC unanimously agreed to give the FIA President authority to negotiate with the Formula One Teams Association (FOTA) the introduction of radical measures to achieve a substantial reduction of costs in the championship from 2010. Failing agreement with FOTA, the FIA will enforce the necessary measures to achieve this goal.
It was further unanimously agreed to allow Formula One teams to equalise engine performance across the field for 2009, pending the introduction of cost-saving measures from 2010.
2009 FIA Formula One World Championship
29 March Australia
5 April Malaysia
19 April Bahrain
10 May Spain
24 May Monaco
7 June Turkey
21 June Great Britain
28 June France
12 July Germany
26 July Hungary
23 August Europe (Valencia)
30 August Belgium
13 September Italy
27 September Singapore
11 October Japan
18 October China
1 November Brazil
15 November Abu Dhabihttp://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 4827.shtml
-
Όχι ρε γαμώτο... και ήθελα να πάω Montreal του χρόνου
-
Κρίμα που φεύγει ο Καναδάς, είχαμε αρκετά καλούς αγώνες εκεί
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
2009 FIA Formula One World Championship
29 March Australia
5 April Malaysia
19 April Bahrain
10 May Spain
24 May Monaco
7 June Turkey
21 June Great Britain
28 June France
12 July Germany
26 July Hungary
23 August Europe (Valencia)
30 August Belgium
13 September Italy
27 September Singapore
11 October Japan
18 October China
1 November Brazil
15 November Abu Dhabi
To montreal αναμενόμενο μετά τα περσινά χάλια που ξεκόλλαγε η άσφαλτος.
-
Αργά ξεκινάει ρε γμτ! 29 Μαρτίου!!
Γερμανία ήθελα να πάω, αλλά δε θα πάω λόγω ταξιδιού του μέλιτος...από την άλλη 30 Αυγούστου φαίνεται καλή ημερομηνία για Σπα.
Θα δούμε...
-
Πάντως η Σινγκαπούρη συμπεριλαμβάνει από φέτος και κάτι διασκεδαστικούς 'κόκκινους' κλόουν στο πακέτο
-
Ama den kataferw na paw toy xronoy sto Abu Dhabi poy 8a einai mono mia wra makrya h pista apo to spiti moy tote den 8a paw pote......
-
Ψηνομαι να ρθω κι εγω για τον αγωνα (και μετα να κατσω μονιμα.. )
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=f1-news-article&race_id=0&article_id=15328' target='_blank' target='_blankΔίκιο έχει ο ασημομάλλης! Σπάζω όμως το κεφάλι μου να θυμηθώ πότε άλλοτε η Ferrari είχε τόσο αρνητική άποψη για τα αφεντικά του αθλήματος...
The most significant decision was the dropping of the Canadian Grand Prix from the schedule meaning that North America no longer has a Formula One race.
-
Αυτο που με στεναχωρει δεν ειναι τοσο η ξαφνικη εξαφανιση του Καναδα απο το ημερολογιο αλλα τα μετρα που σκεφτονται να παρουν για τους κινητηρες και την αεροδυναμικη απο του χρονου κιολας.(δεν τους εφτανε το χαλι που τα εχουν καταντησει πρεπει να τα κανουν εντελως καρναβαλια )Ειδικα αυτο με τους κινητηρες προεκυψε αρκετα ξαφνικα και δειχνει να αποτελει ολοενα και μεγαλυτερη προτεραιοτητα.
Ετσι απο του χρονου εκτος απο τα γελοια αεροδυναμικα βοηθηματα (με τη μπροστινη πτερυγα να εχει ρυθμιζομενο στοιχειο απο τον οδηγο )εχουμε ακομα το KERS που υποτιθεται θα βοηθα στο προσπερασμα τον οδηγο που ακολουθει(με την απορια μου στο αναπαντητο ερωτημα 'γιατι να μην το χρησιμοποιει και ο προπορευομενος για να μεινει μπροστα',να γινεται ολο και μεγαλυτερη),και την εξισωση των ιπποδυναμεων των κινητηρων.
Νομιζω πως θα δουμε(θα δειτε) τα επομενα χρονια την χειροτερη F1(ο τιτλος αυτος ειναι αδικος και αναχρονιστικος και πρεπει να αλλαξει σε Frokalo 1).Το χειροτερο απο ολα ειναι πως ο mr eclestone οσo περισσοτερα $ εχει τοσο περισσοτερα θελει παρολο που ειναι με το ενα ποδι στον ταφο.Και το τρισχειροτερο ειναι πως δεν λεει να βαλει και το αλλο.
-
Ο χρήστης madox έγραψε:
(με τη μπροστινη πτερυγα να εχει ρυθμιζομενο στοιχειο απο τον οδηγο )Chapparal style?
εχουμε ακομα το KERS που υποτιθεται θα βοηθα στο προσπερασμα τον οδηγο που ακολουθει(με την απορια μου στο αναπαντητο ερωτημα 'γιατι να μην το χρησιμοποιει και ο προπορευομενος για να μεινει μπροστα',να γινεται ολο και μεγαλυτερη)
Όποιος παίκτης πατάει πρώτος το κουμπί, ενεργοποιεί ταυτόχρονα ένα σύστημα που κλειδώνει το turbo boost όλων των αντιπάλων του βρίσκονται σε ακτίνα 20 μέτρων. Ή κάπως έτσι ήταν στο φουτουριστικό ντοκιμαντέρ που αποτέλεσε την έμπνευση για τις πρόσφατες αλλαγές στη F1:

Μερικές ιδέες που μπορεί να εφαρμοστούν από το 2010:
Youtube Video
Διάφορα Νέα - Οκτωβριος 2008